Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      Sony A7R IIIA Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      10 990,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      005412 | EAN: 4548736128415 | MPN (kod producenta): ILCE7RM3AB.CEC

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A7R III a

        Sony A7R III a to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Posiada matrycę CMOS Exmor R o rozdzielczości 42,4 MP oraz tryb zdjęć seryjnych, który działa z prędkością 10 klatek na sekundę i płynnym AF. Swoją niezawodnością i wygodą aparat ułatwi pracę profesjonalistom.


        Sony Lens Cashback


        Portal do nieznanych światów

        Skuteczny przetwornik obrazu 42,4 MP (w przybliżeniu) oraz ulepszony procesor obrazu wspólnie umożliwiają obrazowanie, które ogranicza wyłącznie Twoja wyobraźnia.

        dea1d213541eb187c9737991257aeba1?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Uchwyć chwilę szybko i precyzyjnie

        Podwójna skuteczność śledzenia AF, nawet podczas wykonywania zdjęć seryjnych z prędkością do 10 kl./s, przyspiesza rozwój stałej, błyskawicznej pracy aparatu.



        bacbbfcf01426784b02ed2706aedc1bd?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Nowe możliwości portretowania

        Poprawiona w znacznym stopniu funkcja Eye AF nastawia ostrość i śledzi oko obiektu z dużą precyzją i szybkością, nawet jeśli obiekt porusza się, patrzy w dół, odwraca wzrok lub jest podświetlany.



        515d26bce10a34da203fd5f3dbbd733e?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Płynny przebieg pracy w studio

        Port SuperSpeed USB 3.1 Gen 1 obsługiwany przez złącze USB typu C™ pozwala na szybki przesył danych do komputera, zapewniając płynną obsługę dużych plików danych w formacie RAW.



        f13660c1510ba9d0670e5d0bb83fed30?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Inny wymiar rozdzielczości

        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting zapewnia doskonałą rozdzielczość, wierność kolorów i odwzorowanie faktury przedmiotów, pozwalając uchwycić atmosferę danego tematu i otoczenia.



        20e611037c5bece4a61bb9fde1a4560c?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Bardziej realistyczne filmy

        Filmy o niezwykłej ostrości są wynikiem zastosowania innowacji obsługującej zdjęcia 4K1 HDR2 o wysokiej rozdzielczości, szerokim zakresie dynamicznym i pełnej gamie kolorów.



        a3ac202b0a399a0d5e381a2284110f7a?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        42,4 MP3, pełnoklatkowy CMOS Exmor R™

        Przetwornik obrazu Exmor R korzysta z technologii BSI, a w jego konstrukcji nie ma odstępów między mikrosoczewkami, co zwiększa czułość na światło i zapewnia szeroki zakres dynamiczny pomimo wysokiej rozdzielczości – 42,4 MP.



        dd97fa882ee88128c9d51895ee36d445?fmt=jpeg


        Znacznie ulepszone przetwarzanie obrazu

        Nowy układ o dużej skali integracji oraz procesor BIONZ X™ szybciej przetwarzają dane, a współpraca z przetwornikiem obrazu Exmor R™ zapewnia 15-stopniowy zakres dynamiczny przy niewielkiej czułości ISO dla fotografii, oferując bogatszą tonację.



        3a74aefcadea569ec8814dcf706d2a5b?fmt=jpeg


        Szeroki zakres czułości: od ISO 100 do ISO 32 000

        Standardowy zakres ISO został rozszerzony do ISO 100-32 000 (z możliwością rozszerzenia do ISO 50-102 400), a poziom hałasu został zmniejszony o pełny stopień w zakresie średniej czułości.



        8a8fc4336cd7b7a787129f9d6b3a4a6d?fmt=jpeg


        14-bitowy format RAW to bogatsze przejścia tonalne

        14-bitowy format wyjściowy RAW zapewnia bogate przejścia tonalne w cieniach i prześwietleniach (dostępny w trybie cichym lub ciągłym)



        ab8bd989499429116396f4d3c31390ed?fmt=jpeg


        Wykonuj zdjęcia seryjne w całkowitej ciszy

        Ten aparat umożliwia ciche rejestrowanie obrazów z prędkością 10 kl./s i funkcją śledzenia AF/AE. Ma to kluczowe znaczenie przy fotografowaniu dzikiej przyrody, gdy nawet niewielki hałas może przekreślić szansę na uzyskanie idealnego ujęcia.



        fe38a7384f00666e0baadb1207ad573f?fmt=jpeg


        Dokładne pokrycie kadru polami Fast Hybrid AF

        399 pól AF z detekcją fazy pokrywających około 68% obszaru obrazu oraz 425 gęsto rozmieszczonych pól AF z detekcją kontrastu12 pozwala uzyskać jeszcze ostrzejszy obraz.



        21dea4e16f15bbed6a761651ac9dbb02?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Około dwukrotnie krótszy czas reakcji AF

        Dzięki znacznie szybszemu, ulepszonemu hybrydowemu autofokusowi, czas reakcji systemu AF jest około dwa razy krótszy w warunkach przyciemnionego oświetlenia.



        c1619ec85b3dc130c2b57c6a122a935f?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Precyzja śledzenia AF zwiększona dwukrotnie

        Algorytm AF zapożyczony z modelu α9 zapewnia dwukrotne zwiększenie precyzji śledzenia ostrości podczas wykonywania zdjęć seryjnych, nawet w przypadku złożonego lub nagłego ruchu.



        c960bcbec6e3769cbcdd192b5a0f4a52?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Możesz zarejestrować do 76 zdjęć w trybie ciągłym

        Skorzystaj z możliwości wykonania do 76 zdjęć seryjnych w formacie RAW lub JPEG. Pozwala to na skoncentrowanie się na fotografowaniu, bez zakłóceń.



        53266408c3a9804c5c11927817e3e8ca?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Dwa gniazda na karty pamięci, obsługa UHS-II

        Dwa gniazda na nośniki pamięci, w tym jedno obsługujące UHS-II, umożliwiają szybkie zapisywanie danych. α7R III oferuje jednoczesny lub naprzemienny zapis, osobne dane w formacie RAW/JPEG oraz zdjęcia/filmy i kopiowanie danych pomiędzy kartami.



        202583f97f603cd07cb37125934aaf64?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Funkcja oceniania

        Dzięki tej funkcji możesz oceniać fotografie za pomocą gwiazdek (od 1 do 5) natychmiast po ich wykonaniu. Skorzystaj z ekranu odtwarzania, aby uruchomić tę funkcję, jeśli jest przypisana do niestandardowego przycisku.



        1bf875d26000b35b3728b8cb0c894079?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Grupowe wyświetlanie zdjęć seryjnych

        Serie zdjęć wykonanych w trybie ciągłym można przeglądać jako grupy. Ulepszono wyświetlanie indeksu, a grupy zdjęć mogą być usuwane lub chronione w całości.



        e460f08cdeb5147d463a45ac0569461c?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        My Menu: szybszy dostęp do ulubionych funkcji

        Zarejestruj w nowym My Menu maksymalnie 30 często używanych elementów, aby zapewnić sobie natychmiastowy dostęp do nich. Dla własnego komfortu możesz stworzyć i dostosować optymalne menu.



        f92dd99896a719ff95fc9ce8b0c9f88a?fmt=jpeg&wid=400&qlt=85


        Imaging Edge™ Remote, Viewer i Edit

        Skorzystaj z aplikacji na komputer Imaging Edge. Użyj „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie w czasie rzeczywistym; „Viewer” umożliwi szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.



        ba556589e8411f744ca22378bd83d3a8?fmt=jpeg


        Capture One (dla Sony)

        Capture One Express (dla Sony)21 to bezpłatne oprogramowanie do obróbki danych w formacie RAW. Capture One Pro (dla Sony) to wersja płatna oferująca kompatybilne funkcje, jak dostosowanie lokalne oraz fotografowanie przy połączeniu z komputerem.



        ea916cb1d2b6ab23caef749f53374626?fmt=jpeg
        Sony
        005412

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Mocowanie:
        Sony E
        Rozdzielczość obrazu:
        42 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        Współpraca z obiektywami Obiektywy Sony z mocowaniem typu E
        Mocowanie obiektywu Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        Współczynnik kształtu obrazu 3:2
        Liczba pikseli (efektywnie) Około 42,4 megapiksela
        Liczba pikseli (całkowita) Ok. 43,6 megapiksela
        Typ przetwornika Pełnoklatkowy (35,9 × 24,0 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        System ochrony przed kurzem Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu

        Zapis (fotografie)

        Format zapisu JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)
        Rozmiar obrazu (piksele) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 7952 x 5304 (42 MP), M: 5168 x 3448 (18 MP), S: 3984 x 2656 (11 MP)
        APS-C L: 5168 x 3448 (18M), M: 3984 x 2656 (11M), S: 2592 x 1728 (4,5M)
        Rozmiar obrazu (piksele) [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 7952 x 4472 (36 MP), M: 5168 x 2912 (15 MP), S: 3984 x 2240 (8,9 MP)
        APS-C L: 5168 x 2912 (15M), M: 3984 x 2240 (8,9M), S: 2592 x 1456 (3,8M)
        Tryby jakości obrazu RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard)
        Efekty zdjęciowe 8 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki, czarno-biały o bogatej gradacji
        Styl twórczy Standardowy, intensywny, neutralny, czysty, głęboki, pastelowy, portret, krajobraz, zachód słońca, nocny widok, jesienne liście, czerń i biel, sepia, ramka stylu (1–6),
        (kontrast (od –3 do +3), nasycenie barw (od –3 do +3), ostrość (od –3 do +3))
        Profile obrazu Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        Funkcje zakresu dynamicznego Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)
        Przestrzeń barw Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color
        14bit RAW Tak
        Format RAW bez kompresji Tak

        Zapis (film)

        Format zapisu XAVC S: zgodność z formatem AVCHD 2.0
        Kompresja filmu XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264
        Format zapisu dźwięku XAVC S: LPCM, 2 kanały
        AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator
        Przestrzeń barw Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour
        Efekty zdjęciowe Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka(normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki
        Styl twórczy Standardowy, intensywny, neutralny, czysty, głęboki, pastelowy, portret, krajobraz, zachód słońca, nocny widok, jesienne liście, czerń i biel, sepia, ramka stylu (1–6),
        (kontrast (od –3 do +3), nasycenie barw (od –3 do +3), ostrość (od –3 do +3))
        Profile obrazu Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        Rozmiar obrazu (piksele), NTSC XAVC S 4K: 3840 × 2160 (30p, 100M), 3840 × 2160 (24p, 100M), 3840 × 2160 (30p, 60M), 3840 × 2160 (24p, 60M) XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100M), 1920 × 1080 (120p, 60M), 1920 × 1080 (60p, 50M), 1920 × 1080 (30p, 50M), 1920 × 1080 (24p, 50M), 1920 × 1080 (60p, 25M), 1920 × 1080 (30p, 16M) AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17M, FH)
        Rozmiar obrazu (piksele), PAL XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25p, 100M), 3840 × 2160 (25p, 60M) XAVC S HD: 1920 × 1080 (100p, 100M), 1920 × 1080 (100p, 60M), 1920 × 1080 (50p, 50M), 1920 × 1080 (25p, 50M), 1920 × 1080 (50p, 25M), 1920 × 1080 (25p, 16M) AVCHD: 1920 × 1080 (50i, 24M, FX), 1920 × 1080 (50i, 17M, FH)
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ)  Tryb NTSC:
        1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s
        Tryb PAL:
        1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ I ROZMIAR OBRAZU)  Tryb NTSC: 1920 × 1080 (60p, 30p, 24p)
        Tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p)
        Funkcje filmu Wyświetlanie poziomu dźwięku
        Regulacja poziomu nagrywania dźwięku
        Przełącznik PAL/NTSC
        Tak (1280 × 720, 9 Mb/s)
        TC/UB
        (Nastawianie kodu czasowego, nastawianie bitów użytkownika, format kodu czasowego, zliczanie kodu czasowego (Run/Make), zapis czasu w bitach użytkownika)
        Funkcja automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki (Auto Slow Shutter)
        Sterowanie nagrywaniem
        Wyświetlanie informacji HDMI (włączanie/wyłączanie)
        Asysta wyświetlania gamma
        Wyjście HDMI® 3840 × 2160 (25p)
        1920 × 1080 (50p)
        1920 × 1080 (50i)
        1920 × 1080 (24p)
        1920 × 1080 (60p)
        1920 × 1080 (60i)
        3840 × 2160 (30p)
        3840 × 2160 (24p),
        YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów
        Wyjście „czystego” sygnału HDMI 3840 × 2160 (25p), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów

        System nagrywania

        Informacje o lokalizacji Łącze ze smartfona Tak
        Nośnik Memory Stick PRO Duo
        Karta pamięci Memory Stick PRO-HG Duo™
        Memory Stick Micro (M2)
        Karta pamięci SD
        Karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II)
        Karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II)
        Karta pamięci microSD
        Karta pamięci microSDHC
        Karta pamięci microSDXC
        Gniazdo na kartę pamięci GNIAZDO 1: gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II)
        GNIAZDO 2: gniazdo wielofunkcyjne do obsługi karty pamięci Memory Stick Duo/SD (zgodne z UHS-I)
        Tryb zapisu na dwie karty pamięci Symult. Rej. (Fotografia), symult. Rej. (Film), symult. Rej. (fotografia/film), sortowanie (JPEG/RAW), sortowanie (fotografia/film), automatyczne przełączanie nośnika (wł./wył.), kopia

        Redukcja szumów

        Redukcja szumów Przy długich czasach ekspozycji: Włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s
        Wieloklatkowa redukcja szumów -

        Balans bieli

        Tryby balansu bieli Automatyczny, światło dzienne, w cieniu, pochmurnie, żarówka, świetlówka (ciepła biała / zimna biała / dzienna biała / światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (od 2500 do 9900K) i filtr barwny (od G7 do M7: 57 stopni, od A7 do B7: 29 stopni), własny
        Mikrokorekty automat. balansu bieli Tak, od G7 do M7, 57 stopni, od A7 do B7, 29 stopni
        Priorytet ustawiony w trybie AWB Tak
        Bracketing 3 klatki, do wyboru poziom H/L

        Ostrość

        Sposób nastawiania ostrości Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
        Czujnik ostrości Przetwornik CMOS Exmor R™
        Pola ostrości Pełna klatka 35 mm: 399 pól (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z pełnoklatkowym przetwornikiem: 323 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 255 pól (AF z detekcją fazy)/ 425 pól (AF z detekcją kontrastu)
        Zakres czułości ostrości EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)
        Tryb ostrości Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny
        Strefa wyznaczania ostrości Szeroka (399 pól (AF z detekcją fazy), 425 pól (AF z detekcją kontrastu)) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie ostrości (szeroka / strefowa / środkowa / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika)
        Inne funkcje Czujnik zbliżenia oka (tylko po założeniu adaptera LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawanych oddzielnie))
        Śledzenie ostrości, ustawianie ostrości na oko ([Fotografia] Człowiek / Zwierzę), mikrokorekty AF (z użyciem sprzedawanego oddzielnie adaptera LA-EA2 lub LA-EA4), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF, przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF
        Światło wspomagające autofokus (AF Illuminator) Tak (z wbudowanej diody LED)
        Zasięg światła wspomagającego AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28 – 70 mm F3,5-5,6 OSS)
        Sposób nastawiania ostrości pilotem LA-EA3 (sprzedawany oddzielnie) Do wyboru (detekcja fazy, detekcja kontrastu)

        Ekspozycja

        Typ pomiaru Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        Czujnik pomiarowy Przetwornik CMOS Exmor R™
        Zakres czułości pomiaru EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        Tryb pomiaru Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar
        Kompensacja ekspozycji +/- 5,0 EV (do wyboru co 1/3 lub 1/2 EV)
        (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: ±3 EV (co 1/3 EV))
        Bracketing ekspozycji Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.
        Pamięć ekspozycji (AE Lock) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)
        Tryby ekspozycji Automatyczny (iAuto)
        Zaprogramowana automatyka ekspozycji (P)
        Preselekcja przysłony (A)
        Preselekcja czasu ekspozycji (S)
        Ręczny (M)
        Film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczny (M))
        Nagrywanie w zwolnionym i przyspieszonym tempie (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu migawki (S), ręczny (M))
        Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji) Fotografie: ISO 100–32 000 (wartości ISO od 50 do 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO),
        Automatyka (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)
        Filmy: odpowiednik ISO 100–32 000, automatyka (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej i dolnej granicy)
        Fotografowanie bez migotania Tak

        Wizjer

        Typ wizjera Wizjer elektroniczny 1,3 cm (0,5″), kolorowy, Quad-VGA OLED
        Liczba punktów 3 686 400 punktów
        Regulacja jasności (wizjer) Automatyczna, ręczna (5 kroków od -2 do +2)
        Regulacja temperatury barwowej Ręczna (5 ustawień)
        Pokrycie kadru 100%
        Powiększenie około 0,78x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1 m-1)
        Regulacja dioptrii -4,0 – +3,0 m-1
        Odległość od oka Około 23mm od soczewki wizjera; 18,5mm od ramki wizjera przy -1 m-1 (norma Camera & Imaging Products Association)
        Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze Std 60 kl./s / Hi 120 kl./s
        Zawartość wyświetlacza Wyświetlacz graficzny
        Wyświetlanie wszystkich informacji
        Brak informacji
        Poziomnica cyfrowa
        Histogram

        Ekran LCD

        Typ monitora "7,5 cm (3,0""), TFT"
        Liczba punktów 2 359 296 punktów
        Panel dotykowy Tak
        Regulacja jasności Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        Regulacja kąta Maksymalnie ok. 107° w górę, około 41° w dół
        Wybór wyświetlacza (wizjer/LCD) Tak (automatyczny/ręczny)
        Podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt (LCD) Włączanie/wyłączanie
        System obsługi Quick Navi Tak
        Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości Tak (pełna klatka 35 mm: 6,2×, 12,4×
        APS-C: 4,0×, 8,0×)
        Zebra Tak
        (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne)
        Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty)
        Inne Siatka linii
        (Siatka reguły trójpodziału, siatka prostokątna, przekątne + siatka prostokątna, wyłączone)
        Znacznik filmu
        (Środek, proporcje, strefa bezpieczeństwa, ramka kadru)
        Zawartość wyświetlacza Wyświetlacz graficzny
        Wyświetlanie wszystkich informacji
        Brak informacji
        Poziomnica cyfrowa
        Histogram
        Do wizjera
        Wyłączanie monitora

        Inne funkcje

        PlayMemories Camera Apps™ -
        Clear Image Zoom Fotografie: około 2×
        Filmy: około 1,5× (4K), około 2× (HD)
        Zoom cyfrowy Inteligentny zoom (fotografie): pełna klatka 35 mm: M: około 1,5×, S: około 2×
        APS-C: M: około 1,3x, S: około 2x
        Zoom cyfrowy (fotografie): pełna klatka 35 mm: L: około 4×, M: około 6,2×, S: około 8×
        APS-C: L: około 4×, M: około 5,2×, S: około 8×
        Zoom cyfrowy (filmy): pełna klatka 35 mm: około 4×
        APS-C: około 4×
        Rozpoznawanie twarzy Tryby: priorytet twarzy w trybie AF (włączony/wyłączony), priorytet twarzy w trybie wielosegmentowym (włączony/wyłączony), priorytet zarejestrowanych twarzy (włączony/wyłączony)
        Rejestracja twarzy
        Maks. liczba wykrywanych twarzy: 8
        Inne "Fotografowanie z interwałem: tak

        Ostrość dotykiem: tak (przy korzystaniu z monitora LCD lub wizjera)"

        Najdłuższy czas migawki przy automatycznej czułości ISO
        Regulacja jasności
        Definiowanie nazwy pliku
        Informacja o prawach autorskich
        Przesyłanie na serwer FTP
        Przewodnik
        Wybór obszaru
        Tryb wystawy sklepowej
        Tryb lampy wideo
        Regulacja zoomu przez obrót pierścienia sterowania
        Zgodność z Eye-Fi -

        Migawka

        Typ Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        Czas otwarcia migawki Fotografie: od 1/8000 do 30 s i B; filmy: 1/8000 do 1/4 (1/3 kroku); do 1/60 w trybie AUTOMATYCZNYM (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki).
        Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość 1/250 s
        Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny Tak (włączanie/wyłączanie)
        Cicha praca Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        Typ Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        Efekt kompensacji 5,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1,4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        Sterowanie Przedbłysk TTL
        Kompensacja mocy błysku +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        Bracketing lampy błyskowej 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.
        Tryby pracy lampy błyskowej Lampa wyłączona
        Lampa automatyczna
        Błysk wypełniający
        Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji
        Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny
        Osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie)
        Bezprzewodowy
        Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
        Współpraca z lampą zewnętrzną Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        Blokada mocy błysku Tak
        Sterowanie bezprzewodowe Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji).

        Mechanizm

        Tryby zapisu Pojedynczy
        Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) Zdjęcia seryjne: Hi+: maks. 10 kl./s, Hi: maks. 8 kl./s, Mid: maks. 6 kl./s, Lo: maks. 3 kl./s
        Liczba kadrów do zarejestrowania (przybliżona) JPEG Bardzo wysoka L: 76 klatek
        JPEG Wysoka L: 76 klatek
        JPEG Standardowa L: 76 klatek
        RAW: 76 klatek
        RAW i JPG: 76 klatek
        RAW (bez kompresji): 28 klatek
        RAW (bez kompresji) i JPG: 28 klatek
        Samowyzwalacz 10 sek. opóźnienia / 5 sek. opóźnienia / 2 sek. opóźnienia / ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 sek. / 5 klatek po 10 sek. / 3 klatki po 5 sek. / 5 klatek po 5 sek. / 3 klatki po 2 sek. / 5 klatek po 2 sek.) / bracketing z samowyzwalaczem
        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting Tak

        Odtwarzanie

        Przechwytywanie zdjęć Tak
        Tryby Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji)
        Indeks 9/25 klatek
        Tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 19,9×, M: 12,9×, S: 10,0×)
        Automatyczny podgląd (10 s, 5 s, 2 s, wył.)
        Obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.)
        Pokaz slajdów
        Wybór folderu (data / fotografie / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K)
        Przewijanie w przód/w tył (film)
        Kasowanie
        Ochrona
        Klasyfikacja
        Grupowanie zdjęć seryjnych

        Interfejs

        Złącze komputerowe Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera
        Złącze Multi Terminal / Micro USB Tak
        Złącze USB typu C® Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2))
        NFC Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3)
        Zdalne sterowanie jednym dotknięciem
        Prezentowanie jednym dotknięciem
        Bezprzewodowa sieć LAN (wbudowana) Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)
        Oglądanie na smartfonie: tak
        Przesyłanie do komputera: tak
        Oglądanie na telewizorze  
        Bluetooth® Tak (standard Bluetooth w wer. 4.1 (pasmo 2,4 GHz))
        Wyjście HD Złącze HDMI® micro (typu D)
        BRAVIA Sync (sterowanie przez HDMI)
        PhotoTV HD
        Rejestrowanie filmu w formacie 4K/wyświetlanie fotografii w formacie 4K
        Stopka Multi Interface Tak
        Gniazdo mikrofonu Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        Złącze do synchronizacji Tak
        Gniazdo słuchawkowe Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        Złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym Tak
        Zdalne sterowanie z komputera Tak
        Złącze LAN -

        Dźwięk

        Mikrofon Wbudowany mikrofon stereofoniczny lub mikrofon XLR-K2M / XLR-K1M / ECM-XYST1M (sprzedawany oddzielnie)
        Głośnik Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        Obsługiwane standardy Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

        Funkcja użytkownika

        Typ Ustawienia przycisków użytkownika

        Kompensacja cech obiektywu

        Ustawienie Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Zasilanie

        Dostarczany akumulator Jeden akumulator NP-FZ100
        Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) Około 530 zdjęć (wizjer) / około 640 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        Czas pracy baterii/akumulatora (film, faktyczne nagrywanie) Około 100 minut (wizjer), około 115 minut (monitor LCD)
        (Norma Camera & Imaging Products Association)
        Czas pracy baterii/akumulatora (film, nagrywanie ciągłe) Około 180 minut (wizjer), około 190 minut (monitor LCD)
        (Norma Camera & Imaging Products Association)
        Ładowanie wewnętrznego akumulatora Tak (przez złącze Multi/Micro USB lub USB Type-C®)
        Pobór mocy (wizjer) Fotografie: około 3,7 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3,5-5,6 OSS), Filmy: około 5,5 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3,5-5,6 OSS)
        Pobór mocy (ekran LCD) Fotografie: około 3,0W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3,5-5,6 OSS), Filmy: około 5,2 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3,5-5,6 OSS)
        Zasilanie przez łącze USB Tak (przez złącze Multi/Micro USB lub USB Type-C®)

        Inne

        Temperatura w środowisku pracy 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C

        Wymiary i waga

        Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci) 657 g/1 lb 7,2 oz
        Wymiary (szer. x wys. x gł.) Około 126,9 x 95,6 x 73,7 mm, około 126,9 x 95,6 x 62,7 mm (od uchwytu do monitora)/Około 5 × 3 7/8 × 3 cale, około 5 × 3 7/8 × 2 1/2 cala (od uchwytu do monitora)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot