Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Obiektyw 45mm F/1.8, grip ECG-5 oraz bateria BLS-50 GRATIS po rejestracji zakupu. Promocja trwa do 31.03.2024. Szczegóły promocji.
OM-5 to kompaktowy oraz wytrzymały aparat bezlusterkowy, który schowasz w ulubionej torbie albo przewiesisz przez ramię. Jest idealny dla tych co lubią podróże. Każda podróż jest historią wartą opowiedzenia. Posiada matryce 20 MP Live MOS z 5-osiową stabilizacją dzięki której zapewniona jest znakomita jakość obrazu. W zestawie jest z obiektywem M.Zuiko Digital 14-150mm f/4.0-5.6 ED II.
Nigdy nie wiesz, kiedy wydarzy się coś ciekawego. Wykorzystaj każdą chwilę. Model OM-5 to aparat o stopniu ochrony IP53 – jest odporny na pył, kurz, zachlapania oraz mróz. Dzięki temu możesz kontynuować swoją opowieść w każdych warunkach.
Dzięki OM-5 wykonasz nieporuszone zdjęcia nawet w najtrudniejszych sytuacjach – aparat zapewnia 6,5 EV (lub 7,5 EV w przypadku kompatybilnych obiektywów Sync-IS). Fotografuj swobodnie teleobiektywem i chętniej korzystaj z długich czasów naświetlania.
Uchwyć poruszające się obiekty. Zmień przy tym sposób postrzegania ruchu i zastosuj LiveND. Dzięki aż czterem stopniom ekspozycji (ND16) możesz zmienić prozaiczną scenę w coś magicznego – nawet z obiektywem o najszerszym kącie widzenia.
Niektóre sceny ukazują tak wiele, że aby oddać ich złożoność, potrzebny jest sprzęt o dużych możliwościach. Dzięki kompaktowemu OM-5 wykonasz wspaniałe zdjęcia bez sięgania po duży i ciężki zestaw fotograficzny. Tryb High-Res z ręki pozwoli Ci zapisać pliki 50MP bez dźwigania nieporęcznego statywu.
Swobodnie zmieniaj obiektywy podczas każdej przygody. OM-5 został wyposażony w filtr SSWF (Supersonic Wave Filter), który wibruje ponad 30 000 razy na sekundę, aby natychmiast usunąć kurz z powierzchni sensora.
Skup się na chwili, nie na punkcie ostrości. OM-5 wyposażony jest w 121-punktowy, krzyżowy, wbudowany system AF z detekcją fazy, który umożliwia niezawodne ustawianie ostrości w każdej sytuacji. Z łatwością uchwyć piękno dzikiej przyrody i korzystaj z obiektywów o dużej wartości przysłony – Twoim historiom nigdy nie zabraknie wyrazistości.
Rób zdjęcia osobom, na których Ci zależy. Udoskonalony autofocus z wykrywaniem twarzy sprawia, że fotografowanie zarówno pojedynczych osób, jak i grup jest łatwe i przyjemne. Dotknij ekranu lub naciśnij przycisk i zdecyduj, czyją historię chcesz opowiedzieć.
Koniec z domysłami i skomplikowanym ręcznym ustawianiem ostrości podczas fotografowania nocnego nieba. Funkcja Starry Sky AF umożliwia dostęp do astrofotografii dzięki specjalnemu trybowi automatycznego ustawiania ostrości. Połącz go z innymi funkcjami fotografii obliczeniowej, takimi jak Live Composite, a galaktyka możliwości będzie w zasięgu jednego kliknięcia!
Przekonaj się, jak świetne zdjęcia możesz wykonać w ciemniejszych warunkach oświetleniowych dzięki funkcji fotografii obliczeniowej Live Composite. Odkryj nowy świat fotografii z długim czasem naświetlania. Zapomnij o przypadkowych ustawieniach i prześwietleniu kadru. Obserwuj ruch światła na ekranie OM-5, uchwyć ślady gwiazd i stwórz magiczne obrazy malowane światłem.
Pozwól, aby OM-5 rozwijał Twoją kreatywność dzięki Live ND. Korzystając z tej funkcji fotografii obliczeniowej, zmienisz każdą scenę ukazującą poruszający się obiekt w fascynujący, płynny obraz. Twój ogródek i twoje podwórko staną się nieskończonym źródłem inspiracji, chmury stanął się dziełem sztuki, a fale przybiorą formę eterycznej mgły. Dzięki Live ND możesz używać dowolnego obiektywu szerokokątnego, np. 7-14 mm F2.8 PRO i 8 mm F1.4 Fisheye PRO, nie martwiąc się o winietowanie.
Wykaż się kreatywnością. Wypróbuj funkcję Kreator Kolorów, która pozwala swobodnie kontrolować odcień i nasycenie barw dowolnej sceny, aby zmaksymalizować efekt narracji. Wybierz część kadru, którą chcesz pokazać; od zapierających dech w piersiach pomarańczy o zachodzie słońca po bujną zieleń dżungli.
Odkryj na nowo otaczający Cię świat – stosuj 16 Filtrów Artystycznych. Od klasycznych czarno-białych obrazów w stylu filmowym po artystyczną, miękką ostrość. Obserwuj efekty na ekranie lub w wizjerze elektronicznym OM-5.
Bądź tak blisko, jak tylko chcesz, bez konieczności przymykania przysłony – teraz ustawisz ostrość na każdym elemencie obrazu. Pozwól, by aparat wykonał pracę za Ciebie i połączył kilka kadrów w jedną fotografię. Niezależnie od tego, czy robisz ekstremalne zdjęcia makro, czy fotografujesz krajobrazy przy słabym oświetleniu, ta funkcja pozwala zmaksymalizować głębię ostrości bez stosowania wyższych wartości ISO lub wartości przysłony.
Od precyzyjnego ustawienia ostrości na szczegółach po błyskawiczne ujęcia ukazujące dziką przyrodę – aparat OM-5 oferuje aż sześć różnych trybów AF, dzięki którym uchwycisz każdą chwilę. Lubisz stosować tradycyjną metodę jednopunktowego ogniskowania, a może chcesz tworzyć niestandardowe wzorce AF dostosowane do określonej sytuacji? Z pewnością znajdziesz tryb, który spełni Twoje oczekiwania.
Masz przed sobą piękną scenę i chcesz ją jak najwierniej uchwycić, ale nie wiesz, od czego zacząć? Nic prostszego. OM-5 został wyposażony w aż 22 tryby tematyczne, które pomogą Ci zrobić wyjątkowe zdjęcie. Stosuj programy tematyczne (np. Plaża i Śnieg, Makro – przyroda, Światło gwiazd z ręki) i gotowe ustawienia wstępne.
Uchwyć swoje historie w sposób, w jaki chcesz pokazać je innym. Pionowy tryb video nie tylko znacznie ułatwia edycję i udostępnianie na platformach społecznościowych, lecz także pozwala opowiedzieć historie w zupełnie nowy sposób. Pionowe wodospady, szlaki turystyczne, wyprawy kajakiem i filmy portretowe – teraz możesz wybrać odpowiednią orientację dla swojej historii i jednocześnie zachować wysoką jakość nagrania.
Uchwyć całą tonację barw dzięki profilowi obrazu, który został dostosowany do potrzeb filmowania. Zaprojektowany, aby zmaksymalizować zakres dynamiczny, a jednocześnie ułatwić gradację kolorystyczną w postprodukcji. OM-Log400 zapewnia idealną równowagę, dzięki czemu możesz spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, a mniej przy komputerze.
OM-5 może służyć również jako kamera internetowa. Po prostu podłącz aparat do komputera za pomocą USB – bez potrzeby instalowania dodatkowych programów lub sterowników. Przekształć swój kemping w internetowe biuro z efektem wow.
OM-5 z łatwością połączysz z telefonem za pomocą aplikacji OI.Share. Udostępniaj swoje najlepsze historie, steruj zdalnie aparatem w wymagających warunkach i synchronizuj informacje o lokalizacji GPS ze zdjęciami.
Uchwyć dźwięki natury w jakości Hi-Res za pomocą rejestratora LS-P5 PCM i dodaj bezprzewodowe (lub przewodowe) monitorowanie dźwięku przez Bluetooth do już imponującej konfiguracji filmowej. Wyjątkowy, 21-poziomowy zoom mikrofonu pozwala zbliżyć się do akcji lub nagrać wszystkie otaczające dźwięki, jednocześnie zachowując kompaktową konfigurację.
Czasy, gdy nosiliśmy ze sobą wiele różnych ładowarek i baterii do wszystkich urządzeń, są już dawno za nami. Aparat OM-5 możesz naładować przez USB – podłącz go do komputera, power banku lub zasilacza sieciowego.
Konstrukcja OM-5 zapewnia bezpieczną i intuicyjną obsługę, ale czasami możesz potrzebować dodatkowego wsparcia, np. gdy nosisz rękawiczki. Grip został wyposażony w spust migawki i pokrętło sterujące, które daje pełną kontrolę podczas fotografowania i filmowania.
Typ |
|
Mocowanie obiektywu | Micro Four Thirds |
Sensor | |
Typ | 4/3'' Sensor Live MOS |
Efektywna liczba pikseli | 20,4 megapiksela |
Układ filtru | Filtr barw podstawowych (RGB) |
Współczynnik proporcji i obszar | 4:3 / 17,3 x 13,0 mm |
Pełna rozdzielczość | 21,8 megapiksela |
Procesor |
|
Typ | TruePic IX |
Filtr |
|
Filtr zabezpieczający przed kurzem | Filtr ultradźwiękowy |
Celownik |
|
Typ | Wizjer elektroniczny OLED |
Liczba pikseli | 2,360 tysięcy punktów |
Regulacja dioptrii | Tak -4,0 - +2,0 dioptrii / wbudowany |
Kąt widzenia | około 100% |
Powiększenie | Maks. 1,37 x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii (zależnie od wybranego stylu wizjera) |
Punkt oka | 27 mm przy -1 dioptrii od soczewki wizjera |
Styl | możliwość wyboru trzech stylów |
Wyświetlane informacje |
|
Korekta temperatury barwowej | +/- 7 poziomów |
S-OVF | Rozszerza zakres dynamiczny Live View |
Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo) |
|
Wyświetlane informacje |
|
Pole widzenia | około 100% |
Poziomy powiększenia | 3 / 5 / 7 / 10 / 14 x |
Rozszerzenie zakresu dynamicznego | W trybie HDR1 lub HDR2 |
Tryby wyświetlania |
|
Stabilizator obrazu |
|
Typ | Przesunięcie sensora |
Tryby | Pięciowymiarowa automatyczna, pozioma lub pionowa aktywacja |
Efektywny zakres kompensacji | Do 7,5 EV (Stabilizacja obrazu) Do 6,5 stopni EV Zgodność ze standardem CIPA) |
Stabilizacja podglądu na żywo | Tak |
Priorytet IS obiektywu | Dostępne |
System ustawiania ostrości |
|
Metoda | System różnicy detekcji fazowych TTL, system detekcji kontrastu (gdy używany jest obiektyw niekompatybilny z szybkim AF opartym na detekcji kontrastu, działa to jako wspomaganie MF) |
Obszary ustawiania ostrości | 121 punktów * / 121 punktów AF kontrastowy Wszystkie punkty, pojedynczy punkt (normalny / mały), grupa punktów (5 punktów, 9 punktów, 25 punktów), ustawienia indywidualne 1-4 (obszar AF i jego charakter pracy) * Wszystkie pola typu krzyżowego |
Blokada AF | Tak; Zablokowanie po naciśnięciu do połowy spustu migawki w trybie pojedynczego AF, przycisk blokady AE/AF (możliwość przystosowania) |
Tryby | Manualne ustawianie ostrości
|
Wspomaganie AF | Tak |
Manualne ustawianie ostrości | Tak; z powiększonym obszarem ostrości, focus peaking'iem i wskaźnikiem ostrości |
Rozszerzenie funkcji Detekcji Twarzy |
|
Dobiegaczka | Tak |
Śledzenie ostrości | Tak; Dostępne w trybie ciągłego AF |
Peaking ostrości |
|
Wybór kolorów | Biały, czarny, czerwony, żółty |
Intensywność | Wysoka/Średnia/Niska |
Efekt podświetlenia od tyłu | Włączony / Wyłączony |
Tryb Bracketing Ostrości |
|
Liczba zdjęć | 3 - 999 zdjęć |
Krok | 10 poziomów Kompatybilny z: Wszystkie obiektywy AF Mikro Cztery Trzecie |
Tryb Focus Stacking |
|
Technologia | Wykonanych zostanie 8 ujęć z różnie ustawionym punktem ostrości, z których automatycznie utworzone zostanie jedno zdjęcie Kompatybilny z: 7-14mm F2.8 PRO, 8-25mm F4 PRO, 12-40mm F2.8 PRO, 12-40mm F2.8 PRO II, 12-45mm F4 PRO, 12-100mm F4 IS PRO, 40-150mm F2.8 PRO 40-150mm F4.0 PRO, 100-400mm F5.0-6.3 IS, 150-400mm F4.5 TC1.25x IS PRO, 8mm F1.8 Fisheye PRO, 30mm F3.5 Macro, 60mm F2.8 Macro, 300mm F4 PRO 1.4x Teleconverter MC‑14, 2x Teleconverter MC‑20 |
System ekspozycji |
|
Tryby |
|
Korekta ekspozycji | +/- 5 EV (1, 1/2, 1/3 kroku) Uwaga: Monitor i wyświetlacz w EVF wyłącznie do ±3 EV. |
Bracketing ekspozycji | 2 / 3 / 5 klatek (+/- 1/3, 2/3, 1 krok EV) 7 klatek (+/- 1/3, 1/2, 2/3 kroku EV) |
ISO bracketing | 3 kadry (1/3, 1/2, 1 krok EV) |
Blokada AE | Tak |
Mój tryb | 3 zapisywanie ustawień |
Funkcja wzbogacania | Technologia kompensacji cienia Skanowanie migotania: Dostępny w trybach M, S, w trybie cichym (możliwość potwierdzenia w trybie Live View) |
Wbudowana funkcja LiveND | ND2, ND4, ND8, ND16 (+1, 2, 3 lub 4 kroki) |
Funkcja Bracketing dla HDR (Zakresu dynamicznego) | 3 / 5 klatek (+/- 2 / 3 kroki EV) 7 klatek (+/- 2 kroki EV) |
Wielokrotna ekspozycja |
|
Maks. liczba kadrów | 2 kadry (fotografowanie) 3 kadry (edytowanie) |
Automatyczna kontrola wzmocnienia | Tak |
Pomoc w kadrowaniu | Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo) |
Pomiar światła |
|
Metoda | Pomiar ekspozycji TTL przy całkowicie otwartej przysłonie |
Strefy | 324 strefy Wielopolowy system pomiaru |
Zakres detekcji | -2 - 20 EV (17mm f2.8, ISO 100) |
Tryby |
|
Filtr artystyczny |
|
Tryby |
|
Odmiana / Efekt | Dostępne |
Bracketing filtrów artystycznych | Wybór Filtrów Artystycznych |
Czułość |
|
Auto | (możliwość dostosowania, domyślna niska wartość ISO - 6400) |
Manualny | ISO LOW - 25600 Zmiana ISO co 1/3 EV oraz co 1 EV |
Migawka |
|
Typ migawki | Skomputeryzowana migawka szczelinowa |
Samowyzwalacz | 2 s / 12 s / Definiowalne |
Czasy otwarcia migawki |
|
Zakres czasów otwarcia migawki | 1/8000 - 60 s (w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV) |
Tryb B | Do 30 minut (wybór najdłuższego czasu w menu), domyślnie: 8 minut) |
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości |
|
Typ migawki | Elektroniczna migawka |
Czas otwarcia migawki | 1/8000 - 60 s |
Opóźnienie startu | 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s |
Rozdzielczość | JPEG: 10368x7776 / 8160 x 6120 / 5760 x 4320 RAW: 10368 x 7776 Odpowiednik dla matrycy 80M / 50M / 25M (8 ujęć połączonych w jeden plik JPEG przy użyciu mechanizmu przesunięcia matrycy) Dostępne w trybach P/A/S/M Ady edytować pliki na komputerze, musisz zainstalować oprogramowanie OM Workspace. |
Zdjęcia high res wykonywane z ręki |
|
Typ migawki | Elektroniczna migawka |
Czas otwarcia migawki |
|
Rozdzielczość | JPEG: 8160 x 6120 / 5760 x 4320 RAW: 8160 x 6120 Odpowiednik matrycy o rozdzielczości 50 megapikseli lub 25 megapikseli (8 zdjęć połączonych w jeden plik w formacie JPEG z wykorzystaniem technologii stabilizacji matrycy) Dostępne w trybach P/A/S/M Nie można korzystać z lampy |
Tryb Antywstrząsowy |
|
Typ migawki | Elektroniczna migawka z pierwszą kurtyną |
Czas otwarcia migawki | 1/320* - 60 s |
Opóźnienie startu | 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15, 30 s * Dla prędkości powyżej 1/320s automatycznie wybierana jest migawka mechaniczna |
Tryb Cichy | |
Typ migawki |
|
Czas otwarcia migawki | 1/32000 - 60 s |
Opóźnienie startu | 0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s |
Skanowanie migotania |
|
Zdjęcia | 1/7634 - 1/50 s |
Sekwencje wideo | 1/250 - 1/30 s * * Ograniczenie powyżej 30 kl./s |
Balans bieli |
|
System automatycznego balansu bieli | Zaawansowany system detekcji z sensorem Live MOS |
Manualny balans bieli (typu One-Touch) | Tak |
Bracketing balansu bieli | 3 kadry / +/- 2, 4, 6 kroków zmiany jednostki mired |
Jednodotykowe ustawianie balansu bieli | możliwość zarejestrowania 4 ustawień użytkownika |
Balans bieli użytkownika | Możliwość zapisania 1 ustawienia w przypadku temperatury podanej w Kelvinach (2000K - 14000K) |
Zaprogramowane wartości |
|
Regulacja automatycznego błysku | Wyłączony / Auto Balans bieli / Lampa błyskowa |
Zachowaj ciepłą kolorystykę | Włączony / Wyłączony |
Zdjęcia seryjne |
|
Prędkość (H) | około 10 klatek na sekundę Maks. liczba kadrów: RAW 149 / JPG (LF): Do pojemności karty pamięci |
Prędkość (L) | 6 klatek na sekundę Maks. liczba kadrów: RAW / JPG (LF): Do pojemności karty pamięci |
Tryb Cichy | |
Prędkość (H) | około 30 klatek na sekundę Maks. liczba kadrów: RAW 18 / JPG (LF): 20 |
Prędkość (L) | około 10 klatek na sekundę Maks. liczba kadrów: RAW 138 / JPG (LF): Do pojemności karty pamięci |
Tryb Pro Capture |
|
Prędkość (H) | około 30 klatek na sekundę |
Prędkość (L) | około 10 klatek na sekundę |
Liczba klatek przed zwolnieniem migawki | 0 - 14 klatek (nagrywanie przez zwolnienie spustu do połowy, przed całkowitym zwolnieniem) |
Limiter liczby klatek | 1 - 99 klatek / wył. (brak ograniczenia liczby klatek) (w tym liczba klatek przed zwolnieniem migawki) |
Warunki | Karta pamięci: KIOXIA KSDXU-A064G W przypadku korzystania z M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 Pro Na maksymalną prędkość fotografowania sekwencyjnego wpływa wiele czynników, w tym rodzaj zastosowanego obiektywu, warunki oświetleniowe, przysłona, czas naświetlania i wartość ISO. Faktyczna prędkość rejestrowania może być niższa od ustawionej o kilka klatek na sekundę Wartości ISO 2000 lub większe mogą wpływać na szybkość działania aparatu podczas stosowania funkcji ISO Bracketing. |
Fotografowanie z interwałem czasowym | Interwał 1 s - 24 godziny Maks. liczba kadrów: 9999 Wygładzanie |
Przetwarzanie obrazu |
|
Przestrzeń barwowa | sRGB / AdobeRGB |
Ostrość + Kontrast | 5 poziomów |
Kontrast | 5 poziomów |
Nasycenie | 5 poziomów |
Filtr czarno-biały | Żółty, pomarańczowy, czerwony, zielony |
Tonacja czarno-biała | Sepia, Niebieski, Purpurowy lub Zielony w trybie zdjęć czarno-białych |
Tryb obrazu |
|
Gradacja odcieni | 4 poziomy (auto, tryb jasnej tonacji, normalny, tryb ciemnej tonacji) |
Procesor | TruePic IX |
Bracketing filtrów artystycznych | Dostępne |
Efekt telekonwertera | 2 x |
Korygowanie zniekształceń rybiego oka | Dostępne podczas fotografowania z użyciem obiektywu M.Zuiko Digital ED 8 mm F1.8 Fisheye PRO 3 poziomy dostosowania zakresu pola widzenia Korekcja włączona automatycznie podczas stosowania podwodnych trybów fotografowania, dostępna (możliwość potwierdzenia w trybie Live View) |
Sterowanie zewnętrzną lampą błyskową |
|
Czas synchronizacji błysku | 1/250 s / 1/8000 s (Tryb Super FP) |
Typ | TTL AUTO, AUTO, MANUAL, FP TTL AUTO, FP MANUAL |
Tryby |
|
Intensywność | +/- 3 EV (1/3, 1/2, 1 krok EV) |
Kompatybilna zewnętrzna lampa błyskowa | FL-14, FL-20, FL-36R, FL-50R, FL-300R, FL-600R, FL-700WR, FL-900R, STF‑8 |
Bezprzewodowa kontrola błysku |
|
Liczba kanałów | 4 kanały |
Kompatybilna zewnętrzna lampa błyskowa | FL-36R, FL-50R, FL-300R, FL-600R, FL-700WR, FL-900R |
Metoda sterowania | Wyzwalanie i sterowanie (system bezprzewodowego, zdalnego sterowania lampami błyskowymi Olympus) |
Ustawienie grup | 4 grupy Dostępne w przypadku współpracy z aparatami kompatybilnymi z bezprzewodowym (RC) systemem oświetlenia błyskowego Olympus. |
Zdalne sterowanie | Tak |
Monitor |
|
Typ monitora | LCD odchylany pod wieloma kątami - Panel dotykowy |
Rozmiar monitora | 7,6 cm / 3,0'' (3:2) |
Rozdzielczość | 1037 tysięcy punktów |
Regulacja jasności | +/- 7 poziomów |
Balans kolorów | +/- 7 poziomów Żywa kolorystyka (domyślnie) / Naturalne barwy |
Dotykowe funkcje sterowania |
|
Super Panel Kontrolny |
|
Wyświetlane informacje |
|
Formaty zapisu |
|
RAW | 12 bit |
RAW & JPEG | Tak równoległy zapis |
JPEG | Tak |
Współczynnik proporcji | 4:3 / 3:2 / 16:9 / 6:6 / 3:4 |
Rozmiar obrazu |
|
RAW | 5184 x 3888 skompresowany 5184 x 3888 Fine (kompresja: 1/4) |
Rejestrowanie zdjęć |
|
EXIF | 2.3 |
DCF | Tak |
RAW | Tak |
Rejestrowanie sekwencji wideo |
|
Format zapisu | MOV(MPEG-4AVC/H.264) |
Tryb obrazu | Flat, OM-Log400 |
Kodowanie czasu | Rec run / Free run Z opuszczeniem klatki / Bez opuszczania klatki |
Tryb stabilizacji obrazu | Tak Przesunięcie sensora M-IS1 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora i stabilizacja elektroniczna z wielowymiarową stabilizacją obrazu) M-IS2 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora z wielowymiarową stabilizacją obrazu) |
Film w jakości 4K | 4096 x 2160 (C4K) / 24p / IPB (około 237 Mb/s) 3840 x 2160 (4K) / 30p, 25p, 24p / IPB (około 102 Mb/s) |
Jakość filmu HD | Full HD 1920 x 1080 (16:9) / 30p, 25p, 24p / ALL-I (A-I), IPB (SF, F, N) (MOV) Full HD 1920 x 1080 (16:9) / 60p, 50p / IPB (SF, F, N) (MOV) HD 1280 x 720 (16:9) / 60p, 50p, 30p, 25p, 24p / ALL-I (A-I), IPB (SF, F, N) (MOV) |
Prędkość transmisji | ALL-I: ~ 202 Mbps FullHD IPB (SF: ~52Mbps, F: ~30Mbps) HD IPB (SF: ~26Mbps, F: ~14Mbps, N: ~10Mbps) |
Maksymalny czas nagrywania | Do pojemności karty pamięci |
Maks. rozmiar pliku | 4 GB (AVCHD) |
Tryby ekspozycji |
|
Dodatki filmowe |
|
Wskaźnik nagrywania | Czerwona ramka sygnalizująca nagrywanie |
Pionowe Video | Tak |
Szybki zapis obrazu | 1920x1080 (MOV) / 120 klatek na sekundę |
Poklatkowy | 4k, 1080p, 720p (AVI Motion JPEG®) |
W przyśpieszonym tempie | TAK |
W zwolnionym tempie | TAK |
Filtr artystyczny |
|
Podgląd na żywo HDMI |
|
Tryb podglądu | Przetwarzane dane: sygnał wideo oraz wyświetlane informacje Podczas nagrywania wideo materiał wyświetlany jest jednocześnie na monitorze zewnętrznym przez HDMI oraz na aparacie / ekran informacyjny wyświetlany jest tylko na jednym z urządzeń. Podczas odtwarzania filmów materiał wyświetlany jest jednocześnie na monitorze zewnętrznym przez HDMI (normalny rozmiar) oraz w aparacie (rozmiar normalny lub powiększony) |
Tryb zapisu | Przetwarzany jest tylko sygnał wideo Jakość filmu: YCbCr 4: 2: 2 (8 bitów), liczba klatek na sekundę zależy od ustawień filmu (ustawienia 24p, 30p i 60p nie są zalecane), dźwięk stereo. |
Skanowanie migotania | Dostępny w trybie M (możliwość potwierdzenia w trybie Live View) |
System zapisu dźwięku |
|
Głośnik | Wbudowany głośnik mono |
Mikrofon | Wbudowane mikrofony stereofoniczne Możliwość podłączenia zewnętrznego mikrofonu stereo |
Format zapisu | Wysoka jakość nagrywanego dźwięku (liniowe stereo PCM/24 bit, częstotliwość próbkowania 96 kHz) Stereo PCM/16bit, 48kHz, Format Wave Base |
Klip filmowy | 30 s |
Funkcje mikrofonu |
|
Łączenie z rekorderami OM System PCM |
|
Funkcje | Klaps Filmowy / Synchronizowane nagranie audio - nagranie wideo Kompatybilny z: LS‑100, LS‑P4, LS‑P5 |
Przeglądanie zdjęć |
|
Tryby |
|
Automatyczne obracanie obrazu | Tak |
Histogram w trybie odtwarzania | Tak |
Informacje o fotografowaniu | Wyłączony / Włączony |
Ostrzeżenie - zbyt jasne/ciemne obszary | TAK |
Kasowanie / ochrona / funkcja kopiowania |
|
Tryby kasowania | Pojedyncze, wszystkie, wybrane |
Ochrona zdjęcia | Pojedynczy kadr, Wybrane kadry, Wszystkie kadry, Wyłączenie ochrony (Pojedynczych/Wszystkich kadrów) |
Edycja obrazu | |
Funkcje edycyjne |
|
Menu |
|
Różne wersje językowe menu | angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, czeski, niderlandzki, duński, polski, portugalski, szwedzki, norweski, fiński, chorwacki, słoweński, węgierski, grecki, turecki, łotewski, estoński, litewski, ukraiński, serbski |
Personalizacja ustawień |
|
Przycisk Fn | TAK |
Mój tryb | Możliwość zapisania czterech ustawień (Może być przypisane do pokrętła trybów.) |
Przywracanie ustawień fabrycznych | Pełny / Podstawowy |
Programowalny przycisk | TAK |
Interfejs |
|
Nośnik | Karta pamięci SD (obsługa kart SDHC, SDXC, UHS-I, UHS-II) Do nagrywania filmów rekomendowane karty SD Class 10 lub wyższe. Do filmów 4K, C4K i ALL-I zalecana jest karta typu UHS-II lub UHS-I U3. |
Gorąca stopka | TAK |
Złącze mikrofonowe | 3.5 ø mm mini-jack (automatyczne uruchamianie i wyłączenie z poziomu komputera) |
HDMI™ | Tak Mikrozłącze (Typ D) * * "HDMI", logo HDMI oraz "High-Definition Multimedia Interface" są znakami handlowymi lub zarejestrowanymi znakami handlowymi HDMI Licensing LLC. |
Interfejs komunikacyjny USB 2.0 High-Speed | Tak |
Bezprzewodowe połączenie | Wi-Fi Bluetooth® |
Metoda komunikacji | Bluetooth® Low Energy Ver.4.2 |
SAR | 0,36 W/kg OM Workspace - użyj, aby zaktualizować oprogramowanie SAR nie powinien przekraczać 2W/kg zgodnie z regulacjami we Francji. Wi-Fi to zastrzeżony znak towarowy Wi-Fi Alliance. Słowny znak towarowy i loga Bluetooth® są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do firmy Bluetooth SIG, Inc. i każde ich użycie przez firmę OLYMPUS CORPORATION podlega licencji. |
Funkcje Wi-Fi |
|
Łatwe połączenie | Kod QR |
Bezprzewodowe fotografowanie |
|
Inne funkcje |
|
Kamerka internetowa | UVC (klasa video USB) / UAC (klasa audio USB) |
Zasilanie |
|
Bateria | BLS‑50 Bateria litowo-jonowa (w komplecie) |
Tryb Uśpienia | Możliwość wyboru 1, 3, 5, 10 minut lub wyłączenie funkcji |
Żywotność baterii |
|
Rejestrowanie obrazów | 310 zdjęć (przy zastosowaniu karty Toshiba SDHC UHS-I Card Exceria z włączoną IS, bez podłączonych lamp błyskowych, w oparciu o standardy testowe CIPA) |
Nagrywanie filmów | 60 min (standardowe warunki JEITA) 110 min (kiedy używany jest zoom oraz inne funkcje operacyjne) |
Ładowanie przez USB | Wbudowany akumulator ładowany przez USB (gdy aparat jest wyłączony) Wydajność uzależniona jest od stosowanego rządzenia USB |
Środowisko |
|
Temperatura | -10 - 40°C Temperatura pracy / -20 - 60°C temperatura przechowywania |
Wilgotność | 30 - 90% Wilgotność / 10 - 90% Zakres wilgotności, w jakiej można przechowywać produkt |
Wymiary |
Szerokość 125,3 mm Wysokość 85,2 mm Głębokość 49,7 mm |
Waga | 414 g (zawiera baterię i kartę pamięci) 366 g (sam korpus) |