Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu
      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu

      Sony A7R IVA Body + RABAT 800zł z kodem: S800 + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejestracji zakupu

      16 495,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      005447 | EAN: 4548736128514 | MPN (kod producenta): ILCE7RM4AB.CEC

      Rabat 800zł z kodem: S800. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A7R IVA

        Sony A7R IVA to pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Posiada matryce o rozdzielczości 61MP i tryb zdjęć seryjnych działa z prędkością 10 klatek na sekundę. Aparat ułatwi pracę profesjonalistom, dzięki swojej niezawodności i wygodzie.


        Promocja Sony Marzec 2024


        Sony Lens Cashback

        Pełnoklatkowa, podświetlana matryca CMOS 61,0 MP

        Nowy przetwornik obrazu CMOS Exmor R charakteryzuje się nieporównywalnie wysoką rozdzielczością. Konstrukcja z tylnym podświetleniem ma wysoką czułość i niski poziom szumów pomimo bardzo dużej liczby pikseli wynoszącej 61,0 MP.



        Najnowszy procesor obrazu

        Najnowszy procesor obrazu BIONZ X współpracuje z układami LSI przedniej części matrycy, zwiększając jej wydajność i osiągając nawet 15 stopniowy zakres dynamiczny przy niskiej czułości ISO.

        067b66841723513dcaf965d5d948adcb.jpg


        Szeroki zakres czułości: od ISO 100 do ISO 32 000

        Mimo zwiększonej liczby pikseli model α7R IV osiąga ISO 32 0003 i redukuje szumy w zakresie niskiej i średniej czułości, zapewniając wysoką jakość obrazu.

        e4fe711908c03ed820ad0d21e6d4b13d.jpg



        Wbudowany w korpus 5-osiowy system stabilizacji obrazu

        5-osiowy stabilizator obrazu w korpusie korzysta ze zoptymalizowanego algorytmu, który maksymalizuje wydajność przetwornika 61,0 Mp. Umożliwia to niezawodne robienie zdjęć bez statywu ze skróconym o 5,5 jednostki4 czasem otwarcia migawki.

        e4fe711908c03ed820ad0d21e6d4b13d.jpg



        Wykonuj zdjęcia w całkowitej ciszy

        Cichy tryb robienia zdjęć sprawdza się nie tylko tam, gdzie potrzebna jest cisza, ale też zmniejsza wibracje, które mogą rozmyć zdjęcia. Bezwibracyjna migawka w pełni korzysta z niezwykle wysokiej rozdzielczości α7R IV, dając ostre, wyraźne zdjęcia.

        e4fe711908c03ed820ad0d21e6d4b13d.jpg



        Struktura zmniejszająca rozmycie

        Przeprojektowany mechanizm usprawnia moduł migawki, zapobiegając subtelnym drganiom aparatu, a udoskonalony algorytm stabilizatora obrazu redukuje rozmycie obrazu. Wysoka rozdzielczość kamery została utrzymana.

        e4fe711908c03ed820ad0d21e6d4b13d.jpg



        Zdalne wyzwalanie migawki bez drgań

        Zdalna obsługa aparatu za pomocą opcjonalnego pilota (RMT-P1BT) umożliwia robienie zdjęć bez drgań aparatu spowodowanych naciśnięciem migawki. Maksymalizuje to rozdzielczość przetwornika obrazu.

        e4fe711908c03ed820ad0d21e6d4b13d.jpg



        Najwyższa prędkość serii w swojej klasie

        Mimo niesamowitej rozdzielczości aparat α7R IV zachowuje szybkość fotografowania do 10 kl./s przy użyciu migawki mechanicznej (do 8 kl./s w trybie zdjęć seryjnych z podglądem na żywo).7 W ten sposób można uchwycić najważniejsze momenty – np. dzikie zwierzęta w ruchu – z subtelnymi szczegółami dzięki wysokiej rozdzielczości 61,0 megapiksela.

        a7rIV



        Rozdzielczość 26,2 MP i kadrowanie APS-C

        Dzięki doskonałej rozdzielczości obrazu można zapisywać obrazy w wysokiej jakości – nawet ok. 26,2 megapiksela – po skadrowaniu pełnoklatkowego obrazu do rozmiaru APS-C. Aparat α7R IV pozwala robić pełnoklatkowe zdjęcia ornitologiczne o rozdzielczości 61,0 megapiksela, które zwykle wymagają kadrowania, by powiększyć zarejestrowane obrazy.

        a7rIV



        System AF pokrywający rozległą strefę

        Nowy przetwornik obrazu zapewnia szerokie pokrycie AF o dużej gęstości dzięki 567 punktom AF z wykrywaniem fazy (ok. 99,7% wysokości i 74,0% szerokości). 425-punktowy system AF z wykrywaniem kontrastu zapewnia precyzyjną regulację ostrości.

        a7rIV



        Szybki autofokus mimo wyższej rozdzielczości

        Ulepszony, szybki mechanizm Fast Hybrid AF sprawia, że mimo dużej ilości przetwarzanych danych aparat α7R IV błyskawicznie ostrzy nawet w słabym świetle, doskonale rejestrując namierzony obiekt.

        a7rIV



        Jeszcze lepsze stabilne śledzenie ostrości

        Większa liczba punktów AF, zwiększone pokrycie czujnika AF i udoskonalony algorytm AF jeszcze bardziej zwiększają wydajność śledzenia obiektów, zapewniając spójne zdjęcia nawet przy skomplikowanych lub nagłych ruchach.

        a7rIV



        Natychmiastowe ustawienie ostrości na oku

        Gdy włączona jest funkcja priorytetu twarzy/oczu w trybie AF, wystarczy nacisnąć przycisk migawki do połowy, nacisnąć przycisk AF-ON lub przypisany przycisk niestandardowy. Aparat ustawi ostrość na oko obiektu.

        a7rIV



        Wybór prawego/lewego oka

        Teraz za pomocą niestandardowego przycisku możesz wybrać konkretne oko – lewe lub prawe – przed lub w trakcie fotografowania. Pozwala to skupić się na kompozycji, oświetleniu i innych szczegółach.

        a7rIV



        Działa z funkcją śledzenia w czasie rzeczywistym

        Możesz połączyć funkcję Real-time Eye AF ze śledzeniem w czasie rzeczywistym, które reaguje na dynamiczny ruch obiektu. Umożliwia to precyzyjne śledzenie i wygodne robienie portretów.

        a7rIV



        Bezprzewodowe fotografowanie z komputera

        Użyj PC Remote, by obsługiwać α7R IV lub przesyłać dane do komputera poprzez zdalną aplikację Imaging Edge (ver. 2.0 lub nowsza). Szybsze łącze Wi-Fi 5 GHz14 pozwala na jeszcze większą elastyczność.

        a7rIV



        Łącze USB to skuteczniejsze działanie PC Remote

        Port USB 3.2 Gen 1 kompatybilny z USB-C zapewnia szybsze przesyłanie danych dzięki nowemu algorytmowi dla przewodowego PC Remote. Płynnie przesyłaj duże, nieskompresowane zdjęcia w standardzie RAW bez zakłócania przepływu pracy.

        a7rIV



        Przesyłanie danych przez serwer FTP w tle

        α7R IV obsługuje przesył danych przez serwer FTP w tle w trakcie i po wykonaniu zdjęć w formatach JPEG i RAW, zapewniając profesjonalistom szybki transfer plików. Do urządzenia można przypisać do 9 serwerów.

        a7rIV


        Precyzyjny AF przy słabym świetle

        Zaawansowane algorytmy AF zwiększają precyzję autofokusa w słabym świetle nawet do EV-3. „Priorytet ostrości w napędzie przysłony” umożliwia dokładniejsze ustawianie ostrości w słabym świetle i przy zwiększonej przysłonie.


        Możesz zrobić do 76 zdjęć w trybie ciągłym

        Ponieważ bufor pamięci jest 1,5 raza większy, aparat utrzymuje szybkość serii zdjęć do ok. 68 zdjęć. W trybie APS-C można wykonać ok. trzy razy więcej zdjęć niż w trybie fotografowania z pełną klatką.


        Dwa gniazda na nośniki obsługujące standard UHS-II

        Dwa gniazda kart pamięci obsługujące UHS-I i UHS-II umożliwiają szybkie zapisywanie danych. α7R IV zapewnia jednoczesny lub naprzemienny zapis, osobne dane w formacie RAW/JPEG oraz zdjęcia/filmy i kopiowanie danych pomiędzy kartami.


        Realizuj profesjonalne, długie sesje

        α7R IV używa akumulatora NP-FZ100 o dużej pojemności. Przy dłuższych sesjach zdjęciowych połącz aparat z opcjonalnym uchwytem pionowym VG-C4EM mieszczącym dwa akumulatory NP-FZ100, dwukrotnie wydłużającym prace urządzenia.


        Dane techniczne

        Współpraca z obiektywami
        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        Typ przetwornika
        Pełnoklatkowy (typu 35 mm, 35,7 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R

        Liczba pikseli (efektywnie)
        Około 61,0 megapikseli

        Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji)
        Fotografie: ISO 100-32000 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 102400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: Odpowiednik ISO 100-32000, AUTO (ISO 100-12800, z możliwością wyboru dolnej i górnej granicy)

        Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie)
        Około 530 zdjęć (wizjer) / około 670 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)

        Typ wizjera
        Wizjer elektroniczny (kolorowy) 1,3 cm (typ 0,5), UXGA OLED

        Typ monitora
        7,5 cm (3,0"), TFT
        Pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor R 61,0 MP 35 mm i szybki procesor obrazu BIONZ X

        Standardowy zakres czułości: od ISO 100 do ISO 32 000

        Fast Hybrid AF z 567 polami AF z detekcją fazy w płaszczyźnie ogniskowej i 425 polami AF z detekcją kontrastu

        Duża szybkość zdjęć seryjnych wynosząca nawet 10 kl./s przy włączonym śledzeniu AF/AE

        Niezawodność i wygoda ułatwiająca pracę profesjonalistom


        Sony
        005447

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        61 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        Współpraca z obiektywami Obiektywy Sony z mocowaniem typu E
        Mocowanie obiektywu Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        Współczynnik kształtu obrazu 3:2
        Liczba pikseli (efektywnie) Około 61,0 megapikseli
        Liczba pikseli (całkowita) Około 62,5 megapikseli
        Typ przetwornika Pełnoklatkowy (typu 35 mm, 35,7 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
        System ochrony przed kurzem Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu

        Zapis (fotografie)

        Format zapisu JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)
        Rozmiar obrazu (piksele) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 9504 x 6336 (60 mln), M: 6240 × 4160 (26 mln), S: 4752 × 3168 (15 mln) APS-C L: 6240 x 4160 (26 mln), M: 4752 × 3168 (15 mln), S: 3120 × 2080 (6,5 mln)
        ROZMIAR (PIKSELE) [4:3]  Pełna klatka 35 mm L: 8448 x 6336 (54M), M: 5552 × 4160 (23M), S: 4224 × 3168 (13 M) APS-C L: 5552 x 4160 (23M), M: 4224 × 3168 (13M), S: 2768 × 2080 (5,8 M)
        Rozmiar obrazu (piksele) [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 9504 x 5344 (51M), M: 6240 × 3512 (22M), S: 4752 × 2672 (13 M) APS-C L: 6240 x 3512 (22M), M: 4752 × 2672 (13M), S: 3120 x 1752 (5,5M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1]  Pełna klatka 35 mm L: 6336 x 6336 (40M), M: 4160 × 4160 (17M), S: 3168 × 3168 (10 M) APS-C L: 4160 x 4160 (17M), M: 3168 × 3168 (10M), S: 2080 x 2080 (4,3M)
        Rozmiar obrazu (piksele) [tryb panoramy] -
        Tryby jakości obrazu RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard)
        Efekty zdjęciowe 7 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka(normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki
        Styl twórczy Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1–6) (Kontrast (-3 do +3), Nasycenie barw (-3 do +3), Ostrość (-5 do +5))
        Profile obrazu Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        Funkcje zakresu dynamicznego Wył. DRO (automatyka/poziom (1-5))
        Przestrzeń barw Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color
        14bit RAW Tak
        Format RAW bez kompresji Tak

        Zapis (film)

        Format zapisu XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0
        Kompresja filmu XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264
        Format zapisu dźwięku XAVC S: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator
        Przestrzeń barw Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour
        Efekty zdjęciowe Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka(normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki
        Styl twórczy Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1–6) (Kontrast (-3 do +3), Nasycenie barw (-3 do +3), Ostrość (-5 do +5))
        Profile obrazu Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie
        Rozmiar obrazu (piksele), NTSC XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30 p, 100 M), 3840 x 2160 (24 p, 100 M), 3840 x 2160 (30 p, 60 M), 3840 x 2160 (24 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100 M), 1920 × 1080 (120p, 60 M), 1920 × 1080 (60p, 50 M), 1920 × 1080 (30p, 50 M), 1920 × 1080 (24p, 50 M), 1920 × 1080 (60p, 25 M), 1920 × 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17 M, FH)
        Rozmiar obrazu (piksele), PAL XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25p, 100M), 3840 × 2160 (25p, 60M), XAVC S HD:1920 × 1080 (100p, 100M), 1920 × 1080 (100p, 60M), 1920 × 1080 (50p, 50M), 1920 × 1080 (25p, 50M), 1920 × 1080 (50p, 25M), 1920 × 1080 (25p, 16M), AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24M, FX), 1920 x 1080 (50i, 17M, FH)
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ)  Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s
        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ I ROZMIAR OBRAZU)  Tryb NTSC: 1920×1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p)
        Funkcje filmu Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie proxy (1280 × 720 (ok. 9 Mb/s)), TC/UB (pamięć TC/pamięć UB/format TC/przebieg TC/tworzenie TC/zapis czasu UB), automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem, wyświetlanie wyraźnych informacji HDMI. (włączanie/wyłączanie), wspomaganie wyświetlania gamma
        Wyjście HDMI® 3840 × 2160 (25p), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów

        System nagrywania

        Informacje o lokalizacji Łącze ze smartfona Tak
        Nośnik Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC
        Gniazdo na kartę pamięci SLOT1: gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II), SLOT2: Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II)
        Tryb zapisu na dwie karty pamięci Symult. Rej. (Fotografia), symult. Rej. (Film), symult. Rej. (fotografia/film), sortowanie (JPEG/RAW), sortowanie (fotografia/film), automatyczne przełączanie nośnika (wł./wył.), kopia

        Redukcja szumów

        Redukcja szumów Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; Przy dużych czułościach ISO: Normalna / słaba / wyłączona
        Wieloklatkowa redukcja szumów -

        Balans bieli

        Tryby balansu bieli Automatyczny / światło dzienne / cień / chmury / żarówki / świetlówki (ciepła biel / zimna biel / biel dnia / światło dzienne) / lampa błyskowa / pod wodą / temperatura barwowa (2500 do 9900K) i filtr barwny (G7 do M7 (57 kroków), A7 do B7 (29 kroków)) / własny
        Mikrokorekty automat. balansu bieli Tak (G7 do M7,57 stopni) (A7 do B7,29 stopni)
        Priorytet ustawiony w trybie AWB Tak
        BLOKADA WYKRYWANIA AWB  Tak (migawka w połowie zamknięta / zdjęcia seryjne / wył.)
        Bracketing 3 klatki, do wyboru poziom H/L

        Ostrość

        Sposób nastawiania ostrości Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu)
        Czujnik ostrości Przetwornik CMOS Exmor R™
        Pola ostrości Pełna klatka 35 mm: 567 punktów (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z pełnoklatkowym obiektywem: 325 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 247 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)
        Zakres czułości ostrości EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)
        Tryb ostrości Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości
        Strefa wyznaczania ostrości Szeroka (567 pól (AF z detekcją fazy), 425 pól (AF z detekcją kontrastu)) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie ostrości (szeroka / strefowa / środkowa / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika)
        Inne funkcje Czujnik zbliżenia oka (tylko z zainstalowanym adapterem LA-EA2 lub LA-EA4, do nabycia oddzielnie), śledzenie ostrości, ustawianie ostrości na oko [Fotografia] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę, [Film] Człowiek (wybór lewego/prawego oka), mikrokorekty AF (z użyciem sprzedawanego oddzielnie adaptera LA-EA2 lub LA-EA4), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, czułość śledzenia AF, przełączanie pionowego/poziomego obszaru AF, rejestracja obszaru AF, cyrkulacja punktu ostrości
        Światło wspomagające autofokus (AF Illuminator) Tak (z wbudowanej diody LED)
        Zasięg światła wspomagającego AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28 – 70 mm F3,5-5,6 OSS)
        Sposób nastawiania ostrości pilotem LA-EA3 (sprzedawany oddzielnie) detekcji fazy

        Ekspozycja

        Typ pomiaru Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref
        Czujnik pomiarowy Przetwornik CMOS Exmor R™
        Zakres czułości pomiaru EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)
        Tryb pomiaru Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar
        Kompensacja ekspozycji +/- 5,0 EV (do wyboru krok co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: +/- 3 EV (co 1/3 EV))
        Bracketing ekspozycji Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.
        Pamięć ekspozycji (AE Lock) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)
        Tryby ekspozycji AUTO (iAuto), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu otwarcia migawki (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), zwolnione i przyspieszone tempo (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M))
        Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji) Fotografie: ISO 100-32000 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 102400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: Odpowiednik ISO 100-32000, AUTO (ISO 100-12800, z możliwością wyboru dolnej i górnej granicy)
        Fotografowanie bez migotania Tak
        Tryby tematyczne -

        Wizjer

        Typ wizjera Wizjer elektroniczny (kolorowy) 1,3 cm (typ 0,5), UXGA OLED
        Liczba punktów 5 760 000 punktów
        Regulacja jasności (wizjer) Automatyczna, ręczna (5 kroków od -2 do +2)
        Regulacja temperatury barwowej Ręczna (5 ustawień)
        Pokrycie kadru 100%
        Powiększenie Ok. 0,78x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m<sup>-1</sup>)
        Regulacja dioptrii -4,0 do +3,0 m<sup>-1</sup>
        Odległość od oka Ok. 23 mm od soczewki wizjera; 18,5 mm od ramki wizjera przy -1 m<sup>-1</sup> (norma Camera & Imaging Products Association)
        Wybór liczby klatek na sekundę w wizjerze Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s
        Zawartość wyświetlacza Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram

        Ekran LCD

        Typ monitora "7,5 cm (3,0""), TFT"
        Liczba punktów 2 359 296 punktów
        Panel dotykowy Tak
        Regulacja jasności Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody
        Regulacja kąta Maksymalnie ok. 107° w górę, około 41° w dół
        Wybór wyświetlacza (wizjer/LCD) Tak (automatyczny/ręczny)
        Podgląd w czasie rzeczywistym efektów korekt (LCD) Włączanie/wyłączanie
        System obsługi Quick Navi Tak
        Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości Tak (pełna klatka 35 mm: 5,9 x, 11,7 x; APS-C: 3,9 x, 7,8 x
        Zebra Tak (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne)
        Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: czerwony/żółty/niebieski/biały)
        Inne Siatka linii (siatka reguły trójpodziału/siatka kwadratowa/diagram i siatka kwadratowa/wył.), znacznik filmowy (środek/aspekt/strefa bezpieczeństwa/ramka pomocnicza)
        Zawartość wyświetlacza Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram, w trybie wizjera, wyłączanie monitora

        Inne funkcje

        PlayMemories Camera Apps™ -
        Clear Image Zoom Fotografie: około 2 x, filmy: 1,5x (4K), około 2x (HD)
        Zoom cyfrowy Inteligentny zoom (fotografie): Pełna klatka 35 mm: M: ok. 1,5x, S: około 2x; APS-C: M: ok. 1,3x, S: ok. 2x, zoom cyfrowy (fotografie): Pełna klatka 35 mm: L: ok. 4x, M: ok. 6,1x, S: około 8x; APS-C: L: ok. 4x, M: ok. 5,3x, S: ok. 8x, zoom cyfrowy (film): Pełna klatka 35 mm: około 4x; APS-C: około 4x
        Rozpoznawanie twarzy Tryby: Priorytet twarzy w AF (włączony/wyłączony), Priorytet twarzy w wielopunktowym pomiarze (włączony/wyłączony), priorytet rejestracji twarzy (włączony/wyłączony), rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywanych twarzy: 8
        Samowyzwalacz do autoportretów -
        Inne Nagrywanie okresowe, nastawianie ostrości przez dotknięcie: Tak (ustawianie ostrości przez dotknięcie/panel dotykowy/śledzenie dotykiem), min. automatyczna czułość ISO, SS, monitorowanie jasności, informacje o prawach autorskich, wprowadzanie nazwy pliku, zapisywanie/importowanie ustawień, funkcja transmisji danych FTP, pomoc, ustawienie regionu, tryb wystawy sklepowej, tryb lampy wideo, regulacja zoomu obrotem pierścienia

        Migawka

        Typ Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa
        Czas otwarcia migawki Fotografie: 1/8000 do 30 s, B; filmy: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/50 w trybie automatycznym (do 1/25 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
        Synchronizacja z lampą błyskową Szybkość 1/250 s
        Elektroniczny pierwszy przebieg kurtyny Tak (włączanie/wyłączanie)
        Cicha praca Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        Typ Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)
        Efekt kompensacji 5,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1,4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        Sterowanie Przedbłysk TTL
        Kompensacja mocy błysku +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)
        Bracketing lampy błyskowej 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.
        Tryby pracy lampy błyskowej Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowa, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
        Współpraca z lampą zewnętrzną Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą
        Blokada mocy błysku Tak
        Sterowanie bezprzewodowe Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji).

        Mechanizm

        Tryby zapisu Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO
        Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.) Zdjęcia seryjne: Hi+: maks. 10 kl./s, Hi: maks. 8 kl./s, Mid: maks. 6 kl./s, Lo: maks. 3 kl./s
        Liczba kadrów do zarejestrowania (przybliżona) JPEG Extra Fine L: 68 klatek, JPEG Fine L: 68 klatek, RAW i JPEG: 68 klatek, RAW i JPG: 68 klatki, RAW (bez kompresji): 30 klatek, RAW (bez kompresji) i JPG: 30 klatek
        Samowyzwalacz 10 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 2 s opóźnienia / Ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 s / 5 klatek po 10 s / 3 klatki po 5 s / 5 klatek po 5 s / 3 klatki po 2 s / 5 klatek po 2 s) / Bracketing z samowyzwalaczem (wył. / 2 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 10 s opóźnienia)
        Funkcja Pixel Shift Multi Shooting Tak (4/16)

        Odtwarzanie

        Przechwytywanie zdjęć Tak
        Tryby Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i  ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 9 / 25 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 23,8x, M: 15,6 x S: 11,9 x), automatyczny podgląd (10/5/2 s, wył.), obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.), pokaz slajdów, wybór folderu (data / fotografie / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K)[, przewijanie w przód / w tył (film), kasowanie, ochrona, ocena, dostępne zdjęcia seryjne

        Interfejs

        Złącze komputerowe Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera
        Złącze Multi Terminal / Micro USB Tak
        Złącze USB typu C® Tak (zgodność z SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2))
        NFC Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3), sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem
        Bezprzewodowa sieć LAN (wbudowana) Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz/5 GHz), oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie smartfonem, przesyłanie do komputera, oglądanie na telewizorze
        Bluetooth® Tak (standard Bluetooth w wer. 4.1 (pasmo 2,4 GHz))
        Wyjście HD Mikrozłącze HDMI (typ D), BRAVIA Sync (sterowanie dla HDMI), technologia PhotoTV HD, rejestrowanie filmu w formacie 4K, wyświetlanie fotografii w formacie 4K
        Stopka Multi Interface Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym)
        Stopka akcesoriów Auto-lock -
        Złącze Smart Accessory Terminal 2 -
        Gniazdo mikrofonu Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        Gniazdo zewnętrznego zasilania -
        Złącze do synchronizacji Tak
        Gniazdo słuchawkowe Tak (mini jack stereo 3,5 mm)
        Złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym Tak
        Zdalne sterowanie z komputera Tak
        Złącze LAN -

        Dźwięk

        Mikrofon Wbudowany, stereofoniczny 
        Głośnik Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        Obsługiwane standardy Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

        Funkcja użytkownika

        Typ Ustawienia przycisków użytkownika, programowalne ustawienie (3 zestawy w body / 4 zestawy na karcie pamięci), Moje menu, ustawienia Moje pokrętło, regulacja ustawień użytkownika dotyczących fotografowania

        Kompensacja cech obiektywu

        Ustawienie Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Zasilanie

        Dostarczany akumulator Jeden akumulator NP-FZ100
        Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie) Około 530 zdjęć (wizjer) / około 660 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        Czas pracy baterii/akumulatora (film, faktyczne nagrywanie) ok. 90 min (wizjer) / ok. 105 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association)
        Czas pracy baterii/akumulatora (film, nagrywanie ciągłe) Ok. 160 minut (wizjer) / około 170 minut (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)
        Ładowanie wewnętrznego akumulatora Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C)
        Pobór mocy (wizjer) Fotografie: około 3,7 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS), Filmy: ok. 6,2W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        Pobór mocy (ekran LCD) Fotografie: ok. 2,9W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: ok. 5,8W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)
        Zasilanie przez łącze USB Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C)

        Inne

        Temperatura w środowisku pracy 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C

        Wymiary i waga

        Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci) Około 665 g
        Wymiary (szer. x wys. x gł.) Około 128,9 mm × 96,4 mm × 77,5 mm, około 128,9 mm × 96,4 mm × 67,3 mm (OD UCHWYTU DO MONITORA) / około 5 1/8 × 3 7/8 × 3 1/8 cala, około. 5 1/8 × 3 7/8 × 2 3/4 cala (OD UCHWYTU DO MONITORA)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot