Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Profesjonalni filmowcy oczekują najwyższych standardów jakości obrazu. W odpowiedzi na ich oczekiwania stworzyliśmy Lumix S1H, pierwszy na świecie pełnoklatkowy bezlusterkowy aparat cyfrowy z wymienną optyką, nagrywający filmy w jakości 6K. Bezlusterkowiec jest przeznaczony dla zawodowców nagrywających wideo w kinowej jakości, dokumentujących wydarzenia okolicznościowe, tworzących klipy reklamowe czy teledyski. Wspomogą ich w tym dopracowane funkcje aparatu, takie jak wydłużony czas pracy na baterii, ruchomy ekran LCD sygnalizujący zastosowany LUT oraz nowatorska konstrukcja z wentylatorem umożliwiającym nieograniczone czasem nagrywanie filmu.
Jako jedyny w swojej klasie, aparat Lumix DC-S1H pozwala na nagrywanie filmów w szerokim zakresie dynamicznym (14+ stopni). Tak profesjonalne możliwości urządzenia sprawiają, że aparat sprawdzi się świetnie nawet przy najbardziej wymagających produkcjach.
Obsługiwana przez bezlusterkowiec funkcja V-Log/V-Gamut umożliwia rejestrowanie filmów w szerokim zakresie dynamicznym. Parametry tych trybów wynoszą 4:2:2 10 bit w przypadku nagrywania wewnętrznego i 4:2:2 10 bit przy 4K 60p/50p podczas wyprowadzania sygnału HDMI. Daje to ogromne możliwości w postprodukcji, zupełnie jak w profesjonalnych studiach filmowych. W proporcji 3:2 możesz nagrywać filmy nawet w jakości 6K/24p 4:2:0 10-bit, a jeśli potrzebujesz nagrań panoramicznych, możesz kręcić je w jakości 5,9K 30p/25p/24p 4:2:0 10-bit. Masz również do dyspozycji tryb anamorficzny w 4K.
Bezlusterkowiec Panasonic wspiera sensor Dual Native ISO. Każdy z 24,2 mln pikseli matrycy może zbierać światło na jednym z dwóch poziomów czułości – wyższym i niższym. Cały proces ustalania właściwej czułości dla jednego piksela odbywa się jeszcze przed rozpoczęciem przetwarzania danych. Dzięki temu uzyskasz filmy i zdjęcia bez szumów i o wyjątkowym poziomie szczegółowości nawet w trudnych warunkach oświetleniowych – np. gdy w jednym kadrze łączą się jasne i ciemne fragmenty (zdjęcie oświetlonej budowli w nocy).
O wiele prościej jest kręcić wymagające filmy, gdy masz stały wgląd w to, co rejestruje aparat. Z Lumix DC-S1H widzisz rejestrowany materiał przez doskonałej jakości wizjer OLED Real View Finder o rozdzielczości ponad 5,7 mln punktów i częstotliwości odświeżania aż 120 Hz. Umożliwia to komfortowe kadrowanie przez cały czas. Dodatkowo, moc optyczną wizjera można regulować w zakresie od -4.0 do +2.0 dioptrii.
Unikalna funkcja Panasonic Dual I.S. 2 to sprzężona stabilizacja body aparatu i stabilizacji dostępnej w obiektywie. To rozwiązanie umożliwia Ci robienie niezwykle ostrych ujęć podczas kręcenia wideo, nawet przy długim czasie naświetlania oraz w sytuacji, w której sam znajdujesz się w ruchu. Gdy obiektyw nie jest wyposażony we własną stabilizację, możesz polegać na tej dostępnej w body aparatu.
TYP |
|
Typ | Bezlusterkowy aparat cyfrowy |
Nośniki do nagrywania | Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* |
Nośniki do nagrywania | *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie L-Mount |
PRZETWORNIK OBRAZU |
|
Typ | Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm) |
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli | 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela |
Proporcje / Filtr kolorów | 3:2 / Filtr kolorów podstawowych |
System redukujący kurz | Filtr fal ultradźwiękowych |
FORMAT ZAPISU ZDJĘĆ
|
|
Zdjęcia | JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072) |
6K PHOTO/ 4K PHOTO | 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.)) |
6K PHOTO/ 4K PHOTO | 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.)) |
6K PHOTO/ 4K PHOTO | Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31) |
Współczynnik proporcji | 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 | 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 | 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 | 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 | 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 | 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 | 3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 | 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW. |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 | 2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 65:24 | 6000x2208(L) |
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 2:1 | 6000x3000(L) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 3:2 | 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 4:3 | 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 | 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 | 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) |
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 1:1 | 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S) |
Jakość obrazu | RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard |
Przestrzeń barw | sRGB, AdobeRGB |
FORMAT ZAPISU WIDEO |
|
Format zapisu pliku | MP4: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały)), MP4 HEVC: H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.)) |
Format zapisu pliku | AVCHD Progressive (format audio: Dolby Audio 2 kanały), AVCHD (format audio: Dolby Audio (2 kanały)) |
MP4 [4K] 3840 x 2160 | 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) |
MP4 [4K] 3840 x 2160 | 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM) |
MP4 [4K] 3840 x 2160 | 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 [4K] 3840 x 2160 | 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 [4K] 3840 x 2160 | 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 [FHD] 1920x1080 | 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 [FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 [FHD] 1920x1080 | 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 [FHD] 1920x1080 | 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC) |
MP4 HEVC [4K] 3840x2160 | 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) |
MP4 HEVC [4K] 3840x2160 | 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) |
MP4 HEVC [4K] 3840x2160 | 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG) |
AVCHD Progressive AVCHD** [FHD] 1920x1080 | 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) |
AVCHD Progressive AVCHD** [FHD] 1920x1080 | 50,00i, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s) |
AVCHD Progressive AVCHD [FHD] 1920x1080 | 50,00i, 17 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s) |
AVCHD Progressive AVCHD [FHD] 1920x1080 | 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) |
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 | 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 60 kl./s) |
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 | 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 50 kl./s) |
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 | 23,98p (dane wyjściowe z matrycy: 48 kl./s) |
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 | 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 180 kl./s / 150 kl./s) |
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 | 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 150 kl./s / 125 kl./s) |
Czas ciągłego nagrywania (filmy) | Około 150 min (wyświetlacz tylny), 140 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD. |
Faktyczny czas nagrywania (filmy) | Około 75 min (wyświetlacz tylny), 70 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD. |
WIZJER | |
Typ | Wizjer OLED Live View Finder |
Piksele | Około 5760 tys. punktów |
Pole widzenia / Powiększenie | Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2 |
Dystans widzenia / Regulacja dioptrii | Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt) |
Czujnik oczu | Tak |
Prędkość wyświetlacza | 120 kl./s / 60 kl./s |
Opóźnienie wyświetlania | Około 0,005 s |
WYŚWIETLACZ TYLNY | |
Typ | Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym |
Rozmiar monitora | Możliwość odchylania w trzech osiach, 3,2 cala (8,0 cm), proporcje 3:2 |
Piksele | Około 2100 tys. punktów |
Pole widzenia | ok. 100% |
REGULACJA OSTROŚCI |
|
Typ | Kontrastowy system AF |
Technologia DFD | Tak |
Tryb ustawiania ostrości | AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF |
Tryb AF | Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3 (funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF) |
Zakres wykrywania AF | EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS) |
Niestandardowe ustawienie AF | Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu |
Lampka wspomagania autofokusa | Tak |
Blokada AF | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF |
Post Focus / Focus Stacking | Tak/Tak |
Inne | AF-ON, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Priorytet ostrości/migawki, Szybki AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie/w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF |
KONTROLA EKSPOZYCJI |
|
System pomiaru światła | 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania |
Tryb pomiaru światła | Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony |
Zakres pomiaru | EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) |
Tryb ekspozycji | Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna |
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) | Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO |
Kompensacja ekspozycji | 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) |
Blokada AE | Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE |
BALANS BIELI |
|
Balans bieli | AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 |
Regulacja balansu bieli | zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone |
Ustawienie temperatury barwowej | 2500–10000K w 100K |
MIGAWKA |
|
Typ | Migawka szczelinowa |
Czas otwarcia migawki | Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60 |
Czas otwarcia migawki | Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 |
Czas otwarcia migawki | Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000 – 60 |
Czas otwarcia migawki | Filmy: 1/16 000 – 1/25 |
Żywotność migawki | Około 400 000 zdjęć |
Samowyzwalacz | 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s |
Pilot zdalnego sterowania | Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) |
Tryb cichy / Tryb migawki | Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) |
6K PHOTO / 4K PHOTO |
|
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych | 6K PHOTO: 30 kl./s |
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych | 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s |
Informacje EXIF | Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF). |
LAMPA BŁYSKOWA |
|
Rodzaj lampy błyskowej | Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) |
Tryb lampy błyskowej | Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA. |
Synchronizacja lampy błyskowej | Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę |
Regulacja mocy lampy błyskowej | 1/3 EV z krokiem ±3 EV |
Prędkość synchronizacji | Poniżej 1/320 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/320 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S. |
Sterowanie bezprzewodowe | Tak (podczas korzystania z lampy błyskowej DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. |
Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej | Tak |
STYL ZDJĘĆ |
|
Styl zdjęć | Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D / Cinelike V / Like709 / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 / Mój styl zdjęć 1-10 |
Regulacja obrazu | Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. |
PRZYCISK FUNKCYJNY |
|
NAGRYWANIE | Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF/MF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa prędkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / zakres punktów AF / ustawianie strefy ostrości / tryb lampy błyskowej / regulacja lampy błyskowej / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / zmniejszanie migotania (zdjęcia) / Post-Focus / format nagrywania filmów / jakość zapisu filmów / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / powiększenie wyświetlacza / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / podgląd zdjęcia/wideo / wzór zebry / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / funkcja Sheer Overlay / zakres stanu I.S. / sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych |
ODTWARZANIE | Powiększenie z punktu AF / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych |
INTERFEJS |
|
USB | SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji |
HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora | 4:2:2 8 bitów (z wyjątkiem [4K/60p]/[4K/50p]) / 4:2:0 8 bitów |
HDMI*** Odtwarzanie | HDMI typ A / VIERA Link |
HDMI*** Odtwarzanie | Wideo: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p |
HDMI*** Odtwarzanie | Audio: Stereo |
Wyjście audio/wideo | Nie |
Wejście zdalnego sterowania | φ2,5mm |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE. |
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio | Tryby Stereo/Obiektyw Auto/Kierunkowy /Super kierunkowy/Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawany oddzielnie). |
Wyjście słuchawek | φ3,5 mm |
Mikrofon | Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie). |
Głośnik | Monofoniczny |
Gniazdo karty | Gniazdo 1: Karta pamięci XQD |
Gniazdo karty | Gniazdo 2: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC*, karta pamięci SDXC* |
Gniazdo karty | *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. |
TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA |
|
Wi-Fi | 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n) |
Wi-Fi | Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne. |
Wi-Fi | 1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140 |
Bluetooth | Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE)) |
MOC |
|
Bateria | Akumulator Li-ion (7,4 V, 3050 mAh, 23 Wh) (dołączony) |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD | Około 380 zdjęć (wyświetlacz tylny), 360 zdjęć (LVF), 1 100 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105 |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD | W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD | Około 400 zdjęć (wyświetlacz tylny), 380 zdjęć (LVF), 1 150 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105 |
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD | W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. |
Uchwyt z akumulatorem | DMW-BGS1 (sprzedawany oddzielnie) |
WYMIARY / CIĘŻAR |
|
Wymiary (szer. x wys. x dł.) | Około 148,9 x 110,0 x 96,7 mm / 5,86 x 4,33 x 3,81 cala (oprócz elementów wystających) |
Masa | Około 1021 g (1 karta pamięci XQD, bateria, korpus) |
Masa | Około 1017 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus) |
Masa | Około 899 g (tylko korpus) |
S-S35 |
LUMIX S 35mm f/1.8
|
S-S24 |
LUMIX S 24mm f/1.8
|
S-S50 |
LUMIX S 50mm F1.8
|
S-R70300 |
LUMIX S 70–300mm f/4.5–5.6 MACRO O.I.S.
|
S-S85 |
LUMIX S 85mm F1.8
|
S-R2060 |
LUMIX S 20–60mm, F3.5–5.6
|
LUMIX S PRO 70–200mm F2.8 O.I.S.
|
|
LUMIX S PRO 16–35mm F4
|
|
LUMIX S PRO 24–70mm F2.8
|
|
S-X50 |
LUMIX S PRO 50 mm F1.4
|
S-R70200 |
LUMIX S PRO 70–200mm F4 O.I.S./strong>
|
S-R24105 |
LUMIX S 24–105mm F4 MACRO O.I.S.
|