Olympus OM-D E-M1 Mark II Body czarny + Rabat 1000zł

Olympus OM-D E-M1 Mark II Body czarny + Rabat 1000zł

Olympus OM-D E-M1 Mark II body czarny + Rabat 1000zł

Kod rabatowy :  OlympusRabat1000zl 

Promocja z Rabatem 1000zł ważna od 16.09.2019 r. do 31.10.2019 r. lub do wyczerpania zapasów.

7 549,00 zł
Brutto Dostawa w ciągu 3-7 dni.
 Czas dostawy 7 dni

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!


(81) 825-97-22

(22) 891-13-73


rrso.jpg

olympus zwrot 5000.PNG


OLYMPUS OM-D E-M1 Mark II


Seria OLYMPUS OM-D została stworzona po to, aby sprostać wymaganiom profesjonalnych fotografów. Jednak OM-D E-M1 Mark II przewyższa wszelkie oczekiwania, jakie można mieć wobec aparatu z wymienną optyką. Nowy bezlusterkowiec oferuje najwyższą jakość zdjęć i nieporównywalną szybkość działania. OM-D E-M1 Mark II ma ogromne możliwości. Jego szybkość działania, mobilność i jakość zdjęć zaspokoją oczekiwania fotografów, niezależnie od tego, jaką tematyką się zajmują. To doskonały aparat dla profesjonalistów fotografujących dziką naturę, reporterów, podróżników oraz fotografów pracujących w studiu.

OM-D E-M1 Mark II jest najszybszy w swojej kategorii, oferuje bezprecedensową szybkość zdjęć seryjnych i nowy, niezwykle wydajny system autofokusa. System ten oparty jest na detekcji fazy, wykorzystuje punkty krzyżowe oraz własny procesor. Nie bez znaczenia jest także zdecydowanie krótszy czas reakcji migawki. W trybie cichym, jeśli korzystamy z ciągłego AF i śledzenia AE, OM-D E-M1 Mark II potrafi zapisywać zdjęcia w formacie RAW z rozdzielczością 20,4 Mpix i najlepszą w klasie prędkością 18 kl/s. Z zablokowanym AF i AE szybkość zapisu klatek wzrasta i osiąga poziom 60 kl/s.


121 punktów krzyżowych

Im więcej tym lepiej, szczególnie jeśli chodzi o śledzenie istotnych informacji. Właśnie dlatego system AF, oparty na detekcji fazy, wykorzystuje aż 121 sensorów, wszystkie typu krzyżowego.


Wyświetlanie punktów śledzących obiekt

Dzięki wyświetlaniu grupy sensorów śledzących obiekt bezpośrednio na ekranie w trybie AF Tracking, można jeszcze łatwiej i wygodniej kontrolować ostrość podczas fotografowania obiektów w ruchu.


Tryb AF Target

Obsługa trybu AF Target została uproszczona do minimum: tylko 4 kluczowe opcje i przycisk szybkiej akcji. Wszystko po to, aby ułatwić i przyśpieszyć pracę – czyli to, czego oczekują profesjonaliści.


Kompaktowe wymiary

Nawet z zamocowanym superteleobiektywem M.ZUIKO PRO, E-M1 Mark II jest lżejszy i bardziej kompaktowy od cyfrowych lustrzanek. Zapewnia większą swobodę i pozwala na wygodne fotografowanie z ręki.


Pojemna bateria

Nie stracisz żadnego ujęcia. Nowa bateria Li-Ion pozwala zrobić więcej zdjęć, przy znacząco krótszym czasie ładowania. Dzięki wyświetlanej na procentowej wartości naładowania masz lepszą kontrolę nad energią.


Solidna konstrukcja

Dobrze zaprojektowany system uszczelek sprawia, że E-M1 Mark II jest odporny na kurz, zachlapania i mróz do -10 °C. Możesz fotografować nim w każdych warunkach.


Sensor 20,4M Live MOS

Nowy, wysokiej czułości sensor wykorzystuje każdy piksel dostarczonego przez optykę obrazu, aby zapewnić bogatą gradację i jeszcze lepszą jakość zdjęć, także przy korzystaniu z wyższej czułości. To zasługa powłok antyrefleksyjnych, umieszczonych bezpośrednio na sensorze, redukujących rozbłyski i odbicia.


Procesor obrazu TruePic VIII

E-M1 Mark II wyposażony jest w nowy procesor obrazu, korzystający z podwójnego, czterordzeniowego systemu, i ulepszony AF oparty na detekcji fazy. W połączeniu z sensorem Live MOS 20M gwarantują niewiarygodną szybkość autofokusa i wysoką jakość zdjęć.


Nagrywanie filmów 4K

E-M1 Mark II obsługuje formaty 4K (3840 x 2160) i C4K (4096 x 2160), dlatego doskonale sprawdza się także podczas rejestrowania filmów. Dzięki nagrywaniu z częstotliwością 30 lub 24 kl./s i maksymalnemu transferowi 237Mbps masz możliwość nagrywania filmów w kinowym standardzie i formacie 4K.


5-osiowa stabilizacja obrazu

Przeprojektowany specjalne dla E-M1 Mark II mechanizm stabilizacji obrazu zapewnia korekcję aż do 6,5 EV i w znacznym stopniu eliminuje ruchy aparatu spowodowane drżeniem rąk. Ten rewolucyjny system stabilizacji doskonale współpracuje również z filmowymi funkcjami E-M1 Mark II.

Olympus
002472
Cechy
Rozmiar matrycy:
m4/3
Rozdzielczość obrazu:
16 megapixeli
Rozdzielczość video:
4K

TYP

Materiał, z którego wykonany jest korpus
Korpus wykonany ze stopów magnezu

Mocowanie obiektywu
Micro Four Thirds

SENSOR

Typ
4/3'' Sensor Live MOS

Efektywna liczba pikseli
20,4 megapiksela

Układ filtru
Filtr barw podstawowych (RGB)

Współczynnik proporcji i obszar
4:3 / 17,3 x 13,0 mm

Pełna rozdzielczość
21,8 megapiksela

PROCESOR

Typ
TruePic VIII

FILTR

Filtr zabezpieczający przed kurzem
Filtr ultradźwiękowy

CELOWNIK

Typ
Wizjer elektroniczny

Liczba pikseli
2,360 tysięcy punktów

Regulacja dioptrii
Tak -4,0 - +2,0 dioptrii / wbudowany

Pole widzenia
około 100%

Powiększenie
Maks. 1,48 x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność przy -1 dioptrii (zależnie od wybranego stylu wizjera)

Punkt oczny
21 mm przy -1 dioptrii od soczewki wizjera

Styl
możliwość wyboru trzech stylów

Wyświetlane informacje
Wartość przysłony
Histogram
Live Pre-view (podgląd na żywo w czasie rzeczywistym)
Prześwietlone i niedoświetlone obszary
Wskaźnik poziomu
Balans bieli
Liczba zapisanych zdjęć sekwencyjnych
Tryb pomiaru ekspozycji
tryb uaktywnienia IS (stabilizacji obrazu)
Tryb błysku FP
Lampa błyskowa
Tryb ekspozycji
Wskaźnik poziomu ekspozycji
Wartość korekty ekspozycji
Wskaźnik korekty ekspozycji
wskaźnik stanu baterii
Funkcja Auto Bracketing
Blokada AF
symbol potwierdzający AF
Ramka AF (nakładana na obraz)
Czas otwarcia migawki

Regulacja jasności
Technologia jasności adaptacyjnej / Manualne ustawienia: +/- 7 poziomów

Korekta temperatury barwowej
+/- 7 poziomów

S-OVF
Rozszerza zakres dynamiczny Live View

*Dostępne poprzez wizjer elektroniczny w trybach P, A, S oraz M. Filtry artystyczne, balans bieli oraz ekspozycja nie są pokazywane w wizjerze elektronicznym.

LIVE PREVIEW (CYFROWY PODGLĄD OBRAZU NA ŻYWO)

Wyświetlane informacje
ISO
Wi-Fi
Intensywność błysku
Detekcja twarzy
Definiowalne
Liczba zdjęć, jaką można zapisać
Peaking ostrości
Prześwietlone i niedoświetlone obszary
Wskaźnik poziomu
Histogram
Tryb lampy błyskowej
Długość ogniskowej
Stan panela dotykowego
Status lampy błyskowej
Super FP
Obszar pomiaru punktowego
Informacje o fotografowaniu
symbol potwierdzający AF
wyświetlanie ramki AF
Wartość korekty ekspozycji
Tryb pomiaru ekspozycji
Balans bieli
Tryb zdjęć seryjnych
Tryb zapisu
Tryb rozpoznawania twarzy / oka
tryb uaktywnienia IS (stabilizacji obrazu)
wskaźnik stanu baterii
Tryb fotografowania
Tryb ostrości
Blokada AE
Funkcja Auto Bracketing
Czas otwarcia migawki
Przysłona

Pole widzenia
około 100%

Poziomy powiększenia
3 / 5 / 7 / 10 / 14 x

Rozszerzenie zakresu dynamicznego
W trybie HDR1 lub HDR2

Tryby wyświetlania
Powiększony podgląd
Porównanie
Siatka (4 typy)
Siatka
Histogram
Wskaźnik poziomu
Standardowa informacja
Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku)

STABILIZATOR OBRAZU

Typ
Przesunięcie sensora

Tryby
Pięciowymiarowa automatyczna, pozioma lub pionowa aktywacja

Efektywny zakres kompensacji
Do 5,5 stopni EV (CIPA)

Stabilizacja podglądu na żywo
Tak

SYSTEM USTAWIANIA OSTROŚCI

Metoda
System różnicy detekcji fazowych TTL, system detekcji kontrastu (gdy używany jest obiektyw niekompatybilny z szybkim AF opartym na detekcji kontrastu, działa to jako wspomaganie MF)

Obszary ustawiania ostrości
121 punktów * /

Wszystkie punkty, pojedynczy punkt (normalny / mały), grupa punktów (5 punktów, 9 punktów, 25 punktów)

* Wszystkie pola typu krzyżowego

Blokada AF
Tak; Zablokowanie po naciśnięciu do połowy spustu migawki w trybie pojedynczego AF, przycisk blokady AE/AF (możliwość przystosowania)

Tryby
Śledzenie AF*
Stacking
Wstępne ustawienia MF**
Manualne ustawianie ostrości
Pojedynczy AF*
Stacking
Ciągły AF*

** Wartości ustawienia odległości są jedynie przybliżone; można korzystać wyłącznie z obiektywów z autofokusem.

Wspomaganie AF
Tak

Stale działający AF
Tak

Manualne ustawianie ostrości
Tak; Większa strefa nastawiania ostrości lub peaking ostrości

Rozszerzenie funkcji Detekcji Twarzy
AF z detekcją oka: wyłączony
Priorytet prawej strony
Priorytet bliskiego planu
Priorytet lewej strony

Dobiegaczka
Tak

Śledzenie ostrości
Tak; Dostępne w trybie ciągłego AF

Peaking ostrości


Wybór kolorów
Biały, czarny, czerwony, żółty

Intensywność
Wysoka/Średnia/Niska

Efekt podświetlenia od tyłu
Włączony / Wyłączony

Tryb Bracketing Ostrości


Liczba zdjęć
3 - 999 zdjęć

Krok
10 poziomów

Kompatybilny z: Wszystkie obiektywy AF Mikro Cztery Trzecie

Tryb Focus Stacking


Technologia
Aparat wykonuje od 3 do 15 zdjęć w przesuniętych względem siebie płaszczyznach ostrości. Pliki te są automatycznie łączone w jeden obraz.

Kompatybilny z: M.Zuiko Digital ED 60mm F2.8 Macro, M.Zuiko Digital ED 30mm F3.5 Macro, M.Zuiko Digital ED 7-14mm F2.8 PRO, M.Zuiko Digital ED 12-40mm F2.8 PRO, M.Zuiko Digital ED 12-100mm F4.0 IS PRO, M.Zuiko Digital ED 40-150mm F2.8 PRO, M.Zuiko Digital ED 8mm F1.8 Fisheye PRO, M.Zuiko Digital ED 300mm F4.0 PRO

Kąt widzenia będzie trochę mniejszy

SYSTEM EKSPOZYCJI

Tryby
Program auto
Priorytet przysłony
Priorytet czasu migawki
Manualny
Czas B
Czas
Film
HDR
Mój tryb
Fotografowanie wg ustawień własnych
Tryb użytkownika 1
Tryb użytkownika 2

Korekta ekspozycji
+/- 5 EV (1, 1/2, 1/3 kroku)

Uwaga: Monitor i wyświetlacz w EVF wyłącznie do ±3 EV.

Bracketing ekspozycji
2 / 3 / 5 klatek (+/- 1/3, 2/3, 1 krok EV) 7 klatek (+/- 1/3, 1/2, 2/3 kroku EV)

ISO bracketing
3 kadry (1/3, 1/2, 1 krok EV)

Blokada AE
Tak

Mój tryb
4 zapisywanie ustawień

Funkcja wzbogacania
Digital Shift (możliwość jednoczesnej kompensacji w pionie i poziomie)

Technologia kompensacji cienia

Skanowanie migotania: Dostępny w trybach M, S, w trybie cichym (możliwość potwierdzenia w trybie Live View)

Funkcja Bracketing dla HDR (Zakresu dynamicznego)
3 / 5 klatek (+/- 2 / 3 kroki EV)

7 klatek (+/- 2 kroki EV)

WIELOKROTNA EKSPOZYCJA

Maks. liczba kadrów
2 kadry (fotografowanie)

3 kadry (edytowanie)

Automatyczna kontrola wzmocnienia
Tak

Pomoc w kadrowaniu
Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo)

POMIAR ŚWIATŁA

Metoda
Pomiar ekspozycji TTL przy całkowicie otwartej przysłonie

Strefy
324 strefy Wielopolowy system pomiaru

Zakres detekcji
-2 - 20 EV (17mm f2.8, ISO 100)

Tryby
Pomiar ekspozycji typu ESP
Punktowy pomiar ekspozycji
Ciemne obszary
Centralnie ważony pomiar ekspozycji
Jasne obszary

FILTR ARTYSTYCZNY

Tryby
Kolorowe elementy*
Vintage
Akwarela
Podkreślone krawędzie
Delikatna Sepia
Dramatyczna tonacja
Cross Process
Diorama
Fotografia otworkowa
Ziarnisty film
Tonowanie światła
Jasny i lekki kolor
Zmiękczenie ostrości
Pop Art
Bleach Bypass
Instant Film

Odmiana / Efekt
Dostępne

Bracketing filtrów artystycznych
Wybór Filtrów Artystycznych

CZUŁOŚĆ

Auto
(możliwość dostosowania, domyślna niska wartość ISO - 6400)

Manualny
ISO LOW - 25600 Zmiana ISO co 1/3 EV oraz co 1 EV

MIGAWKA

Typ migawki
Skomputeryzowana migawka szczelinowa

Samowyzwalacz
2 s / 12 s / Definiowalne

Wytrzymałość
200.000 zdjęć

CZASY OTWARCIA MIGAWKI

Zakres czasów otwarcia migawki
1/8000 - 60 s (w krokach co 1/3, 1/2, 1 EV)

Tryb B
Do 30 minut (wybór najdłuższego czasu w menu), domyślnie: 8 minut)

Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości


Typ migawki
Elektroniczna migawka

Czas otwarcia migawki
1/8000 - 60 s

Opóźnienie startu
0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s

Rozdzielczość
JPEG: 8160 x 6120 / 5760 x 4320 RAW: 10368 x 7776

Odpowiednik matrycy o rozdzielczości 50 megapikseli lub 25 megapikseli (8 zdjęć połączonych w jeden plik w formacie JPEG z wykorzystaniem technologii stabilizacji matrycy)

Dostępne w trybach P/A/S/M

Tryb Antywstrząsowy


Typ migawki
Elektroniczna migawka z pierwszą kurtyną

Czas otwarcia migawki
1/320* - 60 s

Opóźnienie startu
0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15, 30 s

* Dla prędkości powyżej 1/320s automatycznie wybierana jest migawka mechaniczna

Tryb Cichy


Typ migawki
Elektroniczna migawka

Czas otwarcia migawki
1/32000 - 60 s

Opóźnienie startu
0, 1/8, 1/4, 1/2, 1, 2, 4, 8, 15. 30 s

Skanowanie migotania


Zdjęcia
1/7634 - 1/50 s

Sekwencje wideo
1/250 - 1/30 s *

* Ograniczenie powyżej 30 kl./s

BALANS BIELI

System automatycznego balansu bieli
Zaawansowany system detekcji z sensorem Live MOS

Manualny balans bieli (typu One-Touch)
Tak

Bracketing balansu bieli
3 kadry / +/- 2, 4, 6 kroków zmiany jednostki mired

Jednodotykowe ustawianie balansu bieli
możliwość zarejestrowania 4 ustawień użytkownika

Balans bieli użytkownika
Możliwość zapisania 1 ustawienia w przypadku temperatury podanej w Kelvinach (2000K - 14000K)

Zaprogramowane wartości
Tryb podwodny
Cień
Światło żarówek
Światło jarzeniowe 1
Słoneczny dzień
Lampa błyskowa
Zachmurzone niebo

Regulacja automatycznego błysku
Wyłączony / Auto Balans bieli / Lampa błyskowa

Zachowaj ciepłą kolorystykę
Włączony / Wyłączony

ZDJĘCIA SERYJNE

Prędkość (H)
około 15 klatek na sekundę Maks. liczba kadrów: RAW 102 / JPG (LN): 134

Prędkość (L)
10 klatek na sekundę Maks. liczba kadrów: RAW 321 / JPG (LN): Do pojemności karty pamięci

Tryb Cichy


Prędkość (H)
około 60 klatek na sekundę

Maks. liczba kadrów: RAW 48 / JPG (LN): 48

Prędkość (L)
około 18 klatek na sekundę

Maks. liczba kadrów: RAW 77 / JPG (LN): 105

Tryb Pro Capture


Prędkość (H)
około 60 klatek na sekundę

Prędkość (L)
około 18 klatek na sekundę

Liczba klatek przed zwolnieniem migawki
0 - 35 klatek (nagrywanie przez zwolnienie spustu do połowy, przed całkowitym zwolnieniem)

Limiter liczby klatek
1 - 99 klatek / wył. (brak ograniczenia liczby klatek) (w tym liczba klatek przed zwolnieniem migawki)

Warunki
Karta pamięci: TOSHIBA SDHC UHS-II R95 W90 EXCERIA™

W przypadku korzystania z M.Zuiko Digital ED 12-40mm f2.8 Pro

Na maksymalną prędkość fotografowania sekwencyjnego wpływa wiele czynników, w tym rodzaj zastosowanego obiektywu, warunki oświetleniowe, przysłona, czas naświetlania i wartość ISO.

Przy czułości ISO 8000 lub większej, maksymalna szybkość fotografowania wynosi 30 kl./s. Faktyczna prędkość rejestrowania może być niższa od ustawionej o kilka klatek na sekundę Wartości ISO 2000 lub większe mogą wpływać na szybkość działania aparatu podczas stosowania funkcji ISO Bracketing.

PRZETWARZANIE OBRAZU

Przestrzeń barwowa
sRGB / AdobeRGB

Ostrość + Kontrast
5 poziomów

Kontrast
5 poziomów

Nasycenie
5 poziomów

Filtr czarno-biały
Żółty, pomarańczowy, czerwony, zielony

Tonacja czarno-biała
Sepia, Niebieski, Purpurowy lub Zielony w trybie zdjęć czarno-białych

Tryb obrazu
Naturalny
Portret
Filtr artystyczny
Jednokolorowy
i-Enhance
Żywe
Wyciszony

Gradacja odcieni
4 poziomy (auto, tryb jasnej tonacji, normalny, tryb ciemnej tonacji)

Procesor
TruePic VIII

Bracketing filtrów artystycznych
Dostępne

Efekt telekonwertera
2 x

Korygowanie zniekształceń rybiego oka
Dostępne podczas fotografowania z użyciem obiektywu M.Zuiko Digital ED 8 mm F1.8 Fisheye PRO 3 poziomy dostosowania zakresu pola widzenia Korekcja włączona automatycznie podczas stosowania podwodnych trybów fotografowania, dostępna (możliwość potwierdzenia w trybie Live View)

WBUDOWANA LAMPA BŁYSKOWA

Tryby
Manualny (Pełna, 1/4, 1/16, 1/64)
AUTO
Manualny
Błysk dopełniający
TTL-Auto
Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki
Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania
Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania, z redukcją efektu czerwonych oczu
Redukcja efektu czerwonych oczu
Wyłączenie lampy błyskowej (Brak błysku)

Typ
Dołączana lampa błyskowa z możliwością odbicia światła (w zestawie)

Korekta błysku
+/- 3 EV / 1/3, 1/2, 1 krok EV

Liczba przewodnia
12.9 (ISO 200)

Czas synchronizacji błysku
1/250 s

STEROWANIE ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ

Czas synchronizacji błysku
1/250 s / 1/8000 s (Tryb Super FP)

Typ
TTL AUTO, AUTO, MANUAL, FP TTL AUTO, FP MANUAL

Tryby
Manualny
Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania na drugą kurtynę migawki
Synchronizacja błysku z długimi czasami naświetlania
Auto
Błysk dopełniający w wybranych lampach błyskowych
Redukcja efektu czerwonych oczu

Intensywność
+/- 3 EV (1/3, 1/2, 1 krok EV)

Uwaga: Niektóre funkcje są dostępne tylko podczas korzystania z zewnętrznej lampy błyskowej.

BEZPRZEWODOWA KONTROLA BŁYSKU

Liczba kanałów
4 kanały

Kompatybilna zewnętrzna lampa błyskowa
FL‑36R, FL‑50R, FL‑300R, FL‑600R, FL‑700WR, FL‑900R

Metoda sterowania
Wyzwalane i sterowane znajdującą się w komplecie lampą błyskową

Ustawienie grup
4 grupy

Dostępne w przypadku współpracy z aparatami kompatybilnymi z bezprzewodowym (RC) systemem oświetlenia błyskowego Olympus.

MONITOR

Typ monitora
LCD odchylany pod wieloma kątami - Panel dotykowy

Rozmiar monitora
7,6 cm / 3,0'' (3:2)

Rozdzielczość
1.037 tysięcy punktów

Regulacja jasności
+/- 7 poziomów

Balans kolorów
+/- 7 poziomów Żywa kolorystyka (domyślnie) / Naturalne barwy

Dotykowe funkcje sterowania
Filtr artystyczny
Powiększanie obszaru AF
Powiększenie
Wybór obszaru AF
Połączenie Wifi
Super Panel Kontrolny
Zwalnianie migawki
Tryb fotografowania
Programy tematyczne
Przesuwanie kadrów do przodu / do tyłu
Przewodnik Live Guide
Odtwarzanie w powiększeniu

WSKAŹNIK POZIOMU

Detekcja
2-osiowy

Wyświetlacz
Tylny monitor oraz wizjer

SUPER PANEL KONTROLNY

Wyświetlane informacje
Tryb ostrości
Powiadamianie o AEL
Detekcja twarzy
Liczba zdjęć, jakie można zapisać
Tryb pomiaru ekspozycji
Gradacja odcieni
Tryb ekspozycji
Podgląd poziomu ekspozycji
Balans bieli
Wartość korekty mocy błysku
Przestrzeń barwowa
Wartość korekty balansu bieli
Tryb zapisu
Wskaźnik baterii
Wartość korekty ostrości konturów
Wartość korekty kontrastu
Wartość korekty nasycenia barw
Czas otwarcia migawki
Wartość przysłony
Wskaźnik korekty ekspozycji
ISO
Funkcja Auto Bracketing
Ramka AF
Tryb lampy błyskowej
Redukcja zakłóceń
Histogram
Ostrzeżenie o wewnętrznej temperaturze
Tryb przesuwu kadrów

FORMATY ZAPISU

RAW
12 bit

RAW & JPEG
Tak równoległy zapis

JPEG
Tak

Współczynnik proporcji
4:3 / 3:2 / 16:9 / 6:6 / 3:4

MPO (3D)
Tak

ROZMIAR OBRAZU

RAW
5184 x 3888 skompresowany

5184 x 3888 Fine (kompresja: 1/4)

REJESTROWANIE ZDJĘĆ

EXIF
2.3

DCF
Tak

RAW
Tak

Ustawienia dla dwóch kart SD
Standard, przełączanie automatyczne, podwójne — niezależne, podwójne — takie same

W przypadku korzystania z dwóch kart istnieje możliwość wyboru karty, na której mają być zapisane dane, oraz karty przeznaczonej tylko do odczytu.

REJESTROWANIE SEKWENCJI WIDEO

Format zapisu
MOV(MPEG‑4AVC/H.264), AVI(Motion JPEG)

Tryb obrazu
Flat, OM-Log400 (sprawdź kompatybilność)

Kodowanie czasu
Rec run / Free run Z opuszczeniem klatki / Bez opuszczania klatki

Tryb stabilizacji obrazu
Tak Przesunięcie sensora

M-IS1 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora i stabilizacja elektroniczna z wielowymiarową stabilizacją obrazu)

M-IS2 (Stabilizacja przez przesunięcie sensora z wielowymiarową stabilizacją obrazu)

Film w jakości 4K
4096 x 2160 (C4K) / 24p / IPB (około 237 Mb/s)

3840 x 2160 (4K) / 30p, 25p, 24p / IPB (około 102 Mb/s)

Jakość filmu HD
Full HD 1920 x 1080 (16:9) / 30p, 25p, 24p / ALL-I (A-I), IPB (SF, F, N) (MOV)

Full HD 1920 x 1080 (16:9) / 60p, 50p / IPB (SF, F, N) (MOV)

HD 1280 x 720 (16:9) / 60p, 50p, 30p, 25p, 24p / ALL-I (A-I), IPB (SF, F, N) (MOV)

ALL-I: ~ 202 Mbps

FullHD IPB (SF: ~52Mbps, F: ~30Mbps)

HD IPB (SF: ~26Mbps, F: ~14Mbps, N: ~10Mbps)

HD 1280 x 720 (16:9) / 30p (MOV)

Jakość filmu
640 x 480 / 30p (AVI Motion JPEG®)

Maksymalny czas nagrywania 29 min (MOV)

14 min (SD) / 7 min (HD) (AVI Motion JPEG®)*

Maks. rozmiar pliku
4 GB (AVCHD)

2 GB (Motion-JPEG)

Tryby ekspozycji
Priorytet czasu migawki
Priorytet przysłony
Manualny
Program auto

* Częstotliwość klatek może być niższa w przypadku korzystania z Filtrów Artystycznych

Do nagrywania filmów rekomendowane karty SD Class 10 lub wyższe.

Do nagrywania filmów ALL-I rekomendowane są kable UHS-II lub UHS-I U3

DODATKI FILMOWE

Poklatkowy
4k, 1080p, 720p (AVI Motion JPEG®)

W przyśpieszonym tempie
Tak

W zwolnionym tempie
Tak

Klipy filmowe
1, 2, 4, 8 s

(Możliwość przedłużenia do 16s poprzez naciśnięcie przycisku nagrywane przed końcem klipu)

Efekty filmowania
Pojedynczy efekt echa
Stary Film
Wielokrotny efekt echa
Jednoprzyciskowy telekonwerter
Wygaszanie efektu artystycznego

Filtr artystyczny
Fotografia otworkowa
Jasny i lekki kolor
Ziarnisty film
Podkreślone krawędzie
Tonowanie światła
Cross Process
Bleach Bypass
Kolorowe elementy*
Vintage
Diorama
Dramatyczna tonacja
Zmiękczenie ostrości
Pop Art
Delikatna Sepia

* 18 kolorów do wyboru

Częstotliwość klatek ograniczona do 30 kl/s lub mniejszej

Podgląd na żywo HDMI
Tak (GUI* wyświetlany jest tylko na podłączonym urządzeniu i bez podświetlenia ostrości)

* W przypadku nagrywanie na zewnętrznych nośnikach, GUI może zostać ukryty przy następujących warunkach: Typ filmu: YCbCr 4:2:2 / Częstotliwość klatek: jak w ustawieniach / Dźwięk: nie

Skanowanie migotania
Dostępny w trybie M (możliwość potwierdzenia w trybie Live View)

SYSTEM ZAPISU DŹWIĘKU

Wbudowany mikrofon
Stereo

Format zapisu
Stereo PCM/16bit, 48kHz, Format Wave Base

Klip filmowy
30 s

Głośnik
Tak

Funkcje mikrofonu
Głośność nagrywania
Redukcja szumu wiatru
Audio Dubbing
Ograniczenie głośności

Łączenie z rekorderami Olympus PCM


Funkcje
Klaps Filmowy / Synchronizowane nagranie audio - nagranie wideo

Kompatybilny z: LS‑100

PRZEGLĄDANIE ZDJĘĆ

Tryby
Film
Przeglądarka świetlna
Pokaz slajdów
Zoom
Kalendarz
Filmy
Indeks
Pojedyncze

Automatyczne obracanie obrazu
Tak

Histogram w trybie odtwarzania
Tak

Informacje o fotografowaniu
Wyłączony / Włączony

Ostrzeżenie - zbyt jasne/ciemne obszary
Tak

KASOWANIE / OCHRONA / FUNKCJA KOPIOWANIA

Tryby kasowania
Pojedyncze, wszystkie, wybrane

Ochrona zdjęcia
Pojedynczy kadr, Wybrane kadry, Wszystkie kadry, Wyłączenie ochrony (Pojedynczych/Wszystkich kadrów)

EDYCJA OBRAZU

Funkcje edycyjne
Korekcja jasności
Edycja danych RAW
Redukcja efektu czerwonych oczu
Sepia
Czarno-białe
Kompensacja cienia
Korekcja balansu kolorów
Zmiana rozmiaru
Korekta nasycenia
Współczynnik proporcji
e-portret
Kadrowanie

MENU

Różne wersje językowe menu
angielski, francuski, niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, czeski, niderlandzki, duński, polski, portugalski, szwedzki, norweski, fiński, chorwacki, słoweński, węgierski, grecki, słowacki, turecki, łotewski, estoński, litewski, ukraiński, serbski

PERSONALIZACJA USTAWIEŃ

Przycisk Fn
Tak

Mój tryb
Możliwość zapisania czterech ustawień (Może być przypisane do pokrętła trybów.)

Przywracanie ustawień fabrycznych
Pełny / Podstawowy

Programowalny przycisk
Tak

INTERFEJS

Nośnik
Karta pamięci SD (obsługa kart SDHC, SDXC, UHS-I, UHS-II) Do nagrywania filmów rekomendowane karty SD Class 10 lub wyższe. Do filmów 4K, C4K i ALL-I zalecana jest karta typu UHS-II lub UHS-I U3.

Gniazdo 1: zgodne z UHS-I, II; Gniazdo 2: zgodne z UHS-I

HDMI™
Tak Mikrozłącze (Typ D) *

Interfejs komunikacyjny USB 2.0 High-Speed
Tak

USB 3
Typ C

Bezprzewodowe połączenie
Wi-Fi

* "HDMI", logo HDMI oraz "High-Definition Multimedia Interface" są znakami handlowymi lub zarejestrowanymi znakami handlowymi HDMI Licensing LLC.

Tethered control
Tak

Złącze mikrofonowe
3.5 ø mm mini-jack

Złącze słuchawkowe
3.5 ø mm mini-jack

FUNKCJE WI-FI

Łatwe połączenie
Kod QR

Bezprzewodowe fotografowanie
Samowyzwalacz
Tryb B
Dotykowy AF & migawka
Tryby ekspozycji P/A/S/M
Live Preview (Cyfrowy podgląd obrazu na żywo)
Wyłączony
Live Composite
Krótki film
Nagrywanie filmów
Zoom
Podgląd

ZASILANIE

Bateria
BLH‑1 Bateria litowo-jonowa

Tryb Uśpienia
Możliwość wyboru 1, 3, 5, 10 minut lub wyłączenie funkcji

Wejście zasilacza
AC‑5

Żywotność baterii


Rejestrowanie obrazów
440 zdjęć (przy zastosowaniu BLH‑1 i karty Toshiba Exceria SDHC UHS‑I z włączoną IS, bez zamontowanej lampy błyskowej; zgodnie ze standardami testowymi CIPA). 950 zdjęć (przy zastosowaniu trybu quick sleep; zgodnie z procedurami testowymi Olympus bazującymi na standardach testowych CIPA).

Nagrywanie filmów
90 min (standardowe warunki JEITA) 150 min (kiedy używany jest zoom oraz inne funkcje operacyjne)

ŚRODOWISKO

Temperatura
-10 - 40°C Temperatura pracy / -20 - 60°C temperatura przechowywania

Wilgotność
30 - 90% Wilgotność / 10 - 90% Zakres wilgotności, w jakiej można przechowywać produkt

WYMIARY

Szerokość
134,1 mm

Wysokość
90,9 mm

Głębokość
68,9 mm

Waga
574 g (zawiera baterię i kartę pamięci)

498 g (sam korpus)