jest obecnie pusty...
wyszukiwanie zaawansowane



www.beiks.pl
Instagram

Twitter
Google+

Canon EOS C500 EF Body

Dostępność: Produkt na zamówienie

Nr produktu: 032641

Poprzednia cena: 68500,00 zł

36900,00 dodaj do koszyka

KAMERA

Matryca światłoczuła

 

Matryca

Matryca CMOS typu Super 35 mm

System

Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)

Łączna liczba pikseli matrycy

9,84 megapiksela (4206 x 2340)

Liczba efektywnych pikseli matrycy

8,85 megapiksela (4096 x 2160)

Minimalny poziom światła

Tryb NTSC – 0,3 luksa
[obiektyw F/1,2, 24 dB, tryb 29,97P, czas otwarcia migawki 1/30 s]
Tryb PAL – 0,25 luksa
[obiektyw F/1,2, 24 dB, tryb 25,00P, czas otwarcia migawki 1/25 s]

Czułość

NTSC: F9
[1920x1080/59,94i, ISO640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%]
PAL: F10
[1920x1080/50,00i, ISO640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%]

Stosunek sygnału do szumu

NTSC: 54 dB (standardowo)
[1920x1080/29,97P, bazowa czułość Canon Log ISO850 (zakres dynamiczny 800%)]
PAL: 54 dB (standardowo)
[1920x1080/25,00P, bazowa czułość Canon Log ISO850 (zakres dynamiczny 800%)]

Zakres dynamiczny

Podczas normalnego filmowania: 300%
Z korekcją gamma Canon Log: 800%
(przy ISO 850 i więcej/zysk 2,5 dB lub więcej)

Rozdzielczość pozioma

Do 1000 linii TV lub więcej (w trybie 1920 x 1080i), w zależności od zastosowanego obiektywu.

Obiektyw

 

Mocowanie obiektywu

Mocowanie Canon EF z blokadą Cinema Lock

Ogniskowa

Odpowiednik ogniskowej obiektywów EF x 1,53; (3840x2160/1920x1080); Ok. x 1,46 (4096x2160/2048x1080) 
Zgodnie z informacjami dla obiektywów EF-S i obiektywów filmowych Canon

Korekcja winietowania

TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)

Filtr ND

3 szklane filtry w korpusie kamery: 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Użycie poprzez korpus lub za pomocą sterowania bezprzewodowego.

Regulacja ostrości

Przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu)

Sterowanie przysłoną

Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota.
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.

System stabilizacji obrazu

W zależności od zastosowanego obiektywu

Procesor obrazu

 

Typ

Procesor DIGIC DV III

NAGRYWANIE

Nośnik zapisu filmu

4K/2K: wymagane zewnętrzne urządzenie zapisujące
HD: karty pamięci Compact Flash Typ 1 (2 gniazda na kartę)

Typ

Karta CF: UDMA4, 30 MB/s lub szybsza (40 MB/s lub szybsza w trybie nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie)

Czas nagrywania

Karta CF 64 GB: do 160 min (1080/50i przy 50 Mb/s)

Format pliku nagrania

4K/2K: w zależności od zewnętrznego urządzenia zapisującego
HD: MXF (Material eXchange Format); wzór OP-1a

Format nagrania

4K:
RAW/HRAW, 10-bitowy (4096 x 2160/3840 x 2160, tylko Canon Log)
2K: 
RGB 12-bitowy (2048x1080/1920x1080, 4:4:4, tylko Canon Log)
RGB 10-bitowy (2048x1080/1920x1080, 4:4:4, tylko Canon Log)
YCC 10-bitowy (2048x1080/1920x1080, 4:2:2, tylko Canon Log)
HD MPEG-2 Long GOP:
50 Mb/s CBR (4:2:2) MPEG-2 422@HL;
35 Mb/s VBR (4:2:0) MPEG-2 MP@HL;
25 Mb/s CBR (4:2:0) MPEG-2 MP@H14

Zarejestrowana liczba klatek na sekundę

4K i 2K:
Tryb 60 Hz (NTSC): 59,94P / 29,97P / 23,98P
Tryb 50 Hz (PAL): 50,00P / 25,00P
Tryb 24,00P: 24,00P
HD:
50 Mb/s: 1920 x 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24,00p, 23,98p; 
1280 x 720/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24,00p, 23,98p.
35 Mb/s: 1920 x 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 23,98p; 
1280 x 720/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p.
25 Mb/s: 1440 x 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 23,98p.

Zwolnione/przyspieszone tempo*

TAK (4K/2K, w zależności od zewnętrznego urządzenia zapisującego)
4K:
RAW: od 1 do 60
HRAW: od 1 do 60 kl./s , od 62 do 120 kl./s (z dokładnością do 2 kl./s)
2K: 
2K RGB 444: od 1 do 60 kl./s
YCC 422: od 1 do 60 kl./s , od 62 do 120 kl./s (z dokładnością do 2 kl./s)
HD:
1080p: 1–30 kl./s z dokładnością do 1 kl./s
720p: 1–60 kl./s z dokładnością do 1 kl./s
(dostępność opcji zależy od wybranego trybu zapisu)

Interwał zapisu

TAK. 1, 2, 3, 6, 9 lub 12 klatek, 25 interwałów czasowych
(dostępność opcji zależy od wybranego trybu zapisu)

Rejestracja klatek

TAK. 1, 2, 3, 6, 9 lub 12 klatek
(dostępność opcji zależy od wybranego trybu zapisu)

Wstępne nagrywanie (do pamięci podręcznej)

TAK (3 sekundy)

Nagrywanie z przełączaniem

TAK (karta CF)

Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie)

TAK

Odwrotne skanowanie

TAK. W pionie, w poziomie, na obu osiach

Konwersja HD->SD

NIE

Wewnętrzne przesyłanie danych

FILM: tak (z karty CF na kartę CF)

Nośnik zapisu zdjęć

Karty pamięci SD/SDHC

Jakość zdjęć

Podczas nagrywania filmu: 1920 x 1080;
Podczas odtwarzania: 1920x1080, 1280 x 720

SYSTEM

LCD

 

Rozmiar

10,1 cm (4 cale), widok 100%

Punkty

1,23 miliona

Regulacja jakości obrazu

Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie, czerń i biel

Regulowany

Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery

Monitor kształtu fali

Monitor kształtu fali i Vectorscope

Wspomaganie regulacji ostrości

Uwydatnianie częstotliwości; Powiększenie; Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)

Uwydatnianie

Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)

Zebra

Poziom 1; Poziom 2; Obydwa 
Wyjście HD-SDI lub HDMI

Oznaczenia

Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)

Wizjer elektroniczny (EVF)

 

Rozmiar

1,3 cm (0,52")

Punkty

1,55 miliona

Regulacja jakości obrazu

Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie, czerń i biel

Regulowany

Pochylenie w pionie

Soczewka korekcyjna

+ 2,0 do -5,5 dioptrii

Wejścia/wyjścia

 

Wejście audio

Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2), 3,5 mm gniazdo mikrofonowe

Wyjście słuchawkowe

Gniazdo stereo 3,5 mm

Wyjście wideo do monitora

TAK (BNC, wyjście SD tylko przez złącze Synch)

HDMI

TAK (typu A, tylko wyjście)

IEEE 1394 (Firewire)

NIE

USB

NIE

Wyjście HD/SD-SDI

TAK 
2x 3G-SDI (BNC, tylko wyjście, osadzony dźwięk i kod czasowy) 
2x 2K, wyjście do monitora (BNC, tylko wyjście)
1x HD/SD-SDI (BNC, tylko wyjście, osadzony dźwięk i kod czasowy)

Kod czasowy

TAK (BNC, przełączane wejście/wyjście)

Genlock

TAK (BNC, tylko wejście)

Synch

TAK (BNC, tylko wyjście, 5 trybów: HD Sync, HD-Y, SD blackburst, SD composite, wył.)

Wyjście komponentowe

NIE

Złącze AV

NIE

Wejście DC

TAK

Terminal pilota zdalnego sterowania

Gniazdo 2,5 mm typu mini jack

Złącze sterowania bezprzewodowego

TAK (sterowanie bezprzewodowe wymaga dodatkowego wyposażenia)

Wykresy kolorów

EBU, SMPTE, ARIB

Różne

 

Dioda zapisu

TAK

Stopka akcesoriów

Tak (stopka typu „cold shoe”, 3 lokalizacje: wierzch korpusu, wierzch uchwytu, front uchwytu)

Przycisk użytkownika

TAK (możliwość skonfigurowania 15 przycisków, możliwość wyboru 30 funkcji)

FUNKCJE REJESTRACJI

Ekspozycja

 

Pomiar ekspozycji

Ekspozycja ustawiana ręcznie zależna od czasu otwarcia migawki, ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND

Kompensacja ekspozycji

NIE

Tryb automatycznej ekspozycji

NIE

Tryb Push Auto Iris

NIE

Blokada ekspozycji

NIE

Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem

NIE

Czułość ISO

Wyświetlanie co 1 stopień: 320¹, 400, 800, [850]², 1600, 3200, 6400, 12800, 20000
Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850]², 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000¹

Ustawienie wzmocnienia

NORMAL (NORMALNE): -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 30 dB;
FINE (PRECYZYJNE): od 0 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB).

Czas naświetlania

 

Tryby kontroli

Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)

Czas naświetlania

1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)

Kąt migawki

11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę

Długa ekspozycja (SLS)

1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę

Wybór krótkich czasów naświetlania

59,94i/p: od 59,94 do 250,27 Hz;
50i/p: od 50 do 250,78 Hz;
29,97p: od 29,97 do 250,27 Hz;
25p: od 25 do 250,78 Hz;
23,98/24p: od 23,98 do 250,27 Hz

Niestandardowy tryb obrazu

 

Zapisane konfiguracje

9, w tym 2 ustawienia wstępnego programowania (CINEMA i EOS Std)

Nośnik zapisu

Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę

Gamma

8 profilów

Canon Log Gamma

TAK

Główne ustawienia przyciemniania

-50 do +50

Główne ustawienie czerni

-50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B

Poziom gamma czerni

Regulowany poziom, zakres i punkt

Optymalizacja nasycenia koloru

Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni

Redukcja prześwietlenia

Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia

Ostrość

Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)

Redukcja szumów

Wyłączona, włączona (1 do 12)

Szczegółowość odwzorowania skóry

Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Level (Poziom Y)

Selektywna redukcja szumów

Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Level (Poziom Y)

Matryca kolorów

Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma

Balans bieli

Zakres -50 do +50 regulacji balansu bieli dla sygnału R,G,B

Korekcja kolorów

Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów

Poziom ustawienia

-50 do +50, Wł./Wył.

Ograniczenie 100% IRE

Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji

Balans bieli

 

Automatycznie

NIE

Ustawienie predefiniowane

Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B

Przesunięcie balansu bieli

TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

 

Regulacja balansu czerni

TAK

Kod czasowy

 

System zliczania w górę

Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)

Ustawienie wartości początkowej

Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

Dźwięk

 

Nagrywanie

16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz), liniowy PCM

Sterowanie

Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne

Osłabienie mikrofonu

TAK

Miernik poziomu mikrofonu

TAK

AKCESORIA

Dołączone

Dodatki XF Utility i NLE, oprogramowanie do obróbki plików RAW, Monitor (LCD i XLR), uchwyt, płytka adaptera statywu, pasek na ramię, muszla oczna, zaślepka wizjera elektronicznego, ładowarka CG-940, kompaktowy zasilacz CA-940, pakiet akumulatorów BP-955.

Opcjonalnie

Akumulatory BP-955, BP-975, kompaktowy zasilacz CA-930 (tylko do ładowania akumulatorów), adapter statywu TA-100, pilot bezprzewodowy WFT-E6.

Akumulator

 

Pobór mocy

59,94 Hz: 23,9 w (4K) 12,4 w priorytet MXF (24Hz)
50,00 Hz 22,9 w (4K)

Czas nagrywania ciągłego

Z dołączonym akumulatorem BP-955: około 90 min (maks. 4K 50,00 Hz)
Z opcjonalnym akumulatorem BP-975: około 135 min (maks. 4K 50,00 Hz)

RÓŻNE

Wymiary

Korpus: ok. 160 x 179 x 171 mm
Ok. 185 x 249 x 187 mm (korpus i monitor)
Ok. 185 x 284 x 301 mm (korpus, monitor i uchwyt)

Wymienny uchwyt

TAK

Waga (tylko aparat)

1820 g

Waga (z pełnym wyposażeniem)

2885 g (monitor, uchwyt, BP-955, 2 karty CF)

Zakres temperatury pracy

-5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej

Czułość ISO

¹ Wartości 320 i 20000 nie są elementami zwiększanymi o 1 stopień, lecz najniższą i najwyższą obsługiwaną wartością ISO
² [850] = najniższa czułość ISO pozwalająca uzyskać 800% zakresu dynamicznego z funkcją Canon Log.

 




Ładowanie...