Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł
      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł

      Sony A7CS body srebrny + RABAT 600zł z kodem: S600 + Sony Lens Cashback do 1350zł

      9 494,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      004582 | EAN: 4548736121669 | MPN (kod producenta): ILCE7CS.CEC

      Rabat 600zł z kodem: S600. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Promocja Sony Marzec 2024


        Sony Lens Cashback


        Najmniejszy i najlżejszy na świecie system pełnoklatkowy

        Oto najmniejszy i najlżejszy pełnoklatkowy aparat cyfrowy z wymiennymi obiektywami i wbudowanym w korpus systemem optycznej stabilizacji obrazu (w połączeniu z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6). W modelu tym gruntownie przeprojektowano układ podzespołów, konstrukcję korpusu i wewnętrzne mechanizmy, zachowując jednak wszystkie możliwości aparatu pełnoklatkowego. Mimo zwiększonej funkcjonalności i wytrzymałości korpus ma o 19% mniejszą objętość i waży jedynie 509 gramów, czyli o 22% mniej niż model α7 III.
        4d6d70a2c6e5c59dd9bbaaa9d469f46c?fmt=png-alpha&wid=378


        Ekspresja nieosiągalna bez pełnoklatkowej matrycy

        Pełnoklatkowy przetwornik obrazu (35 mm) jest około 30 razy większy od matrycy typu 1/2,3" w smartfonie i 2,3 razy większy niż matryca APS-C. Przechwytuje znacznie więcej światła i daje dodatkowe możliwości twórcze wynikające z szerszego zakresu dynamicznego, mniejszej ilości szumu i wyższej postrzeganej rozdzielczości. W połączeniu z pełnoklatkowym obiektywem o dużej jasności (z dużym otworem przysłony) pozwala także uzyskać małą głębię ostrości i atrakcyjny dla oka efekt bokeh.
        a855a02acb1bd0684a5335cf24791b6a?fmt=png-alpha&wid=378


        Wierne utrwalanie widzianego obrazu

        Wykonany w technologii BSI przetwornik CMOS Exmor R™ znakomicie współpracuje z procesorem obrazu BIONZ X™. Ta pełnoklatkowa, 24,2-megapikselowa matryca ma duże piksele, które przechwytują więcej światła, zapewniając duży, 15-stopniowy zakres dynamiczny i większą płynność przejść tonalnych od świateł do cieni. Znakomita rozdzielczość i mniejszy poziom zakłóceń przekładają się na wierne odwzorowanie kolorów, piękny wygląd odcieni skóry i naturalne faktury.
        edb2c75040905122f92e06d73dca2bf8?fmt=png-alpha&wid=378


        Wyraź siebie za pomocą obiektywów z mocowaniem typu E

        Ponad 50 obiektywów Sony z mocowaniem typu E daje bogate możliwości twórczej ekspresji, a pełnoklatkowy przetwornik obrazu pozwala w pełni wykorzystać ich potencjał, od uwydatniania odległości na zdjęciach z obiektywów szerokokątnych po kompresję planów przy korzystaniu z teleobiektywów. Dzięki pełnoklatkowemu przetwornikowi obrazu w korpusie α7C możliwości są nieograniczone.
        943d2579d3e2474ba16ad7feaced497b?fmt=png-alpha&wid=378


        Imponujące obrazy w słabym oświetleniu

        Dzięki dużym rozmiarom pikseli aparat wykonuje piękne zdjęcia z małą ilością szumu nawet przy wysokiej czułości ISO, potrzebnej na przykład w słabym oświetleniu lub przy krótkim czasie ekspozycji. Standardowy zakres ISO wynosi od ISO 100 do ISO 51 200 (z możliwością rozszerzenia do ISO 50–204 800). System redukcji zakłóceń, szczególnie efektywny w często używanym zakresie średnich i wysokich czułości, pomaga wiernie oddać faktury i szczegóły kryjące się w cieniach.
        6ca572567cf68d45af78d0b82ee2a92d?fmt=png-alpha&wid=378


        Fantastyczny efekt bokeh dzięki pełnoklatkowemu przetwornikowi obrazu

        Efekt bokeh pozwala wyróżnić główny motyw zdjęcia poprzez skontrastowanie go z miękko rozmytym tłem. Wzmacnia wymowę i zwiększa głębię autoportretów i zdjęć zbliżeniowych. Efekt ten łatwiej jest uzyskać na zdjęciach z pełnoklatkowej matrycy. Może się zatem zdarzyć, że mimo ustawienia identycznej wartości F zapewni go tylko aparat α7C, ale już nie aparat z mniejszym przetwornikiem. Korpus α7C współpracuje z ponad 50 obiektywami Sony, będzie więc doskonałym narzędziem do twórczego komponowania fotografii i ujęć filmowych.
        a421675471ead581468a0d234301dfaf?fmt=png-alpha&wid=378


        Procesor wzmacniający wymowę obrazu

        Procesor BIONZ X stanowi owoc doświadczenia firmy Sony w technologii obrazowania. Przetwarza obraz z 16-bitową dokładnością w specjalizowanym układzie o dużej skali integracji i generuje wynikowe dane w 14-bitowym formacie RAW, zapewniając bogatsze, bardziej naturalne przejścia tonalne nawet w trybie cichym i podczas zdjęć seryjnych. W połączeniu z przetwornikiem obrazu Sony zapewnia znakomitą reprodukcję kolorów, redukcję szumów i doskonałe właściwości przy słabym oświetleniu.
        913dc9bafb4367cc2125ec145b7ffadc?fmt=png-alpha&wid=378


        Ostry obraz mimo drgań ręki

        5-osiowa stabilizacja ułatwia uzyskanie wyraźniejszych zdjęć zbliżeniowych, nocnych widoków i fotografii robionych z użyciem zoomu. Kompensacja jest odpowiednikiem skrócenia czasu otwarcia migawki o 5,0 stopni. [1] Pochylenie / [2] Odchylenie: przy długich ogniskowych, [3] Poziomo / [4] Pionowo: przemieszczenia w górę / w dół i na boki przy zdjęciach zbliżeniowych i makro, [5] Obrót: obrót przy długich czasach ekspozycji
        db2f87935f02efb2e99de6825e0111e9?fmt=png-alpha&wid=378


        Zawsze dobrze ustawiona ostrość

        Aby zoptymalizować pracę systemu AF, wykorzystano ulepszenia wprowadzone wcześniej w korpusie α9, w tym unikatowy, bardzo szybki system 4D FOCUS do stabilnego śledzenia obiektów w rozległej strefie. 693 pola AF wykrywające fazę i 425 pól AF wykrywających kontrast gęsto pokrywa około 93% kadru.
        ad5dcded6d5e99f0b10999b7f1981e48?fmt=png-alpha&wid=378


        Obrazy z ostrością ustawioną na oko — także zwierzęcia

        Dzięki najnowszym algorytmom system Real-time Eye AF pozwala utrzymywać ostrość na oku fotografowanego zwierzęcia. Możliwość uzyskania ostrych oczu — a nie wąsów lub czubka nosa — znacznie zwiększa szansę na zrobienie udanego zdjęcia domowemu czworonogowi lub dzikiemu zwierzęciu. Śledzenie nie wyłączy się nawet po zmianie orientacji aparatu lub częściowym zasłonięciu głównego motywu.
        69bc76376413fc4297eb11507032a502?fmt=png-alpha&wid=378


        Udane zdjęcia dzięki uchwyconym oczom

        Zalety opracowanej przez Sony technologii „Speed × AI” wyraźnie ujawniają się w pracy systemu Real-time Eye AF. Niezawodnie utrzymuje on ostrość na oku obiektu, nawet gdy fotografowana lub filmowana twarz jest częściowo zasłonięta, zwrócona w dół lub utrwalana pod światło. Działa we wszystkich trybach AF, a po wybraniu trybu [Priorytet twarzy/oczu w AF] można go włączyć na trzy sposoby: przyciskiem własnym, wciskając do połowy spust migawki lub przyciskiem AF-ON.
        0aeb158a8237bfe2283838c516135ba7?fmt=png-alpha&wid=378


        Ciągłe ustawianie ostrości na aktywne obiekty

        Wbudowany, oparty na sztucznej inteligencji system śledzenia w czasie rzeczywistym umożliwia śledzenie szybko poruszających się obiektów. Analizuje kolor, wzór (jasność), odległość od obiektu (głębię) i informacje o twarzy i oczach, by zidentyfikować i śledzić obiekt.
        b3580a65b828d78b189909392db0c622?fmt=png-alpha&wid=378


        Niezawodnie uchwycone obiekty w ruchu

        Aparat α7C umożliwia zdjęcia seryjne w tempie do 10 kl./s ze śledzeniem AF/AE i do 8 kl./s20 z podglądem na żywo, pozwala więc utrzymać ostrość na poruszającym się obiekcie i uchwycić kluczowy moment. Tryb cichych zdjęe z szybkością do 10 kl./s będzie niezastąpiony w sytuacjach wymagających zachowania ciszy, a także przy fotografowaniu bawiących się dzieci i zwierząt, gdy dźwięk migawki mógłby odwrócić ich uwagę.
        17d9c88c2ce871ee192f7dc071fec7ee?fmt=png-alpha&wid=378


        Intuicyjna obsługa dotykiem i dotykowy wyświetlacz

        Kiedy włączony jest system Real-time Tracking itp., dotknięcie ekranu LCD podczas fotografowania i filmowania pozwoli uaktywnić automatykę ostrości. Jeśli system AF nie jest używany, ekran LCD może posłużyć do szybkiego sprawdzenia ustawienia ostrości. Dotknięcie ekranu w trybie DMF lub ręcznego ustawiania ostrości (MF) włączy funkcję zarysu wyróżniającą kolorem ostre fragmenty obrazu. Do wyboru są różne kolory wyróżnienia, co pozwala uzyskać optymalną widzialność i kontrast. Jest to szczególnie użyteczne podczas zdjęć wymagających dużej precyzji ostrości, na przykład makrofotografii.
        92cbd7a6e60dc52f68e87dccb13134d6?fmt=png-alpha&wid=378


        Filmy 4K na wyższym poziomie

        Nagrywając film, można korzystać z unikatowych zalet pełnoklatkowego przetwornika obrazu, takich jak kontrola nad głębią ostrości, piękny efekt bokeh i czystość obrazu w słabym oświetleniu. Aparat α7C nagrywa filmy 4K (QFHD: 3840 × 2160) z indywidualnym odczytem wszystkich pikseli i oversamplingiem 6K. Utrwala dzięki temu wyjątkowo szczegółowy obraz z ograniczonym do minimum efektem mory i postrzępieniem krawędzi.
        f7c7deb08331f9115547f9fcd06bd272?fmt=png-alpha&wid=378


        Profile do kreatywnego filmowania

        Profile gamma S-Log3 pozwalają uchwycić pełny zakres dynamiczny sceny — do 14 stopni — dzięki czemu w postprodukcji widoczne będą detale i przejścia tonalne zarówno w cieniach, jak i światłach. Tryb HLG (Hybrid Log-Gamma) umożliwia z kolei bezpośrednie odtwarzanie i wykorzystywanie nagrań HDR. Korpus α7C pozwala też wybierać różne profile obrazu, dodatkowo zwiększające możliwości filmowania.
        d581ccbbb42811f6d9b4027aa048f4a5?fmt=png-alpha&wid=378


        Wbudowane w aparat funkcje zwolnionego i przyspieszonego tempa

        Aparat pozwala rejestrować obraz filmowy z szybkością od 1 do 120/100 klatek na sekundę. Powstają w ten sposób nagrania o rozdzielczości Full HD, które można odtwarzać od 60× szybciej do 5× wolniej niż w rzeczywistości. Teraz z łatwością zmienisz najzwyklejszy ruch w niecodzienną, artystyczną wizję i wprowadzisz do filmu więcej dramatyzmu i emocji.
        a3e6ed9a28d898634840853d393ed385?fmt=png-alpha&wid=378


        Stworzony do filmowania

        Przycisk MOVIE znajduje się teraz na górze obudowy, jest więc łatwiej dostępny przy zdjęciach z wysokości bioder, wykonywaniu autoportretów i nagrywaniu ujęć do wideobloga. W przypadku wyboru układu pionowego, popularnego obecnie w mediach społecznościowych, aparat α7C zapisuje odpowiednie metadane, dzięki czemu nagranie przesłane poprzez smartfon na jedną z takich platform będzie prawidłowo wyświetlane bez edycji w komputerze.
        21c78c890abb4542559de17c3e315afc?fmt=png-alpha&wid=378


        Czystość cyfrowych nagrań dźwięku

        Stopka Multi Interface (MI) aparatu α7C jest zgodna z cyfrowym interfejsem audio, można więc podłączyć do niej mikrofon cyfrowy ECM-B1M lub zestaw adaptera XLR XLR-K3M i uzyskać czysty, cyfrowy dźwięk o jakości dorównującej obrazowi. Akcesoria do stopki MI nie wymagają użycia przewodów i źródeł zasilania. Dla filmowca oznacza to maksimum swobody przy pracy.
        0765c50c7b5314ad0c0dead890b1d8b2?fmt=png-alpha&wid=378


        Sterowanie zewnętrzną lampą błyskową z aparatu

        Moc błysku i większość innych ustawień zgodnej lampy błyskowej lub bezprzewodowego sterownika radiowego (sprzedawanych oddzielnie) można wybierać z poziomu menu aparatu, a zmiany zostaną odzwierciedlone na wyświetlaczu lampy. Nowością jest funkcja sprzężenia automatycznego balansu bieli z systemem wykrywania twarzy przez aparat. W przypadku użycia kompatybilnej lampy błyskowej funkcja ta zapewnia naturalną kolorystykę twarzy fotografowanej osoby poprzez analizę światła padającego na twarz zarówno z lampy, jak i otoczenia.
        c43078b0601d7b374a6a6df5932ddcf6?fmt=png-alpha&wid=378


        Uchwyt do bezprzewodowego nagrywania wideobloga

        Miniaturowy i lekki aparat α7C to doskonałe narzędzie dla podróżników i twórców wideoblogów, którzy cenią wysoką jakość obrazu. Wygodę użycia zwiększy oferowany oddzielnie, podłączany przez Bluetooth® uchwyt GP-VPT2BT. Umożliwia on obsługę aparatu jedną ręką, zapewnia łatwy dostęp do podstawowych funkcji — zoomu, nagrywania i wyzwalania migawki — a dodatkowo pełni funkcję ministatywu. Oba produkty można jeszcze uzupełnić mikrofonem ECM-B1M. Powstanie wtedy miniaturowy, bezprzewodowy zestaw do tworzenia wideoblogów.
        23d0592fe034f86a0c611e950aafa351?fmt=png-alpha&wid=378


        Łącze Wi-Fi® do komunikacji ze światem

        Łącze Wi-Fi® (2,4 GHz i 5 GHz) pozwala na zdalne, bezprzewodowe sterowanie aparatem z programu Imaging Edge™ Desktop i aplikacji Imaging Edge Mobile™. Umożliwia wprowadzanie twórczych perspektyw, podgląd obrazu, zmienianie ustawień, przesyłanie danych do komputerów i urządzeń mobilnych, zdalne wykonywanie autoportretów itp. Gotowy materiał można szybko zapisać lub udostępnić całemu światu, parując aparat ze smartfonem lub tabletem. Fotografie można także przesyłać przez FTP, nawet podczas wykonywania zdjęć.
        28d5d19c9c687b2c9430e00182688582?fmt=png-alpha&wid=378


        Imaging Edge

        Pakiet Imaging Edge Desktop pomaga usprawnić pracę i robić jeszcze lepsze zdjęcia. Narzędzie „Remote” umożliwia zdalne sterowanie aparatem i podglądanie obrazu na żywo na monitorze komputera. „Viewer” służy do podglądu, oceny i wybierania zdjęć z dużych bibliotek, a „Edit” pozwala w pełni wykorzystać potencjał plików RAW przekształcanych w końcowe zdjęcia.
        3cdd5e3d2c0f05092ec02bb442b075be?fmt=png-alpha&wid=378


        Więcej zdjęć, dłuższe filmowanie

        Mimo małych wymiarów korpusu pojemny akumulator NP-FZ100 zapewnia zapas energii na zrobienie wiodącej na rynku liczby zdjęć: 74033 z użyciem monitora LCD lub 680 z użyciem wizjera. Wystarcza także na nagranie do 215 minut filmu z podglądem obrazu na ekranie LCD. Co więcej, złącze USB Type-C® umożliwia ładowanie z zasilacza sieciowego lub powerbanku nawet w czasie zdjęć, więc możliwości pracy są praktycznie nieograniczone.
        b8e69dd542e43d9b694d58a0cb25260e?fmt=png-alpha&wid=378


        Solidność i niezawodność mimo małych wymiarów i wagi

        Aby korpus α7C miał większą wytrzymałość, tylna, górna i przednia ścianka są wykonane ze stopu magnezu. Wszystkie elementy poddano starannej optymalizacji w celu zmniejszenia wymiarów i wagi. Za przykład może posłużyć wykorzystywana w samolotach konstrukcja typu monocoque. Zwiększa ona wytrzymałość przy równoczesnym obniżeniu wagi, a jej zastosowanie pozwoliło stworzyć lekką, ale sztywną obudowę. Korpus wyróżnia się także dużą ergonomią, co w połączeniu z uszczelnieniami przed pyłem i wilgocią pozwala wygodnie i bez obaw pracować w różnych warunkach.
        a5ae326b440c15b756ff132a7beff393?fmt=png-alpha&wid=378


        Capture One (dla Sony)

        Capture One Express (for Sony) to bezpłatny program do zarządzania plikami z obrazami oraz przetwarzania i edycji zdjęć RAW o wysokiej jakości. Dostępna jest też wersja Capture One Pro (for Sony) z dodatkowymi narzędziami edycyjnymi i funkcją zdalnego sterowania aparatem.
        6d39eb0515c0f9306fd63be613654580?fmt=png-alpha&wid=378


        Aplikacja Imaging Edge Mobile i dodatek Movie Edit

        Wbudowane łącze Wi-Fi® i aplikacja Imaging Edge Mobile w urządzeniu mobilnym umożliwiają zdalne wyzwalanie migawki oraz włączanie i wyłączanie nagrywania filmu. Pozwalają też w prosty sposób przesłać zdjęcia i filmy 4K w celu ich udostępnienia. Po zainstalowaniu w smartfonie dodatku Movie Edit filmy nakręcone z ręki można poddać automatycznej stabilizacji, uzyskując płynność obrazu jak przy korzystaniu z gimbala.
        bcf624d86ee9e02ec6653c94a7b9e04f?fmt=png-alpha&wid=378
        Sony
        004582

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        MOCOWANIE OBIEKTYWU: Mocowanie typu E
        WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU: 3:2
        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE): Około 24,2 megapiksela
        LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA): Około 25,3 megapiksela
        TYP PRZETWORNIKA: Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM: Tak (Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu)
        FORMAT ZAPISU JPEG (DCF 2.0, Exif 2.32, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2]: Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24M), M: 3936 × 2624 (10M), S: 3008 × 2000 (6,0M), APS-C L: 3936 × 2624 (10M), M: 3008 × 2000 (6,0M), S: 1968 × 1312 (2,6M)
        ROZMIAR (PIKSELE) [4:3] : Pełna klatka 35 mm L: 5328 × 4000 (21M), M: 3488 × 2624 (9,2M), S: 2656 × 2000 (5,3M), APS-C L: 3488 × 2624 (9,2M), M: 2656 × 2000 (5,3M), S: 1744 × 1312 (2,3M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9]: Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 3376 (20M), M: 3936 × 2216 (8,7M), S: 3008 × 1688 (5,1M), APS-C L: 3936 × 2216 (8,7M), M: 3008 × 1688 (5,1M), S: 1968 × 1112 (2,2M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 4000 × 4000 (16M), M: 2624 × 2624 (6,9M), S: 2000 × 2000 (4,0M), APS-C L: 2624 × 2624 (6,9M), M: 2000 × 2000 (4,0M), S: 1312 × 1312 (1,7M)
        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU: RAW (Skompresowany/Nieskompresowany), JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standardowa), RAW i JPEG
        EFEKTY ZDJĘCIOWE: 8 rodzajów: zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy), kolor pop, posteryzacja (kolor, cz.-b.), zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor (czer./ziel./nieb./żół.), obraz czarno-biały o dużym kontraście, obraz czarno-biały o bogatej gradacji
        STYL TWÓRCZY: Standardowy, intensywny, neutralny, czysty, głęboki, pastelowy, portret, krajobraz, zachód słońca, nocny widok, jesienne liście, czerń i biel, sepia, ramka stylu (1–6)
        PROFILE OBRAZU: Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO: Wyłączone, DRO, automatyka HDR
        PRZESTRZEŃ BARW: Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color
        14BIT RAW: Tak
        Zapis(film):
        FORMAT ZAPISU: XAVC S
        KOMPRESJA FILMU: XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264
        FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU: XAVC S: LPCM, 2 kanały
        PRZESTRZEŃ BARW: Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour
        EFEKTY ZDJĘCIOWE: 7 rodzajów: zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy), kolor pop, posteryzacja (kolor, cz.-b.), zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor (czer./ziel./nieb./żół.), obraz czarno-biały o dużym kontraście
        STYL TWÓRCZY: Standardowy, intensywny, neutralny, czysty, głęboki, pastelowy, portret, krajobraz, zachód słońca, nocny widok, jesienne liście, czerń i biel, sepia, ramka stylu (1–6)
        PROFILE OBRAZU: Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S 4K): 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 30p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 24p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 3840 × 2160 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 25p (100 Mb/s / 60 Mb/s)
        SYSTEM ZAPISU FILMU (XAVC S HD): 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 120p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 60p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 30p (50 Mb/s / 16 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, NTSC) (w przybliżeniu) 24p (50 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 100p (100 Mb/s / 60 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 50p (50 Mb/s / 25 Mb/s), 1920 × 1080 (4:2:0, 8 bitów, PAL) (w przybliżeniu) 25p (50 Mb/s / 16 Mb/s)
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) : Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60 lub 120 kl./s, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50 lub 100 kl./s
        FUNKCJE FILMU: Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, kod czasowy / bity użytkownika, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, asysta wyświetlania gamma
        System nagrywania:
        INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA: Tak
        NOŚNIK: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II)
        GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI: Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II)
        Redukcja szumów:
        REDUKCJA SZUMÓW: Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasie otwarcia migawki dłuższym niż 1 s; redukcja szumów przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona
        Balans bieli:
        TRYBY BALANSU BIELI: Automatyczny, Światło dzienne, W cieniu, Pochmurnie, Żarówka, Świetlówka, Lampa błyskowa, Podwodne, Temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny, Własny
        BLOKADA WYKRYWANIA AWB: Tak (spust migawki do połowy / zdjęcia seryjne / wył.)
        Ostrość
        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI: Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        CZUJNIK OSTROŚCI: Przetwornik CMOS Exmor R™
        POLA OSTROŚCI: Pełna klatka 35 mm: 693 pól (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 299 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 221 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)
        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI: Od –4 EV do 20 EV (przy odpowiedniku ISO 100, obiektyw F2.0)
        TRYB OSTROŚCI: Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI: Szeroki, Strefa, Środek, Elast. punktowy, Roz. elast. punktowy, Śledzenie
        EYE AF: [Fotografie] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę, [Filmy] Człowiek (wybór lewego/prawego oka)
        INNE FUNKCJE: Czujnik zbliżenia oka (tylko z zainstalowanym adapterem LA-EA2 lub LA-EA4, do nabycia oddzielnie), mikrokorekty AF (z użyciem sprzedawanego oddzielnie adaptera LA-EA2 lub LA-EA4), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF (fotografie), czułość zmian obiektu AF (filmy), szybkość przejścia AF (filmy), przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości
        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR): Tak (z wbudowanej diody LED)
        ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF: Około 0,3 m – około 3,0 m (z obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE): Detekcja fazy
        Ekspozycja:
        TYP POMIARU: Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        CZUJNIK POMIAROWY: Przetwornik CMOS Exmor R™
        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU: EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)
        TRYB POMIARU: Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy (standardowy/duży), średnia z całego ekranu, światła
        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI: ±5,0 EV (do wyboru co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: ±3,0 EV (co 1/3 EV))
        BRACKETING EKSPOZYCJI: Bracket: seryjny, Bracket: pojedynczy, do wyboru 3/5/9 klatek. (Światło zastane, Światło z lampy błyskowej)
        PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK): Blokowanie po wciśnięciu do połowy przycisku spustu migawki (włączone/wyłączone/automatyczne)
        TRYBY EKSPOZYCJI: Automatyka (inteligentna automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M)), nagrywanie w zwolnionym i przyspieszonym tempie (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M))
        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI): Fotografie: ISO 100–51 200 (wartości od ISO 50 do ISO 204 800 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: odpowiednik ISO 100–51 200 (wartości ISO do 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy)
        Tryb ekspozycji: Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna
        Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO
        FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA: Tak
        Wizjer:
        TYP WIZJERA: Wizjer elektroniczny 1,0 cm (0,39") (XGA OLED)
        LICZBA PUNKTÓW: 2 359 296 punktów
        POKRYCIE KADRU: 100%
        POWIĘKSZENIE: Około 0,59× (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, –1 m–1)
        REGULACJA DIOPTRII: -4,0 do +3,0 m-1
        ODLEGŁOŚĆ OD OKA: Około 20 mm od soczewki wizjera, 17,5 mm od ramki wizjera przy –1 m–1 (norma Camera & Imaging Products Association)
        FUNKCJA WYŚWIETLANIA: Histogram, Podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt, Poziomica cyfrowa, Siatka linii, Sprawdzanie ostrości, Zarys MF, Zebra, Znacznik filmu, W trybie wizjera, Wyłączanie monitora
        WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE: Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s
        Ekran LCD
        TYP MONITORA: 7,5 cm (3,0"), TFT
        LICZBA PUNKTÓW: 921 600 punktów
        PANEL DOTYKOWY: Tak (Zdjęcie dotykowe / Ostrość dotykiem / Płytka dotykowa / Śledzenie dotykiem)
        REGULACJA JASNOŚCI: Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        REGULACJA KĄTA: Kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°.
        POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI: Tak: powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości (pełna klatka 35 mm: 5,9×, 11,7×; APS-C: 3,8×, 7,7×)
        Inne funkcje:
        CLEAR IMAGE ZOOM: Fotografie: około 2x, filmy: 1,5x (4K), około 2x (HD)
        ZOOM CYFROWY: Inteligentny zoom (fotografie): pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×, APS-C: M: około 1,3×, S: około 2×; Zoom cyfrowy (fotografie): pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,1×, S: około 8× / APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×; Zoom cyfrowy (filmy): pełna klatka 35 mm: około 4×, APS-C: około 4×
        ROZPOZNAWANIE TWARZY: Priorytet twarzy w trybie AF, priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym, priorytet zarejestrowanych twarzy
        INNE Fotografowanie z interwałem, Min. czas migawki przy ISO AUTO, Jasne monitorowanie, Informacje o prawach autorskich, Ustaw nazwę pliku, Przewodnik pomocniczy, Tryb kontrolki wideo, Obróć pierścień zoomu
        Migawka
        TYP: Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        TYP MIGAWKI: Migawka mechaniczna / migawka elektroniczna
        CZAS OTWARCIA MIGAWKI: Fotografie: od 1/4000 do 30 s i B, filmy (tryb NTSC): od 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki). Filmy (tryb PAL): od 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia), do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ: 1/160 s1
        CICHA PRACA: Tak (włączanie/wyłączanie)
        Stabilizacja obrazu:
        TYP: Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        EFEKT KOMPENSACJI: 5 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko pochylenie/odchylenie. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1.4 ZA. Wyłączona redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji.)
        Kontrola błysku
        STEROWANIE: Przedbłysk TTL[[F_DI0181]]
        KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU: +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ: Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowe, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
        WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ: Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        BLOKADA MOCY BŁYSKU: Tak
        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE: Tak (sygnał świetlny w trybach: błysk wypełniający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji / sygnał radiowy w trybach: błysk wypełniający, błysk zamykający, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji)
        Mechanizm:
        TRYBY ZAPISU: Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
        SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS: Zdjęcia seryjne: Hi+: 10 kl./s, Hi: 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s3
        LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA): JPEG Extra fine L: ponad 215 klatek, JPEG Fine L: ponad 223 klatki, JPEG Standard L: ponad 216 klatek, RAW: ponad 115 klatek, RAW i JPEG: ponad 86 klatek, RAW (Nieskompresowany): ponad 45 klatek, RAW (Nieskompresowany) i JPEG: ponad 39 klatek
        SAMOWYZWALACZ: Opóźnienie 10 s/5 s/2 s / Samowyzwalacz seryjny Samowyzwalacz z bracketingiem
        Odtwarzanie:
        PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ: Tak
        TRYBY: Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu lub bez), histogram RGB i ostrzeżenie o światłach/cieniach, indeks, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,8×, M: 12,3×, S: 9,4×), automatyczny podgląd, obrót obrazu, pokaz slajdów, wybór folderu (data/fotografie/XAVC S HD/XAVC S 4K), ochrona, ocena, wyświetlanie jako grupy
        Interfejs
        ZŁĄCZE KOMPUTEROWE: Pamięć masowa / MTP
        ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB: Zgodność z USB Type-C® SuperSpeed 5 Gb/s (USB 3.2)
        BLUETOOTH®: Tak (standard Bluetooth w wer. 4.1 (pasmo 2,4 GHz))
        STOPKA MULTI INTERFACE: Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) 4
        GNIAZDO MIKROFONU: Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        GNIAZDO SŁUCHAWKOWE: Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        FUNKCJE: Przesyłanie na serwer FTP (Wi-Fi), oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie za pomocą smartfona, sterowanie jednym dotknięciem przez NFC, udostępnianie jednym dotknięciem przez NFC, sterowanie z komputera, BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD
        Dźwięk:
        MIKROFON: Wbudowany, stereofoniczny
        GŁOŚNIK: Wbudowany, monofoniczny
        Drukowanie
        OBSŁUGIWANE STANDARDY: Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF
        Funkcja użytkownika:
        TYP: Ustawienia przycisków własnych, ustawienia programowalne (3 zestawy w korpusie / 4 zestawy na karcie pamięci), ustawienia „Moje pokrętło”, Moje menu, Zarejestrowane własne ustawienia fotografowania
        Kompensacja cech obiektywu
        USTAWIENIE: Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia
        Zasilanie
        DOSTARCZANY AKUMULATOR: Jeden akumulator NP-FZ100
        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE): Około 680 zdjęć (wizjer) / około 740 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE): Około 140 min (wizjer) / około 140 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE): Około 220 min (wizjer) / około 215 min (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA: Tak
        POBÓR MOCY (WIZJER) Fotografowanie: około 2,9 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmowanie: około 4,5 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS)
        POBÓR MOCY (EKRAN LCD): Fotografowanie: około 2,7 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS), filmowanie: około 4,6 W (z obiektywem FE 28–60 mm F4–5.6 OSS)
        ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB: Tak
        Inne
        Wymiary i waga
        WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI): Około 509 g (sam korpus: około 424 g)
        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.): Około 124,0 × 71,1 × 59,7 mm, 124,0 × 71,1 × 53,5 mm (OD UCHWYTU DO MONITORA)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot