Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H
      Panasonic LUMIX DC-S1H

      Panasonic LUMIX DC-S1H

      13 799,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      FOT000196 | EAN: 5025232896776 | MPN (kod producenta): DC-S1HE-K

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Kinowe wrażenia, nieograniczona kreatywność

        Profesjonalni filmowcy oczekują najwyższych standardów jakości obrazu. W odpowiedzi na ich oczekiwania stworzyliśmy Lumix S1H, pierwszy na świecie pełnoklatkowy bezlusterkowy aparat cyfrowy z wymienną optyką, nagrywający filmy w jakości 6K. Bezlusterkowiec jest przeznaczony dla zawodowców nagrywających wideo w kinowej jakości, dokumentujących wydarzenia okolicznościowe, tworzących klipy reklamowe czy teledyski. Wspomogą ich w tym dopracowane funkcje aparatu, takie jak wydłużony czas pracy na baterii, ruchomy ekran LCD sygnalizujący zastosowany LUT oraz nowatorska konstrukcja z wentylatorem umożliwiającym nieograniczone czasem nagrywanie filmu.

        icons.png

        Wysokiej jakości filmy

        Jako jedyny w swojej klasie, aparat Lumix DC-S1H pozwala na nagrywanie filmów w szerokim zakresie dynamicznym (14+ stopni). Tak profesjonalne możliwości urządzenia sprawiają, że aparat sprawdzi się świetnie nawet przy najbardziej wymagających produkcjach.

        01.png

        Nagrywaj filmy jak profesjonalista

        Obsługiwana przez bezlusterkowiec funkcja V-Log/V-Gamut umożliwia rejestrowanie filmów w szerokim zakresie dynamicznym. Parametry tych trybów wynoszą 4:2:2 10 bit w przypadku nagrywania wewnętrznego i 4:2:2 10 bit przy 4K 60p/50p podczas wyprowadzania sygnału HDMI. Daje to ogromne możliwości w postprodukcji, zupełnie jak w profesjonalnych studiach filmowych. W proporcji 3:2 możesz nagrywać filmy nawet w jakości 6K/24p 4:2:0 10-bit, a jeśli potrzebujesz nagrań panoramicznych, możesz kręcić je w jakości 5,9K 30p/25p/24p 4:2:0 10-bit. Masz również do dyspozycji tryb anamorficzny w 4K.

        02.png

        Nagrywaj w dwóch czułościach ISO naraz

        Bezlusterkowiec Panasonic wspiera sensor Dual Native ISO. Każdy z 24,2 mln pikseli matrycy może zbierać światło na jednym z dwóch poziomów czułości – wyższym i niższym. Cały proces ustalania właściwej czułości dla jednego piksela odbywa się jeszcze przed rozpoczęciem przetwarzania danych. Dzięki temu uzyskasz filmy i zdjęcia bez szumów i o wyjątkowym poziomie szczegółowości nawet w trudnych warunkach oświetleniowych – np. gdy w jednym kadrze łączą się jasne i ciemne fragmenty (zdjęcie oświetlonej budowli w nocy).

        03.png

        Doskonały wizjer

        O wiele prościej jest kręcić wymagające filmy, gdy masz stały wgląd w to, co rejestruje aparat. Z Lumix DC-S1H widzisz rejestrowany materiał przez doskonałej jakości wizjer OLED Real View Finder o rozdzielczości ponad 5,7 mln punktów i częstotliwości odświeżania aż 120 Hz. Umożliwia to komfortowe kadrowanie przez cały czas. Dodatkowo, moc optyczną wizjera można regulować w zakresie od -4.0 do +2.0 dioptrii.

        04.png

        Gwarancja właściwej ostrości zdjęć i filmów

        Unikalna funkcja Panasonic Dual I.S. 2 to sprzężona stabilizacja body aparatu i stabilizacji dostępnej w obiektywie. To rozwiązanie umożliwia Ci robienie niezwykle ostrych ujęć podczas kręcenia wideo, nawet przy długim czasie naświetlania oraz w sytuacji, w której sam znajdujesz się w ruchu. Gdy obiektyw nie jest wyposażony we własną stabilizację, możesz polegać na tej dostępnej w body aparatu.

        05.png
        Panasonic
        FOT000196

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość video:
        6K

        Szczegółowe odniesienia

        TYP

        Typ Bezlusterkowy aparat cyfrowy
        Nośniki do nagrywania Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
        Nośniki do nagrywania *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
        Mocowanie obiektywu Mocowanie L-Mount

        PRZETWORNIK OBRAZU

        Typ Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
        Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
        Proporcje / Filtr kolorów 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
        System redukujący kurz Filtr fal ultradźwiękowych

        FORMAT ZAPISU ZDJĘĆ

        Zdjęcia JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072)
        6K PHOTO/ 4K PHOTO 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.))
        6K PHOTO/ 4K PHOTO 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.))
        6K PHOTO/ 4K PHOTO Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)
        Współczynnik proporcji 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 65:24 6000x2208(L)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 2:1 6000x3000(L)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 3:2 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 4:3 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 1:1 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S)
        Jakość obrazu RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
        Przestrzeń barw sRGB, AdobeRGB

        FORMAT ZAPISU WIDEO

        Format zapisu pliku MP4: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały)), MP4 HEVC: H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
        Format zapisu pliku AVCHD Progressive (format audio: Dolby Audio 2 kanały), AVCHD (format audio: Dolby Audio (2 kanały))
        MP4 [4K] 3840 x 2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
        MP4 [4K] 3840 x 2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
        MP4 [4K] 3840 x 2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 [4K] 3840 x 2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 [4K] 3840 x 2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 HEVC [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
        MP4 HEVC [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
        MP4 HEVC [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
        AVCHD Progressive AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
        AVCHD Progressive AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00i, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s)
        AVCHD Progressive AVCHD [FHD] 1920x1080 50,00i, 17 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s)
        AVCHD Progressive AVCHD [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
        MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 60 kl./s)
        MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 50 kl./s)
        MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 23,98p (dane wyjściowe z matrycy: 48 kl./s)
        MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 180 kl./s / 150 kl./s)
        MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 150 kl./s / 125 kl./s)
        Czas ciągłego nagrywania (filmy) Około 150 min (wyświetlacz tylny), 140 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
        Faktyczny czas nagrywania (filmy) Około 75 min (wyświetlacz tylny), 70 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
        WIZJER
        Typ Wizjer OLED Live View Finder
        Piksele Około 5760 tys. punktów
        Pole widzenia / Powiększenie Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
        Dystans widzenia / Regulacja dioptrii Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt)
        Czujnik oczu Tak
        Prędkość wyświetlacza 120 kl./s / 60 kl./s
        Opóźnienie wyświetlania Około 0,005 s
        WYŚWIETLACZ TYLNY
        Typ Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
        Rozmiar monitora Możliwość odchylania w trzech osiach, 3,2 cala (8,0 cm), proporcje 3:2
        Piksele Około 2100 tys. punktów
        Pole widzenia ok. 100%

        REGULACJA OSTROŚCI

        Typ Kontrastowy system AF
        Technologia DFD Tak
        Tryb ustawiania ostrości AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
        Tryb AF Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3
(funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)
        Zakres wykrywania AF EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
        Niestandardowe ustawienie AF Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
        Lampka wspomagania autofokusa Tak
        Blokada AF Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
        Post Focus / Focus Stacking Tak/Tak
        Inne AF-ON, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Priorytet ostrości/migawki, Szybki AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie/w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF

        KONTROLA EKSPOZYCJI

        System pomiaru światła 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
        Tryb pomiaru światła Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
        Zakres pomiaru EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
        Tryb ekspozycji Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna
        Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO
        Kompensacja ekspozycji 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
        Blokada AE Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE

        BALANS BIELI

        Balans bieli AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
        Regulacja balansu bieli zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
        Ustawienie temperatury barwowej 2500–10000K w 100K

        MIGAWKA

        Typ Migawka szczelinowa
        Czas otwarcia migawki Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
        Czas otwarcia migawki Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60
        Czas otwarcia migawki Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000 – 60
        Czas otwarcia migawki Filmy: 1/16 000 – 1/25
        Żywotność migawki Około 400 000 zdjęć
        Samowyzwalacz 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s
        Pilot zdalnego sterowania Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
        Tryb cichy / Tryb migawki Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)

        6K PHOTO / 4K PHOTO

        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 6K PHOTO: 30 kl./s
        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
        Informacje EXIF Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).

        LAMPA BŁYSKOWA

        Rodzaj lampy błyskowej Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
        Tryb lampy błyskowej Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
        Synchronizacja lampy błyskowej Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
        Regulacja mocy lampy błyskowej 1/3 EV z krokiem ±3 EV
        Prędkość synchronizacji Poniżej 1/320 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/320 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
        Sterowanie bezprzewodowe Tak (podczas korzystania z lampy błyskowej DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
        Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej Tak

        STYL ZDJĘĆ

        Styl zdjęć Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D / Cinelike V / Like709 / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 / Mój styl zdjęć 1-10
        Regulacja obrazu Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
*Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.

        PRZYCISK FUNKCYJNY

        NAGRYWANIE Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF/MF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa prędkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / zakres punktów AF / ustawianie strefy ostrości / tryb lampy błyskowej / regulacja lampy błyskowej / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / zmniejszanie migotania (zdjęcia) / Post-Focus / format nagrywania filmów / jakość zapisu filmów / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / powiększenie wyświetlacza / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / podgląd zdjęcia/wideo / wzór zebry / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / funkcja Sheer Overlay / zakres stanu I.S. / sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych
        ODTWARZANIE Powiększenie z punktu AF / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych

        INTERFEJS

        USB SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
        HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora 4:2:2 8 bitów (z wyjątkiem [4K/60p]/[4K/50p]) / 4:2:0 8 bitów
        HDMI*** Odtwarzanie HDMI typ A / VIERA Link
        HDMI*** Odtwarzanie Wideo: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p
        HDMI*** Odtwarzanie Audio: Stereo
        Wyjście audio/wideo Nie
        Wejście zdalnego sterowania φ2,5mm
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE.
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Tryby Stereo/Obiektyw Auto/Kierunkowy /Super kierunkowy/Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawany oddzielnie).
        Wyjście słuchawek φ3,5 mm
        Mikrofon Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
        Głośnik Monofoniczny
        Gniazdo karty Gniazdo 1: Karta pamięci XQD
        Gniazdo karty Gniazdo 2: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC*, karta pamięci SDXC*
        Gniazdo karty *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

        TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA

        Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
        Wi-Fi Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne.
        Wi-Fi 1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140
        Bluetooth Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))

        MOC

        Bateria Akumulator Li-ion (7,4 V, 3050 mAh, 23 Wh) (dołączony)
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD Około 380 zdjęć (wyświetlacz tylny), 360 zdjęć (LVF), 1 100 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD Około 400 zdjęć (wyświetlacz tylny), 380 zdjęć (LVF), 1 150 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
        Uchwyt z akumulatorem DMW-BGS1 (sprzedawany oddzielnie)

        WYMIARY / CIĘŻAR

        Wymiary (szer. x wys. x dł.) Około 148,9 x 110,0 x 96,7 mm / 5,86 x 4,33 x 3,81 cala (oprócz elementów wystających)
        Masa Około 1021 g (1 karta pamięci XQD, bateria, korpus)
        Masa Około 1017 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus)
        Masa Około 899 g (tylko korpus)
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S35

        LUMIX S 35mm f/1.8

        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z dużą przysłoną f/1.8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S24

        LUMIX S 24mm f/1.8

        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z dużą przysłoną f/1.8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S50

        LUMIX S 50mm F1.8

        • Standardowy, stałoogniskowy obiektyw z dużą przysłoną F1,8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R70300

        LUMIX S 70–300mm f/4.5–5.6 MACRO O.I.S.

        • Teleobiektyw z zoomem 70–300 mm o kompaktowym, lekkim wzornictwie.
        • Doskonała wydajność w zbliżeniach przy najmniejszej odległości ustawienia ostrości 0,54 m (przy 70 mm)/0,74 m (przy 300 mm) i maksymalne powiększenie 0,5x (przy 300 mm).
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S85

        LUMIX S 85mm F1.8

        • Stałoogniskowy teleobiektyw ze średnim zakresem, dużą przysłoną F1,8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R2060

        LUMIX S 20–60mm, F3.5–5.6

        • Lekki i kompaktowy standardowy teleobiektyw o ultraszerokim kącie widzenia i ogniskowej 20mm.
        • Obiektyw LUMIX S 20–60 mm f/3.5–5.6 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-E70200

        LUMIX S PRO 70–200mm F2.8 O.I.S.

        • Przeznaczony do użytku profesjonalnego w wymagających warunkach na zewnątrz teleobiektyw z zoomem zapewnia jasność f/2.8 w całym zakresie powiększenia.
        • LUMIX S PRO 70–200 mm f/2.8 O.I.S. może się poszczycić szerokim zakresem ogniskowej od średniego teleobiektywu 70 mm do zakresu teleobiektywu 200 mm.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R1635

        LUMIX S PRO 16–35mm F4

        • Szerokokątny obiektyw 16-35 mm z mocowaniem L
        • Obiektyw LUMIX S PRO 16–35 mm f/4 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-E2470

        LUMIX S PRO 24–70mm F2.8

        • Standardowy teleobiektyw 24–70 mm z mocowaniem L
        • Obiektyw LUMIX S PRO 24–70 mm f/2.8 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-X50

        LUMIX S PRO 50 mm F1.4

        • Trzon serii obiektywów LUMIX S o dużym otwarciu przysłony.
        • Stałoogniskowy obiektyw o dużym otwarciu przysłony stanowi trzon serii obiektywów LUMIX S.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R70200

        LUMIX S PRO 70–200mm F4 O.I.S./strong>

        • Zoom teleobiektywu, możliwość rozszerzenia o telekonwerter z wysoką rozdzielczością i niezwykłą wyrazistością w całym zakresie zoomu.
        • Obiektyw LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S. umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S. może się poszczycić szerokim zakresem ogniskowej od średniego teleobiektywu 70 mm do zakresu teleobiektywu 200 mm
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R24105

        LUMIX S 24–105mm F4 MACRO O.I.S.

        • Pokrycie zakresu od szerokiego kąta po zakres średniego teleobiektywu z możliwością robienia zdjęć makro.
        • Obiektyw LUMIX S 24–105 mm F4 MACRO O.I.S. umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.