Panasonic DC-GH5L + 12-60mm f/2.8-4.0 (DC-GH5LEG-K)
Panasonic DC-GH5 z obiektywem 12-60mm f/2.8-4.0
Idealny do zdjęć doskonały do filmów
Aparat LUMIX GH5 pomaga specjalizującemu się w sportach ekstremalnych fotografowi Stevenowi Clareyowi fotografować szybko poruszających się sportowców - z zapierającym dech efektem. Zobacz co może zrobić dla Ciebie.
LEICA DG VARIO-ELMARIT 12-60mm f/2.8-4.0 ASPH
Ten obiektyw o zakresie ogniskowej 12–60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: 24-120 mm) zapewnia swobodę kadrowania, umożliwiając fotografowanie zarówno zapierających dech w piersiach krajobrazów, jak i pięknych portretów przy ogniskowej 60 mm. Oszałamiająca rozdzielczość tego obiektywu LEICA LG wiernie odwzorowuje obraz w całym kadrze.Ten zaprojektowany do pracy nawet w trudnych warunkach pogodowych wysokiej jakości poręczny obiektyw to wszystko, czego potrzebujesz.

Zdjęcia o rozdzielczości 20,3 MP — doskonałe w każdym pikselu
LUMIX GH5 oferuje zaawansowane możliwości dzięki zastosowaniu wysokowydajnego cyfrowego przetwornika obrazu Live MOS o rozdzielczości 20,3 megapikseli, który zapewnia najwyższą jakość obrazu w całej historii aparatów cyfrowych LUMIX G. Wraz z usunięciem filtra dolnoprzepustowego z przetwornika pojawiła się możliwość rejestrowania obrazów o największej ostrości w szerokim zakresie dynamicznym — bez żadnych artefaktów. LUMIX GH5 to aparat cechujący się niezwykle stylowym wyglądem, który został stworzony przez firmę Panasonic na podstawie sugestii przekazywanych przez użytkowników.
Procesor Venus Engine gwarantuje piękny obraz
Dzięki połączeniu zaawansowanego cyfrowego przetwornika obrazu Live MOS z nowym procesorem Venus Engine 10 można odwzorować wyjątkowe bogactwo kolorów oraz uzyskać naturalnie wyglądające tekstury. Funkcje Multipixel Luminance Generation oraz Intelligent Detail Processing zapewniają odpowiednią jasność i silny kontrast. Funkcja Three-Dimensional Colour Control gwarantuje bogactwo kolorów zarówno w ciemnych, jak i jasnych odcieniach, a funkcja precyzyjnej redukcji szumów Multi Process NR sprawia, że obrazy wyglądają niezwykle atrakcyjnie. Użytkownicy korzystający z aparatu do nagrywania filmów będą pod wrażeniem jego udoskonalonego działania w postrzegalnym zakresie dynamicznym przy dużej czułości ISO.
Obraz nie jest stabilny? Wyeliminuj rozmycie przy wszystkich ustawieniach
Korzystanie z aparatu, gdy trzyma się go w ręce, jest przeważnie utrudnione. Może w tym pomóc funkcja stabilizacji obrazu w pięciu osiach Dual I.S. 2*, która zapewnia inteligentną kompensację. Kompensacja ta odpowiada 5-krotnemu zwiększeniu czasu trwania ekspozycji, co oznacza, że można stosować wolniejszą, 5-krokową migawkę — nawet przy najdłuższej ogniskowej.LUMIX GH5 eliminuje drgania korpusu i obiektywu przy wszystkich ustawieniach ogniskowej — od najkrótszej po najdłuższą**. Funkcja ta działa także podczas robienia zdjęć i nagrywania filmów (w tym filmów w rozdzielczości 4K).

Pierwszy na świecie aparat* z możliwością płynnego nagrywania obrazu w jakości 4K 60p/50p
Aparat LUMIX GH5 oferuje zupełnie nowe możliwości w zakresie profesjonalnego filmowania, pozwalając na niezwykle precyzyjne i płynne rejestrowanie obrazów wideo w jakości 4K 60p/50p (QFHD 4K: 3840 x 2160 / MOV lub MP4). Większa szybkość klatek oznacza doskonałą kompensację ruchu, a ponadto zapewnia możliwość zwolnienia tempa materiału filmowego na osi czasu bez utraty szczegółów. Uzyskuje się także doskonałą kontrolę nad panoramowaniem oraz zniwelowanie tzw. efektu „rolling shutter” występującego przy niższych szybkościach klatek.Aparat LUMIX GH5 oferuje także funkcję nagrywania „piksel na piksel” bez kadrowania przez przetwornik obrazu, dzięki której można uzyskać obrazy o wysokiej rozdzielczości i doskonałym zogniskowaniu. Nie ma także ograniczenia czasu trwania nagrania, więc można przekroczyć 30 minut przy wszystkich ustawieniach nagrywania.
* W kategorii bezlusterkowych aparatów cyfrowych (DSLM) na dzień 4 stycznia 2017 r.

Pierwszy na świecie aparat* z wewnętrzną funkcją nagrywania w 10-bitowej jakości 4:2:2
Aparat LUMIX GH5 wprowadza rewolucyjną wewnętrzną funkcję nagrywania wideo w 10-bitowej jakości 4K, 4:2:2. Przykładowo: w jakości 10-bitowej można odwzorować wszystkie subtelne detale nieba lub zachodu słońca bez zjawiska pasmowania, które często występuje w jakości 8-bitowej. Funkcje tworzenia filmów wbudowane w aparacie oferują zupełnie nowe możliwości w zakresie niskobudżetowego kręcenia filmów. Można także nakrywać filmy w 10-bitowej jakości 4:2:2 na karcie pamięci SD, a jednocześnie przekazywać sygnał na żywo poprzez pełnowymiarowe złącze HDMI** do zewnętrznego monitora lub rejestratora. Funkcja nagrywania w 10-bitowej jakości 4:2:2 zapewnia wierne odwzorowanie kolorów i gradacji, oferując ponad miliard kolorów oraz rozpiętość tonalną cztery razy większą niż w przypadku jakości 8-bitowej, co jest przydatne w zastosowaniach profesjonalnych.Rewelacyjny tryb nagrywania z wysoką przepływnością 400 Mb/s (kompresja ALL-Intra) zostanie dodany po aktualizacji oprogramowania sprzętowego***.
* W kategorii aparatów z systemem wymiennych obiektywów na dzień 4 stycznia 2017 r.
** Obraz wideo w 10-bitowej jakości 4K, 4:2:2, 60p/50p jest przekazywany tylko na wyjście
*** Będzie dostępny latem 2017 roku.

Niezwykle szybkie wykrywanie ruchu i ustawianie ostrości
Innowacyjna technologia DFD (Depth From Defocus) firmy Panasonic nieustannie ewoluuje i jest teraz jeszcze lepsza. Dzięki technologii DFD aparat LUMIX GH5 może obliczyć ruch obiektywu przy ogniskowaniu poprzez niezwykle szybkie porównanie wartości głębi ostrości dwóch obrazów. Połączenie napędu systemu AF z maksymalną szybkością odczytu na poziomie 480 kl./s sprawia, że aparat LUMIX GH5 może niezwykle szybko automatycznie ustawiać ostrość (maks. 0,05 s)*, a ponadto umożliwia wykonywanie zdjęć seryjnych z szybkością 9 kl./s przy użyciu funkcji AFC (* wykonywanie zdjęć seryjnych z szybkością 12 kl./s przy użyciu funkcji AFS). Nowo wprowadzony detektor ruchu dokładnie śledzi szybko poruszające się obiekty, a dodatkowo umożliwia płynne rejestrowanie obrazu w trybach 4K PHOTO/VIDEO i 6K PHOTO.** W systemie AFS przy najkrótszej ogniskowej z obiektywem H-ES12060 (CIPA).

W trybie zdjęć seryjnych 6K/4K nigdy nie stracisz dobrego ujęcia
Rób zdjęcia w dowolnie długich seriach, a następnie wybierz dokładnie te ujęcia, które chcesz zachować. Dzięki nowemu trybowi 6K PHOTO* o szybkości 30 kl./s. możesz uchwycić idealny moment i zarejestrować go w niesamowitej rozdzielczości (ok. 18 megapikseli). Niezwykle szybki tryb 4K PHOTO o szybkości 60 kl./s pozwala uchwycić jeszcze szybszy ruch, którego nie mogą zarejestrować zwykłe aparaty. Z aparatem LUMIX GH5 naprawdę trudno jest stracić dobre ujęcie.* Tryb 6K PHOTO to funkcja służąca do szybkiego wykonywania zdjęć seryjnych, która wykonuje zdjęcia 6K z materiału wideo w formacie 4:3 lub 3:2 i rozdzielczości około 18 megapikseli (efektywna liczba pikseli: ok. 6000 x 3000).

Wytrzymała konstrukcja odporna na zachlapanie, kurz i mróz
Aparat LUMIX GH5 został skonstruowany w taki sposób, by nadawał się do intensywnego użytkowania w terenie. Do każdego łączenia, pokrętła i przycisku zastosowano uszczelnienie chroniące przed warunkami pogodowymi, dzięki czemu aparat jest odporny na zachlapanie, kurz oraz mróz do -10 stopni Celsjusza. Rama głównej konstrukcji aparatu w pełni odlana ze stopu magnezu sprawia, że jego korpus jest lekki, ma niewielkie rozmiary, a jednocześnie cechuje się dużą wytrzymałością. Możesz zabrać ten aparat wszędzie ze sobą.
Duży wizjer LVF OLED z 3680 tys. punktów
Wizjer LVF (Live View Finder) OLEF o bardzo wysokiej rozdzielczości (3680 tys. punktów) zapewnia doskonały podgląd i umożliwia kadrowanie nawet w pełnym słońcu. Dzięki dużemu powiększeniu 0,76x (odpowiednik dla aparatu 35 mm) wszystkie szczegóły obrazu oraz ustawienia i ikony są dobrze widoczne, a znaczna odległość widzenia (21 mm) jest doskonała dla osób noszących okulary. Co najlepsze, wizjer LVF OLED gwarantuje, że rejestrowane obrazy będą wyglądać dokładnie tak, jak zostało to zamierzone.
Cechy
- Rozmiar matrycy:
- m4/3
- Rozdzielczość obrazu:
- 20 megapixeli
- Rozdzielczość video:
- 4K
Typ aparatu |
|
Typ |
Bezlusterkowy aparat cyfrowy |
Karty Pamięci |
Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC, karta pamięci SDXC (zgodne ze standardem UHS-I / UHS II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC) |
Wielkość przetwornika obrazu |
17,3 x 13,0 mm (przy proporcjach obrazu 4:3) |
Mocowanie obiektywu |
Micro mocowanie standardu Cztery Trzecie |
Przetwornik obrazu |
|
Typ |
Przetwornik Live MOS |
Całkowita ilość pikseli |
21,77 megapiksela |
Efektywna ilość pikseli aparatu |
20,33 megapiksela |
Filtr koloru | Filtr barw podstawowych |
System redukcji kurzu |
Filtr ultradźwiękowy |
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU |
Typ z przesunięciem matrycy (5-osi / 5-punktów*), Dual I.S. (zgodność z systemem Dual I.S. 2)/* Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ostrzenia f=60 mm (odpowiednik dla aparatu z kliszą 35 mm f=120 mm) przy obiektywie H-FS12060. |
System rejestrowania |
|
Format rejestrowanego pliku |
|
Zdjęcia |
JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW |
6K PHOTO*1 / 4K PHOTO |
6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.))/4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)) |
Filmy |
MOV: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kan. 48 kHz/16 bitów, 48 kHz/24 bity*, 96 kHz/24 bity*)) *Po podłączeniu DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie)./MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC*7 (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały))/AVCHD Progressive, AVCHD (format audio: Dolby Audio 2 kanały) |
Częstotliwość systemu |
59,94 Hz, 50 Hz, 24 Hz |
Proporcje obrazu |
4:3, 3:2, 16:9, 1:1 |
Jakość zdjęć |
RAW, RAW+Fine, RAW+Standard, Fine, Standard |
Przestrzeń barw |
sRGB, AdobeRGB |
Rozmiar pliku (w pikselach) – zdjęcie |
|
4:3 |
5184x3888(L) / 3712x2784(M) / 2624x1968(S) / 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) |
3:2 |
5184x3456(L) / 3712x2480(M) / 2624x1752(S) / 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) |
16:9 |
5184x2920(L) / 3840x2160(M) / 1920x1080(S) / 3840x2160(4K PHOTO) |
1:1 |
3888x3888(L) / 2784x2784(M) / 1968x1968(S) / 2880x2880(4K PHOTO) |
Rozmiar pliku (w pikselach) – filmy |
|
MOV*2/*4-59,94 Hz |
<[C4K] 4096x2160> 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[C4K] 4096x2160> 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[4K] 3840x2160> 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[4K] 3840x2160> 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[4K] 3840x2160> 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[4K] 3840x2160> 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[4K] 3840x2160> 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *6/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *6/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)*6/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) |
MOV*2/*4-50,00 Hz |
<[4K] 3840x2160> 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[4K] 3840x2160> 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[4K] 3840x2160> 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)*6/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)*6/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) |
MOV*2/*4-24,00 Hz |
<[C4K] 4096x2160> 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[C4K] 4096x2160> 24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[4K] 3840x2160> 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[4K] 3840x2160> 24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)*6/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) |
MP4*2-59,94 Hz |
<[C4K] 4096x2160> 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[C4K] 4096x2160> 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[4K] 3840x2160> 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[4K] 3840x2160> 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[4K] 3840x2160> 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)/<[4K] 3840x2160> 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[4K] 3840x2160> 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)/<[4K] 3840x2160> 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) *7/<[4K] 3840x2160> 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) *7/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) *6/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) *6/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) *6/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)/<[Full HD] 1920x1080> 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4*2-50,00 Hz |
<[4K] 3840x2160> 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[4K] 3840x2160> 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[4K] 3840x2160> 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)/<[4K] 3840x2160>25,00p, 72 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) *7/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) *6/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) *6/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)/<[Full HD] 1920x1080> 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4*2-24,00 Hz |
<[C4K] 4096x2160> 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[C4K] 4096x2160> 24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[4K] 3840x2160> 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[4K] 3840x2160> 24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) / 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 200 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, ALL-Intra) (LPCM) *7/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 100 Mb/s (4:2:2, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) *6/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)/<[Full HD] 1920x1080> 24,00p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
AVCHD progresywny*2/ AVCHD*2-59,94 Hz |
<[Full HD] 1920x1080> 59,94p, 28 Mb/s (LongGOP) (Dolby)/<[Full HD] 1920x1080> 59,94i, 24 Mb/s (LongGOP) (Dolby) (dane wyjściowe z matrycy: 29,97 kl./s)/<[Full HD] 1920x1080> 59,94i, 17 Mb/s (LongGOP) (Dolby) (dane wyjściowe z matrycy: 59,94 kl./s)/<[Full HD] 1920x1080> 23,98p, 24 Mb/s (LongGOP) (Dolby) |
AVCHD progresywny*2/ AVCHD*2-50,00 Hz |
<[Full HD] 1920x1080> 50,00p, 28 Mb/s (LongGOP) (Dolby)/<[Full HD] 1920x1080> 50,00i, 24 Mb/s (LongGOP) (Dolby) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s)/<[Full HD] 1920x1080> 50.00i, 17 Mb/s (LongGOP) (Dolby) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s) |
Czas ciągłego nagrywania (filmy) |
AVCHD [FHD/60p]: około 150 min (wyświetlacz tylny), 150 min (LVF) z H-ES12060, około 160 min (wyświetlacz tylny), 150 min (LVF) z H-HSA12035 / H-FS12060/AVCHD [FHD/60i]: około 150 min (wyświetlacz tylny), 150 min (LVF) z H-ES12060, około 160 min (wyświetlacz tylny), 160 min (LVF) z H-HSA12035 / H-FS12060/MP4 [4K/60p]: około 100 min (wyświetlacz tylny), 100 min (LVF) z H-ES12060 / H-HSA12035 / H-FS12060/MP4 [4K/30p]: około 110 min (wyświetlacz tylny), 110 min (LVF) z H-ES12060 / H-HSA12035 / H-FS12060" |
Faktyczny czas nagrywania (filmy) |
AVCHD [FHD/60p]: około 75 min (wyświetlacz tylny), 75 min (LVF) z H-ES12060, około 80 min (wyświetlacz tylny), 75 min (LVF) z H-HSA12035 / H-FS12060/AVCHD [FHD/60i]: około 75 min (wyświetlacz tylny), 75 min (LVF) z H-ES12060, około 80 min (wyświetlacz tylny), 80 min (LVF) z H-HSA12035 / H-FS12060/MP4 [4K/60p]: około 50 min (wyświetlacz tylny), 50 min (LVF) z H-ES12060 / H-HSA12035 / H-FS12060/MP4 [4K/30p]: około 55 min (wyświetlacz tylny), 55 min (LVF) z H-ES12060 / H-HSA12035 / H-FS12060 |
Łączność bezprzewodowa |
|
WiFi |
IEEE 802.11a/b/g/n/ac * Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne./1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140 |
Kod QR — połączenie |
Tak |
Połączenie bez hasła |
Tak (do wyboru wł./wył.) |
Bluetooth |
Bluetooth® v4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE)) |
Wizjer |
|
Typ |
Wizjer OLED (3680 tys. punktów) |
Pole widzenia |
Około 100% |
Powiększenie |
Około 1,52x / 0,76x (ekwiwalent aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm na nieskończoność; -1,0 m-1 |
Wizjer |
Około 21 mm od soczewki wizjera |
Zakres regulacji dioptrii |
-4,0 - +3,0 (dpt) |
Sensor oka |
Tak |
Ustawienia czujnika oka |
High / Low |
Ostrość |
|
Typ |
Kontrastowy system AF |
Technologia DFD |
Tak |
Post Focus |
Tak |
Focus Stacking |
Tak |
Tryb ustawiania ostrości |
AFS (Jednorazowy) / AFF (Zmienny) / AFC (Ciagły) / MF |
Tryb AF |
Wykrywanie twarzy/oczu / Śledzenie / 225-obszarowy / tryb Custom Multi / 1-obszarowy / funkcja Pinpoint/(funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF(przy użyciu przedniego/tylnego pokrętła) oraz elastyczne położenie AF (przy użyciu dżojstika)) |
Zakres działania AF |
EV -4 - 18 (ekwiwalent ISO100) |
Lampa wspomagająca AF |
Tak |
Blokada AF |
Tak (przycisk AF/AE LOCK) |
Ustawienie niestandardowe AF |
Czułość AF, przełączanie czułości strefy AF, przewidywanie obiektów w ruchu |
Pozostałe |
One Shot AF, Shutter AF, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Quick AF, stale mierzony AF (podczas nagrywania filmów), Eye Sensor AF, AF+MF, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, Touch Pad AF, migawka dotykowa |
Kontrola naświetlenia |
|
System pomiaru światła |
1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła |
Wielopunktowy / Centralny ważony / Punktowy |
Zakres pomiaru |
EV 0–18 (obiektyw o F2,0, równoważny ISO100) |
Tryb naświetlenia |
Program AE, Priorytet przysłony AE, Priorytet migawki AE, Manualny |
Czułość ISO |
Zdjęcia: Auto / Inteligentny tryb ISO / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV)/Tryb Creative Video: Auto / 100 (rozszerzony) / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) |
Kompensacja naświetlenia |
1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) |
Blokada AE |
Tak (przycisk AF/AE LOCK) |
Balans bieli |
|
Balans bieli |
AWB / AWBc / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli |
zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienia temperatury kolorów |
2500 - 10000 K z krokiem 100 K |
MIGAWKA |
|
Typ |
Migawka szczelinowa |
Prędkość Migawki |
Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60/Elektroniczna pierwsza kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60/Przysłona elektroniczna: 1/16,000 - 1/Filmy: 59,94 Hz: 1/16000–1/30, 50 Hz: 1/16000–1/25, 23,98 Hz: 1/16000–1/24 (w przypadku używania funkcji skanowania synchronizacji) |
Trwałość migawki |
ok. 200 000 zdjęć |
Autowyzwalacz |
10 sek, 3 obrazy / 2 sek / 10 sek |
Zdalne sterowanie |
Pilot zdalnego sterowania DMW-RSL1 z funkcją Bulb (sprzedawany oddzielnie) |
6K PHOTO*1 / 4K PHOTO |
|
Szybkość zdjęć seryjnych |
[6K PHOTO] 30 klatek/s/[4K PHOTO] 60 klatek/s. 30 klatek/s |
Informacje EXIF |
Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF). |
Funkcja oznaczania |
Tak (w trybie 6K/4K Burst (S/S)) |
Funkcja zapętlonego nagrywania |
Tak (w trybie 6K*7/4K Burst (S/S)) |
BRACKETING |
|
Braketing AE |
3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 stopień EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne |
Bracketing przysłony |
3, 5 lub wszystkie pozycje z krokiem 1 EV |
Bracketing ostrości |
1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 5 poziomach |
Bracketing balansu bieli |
3 ekspozycje w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów |
Zdjęcia seryjne |
|
Szybkość zdjęć seryjnych |
[Przysłona mechaniczna] AFS/MF: H: 12 klatek/s, M: 7 klatek/s (z funkcją Live View), L: 2 klatki/s (z funkcją Live View)/[Przysłona mechaniczna] AFF/AFC: H: 9 klatek/s, M: 7 klatek/s (z funkcją Live View), L: 2 klatki/s (z funkcją Live View)/[Przysłona elektroniczna] AFS/MF: H: 12 klatek/s, M: 7 klatek/s (z funkcją Live View), L: 2 klatki/s (z funkcją Live View)/[Przysłona elektroniczna] AFF/AFC: H: 9 klatek/s, M: 7 klatek/s (z funkcją Live View), L: 2 klatki/s (z funkcją Live View) |
Liczba rejestrowanych zdjęć |
Ponad 60 zdjęć (gdy przy określonej szybkości zapisywane są pliki RAW)/Ponad 600 zdjęć (gdy nie ma to plików RAW)/(zależnie od pojemności karty pamięci, naładowania akumulatora, rozdzielczości zdjęć oraz kompresji) |
LAMPA BŁYSKOWA |
|
Rodzaj lampy błyskowej |
Zewnętrzna lampa błyskowa (sprzedawana oddzielnie) |
Tryb lampy błyskowej |
Auto*, auto/redukcja czerwonych oczu*, wł. wymuszenie, wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu, powolna synchronizacja, powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu, wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA, iA+. |
Prędkość synchronizacji |
Poniżej 1/250 s |
Ustawienia działania lampy |
Krok 1/3 EV, maks. ± 3 EV |
Synchronizacja lampy błyskowej |
Synchronizacja na 1. kurtynę migawki, Synchronizacja na 2. kurtynę migawki |
Synchronizacja w korekcji naświetlania |
Tak |
Sterowanie bezprzewodowe |
Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawana oddzielnie)), Kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. |
Synchronizacja lampy błyskowej |
Tak |
WYŚWIETLACZ TYLNY |
|
Typ |
Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym |
Wielkość Ekranu |
O swobodnie ustawianym kącie 8,0 cm (3,2 cala) / proporcje 3:2 / szeroki kąt widzenia |
Pikseli |
Około 1620 tys. punktów |
Pole widzenia |
Około 100% |
Tryby ustawiania monitora |
Jasność, Kontrast, Nasycenie, Czerń–Zieleń, Niebieski–Żółty |
Podgląd na żywo |
|
Cyfrowy zoom |
2x, 4x |
Ekstra zoom optyczny |
Zdjęcia: Maks. 2x/4K PHOTO: 1,6x (4:3), 1,5x (3:2), 1,4x (16:9, 1:1)/Filmy: 2,7x (FHD), 1,4x (4K) |
Inne funkcje |
Wskaźnik poziomu, histogram w czasie rzeczywistym, linie pomocnicze (3 wzory), znacznik środka, podświetlanie (zdjęcia/filmy), wzór zebry (zdjęcia/filmy) |
Funkcja detekcji kierunku |
Tak |
PRZYCISK FUNKCYJNY |
|
NAGRYWANIE |
Wi-Fi / Q.MENU / LVF/Monitor Switch / LVF/Monitor Disp. Style / AF/AE LOCK / AF-ON / Preview / One Push AE / Touch AE / Level Gauge / Focus Area Set / Zoom Control / 1 Shot RAW+JPG / 1 Shot Spot Metering / Operation Lock / Dial Operation Switch / Photo Style / Filter Select / Aspect Ratio / Picture Size / Quality / AFS/AFF / Metering Mode / Burst Rate / 6K/4K PHOTO / Self Timer / Bracket / Highlight Shadow / i. Dynamic / i. Resolution / Post Focus / HDR / Shutter Type / Flash Mode / Flash Adjust. / Wireless Flash Setup / Ex. Tele Conv. / Digital Zoom / Stabilizer / ON/OFF of each item in White Balance / ON/OFF of each item in Photo Style / AF Mode/MF / Rec/Playback Switch / Off / 4K Live Cropping / Motion Pic. Rec Format / Motion Pic. Rec Quality / Variable Frame Rate / Picture Mode in Rec. / Synchro Scan / Time Code Display / Mic. Directivity Adjust / Color Bars / WFM/Vector Scope / Focus Transition / LUT Monitor Display* / LUT HDMI Display* / Silent Mode / Peaking / Histogram / Guide Line / Zebra Pattern / Monochrome Live View / Rec Area / Video-Priority Display / Step Zoom / Zoom Speed / Restore to Default / Video Record*7 / Destination Slot*7 / Min. Shtr Speed*7 / I.S. Lock (video)*7 / Mic Level Adj.*7 / HLG View Assist (HDMI)*7 / Anamorphic Desqueeze Display*7 / HLG View Assist*7 / Video Guide Line*7 / Constant Preview*7 / Focus Ring Lock*8 / E-Stabilization (Video)*8 / Mic Rec Level Disp.*8 / Live View Boost*8 / Night Mode*8 *Upgrade Software Key DMW-SFU1 (sold separately) is required. |
PLAY |
Wi-Fi / LVF/Monitor Switch / Slot Change / 6K/4K Photo Play / Delete Single / Protect / Rating 1, 2, 3, 4, 5 / Print Set / Copy / Off / Restore to Default / Rec/Playback Switch*8 / RAW Processing*8 / 6K/4K PHOTO Bulk Saving*8 / Anamorphic Desqueeze Display*8 / HLG View Assist*7 / HLG View Assist (HDMI) *7 / LUT Monitor Display*1/*8 / LUT HDMI Display*1/*8 / Night Mode*8 *Upgrade Software Key DMW-SFU1 (sold separately) is required. |
Style zdjęć |
Standardowy / żywy / naturalny / monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D*8 / sceneria / portret / niestandardowy 1, 2, 3, 4 / Cinelike D / Cinelike V / Like709*9 / Hybrid Log Gamma*1*7 / V-LogL**/*9/*Przy wyborze trybu Creative Video. **Wymagany jest klucz aktualizacji oprogramowania (DMW-SFU1) (sprzedawany oddzielnie). |
Kreatywna kontrola |
"Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome* / Silky Monochrome* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury)** / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)* *Tylko dla zdjęć. **Brak podczas nagrywania wideo w 10-bitowej jakości 4:2:2 lub 4K." |
TRYB KREATYWNY |
|
Tryb naświetlenia |
Program AE, Priorytet przysłony AE, Priorytet migawki AE, Manualny |
Zmienna częstotliwość odświeżania 59,94 Hz |
2, 30, 56, 58, 60, 62, 64, 90, 120, 150, 180 kl./s/ 2, 15, 26, 28, 30, 32, 34, 45, 60 kl./s/ 2, 15, 26, 28, 30, 32, 34, 45, 60, 75, 90, 105, 120, 135, 150, 165, 180 kl./s/ 2, 12, 20, 22, 24, 26, 28, 36, 48, 60 kl./s/ 2, 12, 20, 22, 24, 26, 28, 36, 48, 60, 72, 84, 96, 108, 120, 132, 144, 156, 168, 180 kl./s |
50,00 Hz |
2, 25, 46, 48, 50, 52, 54, 75, 100, 150, 180 kl./s/ 2, 12, 21, 23, 25, 27, 30, 37, 60 kl./s/ 2, 12, 21, 23, 25, 27, 30, 37, 50, 62, 75, 87, 100, 125, 150, 175, 180 kl./s |
24.00Hz |
2, 12, 20, 22, 24, 26, 28, 36, 48, 60 kl./s/ 2, 12, 20, 22, 24, 26, 28, 36, 48, 60, 72, 84, 96, 108, 120, 132, 144, 156, 168, 180 kl./s |
Tryb anamorficzny 4K (4:3) |
|
MOV*2/*4-59,94 Hz |
<3328x2496> 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<3328x2496> 29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<3328x2496> 29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *6/<3328x2496> 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<3328x2496> 23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<3328x2496> 23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *6/<3328x2496> 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) |
MOV*2/*4-50,00 Hz |
<3328x2496> 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości)/<3328x2496> 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<3328x2496> 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *6/<3328x2496> 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) |
MOV*2/*4-24,00 Hz |
<3328x2496> 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *7/<3328x2496> 24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) *6/<3328x2496> 24,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM, dźwięk o wysokiej rozdzielczości) |
MP4*2-59,94 Hz |
<3328x2496>59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM)/<3328x2496>29,97p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM) *7/<3328x2496>29,97p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM) *6/<3328x2496>29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM)/<3328x2496>23,98p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM) *7/<3328x2496>23,98p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM) *6/<3328x2496>23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM) |
MP4*2-50,00 Hz |
<3328x2496> 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM)/<3328x2496> 25,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM) *7/<3328x2496> 25,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM) *6/<3328x2496> 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM) |
MP4*2-24,00 Hz |
<3328x2496> 24,00p, 400 Mb/s (4:2:2, 10 bitów ALL-Intra) (LPCM) *7/<3328x2496> 24,00p, 150 Mb/s (4:2:2, 10 bitów LongGOP) (LPCM) *6/<3328x2496> 24,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów LongGOP) (LPCM) |
Tryb anamorficzny wysokiej rozdzielczości (4:3) |
|
MP4*2/59,94 Hz |
<4992x3744> MP4/59,94p, 29,97p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) (HEVC) *7/<4992x3744> MP4/59,94p 23,98p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) (HEVC) *7 |
MP4*2/50,00 HZ |
<4992x3744> MP4/59,94p, 25,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) (HEVC) *7 |
MP4*2/24,00 Hz |
<4992x3744> MP4/59,94p, 24,00p, 200 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (LPCM) (HEVC) *7 |
FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW |
|
Wyświetlacz LUT |
Wyświetlanie LUT na wyświetlaczu / Wyświetlanie LUT przez HDMI *Wymagany klucz aktualizacji oprogramowania DMW-SFU1 (sprzedawany oddzielnie). |
Poziom funkcji Master Pedestal |
31 kroków |
Poziom luminancji |
8 bitów: 0-255 / 16-235 / 16-255/10 bitów: 0-1023 / 64-940 / 64-1023 |
Monitor kształtu fali / wektoroskop |
Wybieralny |
Funkcja skanowania synchronizacji |
Tak |
Kod czasowy |
Licznik: wybór czasu nagrania lub pozostałego czasu nagrywania, tryb znacznika czasu: pomijanie klatek / bez pomijania klatek (gdy częstotliwość systemu zostanie ustawiona na wartość 59,94 Hz) |
Tryb SS/wzmocnienia |
Czas zwalniania migawki/ISO, kąt/ISO, czas zwalniania migawki/dB |
Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz |
Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak |
Styl fotograficzny dla filmów |
Cinelike D / Cinelike V / Like709*9 / Hybrid Log Gamma*/*7 / V-LogL**/*9/*Przy wyborze trybu Creative Video. **Wymagany jest klucz aktualizacji oprogramowania (DMW-SFU1) (sprzedawany oddzielnie). |
Kontrola progu i stopnia kompresji |
Tak (w trybie Like709) |
Odtwarzanie |
Widok 30 miniatur, widok 12 miniatur, widok kalendarza, odtwarzanie w powiększeniu (maks. 16-krotnym), pokaz slajdów (wszystko / tylko zdjęcia / tylko wideo, możliwość wyboru czasu trwania i efektów), tryb odtwarzania (normalny / tylko zdjęcia / tylko wideo), ochrona, ocena, edycja tytułu, edycja rozpoznawania twarzy, drukowanie zestawu DPOF, obróbka RAW, zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO, redukcja szumów 6K/4K PHOTO, kompozycja światła, retusz, pieczątka tekstowa, kopiowanie, zmiana rozmiaru, kadrowanie, obrót, podział wideo, film poklatkowy, film w zwolnionym tempie, wyświetlanie z obrotem, widok anamorficzny z funkcją Desqueeze*7, funkcja HLG View Assist*7, wyświetlanie LUT na wyświetlaczu*8, wyświetlanie LUT przez HDMI*8, sortowanie zdjęć, potwierdzanie usunięcia, tworzenie zdjęć z wideo |
ZABEZPIECZENIE ZDJĘCIA / KASOWANIE |
|
Ochrona |
Pojedyncze / Wiele lub Anulowanie |
Kasowanie |
Pojedyncze / Wiele / Wszystkie / Oprócz ULUBIONYCH |
DRUK |
Kompatybilny z PictBridge |
Złącza |
|
Wyjście słuchawkowe |
wyjście 3,5 mm do podłączenia słuchawek |
USB |
Port USB typ C, USB 3.1 Super Speed (GEN 1) |
HDMI Przekazywanie sygnału do monitora |
4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10bit] lub opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4K/60p]/[4K/50p] i opcja [4K/60p Bit Mode]/[4K/50p Bit Mode] jest ustawiona na [4:2:2 10bit]. Po wybraniu trybu [4K/60p]/[4K/50p] w opcji [Rec Quality] nie można zapisywać filmów ani zdjęć na karcie pamięci SD w aparacie)./4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8bit], za wyjątkiem [4K 60p]/[4K/50p])/4:2:0 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4K/60p]/[4K/50p] i opcja [4K/60p Bit Mode]/[4K/50p Bit Mode] jest ustawiona na [4:2:0 8bit].)/Auto / 4K/30p/25p / 1080p / 1080i / WYŁ./Wyświetlacz WŁ./WYŁ.(możliwość wyboru)/Automatyczna konwersja w dół/Funkcja HLG View Assist (HDMI) AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ. (możliwość wyboru)*7 |
HDMI Odtwarzanie |
Gniazdo HDMI typ A / VIERA Link, Audio: Stereo/59,94 Hz: Auto / 4K/60p / 4K/30p / 1080p / 1080i / 720p / 480p/50,00 Hz: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p/24,00 Hz: Auto / C4K / 4K/24p / 1080p |
Wyjście sygnału audio i video |
Nie |
Złącze zdalnego sterowania |
wejście 2,5 mm do podłączenia zdalnego sterowania |
Gniazdo wejściowe mikrofonu |
wejście 3,5 mm do podłączenia mikrofonu zewnętrznego/Tryby Stereo/Obiektyw Auto/Kierunkowy /Super kierunkowy/Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawane oddzielnie). |
Mikrofon |
Stereo, eliminacja szumu wiatru: Wył. / Niskie / Standardowe / Wysokie / AUTO |
Głośniki |
Mono |
Gniazdo karty SD |
Gniazdo 1, Gniazdo 2 |
JĘZYK |
Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki |
Oprogramowanie |
|
Nagrywanie |
LUMIX Tether*7/・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie./http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac) |
Odtwarzanie / edycja |
・ Do tego aparatu nie jest dołączone oprogramowanie do edycji i wyświetlania zdjęć na komputerze. Potrzebne do tego oprogramowanie PHOTOfunSTUDIO 10.0XE jest dostępne do pobrania z witryny firmy Panasonic przy użyciu komputera połączonego z Internetem./http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_pfs10xe.html (dla systemu Windows)/・ Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu./http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac) |
Wyposażenie standardowe |
Ładowarka akumulatora (kabel zasilający w zestawie), akumulator, osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, kabel połączeniowy USB, pasek na ramię, uchwyt na kabel |
ZASILANIE |
|
Akumulator |
Akumulator Li-ion (7,2 V, 1860 mAh, 14 Wh) (w zestawie) |
Czas pracy akumulatora (standard CIPA) |
Ok. 410 zdjęć (monitor tylny), 400 zdjęć (LVF), 1000 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-FS12060/Ok. 410 zdjęć (monitor tylny), 390 zdjęć (LVF), 1000 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-HSA12035/Ok. 400 zdjęć (monitor tylny), 380 zdjęć (LVF), 1000 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem H-ES12060/* W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 3 sekundy. |
Uchwyt z akumulatorem |
DMW-BGGH5 (sprzedawany oddzielnie) |
Wymiary / Waga |
|
Wymiary (Dł. x Wys. x Gł.) |
138,5 x 98,1 x 87,4 mm (bez elementów wystających) |
Masa |
Około 725 g (karta SD, bateria, korpus)/Około 645 g (tylko korpus)/Około 935 g (w tym karta SD x 1, bateria, obiektyw H-FS12060)/Około 1030 g (w tym karta SD x 1, bateria, obiektyw H-HSA12035)/Około 1045 g (w tym karta SD x 1, bateria, obiektyw H-ES12060) |
WARUNKI PRACY |
|
Temperatura pracy*5 |
Od -10℃ do 40℃ |
Wilgotność Otoczenia |
Wilgotność względna od 10% do 80% |