Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat

      Canon EOS R3 Body + RABAT 3000zł na obiektyw RF + Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W za 1zł | Zadzwoń Po Rabat

      22 999,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      005877 | EAN: 4549292183214 | MPN (kod producenta): 4895C004

      • Zamów aparat, a Patona Platinum Mobilna stacja zasilania 300W otrzymasz za 1zł.

      Rabat 3000zł na obiektyw RF trwa od 19.02 do 31.03.2024.

      3000zł RABATU na obiektyw RF :
      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Canon EOS R3 Body

        EOS R3 to rewolucyjny aparat bezlusterkowy, który zmienia zasady fotografii sportowej, reporterskiej i przyrodniczej. Dzięki czasowi naświetlania 1/64 000 s oraz serii zdjęć z prędkością 30 kl./s, możliwe jest zatrzymywanie dynamicznych momentów - wszystko to bez hałasu, dzięki zaawansowanej elektronicznej migawce.


        Nowatorski system AF, sterowany wzrokiem, umożliwia intuicyjne wybieranie obiektu, wystarczy na niego spojrzeć. Funkcja śledzenia obiektów zapewnia ostrość w każdym miejscu kadru, czy to ludzi, zwierząt czy pojazdów.

        EOS R3 doskonale sprawdza się w trudnych warunkach oświetleniowych, dzięki maksymalnej czułości ISO 102400 i 8-stopniowemu stabilizatorowi obrazu. Nie tylko jako aparat fotograficzny, ale także jako kamera, nagrywa filmy w jakości RAW 6K lub materiały 4K z nadpróbkowaniem, idealne do produkcji filmów dokumentalnych i wizualnych opowieści.

        W dynamicznym świecie profesjonalnej fotografii sportowej, łączność z siecią Ethernet lub Wi-Fi, oraz z możliwością połączenia ze smartfonem, ułatwia terminową wysyłkę materiałów i efektywną pracę. EOS R3 to narzędzie, które dostarcza zaawansowanych możliwości fotografom, dzięki którym mogą wyrazić swoją kreatywność i realizować najbardziej wymagające projekty.


        Ogromna szybkość

        Sercem modelu EOS R3 jest całkowicie nowa, podświetlana od tyłu matryca warstwowa, która współpracuje ze światowej klasy procesorem obrazu DIGIC X. Razem umożliwiają rejestrowanie wysokiej jakości plików RAW z niesamowitą szybkością (30 kl./s) i pełną obsługą funkcji śledzenia AF/AE.

        Ponadto ogromna szybkość pracy nowej matrycy aparatu wyznacza nowe granice możliwości migawki elektronicznej. W przypadku używania zewnętrznych lamp błyskowych Speedlite obsługiwana jest synchronizacja błysku, a zniekształcenia szybko poruszających się obiektów są praktycznie wyeliminowane.

        explosive_speed_16x9_no_logo_d31d354197d94329b1ff6ffc7a7adbac.png


        Kontrola nad ruchem

        Aparat EOS R3 umożliwia śledzenie obiektów poruszających się w obrębie kadru, dzięki czemu są one idealnie ostre – to prawdziwy przełom. System Dual Pixel CMOS AF nowej generacji niezawodnie i pewnie śledzi obiekty nawet w przypadku zapisu plików RAW z szybkością 30 kl./s.

        Śledzenie obiektów jest teraz na zupełnie nowym poziomie zaawansowania. Oprócz trybów AF ze śledzeniem ludzi i zwierząt (w tym ptaków), które są obsługiwane przez aparaty EOS R5 i EOS R6, model EOS R3 ma także tryb śledzenia samochodów wyścigowych i motocykli – idealne rozwiązanie dla osób fotografujących sporty motorowe.

        Aparat może ustawiać ostrość nawet w skrajnych ciemnościach: na poziomie -7 EV lub niższym.

        master_movement_16x9_no_logo_548919a1c6b8476c9b039b43b2afafee.png


        Patrz. Reaguj. Działaj

        Czy jakikolwiek aparat sprawiał wrażenie, że potrafi czytać Twoje myśli? Dzięki naszej wyjątkowej technologii sterowania autofokusem za pomocą wzroku (Eye Control) aparat EOS R3 wyostrza obiekty, na które patrzysz. Ta niezrównana kontrola nad autofokusem sprawia, że aparat nie ustępuje szybkością reakcji użytkownikowi – błyskawicznie reaguje na ciągle zmieniające się warunki ujęcia.

        Przy słabym oświetleniu model EOS R3 zapewnia do ośmiu stopni ochrony przed drganiami aparatu2 dzięki rewolucyjnej technologii Image Stabilizer (IS). Oparta na przesuwaniu matrycy funkcja stabilizacji obrazu w aparacie współpracuje z optyczną stabilizacją obrazu dostępną w wielu obiektywach RF, dzięki czemu można fotografować z ręki w bardzo słabym świetle lub z długim czasem naświetlania, gdy chcemy celowo rozmyć obraz.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg


        Stworzony do nagrywania filmów.

        Model EOS R3 równie skutecznie rejestruje kinematograficznej jakości filmy. Dzięki wielu funkcjom umożliwiającym jeszcze bardziej kreatywne filmowanie aparat może rejestrować nadpróbkowany obraz w rozdzielczości 4K lub materiał RAW i zapisywać go na karcie pamięci CFexpress. Profil Canon Log 3 zapewnia większy zakres dynamiki i umożliwia skuteczniejszą korekcję kolorów.

        Bardzo ważne jest to, że ta sama funkcja rozpoznawania obiektów, z której mogą korzystać fotografowie, jest również dostępna dla filmowców. Dzięki temu można śledzić obiekty poruszające się w obrębie kadru, zachowując ich wyostrzenie nawet podczas pracy.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg


        Stworzony dla profesjonalistów

        Model EOS R3 zaprojektowano z myślą o codziennej profesjonalnej pracy w trudnych warunkach. Wytrzymały korpus ze stopu magnezu cechuje się szczelnością na poziomie znanym z naszych legendarnych aparatów z serii EOS-1D, dzięki czemu można go używać w trudnych warunkach bez obaw o to, że dostanie się do niego pył lub woda. Dwa gniazda kart pamięci umożliwiają zapisywanie plików obrazów na nośnikach SD lub CFexpress.

        Aparat jest zasilany przez pojemny akumulator LP-E19 – taki sam, jaki występuje w aparacie EOS-1DX III. Dzięki temu w aparacie EOS R3 można używać zapasowych akumulatorów z innymi modeli.

        Co więcej, jeśli ktoś używał wcześniej aparatu z serii EOS-1, to wiele elementów sterujących aparatu EOS R3 będzie mu dobrze znanych. Tym, którzy nie mieli takiej okazji, szybko przypadną do gustu instynktownie obsługiwane elementy sterujące i ergonomiczny uchwyt.

        Aparat ma szereg elementów sterujących. Zarówno multikontroler, jak i inteligentny kontroler są w zasięgu kciuka, dzięki czemu obsługa jest w pełni intuicyjna. Trzy regulowane pokrętła aparatu oraz pierścień regulacji na każdym obiektywie RF umożliwiają łatwe ustawianie czasu naświetlania, przysłony, czułości ISO i kompensacji ekspozycji bez odsuwania aparatu od oka. Model EOS R3 ma również obracany ekran, który ułatwia komponowanie ujęć z twórczej perspektywy.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg


        Zaawansowane możliwości połączeń

        Łączność jest niezbędnym narzędziem w pracy fotografów sportowych i fotoreporterów. Model EOS R3 wykorzystuje przewodowe gniazdo sieci LAN i łączność Wi-Fi w paśmie 5 GHzdo komunikacji z sieciami komputerowymi, laptopami i urządzeniami przenośnymi w celu szybkiego i łatwego udostępniania obrazów. Aparat EOS R3 jest również zgodny z aplikacją Mobile File Transfer, która umożliwia profesjonalnym fotografom dodawanie metadanych i przesyłanie obrazów ze smartfonów, gdy połączenie Wi-Fi jest niedostępne.

        Model EOS R3 ma nową stopkę do podłączania akcesoriów, która po podłączeniu do aparatu umożliwia zasilanie nowych akcesoriów i wymianę danych z nimi.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg


        Moc aparatu EOS R

        Dzięki obsłudze mocowania obiektywu RF aparat EOS R3 zapewnia dostęp do nowych możliwości, niespotykanych parametrów optycznych i niezrównanej wydajności autofokusa. Model EOS R3 łączy zaawansowane parametry pracy ze znaną konstrukcją i solidnym wykonaniem naszych cenionych na całym świecie aparatów EOS-1D. Dzięki temu możesz pracować w jeszcze bardziej kreatywny sposób i używać sprzętu należącego do tego samego systemu, w tym posiadanych już i cieszących się Twoim zaufaniem obiektywów, aparatów i lamp błyskowych Speedlite.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Zawrtoś zestawu:

        • Korpus EOS R3
        • Mała muszla oczna ER-h
        • Osłona stopki do podłączania akcesoriów (wodoodporna i pyłoszczelna)
        • Dekiel na korpus R-F-5
        • Pasek ER-L1
        • Ładowarka LC-E19
        • Akumulator LP-E19
        • Osłona akumulatora
        • Przewód zasilający (EU)
        • Kabel interfejsu IFC-100U (bez rdzenia)
        • Osłona kabla interfejsu IFC-100U
        • Instrukcja obsługi
        zesta.jpg

        Canon
        005877

        Szczegółowe odniesienia

        EAN13
        4549292183214
        MPN
        4895C004

        MATRYCA ŚWIATŁOCZUŁA:

        • Typ CMOS 36 × 24 mm
        • Efektywna liczba pikseli W przybliżeniu 24,1 megapiksela
        • Łączna liczba pikseli W przybliżeniu 26,7 megapiksela
        • Format obrazu 3:2
        • Filtr dolnoprzepustowy Wbudowany/stały
        • Czyszczenie matrycy Wbudowany system czyszczący EOS
        • Typ filtra kolorowego Kolor podstawowy
        • Matrycowy stabilizator obrazu Tak, do 8 stopni w zależności od użytego obiektywu

        PROCESOR OBRAZU:

        • Typ DIGIC X

        OBIEKTYW:

        • Mocowanie obiektywu RF (obiektywy EF i EF-S można dołączać za pomocą ADAPTERA EF DO EOS R, ADAPTERA EF DO EOS R Z PIERŚCIENIEM STEROWANIA, ADAPTERA EF DO EOS R z uchwytem filtra wsuwanego, obiektywy EF-M nie są kompatybilne)
        • Ogniskowa Odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,0x z obiektywami RF i EF 1,6x z obiektywami EF-S

        REGULACJA OSTROŚCI:

        • Typ Dual Pixel CMOS AF II
        • System/punkty AF 100% w poziomie i 100% w pionie (wybór automatyczny)2 100% w poziomie i 90% w pionie (wybór ręczny)2
        • Zakres działania AF Od -7,5 do 20 EV (temp. 23°C, czułość ISO 100)3
        • Tryby AF One Shot, Servo AF
        • Wybieranie punktu AF Wybór automatyczny: dostępne 1053 obszary AF w przypadku wyboru automatycznego Wybór ręczny: 1-punktowy AF (rozmiar ramki AF można zmienić), dostępnych jest 4779 pozycji w przypadku zdjęć (3969 w przypadku filmów) Wybór ręczny: 4 punkty rozszerzenia punktowego AF (góra, dół, lewo, prawo) Wybieranie ręczne: rozszerzenie punktu AF o otaczające punkty Wybór ręczny: strefowy AF 1–3 (wszystkie punkty AF podzielone na min. 9 i maks. 999 stref ostrości)
        • AF ze śledzeniem Ludzie, zwierzęta (psy, koty i ptaki) lub pojazdy (samochody wyścigowe lub motocykle)
        • Blokada AF Uruchamiana wciśniętym do połowy spustem migawki lub przyciskiem AF ON w trybie One Shot AF. Za pomocą niestandardowego przycisku skonfigurowanego do zatrzymywania AF w trybie AI Servo
        • Oświetlenie wspomagające AF Emitowane przez wbudowaną diodę LED lub opcjonalną, specjalną lampę Speedlite (lampa błyskowa)
        • Ostrość ręczna Regulacja na obiektywie

        REGULACJA EKSPOZYCJI:

        • Tryby pomiaru Bieżący pomiar przy użyciu matrycy światłoczułej (384 strefy) (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF) (2) Pomiar skupiony (około 5,9% na środku wizjera) (3) Pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 2,9% na środku wizjera)
          Pomiar połączony z polem AF jest niedostępny (4) Pomiar centralnie ważony uśredniony
        • Zakres pomiaru jasności Od -3 do 20 EV (temp. 23°C, ISO 100, pomiar wielosegmentowy)
        • Blokada AE Automatyczna: blokada AE zostaje uruchomiona po ustawieniu ostrości Ręczna: uruchamiana przyciskiem blokady AE w trybach P, Av, Fv, Tv i M
        • Korekta ekspozycji +/-3 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia (możliwość połączenia z sekwencją naświetlania). Sekwencja naświetlania +/-3 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia
        • Fotografowanie bez migotania Tak. Detekcja migotania wykrywana przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz. Maksymalna szybkość serii zdjęć może być mniejsza; dostępne w przypadku migawki elektronicznej i mechanicznej Fotografowanie z zapobieganiem migotaniu przy wysokich częstotliwościach w trybach M i TV
        • Czułość ISO Automatycznie, 100–102400 (z dokładnością do 1/3 lub jednego stopnia), Wartość czułości ISO można rozszerzyć do wartości: L: 50; H1: 2048004

        MIGAWKA:

        • Typ Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki na matrycy
        • Czas naświetlania Mechaniczna: od 30 do 1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia), tryb Bulb; elektroniczna: od 30 do 1/64 000 (z przyrostem co 1/2 lub 1/3 stopnia do 1/16 000; następnie co 1 stopień do 1/64 000) (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
        • Zwolnienie migawki Miękki spust elektromagnetyczny

        BALANS BIELI:

        • Typ Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę
        • Ustawienia AWB (priorytet światła otoczenia / priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, żarówki, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej Korekcja balansu bieli: 1. Niebieski/bursztynowy +/-9 2. Purpurowy/zielony +/-9
        • Ręczny balans według wzorca bieli Tak, możliwy zapis 5 ustawień Sekwencja balansu bieli +/-3 poziomy z przyrostem co jeden poziom
        • Sekwencja 2, 3, 5 lub 7 zdjęć po każdym zwolnieniu migawki Wybierana przez użytkownika korekcja kolorów niebieski/bursztynowy lub purpurowy/zielony

        WIZJER:

        • Typ Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala
        • Liczba punktów 5,76 miliona punktów (1600 × 1200)
        • Pokrycie (pionowo/poziomo) W przybliżeniu 100%
        • Powiększenie W przybliżeniu 0,76x5
        • Punkt oczny W przybliżeniu 23 mm (od środka soczewki okularu)
        • Korekcja dioptrii Od -4 do +2 m-1 (dioptria)
        • Wydajność wyświetlacza Tryb oszczędzania energii: 59,94 kl./s; tryb płynny: 119,98 kl./s
        • Informacje w wizjerze Informacje o punkcie AF, wskaźnik sterowania wzrokiem, wskaźnik poziomu ekspozycji, tryb fotografowania, czułość ISO, czas naświetlania, przysłona, liczba pozostałych ekspozycji wielokrotnych, korekta ekspozycji, fotografowanie HDR, priorytet jasnych partii obrazu, fotografowanie z ekspozycją wielokrotną, redukcja szumów zdjęć seryjnych, liczba zdjęć z samowyzwalaczem, cyfrowy optymalizator obiektywu, maksymalna liczba zdjęć seryjnych, metoda AF, stan akumulatora, działanie AF, symulacja ekspozycji, tryb wyzwalania migawki, sekwencja naświetlania, tryb pomiaru, FEB, fotografowanie bez migotania, kadrowanie zdjęć, format obrazu, Auto Lighting Optimizer (Automatyczny optymalizator jasności), blokada AE, styl obrazów, gotowość lampy, balans bieli, błysk wyłączony, korekta balansu bieli, blokowanie FE, jakość obrazu, szybka synchronizacja, funkcja Bluetooth, funkcja Wi-Fi, ostrzeżenie o blokadzie kilku funkcji, histogram, poziomica elektroniczna, dane obiektywu, skala odległości ostrzenia, pionowa skala ekspozycji, siatka
        • Podgląd głębi ostrości Tak, poprzez przycisk niestandardowy

        MONITOR LCD:

        • Typ Clear View LCD II o przekątnej 8,01 cm (3,2 cala), około 4,15 miliona punktów
        • Pokrycie W przybliżeniu 100%
        • Kąt widzenia poziomy/pionowy W przybliżeniu około 170° w pionie i poziomie
        • Powłoka Zapobiegająca plamieniu.
        • Regulacja jasności Ręczna: siedem poziomów regulacji Regulacja odcienia koloru: 4 ustawienia
        • Obsługa za pomocą ekranu dotykowego Tryb pojemnościowy: funkcje menu, szybkie nastawy, obsługa odtwarzania i widok powiększony. Wybieranie punktu AF w przypadku zdjęć i filmów; migawka dotykowa dostępna w przypadku fotografowania
        • Opcje wyświetlania (1) Podstawowe ustawienia aparatu (2) Zaawansowane ustawienia aparatu (3) Nastawy aparatu oraz histogram i dwuosiowa poziomica (4) Brak informacji (5) Ekran szybkich nastaw (6) Wyświetlacz wyłączony

        LAMPA BŁYSKOWA:

        • Tryby Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny
        • Czas synchronizacji z lampą błyskową Migawka mechaniczna 1/200 s / migawka elektroniczna 1/250 s Pierwsza kurtyna,1/180 s, migawka elektroniczna
        • Korekta ekspozycji lampy +/-3 EV w krokach co 1/3 z lampami Speedlite z serii EX
        • Sekwencja ekspozycji z lampą Tak, w przypadku zgodnej zewnętrznej lampy błyskowej
        • Blokada ekspozycji lampy Tak
        • Synchronizacja błysku z drugą kurtyną Tak, za pomocą lampy błyskowej Speedlite
        • Stopka wielofunkcyjna / gorąca stopka / złącze PC Tak/tak/tak
        • Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi E-TTL II w przypadku lampy błyskowej Speedlite z serii EX, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych
        • Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi Za pomocą menu aparatu

        FOTOGRAFOWANIE:

        • Tryby Zdjęcia: elastyczna preselekcja AE, programowa AE, preselekcja czasu, preselekcja przysłony, ręczny, Bulb i własny (3 opcje)
          Filmy: programowa AE, AE z preselekcją migawki, AE z preselekcją przysłony, ręcznie i ustawienia niestandardowe (3 opcje
        • Style obrazów Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, wyraźne szczegóły, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
        • Przestrzeń kolorów sRGB i Adobe RGB
        • Przetwarzanie obrazów Priorytet jasnych partii obrazu (2 opcje ustawień) Auto Lighting Optimizer (Automatyczny optymalizator jasności), 4 ustawienia Redukcja zakłóceń długiego czasu naświetlania
          Czystość
          Redukcja zakłóceń - High ISO (4 ustawienia) (zdjęcie i film)
          Optyczna korekcja obiektywu:
          – Korygowania jasności brzegów, korygowanie aberracji chromatycznej, korygowanie dystorsji (w trakcie / po zakończeniu fotografowania; tylko podczas filmowania)
          – Korekcja dyfrakcji
          Cyfrowy optymalizator obiektywu (w trakcie / po zakończeniu fotografowania)
          Zmiana rozmiaru na M, S1, S2
          Kadrowanie: obrazy JPEG można kadrować (format obrazu: 3:2, 4:3, 16:9, 1:1)
          Przycinanie obrazów
          – Przełączanie pomiędzy poziomą i pionową orientacją kadrowania
          - Prostowanie obrazu
          – Ramkę kadrowania można przesuwać za pomocą ekranu dotykowego
          Obróbka obrazu RAW
          Ekspozycja wielokrotna
          HDR
          Konwersja HEIF na JPEG
        • Tryby wyzwalania migawki Pojedyncze, szybka seria zdjęć+, szybka seria zdjęć, wolna seria zdjęć, samowyzwalacz (2 s + zdalne wyzwalanie, 10 s + zdalne wyzwalanie)
        • Serie zdjęć Maks. około 12 kl./s z migawką mechaniczną/ elektroniczną z 1kurtyną lub 30 kl./s z elektroniczną migawką utrzymywane przez 540 zdjęć JPEG lub 150 obrazów RAW6
        • Samowyzwalacz interwałowy Wbudowany

        TYP PLIKÓW – ZDJĘCIA:

        • Typ zdjęć 14-bitowy RAW: RAW i C-RAW (oryginalny format RAW firmy Canon, wersja 3) 8-bitowy JPEG: 10 opcji kompresji 10-bitowy HEIF: 10 opcji kompresji Zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0 Zgodność ze standardem Digital Print Order Format (DPOF) w wersji 1.1
        • Jednoczesny zapis plików RAW, JPEG i HEIF Tak, możliwa dowolna kombinacja RAW + JPEG oraz RAW + HEIF
        • Wielkość obrazu RAW/C-RAW proporcje 3:2 – 6000× 4000; 1,6x (wycinek kadru) 3744× 2496
          JPEG/ HEIF:
          proporcje 3:2 – (L) 6000× 4000, (M) 3984× 2656, (S1) 2976× 1984, (S2) 2400× 1600 1,6x (wycinek kadru), (L) 3744× 2496, (S2) 2400× 1600
          proporcje 4:3 – (L) 5328× 4000, (M) 3552× 2664, (S1) 2656× 1992, (S2) 2112× 1600
          proporcje 16:9 – (L) 6000× 3368, (M) 3984× 2240, (S1) 2976× 1680, (S2) 2400× 1344
          proporcje 1:1 – (L) 4000× 4000, (M) 2656× 2656, (S1) 1984× 1984, (S2) 1600× 1600
        • Foldery Możliwość ręcznego tworzenia, nazywania i wybierania nowych folderów
        • Numery plików (1) Narastająco (2) Automatyczne resetowanie (3) Ręczne resetowanie
        • Nazewnictwo plików 2 ustawienia użytkownika

        EOS MOVIE:

        • Typ filmu Filmy MP4: 4K DCI/UHD (17:9/16:9), Full HD (16:9)
          4K / Full HD: AVC/H.265 o zmiennej (średniej) szybkości transmisji bitów; dźwięk: Linear PCM
          4K / Full HD: MPEG4 AVC/H.264 o zmiennej (średniej) szybkości transmisji bitów; dźwięk: Linear PCM
          6K RAW: 12-bitowy CRM; dźwięk: Linear PCM
        • Wielkość filmu 6K DCI (17:9) 6000 × 3164 (59,94, 50, 29,97, 25, 24, 23,98 kl./s) RAW
          4K DCI (17:9) 4096 × 2160 (59,94, 50, 29,97, 25, 24, 23,98 kl./s), wewnątrz- lub międzyklatkowa / międzyklatkowa (Light)
          4K UHD (16:9) 3840 × 2160 (119,9, 100, 59,94, 50, 29,97, 25, 23,98 kl./s) wewnątrz- lub międzyklatkowa
          Full HD (16:9) 1920 × 1080 (119,9, 100, 59,94, 50, 29,97, 25, 23,98 kl./s) wewnątrz- lub międzyklatkowa
          Full HD (16:9) 1920 × 1080 HDR (29,97, 25 kl./s) międzyklatkowe
        • Próbkowanie koloru (nagrywanie wewnętrzne) 6K, 12 bitów / 4K / Full HD – YCbCr4:2:0 (8 bitów) lub YCbCr4:2:2 (10 bitów)
        • Canon Log Tak, Canon Log 3
        • Długość filmu Maks. czas trwania: 6 godz. (z wyjątkiem filmów o dużej szybkości klatek). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku sformatowanej karty exFAT SD 8
        • Filmy z dużą prędkością nagrywania
        • Filmy MOV: 4K – DCI 4096× 2160 / UHD 3840 × 2160/ Full HD 1920× 1080 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./s9
          Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości)
        • Przechwytywanie klatek10 Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,8 MP z filmów 4K DCI
          Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 MP z filmów 4K UHD (format HEIF możliwy tylko w przypadku ustawienia HDR PQ)
        • Przepływność/ Mb/s CRM:
          6K RAW (59,97p/50p): około 2600 Mb/s
          6K RAW (29,97p/25,00p/): około 2000 Mb/s
          6K RAW (24,00p/23,98p): około 1600 Mb/s
          6K C-RAW (59,97p/50p): około 1800 Mb/s
          6K C-RAW (29,97p/25,00p): około 900 Mb/s
          6K C-RAW (24,00p/23,98p): około 720 Mb/s
          MOV: MP4 H.264, Canon Log wył.
          4K DCI/UHD (119,9p/100p): około 1880 Mb/s
          4K DCI/UHD (59,94p/50,00p): ALL-I około 940Mb/s
          4K DCI/UHD (59,94p/50,00p): IPB około 230 Mb/s
          4K DCI/UHD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 120Mb/s
          4K DCI/UHD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I około 470 Mb/s
          4K DCI/UHD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB około 120 Mb/s
          4K DCI/UHD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p) IPB (Light): około 60 Mb/s
          Full HD (119,9p/100p): około 360 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): ALL-I około 180 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 60 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 35 Mb/s
          Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I około 90 Mb/s
          Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB około 30 Mb/s
          Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB (Light) około 12 Mb/s
          MOV: MP4 H.265 Canon Log wł.
          4K DCI/UHD (119,9p/100p): około 1880 Mb/s
          4K DCI/UHD (59,94p/50,00p): ALL-I około 1000Mb/s
          4K DCI/UHD (59,94p/50,00p): IPB około 340 Mb/s
          4K DCI/UHD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 170Mb/s
          4K DCI/UHD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I około 470 Mb/s
          4K DCI/UHD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB około 170 Mb/s
          4K DCI/UHD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p) IPB (Light): około 85 Mb/s
          Full HD (119,9p/100p): około 470 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): ALL-I około 230Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 90 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 50 Mb/s
          Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): ALL-I około 135 Mb/s
          Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB około 45 Mb/s
          Full HD (29,97p/25,00p/24,00p/23,98p): IPB (Light) około 28 Mb/s
        • Podwójne nagrywanie Tak
        • Mikrofon Wbudowany mikrofon monofoniczny (48 kHz, 16 bitów × 2 kanały)
        • Wyświetlacz HDMI Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów na karcie); ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (jednoczesne nagrywanie w aparacie i na zewnętrznym rejestratorze, ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie)
        • Wyjście HDMI 4K (DCI) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 24,00p / 23,98p, 4K (UHD) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 23,98p, Full HD 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i 480p 59,94p 576p 50p; nieskompresowane YCbCr 4:2:2, 8- lub 10-bitowe, możliwość przesyłania dźwięku przez złącze HDMI
        • Regulacja ostrości Dual Pixel CMOS AF II z wykrywaniem twarzy i oczu oraz AF ze śledzeniem (ludzi, zwierząt i pojazdów), filmowy Serwo AF Ostrość ręczna
        • Czułość ISO Automatyczna: 100–25600, H: do 102400 Ręczna: 100–25600, H: do 102400

        INNE FUNKCJE:

        • Etykieta metadanych Informacje o prawach autorskich użytkownika (możliwość ustawienia w aparacie)
          Ocena obrazu (0–5 gwiazdek)
          Dane IPTC (zapisane za pomocą EOS Utility)
          Dane IPTC (za pośrednictwem aplikacji MFT)
          Transfer obrazów z opisem
          (opis zarejestrowany w programie EOS Utility)
        • Panel LCD / podświetlenie Tak / tak
        • Odporność na pył i wilgoć Tak
        • Notatka głosowa Tak
        • Inteligentny czujnik orientacji Tak
        • Powiększenie podczas odtwarzania 1,5–10× (15 kroków)
        • Tryby wyświetlania
          (1) Pojedynczy obraz
          (2) Pojedynczy obraz z informacjami (2 poziomy) Podstawowe informacje o obrazie (czas naświetlania, przysłona, czułość ISO i jakość obrazu) Szczegółowe informacje o obrazie (czas naświetlania, przysłona, czułość ISO, pomiar, jakość obrazu i rozmiar pliku), dane obiektywu, histogram jasności i RGB, balans bieli, styl obrazów, przestrzeń kolorów, redukcja zakłóceń, optyczna korekta obiektywu, informacje GPS, informacje IPTC
          (3) Indeks 4 obrazów
          (4) Indeks 9 obrazów
          (5) Indeks 36 obrazów
          (6) Indeks 100 obrazów
          (7) Przeskok wyświetlania (1 obraz, 10 obrazów, 100 obrazów, początek serii zdjęć, wg dat, wg folderów, tylko filmy, tylko zdjęcia, zdjęcia chronione, wg ocen)
          (8) Edycja filmu (
          9) Obróbka obrazów RAW
          (10) Ocena
        • Pokaz przezroczy Wybór obrazu: wszystkie, wg daty, wg folderu, filmy, zdjęcia, chronione obrazy lub wg oceny
          Czas odtwarzania: 1/2/3/5/10 lub 20 s
          Powtórzenia: wł./wył.
        • Histogram Jasność: tak
          RGB: tak
        • Alarm prześwietlenia Tak
        • Usuwanie obrazów Pojedynczy obraz, wybór zakresu, wybrane obrazy, folder, karta
        • Ochrona obrazów przed usunięciem Ochrona przed usunięciem pojedynczego obrazu, folderu lub karty w przypadku wszystkich znalezionych obrazów (tylko podczas wyszukiwania obrazów)
        • Samowyzwalacz 2 lub 10 s
        • Kategorie menu
          (1) Menu fotografowania
          (2) Menu AF
          (3) Menu przeglądania
          (4) Sieć
          (5) Menu nastaw
          (6) Menu funkcji indywidualnych
          (7) Moje menu
        • Języki obsługi menu 29 języków
          Angielski, niemiecki, francuski, niderlandzki, duński, portugalski, fiński, włoski, norweski, szwedzki, hiszpański, grecki, rosyjski, polski, czeski, węgierski, wietnamski, hinduski, rumuński, ukraiński, turecki, arabski, tajski, chiński uproszczony, chiński tradycyjny, koreański, malajski, indonezyjski i japoński
        • Aktualizacja oprogramowania układowego Aktualizację może wykonać użytkownik z poziomu menu lub aplikacji Camera Connect (aparat, obiektyw, zewnętrzna lampa Speedlite, pilot zdalnego sterowania BLE, adapter obiektywu)

        INTERFEJS:

        • Komputer Złącze SuperSpeed USB 3.2 Gen 2 USB C
        • Wi-Fi Bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/AC) (5/2,4 GHz)11, z obsługą Bluetooth 5.0; obsługiwane funkcje – EOS Utility, smartfon, przesyłanie do image.canon, drukowanie bezprzewodowe
        • Inne Wyjście HDMI mini (typ D, zgodne z HDMI-CEC), wejście mikrofonu zewnętrznego / wejście audio (minijack stereo), wejście słuchawkowe (mini-jack stereo), złącze typu N3 (złącze zdalnego wyzwalania)

        DRUKOWANIE BEZPOŚREDNIE:

        • PictBridge Nieobsługiwany
        • PRZECHOWYWANIE DANYCH
        • Typ 1 × CFexpress typu B, 1 karta SD/SDHC/SDXC i UHS-II

        OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE:

        • Komputery PC i Macintosh Windows 8.1 i Windows 10 (tryb tabletu nie jest obsługiwany) OS X 10.12, 10.13, 10.14, 10.15 OS 11
        • OPROGRAMOWANIE:
        • Przetwarzanie obrazów Digital Photo Professional w wersji 4.15.1 lub nowszej; aplikacja Digital Photo Professional Express na urządzenia przenośne (tylko system iOS)
        • Inne EOS Utility w wersji 3 nowszej (w tym Remote Capture), Picture Style Editor, WFT Utility, EOS Lens Registration Tool, EOS Web Service Registration Tool oraz aplikacje Canon Camera Connect (iOS/Android) i Mobile File Transfer (iOS/Android)

        ŹRÓDŁO ZASILANIA:

        • Akumulatory Akumulator litowo-jonowy LP-E19 (dostarczony)
        • Czas pracy akumulatora W przypadku ekranu LCD około 860 zdjęć (temp. 23°C) W przypadku wizjera około 620 zdjęć (temp. 23°C)13
        • Wskaźnik poziomu naładowania 6 poziomów + wartość procentowa
        • Oszczędzanie energii Zasilanie wyłączane po 15 s, 30 s bądź po 1, 3, 5, 10 lub 30 min
        • Zasilanie i ładowarki Ładowarka LC-E19E (dostarczona), zasilacz AC-E19 i adapter prądu stałego DR-E19, zasilacz PD-E1 USB

        DANE TECHNICZNE:

        • Konstrukcja korpusu Korpus ze stopu magnezu, poliwęglan z włóknem szklanym
        • Środowisko pracy 0–40°C, wilgotność do 85%
        • Wymiary (szer. × wys. × dł.) 150 × 142,6 × 87,2 mm
        • Masa (sam korpus) W przybliżeniu 822 g (1015 g z kartą i akumulatorem)

        AKCESORIA:

        • Bezprzewodowy przekaźnik danych Brak
        • Obiektywy Wszystkie obiektywy RF (EF i EF-S za pomocą adapterów obiektywu)
        • Adaptery obiektywów ADAPTER EF DO EOS R, ADAPTER EF DO EOS R Z PIERŚCIENIEM STEROWANIA, ADAPTER EF DO EOS R z uchwytem filtra wsuwanego
        • Lampa błyskowa Canon Speedlite (EL-1 14, EL-100, 90EX, 220EX, 270EX, 270EX II, 320EX, 380EX, 420EX, 430EX, 430EX II, 430EX III 470EX-AI, 550EX, 580EX14, 580EX II14, 600EX14 , 600EX-RT14, 600EX-II-RT14, lampa błyskowa MacroRing-Lite MR-14EX, lampa błyskowa Macro Ring Lite MR-14EX II, lampa błyskowa Macro Twin Lite MT-24EX, lampa błyskowa Macro Twin Lite MT-26EX, wyzwalacz lamp błyskowych Speedlite Transmitter ST-E2, wyzwalacz lamp błyskowych Speedlite Transmitter ST-E3-RT14, wyzwalacz lamp błyskowych Speedlite Transmitter ST-E3-RT (wersja 2)14, wyzwalacz lamp błyskowych Speedlite Transmitter ST- E10)
        • Pilot zdalnego sterowania/wężyk spustowy Pilot zdalnego sterowania ze złączem typu N3, lampa błyskowa Speedlite 600EX-II-RT. Pilot Bluetooth Speedlite EL-1 i BR-E1
        • Inne Muszla oczna ER-h, muszla oczna ER-hE, adapter stopki wielofunkcyjnej AD-E1, stereofoniczny mikrofon kierunkowy DM-E1D (Mic), adapter stopki wielofunkcyjnej do złącza smartfona AD-P1 dla systemu Android (uchwyt na telefon), mikrofon stereo DM-E1/DM-E100

        Mocowania obiektywów Canon.

        Najprostszym sposobem na ustalenie, które obiektywy będą współpracować z aparatem, jest zapoznanie się ze wskaźnikiem mocowania obiektywu z przodu aparatu EOS. Odłącz obiektyw od aparatu poprzez naciśnięcie przycisku zwalniania i obrócenie obiektywu w lewo. Aparaty firmy Canon mają cztery typy mocowania.

        rf.jpg

        RF i RF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest czerwona kreska, aparat jest bezlusterkowym modelem należącym do systemu R i jest zgodny z obiektywami RF i RF-S. Dzięki adapterom EF-EOS R można używać także obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.

        ef.jpg

        EF

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest tylko czerwona kropka, aparat jest pełnoklatkową lustrzanką i jest zgodny z obiektywami EF oraz specjalistycznymi obiektywami TS-E i MP-E.

        ef-s.jpg

        EF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz czerwoną kropkę i biały kwadrat, aparat jest lustrzanką z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-S, EF, TS-E i MP-E.

        ef-m.jpg

        EF-M

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz białą kropkę, aparat jest bezlusterkowym modelem z serii EOS M z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-M. Adapter EF-EOS M umożliwia także korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Tabela zgodności obiektywów firmy Canon

        Dostępnych jest pięć rodzajów obiektywów do aparatów z wymienną optyką firmy Canon: RF, RF-S, EF, EF-S i EF-M. Przy doborze obiektywu należy zwrócić uwagę, czy jest on obsługiwany przez aparat.

        Obiektyw/aparat EOS, APS-C, system R Aparat pełnoklatkowy z systemu EOS R Lustrzanka EOS z matrycą APS-C Pełnoklatkowa lustrzanka cyfrowa EOS Seria EOS M
        RF Pełna zgodność1 Pełna zgodność Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        RF-S Pełna zgodność1 Zgodność1,2 Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        EF, TS-E, MP-E Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R Pełna zgodność1 Pełna zgodność Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-S Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1,2 Pełna zgodność1 Niezgodne Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-M Niezgodne Niezgodne Niezgodne Niezgodne Pełna zgodność1

        1 - Takie połączenie obiektywu i aparatu skutkuje zmniejszeniem kadru o współczynnik równy 1,6.

        2 - Używanie obiektywów przeznaczonych do aparatów z matrycą APS-C w pełnoklatkowych aparatach EOS R może mieć dodatkowe ograniczenia. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi aparatu.


        Adaptery obiektywów Canon

        Adaptery obiektywów Canon zapewniają pełną zgodność z obiektywami Canon EF, EF-S, TS-E i MP-E, dzięki czemu użytkownicy aparatów Canon EOS R i EOS M mogą w pełni zintegrować je z dostępnymi obiektywami.

        rf.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R

        Standardowy adapter mocowania EF-EOS R umożliwia korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E w aparacie EOS R.

        ef.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji umożliwia taką samą konwersję mocowania obiektywu jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo zapewnia pierścień regulacji na obiektywie.

        ef-s.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego działa jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo umożliwia korzystanie z filtrów wsuwanych.

        ef-m.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS M

        Ten mały i lekki adapter mocowania EF-M umożliwia podłączenie do aparatu EOS M dowolnego obiektywu z szerokiej gamy obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Czym charakteryzują się poszczególne rodzaje dostępnych obiektywów?

        Poznaj szeroką gamę wymiennych obiektywów firmy Canon do aparatów bezlusterkowych i lustrzanek cyfrowych EOS.

        RF i RF-S

        Stworzone z myślą o aparatach z systemu R obiektywy RF cechują się wyższą jakością, szybkością pracy i łatwością obsługi dzięki wyjątkowej konstrukcji i technologii optycznej. Wyjątkowe 12-stykowe złącze systemu EOS R radykalnie poprawia komunikację między obiektywem aparatu a korpusem, dzięki czemu komunikacja jest szybsza niż do tej pory. Mocowanie obiektywu RF ma 54 mm szerokości, a odległość pomiędzy mocowaniem a matrycą jest bardzo mała. Taka konstrukcja pozwala umieścić obiektyw bliżej matrycy, a to z kolei umożliwia tworzenie szybszej i jaśniejszej optyki o wyższej jakości i niezrównanych parametrach pracy. Obiektywy RF mają lepsze możliwości filmowania oraz dodatkowe zalety, takie jak pierścień sterowania i mniejsze wymiary.

        1_1.jpg

        EF, TS-E, MP-E

        Pierwotny system aparatów EOS został wprowadzony na rynek w 1987 r. Jego głównym elementem było mocowanie obiektywów Canon EF, które jako pierwsze zapewniało całkowicie elektroniczne połączenie między obiektywem a korpusem. Samo połączenie między tymi dwoma elementami jest wprawdzie fizyczne, ale wymiana wszystkich informacji odbywa się drogą elektroniczną, co umożliwia bardzo precyzyjne, bieżące przesyłanie danych. Firma Canon jako pierwsza zaprojektowała silnik, który napędza mechanizm regulacji ostrości wewnątrz obiektywu, dzięki czemu silnik nie musi znajdować się w korpusie. Mimo ciągłego rozwoju systemów regulacji ostrości, technologii Image Stabilizer (Stabilizator obrazu), specjalistycznych elementów obiektywu i uszczelnień pierwotne mocowanie EF pozostaje bez zmian. Specjalistyczne obiektywy TS-E i MP-E mają mocowanie typu EF. Wszystkie obiektywy z mocowaniem EF są zgodne z każdym wyprodukowanym aparatem EOS, w tym z modelami z nowego systemu EOS R i z serii EOS M, jeśli są używane z odpowiednim adapterem obiektywu.

        1_1.jpg

        EF-S

        Obiektywy EF-S są lekkie, uniwersalne i łatwo przenośne, a zaprojektowano je z myślą o lustrzankach cyfrowych EOS z mniejszą matrycą. W przypadku serii EF-S inżynierowie z firmy Canon wykorzystali rozmiar matrycy APS-C, aby wyprodukować mniejsze i lżejsze obiektywy, które zapewniają fotografom znacznie szerszy kąt widzenia. Lekkie obiektywy EF–S są dostępne w szerokim zakresie ogniskowej, od 10 do 250 mm (od 16 do 400 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        EF-M

        Obiektywy z mocowaniem EF-M zostały wprowadzone z pierwszą serią aparatów EOS M w 2012 r. Są jeszcze mniejsze niż obiektywy serii EF i EF-S, a przeznaczono je wyłącznie do pracy w aparatach z serii EOS M. Oferta obejmuje szerokie spektrum obiektywów, od ultraszerokokątnych, przez teleobiektywy aż po makroobiektywy. Są na tyle poręczne, że zawsze można mieć je przy sobie – to doskonały wybór dla osób o bardziej twórczym podejściu do codziennego fotografowania. Kompaktowe obiektywy EF–M są dostępne z ogniskową od 11 do 200 mm (od 17,6 mm do 320 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg