Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat

      Canon EOS R5 C body + rabat 2165zł na wybrany obiektyw RF | Zadzwoń Po Rabat

      18 499,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      044478 | EAN: 4549292184860 | MPN (kod producenta): 5077C003

      • RABAT 2165zł na wybrany obiektyw Canon RF przy zakupie z kamerą Canon C70. Promocja trwa do 30.04.2024. Sprawdź szczegóły.

      Rabat do 2165 zł na obiektywy RF :
      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Canon EOS R5 C

        Canon EOS R5 C to zaawansowany, hybrydowy bezlusterkowiec. Aparat oferuje 20 klatek na sekundę. Gwarantuje profesjonalne nagrywanie obrazu w bardzo wysokiej rozdzielczości 8K oraz zdjęcia 45 MP.


        Canon promocja na obiektyw RF


        Pełnoklatkowe kinematograficzne filmy w jakości 8K

        Rejestruj niewiarygodne szczegóły przy niskim poziomie szumów dzięki pełnoklatkowej matrycy, która umożliwia nagrywanie filmów w trybie 8K z szybkością do 30 kl./s (lub 60 kl./s z zewnętrznym zasilaczem), a także materiałów 4K / Full HD z nadpróbkowaniem obrazu oraz obrazu 4K w zwolnionym tempie i trybie 120 kl./s.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Niesamowite zdjęcia o rozdzielczości 45 megapikseli

        Model EOS R5 C zapewnia bardzo wysokiej jakości zdjęcia o wyjątkowo klarownym obrazie, niskim poziomie szumów i szerokim zakresie dynamicznym, rejestrowane z szybkością do 20 kl./s i maks. czułością ISO 51 200.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Uniwersalna obsługa obiektywów dzięki mocowaniu RF

        Wyposażona w mocowanie RF kamera EOS R5 C jest zgodna z szeroką gamą układów optycznych, w tym z najnowocześniejszymi obiektywami RF, a także obiektywami EF lub filmowymi za pośrednictwem adapterów mocowania EF-EOS R. Zaawansowany, 5-osiowy elektroniczny stabilizator obrazu pomaga rejestrować płynne i stabilne nagrania.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Szybkie, celne i niezawodne ustawianie ostrości

        Poznaj przełomową technologię Dual Pixel CMOS AF firmy Canon z funkcjami Eye AF i EOS iTR AF X. Umożliwiają one precyzyjne śledzenie wyostrzanego obiektu nawet wtedy, gdy nie jest on zwrócony w stronę urządzenia. Innowacyjne wspomaganie ręcznej regulacji ostrości Dual Pixel ułatwia ręczne wyostrzanie obrazu.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Szeroki wybór profesjonalnych formatów nagrywania i narzędzi

        Do wyboru jest szeroka gama formatów nagrywania tym trzy opcje Cinema RAW Light oraz formaty XF-AVC i MP4. Można nagrywać obraz o rozszerzonym zakresie dynamicznym dzięki profilom Canon Log 3, PQ i HLG, wykorzystując przy tym profesjonalne narzędzia, takie jak monitor przebiegów i funkcja fałszowania kolorów.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Kompaktowa, lekka konstrukcja z aktywnym chłodzeniem

        EOS R5 C to kompaktowa i lekka kamera filmowa Cinema EOS z wizjerem OLED, jasnym, przegubowym ekranem LCD oraz 13 przyciskami, do których użytkownik może przypisać wybrane funkcje. Nowy aktywny system chłodzący umożliwia nagrywanie przez długi czas, a wytrzymały korpus ze stopu magnezu zapewnia profesjonalną trwałość.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Zaawansowane opcje łączności

        Model EOS R5 C ma wielofunkcyjną stopkę do podłączania akcesoriów i umożliwia obsługę wejścia mikrofonu stereofonicznego / XLR, a także specjalne złącza do obsługi kodu czasowego, mikrofonu z wtykiem 3,5 mm, słuchawek, przewodów micro-HDMI, synchronizacji lampy błyskowej, przewodów USB-C oraz obsługę wielu aplikacji – kamera EOS R5 C jest gotowa na wszystko.

        96ded0989894c01452165c1d9c658223.jpg

        Kluczowe cechy

        Matryca pełnoklatkowa 8K
        Profesjonalne nagrywanie materiału w rozdzielczości 8K, 30 kl./s (60 kl./s w przypadku użycia zewnętrznego zasilania)

        Zdjęcia o rozdzielczości 45 megapikseli
        Zdjęcia o wysokiej rozdzielczości z szybkością 20 kl./s (elektroniczna migawka) i 12 kl./s (mechaniczna migawka)

        Długi czas nagrywania
        Nowy aktywny system chłodzenia umożliwia nagrywanie materiału o rozdzielczości 8K bez ograniczeń czasowych

        Dual Pixel CMOS AF
        Niezawodna automatyczna regulacja ostrości z funkcjami Eye AF i EOS iTR AF X

        Cinema RAW Light
        Wewnętrzny zapis profesjonalnych 12-bitowych plików RAW, do 2,6 Gb/s

        XF-AVC i MP4
        Opcje nagrywania w 10-bitowym formacie 4:2:2 XF-AVC (810 Mb/s) i HEVC (540 Mb/s)

        Formaty nagrywania w trybie HDR
        Możliwość tworzenia materiałów o wysokim zakresie dynamicznym dzięki zapisowi materiału w standardach Canon Log 3, PQ i HLG

        Cechy systemu Cinema EOS
        Monitor przebiegów, fałszywy kolor, kod czasowy i inne

        Solidna, kompaktowa obudowa
        Niewielki i lekki (680 g) korpus odporny na kurz i wilgoć


        Zestaw zawiera:

        Wszystko, czego potrzebujesz, aby nagrywać filmy 8K i robić zdjęcia o rozdzielczości 45 MP w dowolnym miejscu i czasie

        • EOS R5 C
        • Pasek na szyję
        • Akumulator
        • Ładowarka
        • Zestaw instrukcji obsługi

        Canon
        044478

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        45 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        8K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        EAN13
        4549292184860
        MPN
        5077C003

        Matryca

        • Matryca
          Pełnoklatkowa matryca CMOS 3:2 (36 × 24 mm)
        • System
          Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
        • Tryby matrycy
          Pełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
        • Łączna liczba pikseli
          W przybliżeniu 47,10 megapiksela
        • Efektywna liczba pikseli
          Tryb wideo:
          W przybliżeniu 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
          W przybliżeniu 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080

          Tryb zdjęć:
          W przybliżeniu 45 megapikseli (8192 × 5464)
        • Efektywny rozmiar ekranu matrycy
          36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
          33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
        • Zakres dynamiczny
          Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
          Wide DR: 800% (przy ISO 400)

        Procesor obrazu

        • Typ
          DIGIC X

        Obiektyw

        • Mocowanie obiektywu
          Mocowanie Canon RF
          Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
          (w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF)
        • Współczynnik powiększenia obiektywu
          Pełnoklatkowy:
          długość ogniskowej × około 1,0

          Super 35 mm (wycinek kadru):
          rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
          rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534

          Super 16 mm (kadrowanie):
          w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
          w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069
        • Korygowanie jasności brzegów
          Tak
        • Korygowanie aberracji chromatycznej
          Tak
        • Korygowanie dystorsji
          Tak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
        • Korekcja dyfrakcji
          Tak
        • Filtr szary
          Nie
        • Regulacja ostrości
          Za pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
        • Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)
          1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
        • Obsługa technologii Cooke/I
          Nie
        • Obsługa obiektywów anamorficznych
          Tak, x2,0 / x1,8 / x1,3
        • Układ stabilizatora obrazu
          Tak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności

        Nagrywanie

        • Nośniki do nagrywania wewnętrznego
          1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
          1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
          (nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s)
        • Czas nagrywania1
          Cinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
          Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
          Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
          XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
          MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
          MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min
        • Format nagrywania
          Tryb wideo:
          Cinema RAW Light (CRM): 12-bitowy format RAW
          XF-AVC (MXF): 10-bitowy format 4:2:2 (ALL-I lub Long GOP)
          HEVC (MP4): 10-bitowy format 4:2:2 / 10-bitowy format 4:2:0
          H.264 (MP4): 8-bitowy format 4:2:0

          Tryb zdjęć:
          RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW2 / HEIF3 / JPEG
        • Nagrywanie przechodzące
          Tak
        • Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach
          Tak
        • Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach
          Tak, w trybie podwójnego nagrywania
          Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD]
        • Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania
          Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
          Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
          Tryb 24,00 Hz (24,00p)
        • Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)
          12-bitowy Cinema RAW Light LT4:
          8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
          8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
          5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
          5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
          2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
          2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min

          12-bitowy Cinema RAW Light ST:
          8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
          5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
          5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
          2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
          2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min

          12-bitowy Cinema RAW Light HQ:
          5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
          2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
          2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min
        • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)
          10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)5:
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min

          10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
        • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)
          10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)6:
          8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min

          10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
          8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min

          8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
          4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
        • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)
          8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s

          8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
          2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s
        • Zwolnione/przyspieszone tempo
          Zapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z zasilaniem zewnętrznym)
          Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
          Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości.
        • Zapis interwałowy
          Tak
        • Rejestracja klatek
          Tak
        • Buforowanie (w pamięci podręcznej)
          Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
        • Odwrotne skanowanie
          Tak
        • Rozmiar zapisywanych zdjęć
          Format obrazu 3:2:
          (L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600
          1,6x (wycinek kadru):
          (L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600
          Format obrazu 4:3:
          (L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600
          Format obrazu 16:9:
          (L) 8192 × 4608, (M1) 5808 × 3264, (S1) 4176 × 2344, (S2) 2400 × 1344
          Format obrazu 1:1:
          (L) 5456 × 5456, (M1) 3872 × 3872, (S1) 2784 × 2784, (S2) 1600 × 1600

        System

        • Typ wyświetlacza
          Panel dotykowy LCD o przekątnej 3,2 cala, proporcje 3:2
        • Rozdzielczość
          2,1 mln punktów
        • Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego
          Wybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu)
        • OSD do filmowania w pionie
          Tak, obrót o 90 stopni
        • Monitor przebiegów
          Tak. LCD, EVF lub HDMI
        • Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)
          Tak. LCD, EVF lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania fałszywych kolorów)
        • Wykresy kolorów
          SMPTE, EBU i ARIB
        • Wzmocnienie krawędzi
          Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
        • Zebra
          Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
          Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak
        • Znaczniki
          Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.

        Wizjer elektroniczny (EVF)

        • Wbudowany wizjer elektroniczny
          Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
        • Opcjonalne akcesoria EVF
          ND.

        Wejścia/wyjścia

        • Wejście audio
          1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
          1 wbudowany mikrofon monofoniczny
          (wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C)
        • Wyjście słuchawkowe
          1 wyjście stereo 3,5 mm
        • Wyjście wideo do monitora
          Nie
        • HDMI
          1 port micro-HDMI (dostępne wyjście 8K RAW)7
        • USB
          1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
        • Wyjście SDI
          Nie
        • Używanie sygnału kodu czasowego
          1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
        • Genlock
          Nie
        • Synchronizacja
          1 port synchronizacji lampy błyskowej
        • Wyjście DC
          Nie
        • Wejście DC
          Tak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
        • Złącze zdalnego sterowania
          1 złącze typu N3
        • Złącze sterowania bezprzewodowego
          Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
        • Złącze obiektywu
          Nie
        • Złącze Ethernet
          Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
        • Strumieniowa transmisja IP / FTP
          Tak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
          Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC
        • Tablice LUT użytkowników
          Tak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
          Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33).
        • Złącze wideo
          Nie
        • Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
          1. One-Shot AF
          2. Powiększenie
          3. DISP
          4. Menu
          5. Tryb Push Auto Iris
          6. Blokada AF
          7. Menu z możliwością przypisania przycisku
          8. Informacje o panelu wyświetlacza
          9. Blokada przycisków
          10. (nieprzypisany)
          11. FUNC
          12. (nieprzypisany)
          13. Ustawienie balansu bieli
        • Przyciski przypisywane przez użytkownika
          13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu

        Inne informacje

        • Kontrolka nagrywania
          Tak
        • Pokrętło CUSTOM
          3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik

        Ekspozycja

        • Pomiar ekspozycji
          Tryb wideo:
          standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe

          Tryb zdjęć:
          wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony
        • Korekta ekspozycji
          Tak
        • Tryb automatycznej ekspozycji
          Tak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
        • Tryb Push Auto Iris
          Tak
        • Blokada ekspozycji
          Tak
        • Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem
          Tak
        • Czułość ISO
          Tryb wideo:
          od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
          * Po rozszerzeniu zakresu czułości

          Tryb zdjęć:
          od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
          * Po rozszerzeniu zakresu czułości
        • System autofokusa
          Tryb wideo:
          Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X

          Tryb zdjęć:
          Dual Pixel CMOS AF II
        • Rozmiary ramki AF
          Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
          Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
          Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy
        • Tryby automatycznej regulacji ostrości
          Tryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
        • Funkcja AF z wykrywaniem twarzy
          Priorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
        • Prowadnica regulacji ostrości
          Wsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
        • Ustawienie wzmocnienia
          Od -6 dB do 42 dB / 54 dB* (z normalną lub dużą dokładnością)
          * Po rozszerzeniu zakresu czułości

        Migawka

        • Tryby kontroli
          Tryb wideo:
          Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)

          Tryb zdjęć:
          Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna
        • Czas naświetlania
          Tryb wideo:
          Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień

          Tryb zdjęć:
          30–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
          tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
        • Kąt migawki
          Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
        • Długa ekspozycja (SLS)
          1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
        • Regulacja częstotliwości skanowania
          Od 24,00 Hz8 do 250,40 Hz

        Niestandardowy tryb obrazu

        • Zapisane konfiguracje
          Tryb wideo:
          C1: BT.709 Wide DR (BT.709 Gamut)
          C2: Canon Log 3 (Cinema Gamut)
          C3: PQ (BT.2020 Gamut)
          C4: HLG (BT.2020 Gamut)v
          C5. BT.709 Standard (BT.709 Gamut)
          C6. EOS Standard (BT.709 Gamut)
          C7. EOS Neutral (BT.709 Gamut)
          Od USER8 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)

          Tryb zdjęć:
          Automatyczny / standardowy / portrety / krajobrazy / wyraźne szczegóły / neutralny / dokładny / monochromatyczny / zdefiniowany przez użytkownika (x3)
        • Matryca kolorów
          OBRAZ NIESTANDARDOWY: faza matrycy kolorów, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
        • Ustawienie czerni referencyjnej
          Od -50 do +50
          <li class

        Mocowania obiektywów Canon.

        Najprostszym sposobem na ustalenie, które obiektywy będą współpracować z aparatem, jest zapoznanie się ze wskaźnikiem mocowania obiektywu z przodu aparatu EOS. Odłącz obiektyw od aparatu poprzez naciśnięcie przycisku zwalniania i obrócenie obiektywu w lewo. Aparaty firmy Canon mają cztery typy mocowania.

        rf.jpg

        RF i RF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest czerwona kreska, aparat jest bezlusterkowym modelem należącym do systemu R i jest zgodny z obiektywami RF i RF-S. Dzięki adapterom EF-EOS R można używać także obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.

        ef.jpg

        EF

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest tylko czerwona kropka, aparat jest pełnoklatkową lustrzanką i jest zgodny z obiektywami EF oraz specjalistycznymi obiektywami TS-E i MP-E.

        ef-s.jpg

        EF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz czerwoną kropkę i biały kwadrat, aparat jest lustrzanką z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-S, EF, TS-E i MP-E.

        ef-m.jpg

        EF-M

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz białą kropkę, aparat jest bezlusterkowym modelem z serii EOS M z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-M. Adapter EF-EOS M umożliwia także korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Tabela zgodności obiektywów firmy Canon

        Dostępnych jest pięć rodzajów obiektywów do aparatów z wymienną optyką firmy Canon: RF, RF-S, EF, EF-S i EF-M. Przy doborze obiektywu należy zwrócić uwagę, czy jest on obsługiwany przez aparat.

        Obiektyw/aparat EOS, APS-C, system R Aparat pełnoklatkowy z systemu EOS R Lustrzanka EOS z matrycą APS-C Pełnoklatkowa lustrzanka cyfrowa EOS Seria EOS M
        RF Pełna zgodność1 Pełna zgodność Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        RF-S Pełna zgodność1 Zgodność1,2 Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        EF, TS-E, MP-E Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R Pełna zgodność1 Pełna zgodność Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-S Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1,2 Pełna zgodność1 Niezgodne Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-M Niezgodne Niezgodne Niezgodne Niezgodne Pełna zgodność1

        1 - Takie połączenie obiektywu i aparatu skutkuje zmniejszeniem kadru o współczynnik równy 1,6.

        2 - Używanie obiektywów przeznaczonych do aparatów z matrycą APS-C w pełnoklatkowych aparatach EOS R może mieć dodatkowe ograniczenia. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi aparatu.


        Adaptery obiektywów Canon

        Adaptery obiektywów Canon zapewniają pełną zgodność z obiektywami Canon EF, EF-S, TS-E i MP-E, dzięki czemu użytkownicy aparatów Canon EOS R i EOS M mogą w pełni zintegrować je z dostępnymi obiektywami.

        rf.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R

        Standardowy adapter mocowania EF-EOS R umożliwia korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E w aparacie EOS R.

        ef.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji umożliwia taką samą konwersję mocowania obiektywu jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo zapewnia pierścień regulacji na obiektywie.

        ef-s.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego działa jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo umożliwia korzystanie z filtrów wsuwanych.

        ef-m.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS M

        Ten mały i lekki adapter mocowania EF-M umożliwia podłączenie do aparatu EOS M dowolnego obiektywu z szerokiej gamy obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Czym charakteryzują się poszczególne rodzaje dostępnych obiektywów?

        Poznaj szeroką gamę wymiennych obiektywów firmy Canon do aparatów bezlusterkowych i lustrzanek cyfrowych EOS.

        RF i RF-S

        Stworzone z myślą o aparatach z systemu R obiektywy RF cechują się wyższą jakością, szybkością pracy i łatwością obsługi dzięki wyjątkowej konstrukcji i technologii optycznej. Wyjątkowe 12-stykowe złącze systemu EOS R radykalnie poprawia komunikację między obiektywem aparatu a korpusem, dzięki czemu komunikacja jest szybsza niż do tej pory. Mocowanie obiektywu RF ma 54 mm szerokości, a odległość pomiędzy mocowaniem a matrycą jest bardzo mała. Taka konstrukcja pozwala umieścić obiektyw bliżej matrycy, a to z kolei umożliwia tworzenie szybszej i jaśniejszej optyki o wyższej jakości i niezrównanych parametrach pracy. Obiektywy RF mają lepsze możliwości filmowania oraz dodatkowe zalety, takie jak pierścień sterowania i mniejsze wymiary.

        1_1.jpg

        EF, TS-E, MP-E

        Pierwotny system aparatów EOS został wprowadzony na rynek w 1987 r. Jego głównym elementem było mocowanie obiektywów Canon EF, które jako pierwsze zapewniało całkowicie elektroniczne połączenie między obiektywem a korpusem. Samo połączenie między tymi dwoma elementami jest wprawdzie fizyczne, ale wymiana wszystkich informacji odbywa się drogą elektroniczną, co umożliwia bardzo precyzyjne, bieżące przesyłanie danych. Firma Canon jako pierwsza zaprojektowała silnik, który napędza mechanizm regulacji ostrości wewnątrz obiektywu, dzięki czemu silnik nie musi znajdować się w korpusie. Mimo ciągłego rozwoju systemów regulacji ostrości, technologii Image Stabilizer (Stabilizator obrazu), specjalistycznych elementów obiektywu i uszczelnień pierwotne mocowanie EF pozostaje bez zmian. Specjalistyczne obiektywy TS-E i MP-E mają mocowanie typu EF. Wszystkie obiektywy z mocowaniem EF są zgodne z każdym wyprodukowanym aparatem EOS, w tym z modelami z nowego systemu EOS R i z serii EOS M, jeśli są używane z odpowiednim adapterem obiektywu.

        1_1.jpg

        EF-S

        Obiektywy EF-S są lekkie, uniwersalne i łatwo przenośne, a zaprojektowano je z myślą o lustrzankach cyfrowych EOS z mniejszą matrycą. W przypadku serii EF-S inżynierowie z firmy Canon wykorzystali rozmiar matrycy APS-C, aby wyprodukować mniejsze i lżejsze obiektywy, które zapewniają fotografom znacznie szerszy kąt widzenia. Lekkie obiektywy EF–S są dostępne w szerokim zakresie ogniskowej, od 10 do 250 mm (od 16 do 400 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        EF-M

        Obiektywy z mocowaniem EF-M zostały wprowadzone z pierwszą serią aparatów EOS M w 2012 r. Są jeszcze mniejsze niż obiektywy serii EF i EF-S, a przeznaczono je wyłącznie do pracy w aparatach z serii EOS M. Oferta obejmuje szerokie spektrum obiektywów, od ultraszerokokątnych, przez teleobiektywy aż po makroobiektywy. Są na tyle poręczne, że zawsze można mieć je przy sobie – to doskonały wybór dla osób o bardziej twórczym podejściu do codziennego fotografowania. Kompaktowe obiektywy EF–M są dostępne z ogniskową od 11 do 200 mm (od 17,6 mm do 320 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        Niezdecydowany? Weź udział w teście kamer profesjonalnych Canon!

        Wypożycz sprzęt Canon bezpłatnie, przetestuj i kup z rabatem!


        Zasady programu Przetestuj i kup:

        1. Klient ma prawo nieodpłatnie wypożyczyć sprzęt Try&Buy na okres 3 dni.

        2. Klient ma prawo wypożyczyć sprzęt Try&Buy tylko raz.

        3. BEIKS pobiera kaucję zwrotną za wypożyczenie sprzętu Try&Buy jak w tabeli poniżej:

        Model Kaucja
        Canon C300 Mark III 3 000,00zł
        Canon C70 1 400,00zł
        Canon EOS R5 C 1 300,00zł
        Canon XF605 1 200,00zl
        Canon XA75 700,00zł
        Canon XA65 600,00zł
        Canon CR-N700 2 500,00zł
        Canon CR-N500 1 500,00zł
        Canon CR-N300 800,00zł
        Canon RC-IP100 500,00zł

        4. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu BEIKS ma prawo odmowy zwrotu kaucji za wypożyczone produkty lub potrącenia kwoty pokrywającej naprawę uszkodzenia.

        5. W przypadku uszkodzenia sprzętu na kwotę wyższą niz kaucja BEIKS ma prawo obciążyć klienta dodatkowymi kosztami pokrywającymi koszt naprawy.


        Produkty objęte akcją

        Canon C300 Mark III

        Canon C300 Mark III

        Canon C70

        Canon C70

        Canon R5 C

        Canon R5 C

        Canon XF605

        Canon XF605

        Canon XA75

        Canon XA75

        Canon XA65

        Canon XA65

        Canon XA60

        Canon XA60

        Canon CR-N700

        Canon CR-N700

        Canon CR-N500

        Canon CR-N500

        Canon CR-N300

        Canon CR-N300

        Canon RC-IP100

        Canon RC-IP100

        Obiektywy filmowe Canon

        Obiektywy filmowe Canon


        W celu przetestowania sprzętu Canon zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta:

        Salon Kraśnik

        Adres:

        ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik, Polska

        Godziny pracy:

        poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00

        Zadzwoń do nas:

        81 825 97 22, +48 600 101 768

        Napisz do nas:

        sklep@beiks.pl

        Salon Warszawa

        Adres:

        ul. Bartycka 115, 00-716 Warszawa, Polska

        Godziny pracy:

        poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00

        Zadzwoń do nas:

        22 891 13 73

        Napisz do nas:

        wawa@beiks.pl