Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)
      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)

      Sony DSC-RX100 III (DSC-RX100M3)

      2 299,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      001209 | EAN: 4905524986396 | MPN (kod producenta): DSC-RX100M3

      ILOŚĆ

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Przetwornik obrazu CMOS Exmor R® typu 1,0" o efektywnej rozdzielczości 20,1 megapiksela

        Wykonany w technologii BSI przetwornik obrazu CMOS Exmor R typu 1,0" gwarantuje jasność i czystość obrazu na fotografiach i filmach. Jego specjalna, opracowana przez Sony konstrukcja zapewnia czterokrotnie większą światłoczułość, uzyskaną dzięki przeniesieniu na spód matrycy obwodów zasłaniających światło.

        eaa060282ad57ecd1bf4e789be3c0e39.jpg


        Procesor BIONZ X™: lepszy wygląd szczegółów i faktur

        Zanim aparat cyfrowy zapisze lub wyświetli piękną fotografię, konieczne jest odpowiednie przekształcenie światła docierającego do matrycy. Procesor, który wykonuje to przekształcenie, jest równie ważny jak używany obiektyw i sama matryca. Z tego powodu firma Sony opracowała zaawansowany procesor BIONZ™ X. To właśnie dzięki niemu uzyskuje się bardziej naturalne szczegóły, większy realizm zdjęć i filmów, pełniejsze przejścia tonalne i mniejszy poziom szumów.

        041edbf6346f88fa39b239297d21366d.jpg


        Obiektyw ZEISS® Vario-Sonnar® T* 24 – 70 mm F1,8-2,8

        Przy najszerszym kącie obiektyw ma ogniskową 24 mm i znakomicie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów. Maksymalna ogniskowa 70 mm i jasność F2,8 doskonale sprawdzają się przy fotografowaniu portretów i małych obiektów (z odległości od 30 cm); umożliwiają także miękkie rozmywanie tła. Optyka firmy ZEISS, będąca owocem przeszło 150 lat tradycji i doświadczeń, gwarantuje żywy kontrast i pierwszorzędną ostrość obrazu, a dzięki zastosowaniu wielowarstwowej powłoki optycznej eliminuje niepożądane refleksy.

        00afbcffe10be85e220a007fe2b8a2ae.jpg


        Zapis w formatach XAVC S i AVCHD

        Zapis materiału Full HD w formacie XAVC S może się odbywać przy przepływności 50 Mb/s, gwarantującej wyjątkową jakość i minimalną ilość zakłóceń. Filmy można również nagrywać w formacie AVCHD, obsługiwanym przez wiele programów edycyjnych.

        8956d21af7a8dbc038dde930b42f5c0c.jpg


        Śledzenie ostrości ruchomych obiektów

        Jak utrzymać idealną ostrość na obiekcie, który chwilami wychodzi poza kadr, odwraca się tyłem do aparatu albo znika za drzewem? Jest na sposób: funkcja śledzenia ostrości pozwoli ostro uchwycić dzieci biegające po podwórku i zawodowych narciarzy na stoku.

        4eed7c5480905c9787912c1013708aa8.jpg


        Możliwość twórczego, ręcznego nastawiania ostrości

        Zdarza się, że automatyka aparatu nie wystarcza do osiągnięcia zamierzonego efektu twórczego. Z pomocą przychodzi wówczas tryb ręcznego nastawiania ostrości (MF). Można w nim używać takich funkcji, jak MF Assist (powiększanie obrazu) i peaking (wyróżnianie krawędzi obiektów, na które jest ustawiona ostrość).

        51a9088b6bacdb01c1d894f192ffb253.jpg


        Znakomite portrety z ostrością nastawioną na oczy

        W uzyskaniu udanych zdjęć portretowych bardzo pomaga funkcja nastawiania ostrości na oczy. Sekret profesjonalnie wyglądających portretów polega bowiem na połączeniu idealnej ostrości oczu fotografowanej osoby z miękko rozmytym tłem. Dzięki tej opracowanej przez Sony funkcji takie połączenie uzyskuje się automatycznie — można więc skupić się na wyborze właściwego momentu wyzwolenia migawki.

        69daedb536020e3315746c9181846097.jpg


        Przycisk sterujący i przycisk funkcji użytkownika

        Pasjonaci fotografii z zadowoleniem powitają pierścień sterujący na obiektywie, służący do nastawiania czasu migawki, przysłony i innych parametrów ujęcia. W dostosowaniu aparatu do własnego stylu pracy pomagają również przyciski o programowanej funkcji, do których można łącznie przypisać 42 dostępne funkcje.

        9a0d42a35b09fcf9b98ebaf34899dbf0.jpg


        Współpraca z serwisem PlayMemories Camera Apps

        Oto aparat, który z upływem czasu może się stawać coraz bardziej funkcjonalny. Jak to możliwe? Dzięki stale powiększającej się ofercie serwisu PlayMemories Camera Apps, zawierającego aplikacje do zdalnego sterowania oraz przetwarzania zdjęć i filmów z użyciem efektów specjalnych. Ich instalowanie jest bardzo proste: można to zrobić za pośrednictwem komputera lub przy użyciu łącza Wi-Fi wbudowanego w aparat. Pełna oferta aplikacji znajduje się pod adresem https://www.playmemoriescameraapps.com (uwaga: dostępność zależy od regionu)

        e2fdeb0d0f5ad58892b13d6edfe9fa22.jpg


        Sterowanie i udostępnianie jednym dotknięciem

        Sterowanie jednym dotknięciem umożliwia wykorzystanie smartfona lub tabletu jako wizjera oraz pilota aparatu cyfrowego. Udostępnianie jednym dotknięciem pozwala przesyłać zdjęcia i filmy z aparatu. W obu przypadkach, instalując aplikację Imaging Edge Mobile na smartfonie lub tablecie z technologią NFC i systemem operacyjnym Android, unikniesz skomplikowanego konfigurowania i nawiążesz łączność bezprzewodową – wystarczy przyłożyć urządzenie do aparatu. Sterując aparatem przy pomocy smartfonu, możesz wykonywać zdjęcia z nietypowych, trudnych do uzyskania perspektyw lub fotografować się z grupą przyjaciół, a także od razu przesyłać zdjęcia do smartfonu, aby udostępniać je w serwisie społecznościowym. Nie masz NFC? Żaden problem. Urządzenia można sparować ręcznie.

        6b324efeec1a1229c142ea7de69f3a24.jpg


        Capture One (dla Sony)

        Capture One Express (dla Sony) to nagradzane oprogramowanie do edycji obrazów umożliwiające obróbkę wysokiej jakości zdjęć w formacie RAW i łatwe zarządzanie plikami obrazów, a także zapewniające zaawansowane narzędzia edycyjne. Capture One Pro (dla Sony) daje dostęp do większej liczby narzędzi do obróbki grafiki oraz funkcji fotografowania aparatem podłączonym do komputera.

        c5e079e704ddf3c477ff64fd8a482ba0.jpg


        Współpraca z iMovie i Final Cut Pro X

        Produkt jest zgodny z aplikacjami Final Cut Pro X oraz iMovie.

        f521fb3a61422f78a83294f9bf0b9ad0.jpg


        Imaging Edge™ Viewer i Edit

        Skorzystaj z aplikacji na komputer Imaging Edge. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.

        5b6a0b3662328157b425be2e356cc500.jpg
        Sony
        001209

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        1"
        Rozdzielczość obrazu:
        20 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        HD 1080
        Liczba efektywnych pikseli [mln]:
        20
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Przetwornik obrazu
        TYP PRZETWORNIKA Przetwornik obrazu CMOS Exmor R® typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2
        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Około 20,1 megapiksela
        Obiektyw
        TYP OBIEKTYWU Obiektyw ZEISS Vario-Sonnar® T* złożony z 10 elementów w 9 grupach (9 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA)
        WARTOŚĆ F (MAKSYMALNA PRZYSŁONA) F1,8 (szeroki kąt) – 2,8 (teleobiektyw)
        FILTR ND Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony
        OGNISKOWA f = 8,8-25,7 mm
        KĄT WIDZENIA (ODPOWIEDNIK FORMATU 35 MM) 84 deg-34 deg (24-70 mm1)2
        ZAKRES USTAWIANIA OSTROŚCI (OD PRZEDNIEJ CZĘŚCI OBIEKTYWU) iAuto: AF (szeroki kąt: około 5 cm do nieskończoności, teleobiektyw: około 30 cm do nieskończoności) / Autoprogram: AF (szeroki kąt: około 5 cm do nieskończoności, teleobiektyw: około 30 cm do nieskończoności)
        ZOOM OPTYCZNY 2,9x
        CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIA) 20 M: ok. 5,8x / 10 M: ok. 8,2x / 5.0 M: ok. 11x / VGA: ok. 44x
        CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) Około 5,8x
        ZOOM CYFROWY (FOTOGRAFIE) 20M: około 11x; 10M: około 16x; 5M: około 23x; VGA: około 44x
        ZOOM CYFROWY (FILMY) Ok 11x
        Ekran
        TYP EKRANU 7,5 cm (3") (4:3) / 1 228 800 punktów/Xtra Fine/TFT LCD
        REGULACJA KĄTA Maksymalnie około 180° w górę, około 45° w dół
        WYBÓR WYŚWIETLACZA (WIZJER/LCD) Tryb automatyczny/wizjer elektroniczny
        WSPOMAGANIE MF PRZEZ POWIĘKSZENIE OBRAZU 8,6x; 17,1x
        Wizjer
        TYP EKRANU / LICZBA PUNKTÓW Wizjer elektroniczny 0,39" (OLED), 1 440 000 punktów
        POKRYCIE KADRU 100%
        POWIĘKSZENIE Około 0,59×, obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1 dioptrii (odpowiednik obiektywu 35 mm)
        ODLEGŁOŚĆ OD OKA Około 20 mm od soczewki; 19,2 mm od ramki wizjera przy -1m-1 (dioptria) (norma Camera & Imaging Products Association)
        REGULACJA DIOPTRII -4,0 – +3,0 m-1
        REGULACJA JASNOŚCI Automatyczny/ręczny (5 etapów)
        Kamera
        PROCESOR OBRAZU tak (BIONZ X)
        STEADYSHOT (ZDJĘCIE) Optyczny, do filmów: inteligentny tryb aktywny, typ optyczny z kompensacją elektroniczną, typ zapobiegający efektowi przewijania
        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI System AF z wykrywaniem kontrastu
        TRYB OSTROŚCI Pojedynczy AF, ciągły AF, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI Szeroka, centralna, punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży), śledzenie ostrości (szeroka / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży))
        AF Z FUNKCJĄ ŚLEDZENIA OSTROŚCI RUCHOMYCH OBIEKTÓW TAK
        TRYB POMIARU ŚWIATŁA Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy
        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI +/-3,0 EV, co 1/3 EV
        CZUŁOŚĆ ISO (FOTOGRAFIA) (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) Automatyczna (ISO 125 – 12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 125/160/200/250/320/400/500/640/800/1000/1250/1600/2000/2500/3200/4000/5000/6400/8000/10 000/12 800 (z rozszerzeniem do ISO 80/100), wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna (ISO 125 – 12 800), 200/400/800/1600/3200/6400/12 800/25 6003 4
        CZUŁOŚĆ ISO (FILMY) Automatyczna: (odpowiednik ISO 125 – odpowiednik ISO 12800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 125/160/200/250/320/400/500/640/800/1000/1250/1600/2000/2500/3200/4000/5000/6400/8000/10 000/12 800
        MINIMALNE OŚWIETLENIE (FILM) Tryb automatyczny: 1,2 luksa (czas otwarcia migawki 1/30”)
        TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówka: Ciepła biel, świetlówka: Zimna biel, świetlówka: (biel dzienna), świetlówka Światło dzienne, lampa błyskowa, automatyczny tryb podwodny, temperatura barwowa / filtr barwny, własny
        MIKROKOREKTY BALANSU BIELI G7-M7,A7-B7
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI Inteligentna automatyka (4" – 1/2000) / Autoprogram (1" – 1/2000) / Ręczny (30" – 1/2000) / Preselekcja przysłony (8" – 1/2000) / Preselekcja czasu migawki (30" – 1/2000)5
        PRZYSŁONA Inteligentna automatyka (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Autoprogram (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Ręczny (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Preselekcja czasu migawki (F1,8–F11 (szeroki kąt)) / Preselekcja przysłony (F1,8–F11 (szeroki kąt))
        WERYFIKACJA OBRAZU Kontrast, nasycenie, ostrość, style twórcze, przestrzeń barw (sRGB/Adobe RGB), jakość (RAW / RAW i JPEG / Extra fine / Fine / Standard)
        REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1/3 s, przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona, wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna, ISO 200–25 600
        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO Wył., DRO (autom. / poziom 1–5), automatyka HDR: Wyłączone, automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1,0 EV do 6,0 EV z krokiem 1,0 EV
        TRYB FOTOGRAFOWANIA Lepsza automatyka, inteligentna automatyka, autoprogram, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji, pamięć ustawień (1, 2, 3), tryb filmu (autoprogram, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji), panorama, tryby tematyczne
        TRYBY TEMATYCZNE Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, zdjęcia z ręki o zmierzchu, portret nocą, wyraźny ruch, zwierzęta, jedzenie, fajerwerki, duża czułość
        LICZBA ZDJĘĆ SERYJNYCH (MAKSYMALNA) (MAKSYMALNA LICZBA REJESTROWANYCH PIKSELI) Zdjęcia seryjne z priorytetem szybkości: około 10 kl./s, zdjęcia seryjne: około 2,9 kl./s (AF-S) 678
        SAMOWYZWALACZ Wył. / 10 s / 2 s / przy opóźnieniu 10 s możliwość wyboru 3 lub 5 klatek
        TRYBY ZAPISU Pojedyncze, zdjęcia seryjne, zdjęcia seryjne z preselekcją czasu otwarcia migawki, samowyzwalacz, samowyzwalacz (zdjęcia seryjne), bracketing pojedynczy, bracketing zdjęć seryjnych, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
        PANORAMA (ZDJĘCIA) Tryb panoramy
        EFEKTY ZDJĘCIOWE [Zdjęcie] zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, miękka ostrość, malowidło HDR, obraz czarno-biały o bogatej gradacji, miniatura, akwarela, ilustracja; [Film] zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście.
        STYL TWÓRCZY Standardowy, Żywy, Neutralny, Czysty, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pamięć stylu
        LICZBA ROZPOZNAWANYCH SCEN Zdjęcie: Lepsza automatyka: 44/iAuto: 33, Film: 44
        Lampa błyskowa
        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ Automatyczny, lampa włączona, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, lampa wyłączona
        TYP LAMPY BŁYSKOWEJ Wbudowana, podnoszona ręcznie
        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) Automatyczne / Wyłączone
        BRACKETING TAK
        ZASIĘG LAMPY BŁYSKOWEJ Automatyczna czułość ISO: Około 0,4–10,2 m (szeroki kąt) / około 0,4 m – 6,5 m (teleobiektyw), ISO 12 800: maks. około 20,4 m (szeroki kąt) / około 13,0 m (teleobiektyw)
        Nagrywanie
        OBSŁUGIWANE NOŚNIKI NAGRAŃ Memory Stick Duo9, Memory Stick PRO Duo9, Memory Stick PRO Duo(High Speed)9, Memory Stick PROHG Duo9, Memory Stick Micro109, Memory Stick Micro (Mark2)109, Memory Stick XC-HG Duo9, karta pamięci SD9, karta pamięci SDHC (UHS-I)9, karta pamięci SDXC (UHS-I)9, karta pamięci microSD109, karta pamięci microSDHC109, karta pamięci microSDXC109
        FORMAT ZAPISU Zdjęcie: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3); film: XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0; film: MP4
        FORMAT ZAPISU (ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA FILMU) XAVC S: LPCM, 2 kanały, AVCHD: Dolby Digital (AC-3), 2 kanały (Dolby Digital Stereo Creator), MP4: MPEG-4 AAC-LC, 2 kanały
        ZAKRES BARW (NIERUCHOMY OBRAZ) sRGB, Adobe RGB
        DCF/DPOF DCF/DPOF/EXIF/MPF
        LICZBA NAGRYWANYCH PIKSELI NIERUCHOMEGO OBRAZU (ROZMIAR OBRAZU) Tryb 3:2: 20M (5 472 × 3 648) / 10M (3 888 × 2 592) / 5M (2 736 × 1 824); Tryb 4:3: 18M (4 864 × 3 648) / 10M (3648 × 2736) / 5M (2592 × 1944) / VGA; Tryb 16:9: 17M (5 472 × 3 080) / 7,5M (3648 × 2056) / 4,2M (2 720 × 1 528); Tryb 1:1: 13M (3 648 × 3 648) / 6,5M (2 544 × 2 544) / 3,7M (1920 × 1920); Panorama: szeroka (12 416 × 1 856 / 5 536 × 2 160), standardowa (8 192 × 1 856 / 3 872 × 2 160)
        TRYB NAGRYWANIA FILMU (NTSC) Przełącznik NTSC/PAL: [NTSC] AVCHD: 28 M PS (1920 × 1080/60p) / 24 M FX (1920 × 1080/60i) / 17 M FH (1920 × 1080/60i) / 24 M FX (1920 × 1080/24p) / 17 M FH (1920 × 1080/24p), XAVC S: 60p 50 M (1920 × 1080/60p) / 30p 50 M (1920 × 1080/30p) / 24p 50 M (1920 × 1080/24p) / 120p 50 M (1280 × 720/120p), MP4: 12M (1440 x 1080/30 kl./s) / 3M VGA(640 x 480/30 kl./s)
        TRYB NAGRYWANIA FILMU (PAL) Przełącznik NTSC/PAL: [PAL], AVCHD: 28 M PS(1920 × 1080/50p) / 24M FX (1920 × 1080/50i) / 17 M FH (1920 × 1080/50i) / 24 M FX (1920 × 1080/25p) / 17 M FH(1920 × 1080/25p), XAVC S: 50p 50 M (1920 × 1080/50p) / 25p 50 M (1920 × 1080/25p) / 100p 50 M (1280 × 720/100p), MP4: 12M (1440 x 1080, 25 kl.s) / 3M VGA (640 x 480, 25 kl./s)
        Interfejs
        ZŁĄCZA WEJŚCIOWE I WYJŚCIOWE Gniazdo Multi / Micro USB11, Hi-Speed USB (USB 2.0), Micro HDMI12
        NFC Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3, zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem
        WI-FI Tak (IEEE802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz))
        INTERFEJSY tak
        Zasilanie
        ŹRÓDŁO ZASILANIA Prąd stały 3,6 V (dołączony akumulator) / prąd stały 5,0 V (dołączony zasilacz sieciowy)
        SYSTEM BATERII / AKUMULATORA Akumulator NP-BX1
        POBÓR MOCY (TRYB APARATU) Około 1,7 W przy korzystaniu z ekranu LCD; około 2,3 W przy korzystaniu z wizjera (norma Camera & Imaging Products Association)
        ŁADOWANIE/ZASILANIE PRZEZ ZŁĄCZE USB Tak (zdjęcia, odtwarzanie)
        CZAS PRACY AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) Monitor: ok.: 320 / ok. 160 min, wizjer: ok. 230 / ok. 115 min.13
        CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) Monitor: ok.: 50 min, wizjer: ok. 50 min (W trybie [MP4 12 M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 15 min, a maks. rozmiar pliku to 2GB)1415
        POBÓR MOCY (TRYB APARATU) Około 1,7 W przy korzystaniu z ekranu LCD; około 2,3 W przy korzystaniu z wizjera (norma Camera & Imaging Products Association)
        ŁADOWANIE/ZASILANIE PRZEZ ZŁĄCZE USB Tak (zdjęcia, odtwarzanie)
        CZAS PRACY AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) Monitor: ok.: 320 / ok. 160 min, wizjer: ok. 230 / ok. 115 min.13
        CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) Monitor: ok.: 50 min, wizjer: ok. 50 min (W trybie [MP4 12 M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 15 min, a maks. rozmiar pliku to 2GB)1415
        CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, NAGRYWANIE CIĄGŁE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) Monitor: ok.: 85 min, wizjer: ok. 90 min (W trybie [MP4 12M] maks. czas ciągłego nagrywania wynosi około 15 min, a maks. rozmiar pliku to 2GB)14
        Inne
        FUNKCJE ZDJĘCIOWE Eye AF, rozpoznawanie twarzy, rejestracja twarzy, wykrywanie uśmiechu, system obsługi Quick Navi, poziomica cyfrowa (nachylenie w dwóch płaszczyznach), bracketing balansu bieli, bracketing DRO, powiększanie przy ręcznym nastawianiu ostrości (MF Assist), wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów (peaking), zebra, regulacja poziomu dźwięku z mikrofonu, zaprogramowane ustawienia zoomu, samowyzwalacz do autoportretów
        FUNKCJE ODTWARZANIA BRAVIA Sync (sterowanie przez HDMI), indeks 9/25 klatek, automatyczny obrót, pokaz slajdów, przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, Motion Shot Video, efekt upiększania, automatyczny obrót obrazu
        TRILUMINOS COLOR Tak16
        OBRAZ W FORMACIE 4K Tak (tylko zdjęcia)
        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 0° C. - +40° C. / 32° F. 104° F
        DRUKOWANIE Exif Print, PRINT Image Matching (PIM3)
        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) (W PRZYBLIŻENIU) 101,6 × 58,1 × 41,0 mm (4 × 2 3/8 × 1 5/8 cala)
        WAGA (ZGODNOŚĆ Z NORMĄ CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) Ok. 290g (z akumulatorem i kartą pamięci) / Ok. 263g (sam aparat)

        Może ci się spodobać również