Aparat cyfrowy OM SYSTEM OM-1 z obiektywem 12-40mm f/2.8 PRO II
OM-1 to kompaktowy oraz lekki bezlusterkowy aparat. Jest odporny na warunki atmosferyczne. Posiada matryce Live MOS stacked BSI 20 MP, dzięki której zapewniona jest znakomita jakość obrazu. Świetnie działa w słabym oświetleniu. W zestawie jest z obiektywem 12-40mm f/2.8 PRO II.
Stacked BSI Live MOS Sensor
Nasza Warstwowa Matryca BSI Live MOS to krok naprzód w zakresie jakości obrazu. Wykorzystuje rewolucyjny nowy sposób rozmieszczania elementów obrazowania, aby wpuścić więcej światła, zwiększając wydajność przy słabym oświetleniu. Twoje zdjęcia będą miały zapierającą dech w piersiach rozdzielczość, niski poziom szumów i większą dynamikę obrazu, od cieni po światła.
Fotografowanie przy słabym oświetleniu
Koniec z problemami z fotografowaniem w pomieszczeniach lub w innych sytuacjach przy słabym oświetleniu. Posiada standardowy zakres ISO do 25600. Możesz zwiększyć czułość ISO do 102 400 i robić dobrze naświetlone zdjęcia w najtrudniejszych warunkach.
Jeszcze lepsza stabilizacja
Przestań się martwić o drgania aparatu, nawet przy długich czasach otwarcia migawki. Spędziliśmy dziesięciolecia opracowując najskuteczniejszy na świecie system stabilizacji obrazu, dzięki czemu możesz uwolnić się od statywów i innego sprzętu stabilizującego, robić spektakularne zdjęcia z ręki, przy użyciu teleobiektywu i makro. Kompensuje do 8 stopni EV*. Eliminuje drgania aparatu nawet przy długich czasach otwarcia migawki. Rób poprawnie naświetlone, nieporuszone zdjęcia nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
TruePic X
OM-1 jest wyposażony w najnowocześniejszy układ przetwarzania obrazu TruePic X, który współpracuje z matrycą Stacked BSI Live MOS. TruePic X zapewnia niesamowitą szybkość uruchamiania i zapisywania , niezwykle szybki autofokus i fotografowanie sekwencyjne. Oprócz szybkości, ten ulepszony układ przetwarzania podnosi poprzeczkę jakości obrazu. Ciesz się realistycznymi kolorami i niezrównaną ostrością.
Live ND
Po co filtry ND, gdy Twój aparat ma je wbudowane? Tryb Live ND w OM-1 zapewnia działanie do ND64, zapewniając szeroki zakres możliwości. Przed wykonaniem zdjęcia można wyświetlić w wizjerze efekty spowolnienia migawki.
High Res Shot z ręki
Czasami potrzebujesz po prostu większej rozdzielczości niż obraz 20 MP. Teraz możesz zrobić ujęcie 50 MP za naciśnięciem jednego przycisku. Co więcej, nie będziesz potrzebować statywu ani innego sprzętu stabilizującego. Po prostu trzymaj aparat i naciśnij spust migawki. OM-1 automatycznie wykonuje 12 zdjęć i natychmiast łączy je w jedno zdjęcie o wysokiej rozdzielczości ze spektakularnymi szczegółami.
Live Composite
Każdy fotograf wie, jak trudne jest robienie zdjęć z długimi czasami ekspozycji. Ale tryb Live Composite ułatwia to dzięki naszemu wewnętrznemu systemowi stabilizacji obrazu. Efektowne ujęcia korków ulicznych, fajerwerków lub malowanie światłem można teraz robić z ręki. Aparat wykonuje serię ciągłych zdjęć z tym samym czasem naświetlania, a następnie łączy je wszystkie w jedno ujęcie.
Focus Stacking
Focus Stacking nadaje Twoim zdjęciom zupełnie nowy artystyczny wymiar, zapewniając ostrość od pierwszego planu do tła. Powstaje, gdy OM-1 automatycznie wykonuje serię ujęć, a następnie łączy je w jeden połączony obraz. Focus Stacking Mode jest najczęściej używany w makrofotografii, aby zwiększyć głębię ostrości i dodać dramatyzmu obrazom owadów, pajęczyn i kwiatów. Użycie w fotografii krajobrazowej może pomóc w przekazaniu atmosfery miejsca.
Ekspresyjny HDR
Teraz Twoje zdjęcia będą miały szerszy i większy zakres dynamiczny z wyjątkowym kontrastem i wyrazistością. Zobaczysz ciemniejsze cienie i jaśniejsze światła, aby stworzyć bardziej atrakcyjne wizualnie ujęcia.
Starry Sky AF - tryb gwiaździstego nieba
Uchwycenie galaktyki nigdy nie było łatwiejsze. Nasz tryb gwiaździstego nieba AF oferuje dwa ustawienia, dzięki którym można uzyskać wspaniałe astrofotografie. Ustawienie Priorytet Szybkości (Speed Priority) działa w parze z potężnym wbudowanym systemem stabilizacji obrazu OM-1, dzięki czemu możesz fotografować nocne niebo i nie martwić się o ostrość. Ustawienie Priorytet Dokładności (Accuracy Priority) umożliwia korzystanie ze statywu i teleobiektywu do wskazywania określonych gwiazd z niesamowitą precyzją. Jeden tryb. Dwa ustawienia. I niekończące się gwiaździste zdjęcia.
Anti-flicker
Kontroluj światło w pomieszczeniu. Tryb Anti-Flicker kompensuje sztuczne światło, automatycznie aktywując migawkę przy szczytowej jasności, aby wygładzić ekspozycję i różnicę kolorów między klatkami.
Szybkie odświeżanie wizjera 120 kl./s
Zobacz świat takim, jakim jest naprawdę, dzięki naszemu wizjerowi elektronicznemu. Pracuje z podglądem na żywo 120 kl./s, zapewniając krystalicznie czysty obraz przy słabym oświetleniu lub nawet w ciemności. Prawie 6 milionów punktów oferuje spektakularną rozdzielczość, a opóźnienie wyświetlania ledwie wyczuwalne 0,005 sekundy dotrzymuje kroku najszybciej poruszającym się obiektom.
1053 punktowy, wszystkie punkty Cross Quad Pixel AF
Ogromny wzrost punktów śledzenia autofokusa. OM-1 ma 1053 punkty, wszystkie Cross Quad Pixel AF, co zapewnia bardzo precyzyjne ustawianie ostrości. Każdy punkt jest krzyżowy, co umożliwia wykrywanie linii pionowych i poziomych, zapewniając niezrównaną dokładność. Jest to zaawansowana technologia automatycznego ustawiania ostrości, która gwarantuje, że uchwycisz to wszystko zawsze i wszędzie.
Zdjęcia seryjne RAW 120 kl./s, ze śledzeniem AF do 50 kl./s
Kiedy znajdujesz się w sytuacji zdjęciowej i potrzebujesz uchwycić szybko poruszający się obiekt lub coś co się dzieje w ułamku sekundy, możesz liczyć na OM-1. Korzystając z cichej elektronicznej migawki można zrobić serię 120 klatek na sekundę w pełnej rozdzielczości w formacie RAW. Przy włączonej funkcji AF/AE Tracking można zrobić serię z prędkością do 50 klatek na sekundę bez efektu blackoutu, czyli rozpraszających zaciemnień pomiędzy zdjęciami lub opóźnień w wyświetlaniu. Obserwujesz obraz na żywo przez cały czas wykonywania serii.
Znacznie ulepszone wykrywanie twarzy
Kiedy robisz portret, twarz jest wszystkim. Nasz nowo udoskonalony tryb AF z zaawansowanym wykrywaniem twarzy zapewnia większą precyzję, szybsze śledzenie i reakcję. Pomaga w wykonywaniu jeszcze piękniejszych portretów.
Dedykowany przycisk AF
Gdy jesteś zajęty komponowaniem, ustawianiem ostrości i fotografowaniem, przełączanie między ręcznym a automatycznym ustawianiem ostrości spowalnia Cię. Dlatego dodaliśmy dedykowany przycisk AF. Znajduje się tuż przy przycisku AEL, co pozwala szybko go znaleźć.
IP53 - Pyłoszczelny i bryzgoszczelny
Fotografujesz i nagle zaczyna lać. Albo na pustyni wściekły wiatr wszędzie wieje piaskiem. Robisz zdjęcia na snowboardzie przy temperaturach poniżej zera. OM-1 radzi sobie z tym wszystkim. Nie musisz nawet nosić sprzętu ochronnego, takiego jak osłony przeciwdeszczowe. Zaawansowany system uszczelnień chroni przed niepogodą dzięki czemu można pracować nie martwiąc się o aparat.
Nowa bateria BLX-1 i ładowanie w podróży
Dzięki długiej żywotności baterii można pracować przez wiele godzin. Aparat jest dostarczany z naszym nowym akumulatorem litowo-jonowym BLX-1 o dużej pojemności, który umożliwia wykonanie 520 zdjęć. Można także korzystać z aparatu podczas ładowania baterii, dzięki czemu praca nie musi się kończyć. Opcjonalnym akcesorium jest ładowarka ładująca dwa akumulatory jednocześnie.
Dwa gniazda kart UHS-II
Procesor TruePic X w OM-1 obsługuje 2 gniazda kart kompatybilne z UHS-II. W połączeniu z kartami UHS-II zapewnia ogromną prędkość przesyłania danych.
4K/C4K 60p 10BIT
Nagrywanie w rozdzielczości 4K zapewnia oszałamiająco szczegółowe i wyjątkowo dynamiczne wideo, które można odtwarzać na największych ekranach. OM-1 może również nagrywać Full HD do 240p, który wygląda pięknie na praktycznie każdym ekranie. Można także nagrywać z wysokim bit rate'm oraz w różnych kodekach, w tym H.264 i H.265.
OM-Log LUT
Oświetlenie może się szybko zmieniać, zwłaszcza jeśli pracujesz w terenie. Nagrywanie w trybie OM-Log w porównaniu do trybu płaskiego maksymalizuje zakres dynamiczny. Twoje wideo wygląda czysto i wyraźnie bez utraty szczegółów w cieniach lub światłach. Nowa tabela kolorów (LUT) pozwala zobaczyć obraz w trakcie pracy w kolorach zbliżonych do tych jakie będzie miał ostateczny obraz po color gradingu.
Nagrywanie zewnętrzne RAW
Nagrywaj w formacie RAW 12BIT 4:4:4, aby ułatwić i przyspieszyć edycję postprodukcji. Funkcja korzysta z urządzeń zewnętrznych, takich jak Atomos Ninja V.
Zakrywka mocowania obiektywu w korpusie Mikro Cztery Trzecie (BC‑2)
EP‑18
CB‑USB13 Kabel USB
CP‑2 Osłona kabla
Instrukcja obsługi
Karta gwarancyjna
006695
Arkusz danych
Rozmiar matrycy:
4/3''
Rozdzielczość obrazu:
20 megapixeli
Rozdzielczość video:
4K
Typ matrycy:
Live MOS
Szczegółowe odniesienia
Przetwornik obrazu
Typ przetwornika
4/3'' Stacked BSI Live MOS sensor
Wielkość przetwornika
4/3" (17.3 x 13.0 mm) Proporcje obrazu 4:3
Liczba pikseli
20.4 megapiksela
Optyka
Mocowanie obiektywu
Micro 4/3 Micro Four Thirds
Mnożnik ogniskowej
2x
Procesor
Typ Procesora
TruePix X
Ustawianie ostrości
Typ i zakres pomiaru
Metoda: system różnicy detekcji fazowych TTL oraz system detekcji kontrastu. Obszary ustawiania ostrości: 1053 punkty.
Obszary AF: (1) Cały obszar (2) Pojedynczy cel (1 punkt) (3) Mały cel (9 punktów) (4) Krzyż (39 punktów) (5) Środkowy cel (63 punkty) (6) Duży cel (165 punktów) (7) Cel niestandardowy (obszar AF i jego dowolne zwiększenie), możliwość zapisu 4 ustawień
Zakres pracy układu AF od -8 do 19 EV.
Możliwość blokady AF: (1) Zablokowanie po naciśnięciu do połowy spustu migawki w trybie pojedynczego AF (2) Przycisk blokady AE/AF (możliwość przystosowania) (3) Oddzielny przycisk AF-On
Punkty pomiaru
1053 punkty
Tryby ustawień ostrości
Tryby: (1) Manualne ustawianie ostrości (2) Wstępne ustawienia MF (3) Pojedynczy AF (4) Ciągły AF (5) Śledzenie AF (6) Stacking (7) Bracketing (8) Manualne ustawianie ostrości: z powiększonym obszarem ostrości, focus peaking'iem i wskaźnikiem ostrości
Rozszerzenie funkcji Detekcji Twarzy: (1) AF z detekcją oka (2) Priorytet lewej strony (3) Priorytet bliskiego planu (4) Priorytet prawej strony
Tryb Bracketing Ostrości: 3 - 999 zdjęć, 10 poziomów przesunięcia płaszczyzny ostrości. Tryb Focus Stacking: aparat wykonuje od 3 do 15 zdjęć w przesuniętych względem siebie płaszczyznach ostrości. Pliki te są automatycznie łączone w jeden obraz.
AF targeting pad: możliwość ustawienia ostrości za pomocą ekranu dotykowego, aktywuj/wyłącz za pomocą dwukrotnego stuknięcia w ekran.
AF z system inteligentnego wykrywania obiektu: (1) Samoloty (2) Szybkie pociągi (3) Ptaki (4) Koty (5) Psy (6) Samochody F1 (7) Helikoptery (8) Motocykle (9) Samochody rajdowe (10) Pociągi (11) Lokomotywy parowe
Ekspozycja
Rodzaje pomiaru światła
Pomiar ekspozycji TTL przy całkowicie otwartej przysłonie 324 strefy, wielopolowy system pomiaru Zakres detekcji od -2 do 20 EV
Tryby: (1) Pomiar ekspozycji typu ESP (2) Punktowy pomiar ekspozycji (3) Centralnie ważony pomiar ekspozycji (4) Jasne obszary (5) Ciemne obszary (6) Histogram w trybie fotografowania
Skanowanie migotania (dostępny w trybach M, S, w trybie cichym (możliwość potwierdzenia w trybie Live View)) (1) Zdjęcia: 1/7634 - 1/50 s (2) Sekwencje wideo: 1/250 - 1/30 s
Dodatkowe funkcje: (1) Blokada AE (2) Technologia kompensacji cienia (3) Skanowanie migotania: (4) Funkcja Fotografowanie z zapobieganiem migotaniu
Tryby ekspozycji
Tryby: (1) Program auto (2) Priorytet przysłony (3) Priorytet czasu migawki (4) Manualny (5) Czas B (6) Czas (7) Film (8) HDR (9) Fotografowanie wg ustawień własnych (10) Tryb użytkownika 1 (11) Tryb użytkownika 2 (12) Tryb użytkownika 3 (13) Live Composite
Filtr artystyczny: (1) Pop Art (2) Zmiękczenie ostrości (3) Jasny i lekki kolor (4) Tonowanie światła (5) Ziarnisty film (6) Fotografia otworkowa (7) Diorama (8) Cross Process (9) Dramatyczna tonacja (10) Delikatna Sepia (11) Podkreślone krawędzie (12) Akwarela (13) Vintage (14) Kolorowe elementy (15) Bleach Bypass (16) Instant Film
Możliwość wyboru odmiany filtra Bracketing filtrów artystycznych
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości
Odpowiednik dla matrycy 80M, 50M, 25M (8 ujęć połączonych w jeden plik JPEG lub RAW przy użyciu mechanizmu przesunięcia matrycy) Dostępne w trybach P/A/S/M Pracuje w trybie elektronicznej migawki Czas otwarcia migawki od 1/8000 do 60s Opóźnienie startu: 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15, 30 s
Rozdzielczość JPEG: (1) 10368x7776 (2) 8160 x 6120 (3) 5760 x 4320
RAW: (1) 10368 x 7776
[Zdjęcia high res wykonywane z ręki]
Elektroniczna migawka Czas otwarcia migawki od 1/8000 do 60 s Odpowiednik matrycy o rozdzielczości 50 megapikseli lub 25 megapikseli (8 zdjęć połączonych w jeden plik w formacie JPEG z wykorzystaniem technologii stabilizacji matrycy) Dostępne w trybach P/A/S/M
Rozdzielczość JPEG: (1) 8160 x 6120 (2) 5760 x 4320
Rozdzielczość RAW: (1) 8160 x 6120
Nie można korzystać z lampy
Tryb cichy
Elektroniczna migawka Czas otwarcia migawki od 1/32000 do 60 s Opóźnienie startu: 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15, 30 s
Tryb antywstrząsowy
Elektroniczna migawka z pierwszą kurtyną Czas otwarcia migawki od 1/320 do 60 s Opóźnienie startu: 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15, 30 s
Czasy otwarcia migawki
od 1/8000 do 60s (w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV) Tryb B (Bulb) Do 30 minut (wybór najdłuższego czasu w menu), domyślnie: 8 minut)
Typ migawki: skomputeryzowana migawka szczelinowa Wytrzymałość: 400 000 zdjęć
Auto: ISO LOW - 102400 (górne domyślne ISO 25600) Manualny: ISO LOW - 102400 (zmiana ISO co 1/3 EV oraz co 1 EV)
Szybkość robienia zdjęć
Prędkość około 10 klatek na sekundę (do wyboru 1-10 kl./s) Tryb Antywstrząsowy: około 10 klatek na sekundę (do wyboru 1-10 kl./s) Tryb Cichy: około 20 klatek na sekundę (do wyboru 5, 10, 15, 20 kl./s z blackout'em) Prędkość SH1: około 120 klatek na sekundę (do wyboru 60, 100, 120 kl./s bez blackout'u) Prędkość SH2: około 50 klatek na sekundę (do wyboru 25, 50 kl./s bez blackout'u)
[Tryb Pro Capture] Prędkość około 20 klatek na sekundę (do wyboru 5, 10, 15, 20 kl./s) Prędkość SH1: około 120 klatek na sekundę (do wyboru 60, 100, 120 kl./s) Prędkość SH2: około 50 klatek na sekundę (do wyboru 25, 50 kl./s)
[Maks. liczba kadrów]
10 kl./s: (1) RAW: 139 (2) JPEG (LF): 169
20 kl./s: (1) RAW: 108 (2) JPEG (LF): 116
50 kl./s: (1) RAW: 96 (2) JPEG (LF): 97
120 kl./s: (1) RAW: 92 (2) JPEG (LF): 92
Balans bieli
Manualny balans bieli (typu One-Touch) Bracketing balansu bieli: 3 kadry, +/- 2, 4, 6 kroków zmiany jednostki mired Jednodotykowe ustawianie balansu bieli: możliwość zapisania 4 ustawień użytkownika Balans bieli użytkownika: możliwość zapisania 1 ustawienia w przypadku temperatury podanej w Kelvinach (2000K - 14000K)
RAW: 12 bit JPEG Możliwość równoległego zapisu RAW & JPEG
Współczynnik proporcji: 4:3, 3:2, 16:9, 3:4, 1:1
Rejestracja filmów
Nieograniczony maksymalny czas nagrywania
Format zapisu: (1) MOV(MPEG‑4AVC/H.264) (2) MOV (HEVC/H.265)
Tryb obrazu: (1) Flat (2) OM-Log400 (3) HLG
Kodowanie czasu: (1) Rec run, Free run (2) Z opuszczeniem klatki, bez opuszczania klatki
Tryb stabilizacji obrazu: (1) Przesunięcie sensora (5-osiowa) (2) M-IS1 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora i stabilizacja elektroniczna z wielowymiarową stabilizacją obrazu) (3) M-IS2 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora z wielowymiarową stabilizacją obrazu)
Tryby ekspozycji: (1) Priorytet przysłony (2) Manualny (3) Program auto (4) Priorytet czasu migawki
[Wysłanie sygnału na zewnętrzny monitor HDMI] Opcje: Monitoruj, Nagrywaj, RAW
Tryb podglądu: przetwarzane dane to sygnał wideo oraz wyświetlane informacje
Tryb nagrywania: przetwarzany jest tylko sygnał wideo W trybie nagrywania jakość filmu można ustawić na YCbCr 4:2:2 (8 bitów). Podczas jednoczesnego nagrywania w aparacie w rozdzielczości 4K/C4K/FHD HS, 4:2:0 jest zwiększane do 4:2:2.
Tryb RAW: w trybie RAW wyjściowa jakość wideo to 12-bitowe dane RAW 4K/C4K, szybkość klatek jest zgodna z ustawieniami filmu, a dźwięk zostanie nagrany.
Obsługiwany jest format ProRes RAW 4:4:4 12bit Nagrywanie w rozdzielczości 1920x1080 z prędkością 120 klatek na sekundę Nagrywanie w rozdzielczości 1920x1080 z prędkością 100 klatek na sekundę
Szybki zapis obrazu: 1920x1080 (MOV) (240 klatek na sekundę) Film w przyśpieszonym tempie Film w zwolnionym tempie Skanowanie migotania: dostępny w trybie M (możliwość potwierdzenia w trybie Live View)
Filtr artystyczny: (1) Cross Process (2) Diorama (3) Dramatyczna tonacja (4) Instant Film (5) Akwarela (6) Delikatna Sepia (7) Ziarnisty film (8) Podkreślone krawędzie (9) Tonowanie światła (10) Jasny i lekki kolor (11) Fotografia otworkowa (12) Pop Art (13) Zmiękczenie ostrości (14) Vintage (15) Kolorowe elementy (16) Bleach Bypass
Rejestracja dźwięku
Wbudowany mikrofon stereo Stereo PCM/16bit, 48kHz, Format Wave Base Wysoka jakość nagrywanego dźwięku (liniowe stereo PCM/24 bit, częstotliwość próbkowania 96 kHz) Klip filmowy 30s Głośnik
Wizjer elektroniczny Rozdzielczość 5760 tysięcy punktów
Regulacja dioptrii od -4.0 do +2.0 dioptrii Kąt widzenia około 100% Powiększenie maks. 1.65x (zależnie od wybranego stylu wizjera) Punkt oka 21mm
Możliwość wyboru trzech stylów Technologia jasności adaptacyjnej Manualne ustawienia: +/- 7 poziomów Korekta temperatury barwowej: +/- 7 poziomów
Tryb S-OVF: rozszerza zakres dynamiczny Live View
Wyświetlacz LCD
LCD odchylany pod wieloma kątami Panel dotykowy Rozmiar monitora: 7.6 cm (3.0'') Proporcje 3:2 Pole widzenia około 100% Rozdzielczość 1620 tysięcy punktów Regulacja jasności +/- 7 poziomów Balans kolorów +/- 7 poziomów Poziomy powiększenia: 3x, 5x, 7x, 10x, 14x Rozszerzenie zakresu dynamicznego w trybie HDR1 lub HDR2
Dotykowe funkcje sterowania: (1) Powiększanie obszaru AF (2) Wybór obszaru AF (3) Filtr artystyczny (4) Powiększenie (5) Odtwarzanie w powiększeniu (6) Przesuwanie kadrów do przodu / do tyłu (7) Przewodnik Live Guide (8) Tryb fotografowania (9) Zwalnianie migawki (10) Super Panel Kontrolny (11) Połączenie Wi-Fi
Złącza
Stopka na akcesoria
Gorąca stopka
Gniazdo mikrofonowe
3.5mm mini-jack
Gniazdo słuchawkowe
3.5mm mini-jack
Gniazdo HDMI
Mikrozłącze (Typ D)
Gniazdo USB
Typ C
Gniazdo kart pamięci
Dwa sloty kart pamięci Karta pamięci SD (obsługa kart SDHC, SDXC, UHS-I, UHS-II)
Do nagrywania filmów rekomendowane karty SD Class 10 lub wyższe. Do filmów 4K, C4K i ALL-I zalecana jest karta typu UHS-II lub UHS-I U3.
Inne funkcjonalności
Stabilizacja obrazu
Typ: przesunięcie sensora Tryby: Pięciowymiarowa automatyczna, pozioma lub pionowa aktywacja
Efektywny zakres kompensacji do 8 stopni EV
Stabilizacja podglądu na żywo
Łączność bezprzewodowa
Wi-Fi Bluetooth Bluetooth Low Energy Ver.4.2
Współpraca z lampą błyskową
Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej
[Sterowanie zewnętrzną lampą błyskową]
Czas synchronizacji błysku: (1) 1/250s (2) 1/8000 s (Tryb Super FP)
Typ: (1) TTL AUTO (2) AUTO (3) MANUAL (4) FP TTL AUTO (5) FP MANUAL
Tryby: (1) Auto (2) Redukcja efektu czerwonych oczu (3) Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania (4) Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki (5) Błysk dopełniający w wybranych lampach błyskowych (6) Manualny
Intensywność +/- 3 EV (1/3, 1/2, 1 krok EV)
[Bezprzewodowa kontrola błysku]
4 grupy (dostępne w przypadku współpracy z aparatami kompatybilnymi z bezprzewodowym (RC) systemem oświetlenia błyskowego Olympus) 4 kanały Kompatybilna zewnętrzna lampa błyskowa: FL‑LM3, FL‑600R, FL‑900R, STF‑8, FL‑700WR Wyzwalanie i sterowanie: system bezprzewodowego, zdalnego sterowania lampami błyskowymi Olympus