Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Wyróżniony przez TIPA bezlusterkowiec Panasonic Lumix DC-S1 to bezkompromisowe rozwiązanie dla profesjonalistów zajmujących się kręceniem filmów, fotografią ślubną, studyjną, plenerową, modową oraz reportażową. Dzięki zaawansowanym rozwiązaniom technicznym Lumix DC-S1 daje fotografom i videografom wyjątkowy komfort pracy. W bezlusterkowcu znajduje się największy w tej klasie aparatów wizjer o ogromnej rozdzielczości 5,76 mln punktów. Ponadto aparat DC-S1 wyróżnia się możliwościami w zakresie zdjęć seryjnych oraz nagrywania wideo w jakości 4K. Bezlusterkowiec obsługuje zaawansowane standardy kart pamięci SD/SDHC/SDXC. Może pracować w ujemnej temperaturze do -10°C, posiada funkcję wykrywania ludzi i zwięrząt. Umożliwia robienie idealnie ostrych zdjęć w ruchu, dzięki zaawansowanej 5-osiowej stabilizacji obrazu w body oraz 2-osiowej stabilizacji w obiektywie.
Lumix DC-S1, to aparat dla prawdziwych profesjonalistów. Został wyposażony w wysokiej jakości pełnoklatkową matrycę CMOS o rozdzielczości 24 Mpix. Aparat Panasonic nagrywa filmy w kinowych standardach 4:2:2 10 bit na pamięci wewnętrznej i 4:2:2 w 4K 60p/50p z wyprowadzaniem sygnału HDMI do zewnętrznego rejestratora, dając ogromną swobodę w zakresie postprodukcji. Dodano cenione przez profesjonalistów funkcje rejestracji nagrań z zastosowaniem mnożnika ogniskowej 1,0x i pełnego odczytu pikseli. Dodatkowo, zaawansowane tryby V-Log i V-Gamut dają bogate możliwości w zakresie odwzorowania kolorów i tworzą naturalne przejścia między obszarami ciemnymi i jasnymi. W DC-S1 masz dostęp do błyskawicznego autofocusu, pracującego z prędkością ok. 0,08 s i działającego w oświetleniu do -6 EV. Tę szybkość osiągnięto dzięki wydajnej komunikacji między matrycą i obiektywem (480 klatek/s) oraz technologii DFD. Bezlusterkowiec potrafi robić zdjęcia w rozdzielczości 6K, a jeśli potrzebujesz serii zdjęć to możesz złożyć ją w formacie JPG z ponad 999 pojedynczych ujęć.
W DC-S1 pracuje dla Ciebie skuteczna 5-osiowa stabilizacja obrazu. Ponadto, funkcja Dual I.S. 2 sprawia, że stabilizacja body aparatu DC-S1 współpracuje ze stabilizacją obiektywu. Umożliwia to kręcenie filmów bez niepożądanych poruszeń kadru, niezależnie jak szybko poruszają się filmowane obiekty i Ty sam. Ponadto, jeśli Twój obiektyw nie jest wyposażony w stabilizację, możesz zaufać tej w aparacie.
DC-S1 to profesjonalny sprzęt do fotografii i filmowania. Oprócz wysokich parametrów do nagrywania komfort użytkowania zapewnia wizjer Real View Finder, zbudowany w technologii OLED o rozdzielczości aż 5,76 mln punktów i pracujący z częstotliwością 120 Hz.
Lumix DC-S1 nadaje się do pracy w trudnych warunkach pogodowych. Uszczelniona, starannie spasowana obudowa wraz z przyciskami sterowniczymi zabezpieczają korpus aparatu przed kurzem, deszczem i zachlapaniami. Bezlusterkowiec jest też odporny na temperaturę od -10°C do 40°C.
Nie musisz się przejmować zapasem pamięci, jeśli wykorzystasz dwa sloty dostępne w bezlusterkowcu. Aparat w przypadku wyczerpania się miejsca na jednej karcie zacznie zapisywać dane na drugiej. Możesz też ustawić zapisywanie materiału na dwóch kartach jednocześnie oraz wybrać pojedynczy slot, w którym znajduje się karta pamięci do zapisywania nowych filmów czy zdjęć. Slot 1 współpracuje z kartami XQD, a slot 2 z kartami SD/SDHC/SDXC, ponadto jest zgodny z UHS-I i UHS-II.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
TYP |
|
Typ | Bezlusterkowy aparat cyfrowy |
Nośniki do nagrywania | Karta pamięci XQD, karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* |
Nośniki do nagrywania | *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie L-Mount |
PRZETWORNIK OBRAZU |
|
Typ | Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm) |
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli | 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela |
Proporcje / Filtr kolorów | 3:2 / Filtr kolorów podstawowych |
System redukujący kurzu | Filtr fal ultradźwiękowych |
ZDJĘCIA |
|
Format zapisu pliku |
|
Zdjęcia | JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072) |
6K PHOTO** / 4K PHOTO** | 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)) |
6K PHOTO** / 4K PHOTO** | 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)) |
6K PHOTO** / 4K PHOTO** | Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31) |
Współczynnik proporcji | 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 |
Rozmiar pliku (w pikselach) |
|
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 | 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 | 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 | 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 | 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 | 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 | 3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 | 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 | 2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 65:24 | 6000x2208(L) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 2:1 | 6000x3000(L) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 3:2 | 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 4:3 | 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 | 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 1:1 | 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S) |
Jakość obrazu |
RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard |
Przestrzeń barw |
sRGB, AdobeRGB |
FILMY |
|
Format zapisu pliku | MP4: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały)), MP4 HEVC: H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.)) |
Format zapisu pliku | AVCHD Progressive (format audio: Dolby Audio 2 kanały), AVCHD (format audio: Dolby Audio (2 kanały)) |
MP4**[4K] 3840 x 2160 | 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) |
MP4**[4K] 3840 x 2160 | 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) |
MP4**[4K] 3840 x 2160 | 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4**[4K] 3840 x 2160 | 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4**[4K] 3840 x 2160 | 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4** [FHD] 1920x1080 | 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4** [FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4** [FHD] 1920x1080 | 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4** [FHD] 1920x1080 | 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 HEVC** [4K] 3840x2160 | 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) |
MP4 HEVC** [4K] 3840x2160 | 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) |
MP4 HEVC** [4K] 3840x2160 | 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) |
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) |
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 | 50,00i, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s) |
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 | 50,00i, 17 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s) |
AVCHD Progressive** AVCHD** [FHD] 1920x1080 | 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) |
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 | 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 60 kl./s) |
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 | 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 50 kl./s) |
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 | 23,98p (dane wyjściowe z matrycy: 48 kl./s) |
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 | 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 180 kl./s / 150 kl./s) |
MP4** Szybkie nagrywanie wideo *Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 | 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 150 kl./s / 125 kl./s) |
Czas ciągłego nagrywania (filmy)** | Około 150 min (wyświetlacz tylny), 140 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] *Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD. |
Faktyczny czas nagrywania (filmy)** | Około 75 min (wyświetlacz tylny), 70 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] *Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD. |
WIZJER |
|
Typ | Wizjer OLED Live View Finder |
Piksele | Około 5760 tys. punktów |
Pole widzenia / Powiększenie | Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2 |
Dystans widzenia / Regulacja dioptrii | Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt) |
Czujnik oczu | Tak |
Prędkość wyświetlacza | 120 kl./s / 60 kl./s |
Opóźnienie wyświetlania | Około 0,005 s |
WYŚWIETLACZ TYLNY |
|
Typ | Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym |
Rozmiar monitora | Możliwość odchylania w trzech osiach, 3,2 cala (8,0 cm), proporcje 3:2 |
Piksele | Około 2100 tys. punktów |
Pole widzenia | ok. 100% |
WYŚWIETLACZ LCD STANU | Tak |
REGULACJA OSTROŚCI |
|
Typ | Kontrastowy system AF |
Technologia DFD | Tak |
Tryb ustawiania ostrości | AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF |
Tryb AF | Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF) |
Zakres wykrywania AF | EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS) |
Niestandardowe ustawienie AF | Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu |
Lampka wspomagania autofokusa | Tak |
Blokada AF | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF |
Post Focus / Focus Stacking | Tak/Tak |
Inne | AF-ON, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Priorytet ostrości/migawki, Szybki AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie/w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF |
KONTROLA EKSPOZYCJI |
|
System pomiaru światła | 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła | Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony |
Zakres pomiaru | EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) |
Tryb ekspozycji | Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) | Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO |
Kompensacja ekspozycji | 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) |
Blokada AE | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE |
SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU |
Typ z przesunięciem matrycy (5 osi / 6,0 punktu*) * Oprogramowanie układowe musi być zaktualizowane do wersji 1.2 lub nowszej. Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=50 mm w przypadku użycia obiektywu S-X50]. Dual I.S. (6,5 punktu*, zgodność z Dual I.S. 2) * Oprogramowanie układowe musi być zaktualizowane do wersji 1.2 lub nowszej. Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=105 mm w przypadku użycia obiektywu S-R24105]. Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-R70200]. |
BALANS BIELI |
|
Balans bieli | AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli | zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienie temperatury barwowej | 2500–10000K w 100K |
MIGAWKA |
|
Typ | Migawka szczelinowa |
Czas otwarcia migawki | Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60 |
Czas otwarcia migawki | Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 |
Czas otwarcia migawki | Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000 – 60 |
Czas otwarcia migawki | Filmy: 1/16 000 – 1/25 |
Żywotność migawki | Około 400 000 zdjęć |
Samowyzwalacz | 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s |
Pilot zdalnego sterowania | Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) |
Tryb cichy / Tryb migawki | Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) |
BRACKETING |
|
Zakres AE | 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 stopień EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne |
Bracketing przysłony | 3, 5 lub wszystkie pozycje z krokiem 1 EV |
Bracketing ostrości | 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach |
Zakres balansu bieli | Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów |
WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH |
|
Szybkość serii - przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia | AFS/MF: H: 9 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) |
Szybkość serii - przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia | AFC: H: 6 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) |
Szybkość serii - przysłona elektroniczna | AFS/MF: H: 9 kl./s, M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) |
Szybkość serii - przysłona elektroniczna | AFC: H: 5 kl./s (z funkcją Live View), M: 5 kl./s (z funkcją Live View), L: 2 kl./s (z funkcją Live View) |
Liczba nagrywanych obrazów | RAW: Ponad 90 zdjęć |
Liczba nagrywanych obrazów | RAW+JPEG: Ponad 70 zdjęć |
Liczba nagrywanych obrazów | JPEG: Ponad 999 zdjęć |
Liczba nagrywanych obrazów | *Przy użyciu karty pamięci XQD serii G firmy Sony Corporation. Do momentu zwolnienia szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. |
6K PHOTO** / 4K PHOTO** |
|
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych | 6K PHOTO: 30 kl./s |
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych | 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s |
Informacje EXIF | Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF). |
LAMPA BŁYSKOWA |
|
Rodzaj lampy błyskowej | Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) |
Tryb lampy błyskowej | Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA. |
Synchronizacja lampy błyskowej | Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę |
Regulacja mocy lampy błyskowej | 1/3 EV z krokiem ±3 EV |
Prędkość synchronizacji | Poniżej 1/320 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/320 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S. |
Sterowanie bezprzewodowe | Tak (podczas korzystania z lampy błyskowej DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. |
Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej | Tak |
WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU |
2,0x (EX S), 1,4x (EX M) *Tylko podczas rejestracji zdjęć. |
STYL ZDJĘĆ |
|
Styl zdjęć | Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D / Cinelike V / Like709 / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 / Mój styl zdjęć 1-10 |
Regulacja obrazu | Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. |
FILTR |
Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Monochrome (Czarno-białe) / Dynamic Monochrome (Dynamiczne czarno-białe) / Rough Monochrome (Surowe czarno-białe)* / Silky Monochrome (Jedwabiste czarno-białe)* / Impressive Art (Impresja) / High Dynamic (Dynamika) / Cross Process (Filtr filmowy) / Toy Effect (Aparat zabawkowy) / Toy Pop / Bleach Bypass / Miniature Effect (Efekt miniatury) / Soft Focus (Rozmycie)* / Fantasy (Fantazja) / Star Filter (Gwiazdki)* / One Point Color (Jeden kolor) / Sunshine (Słońce)** Tylko do zdjęć. |
PRZYCISK FUNKCYJNY |
|
NAGRYWANIE | Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF/MF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa prędkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / zakres punktów AF / ustawianie strefy ostrości / tryb lampy błyskowej / regulacja lampy błyskowej / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / zmniejszanie migotania (zdjęcia) / Post-Focus / format nagrywania filmów / jakość zapisu filmów / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / powiększenie wyświetlacza / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / podgląd zdjęcia/wideo / wzór zebry / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / funkcja Sheer Overlay / zakres stanu I.S. / sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych |
ODTWARZANIE | Powiększenie z punktu AF / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych |
DŹWIGNIA funkcyjna |
Tryb AF / styl zdjęć / jakość obrazu / długa ekspozycja NR / Focus Peaking / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / 6K/4K PHOTO (Pre-Burst) / blokada pierścienia ostrości / ekran dotykowy / panel dotykowy AF / automatyczna kontrola (zdjęcia) / poprawa jakości podglądu na żywo / tryb nocny / funkcja Sheer Overlay / blokada pokrętła przedniego/tylnego/sterowania / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych |
WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA |
Tak |
JĘZYK MENU EKRANOWEGO |
Japoński, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, polski, czeski, węgierski, rumuński, holenderski, turecki, portugalski, fiński, duński, szwedzki, grecki, rosyjski |
DRUK |
Zgodność z PictBridge |
INTERFEJS |
|
USB | SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji |
HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora | 4:2:2 8 bitów (z wyjątkiem [4K/60p]/[4K/50p]) / 4:2:0 8 bitów |
HDMI*** Odtwarzanie | HDMI typ A / VIERA Link |
HDMI*** Odtwarzanie | Wideo: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p |
HDMI*** Odtwarzanie | Audio: Stereo |
Wyjście audio/wideo | Nie |
Wejście zdalnego sterowania | φ2,5mm |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE. |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | Tryby Stereo/Obiektyw Auto/Kierunkowy /Super kierunkowy/Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawany oddzielnie). |
Wyjście słuchawek | φ3,5 mm |
Mikrofon | Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie). |
Głośnik | Monofoniczny |
Gniazdo karty | Gniazdo 1: Karta pamięci XQD |
Gniazdo karty | Gniazdo 2: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC*, karta pamięci SDXC* |
Gniazdo karty | *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA |
|
Wi-Fi | 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n) |
Wi-Fi | Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne. |
Wi-Fi | 1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140 |
Bluetooth | Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE)) |
OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI* |
Tak |
OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI* |
*Ochrona przed kurzem i zachlapaniami nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą. |
MOC |
|
Bateria | Akumulator Li-ion (7,4 V, 3050 mAh, 23 Wh) (dołączony) |
Bateria | Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD | Około 380 zdjęć (wyświetlacz tylny), 360 zdjęć (LVF), 1 100 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105 |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD | * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD | Około 400 zdjęć (wyświetlacz tylny), 380 zdjęć (LVF), 1 150 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105 |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD | * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. |
Uchwyt z akumulatorem | DMW-BGS1 (sprzedawany oddzielnie) |
WYMIARY / CIĘŻAR |
|
Wymiary (szer. x wys. x dł.) | Około 148,9 x 110,0 x 96,7 mm / 5,86 x 4,33 x 3,81 cala (oprócz elementów wystających) |
Masa | Około 1021 g (1 karta pamięci XQD, bateria, korpus) |
Masa | Około 1017 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus) |
Masa | Około 899 g (tylko korpus) |
ŚRODOWISKO PRACY |
|
Temperatura pracy**** | -10oC do 40oC |
Wilgotność przy eksploatacji | Wilgotność względna od 10% do 80% |
AKCESORIA STANDARDOWE |
|
Oprogramowanie — nagrywanie | LUMIX Tether |
Oprogramowanie — nagrywanie | ・ To oprogramowanie służy do sterowania aparatem cyfrowym firmy Panasonic przy użyciu komputera. Umożliwia to zmianę różnych ustawień aparatu, wykonywanie zdalnego nagrywania |
Oprogramowanie — nagrywanie | i zapisywanie zdalnie wykonanych zdjęć na komputerze. Odwiedź poniższą witrynę, aby pobrać i zainstalować oprogramowanie. |
Oprogramowanie — nagrywanie | http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_lumixtether.html (dla systemu Windows / komputerów Mac) |
Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja | ・ Do tego aparatu nie jest dołączone oprogramowanie do edycji i wyświetlania zdjęć na komputerze. Potrzebne do tego oprogramowanie PHOTOfunSTUDIO 10.1PE jest dostępne do pobrania z witryny firmy Panasonic przy użyciu komputera połączonego z Internetem. |
Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja | https://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/d_pfs1001pe.html (do systemu Windows) |
Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja | ・ Oprogramowanie do przetwarzania plików RAW na komputerze nie jest dostarczane w zestawie z aparatem. Potrzebne do tego oprogramowanie SILKYPIX Developer Studio można pobrać z witryny firmy Ichikawa Soft Laboratory za pomocą komputera podłączonego do Internetu. |
Oprogramowanie — odtwarzanie / edycja | http://www.isl.co.jp/SILKYPIX/english/p/ (dla systemów Windows / Mac) |
Akcesoria standardowe | Zestaw DC-S1 |
Akcesoria standardowe | Osłona korpusu, osłona gorącej stopki, muszla oczna, osłona gniazda synchronizacji lampy błyskowej, osłona złącza uchwytu z akumulatorem, pasek na ramię, akumulator, ładowarka, zasilacz sieciowy, przewód zasilający, kabel połączeniowy USB (C-C), kabel połączeniowy USB (A-C), uchwyt kabla |
Akcesoria standardowe | ・ Instrukcja obsługi aparatu DC-S1 dotycząca zaawansowanych funkcji jest dostępna do pobrania na stronie pomocy technicznej dla produktów LUMIX firmy Panasonic za pomocą komputera PC, smartfona lub tabletu podłączonych do Internetu. |
S-S35 |
LUMIX S 35mm f/1.8
|
S-S24 |
LUMIX S 24mm f/1.8
|
S-S50 |
LUMIX S 50mm F1.8
|
S-R70300 |
LUMIX S 70–300mm f/4.5–5.6 MACRO O.I.S.
|
S-S85 |
LUMIX S 85mm F1.8
|
S-R2060 |
LUMIX S 20–60mm, F3.5–5.6
|
LUMIX S PRO 70–200mm F2.8 O.I.S.
|
|
LUMIX S PRO 16–35mm F4
|
|
LUMIX S PRO 24–70mm F2.8
|
|
S-X50 |
LUMIX S PRO 50 mm F1.4
|
S-R70200 |
LUMIX S PRO 70–200mm F4 O.I.S./strong>
|
S-R24105 |
LUMIX S 24–105mm F4 MACRO O.I.S.
|