Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Obiektyw |
WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI Obiektywy Sony z mocowaniem typu E MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E |
Przetwornik obrazu |
WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU 3:2 LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Około 24,2 megapiksela LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) Około 28,3 megapiksela TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 x 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor RS® SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu |
Zapis (fotografie) |
FORMAT ZAPISU JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 × 2000 (6.0M), APS-C L: 3936 x 2624 (10M), M: 3008 x 2000 (6,0M), S: 1968 x 1312 (2,6M) ROZMIAR (PIKSELE) [4:3] Pełna klatka 35 mm L: 5328 x 4000 (21 M), M: 3488 × 2624 (9,2 M), S: 2656 × 2000 (5,3 M) APS-C L: 3488 x 2624 (9,2 M), M: 2656 × 2000 (5,3 M), S: 1744 x 1312 (2,3 M) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9] Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 × 1688 (5.1M) APS-C L: 3936 x 2216 (8,7M), M: 3008 x 1688 (5,1M), S: 1968 x 1112 (2,2M) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] Pełna klatka 35 mm L: 4000 x 4000 (16M), M: 2624 × 2624 (6.9M), S: 2000 × 2000 (4.0M) APS-C L: 2624 x 2624 (6.9M), M: 2000 × 2000 (4.0M), S: 1312 x 1312 (1.7M) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [TRYB PANORAMY] – TRYBY JAKOŚCI OBRAZU RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard) EFEKTY ZDJĘCIOWE 8 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki, czarno-biały o bogatej gradacji STYL TWÓRCZY Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1–6) (Kontrast (-3 do +3), Nasycenie barw (-3 do +3), Ostrość (-5 do +5)) PROFILE OBRAZU – FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV) PRZESTRZEŃ BARW Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color 14BIT RAW TAK FORMAT RAW BEZ KOMPRESJI TAK |
Zapis (film) |
FORMAT ZAPISU XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0 KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264 FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU XAVC S: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator PRZESTRZEŃ BARW Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour EFEKTY ZDJĘCIOWE Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka(normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki STYL TWÓRCZY Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1–6) (Kontrast (-3 do +3), Nasycenie barw (-3 do +3), Ostrość (-5 do +5)) PROFILE OBRAZU – ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30 p, 100 M), 3840 x 2160 (24 p, 100 M), 3840 x 2160 (30 p, 60 M), 3840 x 2160 (24 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100 M), 1920 × 1080 (120p, 60 M), 1920 × 1080 (60p, 50 M), 1920 × 1080 (30p, 50 M), 1920 × 1080 (24p, 50 M), 1920 × 1080 (60p, 25 M), 1920 × 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17 M, FH) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25 p, 100 M), 3840 × 2160 (25 p, 60 M), AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24M, FX), 1920 x 1080 (50i, 17M, FH) ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, Tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s, ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ I ROZMIAR OBRAZU) Tryb NTSC: 1920×1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p) FUNKCJE FILMU Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, nagrywanie proxy (1280 × 720 (ok. 9 Mb/s)), TC/UB (pamięć TC/pamięć UB/format TC/przebieg TC/tworzenie TC/zapis czasu UB), automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem, wyświetlanie wyraźnych informacji HDMI. (Włączanie / wyłączanie) WYJŚCIE HDMI® 3840 × 2160 (25p), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów |
System nagrywania |
INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA TAK NOŚNIK Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI SLOT1: gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II), SLOT2: Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II) TRYB ZAPISU NA DWIE KARTY PAMIĘCI Symult. Rej. (Fotografia), symult. Rej. (Film), symult. Rej. (fotografia/film), sortowanie (JPEG/RAW), sortowanie (fotografia/film), automatyczne przełączanie nośnika (wł./wył.), kopia |
Redukcja szumów |
REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; Przy dużych czułościach ISO: Normalna / słaba / wyłączona WIELOKLATKOWA REDUKCJA SZUMÓW – |
Balans bieli |
TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny / światło dzienne / cień / chmury / żarówki / świetlówki (ciepła biel / zimna biel / biel dnia / światło dzienne) / lampa błyskowa / pod wodą / temperatura barwowa (2500 do 9900K) i filtr barwny (G7 do M7 (57 kroków), A7 do B7 (29 kroków)) / własny MIKROKOREKTY AUTOMAT. BALANSU BIELI Tak (G7 do M7, 57 stopni) (A7 do B7, 29 stopni) PRIORYTET USTAWIONY W TRYBIE AWB TAK BLOKADA WYKRYWANIA AWB Tak (migawka w połowie zamknięta / zdjęcia seryjne / wył.) BRACKETING 3 klatki, do wyboru poziom H/L |
Ostrość |
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu) CZUJNIK OSTROŚCI Przetwornik CMOS Exmor RS® POLA OSTROŚCI Pełna klatka 35 mm: 693 pól (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 299 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 221 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu) ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) TRYB OSTROŚCI Pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI Szeroka (693 pól (AF z detekcją fazy), 425 pól (AF z detekcją kontrastu)) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie ostrości (szeroka / strefowa / środkowa / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika) INNE FUNKCJE Eye-start AF (tylko z założonym obiektywem LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawany oddzielnie)), śledzenie [zdjęcia] człowieka (wybór oka prawego/lewego)/zwierzęcia, [film] człowieka (wybór oka prawego/lewego), mikroregulacja AF z obiektywem LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawany oddzielnie), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, przełącznik obszaru AF V/H, rejestracja obszaru AF, koło punktu ostrości. ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) Tak (z wbudowanej diody LED) ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28 – 70 mm F3,5-5,6 OSS) SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE) detekcji fazy |
Ekspozycja |
TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref CZUJNIK POMIAROWY Przetwornik CMOS Exmor RS® ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0) TRYB POMIARU Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar KOMPENSACJA EKSPOZYCJI +/- 5,0 EV (do wyboru krok co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: +/- 3 EV (co 1/3 EV)) BRACKETING EKSPOZYCJI Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV. PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna) TRYBY EKSPOZYCJI AUTO (iAuto), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu otwarcia migawki (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), zwolnione i przyspieszone tempo (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)) CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) [Fotografie] Mechaniczna migawka: ISO 100–51 200 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 204 800 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), elektroniczna migawka: ISO 100–25 600 (wartości ISO od ISO 50 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), [Filmy] odpowiednik ISO 100–51 200 (wartości ISO do ISO 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy) FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA Tak TRYBY TEMATYCZNE – |
Wizjer |
TYP WIZJERA Wizjer elektroniczny (kolorowy) 1,3 cm (typ 0,5"), Quad-VGA OLED LICZBA PUNKTÓW 3 686 400 punktów REGULACJA JASNOŚCI (WIZJER) Automatyczna, ręczna (5 ustawień od -2 do +2) REGULACJA TEMPERATURY BARWOWEJ Ręczna (5 ustawień) POKRYCIE KADRU 100% POWIĘKSZENIE ok. 0,78 x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1) REGULACJA DIOPTRII -4,0 do +3,0 m-1 ODLEGŁOŚĆ OD OKA Ok. 23 mm od soczewki wizjera; 18,5 mm od ramki wizjera przy -1 m-1 (norma Camera & Imaging Products Association) WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE STD 60 kl./s / HI 120 kl./s ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram |
Ekran LCD |
TYP MONITORA 7,5 cm (3,0"), TFT LICZBA PUNKTÓW 1 440 000 punktów PANEL DOTYKOWY TAK REGULACJA JASNOŚCI Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody REGULACJA KĄTA Maksymalnie ok. 107° w górę, około 41° w dół WYBÓR WYŚWIETLACZA (WIZJER/LCD) Tak (automatyczny/ręczny) PODGLĄD W CZASIE RZECZYWISTYM EFEKTÓW KOREKT (LCD) Włączanie/wyłączanie SYSTEM OBSŁUGI QUICK NAVI TAK POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak (pełna klatka 35 mm: 4,7x, 9,4x, APS-C: 3,1x, 6,2x) ZEBRA Tak (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne) WYRÓŻNIANIE OSTRO UJMOWANYCH FRAGMENTÓW PRZY RĘCZNYM NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: czerwony/żółty/niebieski/biały) INNE Technologia WhiteMagic, siatka linii (siatka reguły trójpodziału/siatka kwadratowa/diagram i siatka kwadratowa/wył.), znacznik filmowy (środek/aspekt/strefa bezpieczeństwa/ramka pomocnicza) ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram, w trybie wizjera, wyłączanie monitora |
Inne funkcje |
PLAYMEMORIES CAMERA APPS™ – CLEAR IMAGE ZOOM Fotografie: około 2x, Filmy: około 1,5x (4K), około 2x (HD) ZOOM CYFROWY Inteligentny zoom (fotografie): pełnoklatkowy 35 mm: M: około 1,5x, S: około 2x, APS-C: M: około 1,3x, S: około 2x, Zoom cyfrowy (fotografie): pełnoklatkowy 35 mm: L: około 4x, M: około 6,1x, S: około 8x, APS-C: L: około 4x, M: około 5,2x, S: około 8x, Zoom cyfrowy (filmy) pełnoklatkowy 35 mm: około 4x, APS-C: około 4x ROZPOZNAWANIE TWARZY Tryby: priorytet twarzy w AF (wł/wył), priorytet twarzy w wielopunktowym pomiarze (wł/wył), priorytet rejestracji twarzy (wł/wył), rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywanych twarzy: 8 SAMOWYZWALACZ DO AUTOPORTRETÓW – INNE Nagrywanie okresowe, nastawianie ostrości przez dotknięcie Tak (ustawianie ostrości przez dotknięcie/panel dotykowy/śledzenie dotykiem), min. automatyczna czułość ISO, SS, monitorowanie jasności, informacja o prawach autorskich, wprowadzanie nazwy pliku, funkcja transmisji danych FTP, pomoc, ustawienie regionu, tryb wystawy sklepowej, tryb lampy wideo, regulacja zoomu obrotem pierścienia ZGODNOŚĆ Z EYE-FI – |
Migawka |
TYP Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa TYP MIGAWKI Automatyczna/Mechaniczna migawka/Elektroniczna migawka CZAS OTWARCIA MIGAWKI [zdjęcia, pojedyncze ujęcie]2 Mechaniczna migawka: 1/8000 do 30 s, żarówka; AUTO: 1/32000 do 30 s, B, Elektroniczna migawka: 1/32 000 do 30 s, [Fotografie, zdjęcia seryjne]2 mechaniczna migawka: 1/8000 s do 30 s, AUTO: 1/32 000 do 1/8 s, Elektroniczna migawka: 1/32 000 do 1/8 s, [Filmy]: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki) SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ 1/250 s3 ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY Tak (włączanie/wyłączanie) CICHA PRACA Tak (elektroniczna migawka) |
Stabilizacja obrazu |
TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu) EFEKT KOMPENSACJI 5,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1,4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
Kontrola błysku |
TYP – LICZBA PRZEWODNIA – KĄT ROZSYŁU BŁYSKU – STEROWANIE Przedbłysk TTL4 KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) BRACKETING LAMPY BŁYSKOWEJ 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV. TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowe5, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji5 WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą BLOKADA MOCY BŁYSKU TAK STEROWANIE BEZPRZEWODOWE Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji). |
Mechanizm |
TRYBY ZAPISU Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Hi/Mid/Lo), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) Automatyczna/Elektroniczna migawka: Zdjęcia seryjne: Hi: maks. 20 kl./s, Mid: maks. 10 kl./s, Lo: maks. 5 kl./s 678, Mechaniczna migawka: Zdjęcia seryjne: Hi: maks. 10 kl./s, Mid: maks. 8 kl./s, Lo: maks. 3 kl./s 9 LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA) JPEG Extra Fine L: 361 klatek, JPEG Fine L: 361 klatek, JPEG Standard L: 361 klatek, RAW: 239 klatek, RAW i JPG: 226 klatek, RAW (bez kompresji): 131 klatek, RAW (bez kompresji) + JPG: 120 klatek9 SAMOWYZWALACZ 10 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 2 s opóźnienia / Ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 s / 5 klatek po 10 s / 3 klatki po 5 s / 5 klatek po 5 s / 3 klatki po 2 s / 5 klatek po 2 s) / Bracketing z samowyzwalaczem (wył. / 2 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 10 s opóźnienia) |
Odtwarzanie |
PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ TAK TRYBY Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 9 / 25 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 15,0x, M: 9,84x, S: 7,52x), automatyczny podgląd (10/5/2 s, wył.), obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.), pokaz slajdów, wybór folderu (data / fotografie / MP4 / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K), przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, ocena, wyświetlanie grupowe, notatki głosowe |
Interfejs |
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB Tak10 NFC Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3), zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA) Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz/5 GHz)1112, oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie smartfonem, przesyłanie do komputera, oglądanie na telewizorze. BLUETOOTH® Tak (standard Bluetooth w wer. 4,1 (pasmo 2,4 GHz)) WYJŚCIE HD Mikrozłącze HDMI (typ D), BRAVIA Sync (sterowanie dla HDMI), technologia PhotoTV HD, rejestrowanie filmu w formacie 4K, wyświetlanie fotografii w formacie 4K STOPKA MULTI INTERFACE Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) 13 STOPKA AKCESORIÓW AUTO-LOCK – ZŁĄCZE SMART ACCESSORY TERMINAL 2 – GNIAZDO MIKROFONU Tak (mini jack stereo 3,5 mm) GNIAZDO ZEWNĘTRZNEGO ZASILANIA – ZŁĄCZE DO SYNCHRONIZACJI TAK GNIAZDO SŁUCHAWKOWE Tak (mini jack stereo 3,5 mm) ZŁĄCZE UCHWYTU DO ZDJĘĆ W UKŁADZIE PIONOWYM TAK ZDALNE STEROWANIE Z KOMPUTERA TAK ZŁĄCZE LAN Tak (1000BASE-T) |
Dźwięk |
MIKROFON Wbudowany, stereofoniczny GŁOŚNIK Wbudowany, monofoniczny |
Drukowanie |
OBSŁUGIWANE STANDARDY Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF |
Funkcja użytkownika |
TYP Ustawienia przycisków użytkownika, programowalne ustawienie (3 zestawy w body / 4 zestawy na karcie pamięci), Moje menu, ustawienia Moje pokrętło, regulacja ustawień użytkownika dotyczących fotografowania |
Kompensacja cech obiektywu |
USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia |
Zasilanie |
DOSTARCZANY AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100 CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) Około 500 zdjęć (wizjer) / około 690 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)14 CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) ok. 110 min (wizjer) / ok. 120 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association) 15 CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) Ok. 195 minut (wizjer) / około 200 minut (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C) ZASILANIE ZEWNĘTRZNE – POBÓR MOCY (WIZJER) Fotografie: ok. 3,9W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: około 5,0 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS) POBÓR MOCY (EKRAN LCD) Fotografie: ok. 2,9W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS), Filmy: około 4,9 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS) ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C) |
Inne |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C |
Wymiary i waga |
WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Około 678 g WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) Około 128,9 × 96,4 × 77,5 mm, około 128,9 × 96,4 × 67,3 mm (od uchwytu do monitora)/Około 5 1/8 × 3 7/8 × 3 1/8 cala, około 5 1/8 × 3 7/8 × 2 3/4 cala (od uchwytu do monitora) |
Zawartość opakowania |
|
Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.
Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych.
Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.
Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.
System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.
E PZ 10–20mm F4 G |
SELP1020G |
|
E 15mm F1.4 G |
SEL15F14G |
|
E 11mm F1.8 |
SEL11F18 |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS II |
SEL70200GM2 |
|
FE 14mm F1.8 GM |
SEL14F18GM |
|
FE 24mm F2.8 G |
SEL24F28G |
|
FE 40mm F2.5 G |
SEL40F25G |
|
FE 50mm F1.2 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL35F14GM |
|
FE C 16–35mm T3.1 |
SELC1635G |
|
FE 28–60mm F4–5.6 |
SEL2860 |
|
FE 12–24mm F2.8 GM |
SEL1224GM |
|
FE 20mm F1.8 G |
SEL20F18G |
|
E 16-55mm F2.8 G |
SEL1655G |
|
E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS |
SEL70350G |
|
FE 35mm F1.8 |
SEL35F18F |
|
FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS |
SEL200600G |
|
FE 600mm F4 GM OSS |
SEL600F40GM |
|
FE 135mm F1.8 GM |
SEL135F18GM |
|
FE 24mm F1.4 GM |
SEL24F14GM |
|
FE 400mm F2.8 GM OSS |
SEL400F28GM |
|
E 18-135mm F3.5-5.6 OSS |
SEL18135 |
|
FE 24-105mm F4 G OSS |
SEL24105G |
|
FE 12-24mm F4 G |
SEL1224G |
|
FE 16-35mm F2.8 GM |
SEL1635GM |
|
Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master |
SEL100400GM |
|
FE 100mm F2.8 STF GM OSS |
SEL100F28GM |
|
FE 85mm F1.8 |
SEL85F18 |
|
E PZ 18–110mm F4 G OSS |
SELP18110G |
|
FE 50mm F2.8 |
SEL50M28 |
|
Planar T* FE 50mm F1.4 ZA |
SEL50F14Z |
|
FE 50mm F1.8 |
SEL50F18F |
|
FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS |
SEL70300G |
|
Telekonwerter 2× |
SEL20TC |
|
Telekonwerter 1,4x |
SEL14TC |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS |
SEL70200GM |
|
FE 24–70mm F2.8 GM |
SEL2470GM |
|
FE 85mm F1.4 GM |
SEL85F14GM |
|
FE PZ 28–135mm F4 G OSS |
SELP28135G |
|
Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS |
SEL1635Z |
|
SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC |
FE 28mm F2 |
|
Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA |
SEL35F14Z |
|
FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS |
SEL24240 |
|
FE 90mm F2.8 Macro G OSS |
SEL90M28G |
|
FE 70 – 200mm F4 G OSS |
SEL70200G |
|
E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS |
SEL55210 |
|
Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL2470Z |
|
FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS |
SEL2870 |
|
Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA |
SEL35F28Z |
|
Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA |
SEL55F18Z |
|
E PZ 18 – 105mm F4 G OSS |
SELP18105G |
|
Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL1670Z |
|
E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS |
SELP18200 |
|
E 20mm F2.8 |
SEL20F28 |
|
E 35mm F1.8 OSS |
SEL35F18 |
|
E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS |
SELP1650 |
|
E 10 – 18mm F4 OSS |
SEL1018 |
|
E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE |
SEL18200LE |
|
E 50mm F1.8 OSS |
SEL50F18 |
|
Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA |
SEL24F18Z |
|
E 30mm F3.5 Macro |
SEL30M35 |
|
E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS |
SEL1855 |
|
E 16mm F2.8 |
SEL16F28 |
|
E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS |
SEL18200 |
|