Sony A6400GBDI + obiektyw 18-105mm f/4 G OSS PZ + RABAT 500zł z kodem: S500
      Sony A6400GBDI + obiektyw 18-105mm f/4 G OSS PZ + RABAT 500zł z kodem: S500
      Sony A6400GBDI + obiektyw 18-105mm f/4 G OSS PZ + RABAT 500zł z kodem: S500

      Sony A6400GBDI + obiektyw 18-105mm f/4 G OSS PZ + RABAT 500zł z kodem: S500

      5 999,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      003821 | EAN: 5013493264571 | MPN (kod producenta): ILCE6400GBDI.CEC

      Rabat 500zł z kodem: S500. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Aparat cyfrowy Sony A6400 z obiektywem Sony 18-105mm f/4

        Sony A6400 posiada funkcje zapewniające wszystko czego potrzebujesz podczas fotografowania i filmowania. Wyróżnia go rozbudowany moduł automatycznego ustawiania ostrości. Aparat oferuje tryb seryjnych z prędkością do 11 klatek na godzinę, najszybszy na świecie system AF oraz rejestrowanie wideo w rozdzielczości 4K. Odchylany oraz dotykowy wyświetlacz zapewnia komfort oraz swobodę w pracy. W zestawie jest z obiektywem Sony 18-105mm f/4.


        Promocja Sony Marzec 2024


        Kluczem do pięknych zdjęć jest niezrównana wydajność funkcji autofokusa.

        Szybki i precyzyjny autofokus, dzięki kombinacji różnych innowacyjnych technologii, pozwala uchwycić ulotne chwile w zachwycających szczegółach. Za imponującą prędkość 0,02 s odpowiada 425 punktów AF z detekcją fazy wraz z AF z detekcją kontrastu. Z kolei technologia śledzenia AF o wysokiej gęstości pozwala śledzić nawet te obiekty, które poruszają się nietypowo.

        af77fe1d75b7ab0c6bccdae233c932b9?fmt=png-alpha&wid=378


        Ulepszona automatyczna regulacja ostrości przy słabym oświetleniu

        Dzięki usprawnieniom algorytmu AF autofokus uzyskuje wysoką precyzję nawet w ciemnej scenerii. W tym modelu, przy włączonym trybie AF-S, dolny limit zakresu jasności detekcji AF jest równy EV-2.

        7bf6d4e021ebc3429bb56e359105ba61?fmt=png-alpha&wid=378


        AF przy funkcji powiększania obrazu przy nastawianiu ostrości zapewnia lepszą regulację ostrości

        Gdy potrzebna jest bardzo dokładna automatyczna regulacja ostrości, np. podczas robienia makrofotografii, możesz powiększyć obszar, na którym chcesz się skupić, następnie dokładnie wyregulować punkt ostrości w wizjerze lub na wyświetlaczu LCD.

        1236daf474435f2c206a77c4276e2952?fmt=png-alpha&wid=378


        Ulepszona funkcja Eye AF w czasie rzeczywistym ułatwia robienie autoportretów

        Funkcja Eye AF w czasie rzeczywistym automatycznie wykrywa oczy obiektów i skupia na nich ostrość, gdy naciśniesz do połowy przycisk migawki. Można ustawić punkt skupienia na lewe oko lub na prawe oko, albo wybrać opcję automatyczną. Gdy ustawiony jest tryb AF-C, aparat utrzymuje stabilną ostrość, nawet gdy część twarzy jest ukryta, gdy twarz jest oświetlona z tyłu lub gdy obiekt patrzy w dół.

        71a4f8c5c008cdce3282a54dcf303b6c?fmt=png-alpha&wid=378


        Łatwiejsza ręczna regulacja ostrości z ulepszoną funkcją wyróżniania ostro ujmowanych fragmentów

        Funkcja wyróżniania ostro ujmowanych fragmentów oznacza kolorem tę sekcję obrazu, która ma największa ostrość, gdy korzystasz z ręcznej regulacji ostrości. Do kolorów wyróżniania na wyświetlaczu ostro ujmowanych fragmentów (czerwonego, żółtego i białego) dodano jeszcze niebieski. Dzięki temu widoczność stref o najwyższej ostrości w czasie precyzyjnej regulacji ostrości do zdjęć makro lub autoportretów jest wyższa.

        8cb62680ede5ff3e875af7d93b40ef76?fmt=png-alpha&wid=378


        Funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym pozwalająca utrzymać ostrość na śledzonym obiekcie

        Podczas śledzenia szybko poruszającego się obiektu ulepszony mechanizm do automatycznego śledzenia ruchu obiektu wykorzystuje nowy algorytm do rozpoznawania obiektów, który analizuje dane dotyczące koloru, schematu (jasności), odległości do obiektu (głębi) oraz twarzy lub oczu, aby zidentyfikować i śledzić obiekt.

        dba20c86d1cc86a531ff03afa446be89?fmt=png-alpha&wid=378


        Niezwykła jakość obrazu, niskie natężenie zakłóceń i szerszy zakres czułości ISO

        Maksymalną czułość standardową ISO podniesiono do wartości 32 000 (do fotosów wartość ta wynosi 102400), a ulepszone algorytmy do obrazowania, technologia reprodukcji szczegółów i redukcja zakłóceń podziału na obszary sprawiają, że tekstury są bardziej realistyczne, w obszarach zacienionych jest więcej szczegółów, a kolory są bardziej jak żywe (dotyczy to zarówno koloru skóry ludzkiej, jak i kolorów roślin).

        582d0d02db1da5e18c05bd785ee44d1f?fmt=png-alpha&wid=378


        Innowacyjny system przetwarzania obrazu

        Przetwornik obrazu ExmorTM CMOS o rozdzielczości 24,2 megapiksela i wymiarach APS-C zapewnia czułość w szerokim zakresie i doskonałą wydajność z minimalnymi zakłóceniami. W połączeniu z procesorem BIONZ XTM nowej generacji daje to wspaniałe wyniki – piękne obrazy o wysokiej rozdzielczości oraz niezwykłej przejrzystości i reprodukcji tekstur.

        08f21dd759df5527c2aa2c48c2d88ad3?fmt=png-alpha&wid=378


        Szybkie zdjęcia seryjne ze śledzeniem AF/AE

        Uchwyć akcję zdjęciami seryjnymi o prędkości 11 kl./s (z poglądem), 8 kl./s (z wyciszoną migawką) lub 8 kl./s (z podglądem na żywo). Opóźnienie wyświetlania zostało zminimalizowane. Można zrobić do 116 zdjęć w formacie JPEG (Standard) z dostępną opcją wyświetlania grupowego. Funkcjonalność aparatu i dostęp do różnych funkcji podczas zapisu danych również zostały poprawione16.

        05e8f082c5d6a02fdbd58a6b141922fe?fmt=png-alpha&wid=378


        Nagrywanie filmów 4K w formacie XAVC S o wysokiej przepływności

        Format Super 35 i funkcja nagrywania filmów 4K z odczytem wszystkich pikseli matrycy bez ich łączenia umożliwiają nadpróbkowanie z ilością danych 2,4-krotnie wyższą od ilości danych potrzebnych do formatu 4K (QFHD: 3840 × 2160), co pozwala uzyskać ekwiwalent formatu 6K i większą głębię obrazu. Format XAVC S o wysokiej przepływności (maks. 100 Mb/s) będący przyjazną dla użytkownika wersją formatu używanego przez zawodowców i obsługa HLG pozwalają zwiększyć jakość filmów.

        97655d807f88c4a57cc4f809c395c201?fmt=png-alpha&wid=378


        Nowy współczynnik kształtu obrazu 1:1 ułatwiający robienie zdjęć przeznaczonych do serwisów społecznościowych

        Poza współczynnikami kształtu obrazu 3:2 i 16:9 (szerokość na wysokość) dodatkowo dostępny jest jeszcze współczynnik 1:1 używany w serwisach społecznościowych. Eliminuje to konieczność uciążliwej obróbki obrazów przed udostępnieniem ich w serwisach społecznościowych.

        27001e88c62ded90812c75adb98ac6f4?fmt=png-alpha&wid=378


        14-bitowy format RAW z bogatymi przejściami tonalnymi

        Gdy robisz zdjęcia w formacie RAW, 14-bitowe sygnały cyfrowe konwertowane z analogowych w przetworniku obrazu przesyłane są do układu o dużej skali integracji i procesora obrazu BIONZ X, gdzie przechodzą 16-bitowe przetwarzanie przed ponowną konwersją do 14-bitowego formatu RAW. Dzięki temu przejścia tonalne w tych obrazach są bardziej płynne i naturalne. [1] Przetwornik obrazu [2] Najnowszy szybki układ o dużej skali integracji [3] 16-bitowe przetwarzanie obrazu

        a84447287d202a4b03468cb711d1f112?fmt=png-alpha&wid=378


        Stabilne i precyzyjne śledzenie AF poprawiające jakość filmów

        Fast Hybrid AF zapewnia wysoką szybkość, dokładność i wysoką wydajność śledzenia, co pozwala spełnić surowe wymagania dotyczące autofokusa przy nagrywaniu filmów 4K. Czułość śledzenia AF można ustawić albo na stabilną ostrość, albo na czułą zmianę ostrości (w zależności od rodzaju scenerii). Z kolei funkcja śledzenia dotykiem umożliwia rozpoczęcie śledzenia obiektu w ruchu zwykłym dotknięciem ekranu LCD.

        86e951b4d13b41627f8460ac4464d4c7?fmt=png-alpha&wid=378


        Ustawienia S-Gamut/S-Log

        S-Log umożliwia kręcenie bardziej ekspresyjnych filmów za sprawą korekcji kolorów w postprodukcji. Krzywe gamma S-Log3 i S-Log2 mają szeroki zakres dynamiczny (do 1300%), który umożliwia zminimalizowanie prześwietlania świateł oraz niedoświetlania cieni. Ustawienie S-Log3 gamma zapewnia także imponujący 14-stopniowy zakres tonalny.

        8be8fe46197f3ba37f2250ea810e14c8?fmt=png-alpha&wid=378


        Obsługa profesjonalnej jakości mikrofonów i wejść dźwiękowych

        Do gniazda mikrofonu można podłączyć zewnętrzny mikrofon, a przy użyciu sprzedawanego osobno złącza XLR można liniowo podłączyć wysokiej klasy mikrofony z wtyczką XLR i uzyskać dźwięk profesjonalnej jakości.

        89923b6e9afff8d7dbd2e7310ef577eb?fmt=png-alpha&wid=378


        Zdjęcia seryjne wykonywane w odstępie czasowym służące do tworzenia filmów poklatkowych

        Tryb zdjęć seryjnych z interwałem czasowym w przedziale 1–60 sekund jest teraz dostępny w aparacie. Uzyskane zdjęcia można wykorzystać do stworzenia na komputerze filmu poklatkowego. Do tego służy aplikacja Viewer z pakietu Imaging EdgeTM. Prosta funkcja podglądu o zmiennej prędkości pozwala zobaczyć na aparacie, jak będzie wyglądał ukończony film.

        f9e6088fc23d40d1b0d9c81bc0bb10cc?fmt=png-alpha&wid=378


        Doskonały obraz w wizjerze OLED

        Wizjer XGA OLED TruFinderTM o dużej rozdzielczości i wysokim kontraście zapewnia dobrą widoczność, wysoką jakość szczegółów (nawet w ciemniejszych obszarach), precyzyjność kolorów i płynność obrazu przy prędkości zarówno 60 kl./s, jak i 120 kl./s. Aby poprawić płynność wyświetlania, można zmienić ustawienie liczby klatek na sekundę. Ustawienia standardowe i ustawienia wysokiej jakości są teraz dostępne zarówno do wizjera, jak i monitora LCD.

        aa9b14f9d6862ad8560fe7f46af9553c?fmt=png-alpha&wid=378


        Obracany o 180° ekran LCD z wszechstronnymi funkcjami dotykowymi

        3-calowy wyświetlacz LCD o dużej rozdzielczości (921 tys. punktów) można odchylić o 180°, co ułatwia kadrowanie, robienie autoportretów i nagrywanie wideoblogów. Do intuicyjnych funkcji dotykowych wyświetlacza LCD zalicza się: panel dotykowy (umożliwia płynne przesuwanie punktu ostrości), nastawianie ostrości przez dotknięcie, funkcję migawki wyzwalanej dotykiem i śledzenie dotykiem (aktywacja AF w czasie rzeczywistym).

        a1be27ed29155351b541bfb8bfc246cd?fmt=png-alpha&wid=378


        Funkcje użytkownika zwiększające funkcjonalność

        Przyciski aparatu (jest ich osiem) i jego elementy sterujące można przypisać do dowolnej funkcji fotografowania lub nagrywania i podglądu (jest ich 89). Z kolei często używane funkcje można za pomocą funkcji My Dial przypisać do pokrętła lub kółka sterującego. Funkcja My Menu umożliwia wszechstronne ustawienie 30 pozycji menu, a ekran ustawień własnych pomaga mieć wszystko pod kontrolą. Ekrany pomocy dostępne są na ekranie menu – wystarczy nacisnąć jeden przycisk.

        446bf8a3ba178ae8f98e827fc1bfd2d9?fmt=png-alpha&wid=378


        Większa kontrola nad ustawieniami balansu bieli

        Jeśli automatyczna regulacja balansu bieli zostanie ustawiona wcześniej, można ją zablokować lub odblokować w dowolnej chwili. Dzięki temu odcienie barw przy ujęciach z wieloma źródłami światła będą bardziej regularne. Własne ustawienie balansu bieli zostało uproszczone. Teraz można wybrać priorytet przy AWB podczas zdjęć przy świetle z żarówek – albo cieplejszy priorytet atmosfery, albo priorytet bieli do czystej bieli.

        debbff13956c5336c232763fc13661dc?fmt=png-alpha&wid=378


        Bardziej wszechstronne funkcje lampy błyskowej

        Podczas zdjęć z użyciem zgodnej bezprzewodowej lampy błyskowej można teraz wybrać synchronizację na drugą kurtynę migawki23 lub synchronizację z długimi czasami ekspozycji, co zwiększa możliwości związane z oświetleniem.

        aa1eb6e195121a84095b1a50ccc41aa0?fmt=png-alpha&wid=378


        Łatwiejsze ocenianie i ochrona przed usunięciem

        Fotografie można ocenić i zabezpieczyć przed usunięciem. Obie funkcje można uruchomić za pomocą wstępnie przypisanych przycisków użytkownika.

        3c6f7726332761fe388f7adccdc1ee47?fmt=png-alpha&wid=378


        Sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem, łącze do informacji o lokalizacji

        Zdalne sterowanie jednym dotknięciem przemienia urządzenie mobilne w wizjer i pilota zdalnego sterowania. Z kolei udostępnianie jednym dotknięciem umożliwia przesyłanie zdjęć i filmów na Twoje urządzenie, pozwalając na ich udostępnianie w serwisach społecznościowych. Aparat może uzyskać dane o lokalizacji także przez Bluetooth®. (Te funkcje urządzeń mobilnych dostępne są za pośrednictwem aplikacji Imaging Edge Mobile firmy Sony.)

        14aaa0b4616ace659266587a2d562ffd?fmt=png-alpha&wid=378


        Imaging Edge™ Remote, Viewer i Edit

        Skorzystaj z aplikacji Imaging Edge na komputer, aby poprawić wyniki swojej pracy. Użyj „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie w czasie rzeczywistym. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.

        3ed4a49524b6e1f920636fe0860a814d?fmt=png-alpha&wid=378


        Współpraca z iMovie i Final Cut Pro X

        Produkt jest zgodny z aplikacjami Final Cut Pro X oraz iMovie.

        f521fb3a61422f78a83294f9bf0b9ad0?fmt=png-alpha&wid=378

        Sony
        003821

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        APS-C
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        KOMPATYBILNOŚĆ OBIEKTYWU Obiektywy Sony E-mount
        MOCOWANIE OBIEKTYWU E-mount

        Czujnik obrazu

        WSPÓŁCZYNNIK PROPORCJI 3: 2
        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNA) Około. 24,2 megapiksela
        LICZBA PIKSELI (ŁĄCZNIE) Około. 25,0 megapikseli
        TYP CZUJNIKA Typ APS-C (23,5 x 15,6 mm), czujnik CMOS Exmor®
        SYSTEM PRZECIWPYŁOWY Powłoka zabezpieczająca ładunek na filtrze optycznym i ultradźwiękowym, mechanizm wibracyjny

        Nagrywanie (zdjęcia)

        FORMAT NAGRYWANIA JPEG (DCF w wersji 2.0, Exif w wersji 23, MPF w wersji bazowej), RAW (format Sony ARW 2.3)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3: 2] L: 6000 x 4000 (24 M), M: 4240 x 2832 (12 M), S: 3008 x 2000 (6,0 M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16: 9] L: 6000 x 3376 (20 M), M: 4240 x 2400 (10 M), S: 3008 x 1688 (5,1 M)
        ROZMIAR ZDJĘCIA (PIXELS) [1: 1] L: 4000 x 4000 (16 M), M: 2832 x 2832 (8,0 M), S: 2000 x 2000 (4,0 M)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [ROZLEGŁA PANORAMA] Szeroki: poziomy 12,416 x 1 856 (23 M), pionowy 5 536 x 2160 (12 M), standardowy: poziomy 8 192 x 1 856 (15 M), pionowy 3872 x 2160 (8,4 M)
        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard)
        EFEKT OBRAZU 13 typów: Posteryzacja (Kolor), Posteryzacja (Czarno-biały), Kolor pop, Zdjęcie retro, Kolor częściowy (R / G / B / Y), Monochromatyczny wysoki kontrast, Aparat z zabawkami (Normalny / Zimny / Ciepły / Zielony / Magenta) , Soft High-key, Soft Focus (High / Mid / Low), HDR Painting (High / Mid / Low), Rich-tone Monochrome, Miniature (Auto / Top / Middle (H) / Bottom / Right / Middle (V) / W lewo), Akwarela, Ilustracja (Wysoka / Średnia / Niska)
        KREATYWNY STYL Standardowy, Żywy, Neutralny, Wyczyść, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pudełko stylów (1-6), (Kontrast (-3 do +3 kroków), Nasycenie (Od -3 do +3 kroków), Ostrość (od -3 do +3 kroków))
        PROFIL OBRAZU Standardowy, Żywy, Neutralny, Wyczyść, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pudełko stylów (1-6), (Kontrast (-3 do +3 kroków), Nasycenie (Od -3 do +3 kroków), Ostrość (od -3 do +3 kroków))
        PROFIL OBRAZU Wył., Optymalizator zakresu dynamicznego (Auto / Poziom (1-5)), Automatyczny zakres dynamiki (Automatyczna różnica ekspozycji, Poziom różnicy ekspozycji (1-6 EV, krok 1,0 EV))
        PRZESTRZEŃ KOLORÓW standard sRGB (z gamą sYCC) i standard Adobe RGB zgodny z TRILUMINOS Color
        14-BITOWY RAW tak
        NIESKOMPRESOWANY PLIK RAW -

        Nagrywanie (film)

        FORMAT NAGRYWANIA XAVC S, format AVCHD Ver. Zgodność z 2.0
        KOMPRESJA WIDEO XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264
        FORMAT NAGRYWANIA DŹWIĘKU XAVC S: LPCM 2ch, AVCHD: Dolby® Digital (AC-3) 2-kanałowy, Dolby® Digital Stereo Creator
        PRZESTRZEŃ KOLORÓW Standard xvYCC (xvColor po podłączeniu kablem HDMI) zgodny z TRILUMINOS Color
        EFEKT OBRAZU Posteryzacja (kolor), posteryzacja (czarno-białe), kolor pop, zdjęcie retro, kolor częściowy (R / G / B / Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat z zabawkami (normalny / chłodny / ciepły / zielony / magenta), miękki wysoki -klawisz
        KREATYWNY STYL Standardowy, Żywy, Neutralny, Wyczyść, Głęboki, Jasny, Portret, Krajobraz, Zachód słońca, Scena nocna, Jesienne liście, Czarno-biały, Sepia, Pudełko stylów (1-6), (Kontrast (-3 do +3 kroków), Nasycenie (Od -3 do +3 kroków), Ostrość (od -3 do +3 kroków))
        PROFIL OBRAZU Tak (Off / PP1-PP10) Parametry: Poziom czerni, Gamma (Film, Still, Cine1-4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), Black Gamma, Knee , Tryb koloru, Nasycenie, Faza koloru, Głębia koloru, Szczegół, Kopiuj, Resetuj
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30p, 100 M), 3840 x 2160 (24p, 100 M), 3840 x 2160 (30p, 60 M), 3840 x 2160 (24p, 60 M), XAVC S HD: 1920 x 1080 (120p, 100 M), 1920 x 1080 (120p, 60 M), 1920 x 1080 (60p, 50 M), 1920 x 1080 (30p, 50 M), 1920 x 1080 (24p, 50 M), 1920 x 1080 (60p, 25 M), 1920 x 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 x 1080 (60i, 24M, FX), 1920 x 1080 (60i, 17M, FH)
        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL XAVC S 4K: 3840 x 2160 (25p, 100 M), 3840 x 2160 (25p, 60 M), XAVC S HD: 1920 x 1080 (100p, 100 M), 1920 x 1080 (100p, 60 M), 1920 x 1080 (50p, 50 M), 1920 x 1080 (25p, 50 M), 1920 x 1080 (50p, 25 M), 1920 x 1080 (25p, 16 M), AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24 M, FX ), 1920 x 1080 (50i, 17 M, FH)
        SZYBKOŚĆ KLATEK OBRAZU Tryb NTSC: 1 kl./s, 2 kl./s, 4 kl./s, 8 kl./s, 15 kl./s, 30 kl./s, 60 kl./s, 120 kl./s, tryb PAL: 1 kl./s, 2 kl./s, 3 kl./s, 6 kl./s, 12 kl./s, 25 kl./s, 50 kl./s, 100 kl./s,
        ROZMIAR OBRAZU (LICZBA KLATEK / BITRATE) Tryb NTSC: 1920 x 1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 x 1080 (50p, 25p)
        FUNKCJE FILMOWE Wyświetlanie poziomu dźwięku, poziom nagrywania audio, selektor PAL / NTSC, nagrywanie proxy (1280 x 720 (ok. 9 Mbps)), TC / UB (wstępne ustawienia TC / UB ustawienia wstępnego / formatu TC / TC Run / TC Make / UB Time Rec) , Automatyczna wolna migawka, Kontrola REC, Czysta informacja HDMI. (Wybór WŁ. / WYŁ.), Wyśw. Gamma. Wspierać
        WYJŚCIE HDMI 3840 x 2160 (30p), 3840 x 2160 (25p), 3840 x 2160 (24p), 1920 x 1080 (60p), 1920 x 1080 (60i), 1920 x 1080 (50p), 1920 x 1080 (50i), 1920 x 1080 (24p), YCbCr 4: 2: 2 8 bit / RGB 8 bitów

        System rejestracji

        INFORMACJE O LOKALIZACJI LINK ZE SMARTFONA tak
        GŁOSKA BEZDŹWIĘCZNA Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro (M2), karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC , karta pamięci microSDXC
        GNIAZDO KARTY PAMIĘCI Czytnik z wieloma gniazdami na kartę pamięci Memory Stick Duo ™ / SD

        Redukcja szumów

        REDUKCJA SZUMÓW NR długich ekspozycji: wł. / Wył., Dostępny przy czasach otwarcia migawki dłuższych niż 1 s, NR wysokiej czułości: Normalna / Niska / Wyłączona
        MULTI FRAME NR Auto / ISO 100 do 102400

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI Auto / Światło dzienne / Cień / Pochmurno / Światło żarowe / Światło jarzeniowe (Ciepły biały / Zimny biały / Dzień Biały / Światło dzienne) / Błysk / Temperatura podwodna / barwna (2500 do 9900K) i filtr kolorów (G7 do M7 (57-stopniowy), A7 do B7 (29 kroków)) / Niestandardowy
        MIKROREGULACJA AWB Tak (od G7 do M7, 57-krok) (od A7 do B7, 29-krok)
        PRIORYTET USTAWIONY W AWB tak
        BLOKADA MIGAWKI Tak (Shut. Halfway Down / Cont. Shooting / Off)
        BRACKETING 3 ramki, możliwość wyboru H / L

        Skupiać

        TYP OSTROŚCI Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu) 2
        CZUJNIK OSTROŚCI Czujnik CMOS Exmor®
        PUNKT OSTROŚCI 425 punktów (AF z detekcją fazową) / 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)
        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI EV-2 do EV 20 (odpowiednik ISO 100 z dołączonym obiektywem F2.0)
        TRYB OSTROŚCI AF-A (automatyczny AF), AF-S (pojedynczy AF), AF-C (ciągły AF), DMF (bezpośrednie ręczne ustawianie ostrości), ręczne ustawianie ostrości
        STREFA ZAINTERESOWANIA Szeroki (425 punktów (AF z detekcją fazy), 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)) / Strefa / Centrum / Elastyczny punkt (S / M / L) / Rozszerzony elastyczny punkt / śledzenie (Szeroki / Strefa / Centrum / Elastyczny punkt ( S / M / L) / Rozszerzona elastyczna plamka)
        INNE FUNKCJE AF z włączonym okiem (tylko dla podłączonych LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawane oddzielnie)), śledzenia obiektów, AF oczu (wybór prawego / lewego oka), mikro regulacji AF dla LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawane oddzielnie), Kontrola predykcyjna, blokada ostrości, Swt. Obszar AF V / H, Rejestrowanie obszaru AF., Circ. punktu ostrości
        WSPOMAGANIE AF Tak (z wbudowanym typem LED)
        ZAKRES OŚWIETLENIA AF Około. 0,3 – ok. 3,0 m (z dołączonym obiektywem E PZ 16–50 mm F3,5–5,6 OSS)
        TYP OSTROŚCI ZA POMOCĄ LA-EA3 (SPRZEDAWANE ODDZIELNIE) wykrywanie fazy

        Ekspozycja

        TYP POMIARU Pomiar z oceną 1200 stref
        CZUJNIK POMIARU Czujnik CMOS Exmor®
        CZUŁOŚĆ POMIARU EV-2 do EV20 (przy ISO100 z dołączonym obiektywem F2.0)
        TRYB POMIARU Wielosegmentowy, centralnie ważony, Punktowy, Punktowy standardowy / Duży, Cały ekran Średni, Podświetlenie
        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI +/- 5,0 EV (do wyboru 1/3 EV, 1/2 EV)
        BRAKETING EKSPOZYCJI Bracket: Cont., Bracket: Pojedyncze, 3/5/9 klatek do wyboru. Przy 3 lub 5 klatkach, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3, 1,0, 2,0 lub 3,0 EV, z 9 klatkami, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3 lub 1,0 EV.
        BLOKADA AE Zablokowane po naciśnięciu przycisku migawki do połowy. Dostępne z przyciskiem blokady AE. (On / Off / Auto)
        TRYBY EKSPOZYCJI AUTO (iAuto / Lepsza automatyka), Zaprogramowana AE (P), Priorytet przysłony (A), Priorytet czasu otwarcia migawki (S), Ręczny (M), Film (Zaprogramowana AE (P) / Priorytet przysłony (A) / Prędkość migawki) priorytet (S) / Ręczny (M)), Wolny i Szybki ruch (Zaprogramowana AE (P) / Priorytet przysłony (A) / Priorytet szybkości migawki (S) / Ręczny (M)), Rozległa panorama, Wybór sceny
        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY INDEKS EKSPOZYCJI) Zdjęcia: ISO 100-32000 (numery ISO do ISO 102400 można ustawić jako rozszerzony zakres ISO.), AUTO (ISO 100-6400, możliwy do wyboru dolny limit i górny limit), Filmy: odpowiednik ISO 100-32000, AUTO (ISO 100-6400, do wyboru dolny limit i górny limit)
        WYBÓR SCEN Portret, Sport, Makro, Krajobraz, Zachód słońca, Nocna scena, Ręczny zmierzch, Nocny portret, Anti-Motion Blur

        Wizjer

        TYP WIZJERA Wizjer elektroniczny 1,0 cm (typ 0.39) (kolor)
        LICZBA KROPEK 2,359,296 punktów
        KONTROLA JASNOŚCI (WIZJER) Auto / Manual (5 kroków od -2 do +2)
        KONTROLA TEMPERATURY BARWOWEJ Ręczny (5 kroków)
        POKRYCIE POLA 100%
        POWIĘKSZENIE Około. 1,07x (odpowiednik aparatu 35 mm: ok. 0,70x) z obiektywem 50 mm w nieskończoności, -1 m -1
        REGULACJA DIOPTRII -4,0- + 3,0 m -1
        EYE POINT Około. 0,91 cala (23 mm) od soczewki okularu, 0,84 cala (21,4 mm) od ramki okularu przy -3,28 stóp (-1 m) -1 (standard CIPA)
        WYBÓR SZYBKOŚCI RAMKI FINDERA Tryb NTSC: STD 60fps / HI 120fps, tryb PAL: STD 50fps / HI 100fps
        WYŚWIETL ZAWARTOŚĆ Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, brak informacji na wyświetlaczu, cyfrowy wskaźnik poziomu, histogram

        Wyświetlacz LCD

        TYP MONITORA 2,95 w (3,0) typu TFT szerokiego
        LICZBA KROPEK 921 600 punktów
        PANEL DOTYKOWY tak
        KONTROLA JASNOŚCI Ręcznie (5 kroków od -2 do +2), tryb Sunny Weather
        REGULOWANY KĄT O ok. 180 stopni, w dół o około. 74 stopnie
        WYŚWIETLACZ REGULACJI OBRAZU W CZASIE RZECZYWISTYM (LCD) Włącz / Wyłącz
        QUICK NAVI tak
        FOCUS MAGNIFIER Tak Focus Magnifier (5,9x, 11,7x)
        ZEBRA Tak (do wyboru poziom + zakres lub dolny limit jako ustawienie niestandardowe)
        OSIĄGAJĄC MF Tak (ustawienie poziomu: Wysoki / Średni / Niski / Wyłączony, Kolor: Biały / Czerwony / Żółty / Niebieski)
        INNI WhiteMagic, Grid Line (Rule of 3rds Grid / Square Grid / Diag. + Square Grid / Off), Movie Marker (Center / Aspect / Safety Zone / Guideframe)
        WYŚWIETL ZAWARTOŚĆ Wyświetlacz graficzny, wyświetl wszystkie informacje, brak wyświetlania. Info, cyfrowy wskaźnik poziomu, histogram, wizjer, wyłączony monitor

        Inne funkcje

        WYCZYŚĆ POWIĘKSZENIE OBRAZU Zdjęcia: Ok. 2x, filmy: Ok. 1,5x (4K), ok. 2x (HD)
        ZOOM CYFROWY Inteligentny zoom (zdjęcia): M: Ok. 1.4x, S: Ok. 2x, zoom cyfrowy (zdjęcia): L: Ok. 4x, M: Ok. 5.7x, S: Ok. 8x, zoom cyfrowy (film): Ok. 4x
        WYKRYWANIE TWARZY Tryby: Priorytet twarzy w AF (wł. / Wył.), Priorytet twarzy w pomiarze wielokrotnym (wł. / Wył.), Rejestracja. Priorytet twarzy (wł. / Wył.), Rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywalnych: 8
        SAMOWYZWALACZ Z AUTOPORTRETEM tak
        INNI Nagrywanie interwałowe, Zdjęcie z uśmiechem: Migawka uśmiechu (do wyboru z 3 kroków), Migawka dotykowa, Ostrość dotykowa: Tak (Ostrość dotykowa / Panel dotykowy / Śledzenie dotykowe), ISO AUTO Min. SS, Bright Monitoring, Set File Name, Help guide, Area Setting, Shop Front Mode, Zoom Ring Rotate
        GOTOWY NA EYE-FI -

        Migawka

        RODZAJ Sterowany elektronicznie, pionowy, z ogniskową
        SZYBKOŚĆ MIGAWKI Zdjęcia: od 1/4000 do 30 sekund, żarówki, filmy: od 1/4000 do 1/4 (1/3 kroków), do 1/60 w trybie AUTO (do 1/30 w trybie automatycznej wolnej migawki)
        SYNCHRONIZACJA FLASH. PRĘDKOŚĆ 1/160 sek
        ELEKTRONICZNA PRZEDNIA KURTYNA MIGAWKI Tak (ON / OFF)
        CICHA STRZELANKA TAK (ON / OFF)

        Stabilizacja obrazu

        RODZAJ Nieobsługiwane (stabilizacja obrazu obsługiwana przez obiektyw)

        Flash Control

        RODZAJ Wbudowana lampa błyskowa
        NR PRZEWODNIKA 6 (w metrach przy ISO 100)
        ZASIĘG LAMPY BŁYSKOWEJ 16 mm (ogniskowa nadrukowana na korpusie obiektywu)
        KONTROLA Przedbłysk TTL
        KOMPENSACJA BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączane między krokami 1/3 i 1/2 EV)
        BRACKETING FLASH Możliwość wyboru klatek 3/5/9. Przy 3 lub 5 klatkach, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3, 1,0, 2,0, 3,0 EV, z 9 klatkami, w krokach co 1/3, 1/2, 2/3, 1,0 EV.
        TRYBY FLASH Lampa błyskowa wyłączona, Błysk automatyczny, Błysk wypełniający, Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, Synchronizacja z tyłu, Redukcja efektu czerwonych oczu (możliwość włączenia / wyłączenia), Sterowanie bezprzewodowe 4 , Synchronizacja z dużą prędkością 4
        CZAS RECYKLINGU Około. 4 sek
        ZGODNOŚĆ Z ZEWNĘTRZNĄ LAMPĄ BŁYSKOWĄ Sony α System Flash kompatybilny z butami Multi Interface Shoe, przymocuj adapter buta do lampy błyskowej kompatybilnej z stopką akcesoriów Auto-lock
        BLOKADA POZIOMU FE tak
        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE Tak (Sygnał świetlny: Dostępne z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami, synchronizacją z dużą prędkością / sygnałem radiowym: dostępne z lampą błyskową wypełniającą, synchronizacją z tyłu, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z dużą prędkością)

        Napęd

        TRYBY JAZDY Pojedyncze zdjęcia, Zdjęcia seryjne (do wyboru Hi + / Hi / Średnie / Lo), Samowyzwalacz, Samowyzwalacz (Kontynuacja), Bracket: Pojedynczy, Bracket: Kont., Wspornik balansu bieli, Wspornik DRO
        CIĄGŁA PRĘDKOŚĆ JAZDY (OK. MAX.) Zdjęcia seryjne: Hi +: 11 fps, Hi: 8 fps, Mid: 6 fps, Lo: 3 fps 5
        LICZBA MOŻLIWYCH DO ZAPISANIA KLATEK (W PRZYBLIŻENIU) JPEG Extra fine L: 99 klatek, JPEG Fine L: 115 klatek, JPEG Standard L: 116 klatek, RAW: 46 klatek, RAW i JPEG: 44 klatek 6 5
        SAMOWYZWALACZ 10 sekund opóźnienia / 5 sekund opóźnienia / 2 sekund opóźnienia / Ciągły samowyzwalacz (3 klatki po 10 sekundach opóźnienia / 5 klatek po 10 sekundach opóźnienia / 3 klatki po 5 sekundach opóźnienia / 5 klatek po 5 sekundach opóźnienia / 3 klatek po 2 sekundach opóźnienie / 5 klatek po 2 sekundach opóźnienia) / Bracketing samowyzwalacza (Off / 2 s delay / 5 sec delay / 10sec delay)

        Odtwarzanie nagranego dźwięku

        UJĘCIE tak
        TRYBY Pojedynczy (z lub bez informacji zdjęciowych Y Histogram RGB i ostrzeżenie o podświetleniu / cieniu), widok indeksu 12/30 klatek, Tryb powiększonego wyświetlania (L: 16,7x, M: 11,8x, S: 8,3x, Panorama [Standard]: 19,2 x, Panorama [Szeroki]: 29,1x), Automatyczny podgląd (10/5/2 sek., Wył.), Orientacja obrazu (do wyboru Auto / Manual / Wył.), Pokaz slajdów, przewijanie panoramy, Wybór folderu (Data / Nieruchome / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K), przewijanie do przodu / do tyłu (film), usuwanie, ochrona, ocena, wyśw.
        Berło
        INTERFEJS PC Pamięć masowa, MTP, komputer PC
        TERMINAL MULTI / MICRO USB TAK
        NFC ™ Tak (kompatybilny z tagiem NFC na forum typu 3), pilot zdalnego sterowania, udostępnianie jednym dotknięciem
        BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA) Kompatybilny z Wi-Fi, IEEE 802.11b / g / n (pasmo 2,4 GHz) 8 , Zobacz na smartfonie, Zdalne sterowanie przez smartfon, Wyślij do komputera, Wyświetl w telewizji
        BLUETOOTH® Tak (Bluetooth Standard w wersji 4.1 (pasmo 2,4 GHz))
        WYJŚCIE HD Złącze mikro HDMI (Type-D), BRAVIA Sync (Control for HDMI), PhotoTV HD, wyjście filmowe 4K / zdjęcie 4K PB
        BUT WIELOFUNKCYJNY Tak
        TERMINAL MIC Tak (minijack stereo 3,5 mm)
        TERMINAL DC IN -
        TERMINAL SYNCHRONIZACJI -
        TERMINAL SŁUCHAWKOWY -
        ZŁĄCZE PIONOWEGO UCHWYTU -
        PC REMOTE tak
        AUDIO
        MIKROFON Wbudowany mikrofon stereo lub XLR-K2M / XLR-K1M / ECM-XYST1M (sprzedawany oddzielnie)
        GŁOŚNIK Wbudowany, monofoniczny
        Wydrukować
        ZGODNE STANDARDY Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF
        Funkcja niestandardowa
        RODZAJ Ustawienia przycisków niestandardowych, Ustawienia programowalne (zestawy 3 korpusów / karta pamięci 4 zestawy), Moje menu, Moje pokrętło, Zestaw zdjęć Reg Cust
        Kompensacja obiektywu
        OPRAWA Cieniowanie obwodowe, aberracja chromatyczna, zniekształcenia
        Moc
        DOSTARCZONA BATERIA Jeden akumulator NP-FW50
        ŻYWOTNOŚĆ BATERII (ZDJĘCIA) Około. 360 zdjęć (wizjer) / ok. 410 zdjęć (monitor LCD) (standard CIPA) 10
        ŻYWOTNOŚĆ BATERII (FILM, RZECZYWISTE NAGRANIE) Około. 70 min (wizjer) / ok. 75 min (monitor LCD) (standard CIPA) 11
        ŻYWOTNOŚĆ BATERII (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) Około. 125 min (wizjer) / ok. 125 min (monitor LCD) (standard CIPA)
        ŁADOWANIE AKUMULATORA WEWNĘTRZNEGO tak
        ZASILANIE ZEWNĘTRZNE Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie)
        ZUŻYCIE ENERGII Z WIZJEREM Zdjęcia: ok. 2,4 W (z dołączonym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS), filmy: około. 3,5 W (z przymocowanym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS)
        POBÓR MOCY Z EKRANEM LCD Zdjęcia: ok. 2,1 W (z dołączonym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS), filmy: ok. 3,5 W (z przymocowanym obiektywem E PZ 16-50 mm F3.5-5.6 OSS)
        ZASILACZ USB tak
        Inni
        TEMPERATURA ROBOCZA 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C
        Rozmiar waga
        WAGA (Z BATERIĄ I KARTĄ PAMIĘCI W ZESTAWIE) Około. 14,3 uncji / ok. 403 g
        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) Około. 120,0 mm x 66,9 mm x 59,7 mm, Ok. 120,0 mm x 66,9 mm x 49,9 mm (od uchwytu do monitora) / Ok. 4 3/4 ”x 2 3/4” x 2 3/8 ”, Ok. 4 3/4 ”x 2 3/4” x 2 ”(od uchwytu do monitora)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Może ci się spodobać również