Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF
      Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF
      Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF
      Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF
      Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF
      Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF

      Canon EOS C300 MARK II mocowanie EF

      33 998,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      036550 | EAN: 4549292056877

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Nowa jakość kreatywnego filmowania

        Solidny, zaawansowany i łatwy w użyciu produkt! Kamera EOS C300 Mark II umożliwia nagrywanie w jakości 4K/Full HD z 15-stopniowym zakresem dynamicznym oraz nagrywanie zewnętrzne RAW, a także obsługuje tryb Canon Log2 — wszystko to pomaga w realizacji twórczej wizji.


        Doskonałe obrazy w wysokiej rozdzielczości

        Ulepszona matryca CMOS 8,85 MP typu Super 35 mm —zaprojektowana przez firmę Canon specjalnie z myślą o filmowaniu — zapewnia doskonałą jakość obrazu o wysokiej rozdzielczości, który cechuje wysoka czułość, niski poziom szumów i wyjątkowa szczegółowość.


        Zaawansowany system przetwarzania obrazu Full HD

        Przetwarzanie z nadpróbkowaniem obrazu HD to zaawansowany algorytm demozaikowania wykorzystywany w przetwarzaniu obrazu, który efektywnie wykorzystuje moc rejestrowania obrazu 4K podczas nagrywania Full HD. Kamera rejestruje obraz w rozdzielczości 4K. Kanały RGB zostają rozdzielone na trzy indywidualne sygnały 4K o rozdzielczości 8 megapikseli, a następnie sygnały 4K RGB są multipleksowane i wewnętrznie skalowane w dół do sygnału Full HD (1920×1080). Ulepsza to postrzeganą rozdzielczość i umożliwia nagrywanie znacznie wyraźniejszych obrazów Full HD.


        Canon Log

        Oryginalne ustawienie Canon Log jest instalowane we wszystkich kamerach filmowych EOS. Zapewnia zakres dynamiczny do 12 stopni i doskonałe rezultaty przy względnie prostej gradacji.


        Profil Canon Log2

        Canon Log 2 zwiększa zakres dynamiczny do 15 stopni. Ta krzywa jest wysoce zgodna z ugruntowanymi cyklami pracy Cineon i zapewnia maksymalną elastyczność gradacji i wyjątkową skuteczność zachowywania szczegółów ciemnych partii obrazu.


        Canon Log 3*

        Canon Log 3 oferuje rozszerzony zakres dynamiczny do 14 stopni i charakterystykę względnie łatwej gradacji oryginalnego ustawienia Canon Log z zachowaniem większej ilości szczegółów jasnych partii obrazu.

        * Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.


        Większa moc obliczeniowa za sprawą podwójnego procesora DIGIC DV5

        Dzięki procesorowi DIGIC DV5 firmy Canon kamera EOS C300 Mark II ma znacznie większe możliwości przetwarzania danych niż w przypadku poprzedników. Umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości 4K z większą szybkością transmisji bitów, a ponadto obsługuje Canon Log2 Gamma i inne ważne funkcje.


        Uchwyć poruszające się obiekty z większą dokładnością

        Dzięki znacznemu zwiększeniu szybkości odczytu danych z matrycy uzyskano jeszcze mniejszą ilość zniekształceń przy panoramicznym ruchu kamery. Dzięki temu nawet obiekty w ruchu mają poprawny kształt.


        Udoskonalony widok

        Opcjonalny wizjer EVF-V70 gwarantuje nieprzeciętną jakość obrazu z szeroką gamą kolorów na ekranie OLED o rozdzielczości 1920 × 1080, dzięki czemu świetnie nadaje się do obsługi ważnych projektów 4K. Tryb powiększenia jest bardzo przydatny w przypadku niezwykle ważnej regulacji ostrości, a funkcje zebry pomagają regulować ekspozycję.

        Możliwość skonfigurowania czterech przycisków i łatwy w obsłudze joystick menu zapewniają kontrolę, a jednocześnie umożliwiają koncentrowanie się na ujęciu.


        Wewnętrzne nagrywanie w jakości 4K

        Możesz jednocześnie rejestrować zdumiewające obrazy 4K/UHD z prędkością 410 Mb/s (10 bitów) na dwóch wewnętrznych kartach pamięci CFast 2.0™, korzystając ze standardu VPG130, który gwarantuje stałą prędkość zapisu na poziomie co najmniej 130 Mb/s*. Pliki 2K proxy mogą być przechowywane na karcie SD, a nagranie 4K RAW wysyłane do urządzeń zewnętrznych, co gwarantuje efektywną organizację pracy. Wykorzystaj moc przechwytywania obrazu w rozdzielczości 4K podczas nagrywania Full HD i ciesz się znacząco wyraźniejszym obrazem o wysokiej jakości dzięki przetwarzaniu z nadpróbkowaniem obrazu HD.

        * Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.

        * Firma Canon jest autoryzowanym licencjobiorcą znaku towarowego CFast 2.0™, który może być zarejestrowany w różnych jurysdykcjach.


        Funkcje automatyczne: chwyć kamerę i nagrywaj!

        Kamera EOS C300 Mark II jest wyposażona w innowacyjne funkcje automatyczne, które umożliwiają skupienie się na rejestrowaniu wydarzeń. Należy do nich matryca Dual Pixel CMOS AF cechująca się 80-procentowym obszarem pokrycia w pionie i poziomie, funkcja AF z wykrywaniem twarzy (w przypadku zgodnych obiektywów) i automatyczny balans bieli. Dzięki temu nie przegapisz żadnego ujęcia. System AF został rozszerzony o funkcję wyboru prędkości AF (ze zgodnymi obiektywami) i funkcję śledzenia obiektu AF, które zapewniają bardziej naturalne skupianie ostrości.


        Fotografuj i filmuj bez obaw, niezależnie od oświetlenia

        Nagrywaj gdziekolwiek i rejestruj nagrania o niskim poziomie szumów w każdej, nawet najbardziej wymagającej sytuacji dzięki szerokim zakresom czułości ISO (do 102 400), która zapewnia większą czułość i niebywałą wydajność przy słabym oświetleniu. Wbudowany filtr ND zwiększa zakres regulacji ekspozycji o 10 stopni (w trybie rozszerzonym) przy jasnym oświetleniu lub w sytuacji, gdy wymagana jest szeroka przysłona.


        Wysoka jakość dźwięku (lepsza niż płyta CD)

        Kamera EOS C300 Mark II obsługuje dźwięk 24-bitowy LPCM/48 kHz, zapewniając jakość dźwięku lepszą niż płyta CD. Kamera oferuje 4-kanałowe wejście, w tym gniazdo mikrofonu, wewnętrzny mikrofon monofoniczny oraz dwa złącza XLR, które umożliwiają wybór spośród wielu źródeł dźwięku lub ich połączenie skutkujące dźwiękiem z odgłosami tła.


        Duży wybór wymiennych obiektywów, mocowania EF i PL

        Rozszerz swoje twórcze opcje dzięki dostępności ponad 90 wymiennych obiektywów EF i obiektywów filmowych EF Cinema firmy Canon. Obsługa funkcji servo zoomu zapewnia jeszcze większą uniwersalność filmowania. Mocowanie obiektywu EF może być zmienione na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub mocowanie PL i z powrotem w autoryzowanym punkcie serwisowym.


        Nowy format XF-AVC ułatwiający integrację

        Nowo opracowany format plików XF-AVC z obsługą 4K można z łatwością zintegrować z istniejącymi cyklami pracy. Jednoczesne nagrywanie plików proxy 2K lub Full HD na kartę SD w tym samym formacie jeszcze bardziej zwiększa wydajność na etapie etapu postprodukcji.


        Szeroki wybór gam kolorów

        Kamera EOS C300 Mark II udostępnia szeroki zakres gam kolorów, dostosowanych do cyklu pracy i rezultatu końcowego, w tym BT.2020, Canon Cinema Gamut i DCI-P3.

        Canon
        036550

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Super 35
        Nośnik Danych
        karta CFast 2.0
        karta SD (UHS-I)
        Intrfejs
        3G-SDI
        HDMI
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        KAMERA

        Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
        System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
        Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
        Liczba efektywnych pikseli matrycy W przybliżeniu 8,85 megapiksela przy rozdzielczości 4096 × 2160/2048 × 1080 Około 8,29 megapiksela przy rozdzielczości 3840 × 2160/1920 × 1080
        Minimum illumination Tryb 59,94 Hz: 0,45 luksa (obiektyw f/1,2, czułość ISO 26500, prędkość migawki 1/30) Tryb 50,00 Hz: 0,38 luksa (obiektyw f/1,2, czułość ISO 26500, prędkość migawki 1/25)
        Sensitivity Tryb 59,94 Hz f/10 (2048 × 1080 / 59,94P, czułość ISO 800, 2000 luksów, odbicie 89,9%) Tryb 50 Hz f/11 (2048 × 1080 / 59,94P, czułość ISO 800, 2000 luksów, odbicie 89,9%)
        S/N Ratio Tryb 59,94 Hz: 67 dB (standardowo) (1920 × 1080/29,97P, bazowa czułość Canon Log2/Log3 ISO 800 (zakres dynamiczny 1600%)) Tryb 50 Hz: 67 dB (standardowo) (1920 × 1080/25P, bazowa czułość Canon Log2/Log3 ISO 800 (zakres dynamiczny 1600%))
        Zakres dynamiczny Do 14 stopni w przypadku Canon Log3, 1600%, ISO 800 lub powyżej Do 15 stopni w przypadku Canon Log2, 1600%, ISO 800 lub powyżej Do 12 stopni w przypadku Canon Log / Wide DR: 800%, ISO 400 lub powyżej
        Rozdzielczość pozioma Do 1800 linii TV lub więcej w zależności od wybranej rozdzielczości zdjęć i zastosowanego obiektywu.
        Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF. Dostępne mocowanie EF z blokadą Cinema Lock i mocowanie PL (opcjonalna aktualizacja)
        Regulacja ogniskowej Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1.53 Rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1.46 Zgodnie z informacjami dla obiektywów EF-S i filmowych obiektywów zmiennoogniskowych Canon
        Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
        Filtr ND 6 szklanych filtrów w korpusie kamery: 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni, 8 stopni, 10 stopni¹. Użycie przez korpus, za pomocą sterowania bezprzewodowego lub przy użyciu pilota zdalnego sterowania RC-V100.
        Sterowanie ostrością Przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Tryb One Shot AF w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku ręcznej regulacji ostrości oraz obiektywów kinowych zmiennoogniskowych, Cine Servo lub stałoogniskowych).
        Sterowanie przysłoną Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. Tryb Push AI dostępny w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku obiektywów typu CINEMA) 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
        System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
        Typ Podwójny procesor DIGIC DV5

        NAGRYWANIE

        NAGRYWANIE Obsługa kart CFast 2.0™ i SD. Możliwość równoczesnego nagrywania na karcie CFast 2.0™ i urządzeniu zewnętrznym. Obsługiwany protokół VPG130 dotyczący kart CFast2.0.
        Czas nagrywania W zależności od używanej karty i wybranej rozdzielczości/szybkości transmisji danych
        Format pliku nagrania XF-AVC (Material eXchange Format (MXF))
        Standard nagrywania Kompresja wideo: MPEG-4 AVC/H.264 Nagrywanie dźwięku: Linear PCM (16-bitowy/24-bitowy, 48 kHz, 4 kanały) Format pliku: XF-AVC (MXF) Szybkość transmisji danych: międzyklatkowa 410/225/220/110 MB/s, Long GOP 50 MB/s Long GOP: 35 lub 24 MB/s (w przypadku nagrywania plików proxy na kartach SD)
        Format nagrywania: karta CFast 2.0™ Nagrywanie międzyklatkowe Rozdzielczość: 4096 × 2160/3840 × 2160/2048 × 1080/1920 × 1080, konfiguracja sygnału: YCC422, 10-bitowy/(*)RGB444 (12-bitowy/10-bitowy) (*) Tylko w przypadku rozdzielczości 2048 × 1080 lub 1920 × 1080; 29,97P, 23,98P, 25,00P i 24,00P Nagrywanie w trybie Long GOP Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 Konfiguracja sygnału: YCC422, 10-bitowy
        Format nagrywania: karta SD Filmy: tylko nagrywanie w trybie Long GOP(*) Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 Konfiguracja sygnału: YCC420, 8-bitowy; zdjęcia: JPEG Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 (*) Nagrywanie plików proxy przy użyciu małej szybkości transmisji danych
        Liczba klatek na sekundę 59,94 Hz: 59,94i/59,94P/29,97P/23,98P (w zależności od wybranej rozdzielczości) 50,00 Hz: 50,00i/50,00P/25,00P (w zależności od wybranej rozdzielczości) 24 Hz: 24,00P
        Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie 59,94Hz: 59,94P 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), od 1 do 60 kl./s 2K CROP(*1) (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s 29,97P 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), od 1 do 30 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 60 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** 23,98P 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), maksymalnie 30 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** 50,00 Hz 50,00P 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), od 1 do 50 kl./s 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** 25,00P 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), od 1 do 25 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 50 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** 24,00Hz 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), maksymalnie 30 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 60 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s**
        Zapis interwałowy Tak
        Rejestracja klatek Tak
        Buforowanie (w pamięci podręcznej) Tak
        Nagrywanie z przełączaniem Tak
        Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) Tak
        Odwrotne skanowanie Tak: obydwie opcje/pionowo/poziomo/wyłączone
        Konwersja HD->SD Nie
        Wewnętrzne przesyłanie danych Tak. Filmy mogą być kopiowanie wewnętrznie z karty CFast 2.0™ na kartę CFast 2.0™ w trybie nośników.
        Nośniki zapisu zdjęć Karta SD
        Jakość zdjęć 2048 × 1080/1920 × 1080

        SYSTEM

        Wymiary Kolorowy, szeroki ekran LCD o przekątnej 10,1 cm (4 cale), format obraz 16:9
        Punkty W przybliżeniu 1,23 mln punktów (854 × RGB × 480), 100% pokrycie pola widzenia
        Regulacja jakości obrazu Dostępne opcje regulacji luminacji to bardzo wysoka, wysoka i normalna. Inne opcje są takie same, jak w przypadku wizjera.
        Regulowane Tak
        Monitor kształtu fali Tak
        Wspomaganie regulacji ostrości Tak
        Wzmocnienie krawędzi Tak
        Zebra Tak
        Znaczniki Tak
        Wymiary Organiczny, kolorowy wyświetlacz EL o przekątnej 1,18 cm (0,46 cala), format obrazu 16:9 (panoramiczny)
        Typ Organiczny LED
        Punkty W przybliżeniu 1 770 000 punktów (1024 × RGB × 576)
        Regulacja jakości obrazu Istnieje możliwość zwiększenia jasności, kontrastu, koloru, ostrości i luminancji wizjera (włączone/wyłączone) (przy użyciu ustawień menu).
        Regulowane Tak
        Soczewka korekcyjna +2,0 do -5,5 dioptrii
        Wejście audio Tak: 2 wejścia XLR – monitor, wejście 3,5 mm – korpus kamery
        Wyjście słuchawkowe Tak: impedancja wyjścia – 50 Ω lub mniej, poziom wyjścia sygnału odniesienia – 50 Ω lub mniej Poziom wyjścia sygnału odniesienia od -∞ do -12 dBV (przy obciążeniu 16 Ω i głośności od minimalnej (MIN) do maksymalnej (MAX))
        Wyjście wideo/audio łącza MON., REC OUT: gniazdo BNC Wideo [HD]: SMPTE 292, SMPTE 274; [3G]: SMPTE 424, SMPTE 425 Audio [HD]: SMPTE ST 299-1; [3G]: SMPTE ST 299-2 Impedancja wyjścia – 75 Ω, poziom sygnału wyjściowego – 0,8Vp-p
        HDMI Złącze HDMI (typ A) zgodne ze specyfikacjami HDMI. Wyjście wideo/audio
        IEEE 1394 (Firewire) Nie
        USB Nie
        Kod czasowy Gniazdo BNC (wejście/wyjście)
        Genlock Gniazdo BNC (służy również jako złącze SYNC OUT), poziom sygnału – 1,0 Vp-p, impedancja wejścia – 10 KΩ
        Synch Gniazdo BNC (służy również jako złącze SYNC OUT), poziom sygnału – 1,0 Vp-p, impedancja wejścia – 10 KΩ
        Wejście/wyjście monitora LCD Złącze VIDEO, specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe gniazdo) Złącze AUDIO, specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe gniazdo)
        Wyjście komponentowe Nie
        Złącze AV Nie
        Wejście DC Tak
        Złącze pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack
        Złącze sterowania bezprzewodowego Przez opcjonalny adapter Wi-Fi
        Wykresy kolorów EBU, SMPTE, ARIB
        Kontrolka nagrywania Tak
        Stopka do podłączania akcesoriów Tak (stopka typu „cold shoe”, 3 lokalizacje: wierzch korpusu, wierzch uchwytu, front uchwytu)

        FUNKCJE REJESTRACJI

        Kontrola ekspozycji i pomiary Ręczna, Push Auto Iris, Auto Iris (w przypadku zgodnych obiektywów). Opcje pomiarów (a) standardowy (pomiar centralne ważony), (b) punktowy, (c) kompensacja oświetlenia z tyłu
        Korekta ekspozycji Przyrost o 0,25 od ±0 do ±2,0.
        Tryb Push Auto Iris Tak (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema)
        Blokada ekspozycji Przez funkcję Push AI
        Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem Tak
        Czułość ISO Przyrosty co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). Przyrosty co 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400]
        Ustawienie wzmocnienia Normal (Normalna): [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). Fine (Dokładna): można ustawić dowolną wartość od -2 dB do 24 dB z przyrostami co 0,5 dB.
        Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)
        Czas naświetlania 59,94 Hz Off (Wył.): 59,94(i/P): 1/60/29,98P: 1/30 24,00P 1/24 Speed (Czas otwarcia): 1/1–1/2000 Clear Scan (Krótkie czasy): tryb 59,94 Hz: 23,98 Hz (najmniejsza) do 250,37 Hz; tryb 24,00 Hz: 24,00 Hz (najmniejsza) do 250,37 Hz Uwaga: częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. Slow (Długi czas naświetlania): 59,94(i/P) – 1/4, 1/8, 1/15, 1/30; 29,98P – 1/4, 1/8, 1/15; 24,00P – 1/3, 1/6, 1/12 50,00 Hz Off (Wył.): 50,00(i/P) – 1/50; 25,00P – 1/25 Speed (Czas otwarcia): 1/1–1/2000 Clear Scan (Krótkie czasy): 24,00 Hz (najmniejsza) do 250,40 Hz Uwaga: częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. Slow (Długi czas naświetlania): 50,00(i/P) – 1/3, 1/6, 1/12, 1/25; 25,00P – 1/3, 1/6, 1/12
        Kąt migawki 59,94 Hz/50.00 Hz: 360,00, 240,00, 180,00, 120,00, 90,00, 60,00, 45,00, 30,00, 22,50, 15,00, 11,25
        Opcje funkcji AF Zależą od zastosowanych wymiennych obiektywów i trybu wybranego przez użytkownika. Dual Pixel CMOS AF (CMOS AF), funkcja AF oparta na kontraście
        Tryby AF Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF.
        Funkcja AF z wykrywaniem twarzy Tak; priorytet twarzy lub tylko twarze
        Matryca Dual Pixel CMOS AF Tak. Zgodne ze wszystkimi obiektywami z mocowaniem EF (z wyjątkiem modeli oferujących tylko ręczne ustawianie ostrości)
        Zapisane konfiguracje 7 zaprogramowanych ustawień: Canon Log2: Cinema Gamut, BT.2020, DCI-P3, BT.709 Canon Log, Canon Log3 BT.2020, BT.709
        Nośnik zapisu Karta wewnętrzna lub SD
        Opcje ustawień gamma Canon Log / Canon Log2 / Canon Log3 / Wide DR / EOS standardowe normalne 1 (STANDARD) / normalne 2 (4,0x) / normalne 3 (BT.709) Normalne: 4 (5,0x)
        Ustawienia przestrzeni kolorów Cinema Gamut/BT.2020 Gamut/DCI-P3 Gamut/BT.709 Gamut
        Ustawienia matrycy kolorów Neutralna/kamera produkcyjna/filmowa EOS (oryginalne)/wideo/EOS (standardowe)/WYŁĄCZONE
        Ustawienia możliwe do dostosowania i chronione Tak
        Poziom gamma czerni Tak
        Nasycenie ciemnych obszarów Tak
        Punkt przegięcia Tak
        Ostrość Tak
        Redukcja szumów Tak
        Szczegółowość odwzorowania skóry Tak
        Selektywna redukcja szumów Tak
        Matryca kolorów Tak
        Balans bieli Tak
        Korekcja kolorów Tak
        Poziom ustawienia Tak
        Naciśnięcie Tak
        Ograniczenie 100% IRE Tak
        Automatyczny Tak
        Zakres (w kelwinach) 2000 K do 15 000 K; interwały: 100 K, domyślnie 5500 K
        Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne/żarówki
        Przesunięcie balansu bieli Tak, -9 do +9 (w przypadku wybrania zaprogramowanego ustawienia Światło dzienne lub Żarówki)
        Regulacja balansu czerni Tak
        System zliczania Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (w trybie NTSC dostępny system Drop frame)
        Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
        Nagrywanie Liniowe kodowanie PCM (16-bitowe / 24-bitowe, 48 kHz, 4 kanały (nagrywanie MXF))
        Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
        Osłabienie mikrofonu Tak
        Miernik poziomu mikrofonu Tak

        AKCESORIA

        Dołączone Monitor, uchwyt, podpórka kciuka, dodatek WFT, podstawa adaptera statywu, muszla oczna, zaślepka kolorowego wizjera, pasek na ramię Ładowarka CG-10, zasilacz CA-A10, kabel zasilacza, akumulator BP-A30, klucz sześciokątny, zestaw śrub sześciokątnych Kabel UN-5 (X2), bateria litowa CR2025, uchwyt
        Opcjonalne (w tym elementy wycofane z produkcji) Akumulator Canon BP-A30 (dołączony do modelu C300 Mark II) / BP-A60 Wizjer elektroniczny OLED, EVF-V70 Podstawa z zaciskiem CL-V1 (dla EVF-V70) Zasilacz Canon CA-A10 Ładowarka Canon CG-A10 Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100 Pasek na ramię Canon SS-1200 (dołączony do modelu C300 Mark II) Adapter statywowy Canon TA-100 Podstawa statywu Canon TB-1 Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E6/WFT-E8 Odbiornik GPS Canon GP-E1 Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie) Adapter mikrofonu Canon MA-400 (akcesorium opcjonalne) Uchwyt typu imadło Canon RD-1 (do kupienia oddzielnie)
        Typ akumulatora BP-A30 (dołączony), BP-A60 (opcjonalny)
        Wejście zasilania 14,4 V DC (akumulator), 16,7 V DC (złącze DC IN)
        Power Consumption 19,2 W (4096 × 2160 / 3840 × 2160, 410 Mb/s / 25P); 20,5 W (2048 × 1080 / 1920 × 1080, 310 Mb/s 50P) – w przybliżeniu
        Continuous Recording Time Dostarczany w zestawie BP-A30 (3100 mAh): do 130 min Opcjonalny BP-A60 (6200 mAh): do 270 min (nagrywanie w formacie 4K, 410 Mb/s, 25,00P)

        INNE

        Wymiary W przybliżeniu 149 × 183 × 183 mm (model C300 Mark II + podpórka kciuka) W przybliżeniu 190 × 183 × 187 mm (model C300 Mark II + uchwyt) W przybliżeniu 190 × 265 × 226 mm (C300 Mark II + uchwyt + wspornik + moduł uchwytu) W przybliżeniu 190 × 307 × 362 mm (C300 Mark II + uchwyt + wspornik + moduł uchwytu + moduł monitora)
        Odłączany uchwyt Tak
        Weight (camera only) Mocowanie typu EF: 1770 g Mocowanie typu PL: 2000 g Mocowanie typu EF z blokadą Cinema Lock: 1850 g
        Weight (fully equipped) Mocowanie typu EF: 3435 g z akumulatorem dostarczanym w zestawie
        Zakres temperatury pracy W przybliżeniu 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85% W przybliżeniu -5°C do 45°C; wilgotność względna: 60%