Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)
      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)

      Panasonic LUMIX DC-S1 (DC-S1E-K)

      10 999,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      039881 | EAN: 5025232891498 | MPN (kod producenta): DC-S1E-K

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        top.jpg scroll.png

        icons.png

        Wyróżniony przez TIPA bezlusterkowiec Panasonic Lumix DC-S1 to bezkompromisowe rozwiązanie dla profesjonalistów zajmujących się kręceniem filmów, fotografią ślubną, studyjną, plenerową, modową oraz reportażową. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technicznym Lumix DC-S1 daje fotografom i videografom wyjątkowy komfort pracy. W bezlusterkowcu znajduje się największy w tej klasie aparatów wizjer o ogromnej rozdzielczości 5,76 mln punktów. Ponadto aparat DC-S1 wyróżnia się możliwościami w zakresie zdjęć seryjnych oraz nagrywania wideo w jakości 4K. Bezlusterkowiec obsługuje zaawansowane standardy kart pamięci SD/SDHC/SDXC. Może pracować w ujemnej temperaturze do -10°C, posiada funkcję wykrywania ludzi i zwięrząt. Umożliwia robienie idealnie ostrych zdjęć w ruchu, dzięki zaawansowanej 5-osiowej stabilizacji obrazu w body oraz 2-osiowej stabilizacji w obiektywie.

        Profesjonalny pełnoklatkowy bezlusterkowiec z funkcją filmowania

        Lumix DC-S1, to aparat dla prawdziwych profesjonalistów. Został wyposażony w wysokiej jakości pełnoklatkową matrycę CMOS o rozdzielczości 24 Mpix. Aparat Panasonic nagrywa filmy w kinowych standardach 4:2:2 10 bit na pamięci wewnętrznej i 4:2:2 w 4K 60p/50p z wyprowadzaniem sygnału HDMI do zewnętrznego rejestratora, dając ogromną swobodę w zakresie postprodukcji. Dodano cenione przez profesjonalistów funkcje rejestracji nagrań z zastosowaniem mnożnika ogniskowej 1,0x i pełnego odczytu pikseli. Dodatkowo, zaawansowane tryby V-Log i V-Gamut dają bogate możliwości w zakresie odwzorowania kolorów i tworzą naturalne przejścia między obszarami ciemnymi i jasnymi. W DC-S1 masz dostęp do błyskawicznego autofocusu, pracującego z prędkością ok. 0,08 s i działającego w oświetleniu do -6 EV. Tę szybkość osiągnięto dzięki wydajnej komunikacji między matrycą i obiektywem (480 klatek/s) oraz technologii DFD. Bezlusterkowiec potrafi robić zdjęcia w rozdzielczości 6K, a jeśli potrzebujesz serii zdjęć to możesz złożyć ją w formacie JPG z ponad 999 pojedynczych ujęć.

        01.png
        02.png

        5-osiowa stabilizacja obrazu wraz z systemem Dual I.S.2

        W DC-S1 pracuje dla Ciebie skuteczna 5-osiowa stabilizacja obrazu. Ponadto, funkcja Dual I.S. 2 sprawia, że stabilizacja body aparatu DC-S1 współpracuje ze stabilizacją obiektywu. Umożliwia to kręcenie filmów bez niepożądanych poruszeń kadru, niezależnie jak szybko poruszają się filmowane obiekty i Ty sam. Ponadto, jeśli Twój obiektyw nie jest wyposażony w stabilizację, możesz zaufać tej w aparacie.

        Bezkompromisowy wizjer

        DC-S1 to profesjonalny sprzęt do fotografii i filmowania. Oprócz wysokich parametrów do nagrywania komfort użytkowania zapewnia wizjer Real View Finder, zbudowany w technologii OLED o rozdzielczości aż 5,76 mln punktów i pracujący z częstotliwością 120 Hz.

        03.png
        04.png

        Filmuj w czasie deszczu i mrozu

        Lumix DC-S1 nadaje się do pracy w trudnych warunkach pogodowych. Uszczelniona, starannie spasowana obudowa wraz z przyciskami sterowniczymi zabezpieczają korpus aparatu przed kurzem, deszczem i zachlapaniami. Bezlusterkowiec jest też odporny na temperaturę od -10°C do 40°C.

        Dwa sloty na karty pamięci

        Nie musisz się przejmować zapasem pamięci, jeśli wykorzystasz dwa sloty dostępne w bezlusterkowcu. Aparat w przypadku wyczerpania się miejsca na jednej karcie zacznie zapisywać dane na drugiej. Możesz też ustawić zapisywanie materiału na dwóch kartach jednocześnie oraz wybrać pojedynczy slot, w którym znajduje się karta pamięci do zapisywania nowych filmów czy zdjęć. Slot 1 współpracuje z kartami XQD, a slot 2 z kartami SD/SDHC/SDXC, ponadto jest zgodny z UHS-I i UHS-II.

        05.png

        Panasonic
        039881

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K

        Szczegółowe odniesienia

        TYP

        Typ Bezlusterkowy aparat cyfrowy
        Nośniki do nagrywania Karta pamięci XQD, karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
        Nośniki do nagrywania *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
        Mocowanie obiektywu Mocowanie L-Mount

        PRZETWORNIK OBRAZU

        Typ Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
        Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
        Proporcje / Filtr kolorów 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
        System redukujący kurzu Filtr fal ultradźwiękowych

        ZDJĘCIA

        Format zapisu pliku

        Zdjęcia JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072)
        6K PHOTO** / 4K PHOTO** 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.))
        6K PHOTO** / 4K PHOTO** 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.))
        6K PHOTO** / 4K PHOTO** Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)
        Współczynnik proporcji 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1

        Rozmiar pliku (w pikselach)

        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 65:24 6000x2208(L)
        Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 2:1 6000x3000(L)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 3:2 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 4:3 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
        Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 1:1 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S)

        Jakość obrazu

        RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard

        Przestrzeń barw

        sRGB, AdobeRGB

        FILMY

        Format zapisu pliku MP4: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały)), MP4 HEVC: H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
        Format zapisu pliku AVCHD Progressive (format audio: Dolby Audio 2 kanały), AVCHD (format audio: Dolby Audio (2 kanały))
        MP4**[4K] 3840 x 2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
        MP4**[4K] 3840 x 2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
        MP4**[4K] 3840 x 2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4**[4K] 3840 x 2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4**[4K] 3840 x 2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4** [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4** [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4** [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4** [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
        MP4 HEVC** [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
        MP4 HEVC** [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
        MP4 HEVC** [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
        AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
        AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00i, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s)
        AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00i, 17 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s)
        AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
        MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 60 kl./s)
        MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 50 kl./s)
        MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 23,98p (dane wyjściowe z matrycy: 48 kl./s)
        MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 180 kl./s / 150 kl./s)
        MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 150 kl./s / 125 kl./s)
        Czas ciągłego nagrywania (filmy)** Około 150 min (wyświetlacz tylny), 140 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] *Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
        Faktyczny czas nagrywania (filmy)** Około 75 min (wyświetlacz tylny), 70 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] *Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.

        WIZJER

        Typ Wizjer OLED Live View Finder
        Piksele Około 5760 tys. punktów
        Pole widzenia / Powiększenie Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
        Dystans widzenia / Regulacja dioptrii Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt)
        Czujnik oczu Tak
        Prędkość wyświetlacza 120 kl./s / 60 kl./s
        Opóźnienie wyświetlania Około 0,005 s

        WYŚWIETLACZ TYLNY

        Typ Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
        Rozmiar monitora Możliwość odchylania w trzech osiach, 3,2 cala (8,0 cm), proporcje 3:2
        Piksele Około 2100 tys. punktów
        Pole widzenia ok. 100%
        WYŚWIETLACZ LCD STANU Tak

        REGULACJA OSTROŚCI

        Typ Kontrastowy system AF
        Technologia DFD Tak
        Tryb ustawiania ostrości AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
        Tryb AF Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3
(funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)
        Zakres wykrywania AF EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
        Niestandardowe ustawienie AF Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
        Lampka wspomagania autofokusa Tak
        Blokada AF Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
        Post Focus / Focus Stacking Tak/Tak
        Inne AF-ON, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Priorytet ostrości/migawki, Szybki AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie/w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF

        KONTROLA EKSPOZYCJI

        System pomiaru światła 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
        Tryb pomiaru światła Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
        Zakres pomiaru EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
        Tryb ekspozycji Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna
        Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO
        Kompensacja ekspozycji 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
        Blokada AE Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE

        SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU

        Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 6,0 punktu*)
        * Oprogramowanie układowe musi być zaktualizowane do wersji 1.2 lub nowszej. Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=50 mm w przypadku użycia obiektywu S-X50]. Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2)
        * Oprogramowanie układowe musi być zaktualizowane do wersji 1.2 lub nowszej. Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=105 mm w przypadku użycia obiektywu S-R24105]. Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-R70200].

        BALANS BIELI

        Balans bieli AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
        Regulacja balansu bieli zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
        Ustawienie temperatury barwowej 2500–10000K w 100K

        MIGAWKA

        Typ Migawka szczelinowa
        Czas otwarcia migawki Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
        Czas otwarcia migawki Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60
        Czas otwarcia migawki Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000 – 60
        Czas otwarcia migawki Filmy: 1/16 000 – 1/25
        Żywotność migawki Około 400 000 zdjęć
        Samowyzwalacz 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s
        Pilot zdalnego sterowania Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
        Tryb cichy / Tryb migawki Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)

        BRACKETING

        Zakres AE 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 stopień EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne
        Bracketing przysłony 3, 5 lub wszystkie pozycje z krokiem 1 EV
        Bracketing ostrości 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach
        Zakres balansu bieli Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów

        WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH

        Szybkość serii - przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia AFS/MF: H: 9 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Szybkość serii - przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia AFC: H: 6 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Szybkość serii - przysłona elektroniczna AFS/MF: H: 9 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Szybkość serii - przysłona elektroniczna AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View)
        Liczba nagrywanych obrazów RAW: Ponad 90 zdjęć
        Liczba nagrywanych obrazów RAW+JPEG: Ponad 70 zdjęć
        Liczba nagrywanych obrazów JPEG: Ponad 999 zdjęć
        Liczba nagrywanych obrazów *Przy użyciu karty pamięci XQD serii G firmy Sony Corporation. Do momentu zwolnienia szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic.

        6K PHOTO** / 4K PHOTO**

        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 6K PHOTO: 30 kl./s
        Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
        Informacje EXIF Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).

        LAMPA BŁYSKOWA

        Rodzaj lampy błyskowej Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
        Tryb lampy błyskowej Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
        Synchronizacja lampy błyskowej Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
        Regulacja mocy lampy błyskowej 1/3 EV z krokiem ±3 EV
        Prędkość synchronizacji Poniżej 1/320 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/320 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
        Sterowanie bezprzewodowe Tak (podczas korzystania z lampy błyskowej DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
        Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej Tak

        WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU

        2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć.

        STYL ZDJĘĆ

        Styl zdjęć Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D / Cinelike V / Like709 / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 / Mój styl zdjęć 1-10
        Regulacja obrazu Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
*Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.

        FILTR

        Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)** Tylko do zdjęć.

        PRZYCISK FUNKCYJNY

        NAGRYWANIE Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF/MF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa prędkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / zakres punktów AF / ustawianie strefy ostrości / tryb lampy błyskowej / regulacja lampy błyskowej / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / zmniejszanie migotania (zdjęcia) / Post-Focus / format nagrywania filmów / jakość zapisu filmów / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / powiększenie wyświetlacza / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / podgląd zdjęcia/wideo / wzór zebry / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / funkcja Sheer Overlay / zakres stanu I.S. / sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych
        ODTWARZANIE Powiększenie z punktu AF / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych

        DŹWIGNIA funkcyjna

        Tryb AF / styl zdjęć / jakość obrazu / długa ekspozycja NR / Focus Peaking / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / 6K/4K PHOTO (Pre-Burst) / blokada pierścienia ostrości / ekran dotykowy / panel dotykowy AF / automatyczna kontrola (zdjęcia) / poprawa jakości podglądu na żywo / tryb nocny / funkcja Sheer Overlay / blokada pokrętła przedniego/tylnego/sterowania / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych

        WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA

        Tak

        JĘZYK MENU EKRANOWEGO

        Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki, rosyjski

        DRUK

        Zgodność z PictBridge

        INTERFEJS

        USB SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
        HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora 4:2:2 8 bitów (z wyjątkiem [4K/60p]/[4K/50p]) / 4:2:0 8 bitów
        HDMI*** Odtwarzanie HDMI typ A / VIERA Link
        HDMI*** Odtwarzanie Wideo: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p
        HDMI*** Odtwarzanie Audio: Stereo
        Wyjście audio/wideo Nie
        Wejście zdalnego sterowania φ2,5mm
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE.
        Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Tryby Stereo/Obiektyw Auto/Kierunkowy /Super kierunkowy/Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawany oddzielnie).
        Wyjście słuchawek φ3,5 mm
        Mikrofon Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
        Głośnik Monofoniczny
        Gniazdo karty Gniazdo 1: Karta pamięci XQD
        Gniazdo karty Gniazdo 2: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC*, karta pamięci SDXC*
        Gniazdo karty *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

        TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA

        Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
        Wi-Fi Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne.
        Wi-Fi 1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140
        Bluetooth Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))

        OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*

        Tak

        OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI*

        *Ochrona przed kurzem i zachlapaniami nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą.

        MOC

        Bateria Akumulator Li-ion (7,4 V, 3050 mAh, 23 Wh) (dołączony)
        Bateria Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD Około 380 zdjęć (wyświetlacz tylny), 360 zdjęć (LVF), 1 100 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD Około 400 zdjęć (wyświetlacz tylny), 380 zdjęć (LVF), 1 150 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105
        Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
        Uchwyt z akumulatorem DMW-BGS1 (sprzedawany oddzielnie)

        WYMIARY / CIĘŻAR

        Wymiary (szer. x wys. x dł.) Około 148,9 x 110,0 x 96,7 mm / 5,86 x 4,33 x 3,81 cala (oprócz elementów wystających)
        Masa Około 1021 g (1 karta pamięci XQD, bateria, korpus)
        Masa Około 1017 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus)
        Masa Około 899 g (tylko korpus)

        ŚRODOWISKO PRACY

        Temperatura pracy**** -10oC do 40oC
        Wilgotność przy eksploatacji Wilgotność względna od 10% do 80%

        AKCESORIA STANDARDOWE

        Oprogramowanie — nagrywanie LUMIX Tether
        Oprogramowanie — nagrywanie ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania
        Oprogramowanie — nagrywanie i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie.
        Oprogramowanie — nagrywanie http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac)
        Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja ・ Do tego aparatu nie jest dołączone oprogramowanie do edycji i wyświetlania zdjęć na komputerze. Potrzebne do tego oprogramowanie PHOTOfunSTUDIO 10.1PE jest dostępne do pobrania z witryny firmy Panasonic przy użyciu komputera połączonego z Internetem.
        Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja https://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_pfs1001pe.html (do systemu Windows)
        Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja ・ Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu.
        Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac)
        Akcesoria standardowe Zestaw DC-S1
        Akcesoria standardowe Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, przewód zasilający, kabel połączeniowy USB (C-C), kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla
        Akcesoria standardowe ・ Instrukcja obsługi aparatu DC-S1 dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonych do Internetu.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S35

        LUMIX S 35mm f/1.8

        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z dużą przysłoną f/1.8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S24

        LUMIX S 24mm f/1.8

        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny z dużą przysłoną f/1.8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S50

        LUMIX S 50mm F1.8

        • Standardowy, stałoogniskowy obiektyw z dużą przysłoną F1,8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R70300

        LUMIX S 70–300mm f/4.5–5.6 MACRO O.I.S.

        • Teleobiektyw z zoomem 70–300 mm o kompaktowym, lekkim wzornictwie.
        • Doskonała wydajność w zbliżeniach przy najmniejszej odległości ustawienia ostrości 0,54 m (przy 70 mm)/0,74 m (przy 300 mm) i maksymalne powiększenie 0,5x (przy 300 mm).
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-S85

        LUMIX S 85mm F1.8

        • Stałoogniskowy teleobiektyw ze średnim zakresem, dużą przysłoną F1,8 oraz kompaktową, lekką konstrukcją.
        • Konstrukcja odporna na pył, zachlapanie i mróz.
        • Doskonała skuteczność ustawiania ostrości zarówno podczas robienia zdjęć, jak i nagrywania filmów.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R2060

        LUMIX S 20–60mm, F3.5–5.6

        • Lekki i kompaktowy standardowy teleobiektyw o ultraszerokim kącie widzenia i ogniskowej 20mm.
        • Obiektyw LUMIX S 20–60 mm f/3.5–5.6 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-E70200

        LUMIX S PRO 70–200mm F2.8 O.I.S.

        • Przeznaczony do użytku profesjonalnego w wymagających warunkach na zewnątrz teleobiektyw z zoomem zapewnia jasność f/2.8 w całym zakresie powiększenia.
        • LUMIX S PRO 70–200 mm f/2.8 O.I.S. może się poszczycić szerokim zakresem ogniskowej od średniego teleobiektywu 70 mm do zakresu teleobiektywu 200 mm.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R1635

        LUMIX S PRO 16–35mm F4

        • Szerokokątny obiektyw 16-35 mm z mocowaniem L
        • Obiektyw LUMIX S PRO 16–35 mm f/4 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-E2470

        LUMIX S PRO 24–70mm F2.8

        • Standardowy teleobiektyw 24–70 mm z mocowaniem L
        • Obiektyw LUMIX S PRO 24–70 mm f/2.8 umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-X50

        LUMIX S PRO 50 mm F1.4

        • Trzon serii obiektywów LUMIX S o dużym otwarciu przysłony.
        • Stałoogniskowy obiektyw o dużym otwarciu przysłony stanowi trzon serii obiektywów LUMIX S.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R70200

        LUMIX S PRO 70–200mm F4 O.I.S./strong>

        • Zoom teleobiektywu, możliwość rozszerzenia o telekonwerter z wysoką rozdzielczością i niezwykłą wyrazistością w całym zakresie zoomu.
        • Obiektyw LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S. umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • LUMIX S PRO 70–200 mm F4 O.I.S. może się poszczycić szerokim zakresem ogniskowej od średniego teleobiektywu 70 mm do zakresu teleobiektywu 200 mm
        ast-1475092-png-pub.png

        S-R24105

        LUMIX S 24–105mm F4 MACRO O.I.S.

        • Pokrycie zakresu od szerokiego kąta po zakres średniego teleobiektywu z możliwością robienia zdjęć makro.
        • Obiektyw LUMIX S 24–105 mm F4 MACRO O.I.S. umożliwia fotografowanie w najtrudniejszych warunkach dzięki konstrukcji odpornej na pył i zachlapanie.
        • Pozwala to nagrywać piękne filmy 4K i robić zdjęcia bez wpływu na rejestrowany obiekt.