Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body
      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body

      Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II Body

      5 998,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      FOT000228 | EAN: 5025232921331 | MPN (kod producenta): DC-GH5M2

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Panasonic LUMIX DC-GH5 Mark II idealne narzędzie do tworzenia materiałów filmowych

        LUMIX GH5M2 to hybrydowy aparat, który spełni potrzeby wszystkich twórców. Od transmisji strumieniowej i tworzenia materiałów gotowych do zaprezentowania po nagrywanie wideo w trybie bez kompresji V-Log L w 12 stopniach zakresu dynamicznego do zaawansowanej obróbki w postprodukcji. Dzięki trybom nagrywania 10-bitowego C4K/4K 60p/50p 4:2:0 i 10-bitowego C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2 z kompresją ALL-Intra 400 Mb/s nie są nakładane ograniczenia w przypadku jakichkolwiek ustawień.

        * Jest obsługiwane jednoczesne nagrywanie wewnętrzne z wyprowadzaniem sygnału HDMI w czasie rzeczywistym w trybie 10-bitowym.

        * Pod warunkiem, że aparat jest używany w środowisku, w którym jego działanie jest gwarantowane. Czas nagrywania zależy od pojemności akumulatora i karty pamięci SD. Nagrywanie może zostać automatycznie zatrzymane w trybie anamorficznym i 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p w celu ochrony aparatu.


        Zainstalowana fabrycznie funkcja V-Log L

        Aparat LUMIX GH5M2 zapewnia 12-stopniowy zakres dynamiczny dzięki zainstalowanej fabrycznie funkcji V-Log L, a moduły gradacji kolorów mogą korzystać z tych samych tablic odwzorowań, których używają w funkcji V-Log.

        V-Log/V-Gamut oraz tabele LUT

        https://pro-av.panasonic.net/en/cinema_camera_varicam_eva/support/lut/index.html


        Ładowanie/zasilanie przez USB

        Ta funkcja umożliwia zasilanie aparatu podczas ładowania akumulatora, jest więc bardzo wygodna podczas długich sesji zdjęciowych w studiu i poza nim*. W zestawie znajduje się adapter USB 3.1 Type-C zgodny ze standardem zasilania USB PD (USB Power Delivery).

        * Aby ta funkcja działała, akumulator musi znajdować się w aparacie i utrzymywać pewną ilość energii. USB Type-C™ i USB-C™ są znakami towarowymi organizacji USB Implementers Forum.


        Bezprzewodowa transmisja strumieniowa na żywo (protokół RTMP/RTMPS)

        Realizuj bezprzewodowe transmisje strumieniowe na żywo w pomieszczeniach i na zewnątrz, korzystając z łatwej w obsłudze aplikacji LUMIX Sync (Android/iOS). Transmituj strumieniowo wydarzenia na żywo w dowolnym momencie i z każdego miejsca w jakości zapewnianej tylko przez aparat bezlusterkowy.

        Zasadniczo możliwa jest transmisja strumieniowa na żywo do platform zgodnych z protokołem RTMP/RTMPS (nie jest gwarantowana zgodność ze wszystkimi platformami). W niektórych przypadkach transmisja na żywo może okazać się niemożliwa wskutek wprowadzenia zmian w usłudze na danej platformie. Więcej informacji można znaleźć, zapoznając się z regulaminem platformy.

        ・Android i Google Play są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Google Inc.

        ・IOS jest znakiem towarowym lub zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Cisco w Stanach Zjednoczonych oraz w innych krajach i jest używany na podstawie licencji.


        Ulepszona matryca MOS 20,3 Mpix z powłoką antyodblaskową

        Powłoka antyodblaskowa skutecznie niweluje odblask, pozwalając uchwycić realistyczną kompozycję świetlną nawet w trudnych warunkach z silnym oświetleniem, na przykład przy fotografowaniu pod światło i zapewniając wysoką jakość wizualną zarówno w przypadku filmów, jak i zdjęć.


        Autofokus z technologią sztucznej inteligencji

        Obejmuje szybki i precyzyjny autofokus oraz technologię deep learning używaną do rozpoznawania ciał, głów, twarzy i oczu ludzi, a także zwierząt.


        Stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (6,5 punktu)

        Stabilizacja Dual I.S.2 w 5 osiach (stabilizator obrazu) łączy stabilizację Body I.S. oraz system O.I.S.w obiektywie, oferując korekcję o wartości 6,5 punktu.*

        *Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.


        Nowy, wszechstronny hybrydowy aparat bezlusterkowy wyewoluował z modelu GH5: LUMIX GH5M2 z 10 bitowym nagrywaniem wideo 4K 60p 4:2:0 oraz bezprzewodowym przesyłaniem strumieniowym.

        • Starszy brat wydajnego GH5 - LUMIX GH5M2 osiąga C4K*1 / 4K 60p 4: 2: 0 10-bitowe*2 nagrywanie wideo i może jednocześnie przesyłać 4K 4: 2: 2 10-bit przez HDMI.
        • Zainstalowana fabrycznie funkcja V-Log L, która umożliwi łatwe dopasowanie tonacji kolorów do materiałów nagranych przy pomocy V-Log S1H / S1 i V-Log L GH5/GH5S.
        • 20,3-megapikselowy przetwornik Digital Live MOS z powłoką AR (antyrefleksyjną) rejestruje wszelkie szczegóły i umożliwia doskonałe działanie obiektywu. Procesor obrazu został również udoskonalony, aby pozwolić urządzeniu na korzystanie z najnowszego, szybkiego i wydajnego silnika Venus.
        • LUMIX GH5M2 oferuje szybki i precyzyjny autofokus, dzięki zaawansowanej technologii Deep Learning, która wykrywa określone przedmioty - zarówno ludzi, jak i zwierzęta. Podczas fotografowania ludzi, oprócz rozpoznawania oczu, twarzy i ciała, aparat rozpoznaje również głowę wykorzystując technologię wykrywania w czasie rzeczywistym, co pozwala na dokładne ustawienie ostrości.
        • Aby uzyskać stabilne wykonywanie zdjęć podczas trzymania aparatu w dłoniach, aparat LUMIX GH5M2 został wyposażony w stabilizator obrazu – Body I.S. Teraz będzie możliwe użycie dłuższego o 6,5 stopnia czasu otwarcia migawki*3. Dzięki zastosowaniu najnowszego algorytmu opracowanego dla S1H nagrywanie wideo jest płynne i stabilne, nawet gdy aparat jest w ruchu.
        • 3,0 calowy, odchylany ekran LCD o proporcjach 3:2 i wysokiej rozdzielczości 1840K pozwala na sterowanie dotykowe. W porównaniu z GH5, wyświetlacz jest teraz jaśniejszy oraz charakteryzuje się doskonałą reprodukcją kolorów.
        • LUMIX GH5M2 umożliwi zarówno przewodowe, jak i bezprzewodowe przesyłanie strumieniowe, przy pomocy aplikacji LUMIX Sync. Nadchodząca aktualizacja oprogramowania doda możliwość przesyłania strumieniowego IP RTP/RTSP*4, które pozwoli na przesyłanie stabilnego obrazu oraz dźwięku.
        • Stworzony do intensywnego użytkowania w terenie – GH5M2 jest wykonany ze stopu magnezu i jest odporny na zachlapanie, pył oraz mróz do nawet -10 stopni Celsjusza.
        • LUMIX GH5M2 jest także wyposażony w Bluetooth 4.2 oraz Wi-Fi 5GHz (IEEE802.11.ac)*7 i 2,4GHz (IEEE802.11b/g/n).

        Wideo wysokiej jakości do użytku bez wcześniejszej edycji lub zaawansowanego przetwarzania.

        Seria LUMIX GH zapewnia wyjątkową jakość wideo dla profesjonalnego nagrywania. LUMIX GH5M2 umożliwia nieograniczone nagrywanie wideo w różnych ustawieniach. Nawet w rozdzielczości 4K/ 60p cały obszar czujnika GH5M2 jest w ciągłym użyciu, co pozwala użytkownikowi nagrywanie wideo bez cropa.

        Aby zapewnić wysoki zakres dynamiczny i szerokie spektrum kolorów, GH5M2 posiada fabrycznie zainstalowany V-Log L, który renderuje bardzo płaski obraz, zachowując przy tym wszystkie informacje o kolorach. Zainteresowani użytkownicy mogą za darmo pobrać 35 kompatybilnych LUT dla kamer VariCam. Inne praktyczne narzędzia, takie jak WaveForm Monitor I V-Log View Assist, również będą częścią podstawowego wyposażenia aparatu.

        Podobnie jak flagowy aparat do nagrywania wideo S1H z serii S, model GH5M2 oferuje dwa ustawienia wyjściowe dla gamma Cinelike w menu Photo Style. Tryby te oferują imponujący obraz, dzięki ciepłym odcieniom kolorów oraz idealnej grze cieni oraz światła, bez gradacji kolorów na materiałach V-Log. Ustawienie Cinelike D2 nadaje priorytet zakresowi dynamiki, a Cinelike V2 priorytetowo traktuje kontrast. Dodano także L.Monochrome S i L.Classic Neo. Wszystkie te ustawienia będą także dostępne w trybie anamorficznym.

        W trybie nagrywania VFR (Variable Frame Rate) dostępne są takie ustawienia jak C4K / 4K 60fps, Anamorficzne 50fps i FHD 180fps. AF można ustawić przed rozpoczęciem nagrywania VFR.


        Optymalne osiągi we wszystkich warunkach

        Matryca Digital Live MOS o rozdzielczości 20,3 megapiksela szczegółowo rejestruje obraz dostarczony przez obiektyw i minimalizuje wszelkie odblaski oraz artefakty.

        Szybki i precyzyjny AF wykrywa twarz oraz oczy 2 razy szybciej względem GH5. Aparat będzie teraz śledził obiekty z łatwością oraz wykryje je nawet wtedy, gdy będą się znajdowały dwukrotnie dalej. Ulepszenie technologii DFD i AFC pozwolą użytkownikom na precyzyjne śledzenie z wyraźną ostrością po zwolnieniu migawki.

        Zaawansowany ekran dotykowy LCD, pozwoli na korzystanie z funkcji Frame Maker. Posłuży ona do sprawdzania kompozycji podczas nagrywania w różnych proporcjach, takich jak 16:9, 4:3, 1:1, 4:5, 5:4, 9:16.


        Przewodowe oraz bezprzewodowe przesyłanie strumieniowe

        Aby przesyłać obraz strumieniowo wystarczy minimalne wyposażenie – smartfon z aplikacją LUMIX Sync i GH5M2. Zgodnie z protokołem RTMPS używającym kodeka H264, obsługiwana jest maksymalna rozdzielczość oraz liczna klatek na sekundę FHD / 60p przy 16Mb/s. W przypadku przewodowego przesyłania strumieniowego możliwe jest bezpłatne pobranie aplikacji kamery internetowej LUMIX.


        Niezawodny sprzęt dla profesjonalistów

        Wszystkie złącza i przyciski w aparacie LUMIX GH5M2 są uszczelnione, co pozwala na bezpieczne użytkowanie na zewnątrz. Migawka zachowa swoją trwałość na około 200 000 cykli. Aparat posiada także wytrzymałą baterię o pojemności 2200 mAh, zgodną z USB PD i może być ładowana przez AC lub USB. GH5M2 jest wyposażony także w podwójne gniazdo kart pamięci SD, zgodne z szybkimi kartami UHS-II klasy V90.


        Funkcje łączności oraz akcesoria odziedziczone po GH5

        - Bluetooth 4.2 oraz Wi-Fi 5GHz (IEEE802.11ac) / 2.4GHz (IEEE802.11b/g/n)

        Dla elastycznych wrażeń oraz możliwości natychmiastowego udostępniania zdjęć LUMIX GH5M2 posiada Bluetooth oraz Wi-Fi®. Dzięki aplikacji Lumix Sync, istnieje możliwość podłączenia telefonu do aparatu oraz zdalnego przeglądania i udostępniania zdjęć oraz filmów.

        Dwuzakresowe Wi-Fi zapewnia bezpieczne i stabilne połączenie z urządzeniem korzystającym z pasma 2,4 GhZ lub 5 GhZ. Dzięki temu, urządzenie zapewni połączenie ze smartfonem, routerem i innymi urządzeniami sieciowymi

        - Adapter mikrofon XLR DMW-XLR1 (kompatybilny z GH5)

        Jest to adapter do nagrywania dźwięku w wysokiej rozdzielczości 96 kHz /24 bit, który jest idealny do nagrywania z synchronizacją ruchu warg. Dedykowane przełączniki zapewnią szybki dostęp do elementów sterujących. MIC, Line i Condenser / Phantom Power można przełączać.

        - Zdalne sterowanie migawką (kompatybilny z GH5)

        Zdalne sterowanie migawką DMW-RS2 minimalizuje niepożądane ruchy i ułatwia robienie serii zdjęć przez długi czas.

        - Uchwyt baterii DMW-BGGH5 (kompatybilny z GH5)

        LUMIX GH5M2 obsługuje dwie baterie, jedną w aparacie, a drugą w uchwycie do baterii DMW-BGGH5. To rozwiązanie wydłuża działanie aparatu i sprawia, że jego użytkowanie jest wygodniejsze, nawet podczas fotografowania pod kątem. Samym aparatem można łatwo sterować za pomocą joysticka, a jego konstrukcja jest odporna na kurz oraz zachlapanie.

        - Statyw DMW-SHGR1 (kompatybilny z GH5)

        Statyw DMW-SHGR1 ułatwia trzymanie aparatu podczas korzystania z aparatu w ruchu. Sprawdza się także jako kompaktowy statyw w podróży. Po podłączeniu przez USB statyw umożliwia rozpoczęcie i zatrzymanie nagrywania, zwolnienie migawki, a także włączenie trybu uśpienia.

        - Aplikacja LUMIX Tether (kompatybilny z GH5)

        Dzięki aplikacji LUMIX Tether, użytkownik może sterować aparatem przez komputer, po podłączeniu go przez USB. Aplikacja obsługuje także zdjęcia 6K i 4K oraz pozwala na wybranie miejsca zapisu nagrywanych treści.


        Najważniejsze tryby nagrywania wewnętrznego

        40862.jpg


        C4K/4K 60p/50p 10-bit wyjście HDMI i jednoczesne nagrywanie wewnętrzne
        ・Tylko wyjście

        40863.jpg


        Wyjście nagrywania zewnętrznego

        40864.jpg


        VFR (Variable Frame Rate)

        40865.jpg


        Panasonic
        FOT000228

        Szczegółowe odniesienia

        TYP

        Typ Bezlusterkowy aparat cyfrowy
        Nośniki do nagrywania Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
        Mocowanie obiektywu Mocowanie Mikro Cztery Trzecie

        PRZETWORNIK OBRAZU

        Typ Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm)
        Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli 20,33 megapiksela / 21,77 megapiksela
        Powłoka antyodblaskowa Tak
        Proporcje / Filtr kolorów 4:3 / Filtr kolorów podstawowych
        System redukujący kurz Typ z przesunięciem matrycy

        ZAKRES

        Zakres 12-stopniowa charakterystyka (V-Log L)

        ZDJĘCIA

        Format zapisu pliku Zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW; 6K PHOTO (*¹) / 4K PHOTO (*¹) 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)) 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)) Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)
        Współczynnik proporcji 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1
        Rozmiar pliku (w pikselach)
        4:3 5184x3888 (L) / 3712x2784 (M) / 2624x1968 (S) / 4992x3744 (6K PHOTO) / 3328x2496 (4K PHOTO)
        3:2 5184x3456 (L) / 3712x2480 (M) / 2624x1752 (S) / 5184x3456 (6K PHOTO) / 3504x2336 (4K PHOTO)
        0.6729166667 5184x2920 (L) / 3840x2160 (M) / 1920x1080 (S) / 3840x2160 (4K PHOTO)
        1:1 3888x3888 (L) / 2784x2784 (M) / 1968x1968 (S) / 2880x 2880 (4K PHOTO)
        Jakość obrazu RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
        Przestrzeń barw sRGB, AdobeRGB

        FILMY

        Format zapisu pliku MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: LPCM (2 kan. 48 kHz/16 bitów, 48 kHz/24 bity*, 96 kHz/24 bity*)) *Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
        Częstotliwość systemu 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz
        Obszar obrazu wideo Pełny / Piksel po pikselu
        MOV (*¹) Dźwięk o wysokiej rozdzielczości można wybrać tylko podczas korzystania z adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie).
        59,94 Hz [C4K] 4096x2160 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        59,94 Hz [4K] 3840x2160 59,94p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        59,94 Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3) 29,97p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        59,94 Hz [FHD] 1920x1080 59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        50,00 Hz [C4K] 4096x2160 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        50,00 Hz [4K] 3840x2160 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        50,00Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3) 25,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) 50,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        50,00 Hz [FHD] 1920x1080 50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG. 25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        24,00 Hz [C4K] 4096x2160 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        24,00 Hz [4K] 3840x2160 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        24,00Hz [anamorficzne 6K] 4992x3744 (4:3) 24,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP)* (H.265/HEVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.
        24,00 Hz [FHD] 1920x1080 24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra)* / 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP)* / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) * Możliwość wyboru HLG.

        MP4 (*¹)

        59,94 Hz [4K] 3840x2160 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów, LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
        59,94 Hz [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
        50,00 Hz [4K] 3840x2160 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, AAC) 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)
        50,00 Hz [FHD] 1920x1080 0,00p, 28 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC) 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0 8 bitów LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, AAC)

        ZMIENNA LICZBA KLATEK/ MOV:

        59,94 Hz [C4K] 4096x2160 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        59,94 Hz [4K] 3840x2160 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        59,94 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 50 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 48 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        59,94 Hz [FHD] 1920x1080 59,94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 29,97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 23,98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        50,00 Hz [C4K] 4096x2160 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 
        50,00 Hz [4K] 3840x2160 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        50,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 50 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        50,00 Hz [FHD] 1920x1080 50,00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM) 25,00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        24,00 Hz [C4K] 4096x2160 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        24,00 Hz [4K] 3840x2160 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        24,00 Hz [anamorficzne 4K] 3328x2496 (4:3) 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 48 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)
        24,00 Hz [FHD] 1920x1080 24,00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s), 100 Mb/s (4:2:0 8 bitów, LongGOP) (H.264/MPEG-4 AVC, LPCM)

        TRANSMISJA STRUMIENIOWA

        Protokół RTMP / RTMPS
        Jakość transmisji strumieniowej:
        NTSC (59,94 Hz ) [FHD] 1920x1080 59,94p, 16 Mb/s* / 8 Mb/s (H.264) * Brak możliwości wyboru przy ustawieniu RTMPS. 29,97p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
        NTSC (59,94 Hz) [HD] 1280x720 59,94p, 6 Mb/s (H.264); 29,97p, 4 Mb/s (H.264)
        PAL (50,00 Hz) [FHD] 1920x1080 50,00p, 16 Mb/s* / 8 Mb/s (H.264) * Brak możliwości wyboru przy ustawieniu RTMPS. 25,00p, 6 Mb/s / 3 Mb/s (H.264)
        PAL (50,00 Hz ) [HD] 1280x720 PAL (50,00 Hz ) [HD] 1280x720

        WIZJER:

        Typ Wizjer OLED Live View Finder
        Pikseli Około 3,68 mln punktów
        Pole widzenia / Powiększenie Około 100% / około 1,52x / 0,76x (odpowiednik aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3
        Dystans widzenia / Regulacja dioptrii Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +3,0 (dpt)
        Czujnik oczu Tak
        Prędkość wyświetlacza 120 kl./s / 60 kl./s

        WYŚWIETLACZ TYLNY

        Typ Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
        Rozmiar monitora O swobodnie ustawianym kącie, 7,5 cm (3 cale), proporcje 3:2
        Pikseli Około 1,84 mln punktów
        Pole widzenia Około 100%

        REGULACJA OSTROŚCI

        Typ Kontrastowy system AF
        Technologia DFD Tak
        Tryb ustawiania ostrości AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
        Tryb AF Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)
        Zakres wykrywania AF EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS)
        Niestandardowe ustawienie AF Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
        Lampka wspomagania AF Tak
        Blokada AF Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
        Post Focus / Focus Stacking Tak/Tak
        Sterowanie pierścieniem ostrości Nieliniowe / liniowe * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu.
        Inne Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, AF-ON / AF-ON: do bliży, AF-ON: do dali, priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, punkt początkowy AFC (225-obszarowy), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu

        KONTROLA EKSPOZYCJI

        System pomiaru światła 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
        Tryb pomiaru światła Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
        Zakres pomiaru EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
        Tryb nagrywania Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna / Creative Video / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny
        Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) Zdjęcia: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV); Tryb Creative Video: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV)
        Kompensacja ekspozycji 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
        Blokada AE Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE

        SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU

        Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 6,5 punktów*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=60 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=120 mm) przy obiektywie H-ES12060.
        Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=140 mm (odpowiednik aparatu 35 mm, f=280 mm) przy obiektywie H-FS14140.

        BALANS BIELI

        Balans bieli AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
        Regulacja balansu bieli zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
        Ustawienie temperatury barwowej 2500–10000 K w 100 K

        MIGAWKA

        Typ Migawka szczelinowa
        Czas otwarcia migawki Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60; Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60; Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/16 000–60; Filmy: 1/16 000 – 1/25; Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000 – 1/2
        Samowyzwalacz 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy
        Pilot zdalnego sterowania Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
        Tryb cichy / Tryb migawki Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)

        BRACKETING

        Zakres AE 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
        Bracketing przysłony 3, 5 lub wszystkie pozycje
        Bracketing ostrości 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
        Zakres balansu bieli Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów

        WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH

        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych
        Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia AFS/MF: H: 12 kl./s, M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) AFC: H: 9 kl./s (z funkcją Live View), M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Przysłona elektroniczna AFS/MF: H: 12 kl./s, M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) AFC: H: 7 kl./s (z funkcją Live View), M: 7 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Liczba nagrywanych obrazów RAW / RAW+JPEG: ponad 108 zdjęcia JPEG: Ponad 999 zdjęć (gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)” włożona do gniazda kart 1). * Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.

        6K PHOTO (*¹) / 4K PHOTO (*¹)

        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 6K PHOTO: 30 kl./s; 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
        Informacje EXIF Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).

        FOTOGRAFIA POKLATKOWA

        Tak

        ANIMACJA POKLATKOWA

        Tak

        LAMPA BŁYSKOWA

        Rodzaj lampy błyskowej Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
        Tryb lampy błyskowej Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
        Synchronizacja lampy błyskowej Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
        Regulacja mocy lampy błyskowej 1/3 EV z krokiem ±3 EV
        Prędkość synchronizacji Poniżej 1/250 sekundy
        Sterowanie bezprzewodowe Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
        Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej Tak

        WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU

        2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć.

        Style zdjęć

        STYL ZDJĘĆ Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log L/XL / Hybrid Log-Gamma / Mój styl zdjęć 1–10
        Regulacja obrazu Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.

        FILTR

        Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)*

        FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW

        Poziom funkcji Master Pedestal 31 stopni
        Poziom luminancji 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255; 
10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023
        Monitor przebiegu / zakres wektora Możliwość wyboru
        Podgląd LUT Wyświetlacz / HDMI
        Podgląd HLG Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.)
        Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ
        Funkcja skanowania synchronizacji Tak
        Kod czasowy Zliczanie: możliwość wyboru między metodą Rec Run a metodą Free Run, tryb kodu czasowego: możliwość wyboru między trybem Drop Frame a trybem Non-Drop Frame (przy wybranym ustawieniu NTSC (59,94 Hz).
        Tryb SS/wzmocnienia Czas otwarcia przysłony/ISO / kąt/ISO / czas otwarcia przysłony/dB
        Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak
        Funkcja Knee Control Tak (w trybie Like709)
        Pozostałe funkcje Czerwony wskaźnik kadru nagrywania, niebieski wskaźnik kadru transmisji strumieniowej,

        INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ

        Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.)

        WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA

        Tak

        WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA

        NAGRYWANIE Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Zakres punktów AF / Ustawianie strefy ostrości / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej. / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / Tryb Live View Composite / Format nagrywania plików filmów / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / zmienna liczba klatek / wyświetlanie kodu czasowego / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / wyciszanie źródła dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / ustawienie adaptera mikrofonu XLR / specjalna regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / obszar obrazu wideo / przejście ostrości / kadrowanie na żywo / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / blokada obsługi / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / podgląd przysłony / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / punktowy pomiar luminancji / znacznik klatki wideo / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. / zakres wektor/WFM / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / paski koloru / sterowanie pierścieniem ostrości / sterowanie powiększeniem / powiększenie krokowe / szybkość powiększania / docelowe gniazdo karty / wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj” / przywracanie ustawień domyślnych
        ODTWARZANIE Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / przywracanie ustawień domyślnych

        Druk

        Zgodność z PictBridge

        INTERFEJS

        USB SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
        HDMI HDMI typu A; Audio: Stereo
        Przekazywanie sygnału do monitora 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub [4:2:0 10bit]). 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit]). Konwersja w dół: Auto / 4K / 1080p / 1080i / WYŁ.
        Odtwarzanie 59,94Hz: Auto / C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p 50,00Hz: Auto / C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p 24,00 Hz: Auto / C4K/24p / 4K/24p / 1080p
        Wejście zdalnego sterowania φ2,5 mm
        Mikrofon Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE. Tryby Stereo /Obiektyw Auto / Kierunkowy / Super kierunkowy / Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu mikrofonu DMW-MS2 (do nabycia osobno).
        Mikrofon XLR Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)
        Głośnik Monofoniczny
        Wyjście słuchawek φ3,5 mm
        Gniazdo na kartę SD Gniazdo 1, gniazdo 2

        TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA

        Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n) Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz jest niedostępne w niektórych krajach.
        Bluetooth Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))

        OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*

        Tak* Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.

        MOC

        Baterie Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie), Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery
        Czas działania baterii (standard CIPA) Około 400 zdjęć, 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-ES12060 / DMW-BLK22 Około 410 zdjęć, 1200 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z H-FS12060 / DMW-BLK22 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
        Czas ciągłego nagrywania (filmy) MP4 [4K/60p]: Około 120 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 140 min z H-ES12060 / H-FS12060
        Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) MP4 [4K/60p]: Około 60 min z H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: ok. 70 min z H-ES12060 / H-FS12060
        Uchwyt z akumulatorem DMW-BGGH5 (sprzedawany oddzielnie)

        WYMIARY / CIĘŻAR

        Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.) Około 138,5 x 98,1 x 87,4 mm / 5,45 x 3,86 x 3,44 cala (bez elementów wystających)
        Masa Około 727 g (1 karta pamięci SD, akumulator, korpus) Około 647 g (tylko korpus)

        ŚRODOWISKO PRACY

        Temperatura pracy od -10°C do 40°C
        Wilgotność przy eksploatacji Wilgotność względna od 10% do 80%

        AKCESORIA STANDARDOWE

        Oprogramowanie:
        Nagrywanie LUMIX Sync - ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu smartfona. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/ (dla systemu Android™ / iOS); LUMIX Network Setting Software - ・ To oprogramowanie służy do zapisu informacji dotyczących ustawień miejsca docelowego transmisji strumieniowej z komputera na kartę SD. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/ (dla systemu Windows / komputerów Mac); LUMIX Tether - ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac)
        Odtwarzanie / edycja Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu. http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac)
        Akcesoria standardowe Zestaw DC-GH5M2 - Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla; Zestaw DC-GH5M2L / zestaw DC-GH5M2M - Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla, osłona obiektywu, osłona przeciwsłoneczna obiektywu, osłona mocowania obiektywu; ・ Instrukcja obsługi dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonego do Internetu.

        Uwaga

        Dotyczy nagrywania filmów: - Do nagrywania filmów w formacie MP4 (z szybkością poniżej 28 Mb/s) należy używać kart SD z klasą szybkości „Class 4” lub wyższą. - Do nagrywania filmów w formacie [MP4] w rozdzielczości [4K] lub [MOV] należy używać kart SD z klasą szybkości „UHS-I / UHS II UHS Speed Class 3 (U3)”. (Klasa szybkości kart SD to standard odnoszący się do ciągłego zapisu danych na karcie). - Do nagrywania w jakości ALL-Intra 400 Mb/s wymagana jest klasa prędkości Video 60 lub wyższa. Do nagrywania filmów w jakości ALL-Intra C4K/4K zalecana jest karta pamięci SD o klasie szybkości 60 lub wyższej. - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [4K]: - W przypadku użycia karty pamięci SDHC: można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. - W przypadku użycia karty pamięci SDXC: Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 96 GB lub 3 godziny i 4 minuty, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. - Filmy MP4 w trybie [MP4] w rozdzielczości [FHD]: - Można kontynuować nagrywanie bez przerywania, nawet gdy rozmiar pliku przekroczy 4 GB lub 30 minut, ale plik z filmem zostanie podzielony na nagrywane i odtwarzane osobno części. - Nagrywanie 10-bitowe 4:2:2 jest trybem nagrywania używanym w przypadku produkcji filmowych oraz filmów wymagających przetworzenia na komputerze. Oryginalne wideo nie może być odtwarzane na standardowym telewizorze ani na nagrywarce/odtwarzaczu Blu-ray Disc™. Podczas odtwarzania na tych urządzeniach mogą występować problemy (np. zatrzymywanie odtwarzania). - W przypadku wysokiej temperatury otoczenia lub przy ciągłym nagrywaniu aparat może zatrzymać nagrywanie w celu ochrony swoich podzespołów. Należy poczekać, aż aparat ostygnie. (*²) W przypadku sygnału wideo [C4K/60p] [C4K/50p] [4K/60p] [4K/50p] należy użyć kabla HDMI 2.0 z logo HDMI, opisanego jako „zgodny z 4K”. (*³) Aparat może przestać nagrywać w przypadku użytkowania przy niższej lub wyższej temperaturze pracy niż zalecana: -10 to 40 stopni.