KATEGORIE
Dlaczego warto kupić u nas?
Wysyłka w ciągu 24h
Wysyłka w ciągu 24h
14 Dni na zwrot*
14 Dni na zwrot*
Zaufane opinie
Zaufane opinie
Codzienne nowe promocje
Codzienne nowe promocje
Slider Offer Banner

Prowadzącym sklep www.beiks.com.pl jest firma BEIKS Machulski Sp.j z siedzibą w Kraśniku zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000077050, Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

23-204 Kraśnik
ul. Słowackiego 18
NIP 715-15-31-704

EU VAT number: PL7151531704
Regon 431023668

E-mail: sklep@beiks.pl

Tel.: (81) 825-97-22, (81) 826-15-82

Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Fax. (81) 826-20-52

(opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient).


§1. Warunki ogólne

  1. Sklep internetowy firmy BEIKS znajdujący się pod adresem www.beiks.com.pl umożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
  2. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego www.beiks.com.pl zwaną dalej Sprzedawcą jest właściciel sklepu – firma BEIKS Machulski Sp. j. z siedzibą w Kraśniku przy ulicy Słowackiego 18.
  3. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym zwaną dalej Kupującym może być osoba fizyczna pełnoletnia lub osoba prawna prowadząca zarejestrowaną działalność gospodarczą.
  4. Adres do korespondencji: BEIKS Machulski Sp. j. Ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik.
  5. Adresy Punktów odbioru towaru: ul. Słowackiego 18; 23-204 Kraśnik. 00-716 Warszawa ul. Bartycka 115.
  6. Sklep oświadcza, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie Beiks.com.pl, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, przepisami prawa krajowego i posiada Politykę Bezpieczeństwa Danych Osobowych i Politykę Prywatności.


§2. Procedura składania i realizacja zamówień

  1. Obsługa sklepu działa w dni robocze (Pn-Pt) w godzinach od 9:00 do 17:00
  2. Zamówienia w sklepie można składać poprzez witrynę internetową www.beiks.com.pl (sklep internetowy).
  3. W momencie złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego kupujący otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie zamówienia. Potwierdzenie to nie jest równoznaczne z przyjęciem przez sklep zamówienia do realizacji a jedynie informacją dla kupującego, że treść zamówienia została poprawnie dostarczona do bazy danych sklepu.
  4. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w sensie rozumienia kodeksu cywilnego, jak również informacje o dostępności produktów nie są podstawą do traktowania oferty sklepu jako oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
  5. Momentem zawarcia umowy kupna – sprzedaży między sklepem a Kupującym*, jest moment, w którym przedstawiciel sklepu telefonicznie lub e-mailem potwierdza, że zamówienie jest skierowane do realizacji.
  6. Kupujący posiada prawo wyboru sposobu dostawy zgodnie z formularzem zamówienia.
  7. Kupujący może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
  8. Oferowane towary są zgodne ze specyfikacją deklarowaną przez Producenta danego towaru, określoną w drodze publikowanych przez niego oficjalnych materiałów informacyjnych.
  9. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień z niepełnymi danymi bądź budzącymi wątpliwość .
  10. W przypadku wysyłki za granicę, prosimy o bezpośredni kontakt z działem handlowym- mailowo: kasia@beiks.pl lub telefonicznie: (81) 825-97-22, (81) 826-15-82
  11. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem kupujący jest o tym fakcie powiadamiany drogą mailową lub telefoniczną i podejmuje decyzje o sposobie realizacji lub anulowania zamówienia. W przypadku gdy towar jest niedostępny sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji ( realizacja częściowa lub całkowita) Jeżeli Kupujący dokonał zapłaty za towar, Sprzedający zwróci Kupującemu należność za towar w ciągu 7( siedmiu )dni kalendarzowych od anulowania zamówienia.
  12. Zamówienia bezpośrednie można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.


§3. Dostawa zamówienia i formy płatności:

  1. Sklep oferuje następujące możliwości doręczania zamówień:
    • dostawa kurierem
    • odbiór w paczkomacie lub punkcie odbioru przesyłek
    • dostawa do jednego z Punktów Odbioru w Oddziale Firmy według aktualnej listy oddziałów
  2. Złożenie oferty kupna upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Kupującego.
  3. Jeżeli towar wymaga zamówienia, obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub drogą elektroniczną , w celu powiadomienia o terminie dostawy.
  4. Za dokonane zakupy można płacić w następujący sposób:
    • gotówką lub kartą płatniczą w kasie jeśli odbiór następuje w jednym z Oddziałów firmy.
    • przelewem na rachunek bankowy, numer rachunku przesyłany jest e-mailem w momencie skompletowania zamówienia. Na życzenie wysyłamy fakturę proforma
    • na raty w systemach Santander Consumer Bank S.A. i Credit Agricole Bank Polska S.A., w systemie leasingowym Grenkeleasing oraz LeaseLink.
    • płatność elektroniczna -  najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności Przelewy24. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.

    Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.


§4. Czas realizacji

  1. Czas przygotowania i wysłania przesyłki jest liczony w dniach roboczych. Każdy towar może mieć różny czas realizacji, zamówienia składające się z towarów o różnym czasie realizacji wysyłane jest w momencie skompletowania wszystkich zamówionych towarów, a termin realizacji wysyłki jest określany na podstawie towaru o najdłuższym terminie realizacji.
  2. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 są wysyłane następnego dnia roboczego.
  3. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Szczególnie należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa na przesyłce. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki nie należy przyjmować.


§5. Gwarancja, reklamacja oraz odstąpienie od umowy

  1. Produkty oferowane w www.beiks.com.pl są fabrycznie nowe oraz legalnie wprowadzane na rynek polski.
  2. Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w treści gwarancji.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    • pisemnie na adres: ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik,
    • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@beiks.com.pl
    • wzór formularza odstąpienia od umowy - POBIERZ TUTAJ

    3a. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

    1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    3b. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (30 dni od 01.01.2023) kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

  4. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ( Dz.U.Z 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.), kupujący będący Konsumentem oraz osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, ze względu na charakter zakupowanego produktu (art. 3855 Kodeksu cywilnego) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania w tym zakresie przyczyny odstąpienia. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić na piśmie. Termin odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej wynosi 14 dni i liczy się od momentu odebrania towaru. Towar nie może być otwierany/używany przez kupującego.
  5. Kupujący korzystający z ustawowego prawa odstąpienia od umowy powinien wypełnić formularz odstąpienia od umowy i wysłać go za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@beiks.pl lub do siedziby firmy : ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik.
  6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  9. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
    • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    • Sprzedawca ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  10. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy sprzedaży konsumenckiej zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadkach:
    • dotyczących nagrań audiowizualnych i wizualnych, zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania oraz cyfrowych kluczach licencyjnych oprogramowania.
    • świadczeń o właściwościach określonych przez Kupującego w złożonym przez niego zamówieniu, w szczególności w przypadkach zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Kupującego lub ściśle związanych z jego osobą.
    • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.
  11. W przypadku niezgodności towaru z umową konsument będzie mógł zażądać w pierwszej kolejności naprawy lub wymiany towaru. Konsument będzie mógł złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy dopiero w drugiej kolejności. Będzie dysponował tą możliwością gdy sprzedawca niedoprowadzani towaru do zgodności z umową, odmówi tego działania. Powyższa odpowiedzialność będzie obejmowała niezgodność towaru z umową, która istniała w chwili jego dostarczenia i ujawniła się w ciągu 2 lat od tego momentu.


§6. Recykling

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektronicznym i elektrycznym Sprzedawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przejęcia zużytego sprzętu w ilości nie większej niż sprzedawany nowy sprzęt, jeżeli zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju.

    Sprzęt można dostarczyć osobiście pod adres: ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik.


§7. Postanowienia końcowe

  1. W przypadku braku zamówionego towaru Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o najszybszym, możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia, natomiast gdy wystąpi brak części zamówionego towaru, na Państwa życzenie wyślemy aktualnie dostępny towar lub zrealizujemy całe zamówienie w późniejszym terminie.
  2. W przypadku pytań i wątpliwości prosimy Państwa o kontakt z firmą BEIKS Machulski Sp. j. Tel.: (81) 825-97-22, (81) 826-15-82.

    Pytania i sugestie o zaistniałych problemach można także kierować pocztą elektroniczną na nasz adres: sklep@beiks.pl

    * Kupujący/Konsument

    Konsument- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.z 1964 r . nr.16 poz.93 z późn.zmian)

    Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.