Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      Sony A6000 + 16-50mm f/3.5-5.6 OSS (ILCE-6000L) + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      001155 | EAN: 4905524974393 | MPN (kod producenta): ILCE6000LB.CEC

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl


        Sony Lens Cashback


        Aparat cyfrowy Sony A6000 z obiektywem 16-50mm f/3.5-5.6

        Sony A6000 to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje tryb seryjny z prędkością 11 klatek na sekundę oraz świetnie działający tryb AF w słabym oświetleniu. Posiada również dotykowy i odchylany wyświetlacz LCD. Doskonale się sprawdzi podczas każdej sytuacji fotograficznej, gwarantując wygodę oraz doskonałą jakość zdjęć. W zestawie jest z obiektywem Sony 16-50mm f/3.5-5.6 OSS.


        Aparat α6000LB z mocowaniem typu E

        oraz obiektywem zmiennoogniskowy 16–50mm z elektryczną regulacją zoomu

        Idealny moment na idealnym zdjęciu

        W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych produktów, aparat α6000 jest wyposażony w system Fast Hybrid AF, łączący zalety systemów AF opartych na detekcji fazy i kontrastu. 179 pól AF z detekcją fazy pokrywających niemal cały kadr plasuje aparat w ścisłej czołówce sprzętu tej klasy. Całości dopełnia szybki system wykrywania kontrastu. W rezultacie dokładne śledzenie ostrości obiektów możliwe jest zarówno podczas nagrywania, jak i fotografowania z imponującą szybkością 11 klatek na sekundę.


        Jakość zaczyna się od przetwornika obrazu

        Większa powierzchnia, więcej szczegółów na obrazie
        Im większa matryca obrazu, tym łatwiej o udane zdjęcia. Korpus α6000 przewyższa pod tym względem wiele modeli: jego matryca APS-C jest 1,6x większa od przetworników formatu 4/3 i 13x większa od matryc typu 1/2,3" z typowego aparatu kompaktowego. W rezultacie rejestrowane obrazy wyróżniają się doskonałą jakością.


        Poręczność w ruchu

        Korpus α6000 jest mniejszy i lżejszy od porównywalnych z nim lustrzanek
        Wśród fotografów popularne jest powiedzenie, że najlepszy jest ten aparat, który ma się akurat ze sobą. Nieduży i lekki korpus α6000 może z powodzeniem konkurować z lustrzankami: ma wymienną optykę, funkcje ręcznego wyboru i wiele innych zalet.

        Sony ilc a6000 body  (2).png


        Uchwycić akcję i towarzyszące jej emocje

        Tryb zdjęć seryjnych w nadzwyczajnym tempie 11 kl./s pozwoli uchwycić idealny moment albo właściwy wyraz twarzy.

        Sony ilc a6000 body  (10).jpg


        Obraz jak w kinie

        Mając do wyboru tryby zapisu Full HD 1080/50p lub 25p, można zdecydować się na przedstawienie ruchu w taki sam sposób, jak zrobi to profesjonalna kamera filmowa.

        Sony ilc a6000 body  (9).jpg


        Właściwy tryb AF przy nagrywaniu każdej sceny

        Nastawianie ostrości na oczy, śledzenie ostrości... Kwestię ustawienia ostrości można z powodzeniem pozostawić aparatowi — i skupić się na kompozycji ujęcia.

        Sony ilc a6000 body  (8).jpg


        Przetwornik obrazu CMOS Exmor®

        Nowy, 24,3-megapikselowy przetwornik obrazu APS HD zawiera umieszczone pod różnymi kątami mikrosoczewki, które przyczyniają się do zwiększenia światłoczułości.

        Sony ilc a6000 body  (8).jpg


        Zaawansowany procesor

        Procesor obrazu BIONZ X™ zapewnia najwyższą jakość obrazu i bardzo szybkie działanie systemu AF.

        Sony ilc a6000 body  (8).jpg


        Znakomite zdjęcia w słabym świetle

        Bardzo duża czułość ISO ułatwia wykonywanie naturalnych, subtelnych zdjęć bez lampy błyskowej, nawet w pomieszczeniach i przy słabym oświetleniu.

        Sony ilc a6000 body  (8).jpg


        Sony rozpoczyna nową erę w historii systemów AF

        Technologia 4D FOCUS zapewnia doskonałe działanie systemu AF w czterech wymiarach. Jej powstanie to efekt połączenia takich rozwiązań, jak rozległa strefa pokryta czujnikami ostrości (2D: wysokość i szerokość), szybkie działanie systemu AF (3D: głębia) i lepsze przewidywanie ostrości (4D: czas).


        Ostrzejsze szczegóły, szybszy system AF

        Procesor obrazu BIONZ X™
        Trzykrotnie szybszy niż w poprzednich modelach procesor BIONZ X™ wiernie odwzorowuje faktury, a dzięki selektywnemu tłumieniu szumów w pewnych obszarach zwiększa ostrość obrazu — zarówno fotograficznego, jak i filmowego.


        Poznaj superszybki autofokus

        Zdążysz uchwycić kroplę wody w locie lub ulotny uśmiech
        Korpus α6000 należy do najbardziej uniwersalnych aparatów z wymiennymi obiektywami. To między innymi zasługa superszybkiego systemu AF. Nastawianie ostrości trwa zaledwie 0,06 sekundy, dzięki czemu zawsze uda się wykonać znakomite zdjęcia z uroczystości rodzinnych, zawodów sportowych i spotkań z dziką przyrodą.


        Smart Remote Control

        Obsługując aparat za pomocą smartfona, można wykonać znakomite autoportrety, zdjęcia grupowe bądź ujęcia z niestandardowej perspektywy.

        Sony ilc a6000 body  (5).jpg


        Łatwe archiwizowanie zdjęć w chmurze

        Wszystkie Twoje wspomnienia w jednym miejscu PlayMemories Online to oparty na koncepcji chmury serwis Sony ze zdjęciami i filmami. Pozwala archiwizować w chmurze zdjęcia wykonane aparatem i umożliwia dostęp do nich ze smartfonu lub innych urządzeń.

        Sprawdź

        Sony ilc a6000 body  (4).jpg


        Imaging Edge™ Remote, Viewer i Edit

        Skorzystaj z aplikacji na komputer Imaging Edge. Użyj „Remote”, by zdalnie kontrolować nagrywanie; „Viewer” umożliwi szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.

        Sprawdź

        Sony ilc a6000 body  (3).jpg


        Capture One dla Sony

        Capture One Express (dla Sony): oprogramowanie do edycji zdjęć RAW i zarządzania obrazami, z narzędziami edycyjnymi. Capture One Pro (dla Sony): więcej narzędzi do obróbki grafiki oraz funkcji fotografowania aparatem podłączonym do komputera.

        Sprawdź

        Sony ilc a6000 body  (2).jpg


        DANE TECHNICZNE I CHARAKTERYSTYKA



        24,3-megapikselowy przetwornik obrazu Exmor® APS HD CMOS z procesorem BIONZ X™

        System Fast Hybrid AF (oparty na wykrywaniu fazy i kontrastu)

        Uniwersalny system wymiennych obiektywów z mocowaniem typu E

        Twórcze fotografowanie dzięki pełnym możliwościom ręcznego wyboru ustawień

        Łatwe udostępnianie i sterowanie dzięki Wi-Fi® i technologii NFC


        Pełne dane techniczne






        WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI
        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        TYP PRZETWORNIKA
        APS-C (23,5 x 15,6 mm); Exmor® APS HD CMOS

        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE)
        Około 24,3 Mpix

        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI)
        Fotografie: odpowiednik ISO 100 – 25 600 (co 1/3 EV), automatyczna (odpowiednik ISO 100 – 25 600 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy), filmy: odpowiednik ISO 100 – 12 800 (co 1/3 EV), automatyczna (odpowiednik ISO 100 – 12 800 z możliwością wyboru górnej i dolnej granicy)

        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)
        Około 310 zdjęć (wizjer) / około 360 zdjęć (monitor LCD)

        TYP WIZJERA
        Wizjer elektroniczny 1,0 cm (typ 0,39"), kolorowy

        TYP MONITORA
        7,5 cm (3,0"), panoramiczny TFT


        a77fad054072d6f01a27a4021ad3ec1a.png



        Sony
        001155

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        APS-C
        Mocowanie:
        Sony E
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        HD 1080
        Liczba efektywnych pikseli [mln]:
        24
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        Mocowanie obiektywu Obiektywy Sony z mocowaniem typu E
        Współpraca z obiektywami Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        Przetwornik obrazu

        Typ przetwornika APS-C
        Typ przetwornika Typ APS-C (23,5 x 15,6 mm)
        Liczba pikseli (efektywnie) 24,3 Mpix
        Liczba pikseli (całkowita) Około 24,7 megapiksela
        Format przetwornika obrazu 3:2
        System ochrony przed kurzem Powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący

        Zapis (fotografie)

        Format zapisu (fotografie) JPEG (DCF 2.0, Exif 2.3, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)
        Rozmiar obrazu (piksele), 3:2 L: 6000 x 4000 (24M), M: 4240 x 2832 (12M), S: 3008 x 2000 (6,0M)
        Rozmiar obrazu (piksele), 16:9 L: 6000 x 3376 (20M), M: 4240 x 2400 (10M), S: 3008 x 1688 (5,1M)
        Rozmiar obrazu (piksele), panorama Szeroki kąt: pozioma 12 416 x 1856 (23M), pionowa 5536 x 2160 (12M), Standardowa: pozioma 8192 x 1856 (15M), pionowa 3872 x 2160 (8,4M)
        Tryby jakości obrazu RAW
        RAW+JPEG
        JPEG Fine
        JPEG Standard
        Efekty zdjęciowe Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz.-b.), kolor pop, zdjęcie retro, częściowy kolor (R,G,B,Y), obraz czarno-biały o dużym kontraście, zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy), high-key: miękki, miękka ostrość (silny, średni, słaby), malowidło HDR (silny, średni, słaby), obraz czarno-biały o bogatej gradacji, miniatura (automatyka, góra, środek (poziomo), dół, prawo, środek (pionowo), lewo), akwarela, ilustracja (silny, średni, słaby)
        Styl twórczy Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3))
        Funkcje zakresu dynamicznego Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)

        Zapis (film)

        Format zapisu AVCHD 2.0 / MP4
        Kompresja filmu AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264, MP4: MPEG-4 AVC / H.264
        Format zapisu dźwięku AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator; MP4: MPEG-4 AAC-LC 2 kanały
        Funkcje filmu Długość śledzenia AF, szybkość napędu AF, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, wyświetlanie informacji HDMI® Wyświetlacz

        Nośnik danych

        Obsługiwane nośniki nagrań Karty pamięci Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick XC-HG Duo, SD, SDHC, SDXC

        Redukcja szumów

        Redukcja szumów Przy długich czasach ekspozycji: dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s
        Wieloklatkowa redukcja szumów Automatyka / ISO 100 do 51 200

        Balans bieli

        Tryby balansu bieli Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówki (ciepła biel, zimna biel, biel dzienna, światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (2500 – 9900 K) i filtr barwny (G7 do M7 (15 stopni), A7 do B7 (15 stopni)), własny
        Mikrokorekty automat. balansu bieli Tak<lt/>G7 do M7 (15 stopni)<gt/><lt/>A7 do B7 (15 stopni)<gt/>
        Bracketing 3 klatki, do wyboru poziom H/L

        Ostrość

        Sposób nastawiania ostrości Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        Czujnik ostrości Przetwornik Exmor® APS HD CMOS
        Pola ostrości 179 pól (AF z detekcją fazy) / 25 pól (AF z detekcją kontrastu)
        Zakres czułości ostrości EV 0 – 20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,8)
        Tryb AF Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny
        Inne funkcje Przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czujnik zbliżenia oka (tylko po założeniu adaptera LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawanych oddzielnie))
        Typ Wbudowana lampa błyskowa
        Zasięg światła wspomagającego AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem E PZ 16 – 50 mm F3,5-5,6 OSS)

        Ekspozycja

        Typ pomiaru Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        Czujnik pomiarowy Przetwornik Exmor® APS HD CMOS
        Zakres czułości pomiaru EV 0 — 20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,8)
        Tryb pomiaru Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy
        Tryby ekspozycji iAUTO, lepsza automatyka, zaprogramowana automatyka ekspozycji, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczny, film (zaprogramowana automatyka ekspozycji, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczny) panorama, tryby tematyczne (wybór sceny)
        Tryby tematyczne Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, zdjęcia z ręki o zmierzchu, portret nocą, wyraźny ruch
        Kompensacja ekspozycji +/- 5,0 EV (do wyboru co 1/3 lub 1/2 EV)
        Automatyczny bracketing ekspozycji Bracketing: ciągły / bracketing: pojedynczy, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV, 3 klatki lub 5 klatek (1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV: tylko 3 klatki)
        Pamięć ekspozycji (AE Lock) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. (Automatyczna / włączanie / wyłączanie)
        Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji) ISO 100–25 600

        Wizjer

        Typ wizjera "Wizjer elektroniczny typu 0,39"" (kolorowy)"
        Liczba punktów 1 440 000 punktów
        Regulacja jasności (wizjer) Automatyczna, ręczna (5 ustawień od -2 do +2)
        Regulacja temperatury barwowej Ręczna (5 ustawień)
        Pokrycie kadru 100%
        Powiększenie "Około 1,07x (w przeliczeniu na format 35 mm: około 0,70x), obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m<lt/>style name=""sup""<gt/>-1<lt/>/style<gt/>"
        Korekcja dioptryczna "-4,0 do +3,0 m<lt/>style name=""sup""<gt/>-1<lt/>/style<gt/>"
        Odległość od oka "Około 23 mm od soczewki wizjera; 21,4 mm od ramki wizjera przy -1 dioptrii <lt/>style name=""sup""<gt/>-1<lt/>/style<gt/>(norma Camera & Imaging Products Association)"
        Wyświetlacz wizjera Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, histogram

        Ekran LCD

        Typ monitora "Panoramiczny wyświetlacz LCD TFT 3,0"""
        Całkowita liczba punktów 921 600 punktów
        Regulacja jasności (LCD) Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        Regulacja kąta Maksymalnie około 90° w górę, 45° w dół
        Podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt (LCD) Włączanie/wyłączanie
        Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości Tak (5,9x, 11,7x)
        System obsługi Quick Navi Tak
        Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty)

        Inne funkcje

        Rozpoznawanie twarzy Włączone/włączone (rejestracja twarzy)/wyłączone, rejestracja twarzy, wybieranie twarzy, maks. 8 wykrywanych twarzy
        Clear Image Zoom Około 2x
        Inteligentny zoom (fotografie) M: około 1,4x
        S: około 2x
        Zoom cyfrowy (fotografie) L: około 4x; M: około 5,7x; S: około 8x
        Zoom cyfrowy (filmy) Około 4x
        PlayMemories Camera Apps™ TAK
        Kompensacja cech obiektywu Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia
        Procesor obrazu BIONZ X™
        Tryb wykrywania uśmiechu Tak (3 poziomy)

        Migawka

        Typ migawki Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        Czas otwarcia migawki Fotografie: od 1/4000 do 30 s i B; filmy: 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        Czas synchronizacji z lampą błyskową 1/160 s
        Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        SteadyShot Brak (stabilizator obrazu w obiektywie)

        Kontrola błysku

        Sterowanie lampą błyskową Przedbłysk TTL
        Kompensacja mocy błysku +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        Tryby pracy lampy błyskowej Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji, sterowanie bezprzewodowe
        Współpraca z lampą zewnętrzną Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

        Mechanizm

        Tryby zapisu Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz 10 s i 2 s, ciągły z samowyzwalaczem (opóźnienie 10 s, do wyboru 3 klatki / 5 klatek), bracketing: ciągły/pojedynczy, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
        Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) 11 kl./s (w trybie ciągłym High)

        Odtwarzanie

        Tryby odtwarzania Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem RGB i  ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 12 / 30 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 16,7x, M: 11,8x, S: 8,3x, panorama (standardowa): 19,2x, panorama (szeroka): 29,1x), obrót obrazu (wł./wył.); pokaz slajdów; przesuwanie panoramy; wybór folderu (data, fotografia, MP4, AVCHD), przewijanie w przód/w tył (film); kasowanie; ochrona, automatyczny podgląd (10 s, 5 s, 2 s, wył.)

        Interfejs

        Złącze komputerowe Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera
        NFC Sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem
        Wyjście HD Złącze HDMI® micro (typu D)
        BRAVIA Sync (menu link)
        PhotoTV HD
        Reprodukcja fotografii w formacie 4K
        Stopka Multi Interface Tak
        Inne Pilot (sprzedawany oddzielnie), zdalne sterowanie z komputera
        Stopka Multi Interface Złącze Multi Terminal/Micro USB
        Stopka Multi Interface

        Dźwięk

        Mikrofon Wbudowany mikrofon stereofoniczny
        Głośnik Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        Obsługiwane standardy Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

        Zasilanie

        Dostarczany akumulator NP-FW50: akumulator z serii W
        Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) Do 360 zdjęć
        Wydajność akumulatora (filmy) W rzeczywistych warunkach: Około 60 minut (wizjer), około 60 minut (monitor LCD), zapis ciągły: Około 90 minut (wizjer), około 90 minut (monitor LCD)
        Zasilanie zewnętrzne Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie)
        Ładowanie wewnętrznego akumulatora Tak

        Wymiary i waga

        Wymiary (szer. x wys. x gł.) 120 x 66,9 x 45,1 mm
        Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci) 285 g (sam korpus) / 344 g (z akumulatorem i nośnikiem danych)

        WiFi® & NFC

        Oglądanie na smartfonie Tak
        Oglądanie na telewizorze Tak
        Łączność bezprzewodowa i sieciowa Wi-Fi®
        Technologia NFC umożliwiająca wybieranie funkcji jednym dotknięciem
        Możliwość pobrania aplikacji do aparatu

        Obsługiwane systemy operacyjne

        Obsługiwane systemy operacyjne Windows Vista® SP2 (nie jest obsługiwana wersja Starter)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot