Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Nośniki do nagrywania: |
Karta pamięci SD / Karta pamięci SDHC / Karta pamięci SDXC Gniazdo 1: Zgodność ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. Gniazdo 2: Zgodność ze standardem UHS-I UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC. |
Mocowanie obiektywu: | Mocowanie L-Mount |
Typ: | Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm) |
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: | 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela |
Proporcje / Filtr kolorów: | 3:2 / Filtr kolorów podstawowych |
System redukujący kurz: | Typ z przesunięciem matrycy |
Zakres | Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log) |
Zdjęcia: | JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072) |
6K PHOTO** / 4K PHOTO**: |
6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)) 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)) Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31) |
Współczynnik proporcji: | 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 |
4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 |
6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 4:3: |
5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 16:9: |
6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. 3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 1:1: | 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości.
2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 65:24: | 6000x2208(L) |
w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 2:1: | 6000x3000(L) |
w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 3:2: | 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S) / 3504x2336(4K PHOTO) |
w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 4:3: | 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S) / 3328x2496(4K PHOTO) |
w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 16:9: | 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) / 3840x2160(4K PHOTO) |
w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 1:1: | 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S) / 2880x2880(4K PHOTO) |
Jakość obrazu: | RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard |
Przestrzeń barw: | sRGB, AdobeRGB |
Format zapisu pliku: | MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów) MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.)) |
Przełączanie NTSC / PAL: | Tak (NTSC (59,94 Hz) / PAL(50,00 Hz)) |
NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy: | [4K] 3840x2160 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. |
NTSC (59,94 Hz) APS-C / piksel po pikselu: | piksel po pikselu: [4K] 3840x2160 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) [4K] 3840x2160 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [4K] 3840x2160 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. |
PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy: | [4K] 3840x2160 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.
[FHD] 1920x1080 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. |
PAL (50,00 Hz) APS-C / piksel po pikselu: | 4K] 3840x2160 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) [4K] 3840x2160 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10-bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8-bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) [Anamorphic 4K] 3328x2496 (4:3) 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. [FHD] 1920x1080 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) * Możliwość wyboru HLG. |
NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy: | [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG. [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
NTSC (59,94 Hz) APS-C / piksel po pikselu: | [4K] 3840x2160 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG. [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG. [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy: | [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
PAL (50,00 Hz) APS-C / piksel po pikselu: | [4K] 3840x2160 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG.
[4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, AAC) * Możliwość wyboru HLG. [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) |
NTSC (59,94 Hz), pełnoklatkowy: | [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
[FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60, 100, 120, 150*, 180* kl./s *Kąt widzenia zawęża się w przypadku wybrania szybkości klatek wynoszącej 180. Tryb AF przełącza się na MF po ustawieniu szybkości klatek na 150 kl./s lub więcej. |
NTSC (59,94 Hz) APS-C / piksel po pikselu: | [4K] 3840x2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
[4K] 3840x2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60 kl./s |
PAL (50,00 Hz), pełnoklatkowy: | [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
[FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60, 100, 120, 150*, 180* kl./s *Kąt widzenia zawęża się w przypadku wybrania szybkości klatek wynoszącej 180. Tryb AF przełącza się na MF po ustawieniu szybkości klatek na 150 kl./s lub więcej. |
PAL (50,00 Hz) APS-C / piksel po pikselu: | [4K] 3840x2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 1, 2, 5, 10, 15, 30, 60 kl./s |
Typ: | Wizjer OLED Live View Finder |
Pikseli: | Około 2,36 mln punktów |
Pole widzenia / Powiększenie: | Około. 100% / ok 0,74x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2 |
Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: | Około 20 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +4,0 (dpt) |
Czujnik oczu: | Tak |
Prędkość wyświetlacza: | 120 kl./s / 60 kl./s |
Opóźnienie wyświetlania: | Około 0,005 s |
Typ: | Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym |
Rozmiar monitora: | O swobodnie ustawianym kącie, 7,5 cm (3 cale), proporcje 3:2 |
Pikseli: | Około 1,84 mln punktów |
Pole widzenia: | Około 100% |
Typ: | Kontrastowy system AF |
Technologia DFD: | Tak |
Tryb ustawiania ostrości: | AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF |
Tryb AF: | Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF) |
Zakres wykrywania AF: | EV -6 - 20 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS) |
Niestandardowe ustawienie AF: | Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu |
Lampka wspomagania autofokusa: | Tak |
Blokada AF: | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF |
Post Focus / Focus Stacking: | Tak/Tak |
Inne: | AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: do dali, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, priorytet ostrości/migawki, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, 1-obszarowa prędkość przesuwania AF, ramka ostrości w pętli, punkt początkowy AFC (225-obszarowy), odzyskiwanie ostrości obiektywu, sterowanie pierścieniem ostrości |
System pomiaru światła: | 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła: | Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony |
Zakres pomiaru: | EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) |
Tryb ekspozycji: | Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): | Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO |
Podwójne natywne ISO: |
[Normalny] Natywne ISO: 100, 640 Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Natywne ISO: 640, 4000 Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO Natywne ISO: 400, 2500 Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO Natywne ISO: 200, 1250 Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO |
Kompensacja ekspozycji: | 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) |
Blokada AE: | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE |
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU: | Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 5,0 punktu*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060]. Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2) *Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200]. |
Balans bieli: | AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli: | zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienie temperatury barwowej: | 2500–10000 K w 100 K |
Typ: | Migawka szczelinowa |
Czas otwarcia migawki: |
Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60 Filmy: 1/16 000–1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2 |
Samowyzwalacz: | 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s |
Pilot zdalnego sterowania: | Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) |
Tryb cichy / Tryb migawki: | Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) |
Zakres AE: | 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne |
Bracketing przysłony: | 3, 5 lub wszystkie pozycje z krokiem 1 EV |
Bracketing ostrości: | 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach |
Zakres balansu bieli: | Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów |
Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: | AFS/MF: H: 7 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) |
Przysłona elektroniczna: | AFS/MF: H: 7 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) |
Liczba nagrywanych obrazów: | RAW / RAW+JPEG: ponad 24 zdjęcia JPEG: Ponad 999 zdjęć (gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)” włożona do gniazda kart 1). * Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. |
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych: | 6K PHOTO: 30 kl./s 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s |
Informacje EXIF: | Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF). |
Rodzaj lampy błyskowej: | Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) |
Tryb lampy błyskowej: | Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA. |
Synchronizacja lampy błyskowej: | Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę |
Regulacja mocy lampy błyskowej: | 1/3 EV z krokiem ±3 EV |
Prędkość synchronizacji: | Poniżej 1/250 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S. |
Sterowanie bezprzewodowe: | Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. |
WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU: | 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć. |
Style zdjęć: | Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 (HLG) / Mój styl zdjęć 1–10 |
Regulacja obrazu: | Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
* Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. |
FILTR FILTR: | Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)* * Tylko do zdjęć. |
Poziom luminancji: | 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023 |
Monitor przebiegu: | Tak |
Wyświetlacz LUT: | LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) |
Kod czasowy: | Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run, tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz). |
Funkcja Knee Control: | Tak (w trybie Like709) |
NAGRYWANIE: | Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Zakres punktów AF / Ustawianie strefy ostrości / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej. / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / Tryb Live View Composite / Post-Focus / Format nagrywania plików filmów / Jakość zapisu filmów / Ustawienie wolne i szybkie / Wyświetlanie kodu czasowego / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / Specjalne ustawienie kierunkowości mikrofonu / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Obszar obrazu wideo / Kadrowanie na żywo / Q.MENU / Nagrywanie / Przełącznik odtwarzania / Nagrywanie wideo / Przełącznik wizjer/wyświetlacz / Blokada obsługi / Dial Operation Switch / Preview / Preview Aperture Effect / Constant Preview / Level Gauge / Histogram / Luminance Spot Meter / Znacznik klatki / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Styl wizjera/wyświetlacza / Podgląd zdjęcia/wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Funkcja Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. / Monitor przebiegu / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / Docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / Brak ustawienia / Przywracanie ustawień domyślnych |
ODTWARZANIE: | Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych |
WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA: | Tak |
JĘZYK MENU EKRANOWEGO JĘZYK MENU EKRANOWEGO: | Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki, rosyjski |
DRUK DRUK: | Zgodność z PictBridge |
USB: | SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji |
HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora: | Jeżeli wybrano tryb inny niż [4K/60p]/[4K/50p] dla opcji [Picture Quality]:
4:2:2 10 bitów, 4:2:2 8 bitów, 4:2:0 8 bitów
4:2:2 10 bitów*, 4:2:0 8 bitów *Po wybraniu trybu 4:2:2, 10 bitów nie można zapisywać filmów ani zdjęć na karcie pamięci w aparacie.
HLG View Assist (HDMI): AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ. (możliwość wyboru) |
Odtwarzanie: | microHDMI typ D / VIERA Link, Audio: Stereo
NTSC (59,94 Hz): Auto / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p PAL (50,00 Hz): Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p |
Wejście zdalnego sterowania: | φ2,5 mm |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: | φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE. Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno). |
Wyjście słuchawek: | φ3,5 mm |
Mikrofon: | Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie). |
Mikrofon XLR: | Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) |
Głośnik: | Monofoniczny |
Gniazdo na kartę SD: | Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC, karta pamięci SDXC
Gniazdo 1: Zgodność ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. Gniazdo 2: Zgodność ze standardem UHS-I UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC. |
Wi-Fi: | 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz jest niedostępne w niektórych krajach. 1–13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140 |
Bluetooth: | Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE)) |
ODPORNOŚĆ NA PYŁ I ZACHLAPANIE OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*: | Tak
* Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą. |
Baterie: | Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie)
Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB |
Czas działania baterii (standard CIPA): | Około 440 zdjęć (wyświetlacz tylny), 470 zdjęć (wizjer LVF), 1500 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R2060
* W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę |
Czas ciągłego nagrywania (filmy)**: | MP4 [4K/60p]: Około. 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii. MOV [4K/60p/4:2:0 10 bitów/LongGOP]: Około. 100 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 110 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
Faktyczny czas nagrywania (filmy)**: | MP4 [4K/60p]: Około. 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii. MOV [4K/60p/4:2:0 10 bitów/LongGOP]: Około. 50 min (APS-C, piksel po pikselu) (LVF), 55 min (APS-C, piksel po pikselu) (wyświetlacz tylny) *W przypadku korzystania z obiektywu S-R2060. Przy pełnym naładowaniu baterii. |
Uchwyt z akumulatorem: | DMW-BGS5 (sprzedawany oddzielnie) |
Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.): | Około 132,6 x 97,1 x 81,9 mm (bez elementów wystających) |
Masa: | Około 714 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus) Około 630 g (tylko korpus) |
Temperatura pracy: | Od 0oC do 40oC |
Wilgotność przy eksploatacji: | Wilgotność względna od 10% do 80% |
Nagrywanie: | LUMIX Tether ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac) |
Odtwarzanie / edycja: | ・ Do tego aparatu nie jest dołączone oprogramowanie do edycji i wyświetlania zdjęć na komputerze. Potrzebne do tego oprogramowanie PHOTOfunSTUDIO 10.1PE jest dostępne do pobrania z witryny firmy Panasonic przy użyciu komputera połączonego z Internetem. https://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_pfs1001pe.html (dla systemu Windows) ・ Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu. http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac) |
Akcesoria standardowe: | Zestaw DC-S5 Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C)
・ Instrukcja obsługi aparatu DC-S5 dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonych do Internetu. |
Uwagi Uwagi: |
*** Dotyczy nagrywania filmów / wykonywania zdjęć 6K PHOTO/4K PHOTO - 6K PHOTO to funkcja służąca do szybkiego wykonywania zdjęć seryjnych, która umożliwia wykonywanie zdjęć z materiału wideo w formacie 4:3 lub 3:2 i rozdzielczości około 18 megapikseli (efektywna liczba pikseli: ok. 6000 × 3000). - Do nagrywania filmów w formacie MP4 (z szybkością poniżej 28 Mb/s)] należy używać karty z klasą prędkości kart SD „Class 4” lub wyższą. - Do nagrywania filmów w formacie [MP4] w trybie [4K], [MOV], [S&Q], [6K PHOTO] lub [4K PHOTO] należy używać karty z klasą prędkości kart SD „UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)”. (Klasa szybkości kart SD to standard odnoszący się do ciągłego zapisu danych na karcie). Nagrywanie w trybie [4K/60p] [4K/50p] [4K-A/50p] [4K/4:2:2 10 bitów] [4K-A/4:2:2 10 bitów] [4K/4:2:0 10-bitów] [4K-A/4:2:0 10 bitów] [S&Q] zostanie zatrzymane, gdy ciągły czas nagrania przekroczy 30 minut. - Nagrywanie w trybie [6K PHOTO] [4K PHOTO] zostanie zatrzymane, gdy ciągły czas nagrania przekroczy 15 minut. - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [4K]: - W przypadku użycia karty pamięci SDHC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. – W przypadku użycia karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 96 GB lub 3 godziny i 4 minuty, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [FHD]: - Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. - Film MOV w formacie [MOV] – W przypadku użycia karty pamięci SDHC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. – W przypadku użycia karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 96 GB lub 3 godziny i 4 minuty, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. - Nagrywanie 10-bitowe 4:2:2 jest trybem nagrywania używanym w przypadku produkcji filmowych oraz filmów wymagających przetworzenia na komputerze. Oryginalne wideo nie może być odtwarzane na standardowym telewizorze ani na nagrywarce/odtwarzaczu Blu-ray Disc™. Podczas odtwarzania na tych urządzeniach mogą występować problemy (np. zatrzymywanie odtwarzania). - W przypadku wysokiej temperatury otoczenia lub przy ciągłym nagrywaniu aparat może zatrzymać nagrywanie w celu ochrony swoich podzespołów. Należy poczekać, aż aparat ostygnie. *** W przypadku wyjściowego sygnału wideo [4K/60p] [4K/50p] należy użyć kabla HDMI 2.0 z logo HDMI, opisanego jako zgodny z 4K. |
S-S35 |
LUMIX S 35mm f/1.8
|
S-S24 |
LUMIX S 24mm f/1.8
|
S-S50 |
LUMIX S 50mm F1.8
|
S-R70300 |
LUMIX S 70–300mm f/4.5–5.6 MACRO O.I.S.
|
S-S85 |
LUMIX S 85mm F1.8
|
S-R2060 |
LUMIX S 20–60mm, F3.5–5.6
|
LUMIX S PRO 70–200mm F2.8 O.I.S.
|
|
LUMIX S PRO 16–35mm F4
|
|
LUMIX S PRO 24–70mm F2.8
|
|
S-X50 |
LUMIX S PRO 50 mm F1.4
|
S-R70200 |
LUMIX S PRO 70–200mm F4 O.I.S./strong>
|
S-R24105 |
LUMIX S 24–105mm F4 MACRO O.I.S.
|