SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000
      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000

      SONY A7S III + RABAT 1000zł z kodem: S1000

      19 499,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      004459 | EAN: 4548736119154 | MPN (kod producenta): ILCE7SM3B.CEC

      Rabat 1000zł z kodem: S1000. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A7S III

        Sony A7S III to kompaktowy oraz lekki bezlusterkowy aparat. Posiada matrycę 12 MP BSI oraz rejestrowanie wideo 4K z prędkością 120 klatek na sekundę. Ma szybki i niezawodny system AF który daje duży potencjał filmowy. Ekran LCD uchylno-obrotowy jest prosty oraz intuicyjny w użyciu.

        Sony Lens Cashback


        Promocja Sony Marzec 2024




        211_0.jpg

        Wyobraźnia w ruchu

        185_3.jpg

        Szybki hybrydowy AF z 759 punktami z detekcją fazy, 92% pokryciem kadru i ulepszonym
        Real-time Eye AF

        185_4.jpg

        Nowy pełnoklatkowy przetwornik obrazu Exmor R o rozdzielczości 12,1 MP

        185_5.jpg

        Niezwykła jakość obrazu

        Połączenie zupełnie nowego, pełnoklatkowego przetwornika obrazu Exmor R o rozdzielczości 12,1 MP w technologii BSI z potężnym procesorem obrazu BIONZ XR zapewnia wyjątkową wydajność.

        185_6.jpg

        Najwyższa jakość wideo 4K

        Nowa Alpha 7 S III zapewnia nieograniczone możliwości twórcze w jakości 4K, nagrywając w 10-bitowym trybie 4:2:2. Aparat zapewnia najwyższej klasy jakość obrazu w słabym świetle z zakresem 80-409600 ISO i ponad 15-stopniowym zakresem dynamicznym.

        185_5.jpg

        Szybszy i bardziej precyzyjny autofokus w wideo

        Aby zachować ostrość obiektu w każdej sytuacji, możesz polegać na szybkim hybrydowym autofokusie z 759 punktami AF z detekcją fazy, pokryciem 92% kadru i ulepszonym wykrywaniem oka (Eye AF) w czasie rzeczywistym.

        185_6.jpg

        Zaprojektowany do profesjonalnej pracy

        Nowe kodeki XAVC-HS (H.265) i XAVC-SI (All-I), 16-bitowe wyjście danych RAW, profile S-Log, zwiększona wydajność (bateria Z) i cyfrowy interfejs audio A7SIII zapewniają maksymalną wydajność pracy przy zachowaniu maksymalnej jakości obrazu w każdych warunkach fotograficznych.

        185_5.jpg

        Doskonały do pracy w każdych warunkach

        Stabilizacja obrazu (IBIS) do 5,5 stopni EV, nowy tryb aktywny, a także wyjątkowy system menu (z obsługą dotykową), kompatybilny z dwoma gniazdami kart CFexpress Type A / UHS-II wraz z ulepszoną odpornością na kurz i wilgoć sprawiają, że aparat A7SIII sprawdzi się idealnie nawet na najbardziej wymagających sesjach zdjęciowych.

        Sony
        004459

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Mocowanie:
        Sony E
        Rozdzielczość obrazu:
        12 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Liczba efektywnych pikseli [mln]:
        12
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU 3:2
        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Około 12,1 megapiksela
        LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) Około 12,9 megapiksela
        TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (typu 35 mm, 35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM Tak (powłoka antystatyczna na filtrze optycznym i ultradźwiękowy mechanizm wibrujący)

        Zapis (fotografie)

        FORMAT ZAPISU JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), HEIF (zgodność z MPEG-A MIAF), RAW (zgodność z formatem Sony ARW 4.0)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 4240 × 2832 (12M), M: 2768 × 1848 (5,1M), S: 2128 × 1416 (3,0M), APS-C L: 2768 × 1848 (5,1M), M: 2128 × 1416 (3,0M), S: 1376 × 920 (1,3M)
        ROZMIAR (PIKSELE) [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 3776 × 2832 (11M), M: 2464 × 1848 (4,6M), S: 1888 × 1416 (2,7M) APS-C L: 2464 × 1848 (4,6M), M: 1888 × 1416 (2,7M), S: 1232 × 920 (1,1M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9] Pełna klatka (35 mm) L: 4240 × 2348 (10M), M: 2768 × 1550 (4,3M), S: 2128 × 1200 (2,6M), APS-C L: 2768 × 1560 (4,3M), M: 2128 × 1200 (2,6M), S: 1376 × 776 (1,1M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 2832 × 2832 (8M), M: 1840 × 1840 (3,4M), S: 1408 × 1408 (2,0M), APS-C L: 1840 × 1840 (3,4M), M: 1408 × 1408 (2,0M), S: 912 × 912 (0,8M)
        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU RAW (Skompresowany/Nieskompresowany), JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standardowa), HEIF (4:2:0 / 4:2:2) (Bardzo wysoka / Wysoka / Standardowa), RAW & JPEG, RAW & HEIF
        PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        KREATYWNY WYGLĄD ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6)
        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO Wył. DRO (automatyka/poziom (1-5))
        PRZESTRZEŃ BARW Zgodność ze standardem sRGB (z przestrzenią barw sYCC) i standardem Adobe RGB z technologią TRILUMINOS Color. Standard BT.2020.1
        14BIT RAW Tak

        Zapis (film)

        FORMAT ZAPISU XAVC S, XAVC HS
        KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC/H.265
        Zakres działania AF XAVC S: LPCM 2 kan., LPCM 2 kan. (48 kHz 16 bitów), LPCM 2 kan. (48 kHz 24 bity)2, LPCM 4 kan. (48 kHz 24 bity)2, MPEG-4 AAC-LC 2 kan.3
        PRZESTRZEŃ BARW Standard BT.2020 zgodny z technologią TRILUMINOS Color
        PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        KREATYWNY WYGLĄD ST, PT, NT, VV, VV2, FL, IN, SH, BW, SE, Własny wygląd (1–6)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC HS 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (200 Mb/s), 60p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s / 30 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:0, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 50p (150 Mb/s / 75 Mb/s / 45 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (280 Mb/s), 60p (200 Mb/s / 100 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 50 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 50p (200 Mb/s / 100 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S 4K) 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (200 Mb/s), 60p (150 Mb/s), 30p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 24p (100 Mb/s / 60 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (200 Mb/s), 50p (150 Mb/s), 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (280 Mb/s), 60p (200 Mb/s), 30p (140 Mb/s), 24p (100 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (280 Mb/s), 50p (200 Mb/s), 25p (140 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S HD) 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 120p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 60p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 30p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 24p (50 Mb/s); 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s); 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (50 Mb/s), 30p (50 Mb/s), 24p (50 Mb/s); 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (50 Mb/s), 25p (50 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I 4K) 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (600 Mb/s), 30p (300 Mb/s), 24p (240 Mb/s); 3840 × 2160 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (500 Mb/s), 25p (250 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S-I HD) 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, NTSC) (w przybliżeniu): 60p (222 Mb/s), 30p (111 Mb/s), 24p (89 Mb/s); 1920 × 1080 (4:2:2, 10 bitów, PAL) (w przybliżeniu): 50p (185 Mb/s), 25p (93 Mb/s)
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 lub 240 kl./s4, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 lub 200 kl./s4
        FUNKCJE FILMU Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie plików proxy (1280 × 720 (6 Mb/s), 1920 × 1080 (9 Mb/s), 1920 × 1080 (16 Mb/s)), kod czasowy / bity użytkownika, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, asysta wyświetlania gamma, wyjście RAW (HDMI)

        System nagrywania

        INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA Tak
        NOŚNIK Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci CFexpress typu A
        GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI SLOT1: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A, SLOT2: gniazdo wielofunkcyjne na kartę pamięci SD (zgodną z UHS-I/II) / kartę CFexpress typu A
        TRYB ZAPISU NA DWIE KARTY PAMIĘCI Zapis równoczesny, Sortowanie, Automatyczne przełączanie nośnika, Kopiowanie

        Redukcja szumów

        REDUKCJA SZUMÓW Przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s. Przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny
        BLOKADA WYKRYWANIA AWB Tak (spust migawki do połowy / zdjęcia seryjne / wył.)

        Ostrość

        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        CZUJNIK OSTROŚCI Przetwornik CMOS Exmor R™
        POLA OSTROŚCI Pełna klatka 35 mm: 759 pól (AF z wykrywaniem fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 345 pól (AF z wykrywaniem fazy), z obiektywem APS-C: 285 pól (AF z wykrywaniem fazy) / 425 pól (AF z wykrywaniem kontrastu)
        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI Od –6 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
        TRYB OSTROŚCI Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI Szeroki, Strefa, Środek, Elast. punktowy, Roz. elast. punktowy, Śledzenie
        EYE AF [Fotografie] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę, [Filmy] Człowiek (wybór lewego/prawego oka)
        INNE FUNKCJE Przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości
        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) Tak (z wbudowanej diody LED)
        ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE) Detekcja fazy

        Ekspozycja

        TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        CZUJNIK POMIAROWY Przetwornik CMOS Exmor R™
        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        TRYB POMIARU Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar
        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI ±5,0 EV (do wyboru co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: ±3,0 EV (co 1/3 EV))
        BRACKETING EKSPOZYCJI Bracket: seryjny, Bracket: pojedynczy, do wyboru 3/5/9 klatek. (Światło zastane, Światło z lampy błyskowej)
        PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)
        TRYBY EKSPOZYCJI Automatyka (inteligentna automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji), nagrywanie w zwolnionym i przyspieszonym tempie (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryb elastycznej ekspozycji)
        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) Fotografie: ISO 80–102 400 (wartości od ISO 40 do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), filmy: odpowiednik ISO 80–102 400 (wartości do ISO 409 600 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO).
        FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA Tak

        Wizjer

        TYP WIZJERA Wizjer elektroniczny 1,6 cm (typu 0,64"), kolorowy
        LICZBA PUNKTÓW 9 437 184 punkty
        POKRYCIE KADRU 100%
        POWIĘKSZENIE Około 0,90× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1)
        REGULACJA DIOPTRII -4,0 do +3,0 m-1
        ODLEGŁOŚĆ OD OKA Około 25 mm od soczewki wizjera, 21 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association)
        FUNKCJA WYŚWIETLANIA Histogram, podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt, Poziomica cyfrowa, Siatka linii, Sprawdzanie ostrości, Zarys MF, Zebra, Znacznik filmu, Korekta wyświetlania przy nagrywaniu
        WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s

        Ekran LCD

        TYP MONITORA 7,5 cm (3,0"), TFT
        LICZBA PUNKTÓW 1 440 000 punktów
        PANEL DOTYKOWY Tak
        REGULACJA JASNOŚCI Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        REGULACJA KĄTA Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°
        POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak, funkcja Powiększenie (pełna klatka 35 mm: 2,1×, 4,1×; APS-C: 1,5×, 3,0×)

        Inne funkcje

        CLEAR IMAGE ZOOM Fotografie: około 2x, Filmy: około 1,5x (4K), około 2x (HD)
        ZOOM CYFROWY Inteligentny zoom (fotografie): pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×; Zoom cyfrowy (fotografie): pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8×; APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×; Zoom cyfrowy (filmy): pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4×
        ROZPOZNAWANIE TWARZY Priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy
        INNE Fotografowanie z interwałem, Min.s.mig.ISO AUTO, Jasne monitorow., Info. o pr. autorskich, Ustaw nazwę pliku, Zapisywanie/importowanie ustawień, Przewodnik pomocniczy, Tryb kontrolki wideo, Obróć pierśc. zoomu

        Migawka

        TYP Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        TYP MIGAWKI Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI Fotografie: od 1/8000 do 30 s i B; Filmy: od 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ 1/250 s6
        ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY Tak (włączanie/wyłączanie)
        CICHA PRACA Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        EFEKT KOMPENSACJI 5,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1,4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        STEROWANIE Przedbłysk TTL7
        KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, redukcja czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), sterowanie bezprzewodowe8, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji8
        WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        BLOKADA MOCY BŁYSKU Tak
        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE Tak (sygnał świetlny w trybach: błysk wypełniający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji / sygnał radiowy w trybach: błysk wypełniający, błysk zamykający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji)

        Mechanizm

        TRYBY ZAPISU Pojedynczy, ciągły (do wyboru Hi+/Hi/Mid/Lo), samowyzwalacz, samowyzwalacz (ciągły), bracketing (ciągły, pojedynczy, balans bieli, DRO)
        Etykieta metadanych SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.)
        LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA) JPEG Bardzo wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Wysoka L: ponad 1000 klatek, JPEG Standardowa L: ponad 1000 klatek, RAW: ponad 1000 klatek, RAW & JPG: ponad 1000 klatek, RAW (Nieskompresowany): ponad 1000 klatek, RAW (Nieskompresowany) & JPG: ponad 1000 klatek9
        SAMOWYZWALACZ Opóźnienie 10 s/5 s/2 s / Samowyzwalacz seryjny Samowyzwalacz z bracketingiem

        Odtwarzanie

        PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ Tak
        TRYBY Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu lub bez), histogram RGB i ostrzeżenie o światłach/cieniach, indeks, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 10,6×, M: 6,92×, S: 5,32×), Auto podgląd, Obrót obrazu, Wybór folderu (data/fotografie/filmy), Chroń, Ocena, Wyświetl jako grupę

        Interfejs

        ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa / MTP
        ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB Tak, złącze Type-C® (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2))
        BLUETOOTH® Tak (standard Bluetooth 5.0 (pasmo 2,4 GHz))
        STOPKA MULTI INTERFACE Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) 10
        GNIAZDO MIKROFONU Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        GNIAZDO SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        ZŁĄCZE UCHWYTU DO ZDJĘĆ W UKŁADZIE PIONOWYM Tak
        FUNKCJE Przesyłanie na serwer FTP, oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie jednym dotknięciem przez NFC, sterowanie z komputera, BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD

        Dźwięk

        MIKROFON Wbudowany, stereofoniczny
        GŁOŚNIK Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        OBSŁUGIWANE STANDARDY Exif Print, Print Image Matching III

        Funkcja użytkownika

        TYP Ustawienia przycisków własnych, ustawienia programowalne (3 zestawy w korpusie / 4 zestawy na karcie pamięci), ustawienia „Moje pokrętło”, Moje menu, Zarejest. wł. ust. fot.

        Kompensacja cech obiektywu

        USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Zasilanie

        DOSTARCZANY AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100
        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) Około 510 zdjęć (wizjer) / około 600 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)11
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) Około 80 min (wizjer) / około 95 min (monitor LCD)(norma Camera & Imaging Products Association)12
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) Około 130 min (wizjer) / około 135 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)
        POBÓR MOCY (WIZJER) Fotografowanie: około 4,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), filmowanie: około 7,6 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        POBÓR MOCY (EKRAN LCD) Fotografowanie: około 3,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), filmowanie: około 7,3 W (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB Tak (dotyczy złącza USB Type-C. Zgodność z technologią USB Power Delivery)

        Inne

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 0–40°C

        Wymiary i waga

        WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Około 699 g
        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) Około 128,9 × 96,9 × 80,8 mm; około 128,9 × 96,9 × 69,7 mm (OD UCHWYTU DO MONITORA)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot