jest obecnie pusty...
wyszukiwanie zaawansowane
Canon EOS 5D Mark III (body) Canon EOS 5D Mark III (body) cena: 10599,00 zł 10999,00 zł więcej do koszyka
Teradek Sphere Teradek Sphere zapytaj o produkt więcej
Canon XF205 Canon XF205 cena: 13499,00 zł 13999,00 zł więcej do koszyka
Kamera GoPro HERO 4 Black Kamera GoPro HERO 4 Black cena: 1949,00 zł 2149,00 zł więcej do koszyka
Canon XF200 Canon XF200 cena: 11800,00 zł 12000,00 zł więcej do koszyka
pokaż wszystkie promocje
< >



www.beiks.pl
Instagram

Twitter
Google+

Canon EOS C700

Dostępność: Produkt na zamówienie

Nr produktu:

Zapytaj o produkt

Wytrzymała i bardzo wydajna główna kamera 4K o znakomitej jakości obrazu i dużej uniwersalności

Uniwersalna, wytrzymała i bardzo wydajna główna kamera 4K

Uniwersalna, wytrzymała i bardzo wydajna główna kamera 4K do nagrywania emocjonujących materiałów, niezależnych filmów i dokumentów, z możliwością konfiguracji pod kątem wielu systemów pracy w produkcji, w tym pod kątem obsługi monitorowania HDR.

Wydajny obieg pracy

Obsługa monitorowania SMPTE ST.2084 i ACES 1.0 oraz wbudowana funkcja nagrywania ProRes / XF-AVC lub opcjonalne zewnętrzne nagrywanie w trybie RAW

Uniwersalna, intuicyjna obsługa

Intuicyjna obsługa, skuteczny autofokus, wbudowany 10-stopniowy filtr szary oraz opcjonalne sterowanie przewodowe lub poprzez sieć Wi-Fi

Wszechstronność i możliwość konfiguracji

Szeroka gama obiektywów obejmuje obiektywy anamorficzne, EF, PL i B4; modułowa konstrukcja ze wspornikiem na ramię i wizjerem elektronicznym

 

Matryca światłoczuła

 

 

Matryca

 

Matryca CMOS typu Super 35 mm

System

 

Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)

Łączna liczba pikseli matrycy

 

Około 11,54 MP (4622 × 2496)

Liczba efektywnych pikseli matrycy

 

4096 × 2160 / 2048 × 1080: około 8,85 MP
3840 × 2160 / 1920 × 1080: około 8,29 MP

Zakres dynamiki

 

Canon Log 2/Canon Log 3: 1600% (czułość ISO 800 lub wyższa)
W przypadku Canon Log / szerokiego zakresu dynamicznego: 800% (czułość ISO 400 lub wyższa)

Procesor obrazu

 

 

Typ

 

Potrójny procesor DIGIC DV 5

Obiektyw

 

 

Mocowanie obiektywu

 

Mocowanie Canon EF z funkcją Cinema Lock / mocowanie PL (zgodność z technologią Cooke/i)
zależnie od wersji
Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)

Współczynnik powiększenia obiektywu (obiektywy z mocowaniem EF, w tym stałoogniskowe obiektywy filmowe)

 

4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460
3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534
Z dołączonym adapterem B4: długość ogniskowej × około 1,3 (1,2947) (Full HD/1920 × 1080)
Wersja dla mocowania PL: bez współczynnika powiększenia w przypadku zmiennoogniskowych obiektywów filmowych firmy Canon

Korekcja jasności brzegów

 

TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)

Filtr ND

 

Do 10 stopni za pośrednictwem wbudowanego systemu filtra szarego

Sterowanie ostrością

 

Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo

Sterowanie przysłoną

 

Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota.
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.

Obsługa technologii Cooke/I

 

TAK (tylko mocowanie PL)

Obsługa obiektywów anamorficznych

 

Tak

System stabilizacji obrazu

 

W zależności od zastosowanego obiektywu

Nagrywanie

Opcje nagrywania w formacie RAW

 

1. Rejestrator, CDX-36150: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2
2. Urządzenie zewnętrzne za pośrednictwem złącza 3G-SDI: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2

Nagrywanie wewnętrzne

 

2 karty CFast 2.0™ do nagrywania w trybie XF-AVC lub ProRes, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy

Czas nagrywania (karta CFast 2.0™ o pojemności 64 GB)

 

XF-AVC – Intra: 810 Mb/s, 10 min / 160 Mb/s, 50 min
XF-AVC Long GOP 50 Mb/s: 165 min
ProRes: do potwierdzenia

Formaty nagrania

 

Canon RAW .RMF, XF-AVC Intra, XF-AVC Long GOP. XF-AVC Proxy
ProRes, Apple Quick File Format 4444XQ/4444/422HQ/422

Liczba klatek na sekundę

 

4K RAW: maksymalnie 60P (maks. 120P dla CDX-361501). Maks. 240P (redukcja do 2K)

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50P: 4096×2160/3840×2160:
         YCC422, 10 bitów, 810 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
         2048×1080/1920×1080:
         RGB444, 12 bitów, 440 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
         RGB444, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 310 Mb/s wewnątrzklatkowa,
         50 Mb/s Long GOP

50i: 1920×1080, YCC422, 10 bitów, 50 Mb/s, Long GOP

25P: 4096×2160/3840×2160:
          YCC422, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
          2048×1080/1920×1080:
          RGB444, 12 bitów, 225 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
          RGB444, 10 bitów, 210 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 160 Mb/s wewnątrzklatkowa,
50 Mb/s Long GOP

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania ProRes na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50,00P: 2048×1080/1920×1080/RGB444, 12 bitów, YCC422 10 bitów / ProRes4444, ProRes 422HQ, ProRes422
25,00P: 4096×2160/3840×2160, YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów, ProRes4444/YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422
24,00P: 4096×2160/3840×2160: YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów / ProRes4444: YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD

 

50P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 35 Mb/s Long GOP
50i: 1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP
25P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP

Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie

 

Tak. Od 1 do 240 kl./s, zależnie od ustawienia

Zapis interwałowy

 

Nie

Rejestracja klatek

 

Nie

Buforowanie (w pamięci podręcznej)

 

Nie

Nagrywanie z przełączaniem

 

Tak

Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie)

 

Tak

Odwrotne skanowanie

 

Tak

Konwersja HD->SD

 

Nie

Nośniki zapisu zdjęć

 

Karty pamięci SD/SDHC

Rozdzielczość zdjęć

 

Około 930 KB przy rozdzielczości 2048×1080; około 880 KB przy rozdzielczości 1920×1080

System

Monitor przebiegów

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)
Wyświetlacz wierszowy / Wiersz i punkt / Wybór wiersza / Wyświetlacz pola / Wyświetlacz RGB / YPrPb

Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)

Wykresy kolorów

 

Dostępne paski kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Sprawdź w menu.

Wyróżnianie obszarów ostrości

 

Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)

Zebra

 

Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI

Znaczniki

 

Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)

EVF

 

 

Wbudowany wizjer EVF

 

Nie

Opcjonalne akcesorium EVF

 

Tak. Elektroniczny wizjer OLED, EVF-V70

Panel wyświetlacza

 

 

Wyświetlacz kontrolny

 

3-calowy (przekątna 7,66 cm) wyświetlacz LCD, około 1,036 mln punktów

Wejścia/wyjścia

 

 

Wejście audio

 

2 × 3-stykowe złącza XLR, złącze mini-jack stereo 3,5 (tylko wejście)

Wyjście słuchawkowe

 

Mini-jack stereo 3,5 mm (tylko wyjście)

Wyjście wideo do monitora

 

MON.1/MON.2: złącze BNC jack, tylko wyjście

HDMI

 

Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)

USB

 

Nie

Wyjście SDI

 

Gniazdo BNC (4 linie, tylko wyjście)

Kod czasowy

 

Gniazdo BNC (wejście/wyjście)

Genlock

 

Gniazdo BNC (tylko wejście / służy także jako złącze SYNC OUT)

Synch

 

Gniazdo BNC (tylko wyjście / służy także jako złącze GENLOCK)

Wyjście komponentowe

 

Nie

Złącze AV

 

Nie

Wyjście zasilania DC

 

Złącze zasilania 24 V DC, 2A, 3-stykowe złącze Fisher (tylko wyjście)
Złącze zasilania 12 V DC, 2A, 2-stykowe złącze LEMO (tylko wyjście)

Wejście DC

 

4-stykowe złącze XLR

Terminal pilota zdalnego sterowania

 

Złącze REMOTE A, stereo mini-jack 2,5 mm (tylko wejście)
Złącze REMOTE B okrągłe, 8-styków (RS-422)

Złącze sterowania bezprzewodowego

 

Tak, dla WFT-E6B/WFT-E8

Złącze obiektywu

 

Złącze 12-stykowe

Złącze Ethernet

 

Złącze Ethernet (RJ45) (obsługa 1000 BASE-T)

Złącze CTRL

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon, 7-stykowe złącze LEMO

Złącze wideo (dla wizjera EVF)

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe złącze, tylko wyjście)

Różne

 

 

Kontrolka nagrywania

 

Tak

Niestandardowe wybieranie pokrętłem

 

Tak

Funkcje rejestracji

Poziom kompensacji

 

 

Pomiar ekspozycji

 

Ekspozycja ustawiana ręcznie zależna od ustawienia migawki, przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego, Push Auto Iris, Auto Iris

Kompensacja ekspozycji

 

Tak

Tryb automatycznej ekspozycji

 

Tryb Auto Iris

Tryb Push Auto Iris

 

Tak, wszystkie zgodne obiektywy z mocowaniem EF, tylko zgodne obiektywy Canon Cine Servo z mocowaniem PL

Blokada ekspozycji

 

Nie

Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem

 

Tak.

Czułość ISO

 

Dokładność do 1 stopnia: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
(*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF)
Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,
3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600,
[32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400]
[---] W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO.

System autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście

Rozmiary ramki AF (tylko wersja EF)

 

Duży; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 25% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Mały; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 8% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Możliwość wyboru punktu AF na obszarze około 80% czujnika

Tryby autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF.
Tryb One-Shot AF
Ciągły AF
Tryb MF z obsługą AF

AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF)

 

Priorytet twarzy lub tylko twarze.

Poradnik dot. regulacji ostrości

 

Wersja z mocowaniem EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Wersja z mocowaniem PL: zgodne obiektywy Canon Cine Servo

Ustawienie wzmocnienia

 

[-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF).
Po włączeniu dodatkowych czułości ISO: od -2 dB do 54 dB
Po wyłączeniu dodatkowych czułości ISO: dowolna wartość od -2 dB do 42 dB w krokach co 0,5 dB.

Prędkość migawki

 

 

Tryby kontroli

 

Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)

Prędkość migawki

 

Od 1/1 do 1/2000, w zależności od prędkości nagrywania oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode), 39 opcji

Kąt migawki

 

Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę

Długa ekspozycja (SLS)

 

1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę

Regulacja częstotliwości

 

Od 24,00 Hz* do 250,40 Hz
(*) Częstotliwość zależy od ustawienia liczby klatek na sekundę.

Niestandardowy tryb obrazu

 

 

Zapisane konfiguracje

 

Zaprogramowane ustawienia:
Canon Log 3 : C.Gamut (Canon Log 3/ filmowa / neutralna)
Canon Log 3 : BT.2020 (Canon Log 3 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 3 : DCI-P3 (Canon Log 3 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 3 : BT.709 (Canon Log 3 / BT.709 / neutralna)
Canon Log 2 : C.Gamut (Canon Log 2/ filmowa / neutralna)
Canon Log 2 : BT.2020 (Canon Log 2 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 2 : DCI-P3 (Canon Log 2 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 2 : BT.709 (Canon Log 2 / BT.709 / neutralna)
Canon Log (Canon Log / BT.709 / filmowa EOS (oryginalne))
BT.2020 (szeroki zakres dynamiczny / BT.2020 / neutralna)
BT.709 (szeroki zakres dynamiczny / BT.709 / neutralna)
Główne ustawienia: Canon Log 3,Canon Log 2, Canon Log, szeroki zakres dynamiczny, normalne 1 (standardowe)
normalne 2 (x4,0), normalne 3 (BT.709), normalne 4 (x5,0)
Przestrzeń kolorów: BT.709, BT.2020, DCI-P3, filmowa
Macierz kolorów: neutralna, kamera produkcyjna, filmowa EOS (oryginalne), wideo, wył.

Nośnik zapisu

 

Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę

Główne ustawienia przyciemniania

 

Od -50 do +50

Główne ustawienie czerni

 

Od -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B

Poziom gamma czerni

 

Regulowany poziom, zakres i punkt

Nasycenie ciemnych obszarów

 

Regulacja poziomu kolorów w zakresie od -50 do +50 stopni

Punkt przegięcia

 

Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia

Ostrość

 

Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)

Redukcja szumów

 

Wyłączona, włączona (1 do 12)

Szczegółowość odwzorowania skóry

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja 32 jednostki

Selektywna redukcja szumów

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja

Matryca kolorów

 

Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma

Balans bieli

 

Od -50 do +50 dla koloru czerwonego i niebieskiego

Korekcja kolorów

 

Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów

Poziom ustawienia

 

Od -50 do +50, wł./wył.

Ograniczenie 100% IRE

 

Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

 

 

Informacje GPS (moduł dodatkowy)

 

Szerokość i długość geograficzna/wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

 

 

Automatycznie

 

Tak

Preselekcja

 

Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B

Przesunięcie balansu bieli

 

TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

 

 

Regulacja balansu czerni

 

Tak

Kod czasowy

 

 

System zliczania

 

Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)

Ustawienie wartości początkowej

 

Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

Dźwięk

 

 

Nagrywanie

 

Nagrywanie wewnętrzne i na rejestratorze: liniowe PCM 48 KHz, 24-bitowe, 4 kanały
RAW (SDI OUT): liniowe PCM 48 KHz, 16-bitowe, 2 kanały
Dostępne wejście cyfrowe za pośrednictwem dwóch kanałów (XLR), wejście analogowe, normy AES3 (48 kHz / 24-bity / 2 kanały).

Akcesoria

Dołączone

 

Uchwyt na mikrofon, podstawa z zaciskiem, uchwyt, mocowanie modułu rozszerzającego, 4 nóżki podstawy
Klucz imbusowy (1/4"), klucz imbusowy (M4), płyta wzmacniająca, 2 haczyki pomiarowe, bateria litowa (CR2025)

Opcjonalnie

 

(w tym te niedostępne obecnie w sprzedaży)
Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100, bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E6/WFT-E8, odbiornik GPS Canon GP-E1, kabel modułu Canon UN-5/UN-10, kabel zdalnego sterowania ze złączem 8-stykowym Canon RR-10/RR-100
Adapter mocowania B4 Canon MO-4E/MO-4P, wizjer elektroniczny OLED Canon EVF-V70, moduł zdalnego sterowania Canon OU-700, wspornik na ramię Canon SU-15, uchwyt do noszenia kamery na ramieniu Canon SG-1, kabel modułu zdalnego sterowania Canon UC-V75/UC-V1000

Akcesoria innych producentów

 

Codex CDX-36150 (nagrywarka Codex dla modelu D174)
Akumulator IDX z mocowaniem V

Inne

Zakres temperatury pracy

 

W przybliżeniu od 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85%
W przybliżeniu od -5 do 45°C; wilgotność względna: 60%

 

Matryca światłoczuła

 

 

Matryca

 

Matryca CMOS typu Super 35 mm

System

 

Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)

Łączna liczba pikseli matrycy

 

Około 11,54 MP (4622 × 2496)

Liczba efektywnych pikseli matrycy

 

4096 × 2160 / 2048 × 1080: około 8,85 MP
3840 × 2160 / 1920 × 1080: około 8,29 MP

Zakres dynamiki

 

Canon Log 2/Canon Log 3: 1600% (czułość ISO 800 lub wyższa)
W przypadku Canon Log / szerokiego zakresu dynamicznego: 800% (czułość ISO 400 lub wyższa)

Procesor obrazu

 

 

Typ

 

Potrójny procesor DIGIC DV 5

Obiektyw

 

 

Mocowanie obiektywu

 

Mocowanie Canon EF z funkcją Cinema Lock / mocowanie PL (zgodność z technologią Cooke/i)
zależnie od wersji
Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)

Współczynnik powiększenia obiektywu (obiektywy z mocowaniem EF, w tym stałoogniskowe obiektywy filmowe)

 

4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460
3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534
Z dołączonym adapterem B4: długość ogniskowej × około 1,3 (1,2947) (Full HD/1920 × 1080)
Wersja dla mocowania PL: bez współczynnika powiększenia w przypadku zmiennoogniskowych obiektywów filmowych firmy Canon

Korekcja jasności brzegów

 

TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)

Filtr ND

 

Do 10 stopni za pośrednictwem wbudowanego systemu filtra szarego

Sterowanie ostrością

 

Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo

Sterowanie przysłoną

 

Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota.
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.

Obsługa technologii Cooke/I

 

TAK (tylko mocowanie PL)

Obsługa obiektywów anamorficznych

 

Tak

System stabilizacji obrazu

 

W zależności od zastosowanego obiektywu

Nagrywanie

Opcje nagrywania w formacie RAW

 

1. Rejestrator, CDX-36150: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2
2. Urządzenie zewnętrzne za pośrednictwem złącza 3G-SDI: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2

Nagrywanie wewnętrzne

 

2 karty CFast 2.0™ do nagrywania w trybie XF-AVC lub ProRes, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy

Czas nagrywania (karta CFast 2.0™ o pojemności 64 GB)

 

XF-AVC – Intra: 810 Mb/s, 10 min / 160 Mb/s, 50 min
XF-AVC Long GOP 50 Mb/s: 165 min
ProRes: do potwierdzenia

Formaty nagrania

 

Canon RAW .RMF, XF-AVC Intra, XF-AVC Long GOP. XF-AVC Proxy
ProRes, Apple Quick File Format 4444XQ/4444/422HQ/422

Liczba klatek na sekundę

 

4K RAW: maksymalnie 60P (maks. 120P dla CDX-361501). Maks. 240P (redukcja do 2K)

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50P: 4096×2160/3840×2160:
         YCC422, 10 bitów, 810 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
         2048×1080/1920×1080:
         RGB444, 12 bitów, 440 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
         RGB444, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 310 Mb/s wewnątrzklatkowa,
         50 Mb/s Long GOP

50i: 1920×1080, YCC422, 10 bitów, 50 Mb/s, Long GOP

25P: 4096×2160/3840×2160:
          YCC422, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
          2048×1080/1920×1080:
          RGB444, 12 bitów, 225 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
          RGB444, 10 bitów, 210 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 160 Mb/s wewnątrzklatkowa,
50 Mb/s Long GOP

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania ProRes na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50,00P: 2048×1080/1920×1080/RGB444, 12 bitów, YCC422 10 bitów / ProRes4444, ProRes 422HQ, ProRes422
25,00P: 4096×2160/3840×2160, YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów, ProRes4444/YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422
24,00P: 4096×2160/3840×2160: YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów / ProRes4444: YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD

 

50P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 35 Mb/s Long GOP
50i: 1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP
25P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP

Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie

 

Tak. Od 1 do 240 kl./s, zależnie od ustawienia

Zapis interwałowy

 

Nie

Rejestracja klatek

 

Nie

Buforowanie (w pamięci podręcznej)

 

Nie

Nagrywanie z przełączaniem

 

Tak

Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie)

 

Tak

Odwrotne skanowanie

 

Tak

Konwersja HD->SD

 

Nie

Nośniki zapisu zdjęć

 

Karty pamięci SD/SDHC

Rozdzielczość zdjęć

 

Około 930 KB przy rozdzielczości 2048×1080; około 880 KB przy rozdzielczości 1920×1080

System

Monitor przebiegów

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)
Wyświetlacz wierszowy / Wiersz i punkt / Wybór wiersza / Wyświetlacz pola / Wyświetlacz RGB / YPrPb

Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)

Wykresy kolorów

 

Dostępne paski kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Sprawdź w menu.

Wyróżnianie obszarów ostrości

 

Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)

Zebra

 

Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI

Znaczniki

 

Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)

EVF

 

 

Wbudowany wizjer EVF

 

Nie

Opcjonalne akcesorium EVF

 

Tak. Elektroniczny wizjer OLED, EVF-V70

Panel wyświetlacza

 

 

Wyświetlacz kontrolny

 

3-calowy (przekątna 7,66 cm) wyświetlacz LCD, około 1,036 mln punktów

Wejścia/wyjścia

 

 

Wejście audio

 

2 × 3-stykowe złącza XLR, złącze mini-jack stereo 3,5 (tylko wejście)

Wyjście słuchawkowe

 

Mini-jack stereo 3,5 mm (tylko wyjście)

Wyjście wideo do monitora

 

MON.1/MON.2: złącze BNC jack, tylko wyjście

HDMI

 

Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)

USB

 

Nie

Wyjście SDI

 

Gniazdo BNC (4 linie, tylko wyjście)

Kod czasowy

 

Gniazdo BNC (wejście/wyjście)

Genlock

 

Gniazdo BNC (tylko wejście / służy także jako złącze SYNC OUT)

Synch

 

Gniazdo BNC (tylko wyjście / służy także jako złącze GENLOCK)

Wyjście komponentowe

 

Nie

Złącze AV

 

Nie

Wyjście zasilania DC

 

Złącze zasilania 24 V DC, 2A, 3-stykowe złącze Fisher (tylko wyjście)
Złącze zasilania 12 V DC, 2A, 2-stykowe złącze LEMO (tylko wyjście)

Wejście DC

 

4-stykowe złącze XLR

Terminal pilota zdalnego sterowania

 

Złącze REMOTE A, stereo mini-jack 2,5 mm (tylko wejście)
Złącze REMOTE B okrągłe, 8-styków (RS-422)

Złącze sterowania bezprzewodowego

 

Tak, dla WFT-E6B/WFT-E8

Złącze obiektywu

 

Złącze 12-stykowe

Złącze Ethernet

 

Złącze Ethernet (RJ45) (obsługa 1000 BASE-T)

Złącze CTRL

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon, 7-stykowe złącze LEMO

Złącze wideo (dla wizjera EVF)

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe złącze, tylko wyjście)

Różne

 

 

Kontrolka nagrywania

 

Tak

Niestandardowe wybieranie pokrętłem

 

Tak

Funkcje rejestracji

Poziom kompensacji

 

 

Pomiar ekspozycji

 

Ekspozycja ustawiana ręcznie zależna od ustawienia migawki, przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego, Push Auto Iris, Auto Iris

Kompensacja ekspozycji

 

Tak

Tryb automatycznej ekspozycji

 

Tryb Auto Iris

Tryb Push Auto Iris

 

Tak, wszystkie zgodne obiektywy z mocowaniem EF, tylko zgodne obiektywy Canon Cine Servo z mocowaniem PL

Blokada ekspozycji

 

Nie

Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem

 

Tak.

Czułość ISO

 

Dokładność do 1 stopnia: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
(*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF)
Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,
3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600,
[32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400]
[---] W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO.

System autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście

Rozmiary ramki AF (tylko wersja EF)

 

Duży; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 25% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Mały; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 8% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Możliwość wyboru punktu AF na obszarze około 80% czujnika

Tryby autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF.
Tryb One-Shot AF
Ciągły AF
Tryb MF z obsługą AF

AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF)

 

Priorytet twarzy lub tylko twarze.

Poradnik dot. regulacji ostrości

 

Wersja z mocowaniem EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Wersja z mocowaniem PL: zgodne obiektywy Canon Cine Servo

Ustawienie wzmocnienia

 

[-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF).
Po włączeniu dodatkowych czułości ISO: od -2 dB do 54 dB
Po wyłączeniu dodatkowych czułości ISO: dowolna wartość od -2 dB do 42 dB w krokach co 0,5 dB.

Prędkość migawki

 

 

Tryby kontroli

 

Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)

Prędkość migawki

 

Od 1/1 do 1/2000, w zależności od prędkości nagrywania oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode), 39 opcji

Kąt migawki

 

Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę

Długa ekspozycja (SLS)

 

1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę

Regulacja częstotliwości

 

Od 24,00 Hz* do 250,40 Hz
(*) Częstotliwość zależy od ustawienia liczby klatek na sekundę.

Niestandardowy tryb obrazu

 

 

Zapisane konfiguracje

 

Zaprogramowane ustawienia:
Canon Log 3 : C.Gamut (Canon Log 3/ filmowa / neutralna)
Canon Log 3 : BT.2020 (Canon Log 3 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 3 : DCI-P3 (Canon Log 3 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 3 : BT.709 (Canon Log 3 / BT.709 / neutralna)
Canon Log 2 : C.Gamut (Canon Log 2/ filmowa / neutralna)
Canon Log 2 : BT.2020 (Canon Log 2 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 2 : DCI-P3 (Canon Log 2 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 2 : BT.709 (Canon Log 2 / BT.709 / neutralna)
Canon Log (Canon Log / BT.709 / filmowa EOS (oryginalne))
BT.2020 (szeroki zakres dynamiczny / BT.2020 / neutralna)
BT.709 (szeroki zakres dynamiczny / BT.709 / neutralna)
Główne ustawienia: Canon Log 3,Canon Log 2, Canon Log, szeroki zakres dynamiczny, normalne 1 (standardowe)
normalne 2 (x4,0), normalne 3 (BT.709), normalne 4 (x5,0)
Przestrzeń kolorów: BT.709, BT.2020, DCI-P3, filmowa
Macierz kolorów: neutralna, kamera produkcyjna, filmowa EOS (oryginalne), wideo, wył.

Nośnik zapisu

 

Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę

Główne ustawienia przyciemniania

 

Od -50 do +50

Główne ustawienie czerni

 

Od -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B

Poziom gamma czerni

 

Regulowany poziom, zakres i punkt

Nasycenie ciemnych obszarów

 

Regulacja poziomu kolorów w zakresie od -50 do +50 stopni

Punkt przegięcia

 

Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia

Ostrość

 

Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)

Redukcja szumów

 

Wyłączona, włączona (1 do 12)

Szczegółowość odwzorowania skóry

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja 32 jednostki

Selektywna redukcja szumów

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja

Matryca kolorów

 

Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma

Balans bieli

 

Od -50 do +50 dla koloru czerwonego i niebieskiego

Korekcja kolorów

 

Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów

Poziom ustawienia

 

Od -50 do +50, wł./wył.

Ograniczenie 100% IRE

 

Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

 

 

Informacje GPS (moduł dodatkowy)

 

Szerokość i długość geograficzna/wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

 

 

Automatycznie

 

Tak

Preselekcja

 

Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B

Przesunięcie balansu bieli

 

TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

 

 

Regulacja balansu czerni

 

Tak

Kod czasowy

 

 

System zliczania

 

Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)

Ustawienie wartości początkowej

 

Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

Dźwięk

 

 

Nagrywanie

 

Nagrywanie wewnętrzne i na rejestratorze: liniowe PCM 48 KHz, 24-bitowe, 4 kanały
RAW (SDI OUT): liniowe PCM 48 KHz, 16-bitowe, 2 kanały
Dostępne wejście cyfrowe za pośrednictwem dwóch kanałów (XLR), wejście analogowe, normy AES3 (48 kHz / 24-bity / 2 kanały).

Akcesoria

Dołączone

 

Uchwyt na mikrofon, podstawa z zaciskiem, uchwyt, mocowanie modułu rozszerzającego, 4 nóżki podstawy
Klucz imbusowy (1/4"), klucz imbusowy (M4), płyta wzmacniająca, 2 haczyki pomiarowe, bateria litowa (CR2025)

Opcjonalnie

 

(w tym te niedostępne obecnie w sprzedaży)
Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100, bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E6/WFT-E8, odbiornik GPS Canon GP-E1, kabel modułu Canon UN-5/UN-10, kabel zdalnego sterowania ze złączem 8-stykowym Canon RR-10/RR-100
Adapter mocowania B4 Canon MO-4E/MO-4P, wizjer elektroniczny OLED Canon EVF-V70, moduł zdalnego sterowania Canon OU-700, wspornik na ramię Canon SU-15, uchwyt do noszenia kamery na ramieniu Canon SG-1, kabel modułu zdalnego sterowania Canon UC-V75/UC-V1000

Akcesoria innych producentów

 

Codex CDX-36150 (nagrywarka Codex dla modelu D174)
Akumulator IDX z mocowaniem V

Inne

Zakres temperatury pracy

 

W przybliżeniu od 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85%
W przybliżeniu od -5 do 45°C; wilgotność względna: 60%

 

Matryca światłoczuła

 

 

Matryca

 

Matryca CMOS typu Super 35 mm

System

 

Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)

Łączna liczba pikseli matrycy

 

Około 11,54 MP (4622 × 2496)

Liczba efektywnych pikseli matrycy

 

4096 × 2160 / 2048 × 1080: około 8,85 MP
3840 × 2160 / 1920 × 1080: około 8,29 MP

Zakres dynamiki

 

Canon Log 2/Canon Log 3: 1600% (czułość ISO 800 lub wyższa)
W przypadku Canon Log / szerokiego zakresu dynamicznego: 800% (czułość ISO 400 lub wyższa)

Procesor obrazu

 

 

Typ

 

Potrójny procesor DIGIC DV 5

Obiektyw

 

 

Mocowanie obiektywu

 

Mocowanie Canon EF z funkcją Cinema Lock / mocowanie PL (zgodność z technologią Cooke/i)
zależnie od wersji
Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)

Współczynnik powiększenia obiektywu (obiektywy z mocowaniem EF, w tym stałoogniskowe obiektywy filmowe)

 

4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460
3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534
Z dołączonym adapterem B4: długość ogniskowej × około 1,3 (1,2947) (Full HD/1920 × 1080)
Wersja dla mocowania PL: bez współczynnika powiększenia w przypadku zmiennoogniskowych obiektywów filmowych firmy Canon

Korekcja jasności brzegów

 

TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)

Filtr ND

 

Do 10 stopni za pośrednictwem wbudowanego systemu filtra szarego

Sterowanie ostrością

 

Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo

Sterowanie przysłoną

 

Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota.
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.

Obsługa technologii Cooke/I

 

TAK (tylko mocowanie PL)

Obsługa obiektywów anamorficznych

 

Tak

System stabilizacji obrazu

 

W zależności od zastosowanego obiektywu

Nagrywanie

Opcje nagrywania w formacie RAW

 

1. Rejestrator, CDX-36150: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2
2. Urządzenie zewnętrzne za pośrednictwem złącza 3G-SDI: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2

Nagrywanie wewnętrzne

 

2 karty CFast 2.0™ do nagrywania w trybie XF-AVC lub ProRes, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy

Czas nagrywania (karta CFast 2.0™ o pojemności 64 GB)

 

XF-AVC – Intra: 810 Mb/s, 10 min / 160 Mb/s, 50 min
XF-AVC Long GOP 50 Mb/s: 165 min
ProRes: do potwierdzenia

Formaty nagrania

 

Canon RAW .RMF, XF-AVC Intra, XF-AVC Long GOP. XF-AVC Proxy
ProRes, Apple Quick File Format 4444XQ/4444/422HQ/422

Liczba klatek na sekundę

 

4K RAW: maksymalnie 60P (maks. 120P dla CDX-361501). Maks. 240P (redukcja do 2K)

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50P: 4096×2160/3840×2160:
         YCC422, 10 bitów, 810 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
         2048×1080/1920×1080:
         RGB444, 12 bitów, 440 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
         RGB444, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 310 Mb/s wewnątrzklatkowa,
         50 Mb/s Long GOP

50i: 1920×1080, YCC422, 10 bitów, 50 Mb/s, Long GOP

25P: 4096×2160/3840×2160:
          YCC422, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
          2048×1080/1920×1080:
          RGB444, 12 bitów, 225 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
          RGB444, 10 bitów, 210 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 160 Mb/s wewnątrzklatkowa,
50 Mb/s Long GOP

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania ProRes na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50,00P: 2048×1080/1920×1080/RGB444, 12 bitów, YCC422 10 bitów / ProRes4444, ProRes 422HQ, ProRes422
25,00P: 4096×2160/3840×2160, YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów, ProRes4444/YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422
24,00P: 4096×2160/3840×2160: YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów / ProRes4444: YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD

 

50P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 35 Mb/s Long GOP
50i: 1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP
25P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP

Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie

 

Tak. Od 1 do 240 kl./s, zależnie od ustawienia

Zapis interwałowy

 

Nie

Rejestracja klatek

 

Nie

Buforowanie (w pamięci podręcznej)

 

Nie

Nagrywanie z przełączaniem

 

Tak

Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie)

 

Tak

Odwrotne skanowanie

 

Tak

Konwersja HD->SD

 

Nie

Nośniki zapisu zdjęć

 

Karty pamięci SD/SDHC

Rozdzielczość zdjęć

 

Około 930 KB przy rozdzielczości 2048×1080; około 880 KB przy rozdzielczości 1920×1080

System

Monitor przebiegów

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)
Wyświetlacz wierszowy / Wiersz i punkt / Wybór wiersza / Wyświetlacz pola / Wyświetlacz RGB / YPrPb

Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)

Wykresy kolorów

 

Dostępne paski kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Sprawdź w menu.

Wyróżnianie obszarów ostrości

 

Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)

Zebra

 

Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI

Znaczniki

 

Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)

EVF

 

 

Wbudowany wizjer EVF

 

Nie

Opcjonalne akcesorium EVF

 

Tak. Elektroniczny wizjer OLED, EVF-V70

Panel wyświetlacza

 

 

Wyświetlacz kontrolny

 

3-calowy (przekątna 7,66 cm) wyświetlacz LCD, około 1,036 mln punktów

Wejścia/wyjścia

 

 

Wejście audio

 

2 × 3-stykowe złącza XLR, złącze mini-jack stereo 3,5 (tylko wejście)

Wyjście słuchawkowe

 

Mini-jack stereo 3,5 mm (tylko wyjście)

Wyjście wideo do monitora

 

MON.1/MON.2: złącze BNC jack, tylko wyjście

HDMI

 

Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)

USB

 

Nie

Wyjście SDI

 

Gniazdo BNC (4 linie, tylko wyjście)

Kod czasowy

 

Gniazdo BNC (wejście/wyjście)

Genlock

 

Gniazdo BNC (tylko wejście / służy także jako złącze SYNC OUT)

Synch

 

Gniazdo BNC (tylko wyjście / służy także jako złącze GENLOCK)

Wyjście komponentowe

 

Nie

Złącze AV

 

Nie

Wyjście zasilania DC

 

Złącze zasilania 24 V DC, 2A, 3-stykowe złącze Fisher (tylko wyjście)
Złącze zasilania 12 V DC, 2A, 2-stykowe złącze LEMO (tylko wyjście)

Wejście DC

 

4-stykowe złącze XLR

Terminal pilota zdalnego sterowania

 

Złącze REMOTE A, stereo mini-jack 2,5 mm (tylko wejście)
Złącze REMOTE B okrągłe, 8-styków (RS-422)

Złącze sterowania bezprzewodowego

 

Tak, dla WFT-E6B/WFT-E8

Złącze obiektywu

 

Złącze 12-stykowe

Złącze Ethernet

 

Złącze Ethernet (RJ45) (obsługa 1000 BASE-T)

Złącze CTRL

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon, 7-stykowe złącze LEMO

Złącze wideo (dla wizjera EVF)

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe złącze, tylko wyjście)

Różne

 

 

Kontrolka nagrywania

 

Tak

Niestandardowe wybieranie pokrętłem

 

Tak

Funkcje rejestracji

Poziom kompensacji

 

 

Pomiar ekspozycji

 

Ekspozycja ustawiana ręcznie zależna od ustawienia migawki, przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego, Push Auto Iris, Auto Iris

Kompensacja ekspozycji

 

Tak

Tryb automatycznej ekspozycji

 

Tryb Auto Iris

Tryb Push Auto Iris

 

Tak, wszystkie zgodne obiektywy z mocowaniem EF, tylko zgodne obiektywy Canon Cine Servo z mocowaniem PL

Blokada ekspozycji

 

Nie

Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem

 

Tak.

Czułość ISO

 

Dokładność do 1 stopnia: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
(*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF)
Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,
3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600,
[32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400]
[---] W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO.

System autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście

Rozmiary ramki AF (tylko wersja EF)

 

Duży; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 25% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Mały; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 8% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Możliwość wyboru punktu AF na obszarze około 80% czujnika

Tryby autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF.
Tryb One-Shot AF
Ciągły AF
Tryb MF z obsługą AF

AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF)

 

Priorytet twarzy lub tylko twarze.

Poradnik dot. regulacji ostrości

 

Wersja z mocowaniem EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Wersja z mocowaniem PL: zgodne obiektywy Canon Cine Servo

Ustawienie wzmocnienia

 

[-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF).
Po włączeniu dodatkowych czułości ISO: od -2 dB do 54 dB
Po wyłączeniu dodatkowych czułości ISO: dowolna wartość od -2 dB do 42 dB w krokach co 0,5 dB.

Prędkość migawki

 

 

Tryby kontroli

 

Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)

Prędkość migawki

 

Od 1/1 do 1/2000, w zależności od prędkości nagrywania oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode), 39 opcji

Kąt migawki

 

Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę

Długa ekspozycja (SLS)

 

1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę

Regulacja częstotliwości

 

Od 24,00 Hz* do 250,40 Hz
(*) Częstotliwość zależy od ustawienia liczby klatek na sekundę.

Niestandardowy tryb obrazu

 

 

Zapisane konfiguracje

 

Zaprogramowane ustawienia:
Canon Log 3 : C.Gamut (Canon Log 3/ filmowa / neutralna)
Canon Log 3 : BT.2020 (Canon Log 3 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 3 : DCI-P3 (Canon Log 3 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 3 : BT.709 (Canon Log 3 / BT.709 / neutralna)
Canon Log 2 : C.Gamut (Canon Log 2/ filmowa / neutralna)
Canon Log 2 : BT.2020 (Canon Log 2 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 2 : DCI-P3 (Canon Log 2 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 2 : BT.709 (Canon Log 2 / BT.709 / neutralna)
Canon Log (Canon Log / BT.709 / filmowa EOS (oryginalne))
BT.2020 (szeroki zakres dynamiczny / BT.2020 / neutralna)
BT.709 (szeroki zakres dynamiczny / BT.709 / neutralna)
Główne ustawienia: Canon Log 3,Canon Log 2, Canon Log, szeroki zakres dynamiczny, normalne 1 (standardowe)
normalne 2 (x4,0), normalne 3 (BT.709), normalne 4 (x5,0)
Przestrzeń kolorów: BT.709, BT.2020, DCI-P3, filmowa
Macierz kolorów: neutralna, kamera produkcyjna, filmowa EOS (oryginalne), wideo, wył.

Nośnik zapisu

 

Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę

Główne ustawienia przyciemniania

 

Od -50 do +50

Główne ustawienie czerni

 

Od -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B

Poziom gamma czerni

 

Regulowany poziom, zakres i punkt

Nasycenie ciemnych obszarów

 

Regulacja poziomu kolorów w zakresie od -50 do +50 stopni

Punkt przegięcia

 

Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia

Ostrość

 

Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)

Redukcja szumów

 

Wyłączona, włączona (1 do 12)

Szczegółowość odwzorowania skóry

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja 32 jednostki

Selektywna redukcja szumów

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja

Matryca kolorów

 

Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma

Balans bieli

 

Od -50 do +50 dla koloru czerwonego i niebieskiego

Korekcja kolorów

 

Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów

Poziom ustawienia

 

Od -50 do +50, wł./wył.

Ograniczenie 100% IRE

 

Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

 

 

Informacje GPS (moduł dodatkowy)

 

Szerokość i długość geograficzna/wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

 

 

Automatycznie

 

Tak

Preselekcja

 

Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B

Przesunięcie balansu bieli

 

TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

 

 

Regulacja balansu czerni

 

Tak

Kod czasowy

 

 

System zliczania

 

Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)

Ustawienie wartości początkowej

 

Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

Dźwięk

 

 

Nagrywanie

 

Nagrywanie wewnętrzne i na rejestratorze: liniowe PCM 48 KHz, 24-bitowe, 4 kanały
RAW (SDI OUT): liniowe PCM 48 KHz, 16-bitowe, 2 kanały
Dostępne wejście cyfrowe za pośrednictwem dwóch kanałów (XLR), wejście analogowe, normy AES3 (48 kHz / 24-bity / 2 kanały).

Akcesoria

Dołączone

 

Uchwyt na mikrofon, podstawa z zaciskiem, uchwyt, mocowanie modułu rozszerzającego, 4 nóżki podstawy
Klucz imbusowy (1/4"), klucz imbusowy (M4), płyta wzmacniająca, 2 haczyki pomiarowe, bateria litowa (CR2025)

Opcjonalnie

 

(w tym te niedostępne obecnie w sprzedaży)
Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100, bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E6/WFT-E8, odbiornik GPS Canon GP-E1, kabel modułu Canon UN-5/UN-10, kabel zdalnego sterowania ze złączem 8-stykowym Canon RR-10/RR-100
Adapter mocowania B4 Canon MO-4E/MO-4P, wizjer elektroniczny OLED Canon EVF-V70, moduł zdalnego sterowania Canon OU-700, wspornik na ramię Canon SU-15, uchwyt do noszenia kamery na ramieniu Canon SG-1, kabel modułu zdalnego sterowania Canon UC-V75/UC-V1000

Akcesoria innych producentów

 

Codex CDX-36150 (nagrywarka Codex dla modelu D174)
Akumulator IDX z mocowaniem V

Inne

Zakres temperatury pracy

 

W przybliżeniu od 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85%
W przybliżeniu od -5 do 45°C; wilgotność względna: 60%

 

Matryca światłoczuła

 

 

Matryca

 

Matryca CMOS typu Super 35 mm

System

 

Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)

Łączna liczba pikseli matrycy

 

Około 11,54 MP (4622 × 2496)

Liczba efektywnych pikseli matrycy

 

4096 × 2160 / 2048 × 1080: około 8,85 MP
3840 × 2160 / 1920 × 1080: około 8,29 MP

Zakres dynamiki

 

Canon Log 2/Canon Log 3: 1600% (czułość ISO 800 lub wyższa)
W przypadku Canon Log / szerokiego zakresu dynamicznego: 800% (czułość ISO 400 lub wyższa)

Procesor obrazu

 

 

Typ

 

Potrójny procesor DIGIC DV 5

Obiektyw

 

 

Mocowanie obiektywu

 

Mocowanie Canon EF z funkcją Cinema Lock / mocowanie PL (zgodność z technologią Cooke/i)
zależnie od wersji
Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)

Współczynnik powiększenia obiektywu (obiektywy z mocowaniem EF, w tym stałoogniskowe obiektywy filmowe)

 

4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460
3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534
Z dołączonym adapterem B4: długość ogniskowej × około 1,3 (1,2947) (Full HD/1920 × 1080)
Wersja dla mocowania PL: bez współczynnika powiększenia w przypadku zmiennoogniskowych obiektywów filmowych firmy Canon

Korekcja jasności brzegów

 

TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)

Filtr ND

 

Do 10 stopni za pośrednictwem wbudowanego systemu filtra szarego

Sterowanie ostrością

 

Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo

Sterowanie przysłoną

 

Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota.
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.

Obsługa technologii Cooke/I

 

TAK (tylko mocowanie PL)

Obsługa obiektywów anamorficznych

 

Tak

System stabilizacji obrazu

 

W zależności od zastosowanego obiektywu

Nagrywanie

Opcje nagrywania w formacie RAW

 

1. Rejestrator, CDX-36150: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2
2. Urządzenie zewnętrzne za pośrednictwem złącza 3G-SDI: 4096 × 2160, 12/10 bitów, po zastosowaniu Canon Log 2

Nagrywanie wewnętrzne

 

2 karty CFast 2.0™ do nagrywania w trybie XF-AVC lub ProRes, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy

Czas nagrywania (karta CFast 2.0™ o pojemności 64 GB)

 

XF-AVC – Intra: 810 Mb/s, 10 min / 160 Mb/s, 50 min
XF-AVC Long GOP 50 Mb/s: 165 min
ProRes: do potwierdzenia

Formaty nagrania

 

Canon RAW .RMF, XF-AVC Intra, XF-AVC Long GOP. XF-AVC Proxy
ProRes, Apple Quick File Format 4444XQ/4444/422HQ/422

Liczba klatek na sekundę

 

4K RAW: maksymalnie 60P (maks. 120P dla CDX-361501). Maks. 240P (redukcja do 2K)

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50P: 4096×2160/3840×2160:
         YCC422, 10 bitów, 810 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
         2048×1080/1920×1080:
         RGB444, 12 bitów, 440 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
         RGB444, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 310 Mb/s wewnątrzklatkowa,
         50 Mb/s Long GOP

50i: 1920×1080, YCC422, 10 bitów, 50 Mb/s, Long GOP

25P: 4096×2160/3840×2160:
          YCC422, 10 bitów, 410 Mb/s, wewnątrzklatkowa;
          2048×1080/1920×1080:
          RGB444, 12 bitów, 225 Mb/s, wewnątrzklatkowa,
          RGB444, 10 bitów, 210 Mb/s, wewnątrzklatkowa, YCC422 10 bitów, 160 Mb/s wewnątrzklatkowa,
50 Mb/s Long GOP

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania ProRes na karcie pamięci CFast 2.0™

 

50,00P: 2048×1080/1920×1080/RGB444, 12 bitów, YCC422 10 bitów / ProRes4444, ProRes 422HQ, ProRes422
25,00P: 4096×2160/3840×2160, YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów, ProRes4444/YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422
24,00P: 4096×2160/3840×2160: YCC422, 10 bitów, ProRes422HQ
2048×1080/1920×1080 RGB444 12 bitów / ProRes4444: YCC422 10 bitów, ProRes422HQ, ProRes422

Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD

 

50P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 35 Mb/s Long GOP
50i: 1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP
25P: 2048×1080/1920×1080: YCC420 8 bitów / 24 Mb/s Long GOP

Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie

 

Tak. Od 1 do 240 kl./s, zależnie od ustawienia

Zapis interwałowy

 

Nie

Rejestracja klatek

 

Nie

Buforowanie (w pamięci podręcznej)

 

Nie

Nagrywanie z przełączaniem

 

Tak

Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie)

 

Tak

Odwrotne skanowanie

 

Tak

Konwersja HD->SD

 

Nie

Nośniki zapisu zdjęć

 

Karty pamięci SD/SDHC

Rozdzielczość zdjęć

 

Około 930 KB przy rozdzielczości 2048×1080; około 880 KB przy rozdzielczości 1920×1080

System

Monitor przebiegów

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)
Wyświetlacz wierszowy / Wiersz i punkt / Wybór wiersza / Wyświetlacz pola / Wyświetlacz RGB / YPrPb

Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)

 

Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI (brak dostępu przy użyciu SDI Out 1–4)

Wykresy kolorów

 

Dostępne paski kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Sprawdź w menu.

Wyróżnianie obszarów ostrości

 

Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)

Zebra

 

Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI

Znaczniki

 

Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)

EVF

 

 

Wbudowany wizjer EVF

 

Nie

Opcjonalne akcesorium EVF

 

Tak. Elektroniczny wizjer OLED, EVF-V70

Panel wyświetlacza

 

 

Wyświetlacz kontrolny

 

3-calowy (przekątna 7,66 cm) wyświetlacz LCD, około 1,036 mln punktów

Wejścia/wyjścia

 

 

Wejście audio

 

2 × 3-stykowe złącza XLR, złącze mini-jack stereo 3,5 (tylko wejście)

Wyjście słuchawkowe

 

Mini-jack stereo 3,5 mm (tylko wyjście)

Wyjście wideo do monitora

 

MON.1/MON.2: złącze BNC jack, tylko wyjście

HDMI

 

Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)

USB

 

Nie

Wyjście SDI

 

Gniazdo BNC (4 linie, tylko wyjście)

Kod czasowy

 

Gniazdo BNC (wejście/wyjście)

Genlock

 

Gniazdo BNC (tylko wejście / służy także jako złącze SYNC OUT)

Synch

 

Gniazdo BNC (tylko wyjście / służy także jako złącze GENLOCK)

Wyjście komponentowe

 

Nie

Złącze AV

 

Nie

Wyjście zasilania DC

 

Złącze zasilania 24 V DC, 2A, 3-stykowe złącze Fisher (tylko wyjście)
Złącze zasilania 12 V DC, 2A, 2-stykowe złącze LEMO (tylko wyjście)

Wejście DC

 

4-stykowe złącze XLR

Terminal pilota zdalnego sterowania

 

Złącze REMOTE A, stereo mini-jack 2,5 mm (tylko wejście)
Złącze REMOTE B okrągłe, 8-styków (RS-422)

Złącze sterowania bezprzewodowego

 

Tak, dla WFT-E6B/WFT-E8

Złącze obiektywu

 

Złącze 12-stykowe

Złącze Ethernet

 

Złącze Ethernet (RJ45) (obsługa 1000 BASE-T)

Złącze CTRL

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon, 7-stykowe złącze LEMO

Złącze wideo (dla wizjera EVF)

 

Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe złącze, tylko wyjście)

Różne

 

 

Kontrolka nagrywania

 

Tak

Niestandardowe wybieranie pokrętłem

 

Tak

Funkcje rejestracji

Poziom kompensacji

 

 

Pomiar ekspozycji

 

Ekspozycja ustawiana ręcznie zależna od ustawienia migawki, przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego, Push Auto Iris, Auto Iris

Kompensacja ekspozycji

 

Tak

Tryb automatycznej ekspozycji

 

Tryb Auto Iris

Tryb Push Auto Iris

 

Tak, wszystkie zgodne obiektywy z mocowaniem EF, tylko zgodne obiektywy Canon Cine Servo z mocowaniem PL

Blokada ekspozycji

 

Nie

Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem

 

Tak.

Czułość ISO

 

Dokładność do 1 stopnia: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
(*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF)
Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,
3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600,
[32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400]
[---] W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO.

System autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście

Rozmiary ramki AF (tylko wersja EF)

 

Duży; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 25% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Mały; odpowiednik rozmiaru około 20% (pionowo) × 8% (poziomo) wyświetlanego obrazu
Możliwość wyboru punktu AF na obszarze około 80% czujnika

Tryby autofokusa (tylko wersja EF)

 

Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF.
Tryb One-Shot AF
Ciągły AF
Tryb MF z obsługą AF

AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF)

 

Priorytet twarzy lub tylko twarze.

Poradnik dot. regulacji ostrości

 

Wersja z mocowaniem EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Wersja z mocowaniem PL: zgodne obiektywy Canon Cine Servo

Ustawienie wzmocnienia

 

[-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB]
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF).
Po włączeniu dodatkowych czułości ISO: od -2 dB do 54 dB
Po wyłączeniu dodatkowych czułości ISO: dowolna wartość od -2 dB do 42 dB w krokach co 0,5 dB.

Prędkość migawki

 

 

Tryby kontroli

 

Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)

Prędkość migawki

 

Od 1/1 do 1/2000, w zależności od prędkości nagrywania oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode), 39 opcji

Kąt migawki

 

Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę

Długa ekspozycja (SLS)

 

1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę

Regulacja częstotliwości

 

Od 24,00 Hz* do 250,40 Hz
(*) Częstotliwość zależy od ustawienia liczby klatek na sekundę.

Niestandardowy tryb obrazu

 

 

Zapisane konfiguracje

 

Zaprogramowane ustawienia:
Canon Log 3 : C.Gamut (Canon Log 3/ filmowa / neutralna)
Canon Log 3 : BT.2020 (Canon Log 3 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 3 : DCI-P3 (Canon Log 3 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 3 : BT.709 (Canon Log 3 / BT.709 / neutralna)
Canon Log 2 : C.Gamut (Canon Log 2/ filmowa / neutralna)
Canon Log 2 : BT.2020 (Canon Log 2 / BT.2020 / neutralna)
Canon Log 2 : DCI-P3 (Canon Log 2 / DCI-P3 / neutralna)
Canon Log 2 : BT.709 (Canon Log 2 / BT.709 / neutralna)
Canon Log (Canon Log / BT.709 / filmowa EOS (oryginalne))
BT.2020 (szeroki zakres dynamiczny / BT.2020 / neutralna)
BT.709 (szeroki zakres dynamiczny / BT.709 / neutralna)
Główne ustawienia: Canon Log 3,Canon Log 2, Canon Log, szeroki zakres dynamiczny, normalne 1 (standardowe)
normalne 2 (x4,0), normalne 3 (BT.709), normalne 4 (x5,0)
Przestrzeń kolorów: BT.709, BT.2020, DCI-P3, filmowa
Macierz kolorów: neutralna, kamera produkcyjna, filmowa EOS (oryginalne), wideo, wył.

Nośnik zapisu

 

Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę

Główne ustawienia przyciemniania

 

Od -50 do +50

Główne ustawienie czerni

 

Od -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B

Poziom gamma czerni

 

Regulowany poziom, zakres i punkt

Nasycenie ciemnych obszarów

 

Regulacja poziomu kolorów w zakresie od -50 do +50 stopni

Punkt przegięcia

 

Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia

Ostrość

 

Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)

Redukcja szumów

 

Wyłączona, włączona (1 do 12)

Szczegółowość odwzorowania skóry

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja 32 jednostki

Selektywna redukcja szumów

 

Wył., niskie, średnie, wysokie / barwa, chroma, obszar, luminancja

Matryca kolorów

 

Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma

Balans bieli

 

Od -50 do +50 dla koloru czerwonego i niebieskiego

Korekcja kolorów

 

Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów

Poziom ustawienia

 

Od -50 do +50, wł./wył.

Ograniczenie 100% IRE

 

Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

 

 

Informacje GPS (moduł dodatkowy)

 

Szerokość i długość geograficzna/wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

 

 

Automatycznie

 

Tak

Preselekcja

 

Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B

Przesunięcie balansu bieli

 

TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

 

 

Regulacja balansu czerni

 

Tak

Kod czasowy

 

 

System zliczania

 

Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)

Ustawienie wartości początkowej

 

Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

Dźwięk

 

 

Nagrywanie

 

Nagrywanie wewnętrzne i na rejestratorze: liniowe PCM 48 KHz, 24-bitowe, 4 kanały
RAW (SDI OUT): liniowe PCM 48 KHz, 16-bitowe, 2 kanały
Dostępne wejście cyfrowe za pośrednictwem dwóch kanałów (XLR), wejście analogowe, normy AES3 (48 kHz / 24-bity / 2 kanały).

Akcesoria

Dołączone

 

Uchwyt na mikrofon, podstawa z zaciskiem, uchwyt, mocowanie modułu rozszerzającego, 4 nóżki podstawy
Klucz imbusowy (1/4"), klucz imbusowy (M4), płyta wzmacniająca, 2 haczyki pomiarowe, bateria litowa (CR2025)

Opcjonalnie

 

(w tym te niedostępne obecnie w sprzedaży)
Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100, bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E6/WFT-E8, odbiornik GPS Canon GP-E1, kabel modułu Canon UN-5/UN-10, kabel zdalnego sterowania ze złączem 8-stykowym Canon RR-10/RR-100
Adapter mocowania B4 Canon MO-4E/MO-4P, wizjer elektroniczny OLED Canon EVF-V70, moduł zdalnego sterowania Canon OU-700, wspornik na ramię Canon SU-15, uchwyt do noszenia kamery na ramieniu Canon SG-1, kabel modułu zdalnego sterowania Canon UC-V75/UC-V1000

Akcesoria innych producentów

 

Codex CDX-36150 (nagrywarka Codex dla modelu D174)
Akumulator IDX z mocowaniem V

Inne

Zakres temperatury pracy

 

W przybliżeniu od 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85%
W przybliżeniu od -5 do 45°C; wilgotność względna: 60%

 

Ładowanie...