jest obecnie pusty...
wyszukiwanie zaawansowane



www.beiks.pl
Instagram

Twitter
Google+

Kamera Canon EOS C100 Mark II

Dostępność: Dostępny

Nr produktu:

Poprzednia cena: 18000,00 zł

16800,00 dodaj do koszyka

Kup kamerę C100 Mark II a otrzymasz Rekorder Ninja Blade za 1zł
lub obiektyw Canon 18-135 F3.5-5.6 EF-S IS STM

Canon EOS C100 Mark II

Opowiadaj niesamowite historie, gdziekolwiek będziesz

EOS C100 Mark II – idealne rozwiązanie dla niezależnych operatorów – umożliwia spełnienie najśmielszych ambicji filmowych. Ta intuicyjna kamera oferuje jeszcze lepszą wydajność filmowania Cinema EOS oraz niezwykłą elastyczność podczas tworzenia.

Korzyści

  • Matryca CMOS Super 35 mm 8,3 MP; Full HD
  • Dual Pixel CMOS AF i funkcja AF z wykrywaniem twarzy*
  • ISO 102400; niski poziom szumów
  • Nagrywanie w dwóch formatach AVCHD/MP4 w maks. jakości 1080/60p
  • Wyświetlacz OLED, ulepszony wizjer elektroniczny
  • Wbudowana łączność Wi-Fi i opcje zdalnego sterowania
  • Wyjście HDMI
  • Mocowanie obiektywu EF
  • Profesjonalny dźwięk
  • Obsługa filmów CPS

 

APARAT

Matryca światłoczuła  
Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
Liczba efektywnych pikseli matrycy Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160)
Minimalny poziom światła Tryb 59,94 Hz – 0,3 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF29,27, czas naświetlania 1/30 s)
Tryb 50 Hz – 0,25 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF25, czas naświetlania 1/25 s)
Czułość Tryb 59,94 Hz: F9
(1920 × 1080/59,94i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Tryb 50 Hz: F10
(1920 × 1080/50,00i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Stosunek sygnału do szumu Tryb 59,94 Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF29,97, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Tryb 50Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF25, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Zakres dynamiczny Podczas normalnego filmowania: 300%
Z korekcją Canon Log Gamma: 800% Z ustawieniem szerokiego zakresu dynamicznego (Wide DR): 800%
(przy ISO 850 i więcej/zysk 2,5 dB lub więcej)
Rozdzielczość pozioma W zależności od zastosowanego obiektywu
Obiektyw  
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF, obiektywy EF-S i EF Cinema
Ogniskowa Odpowiadająca 1,53-krotności ogniskowej obiektywów EF; w przypadku obiektywów typu Cinema taka jak ogniskowa obiektywu
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr połówkowy szary 4 szklane filtry w korpusie kamery: przezroczysty, 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Obsługa za pomocą pokrętła na korpusie
Regulacja ostrości (A) Ręczna za pomocą pierścienia regulacji ostrości; (B) tryb ONE SHOT AF i (C) ciągły autofokus są również dostępne.
System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF²
System detekcji sygnału wideo TTL (detekcja kontrastu) przy wybranym AF twarzy¹
AF Z WYKRYWANIEM TWARZY: z opcją priorytetu twarzy lub AF tylko dla twarzy
Sterowanie przysłoną Za pomocą korpusu, rączki, funkcji zdalnego sterowania lub trybu Push Auto Iris. Sterowanie ciągłe Auto Iris dostępne w przypadku niektórych obiektywów EF-S STM¹
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Procesor obrazu  
Typ DIGIC DV 4

NAGRYWANIE

Nośnik zapisu filmu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC (2 gniazda na kartę)
Czas nagrywania Karta pamięci SD 64 GB: maks. 5 godz. i 5 min (1920 × 1080 w trybie 28 Mb/s VBR)
Format pliku nagrania AVCHD/MP4. Możliwość nagrywania w dwóch formatach
Format nagrania AVCHD: MPEG-4 AVC/H.264 
28/24/17 Mb/s, 1920 × 1080; 7 Mb/s (1440 × 1080). CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
MP4: AVC/H.264
35/24/17 Mb/s, 1920 × 1080. 4 Mb/s, 1280 × 720; 3 Mb/s, 640 × 360. CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
Zarejestrowana liczba klatek na sekundę AVCHD: TRYB 59,94 Hz(NTSC). 28 Mb/s: 59,94P. 24/17/7 Mb/s: 59,94i/PF29,97/23,98P
Tryb 50,00 Hz (PAL). 28 Mb/s: 50,00P. 24/17/7 Mb/s: 50,00i/PF25
MP4: TRYB 59,94 Hz (NTSC). 35 Mb/s: 59,94P. 29,97P/23,98P: 24/17/7/4/3 Mb/s
Tryb 50,00 Hz (PAL). 35 Mb/s: 50,00P. 24/17/7/4/3 Mb/s: 25,00P
Zwolnione/przyspieszone tempo TAK (tylko w trybie HD MP4. Nagrywanie w przyspieszonym tempie 2,5x, nagrywanie w zwolnionym tempie 0,5x)
Interwał zapisu NIE
Tryb nagrywania ciągłego TAK. (W celu pełnego wykorzystania możliwości tej funkcji należy użyć zgodnego oprogramowania do montażu nieliniowego)
Buforowanie (do pamięci podręcznej) TAK (3 sekundy)
Nagrywanie z przełączaniem TAK
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) TAK. AVCHD + AVCHD/AVCHD + MP4/MP4 + MP4
Konwersja HD->SD TAK. Odwrócenie obrazu w pionie, w poziomie lub na obu osiach.
Wewnętrzne przesyłanie danych FILM: tak (z karty SD na kartę SD)
Nośnik zapisu zdjęć KARTY PAMIĘCI SD/SDHC/SDXC. W celu zapewnienia pełnej zgodności funkcji zaleca się użycie kart klasy 10.
Jakość zdjęć Podczas nagrywania filmu: 1920 × 1080/1280 × 720/640 × 360 Zależna od wybranego trybu nagrywania. Tryb odtwarzania filmu: 1920 × 1080

SYSTEM

LCD  
Rozmiar Organiczny wyświetlacz LED (OLED) 8,8 cm, 100% pola widzenia
Punkty 1,23 milionów (w przybliżeniu)
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, luminancja, balans koloru
Regulowane Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery
Monitor kształtu fali TAK
Wspomaganie regulacji ostrości Uwydatnianie
Powiększanie (25 punktów do wyboru, tryb ręcznego ustawiania ostrości) 
Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)
Uwydatnianie Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI DO WYBORU
Oznaczenia Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
Wizjer elektroniczny (EVF)  
Rozmiar 1,15 cm
Punkty 1,23 miliona (w przybliżeniu), 99,8% pola widzenia
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie
Regulowane TAK
Soczewka korekcyjna + 2,0 do -5,5 dioptrii
Wejścia/wyjścia  
Wejście audio Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2) na uchwycie; 3,5 mm gniazdo mikrofonowe w obudowie kamery
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo 3,5 mm
Wyjście wideo do monitora NIE
HDMI TAK (typu A, tylko wyjście)
IEEE 1394 (Firewire) NIE
USB TAK (Mini-B, USB 2.0 Hi-Speed, tylko wyjście)
Wyjście HD/SD-SDI NIE
Kod czasowy TAK (nałożony na sygnał wyjściowy HDMI, do wyboru)
Genlock NIE
Synch NIE
Wyjście komponentowe NIE
Złącze AV TAK (tylko wyjście)
Wejście DC TAK
Terminal pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack. Zgodne z modelem RC-V100
Złącze sterowania bezprzewodowego NIE
Wykresy kolorów EBU/SMPTE, (tryb 50,00 Hz) SMPTE/ARIB (tryb 59,94 Hz)
Różne  
Dioda zapisu TAK
Stopka akcesoriów Tak (stopka typu „cold shoe”; 2 lokalizacje: wierzch korpusu, front uchwytu)
Przycisk użytkownika TAK.
Możliwość skonfigurowania 17 przycisków; możliwość wyboru spośród około 52 funkcji.
Funkcje joysticka na uchwycie bocznym można przypisać do alternatywnych przycisków.

FUNKCJE REJESTRACJI

Ekspozycja  
Ustawienie ekspozycji i pomiary Ekspozycja ustawiana ręcznie, zależna od czasu naświetlania; ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND
Opcje pomiaru w trybach Push Auto Iris/ciągły AI: 
(i) Standard (pomiar centralnie ważony)
(ii) Światło punktowe
(iii) Oświetlenie z tyłu (kompensacja)
Kompensacja ekspozycji TAK. Funkcja przesunięcia AE. +/-2, +/-1.75, +/-1.5, +/-1.25, +/-1.0, +/-0.75, +/-0.5, +/-0.25, +/-0
Tryb automatycznej ekspozycji* TAK. Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))
Tryb Push Auto Iris TAK (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema)
Blokada ekspozycji NIE
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem NIE
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 20000.
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, 51200, 80000,102400 
Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850], 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000; włączony tryb rozszerzonego zakresu: 25600, 32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400
Ustawienie wzmocnienia NORMAL (NORMALNE): -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, 44 dB
FINE (PRECYZYJNE): od -6 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB)
Czas naświetlania  
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu częstotliwości kamery
Wybór krótkich czasów naświetlania Tryb 59,94 Hz: 59,94i: 59,94–250,51 Hz/PF 29,97: 29,97–250,51 Hz/23,98P: 23,98–250,51 Hz
Tryb 50,00 Hz: 50,00i: 50–250.51 Hz/ PF25,00: 25–250.51 Hz
Niestandardowy tryb obrazu  
Zapisane konfiguracje 9, w tym 3 wstępne ustawienia (CINEMA, szeroki zakres dynamiczny (Wide DR) i EOS Std)
Nośnik zapisu Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę
Gamma 9 profilów
Canon Log Gamma TAK
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Optymalizacja nasycenia koloru Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni
Redukcja prześwietlenia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level Dependent Sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Selektywna redukcja szumów Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli od -50 do +50, wzmocnienie R, wzmocnienie B
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS  
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n (2,4 GHz)/IEEE 802.11 a/n (5 GHz. Niedostępne w niektórych krajach)
Uwierzytelnianie: otwarty/WPA-PSK/WPA2-PSK System szyfrowania: WEP-64, WEP-128, TKIP, AES
Maks. Prędkość transmisji: 150 Mb/s (2,4/5 GHz, IEEE802.11n)
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli  
Automatycznie TAK
Zaprogramowane ustawienie Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Balans czerni  
Regulacja balansu czerni TAK
Kod czasowy  
System zliczania w górę Regen, RecRun, FreeRun, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame), NDF tylko w trybie 24P
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk  
Nagrywanie AVCHD: 16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz) format Linear PCM w przypadku wybrania opcji 28 lub 24 Mb/s LPCM
Dolby Digital w przypadku wybrania opcji 28/24/17/7 Mb/s 2 KANAŁY
MP4: MPEG-4 AAC-LC (16-bitowy/48 KHz); szybkość transmisji bitów: 35–17 Mb/s, 256 kb/s; mniej niż 4 Mb/s: 128 kb/s
Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
Osłabienie mikrofonu TAK, do obsługi wbudowanego mikrofonu (w module uchwytu) i gniazda mikrofonu 3,5 mm
Miernik poziomu mikrofonu TAK

AKCESORIA

Dołączone Oprogramowanie Data Import Utility, moduł uchwytu z mikrofonem, podpórka kciuka, uchwyt, płytka adaptera statywu, pasek na ramię SS-1200, zaślepka wizjera elektronicznego, ładowarka CG-940, akumulator BP-955, kompaktowy zasilacz sieciowy CA941(poza USA), podstawa statywu TB-1, muszla oczna
Opcjonalnie Akumulatory: BP-955, BP-950G/970G/975, kompaktowy zasilacz sieciowy CA-930 (tylko funkcja ładowania), adapter statywu TA-100, mocowanie SBR-1000, odbiornik GPS GP-E2, pilot zdalnego sterowania RC-V100
Bateria  
Pobór mocy Maks. około 10 W
Czas nagrywania ciągłego Z dostarczonym akumulatorem BP-955: do 275 minut
Z opcjonalnym akumulatorem BP-975: do 405 minut

RÓŻNE

Wymiary 147 × 174 × 169 mm: korpus i podpórka kciuka
188 × 189 × 219 mm: korpus, uchwyt boczny i muszla oczna
188 × 280 × 334mm: korpus, uchwyt, rączka górna, muszla oczna
Wymienny uchwyt TAK
Waga (tylko aparat) 1125 g
Waga (z pełnym wyposażeniem) 1950 g
Zakres temperatury pracy -5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej
Regulacja ostrości ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.
² Funkcja AF niedostępna z obiektywami typu Cinema lub innymi obiektywami z ręcznym ustawianiem ostrości.
Sterowanie przysłoną ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.

 

APARAT

Matryca światłoczuła  
Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
Liczba efektywnych pikseli matrycy Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160)
Minimalny poziom światła Tryb 59,94 Hz – 0,3 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF29,27, czas naświetlania 1/30 s)
Tryb 50 Hz – 0,25 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF25, czas naświetlania 1/25 s)
Czułość Tryb 59,94 Hz: F9
(1920 × 1080/59,94i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Tryb 50 Hz: F10
(1920 × 1080/50,00i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Stosunek sygnału do szumu Tryb 59,94 Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF29,97, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Tryb 50Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF25, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Zakres dynamiczny Podczas normalnego filmowania: 300%
Z korekcją Canon Log Gamma: 800% Z ustawieniem szerokiego zakresu dynamicznego (Wide DR): 800%
(przy ISO 850 i więcej/zysk 2,5 dB lub więcej)
Rozdzielczość pozioma W zależności od zastosowanego obiektywu
Obiektyw  
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF, obiektywy EF-S i EF Cinema
Ogniskowa Odpowiadająca 1,53-krotności ogniskowej obiektywów EF; w przypadku obiektywów typu Cinema taka jak ogniskowa obiektywu
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr połówkowy szary 4 szklane filtry w korpusie kamery: przezroczysty, 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Obsługa za pomocą pokrętła na korpusie
Regulacja ostrości (A) Ręczna za pomocą pierścienia regulacji ostrości; (B) tryb ONE SHOT AF i (C) ciągły autofokus są również dostępne.
System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF²
System detekcji sygnału wideo TTL (detekcja kontrastu) przy wybranym AF twarzy¹
AF Z WYKRYWANIEM TWARZY: z opcją priorytetu twarzy lub AF tylko dla twarzy
Sterowanie przysłoną Za pomocą korpusu, rączki, funkcji zdalnego sterowania lub trybu Push Auto Iris. Sterowanie ciągłe Auto Iris dostępne w przypadku niektórych obiektywów EF-S STM¹
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Procesor obrazu  
Typ DIGIC DV 4

NAGRYWANIE

Nośnik zapisu filmu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC (2 gniazda na kartę)
Czas nagrywania Karta pamięci SD 64 GB: maks. 5 godz. i 5 min (1920 × 1080 w trybie 28 Mb/s VBR)
Format pliku nagrania AVCHD/MP4. Możliwość nagrywania w dwóch formatach
Format nagrania AVCHD: MPEG-4 AVC/H.264 
28/24/17 Mb/s, 1920 × 1080; 7 Mb/s (1440 × 1080). CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
MP4: AVC/H.264
35/24/17 Mb/s, 1920 × 1080. 4 Mb/s, 1280 × 720; 3 Mb/s, 640 × 360. CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
Zarejestrowana liczba klatek na sekundę AVCHD: TRYB 59,94 Hz(NTSC). 28 Mb/s: 59,94P. 24/17/7 Mb/s: 59,94i/PF29,97/23,98P
Tryb 50,00 Hz (PAL). 28 Mb/s: 50,00P. 24/17/7 Mb/s: 50,00i/PF25
MP4: TRYB 59,94 Hz (NTSC). 35 Mb/s: 59,94P. 29,97P/23,98P: 24/17/7/4/3 Mb/s
Tryb 50,00 Hz (PAL). 35 Mb/s: 50,00P. 24/17/7/4/3 Mb/s: 25,00P
Zwolnione/przyspieszone tempo TAK (tylko w trybie HD MP4. Nagrywanie w przyspieszonym tempie 2,5x, nagrywanie w zwolnionym tempie 0,5x)
Interwał zapisu NIE
Tryb nagrywania ciągłego TAK. (W celu pełnego wykorzystania możliwości tej funkcji należy użyć zgodnego oprogramowania do montażu nieliniowego)
Buforowanie (do pamięci podręcznej) TAK (3 sekundy)
Nagrywanie z przełączaniem TAK
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) TAK. AVCHD + AVCHD/AVCHD + MP4/MP4 + MP4
Konwersja HD->SD TAK. Odwrócenie obrazu w pionie, w poziomie lub na obu osiach.
Wewnętrzne przesyłanie danych FILM: tak (z karty SD na kartę SD)
Nośnik zapisu zdjęć KARTY PAMIĘCI SD/SDHC/SDXC. W celu zapewnienia pełnej zgodności funkcji zaleca się użycie kart klasy 10.
Jakość zdjęć Podczas nagrywania filmu: 1920 × 1080/1280 × 720/640 × 360 Zależna od wybranego trybu nagrywania. Tryb odtwarzania filmu: 1920 × 1080

SYSTEM

LCD  
Rozmiar Organiczny wyświetlacz LED (OLED) 8,8 cm, 100% pola widzenia
Punkty 1,23 milionów (w przybliżeniu)
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, luminancja, balans koloru
Regulowane Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery
Monitor kształtu fali TAK
Wspomaganie regulacji ostrości Uwydatnianie
Powiększanie (25 punktów do wyboru, tryb ręcznego ustawiania ostrości) 
Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)
Uwydatnianie Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI DO WYBORU
Oznaczenia Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
Wizjer elektroniczny (EVF)  
Rozmiar 1,15 cm
Punkty 1,23 miliona (w przybliżeniu), 99,8% pola widzenia
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie
Regulowane TAK
Soczewka korekcyjna + 2,0 do -5,5 dioptrii
Wejścia/wyjścia  
Wejście audio Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2) na uchwycie; 3,5 mm gniazdo mikrofonowe w obudowie kamery
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo 3,5 mm
Wyjście wideo do monitora NIE
HDMI TAK (typu A, tylko wyjście)
IEEE 1394 (Firewire) NIE
USB TAK (Mini-B, USB 2.0 Hi-Speed, tylko wyjście)
Wyjście HD/SD-SDI NIE
Kod czasowy TAK (nałożony na sygnał wyjściowy HDMI, do wyboru)
Genlock NIE
Synch NIE
Wyjście komponentowe NIE
Złącze AV TAK (tylko wyjście)
Wejście DC TAK
Terminal pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack. Zgodne z modelem RC-V100
Złącze sterowania bezprzewodowego NIE
Wykresy kolorów EBU/SMPTE, (tryb 50,00 Hz) SMPTE/ARIB (tryb 59,94 Hz)
Różne  
Dioda zapisu TAK
Stopka akcesoriów Tak (stopka typu „cold shoe”; 2 lokalizacje: wierzch korpusu, front uchwytu)
Przycisk użytkownika TAK.
Możliwość skonfigurowania 17 przycisków; możliwość wyboru spośród około 52 funkcji.
Funkcje joysticka na uchwycie bocznym można przypisać do alternatywnych przycisków.

FUNKCJE REJESTRACJI

Ekspozycja  
Ustawienie ekspozycji i pomiary Ekspozycja ustawiana ręcznie, zależna od czasu naświetlania; ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND
Opcje pomiaru w trybach Push Auto Iris/ciągły AI: 
(i) Standard (pomiar centralnie ważony)
(ii) Światło punktowe
(iii) Oświetlenie z tyłu (kompensacja)
Kompensacja ekspozycji TAK. Funkcja przesunięcia AE. +/-2, +/-1.75, +/-1.5, +/-1.25, +/-1.0, +/-0.75, +/-0.5, +/-0.25, +/-0
Tryb automatycznej ekspozycji* TAK. Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))
Tryb Push Auto Iris TAK (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema)
Blokada ekspozycji NIE
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem NIE
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 20000.
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, 51200, 80000,102400 
Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850], 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000; włączony tryb rozszerzonego zakresu: 25600, 32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400
Ustawienie wzmocnienia NORMAL (NORMALNE): -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, 44 dB
FINE (PRECYZYJNE): od -6 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB)
Czas naświetlania  
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu częstotliwości kamery
Wybór krótkich czasów naświetlania Tryb 59,94 Hz: 59,94i: 59,94–250,51 Hz/PF 29,97: 29,97–250,51 Hz/23,98P: 23,98–250,51 Hz
Tryb 50,00 Hz: 50,00i: 50–250.51 Hz/ PF25,00: 25–250.51 Hz
Niestandardowy tryb obrazu  
Zapisane konfiguracje 9, w tym 3 wstępne ustawienia (CINEMA, szeroki zakres dynamiczny (Wide DR) i EOS Std)
Nośnik zapisu Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę
Gamma 9 profilów
Canon Log Gamma TAK
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Optymalizacja nasycenia koloru Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni
Redukcja prześwietlenia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level Dependent Sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Selektywna redukcja szumów Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli od -50 do +50, wzmocnienie R, wzmocnienie B
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS  
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n (2,4 GHz)/IEEE 802.11 a/n (5 GHz. Niedostępne w niektórych krajach)
Uwierzytelnianie: otwarty/WPA-PSK/WPA2-PSK System szyfrowania: WEP-64, WEP-128, TKIP, AES
Maks. Prędkość transmisji: 150 Mb/s (2,4/5 GHz, IEEE802.11n)
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli  
Automatycznie TAK
Zaprogramowane ustawienie Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Balans czerni  
Regulacja balansu czerni TAK
Kod czasowy  
System zliczania w górę Regen, RecRun, FreeRun, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame), NDF tylko w trybie 24P
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk  
Nagrywanie AVCHD: 16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz) format Linear PCM w przypadku wybrania opcji 28 lub 24 Mb/s LPCM
Dolby Digital w przypadku wybrania opcji 28/24/17/7 Mb/s 2 KANAŁY
MP4: MPEG-4 AAC-LC (16-bitowy/48 KHz); szybkość transmisji bitów: 35–17 Mb/s, 256 kb/s; mniej niż 4 Mb/s: 128 kb/s
Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
Osłabienie mikrofonu TAK, do obsługi wbudowanego mikrofonu (w module uchwytu) i gniazda mikrofonu 3,5 mm
Miernik poziomu mikrofonu TAK

AKCESORIA

Dołączone Oprogramowanie Data Import Utility, moduł uchwytu z mikrofonem, podpórka kciuka, uchwyt, płytka adaptera statywu, pasek na ramię SS-1200, zaślepka wizjera elektronicznego, ładowarka CG-940, akumulator BP-955, kompaktowy zasilacz sieciowy CA941(poza USA), podstawa statywu TB-1, muszla oczna
Opcjonalnie Akumulatory: BP-955, BP-950G/970G/975, kompaktowy zasilacz sieciowy CA-930 (tylko funkcja ładowania), adapter statywu TA-100, mocowanie SBR-1000, odbiornik GPS GP-E2, pilot zdalnego sterowania RC-V100
Bateria  
Pobór mocy Maks. około 10 W
Czas nagrywania ciągłego Z dostarczonym akumulatorem BP-955: do 275 minut
Z opcjonalnym akumulatorem BP-975: do 405 minut

RÓŻNE

Wymiary 147 × 174 × 169 mm: korpus i podpórka kciuka
188 × 189 × 219 mm: korpus, uchwyt boczny i muszla oczna
188 × 280 × 334mm: korpus, uchwyt, rączka górna, muszla oczna
Wymienny uchwyt TAK
Waga (tylko aparat) 1125 g
Waga (z pełnym wyposażeniem) 1950 g
Zakres temperatury pracy -5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej
Regulacja ostrości ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.
² Funkcja AF niedostępna z obiektywami typu Cinema lub innymi obiektywami z ręcznym ustawianiem ostrości.
Sterowanie przysłoną ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.

 

APARAT

Matryca światłoczuła  
Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
Liczba efektywnych pikseli matrycy Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160)
Minimalny poziom światła Tryb 59,94 Hz – 0,3 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF29,27, czas naświetlania 1/30 s)
Tryb 50 Hz – 0,25 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF25, czas naświetlania 1/25 s)
Czułość Tryb 59,94 Hz: F9
(1920 × 1080/59,94i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Tryb 50 Hz: F10
(1920 × 1080/50,00i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Stosunek sygnału do szumu Tryb 59,94 Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF29,97, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Tryb 50Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF25, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Zakres dynamiczny Podczas normalnego filmowania: 300%
Z korekcją Canon Log Gamma: 800% Z ustawieniem szerokiego zakresu dynamicznego (Wide DR): 800%
(przy ISO 850 i więcej/zysk 2,5 dB lub więcej)
Rozdzielczość pozioma W zależności od zastosowanego obiektywu
Obiektyw  
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF, obiektywy EF-S i EF Cinema
Ogniskowa Odpowiadająca 1,53-krotności ogniskowej obiektywów EF; w przypadku obiektywów typu Cinema taka jak ogniskowa obiektywu
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr połówkowy szary 4 szklane filtry w korpusie kamery: przezroczysty, 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Obsługa za pomocą pokrętła na korpusie
Regulacja ostrości (A) Ręczna za pomocą pierścienia regulacji ostrości; (B) tryb ONE SHOT AF i (C) ciągły autofokus są również dostępne.
System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF²
System detekcji sygnału wideo TTL (detekcja kontrastu) przy wybranym AF twarzy¹
AF Z WYKRYWANIEM TWARZY: z opcją priorytetu twarzy lub AF tylko dla twarzy
Sterowanie przysłoną Za pomocą korpusu, rączki, funkcji zdalnego sterowania lub trybu Push Auto Iris. Sterowanie ciągłe Auto Iris dostępne w przypadku niektórych obiektywów EF-S STM¹
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Procesor obrazu  
Typ DIGIC DV 4

NAGRYWANIE

Nośnik zapisu filmu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC (2 gniazda na kartę)
Czas nagrywania Karta pamięci SD 64 GB: maks. 5 godz. i 5 min (1920 × 1080 w trybie 28 Mb/s VBR)
Format pliku nagrania AVCHD/MP4. Możliwość nagrywania w dwóch formatach
Format nagrania AVCHD: MPEG-4 AVC/H.264 
28/24/17 Mb/s, 1920 × 1080; 7 Mb/s (1440 × 1080). CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
MP4: AVC/H.264
35/24/17 Mb/s, 1920 × 1080. 4 Mb/s, 1280 × 720; 3 Mb/s, 640 × 360. CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
Zarejestrowana liczba klatek na sekundę AVCHD: TRYB 59,94 Hz(NTSC). 28 Mb/s: 59,94P. 24/17/7 Mb/s: 59,94i/PF29,97/23,98P
Tryb 50,00 Hz (PAL). 28 Mb/s: 50,00P. 24/17/7 Mb/s: 50,00i/PF25
MP4: TRYB 59,94 Hz (NTSC). 35 Mb/s: 59,94P. 29,97P/23,98P: 24/17/7/4/3 Mb/s
Tryb 50,00 Hz (PAL). 35 Mb/s: 50,00P. 24/17/7/4/3 Mb/s: 25,00P
Zwolnione/przyspieszone tempo TAK (tylko w trybie HD MP4. Nagrywanie w przyspieszonym tempie 2,5x, nagrywanie w zwolnionym tempie 0,5x)
Interwał zapisu NIE
Tryb nagrywania ciągłego TAK. (W celu pełnego wykorzystania możliwości tej funkcji należy użyć zgodnego oprogramowania do montażu nieliniowego)
Buforowanie (do pamięci podręcznej) TAK (3 sekundy)
Nagrywanie z przełączaniem TAK
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) TAK. AVCHD + AVCHD/AVCHD + MP4/MP4 + MP4
Konwersja HD->SD TAK. Odwrócenie obrazu w pionie, w poziomie lub na obu osiach.
Wewnętrzne przesyłanie danych FILM: tak (z karty SD na kartę SD)
Nośnik zapisu zdjęć KARTY PAMIĘCI SD/SDHC/SDXC. W celu zapewnienia pełnej zgodności funkcji zaleca się użycie kart klasy 10.
Jakość zdjęć Podczas nagrywania filmu: 1920 × 1080/1280 × 720/640 × 360 Zależna od wybranego trybu nagrywania. Tryb odtwarzania filmu: 1920 × 1080

SYSTEM

LCD  
Rozmiar Organiczny wyświetlacz LED (OLED) 8,8 cm, 100% pola widzenia
Punkty 1,23 milionów (w przybliżeniu)
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, luminancja, balans koloru
Regulowane Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery
Monitor kształtu fali TAK
Wspomaganie regulacji ostrości Uwydatnianie
Powiększanie (25 punktów do wyboru, tryb ręcznego ustawiania ostrości) 
Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)
Uwydatnianie Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI DO WYBORU
Oznaczenia Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
Wizjer elektroniczny (EVF)  
Rozmiar 1,15 cm
Punkty 1,23 miliona (w przybliżeniu), 99,8% pola widzenia
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie
Regulowane TAK
Soczewka korekcyjna + 2,0 do -5,5 dioptrii
Wejścia/wyjścia  
Wejście audio Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2) na uchwycie; 3,5 mm gniazdo mikrofonowe w obudowie kamery
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo 3,5 mm
Wyjście wideo do monitora NIE
HDMI TAK (typu A, tylko wyjście)
IEEE 1394 (Firewire) NIE
USB TAK (Mini-B, USB 2.0 Hi-Speed, tylko wyjście)
Wyjście HD/SD-SDI NIE
Kod czasowy TAK (nałożony na sygnał wyjściowy HDMI, do wyboru)
Genlock NIE
Synch NIE
Wyjście komponentowe NIE
Złącze AV TAK (tylko wyjście)
Wejście DC TAK
Terminal pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack. Zgodne z modelem RC-V100
Złącze sterowania bezprzewodowego NIE
Wykresy kolorów EBU/SMPTE, (tryb 50,00 Hz) SMPTE/ARIB (tryb 59,94 Hz)
Różne  
Dioda zapisu TAK
Stopka akcesoriów Tak (stopka typu „cold shoe”; 2 lokalizacje: wierzch korpusu, front uchwytu)
Przycisk użytkownika TAK.
Możliwość skonfigurowania 17 przycisków; możliwość wyboru spośród około 52 funkcji.
Funkcje joysticka na uchwycie bocznym można przypisać do alternatywnych przycisków.

FUNKCJE REJESTRACJI

Ekspozycja  
Ustawienie ekspozycji i pomiary Ekspozycja ustawiana ręcznie, zależna od czasu naświetlania; ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND
Opcje pomiaru w trybach Push Auto Iris/ciągły AI: 
(i) Standard (pomiar centralnie ważony)
(ii) Światło punktowe
(iii) Oświetlenie z tyłu (kompensacja)
Kompensacja ekspozycji TAK. Funkcja przesunięcia AE. +/-2, +/-1.75, +/-1.5, +/-1.25, +/-1.0, +/-0.75, +/-0.5, +/-0.25, +/-0
Tryb automatycznej ekspozycji* TAK. Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))
Tryb Push Auto Iris TAK (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema)
Blokada ekspozycji NIE
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem NIE
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 20000.
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, 51200, 80000,102400 
Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850], 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000; włączony tryb rozszerzonego zakresu: 25600, 32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400
Ustawienie wzmocnienia NORMAL (NORMALNE): -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, 44 dB
FINE (PRECYZYJNE): od -6 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB)
Czas naświetlania  
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu częstotliwości kamery
Wybór krótkich czasów naświetlania Tryb 59,94 Hz: 59,94i: 59,94–250,51 Hz/PF 29,97: 29,97–250,51 Hz/23,98P: 23,98–250,51 Hz
Tryb 50,00 Hz: 50,00i: 50–250.51 Hz/ PF25,00: 25–250.51 Hz
Niestandardowy tryb obrazu  
Zapisane konfiguracje 9, w tym 3 wstępne ustawienia (CINEMA, szeroki zakres dynamiczny (Wide DR) i EOS Std)
Nośnik zapisu Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę
Gamma 9 profilów
Canon Log Gamma TAK
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Optymalizacja nasycenia koloru Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni
Redukcja prześwietlenia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level Dependent Sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Selektywna redukcja szumów Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli od -50 do +50, wzmocnienie R, wzmocnienie B
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS  
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n (2,4 GHz)/IEEE 802.11 a/n (5 GHz. Niedostępne w niektórych krajach)
Uwierzytelnianie: otwarty/WPA-PSK/WPA2-PSK System szyfrowania: WEP-64, WEP-128, TKIP, AES
Maks. Prędkość transmisji: 150 Mb/s (2,4/5 GHz, IEEE802.11n)
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli  
Automatycznie TAK
Zaprogramowane ustawienie Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Balans czerni  
Regulacja balansu czerni TAK
Kod czasowy  
System zliczania w górę Regen, RecRun, FreeRun, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame), NDF tylko w trybie 24P
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk  
Nagrywanie AVCHD: 16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz) format Linear PCM w przypadku wybrania opcji 28 lub 24 Mb/s LPCM
Dolby Digital w przypadku wybrania opcji 28/24/17/7 Mb/s 2 KANAŁY
MP4: MPEG-4 AAC-LC (16-bitowy/48 KHz); szybkość transmisji bitów: 35–17 Mb/s, 256 kb/s; mniej niż 4 Mb/s: 128 kb/s
Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
Osłabienie mikrofonu TAK, do obsługi wbudowanego mikrofonu (w module uchwytu) i gniazda mikrofonu 3,5 mm
Miernik poziomu mikrofonu TAK

AKCESORIA

Dołączone Oprogramowanie Data Import Utility, moduł uchwytu z mikrofonem, podpórka kciuka, uchwyt, płytka adaptera statywu, pasek na ramię SS-1200, zaślepka wizjera elektronicznego, ładowarka CG-940, akumulator BP-955, kompaktowy zasilacz sieciowy CA941(poza USA), podstawa statywu TB-1, muszla oczna
Opcjonalnie Akumulatory: BP-955, BP-950G/970G/975, kompaktowy zasilacz sieciowy CA-930 (tylko funkcja ładowania), adapter statywu TA-100, mocowanie SBR-1000, odbiornik GPS GP-E2, pilot zdalnego sterowania RC-V100
Bateria  
Pobór mocy Maks. około 10 W
Czas nagrywania ciągłego Z dostarczonym akumulatorem BP-955: do 275 minut
Z opcjonalnym akumulatorem BP-975: do 405 minut

RÓŻNE

Wymiary 147 × 174 × 169 mm: korpus i podpórka kciuka
188 × 189 × 219 mm: korpus, uchwyt boczny i muszla oczna
188 × 280 × 334mm: korpus, uchwyt, rączka górna, muszla oczna
Wymienny uchwyt TAK
Waga (tylko aparat) 1125 g
Waga (z pełnym wyposażeniem) 1950 g
Zakres temperatury pracy -5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej
Regulacja ostrości ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.
² Funkcja AF niedostępna z obiektywami typu Cinema lub innymi obiektywami z ręcznym ustawianiem ostrości.
Sterowanie przysłoną ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.

 

APARAT

Matryca światłoczuła  
Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
Liczba efektywnych pikseli matrycy Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160)
Minimalny poziom światła Tryb 59,94 Hz – 0,3 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF29,27, czas naświetlania 1/30 s)
Tryb 50 Hz – 0,25 luksa
(obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF25, czas naświetlania 1/25 s)
Czułość Tryb 59,94 Hz: F9
(1920 × 1080/59,94i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Tryb 50 Hz: F10
(1920 × 1080/50,00i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Stosunek sygnału do szumu Tryb 59,94 Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF29,97, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Tryb 50Hz: 54 dB (standardowo)
(1920 × 1080/PF25, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Zakres dynamiczny Podczas normalnego filmowania: 300%
Z korekcją Canon Log Gamma: 800% Z ustawieniem szerokiego zakresu dynamicznego (Wide DR): 800%
(przy ISO 850 i więcej/zysk 2,5 dB lub więcej)
Rozdzielczość pozioma W zależności od zastosowanego obiektywu
Obiektyw  
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF, obiektywy EF-S i EF Cinema
Ogniskowa Odpowiadająca 1,53-krotności ogniskowej obiektywów EF; w przypadku obiektywów typu Cinema taka jak ogniskowa obiektywu
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr połówkowy szary 4 szklane filtry w korpusie kamery: przezroczysty, 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Obsługa za pomocą pokrętła na korpusie
Regulacja ostrości (A) Ręczna za pomocą pierścienia regulacji ostrości; (B) tryb ONE SHOT AF i (C) ciągły autofokus są również dostępne.
System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF²
System detekcji sygnału wideo TTL (detekcja kontrastu) przy wybranym AF twarzy¹
AF Z WYKRYWANIEM TWARZY: z opcją priorytetu twarzy lub AF tylko dla twarzy
Sterowanie przysłoną Za pomocą korpusu, rączki, funkcji zdalnego sterowania lub trybu Push Auto Iris. Sterowanie ciągłe Auto Iris dostępne w przypadku niektórych obiektywów EF-S STM¹
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Procesor obrazu  
Typ DIGIC DV 4

NAGRYWANIE

Nośnik zapisu filmu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC (2 gniazda na kartę)
Czas nagrywania Karta pamięci SD 64 GB: maks. 5 godz. i 5 min (1920 × 1080 w trybie 28 Mb/s VBR)
Format pliku nagrania AVCHD/MP4. Możliwość nagrywania w dwóch formatach
Format nagrania AVCHD: MPEG-4 AVC/H.264 
28/24/17 Mb/s, 1920 × 1080; 7 Mb/s (1440 × 1080). CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
MP4: AVC/H.264
35/24/17 Mb/s, 1920 × 1080. 4 Mb/s, 1280 × 720; 3 Mb/s, 640 × 360. CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
Zarejestrowana liczba klatek na sekundę AVCHD: TRYB 59,94 Hz(NTSC). 28 Mb/s: 59,94P. 24/17/7 Mb/s: 59,94i/PF29,97/23,98P
Tryb 50,00 Hz (PAL). 28 Mb/s: 50,00P. 24/17/7 Mb/s: 50,00i/PF25
MP4: TRYB 59,94 Hz (NTSC). 35 Mb/s: 59,94P. 29,97P/23,98P: 24/17/7/4/3 Mb/s
Tryb 50,00 Hz (PAL). 35 Mb/s: 50,00P. 24/17/7/4/3 Mb/s: 25,00P
Zwolnione/przyspieszone tempo TAK (tylko w trybie HD MP4. Nagrywanie w przyspieszonym tempie 2,5x, nagrywanie w zwolnionym tempie 0,5x)
Interwał zapisu NIE
Tryb nagrywania ciągłego TAK. (W celu pełnego wykorzystania możliwości tej funkcji należy użyć zgodnego oprogramowania do montażu nieliniowego)
Buforowanie (do pamięci podręcznej) TAK (3 sekundy)
Nagrywanie z przełączaniem TAK
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) TAK. AVCHD + AVCHD/AVCHD + MP4/MP4 + MP4
Konwersja HD->SD TAK. Odwrócenie obrazu w pionie, w poziomie lub na obu osiach.
Wewnętrzne przesyłanie danych FILM: tak (z karty SD na kartę SD)
Nośnik zapisu zdjęć KARTY PAMIĘCI SD/SDHC/SDXC. W celu zapewnienia pełnej zgodności funkcji zaleca się użycie kart klasy 10.
Jakość zdjęć Podczas nagrywania filmu: 1920 × 1080/1280 × 720/640 × 360 Zależna od wybranego trybu nagrywania. Tryb odtwarzania filmu: 1920 × 1080

SYSTEM

LCD  
Rozmiar Organiczny wyświetlacz LED (OLED) 8,8 cm, 100% pola widzenia
Punkty 1,23 milionów (w przybliżeniu)
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, luminancja, balans koloru
Regulowane Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery
Monitor kształtu fali TAK
Wspomaganie regulacji ostrości Uwydatnianie
Powiększanie (25 punktów do wyboru, tryb ręcznego ustawiania ostrości) 
Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)
Uwydatnianie Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyjście HD-SDI lub HDMI DO WYBORU
Oznaczenia Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
Wizjer elektroniczny (EVF)  
Rozmiar 1,15 cm
Punkty 1,23 miliona (w przybliżeniu), 99,8% pola widzenia
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie
Regulowane TAK
Soczewka korekcyjna + 2,0 do -5,5 dioptrii
Wejścia/wyjścia  
Wejście audio Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2) na uchwycie; 3,5 mm gniazdo mikrofonowe w obudowie kamery
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo 3,5 mm
Wyjście wideo do monitora NIE
HDMI TAK (typu A, tylko wyjście)
IEEE 1394 (Firewire) NIE
USB TAK (Mini-B, USB 2.0 Hi-Speed, tylko wyjście)
Wyjście HD/SD-SDI NIE
Kod czasowy TAK (nałożony na sygnał wyjściowy HDMI, do wyboru)
Genlock NIE
Synch NIE
Wyjście komponentowe NIE
Złącze AV TAK (tylko wyjście)
Wejście DC TAK
Terminal pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack. Zgodne z modelem RC-V100
Złącze sterowania bezprzewodowego NIE
Wykresy kolorów EBU/SMPTE, (tryb 50,00 Hz) SMPTE/ARIB (tryb 59,94 Hz)
Różne  
Dioda zapisu TAK
Stopka akcesoriów Tak (stopka typu „cold shoe”; 2 lokalizacje: wierzch korpusu, front uchwytu)
Przycisk użytkownika TAK.
Możliwość skonfigurowania 17 przycisków; możliwość wyboru spośród około 52 funkcji.
Funkcje joysticka na uchwycie bocznym można przypisać do alternatywnych przycisków.

FUNKCJE REJESTRACJI

Ekspozycja  
Ustawienie ekspozycji i pomiary Ekspozycja ustawiana ręcznie, zależna od czasu naświetlania; ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND
Opcje pomiaru w trybach Push Auto Iris/ciągły AI: 
(i) Standard (pomiar centralnie ważony)
(ii) Światło punktowe
(iii) Oświetlenie z tyłu (kompensacja)
Kompensacja ekspozycji TAK. Funkcja przesunięcia AE. +/-2, +/-1.75, +/-1.5, +/-1.25, +/-1.0, +/-0.75, +/-0.5, +/-0.25, +/-0
Tryb automatycznej ekspozycji* TAK. Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))
Tryb Push Auto Iris TAK (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema)
Blokada ekspozycji NIE
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem NIE
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 20000.
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, 51200, 80000,102400 
Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850], 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000; włączony tryb rozszerzonego zakresu: 25600, 32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400
Ustawienie wzmocnienia NORMAL (NORMALNE): -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB
Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, 44 dB
FINE (PRECYZYJNE): od -6 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB)
Czas naświetlania  
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu częstotliwości kamery
Wybór krótkich czasów naświetlania Tryb 59,94 Hz: 59,94i: 59,94–250,51 Hz/PF 29,97: 29,97–250,51 Hz/23,98P: 23,98–250,51 Hz
Tryb 50,00 Hz: 50,00i: 50–250.51 Hz/ PF25,00: 25–250.51 Hz
Niestandardowy tryb obrazu  
Zapisane konfiguracje 9, w tym 3 wstępne ustawienia (CINEMA, szeroki zakres dynamiczny (Wide DR) i EOS Std)
Nośnik zapisu Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę
Gamma 9 profilów
Canon Log Gamma TAK
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Optymalizacja nasycenia koloru Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni
Redukcja prześwietlenia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level Dependent Sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Selektywna redukcja szumów Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli od -50 do +50, wzmocnienie R, wzmocnienie B
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS  
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n (2,4 GHz)/IEEE 802.11 a/n (5 GHz. Niedostępne w niektórych krajach)
Uwierzytelnianie: otwarty/WPA-PSK/WPA2-PSK System szyfrowania: WEP-64, WEP-128, TKIP, AES
Maks. Prędkość transmisji: 150 Mb/s (2,4/5 GHz, IEEE802.11n)
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli  
Automatycznie TAK
Zaprogramowane ustawienie Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Balans czerni  
Regulacja balansu czerni TAK
Kod czasowy  
System zliczania w górę Regen, RecRun, FreeRun, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame), NDF tylko w trybie 24P
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk  
Nagrywanie AVCHD: 16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz) format Linear PCM w przypadku wybrania opcji 28 lub 24 Mb/s LPCM
Dolby Digital w przypadku wybrania opcji 28/24/17/7 Mb/s 2 KANAŁY
MP4: MPEG-4 AAC-LC (16-bitowy/48 KHz); szybkość transmisji bitów: 35–17 Mb/s, 256 kb/s; mniej niż 4 Mb/s: 128 kb/s
Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
Osłabienie mikrofonu TAK, do obsługi wbudowanego mikrofonu (w module uchwytu) i gniazda mikrofonu 3,5 mm
Miernik poziomu mikrofonu TAK

AKCESORIA

Dołączone Oprogramowanie Data Import Utility, moduł uchwytu z mikrofonem, podpórka kciuka, uchwyt, płytka adaptera statywu, pasek na ramię SS-1200, zaślepka wizjera elektronicznego, ładowarka CG-940, akumulator BP-955, kompaktowy zasilacz sieciowy CA941(poza USA), podstawa statywu TB-1, muszla oczna
Opcjonalnie Akumulatory: BP-955, BP-950G/970G/975, kompaktowy zasilacz sieciowy CA-930 (tylko funkcja ładowania), adapter statywu TA-100, mocowanie SBR-1000, odbiornik GPS GP-E2, pilot zdalnego sterowania RC-V100
Bateria  
Pobór mocy Maks. około 10 W
Czas nagrywania ciągłego Z dostarczonym akumulatorem BP-955: do 275 minut
Z opcjonalnym akumulatorem BP-975: do 405 minut

RÓŻNE

Wymiary 147 × 174 × 169 mm: korpus i podpórka kciuka
188 × 189 × 219 mm: korpus, uchwyt boczny i muszla oczna
188 × 280 × 334mm: korpus, uchwyt, rączka górna, muszla oczna
Wymienny uchwyt TAK
Waga (tylko aparat) 1125 g
Waga (z pełnym wyposażeniem) 1950 g
Zakres temperatury pracy -5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej
Regulacja ostrości ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.
² Funkcja AF niedostępna z obiektywami typu Cinema lub innymi obiektywami z ręcznym ustawianiem ostrości.
Sterowanie przysłoną ¹ Funkcja dostępna z następującymi obiektywami: EF-S18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS STM, EF-S55-250mm f/4-5.6 IS STM, EF-S10-18mm f/4.5-5.6 IS STM.

 

Ładowanie...