Canon EOS R10 + RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R10 + RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R10 + RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R10 + RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat
      Canon EOS R10 + RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat

      Canon EOS R10 + RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM | Zadzwoń Po Rabat

      3 749,00 zł
      4 399,00 zł
      Zniżka 14,78%
      Brutto

      Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 4 399,00 zł -15%

      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      006975 | EAN: 4549292189773 | MPN (kod producenta): 5331C038

      006577

      00
      Dni
      :
      00
      Godz.
      :
      00
      min
      :
      00
      Sek
      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Canon EOS R10 z obiektywem RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM

        Nowy aparat Canon EOS R10 to zaawansowany, hybrydowy aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje 23 klatek na sekundę w formacie RAW. Rejestruje także filmy w najwyższej jakości 4K/30p lub 4K/60p. W zestawie jest z obiektywem RF-S 18-45mm f/4.5-6.3 IS STM.


        Odkrywaj wszystkie odwiedzane miejsca z Canon EOS R10 + obiektyw Canon RF-S 18-45mm

        Aparat tak uniwersalny, że poradzi sobie praktycznie z każdym zadaniem. Doskonałe rozwiązanie w podróży. Idealne hybrydowe narzędzie do tworzenia treści. Twój sposób na wyrażanie siebie.

        Optymalny krok naprzód w kontekście fotografii. Niezależnie od tego, czy przechodzisz ze swojej pierwszej lustrzanki cyfrowej, smartfona czy aparatu kompaktowego – EOS R10 po prostu ma większe możliwości. Więcej technologii, więcej funkcji, większa mobilność, większa kreatywność.


        Lepsza ostrość

        Aparat EOS R10 ma nasz uznany system ustawiania ostrości Dual Pixel CMOS AF II, który zaprogramowano z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji opartej na uczeniu głębokim z myślą o zaawansowanym rozpoznawaniu obiektów. Jest szybki, precyzyjny i niewiarygodnie czuły w słabym świetle – dokładny w sytuacjach, w których dostępne jest tylko światło księżyca.


        Poznaj nowy rodzaj autofokusa

        Aparat EOS R10 rozpoznaje osoby, pojazdy i zwierzęta (takie jak koty, psy i ptaki) i śledzi je podczas ruchu w dowolnym miejscu kadru. Nawet szybko poruszające się obiekty są ostre jak brzytwa.

        Podczas fotografowania ludzi aparat EOS R10 w pierwszej kolejności wyostrza oczy fotografowanego obiektu jako „okno duszy”. Jeśli nie są one widoczne, śledzona jest twarz obiektu. Jeśli obiekt na chwilę się odwróci, następna w kolejności jest głowa, a potem ciało.


        Większa szybkość

        Reaguj instynktownie, uwieczniając ulotne chwile w ramach serii szybkich zdjęć – idealnej do fotografowania dzikiej przyrody i wydarzeń sportowych. Aparat EOS R10 umożliwia wykonywanie serii zdjęć w formacie RAW, JPEG lub HEIF z szybkością do 15 kl.s (lub 23 kl./s przy użyciu migawki elektronicznej aparatu). Co więcej, aparat cały czas śledzi obiekt w kadrze i stale dostosowuje ostrość i ekspozycję w reakcji na zmieniającą się scenerię.


        Uwiecznianie chwil trwających ułamek sekundy

        W trybie serii zdjęć RAW zdjęcia można rejestrować z szybkością do 30 kl./s i z 75-procentowym kadrowaniem, a obrazy można zapisywać w jednym pliku filmowym, co ułatwia porządkowanie zasobów. Poszczególne obrazy można następnie wyodrębniać, obrabiać i edytować w bezpłatnym oprogramowaniu Digital Photo Professional (DPP). Po włączeniu funkcji buforowania w menu aparat EOS R10 zaczyna rejestrować obraz na 0,5 s przed wciśnięciem spustu migawki, dzięki czemu zawsze uchwycisz ten magiczny, idealny moment.


        Szybka reakcja

        Aparat szybko reaguje również na polecenia użytkownika, co daje ogromną przewagę w rejestrowaniu decydującego momentu. Procesor DIGIC X zapewnia szybką obsługę i minimalne opóźnienie lub zaciemnienie wizjera, dzięki czemu zawsze czujesz kontakt z obiektem.


        Rozdzielczość 4K, która przekracza oczekiwania

        Aparat EOS R10 rejestruje niezwykłe materiały wideo 4K, które wyglądają doskonale na wyświetlaczach UHD i umożliwiają kadrowanie bez utraty jakości podczas edycji projektów w jakości Full HD. Filmowcy mogą wybrać format 4K/60p, który umożliwia bardzo płynne odtwarzanie ruchu obiektów i dodawanie efektów spowolnienia ruchu, albo zachwycający obraz 4K/30p nadpróbkowany z materiału 6K rejestrowanego przez matrycę aparatu o rozdzielczości 24,2 megapiksela. Aby uwierzyć w efekt, trzeba go samemu zobaczyć.


        Więcej opcji łączności

        Aparat EOS R10 łączy się bezprzewodowo ze smartfonem, dzięki czemu można dzielić się efektami kreatywnej pracy ze znajomymi i z obserwującymi. Publikuj materiały w serwisach społecznościowych, wysyłaj filmy wideo do znajomych i przesyłaj zdjęcia na konta w chmurze, aby były gotowe po powrocie do domu. 50268.jpg


        Canon
        006975

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        APS-C
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Specyfikacja

        Matryca światłoczuła

        • Typ
          W przybliżeniu Matryca CMOS (APS-C), 22,3 × 14,9 mm
        • Efektywna liczba pikseli
          24,2 megapiksela
        • Łączna liczba pikseli
          25,5 megapiksela
        • Format obrazu
          3:2
        • Filtr dolnoprzepustowy
          Wbudowany/stały
        • Czyszczenie matrycy
          Wbudowany system czyszczący EOS
        • Typ filtra kolorowego
          Kolor podstawowy
        • Matrycowy stabilizator obrazu
          Nie

        Procesor obrazu

        • Typ
          DIGIC X

        Obiektyw

        • Mocowanie obiektywu
          RF (natywna obsługa obiektywów RF i RF-S)
          Obiektywy EF i EF-S można zamontować za pomocą adaptera mocowania EF-EOS R, adaptera mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji lub adaptera mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego
          Obiektywy EF-M nie są zgodne
        • Ogniskowa
          Odpowiednik ogniskowej obiektywu 1,6x w przypadku obiektywów RF/RF-S i EF/EF-S
        • Stabilizator obrazu
          Tylko cyfrowy / obiektyw

        Regulacja ostrości

        • Typ
          Dual Pixel CMOS AF II
        • System / punkty AF
          100% w poziomie i 100% w pionie (wybór automayczny)
          90% w poziomie i 100% w pionie (wybór ręczny)
        • Zakres działania AF
          Od -4 do 20 EV (temp. 23°C, czułość ISO 100)
        • Tryby AF
          One Shot
          Servo AF
          Automatyczny przełącznik (tylko w trybie A+)
        • Wybieranie punktu AF
          Wybór automatyczny: 651 dostępnych obszarów AF w przypadku wyboru automatycznego
          Wybór ręczny: 1-punktowy AF (rozmiar ramki AF można zmienić), dostępne są 4503 pozycje w przypadku zdjęć (3713 w przypadku filmów)
          Wybór ręczny: 4 punkty rozszerzenia punktowego AF (góra, dół, lewo, prawo)
          Wybór ręczny: rozszerzenie punktu AF o otaczające punkty
          Wybór ręczny: strefowy AF 1-3 (wszystkie punkty AF podzielone na min. 9 i maks. 513 stref ostrości)
          Wybór ręczny: AF na całym obszarze (cały obszar regulacji ostrości z maks. 651 strefami ostrości)
        • AF ze śledzeniem
          Ludzie (oczy/twarz/głowa/ciało), zwierzęta (psy, koty i ptaki) lub pojazdy (samochody wyścigowe lub motocykle)
        • Blokada AF
          Uruchamiana wciśniętym do połowy spustem migawki lub przyciskiem AF ON w trybie One Shot AF. Za pomocą niestandardowego przycisku skonfigurowanego do zatrzymywania AF w trybie AI Servo
        • Oświetlenie wspomagające AF
          Emitowane przez wbudowaną diodę LED lub opcjonalną, specjalną lampę Speedlite (lampa błyskowa)
        • Ostrość ręczna
          Wybór w obiektywie/aparacie

        Regulacja ekspozycji

        • Tryby pomiaru
          Bieżący pomiar przy użyciu matrycy światłoczułej (384 strefy)
          (1) Pomiar wielosegmentowy (połączony ze wszystkimi punktami AF)
          (2) Pomiar skupiony (około 5,8% wizjera na środku)
          (3) Pomiar punktowy: centralny pomiar punktowy (około 2,9% wizjera na środku); brak pomiaru punktowego powiązanego z punktem AF
          (4) Pomiar centralnie ważony uśredniony
        • Zakres pomiaru jasności
          Od -2 do 20 EV (temp. 23°C, ISO 100, pomiar wielosegmentowy)
        • Blokada AE
          Automatyczna: blokada AE zostaje uruchomiona po ustawieniu ostrości (blokada AE następuje, gdy tylko obiekty są wyostrzone przy użyciu trybu One-Shot AF z ustawieniem [C.Fn 2: Tryb pom.z blok.AE po ostr.]).
          Ręczna: uruchamiana przyciskiem blokady AE w trybach P, Av, Fv, Tv i M
        • Korekta ekspozycji
          +/-3 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia (możliwość połączenia z automatyczną sekwencją naświetlania)
        • Sekwencja naświetlania
          +/-3 EV z przyrostem co 1/3 lub 1/2 stopnia
        • Fotografowanie bez migotania
          Tak. Migotanie wykrywane przy częstotliwości 100 Hz lub 120 Hz.
        • Czułość ISO
        • Automatycznie 100–32000 (z dokładnością do 1/3 lub całego stopnia)
          Czułość ISO można rozszerzyć do H: 51200

        Migawka

        • Typ
          Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki na matrycy
        • Czas naświetlania
          Mechaniczna: od 30 do 1/4000 s (z przyrostem o 1/2 lub 1/3 stopnia), tryb Bulb; elektroniczna: od 30 do 1/16 000 (z przyrostem co 1/2 lub 1/3 stopnia do 1/8000, a następnie co 1 stopień do 1/16 000) (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
        • Zwolnienie migawki
          Miękki spust elektromagnetyczny

        Balans bieli

        • Typ
          Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę
          AWB (priorytet światła otoczenia/priorytet bieli), światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, żarówki, białe światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, nastawa własna, ustawienie temperatury barwowej
        • Ustawienia
          Korekcja balansu bieli:
          1. Niebieski/bursztynowy +/-9
          2. Purpurowy/zielony +/-9
        • Ręczny balans według wzorca bieli
          Tak, możliwy zapis 5 ustawień
          +/-3 poziomy z przyrostem co jeden poziom
        • Sekwencja balansu bieli
          Sekwencja 2, 3, 5 lub 7 zdjęć po każdym zwolnieniu migawki
          Wybierana przez użytkownika korekcja kolorów niebieski/bursztynowy lub purpurowy/zielony

        Wizjer

        • Typ
          Kolorowy wizjer elektroniczny OLED, 0,39 cala
        • Liczba punktów
          2,36 mln punktów (1024 × 768)
        • Pokrycie (pionowo/poziomo)
          W przybliżeniu 100%
        • Powiększenie
          W przybliżeniu 0,95x
        • Punkt oczny
          W przybliżeniu 22 mm (przy -1 m-1 od końca soczewki okularu)
        • Korekcja dioptrii
          -3 do +1 m-1 (dioptria)
        • Wydajność wyświetlacza
          Tryb oszczędzania energii: 59,94 kl./s; tryb płynny: 119,98 kl./s
        • Informacje w wizjerze
          Wskaźnik dołączonych akcesoriów, blokada AE, sekwencja naświetlania, obszar AF, metoda AF, działanie AF, punkt AF (1-punktowy AF), informacje o punkcie AF, fotografowanie bez migotania, wartość przysłony, format obrazu, poziom nagrywania dźwięku (ręcznie), wskaźnik poziomu nagrywania dźwięku (ręcznie), automatyczny optymalizator jasności, stan akumulatora, funkcja Bluetooth, Canon Log, karta do nagrywania/odtwarzania, filtry twórcze, timer funkcji Bulb, cyfrowy optymalizator obiektywu, zoom cyfrowy, tryb wyzwalania migawki, poziomica elektroniczna, migawka elektroniczna, korekta ekspozycji, wskaźnik poziomu ekspozycji, symulacja ekspozycji, blokada FE, FEB, wyłączony błysk, gotowość lampy, sekwencja ostrości, skala odległości ostrzenia, GPS, siatka, HDR PQ, fotografowanie w trybie HDR, głośność słuchawek, priorytet jasnych partii obrazu, szybka synchronizacja, histogram (jasność/RGB), jakość obrazu, stabilizator obrazu (tryb IS), samowyzwalacz interwałowy, czułość ISO, dane obiektywu, przycisk powiększania, maksymalna liczba zdjęć seryjnych, tryb pomiaru, nagrywanie filmu w toku, wielkość nagrywanego filmu, dostępny czas nagrywania filmu, dostępny czas nagrywania/wykorzystany czas nagrywania, samowyzwalacz filmowy, filmowy Serwo AF, redukcja szumów zdjęć seryjnych, ostrzeżenie o blokadzie kilku funkcji, fotografowanie z ekspozycją wielokrotną, liczba pozostałych zdjęć do sekwencji ostrości, liczba dostępnych zdjęć/sekund do uruchomienia samowyzwalacza, liczba pozostałych ekspozycji wielokrotnych, liczba zdjęć z samowyzwalaczem, kontrola przegrzania, styl obrazów, przycisk szybkich nastaw, tryb fotografowania, czas naświetlania, kadrowanie zdjęć, obiekt do wykrycia, migawka dotykowa / tworzenie folderu, skala ekspozycji w pionie, funkcja View Assist, balans bieli, korekcja balansu bieli, funkcja Wi-Fi, siła sygnału Wi-Fi
        • Podgląd głębi ostrości
          Tak, poprzez przycisk niestandardowy

        Ekran LCD

        • Typ
          Kolorowy monitor LCD TFT o przekątnej 7,5 cm (2,95 cala), około 1,04 mln punktów
        • Pokrycie
          W przybliżeniu 100%
        • Kąt widzenia (poziomo/pionowo)
          W przybliżeniu 150° w pionie i poziomie
        • Powłoka
          Zapobiegająca plamieniu.
        • Regulacja jasności
          Ręczna: siedem poziomów regulacji
          Regulacja odcienia koloru: 4 ustawienia
        • Obsługa za pomocą ekranu dotykowego
          Tryb pojemnościowy: funkcje menu, szybkie nastawy, obsługa odtwarzania i widok powiększony. Wybieranie punktu AF w przypadku zdjęć i filmów; migawka dotykowa dostępna w przypadku fotografowania.
        • Opcje wyświetlania
          (1) Podstawowe ustawienia aparatu
          (2) Zaawansowane ustawienia aparatu
          (3) Ustawienia aparatu oraz histogram i dwuosiowa poziomica
          (4) Brak informacji
          (5) Ekran szybkich nastaw
          (6) Wyświetlacz wyłączony

        Lampa błyskowa

        • Liczba przewodnia wbudowanej lampy błyskowej (ISO 100, metry)
          6
        • Pokrycie błysku wbudowanej lampy błyskowej
          W przybliżeniu Ogniskowa 18 mm / kąt widzenia (odpowiednik w formacie 35 mm: około 29 mm)
        • Czas ładowania wbudowanej lampy
          W przybliżeniu 5 s
        • Tryby
          Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny
        • Redukcja efektu czerwonych oczu
          Obsługiwane
        • Czas synchronizacji z lampą błyskową
          1/200 s migawka mechaniczna
          1/250 s elektroniczna 1. kurtyna
          Fotografowanie z lampą błyskową nie jest możliwe w przypadku migawki elektronicznej.
        • Korekta ekspozycji lampy
          +/-3 EV w krokach co 1/3 z lampami Speedlite z serii EX
        • Sekwencja ekspozycji z lampą
          Tak, w przypadku zgodnej lampy błyskowej zewnętrznej (+/- 3 EV z dokładnością do 1/3 lub 1/2 stopnia w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL)
        • Blokada ekspozycji lampy
          Tak
        • Synchronizacja błysku z drugą kurtyną
          Tak (zarówno w przypadku wbudowanych, jak i zewnętrznych lamp błyskowych Speedlite)
        • Stopka HotShoe / złącze PC
          Tak/nie
        • Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi
          E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych
        • Sterowanie zewnętrznymi lampami błyskowymi
          Za pomocą menu aparatu

        Fotografowanie

        • Tryby
          Zdjęcia: inteligentna scena auto, 15 trybów scen specjalnych (w tym panoramowanie/ujęcie panoramiczne), filtry twórcze, elastyczna preselekcja AE, programowa AE, AE z preselekcją migawki, AE z preselekcją przysłony, tryb ręczny, Bulb i niestandardowy (x2)
          Filmy: filmy HDR, automatyczna ekspozycja filmu, ręczna ekspozycja filmu
        • Style obrazów
          Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, wyraźne szczegóły, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3)
        • Przestrzeń kolorów
          sRGB i Adobe RGB / stałe przy HDR PQ Priorytet jasnych partii obrazu (3 ustawienia) Automatyczna optymalizacja jasności (4 ustawienia)
          Redukcja zakłóceń przy długim naświetlaniu (3 ustawienia)
          Redukcja zakłóceń - High ISO (4 ustawienia) (zdjęcie i film)
          Wyrazistość (+/- 4)
          Optyczna korekcja obiektywu:
          - Korygowania jasności brzegów, korygowanie aberracji chromatycznej, korygowanie dystorsji (w trakcie / po zakończeniu fotografowania; tylko podczas filmowania)
          - Korygowanie dyfrakcji, cyfrowy optymalizator obiektywu (w trakcie / po zakończeniu fotografowania)
        • Przetwarzanie obrazów
          Zmiana rozmiaru obrazów JPEG/HEIF na M, S1, S2
          Kadrowanie: obrazy JPEG / HEIF można kadrować (format obrazu: 3:2, 4:3, 16:9, 1:1)
          Przycinanie obrazów
          – Przełączanie pomiędzy poziomą i pionową orientacją kadrowania
          – Prostowanie obrazu
          – Ramkę kadrowania można przesuwać za pomocą ekranu dotykowego
          Obróbka obrazu RAW
          Obróbka obrazów RAW w chmurze
          Ekspozycja wielokrotna
          HDR
          Konwersja HEIF na JPEG
        • Tryby migawki
          Pojedyncze, szybka seria zdjęć+, szybka seria zdjęć, wolna seria zdjęć, samowyzwalacz (2 s + zdalne wyzwalanie, 10 s + zdalne wyzwalanie, ciągłe wyzwalanie)
        • Serie zdjęć
          Maks. około 15 kl./s1 z migawką mechaniczną/migawką elektroniczną 1. kurtyny, szybkość utrzymywana dla 460 obrazów JPEG lub 29 obrazów RAW
          Maks. około 23 kl./s z migawką elektroniczną5, szybkość utrzymywana dla 70 obrazów JPEG lub 21 obrazów RAW
        • Timer interwałowy
          Wbudowany

        Typ plików

        • Typ zdjęć
          14-bitowy RAW: RAW i C-RAW (oryginalny format RAW firmy Canon, wersja 3)
          8-bitowy JPEG: 2 opcje kompresji
          10-bitowy HEIF: 2 opcje kompresji
          Zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0
          Zgodność ze standardem Digital Print Order Format (DPOF) w wersji 1.1
        • Jednoczesny zapis plików RAW i JPEG
          Tak, możliwa dowolna kombinacja RAW + JPEG oraz RAW + HEIF
        • Wielkość obrazu
          RAW / C-RAW:
          proporcje 3:2 / 6000 × 4000
          JPEG/ HEIF:
          proporcje 3:2 – (L) 6000 × 4000, (M) 3984 × 2656, (S1) 2976 × 1984, (S2) 2400 × 1600
          proporcje 4:3 – (L) 5328 × 4000, (M) 3552 × 2664, (S1) 2656 × 1992, (S2) 2112 × 1600
          proporcje 16:9 – (L) 6000 × 3368, (M) 3984 × 2240, (S1) 2976 × 1680, (S2) 2400 × 1344
          proporcje 1:1 – (L) 4000 × 4000, (M) 2656 × 2656, (S1) 1984 × 1984, (S2) 1600 × 1600
        • Foldery
          Możliwość ręcznego tworzenia i wyboru nowych folderów
        • Numery plików
          (1) Narastające numerowanie
          (2) Automatyczne resetowanie
          (3) Ręczne resetowanie
        • Nazewnictwo plików
          ND.

        Film EOS

        • Typ filmu
          Filmy MP4:
          4K UHD, FULL HD (16:9)
          4K / Full HD: H.265 / HEVC, dźwięk: AAC / liniowe PCM
          4K / Full HD: H.264 / MPEG-4 AVC, dźwięk: AAC / liniowe PCM
        • Wielkość filmu
          4K UHD Fine (16:9) 3840 × 2160 (29,97, 25, 23,98 kl./s) międzyklatkowa / międzyklatkowa wersja light
          4K UHD Crop (16:9) 3840 × 2160 (59,94, 50 kl./s) międzyklatkowa / międzyklatkowa wersja light
          4K / Full HD, film poklatkowy (16:9) 3840 × 2160 / 1920 × 1080 (29,97, 25 kl./s) międzyklatkowa
          Full HD (16:9) 1920 × 1080 (119,9, 100, 59,94, 50, 29,97, 25, 23,98 kl./s) wewnątrz- lub międzyklatkowa
          Full HD (16:9) 1920 × 1080 HDR (29,97 25 kl./s) międzyklatkowe
        • Próbkowanie kolorów (nagrywanie wewnętrzne)
          4K UHD / Full HD – YCbCr 4:2:0 (8 bitów) lub YCbCr 4:2:2 (10 bitów) (gdy HDR PQ jest włączony)
        • Canon Log
          Nieobsługiwany
        • Długość filmu
          Maks. czas trwania: 2 godz. (z wyjątkiem filmów o dużej szybkości klatek). Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku sformatowanej karty exFAT SD19.
        • Filmy z dużą prędkością nagrywania
          Full HD – 1920 × 1080 przy 100 kl./s lub 119,9 kl./s
          Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/4 szybkości)
        • Przechwytywanie klatek
          Możliwość wyodrębniania zdjęć JPEG o rozdzielczości 8,3 megapiksela z filmów 4K UHD21
          (format HEIF możliwy tylko w przypadku ustawienia HDR PQ)
        • Przepływność / Mb/s
          MOV: MP4 HDR PQ: wył.:
          4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 120 Mb/s
          4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 60 Mb/s
          4K UHD (wycinek kadru) (59,94p / 50,00p): IPB około 230 Mb/s
          4K UHD (wycinek kadru) (59,94p / 50,00p): IPB Light około 120 Mb/s
          4K UHD (poklatkowe) (29,97p / 25,00p): ALL-I około 470 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB około 120 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB Light około 70 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 60 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 35 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 30 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 12 Mb/s
          Full HD, film poklatkowy (29,97p / 25,00p): ALL-I około 90 Mb/s
          MOV: MP4 HDR PQ: wł.
          4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 170 Mb/s
          4K UHD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 85 Mb/s
          4K UHD (wycinek kadru) (59,94p / 50,00p): IPB około 340 Mb/s
          4K UHD (wycinek kadru) (59,94p / 50,00p): IPB Light około 170 Mb/s
          4K UHD (poklatkowe) (29,97p / 25,00p): ALL-I około 470 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB około 180 Mb/s
          Full HD (119,9p / 100p): IPB Light około 100 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB około 90 Mb/s
          Full HD (59,94p/50,00p): IPB (Light) około 50 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB około 45 Mb/s
          Full HD (29,97p / 25,00p / 23,98p): IPB Light około 28 Mb/s
          Full HD, film poklatkowy (29,97p / 25,00p): ALL-I około 135 Mb/s
        • Nagrywanie na dwóch kartach
          Nie
        • Mikrofon
          Wbudowane mikrofony stereo (48 kHz, 16 bitów × 2 kanały)
        • Wyświetlacz HDMI
          Wyjście tylko do monitora zewnętrznego (wyjście dla obrazów i informacji o obrazie, zapis obrazów/filmów na karcie)
          Ekran aparatu i wyjście monitora zewnętrznego (nagrywanie w aparacie niemożliwe; należy użyć zewnętrznego rejestratora; ekran aparatu pokazuje obrazy z informacjami o obrazie)
        • Wyjście HDMI
          Automatycznie:
          – 4K (UHD) 59,94p / 50,00p / 29,97p / 25,00p / 23,98p
          – 1080 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i
          – 480 59,94p
          – 576 50p
          1080p:
          – 1080 59,94p / 59,94i, 50,00p / 50,00i
          – 480 59,94p
          – 576 50p
          Nieskompresowane YCbCr 4:2:0 (8-bitów) lub YCbCr 4:2:2 (10 bitów), gdy włączony jest tryb HDR PQ, wyjście dźwięku przez HDMI
        • Regulacja ostrości
          Dual Pixel CMOS AF II z wykrywaniem twarzy i oczu oraz AF ze śledzeniem (ludzi, zwierząt i pojazdów), filmowy Serwo AF, ręczne ustawianie ostrości
        • Czułość ISO
          Automatycznie: 100–12 800, H: 25 600
          Ręcznie: 100–12 800, H: 16 000–25 600

        Interfejs

        • Komputer
          Złącze Hi-Speed USB 2.0 USB typu C używane również do komunikacji z komputerem / komunikacji ze smartfonem / zasilania przez USB.
        • Wi-Fi
          Bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11b/g/n; pasmo 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 4.2 Obsługiwane funkcje: EOS Utility, smartfon, przesyłanie do image.canon, drukowanie bezprzewodowe
        • Inne
          Wyjście HDMI Micro (typ D, HDMI-CEC nieobsługiwane)
          Zewnętrzne wejście mikrofonu (stereofoniczne gniazdo minijack 3,5 mm)
          Złącze typu RS-60E3 (złącze zdalnego wyzwalania)

        Drukowanie bezpośrednie

        • Drukarki firmy Canon
          Kompaktowe drukarki fotograficzne firmy Canon i drukarki PIXMA obsługujące standard PictBridge przez bezprzewodową sieć LAN
        • PictBridge
          Tak (przez bezprzewodową sieć LAN)

        Przechowywanie

        • Typ
          Karta SD/SDHC/SDXC i UHS-II

        Oprogramowanie

        • Przetwarzanie obrazów
          Digital Photo Professional 4.16.10 lub nowsza wersja
          Aplikacja mobilna Digital Photo Professional Express (tylko system iOS)
        • Inne
          EOS Utility 3 (w tym program Remote Capture), Picture Style Editor, EOS Lens Registration Tool, aplikacja Canon Camera Connect (iOS/Android)

        Źródło zasilania

        • Akumulatory
          Akumulator litowo-jonowy LP-E17 (dostarczony)
        • Żywotność akumulatora
          W przypadku ekranu LCD około 430 zdjęć (temp. 23°C)
          W przypadku wizjera około 260 zdjęć (temp. 23°C)
        • Zasilanie i ładowarki
          Ładowarka LC-E17E (dostarczona), zasilacz AC-E6N i adapter prądu stałego DR-E18, zasilacz PD-E1 USB23

        Akcesoria

        • Bezprzewodowy przekaźnik danych
          Brak
        • Futerały/paski
          Dołączony pasek, pasek na rękę E2
        • Obiektywy
          Wszystkie obiektywy RF i RF-S (EF i EF-S za pomocą adapterów obiektywu)
        • Adaptery obiektywów
          Adapter mocowania EF-EOS R, adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji, adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego
        • Lampa błyskowa
          Canon Speedlite (EL-1*, EL-100, 90EX, 220EX, 270EX, 270EX II, 320EX, 380EX, 420EX, 430EX, 430EX II, 430EX III 470EX-AI, 550EX, 580EX*, 580EX II*, 600EX*, 600EX-RT*, 600EX-II-RT*, Macro-Ring-Lite MR-14EX, Macro Ring Lite MR-14EX II, Macro Twin Lite MT-24EX-RT, Macro Twin Lite MT-26EX, wyzwalacze lamp błyskowych: Speedlite Transmitter ST-E2, Speedlite Transmitter ST-E3-RT*, Speedlite Transmitter ST-E3-RT V2*, Speedlite Transmitter ST- E10, przewód do wyzwalania lampy błyskowej OC-E3*)

          * W celu zachowania odporności na warunki atmosferyczne należy używać adaptera stopki wielofunkcyjnej AD- E1.
        • Pilot zdalnego sterowania / zdalny spust migawki
          Złącze typu RS-60E3 (złącze zdalnego wyzwalania), elektroniczny wężyk spustowy z programatorem czasowym TC-80N3, bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania BR-E1, pilot zdalnego sterowania na podczerwień RC-6, smartfon (z aplikacją Canon Camera Connect)
        • Inne
          Osłona stopki ER-SC2 (w zestawie), adapter wielofunkcyjnej stopki AD-E1, wielofunkcyjna stopka, zgodny ze stopką wielofunkcyjną stereofoniczny mikrofon kierunkowy DM-E1D, adapter stopki wielofunkcyjnej do złącza smartfona AD-P1 dla systemu Android, mikrofon stereofoniczny DM-E1 / DM-E100, odbiornik GPS GP-E2, uchwyt statywowy HG-100TBR, kabel interfejsu IFC-100U, kabel interfejsu IFC-400U, tkanina ochronna PC-E1 / E2,

        Mocowania obiektywów Canon.

        Najprostszym sposobem na ustalenie, które obiektywy będą współpracować z aparatem, jest zapoznanie się ze wskaźnikiem mocowania obiektywu z przodu aparatu EOS. Odłącz obiektyw od aparatu poprzez naciśnięcie przycisku zwalniania i obrócenie obiektywu w lewo. Aparaty firmy Canon mają cztery typy mocowania.

        rf.jpg

        RF i RF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest czerwona kreska, aparat jest bezlusterkowym modelem należącym do systemu R i jest zgodny z obiektywami RF i RF-S. Dzięki adapterom EF-EOS R można używać także obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.

        ef.jpg

        EF

        Jeśli na mocowaniu obiektywu jest tylko czerwona kropka, aparat jest pełnoklatkową lustrzanką i jest zgodny z obiektywami EF oraz specjalistycznymi obiektywami TS-E i MP-E.

        ef-s.jpg

        EF-S

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz czerwoną kropkę i biały kwadrat, aparat jest lustrzanką z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-S, EF, TS-E i MP-E.

        ef-m.jpg

        EF-M

        Jeśli na mocowaniu obiektywu widzisz białą kropkę, aparat jest bezlusterkowym modelem z serii EOS M z matrycą APS-C i jest zgodny z obiektywami EF-M. Adapter EF-EOS M umożliwia także korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Tabela zgodności obiektywów firmy Canon

        Dostępnych jest pięć rodzajów obiektywów do aparatów z wymienną optyką firmy Canon: RF, RF-S, EF, EF-S i EF-M. Przy doborze obiektywu należy zwrócić uwagę, czy jest on obsługiwany przez aparat.

        Obiektyw/aparat EOS, APS-C, system R Aparat pełnoklatkowy z systemu EOS R Lustrzanka EOS z matrycą APS-C Pełnoklatkowa lustrzanka cyfrowa EOS Seria EOS M
        RF Pełna zgodność1 Pełna zgodność Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        RF-S Pełna zgodność1 Zgodność1,2 Niezgodne Niezgodne Niezgodne
        EF, TS-E, MP-E Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R Pełna zgodność1 Pełna zgodność Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-S Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1 Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS R1,2 Pełna zgodność1 Niezgodne Zgodność w przypadku użycia adaptera EF-EOS M1
        EF-M Niezgodne Niezgodne Niezgodne Niezgodne Pełna zgodność1

        1 - Takie połączenie obiektywu i aparatu skutkuje zmniejszeniem kadru o współczynnik równy 1,6.

        2 - Używanie obiektywów przeznaczonych do aparatów z matrycą APS-C w pełnoklatkowych aparatach EOS R może mieć dodatkowe ograniczenia. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji obsługi aparatu.


        Adaptery obiektywów Canon

        Adaptery obiektywów Canon zapewniają pełną zgodność z obiektywami Canon EF, EF-S, TS-E i MP-E, dzięki czemu użytkownicy aparatów Canon EOS R i EOS M mogą w pełni zintegrować je z dostępnymi obiektywami.

        rf.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R

        Standardowy adapter mocowania EF-EOS R umożliwia korzystanie z obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E w aparacie EOS R.

        ef.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji

        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji umożliwia taką samą konwersję mocowania obiektywu jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo zapewnia pierścień regulacji na obiektywie.

        ef-s.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego

        Adapter mocowania EF-EOS R z uchwytem filtra wsuwanego działa jak adapter mocowania EF-EOS R, a dodatkowo umożliwia korzystanie z filtrów wsuwanych.

        ef-m.jpg

        Adapter mocowania EF-EOS M

        Ten mały i lekki adapter mocowania EF-M umożliwia podłączenie do aparatu EOS M dowolnego obiektywu z szerokiej gamy obiektywów EF, EF-S, TS-E i MP-E.


        Czym charakteryzują się poszczególne rodzaje dostępnych obiektywów?

        Poznaj szeroką gamę wymiennych obiektywów firmy Canon do aparatów bezlusterkowych i lustrzanek cyfrowych EOS.

        RF i RF-S

        Stworzone z myślą o aparatach z systemu R obiektywy RF cechują się wyższą jakością, szybkością pracy i łatwością obsługi dzięki wyjątkowej konstrukcji i technologii optycznej. Wyjątkowe 12-stykowe złącze systemu EOS R radykalnie poprawia komunikację między obiektywem aparatu a korpusem, dzięki czemu komunikacja jest szybsza niż do tej pory. Mocowanie obiektywu RF ma 54 mm szerokości, a odległość pomiędzy mocowaniem a matrycą jest bardzo mała. Taka konstrukcja pozwala umieścić obiektyw bliżej matrycy, a to z kolei umożliwia tworzenie szybszej i jaśniejszej optyki o wyższej jakości i niezrównanych parametrach pracy. Obiektywy RF mają lepsze możliwości filmowania oraz dodatkowe zalety, takie jak pierścień sterowania i mniejsze wymiary.

        1_1.jpg

        EF, TS-E, MP-E

        Pierwotny system aparatów EOS został wprowadzony na rynek w 1987 r. Jego głównym elementem było mocowanie obiektywów Canon EF, które jako pierwsze zapewniało całkowicie elektroniczne połączenie między obiektywem a korpusem. Samo połączenie między tymi dwoma elementami jest wprawdzie fizyczne, ale wymiana wszystkich informacji odbywa się drogą elektroniczną, co umożliwia bardzo precyzyjne, bieżące przesyłanie danych. Firma Canon jako pierwsza zaprojektowała silnik, który napędza mechanizm regulacji ostrości wewnątrz obiektywu, dzięki czemu silnik nie musi znajdować się w korpusie. Mimo ciągłego rozwoju systemów regulacji ostrości, technologii Image Stabilizer (Stabilizator obrazu), specjalistycznych elementów obiektywu i uszczelnień pierwotne mocowanie EF pozostaje bez zmian. Specjalistyczne obiektywy TS-E i MP-E mają mocowanie typu EF. Wszystkie obiektywy z mocowaniem EF są zgodne z każdym wyprodukowanym aparatem EOS, w tym z modelami z nowego systemu EOS R i z serii EOS M, jeśli są używane z odpowiednim adapterem obiektywu.

        1_1.jpg

        EF-S

        Obiektywy EF-S są lekkie, uniwersalne i łatwo przenośne, a zaprojektowano je z myślą o lustrzankach cyfrowych EOS z mniejszą matrycą. W przypadku serii EF-S inżynierowie z firmy Canon wykorzystali rozmiar matrycy APS-C, aby wyprodukować mniejsze i lżejsze obiektywy, które zapewniają fotografom znacznie szerszy kąt widzenia. Lekkie obiektywy EF–S są dostępne w szerokim zakresie ogniskowej, od 10 do 250 mm (od 16 do 400 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        EF-M

        Obiektywy z mocowaniem EF-M zostały wprowadzone z pierwszą serią aparatów EOS M w 2012 r. Są jeszcze mniejsze niż obiektywy serii EF i EF-S, a przeznaczono je wyłącznie do pracy w aparatach z serii EOS M. Oferta obejmuje szerokie spektrum obiektywów, od ultraszerokokątnych, przez teleobiektywy aż po makroobiektywy. Są na tyle poręczne, że zawsze można mieć je przy sobie – to doskonały wybór dla osób o bardziej twórczym podejściu do codziennego fotografowania. Kompaktowe obiektywy EF–M są dostępne z ogniskową od 11 do 200 mm (od 17,6 mm do 320 mm z uwzględnieniem współczynnika kadrowania 1,6).

        1_1.jpg

        Może ci się spodobać również