Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      Sony A9 II Body + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      21 999,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      040615 | EAN: 4548736108325 | MPN (kod producenta): ILCE9M2B.CEC

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Sony Lens Cashback


        Pełnoklatkowy przetwornik obrazu „stacked CMOS” z wbudowaną pamięcią

        Model α9 II to aparat bezlusterkowy o szybkości i wydajności wyprzedających te dostępne w lustrzankach. Jest wyposażony w wyjątkowy przetwornik obrazu „stacked CMOS” 35 mm z wbudowaną pamięcią, która zapewnia imponująco wysoką ogólną prędkość odczytu. Przetwornik obrazu 24,2 MP osiąga wysokie ISO do 204 800 (rozszerzone) dzięki strukturze w technologii BSI.

        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg


        Szybki procesor obrazu BIONZ X

        Algorytmy przetwarzania obrazu w aparacie to najnowsza generacja rozwiązań technicznych. Dzięki nim naturalne przejścia tonalne są lepsze, a automatyczna regulacja balansu bieli do zdjęć seryjnych bardziej stabilna.

        fd4a67e626150d86f9af7af858daf6bf.jpg


        Bezkompromisowa jakość obrazu

        Połączenie 24,2 efektywnych megapikseli, pełnoklatkowego przetwornika obrazu „stacked CMOS” ze wbudowaną pamięcią oraz najnowszego procesora BIONZ X umożliwia fotografowanie z wysoką czułością do ISO 51 200 oraz wysokim zakresem dynamicznym i zapewnia wsparcie dla 14-bitowego wyjścia RAW oraz 16-bitowego przetwarzania obrazu. Wspólnie rozwiązania te pomagają uchwycić maksymalną ilość szczegółów i wysoką jakość obrazu, jednocześnie oddając bogate przejścia tonalne i naturalne kolory, jak na przykład kolor ludzkiej skóry.

        f6a19e6a45a96759a1f0671817aeea72.jpg


        Obliczenia AF/AE do 60 razy na sekundę

        Obliczenia AF/AE są wykonywane nawet 60 razy na sekundę i praktycznie nieprzerwanie, nie tylko podczas komponowania obrazu, ale także podczas zwalniania migawki. Ciągły AF/AE — obsługiwany przez przetwornik obrazu — blokuje się na chaotycznie poruszających się obiektach i śledzi je z dużą szybkością, precyzją i niezawodnością. Dodatkowo możliwość blokady automatycznej regulacji balansu bieli pozwala na blokowanie/odblokowanie automatycznej regulacji balansu bieli, co jest korzystne przy mieszanym oświetleniu, w którym występuje światło naturalne i sztuczne. (1) Obliczenia AF/AE (2) 60 razy/s (3) 20 klatek/s

        ab09634774964ed347f2e69d35ce7803.jpg


        Niewiarygodnie szybkie zdjęcia seryjne

        Dzięki niesamowitej szybkości aparatu α9 II można robić zdjęcia seryjne z szybkością do 20 kl./s przy elektronicznej migawce i 10 kl./s przy migawce mechanicznej. Pozwala to uchwycić szybko poruszające się obiekty w obydwu trybach migawki. Nawet przy największej szybkości lampa błyskowa może być zsynchronizowana z mechaniczną migawką.

        ac8f5f6b69d92584fe14d89094b6e9ac.jpg


        Fotografowanie bez efektu zaciemnienia dzięki wizjerowi OLED Tru-Finder Quad-VGATM

        W trybie zdjęć seryjnych elektroniczna migawka usuwa efekt zaciemnienia typowy dla optycznych wizjerów, a szybki przetwornik obrazu eliminuje uciążliwe opóźnienie elektronicznego wizjera. Szybkie odświeżanie 120 kl./s minimalizuje rozmyte wyświetlanie poruszających się obiektów, a wizjer OLED Tru-Finder Quad-VGA o wysokiej rozdzielczości ok. 3,68 miliona punktów wykorzystuje powłokę ZEISS® T*, by zmniejszyć odbicia, oraz fluorową powłokę zapobiegającą gromadzeniu się brudu na zewnętrznej soczewce. (A) Fotografowanie bez efektu zaciemnienia (B) Fotografowanie z efektem zaciemnienia

        04fa338e8f3fe4c176928c7c1914a907.jpg


        Cicha praca

        Odkryj korzyści płynące z szybkiego fotografowania w trybie cichym z całkowicie cyfrową migawką — bez fizycznego mechanizmu. Elektroniczna migawka pozwala robić zdjęcia w trybie cichym, bez odgłosów działania lustra i migawki. To idealne rozwiązanie do fotografowania sportu i obiektów, które wymagają działania w ciszy, znacząco zwiększa wszechstronność aparatu.

        19535033d48718a2d61d5fe6c2d1dcab.jpg


        4D FOCUS: Szeroki zakres autofokusa, szybkość i stabilność śledzenia

        4D FOCUS to bardzo precyzyjne wykrywanie obiektu, niezawodny i szybki autofokus oraz ciągłe śledzenie poruszających się obiektów przez nieprzerwany autofokus i jego zoptymalizowany algorytm, jak również pokrycie autofokusem ok. 93% obszaru zdjęcia dzięki AF z detekcją fazy z 693 polami płaszczyzny ogniskowej, które śledzą losowe ruchy ruchomego obiektu nawet podczas zwolnienia migawki.

        44358cb8f4c533b77fa1c4590a6888c3.jpg


        Fotografowanie bez migotania

        Migotanie fluorescencyjnych i innych sztucznych źródeł światła jest wykrywane automatycznie, a nastawa migawki zmieniana jest w celu minimalizacji wpływu migotania na zdjęcie. Pozwala to zmniejszyć anomalie ekspozycji i kolorów w górnej i dolnej części zdjęć przy krótszych czasach otwarcia migawki, jak również uniknąć niespójności ekspozycji i kolorów między zdjęciami seryjnymi, dzięki czemu możesz bez obaw robić zdjęcia w pomieszczeniach. (1) Zapobieganie migotaniu WŁ. (2) Zapobieganie migotaniu WYŁ.

        f8df6695e0346752faa9fdf1eec9c326.jpg


        Śledzenie w czasie rzeczywistym

        Technologia śledzenia w czasie rzeczywistym wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania poruszających się obiektów na podstawie informacji wychwyconych przez przetwornik obrazu. Dane przestrzenne, takie jak kolor, wzór (jasność) i odległość, są przetwarzane jednocześnie z dużą szybkością, a dane o lokalizacji ludzkiej twarzy lub pyska zwierzęcia i ich oczu są stale wykrywane przez sztuczną inteligencję. Zapewnia to dużą dokładność automatycznej detekcji i śledzenia ruchomych obiektów.

        bef65e3f97030e84ca803f2cccc3b41f.jpg


        Precyzyjny system autofokusa działa nawet przy niskiej jasności do EV-3

        Wykrywanie autofokusa przy słabym oświetleniu sięga EV-3 przy ISO 100. Opcja „Priorytet ostrości w napędzie przysłony” umożliwia dokładniejsze ustawianie ostrości w słabym świetle. Gdy przysłona zostaje zmniejszona, precyzyjny system autofokusa będzie działać nawet podczas fotografowania przy słabym oświetleniu. Stwarza to nowe możliwości podczas fotografowania w słabym oświetleniu i w nocy.

        1e987fcc5792e0ce09aa4c466f13637c.jpg


        Real-time Eye AF dla ludzi i zwierząt

        Real-time Eye AF opiera się na zaawansowanej sztucznej inteligencji, która stale analizuje i wykrywa oczy z ogromnej ilości danych z przetwornika obrazu, i umożliwia ustawienie ostrości na prawym lub lewym oku prostym przełączeniem. Po wciśnięciu przycisku migawki do połowy wykrywane są nawet oczy zwierząt. W połączeniu z funkcją Real-time Tracking daje to doskonałą wydajność śledzenia obiektów na żywo.

        c90489f958f1318faa1186502ad1fcad?fmt=png-alpha&wid=378


        Trwałość migawki i redukcja drgań obrazu

        Migawka została poddana testom wytrzymałościowym przekraczającym 500 000 cykli zwalniania i ma wewnętrzną strukturę amortyzującą, która absorbuje drgania, minimalizując wibrację i odgłos, co wpływa na lepszą jakość zdjęć.

        f46177320a427f60c7d29353ce8d051b.jpg


        Wbudowany 5-osiowy system optycznej stabilizacji obrazu

        Wbudowany system stabilizacji obrazu jest zoptymalizowany, aby precyzyjnie rekompensować 5-osiowe drgania aparatu, które mogą zakłócić zdjęcia z ręki. To zapewnia niezwykłą wydajność podczas fotografowania i nagrywania filmów, niezależnie od tego, czy korzystasz z dłuższych ogniskowych, wykonujesz zbliżenia, czy też pracujesz w nocy. Odpowiada to czasowi otwarcia migawki krótszemu o 5,5 stopnia i umożliwia stabilne komponowanie kadru podczas rejestrowania szybko poruszających się obiektów. Efekty można monitorować w czasie rzeczywistym dzięki podglądowi na żywo (1) obrót wokół osi pionowej (2) przechył w górę/w dół (3) przechył na lewo/na prawo

        7032a46276bf16a8dc7e75e93dd29edd.jpg


        Cyrkulacja i personalizacja obszaru ostrości wybierana przez użytkownika

        Nowe ustawienie pozwala na przesuwanie obszaru ostrości przez górną, dolną, lewą lub prawą krawędź kadru, co pozwala na ustawienie odpowiedniego obszar ostrości dla wydarzeń sportowych lub innych sytuacji, w których obiekt często przemieszcza się przez kadr. Ograniczenie obszaru autofokusa i wyświetlania ISO umożliwia wyświetlanie tylko najczęściej używanych obszarów ostrości oraz ustawień ISO, co przyspiesza i ułatwia wybór oraz zwiększa wydajność fotografowania.

        f786e836a02f9330babd2b56b224ba1f.jpg


        Profesjonalna wytrzymałość w działaniu

        Aparat α9 II ma baterię NP-FZ100 o dużej pojemności oraz energooszczędny obwód elektryczny, które wydłużają czas pracy niezbędny podczas długich profesjonalnych sesji zdjęciowych. Solidny uchwyt pionowy VG-C4EM zwiększa elastyczność pracy podczas wielogodzinnych sesji zdjęciowych. Wraz z innymi dostępnymi akcesoriami porty USB Typu-C™ oraz porty multi i mikro USB, dzięki którym do aparatu można podłączyć zewnętrzne akumulatory, umożliwiają wydłużenie czasu nagrywania.

        edb2bffdc22653117d7eda21305785c7.jpg


        Dwa gniazda na nośniki obsługujące standard UHS-II

        Aparat α9 II ma dwa gniazda na karty SD — oba obsługują standard UHS-I i UHS-II, co zwiększa prędkość przesyłania danych. Zainstalowanie dwóch kart umożliwia zapis równoczesny lub naprzemienny. Pozwala też oddzielić pliki RAW od JPEG lub fotografie od filmów, a także kopiować dane z jednej karty na drugą. Mechanizm blokowania przesuwania zapobiega niezamierzonemu otwarciu pokrywy karty pamięci.

        9a6fa75711e8785de425f78a558217da.jpg


        Niezawodność i odporność na warunki pogodowe w trudnych sytuacjach

        Aparat α9 II ma jeszcze bardziej wytrzymały korpus. Wykorzystano w nim lekkie i sztywne stopy magnezu (do osłony i ramy wewnętrznej), dzięki czemu aparat jest sztywny i lekki. W odpowiedzi na opinie profesjonalistów pokrywa baterii, pokrywa złączy oraz wszystkie podłączenia w podstawie wyposażono w dodatkowe uszczelki. Podwójnie uszczelniony wysuwany mechanizm zastąpił pokrywę z zawiasem prowadzącą do gniazd kart pamięci, by zwiększyć odporność na wilgoć. Miejsca przedostawania się kurzu i wilgoci zostały sprawdzone, a wokół mocowania obiektywu dodano zabezpieczenie gwarantujące niezawodne działanie w zmieniających się warunkach.

        a5822e720a17ccbdba2517206d2c98e3.jpg


        Dodawaj notatki głosowe do swoich zdjęć

        Aparat α9 II zwiększa wydajność pracy dzięki nowej funkcji Notatek głosowych, która pozwala na nagrywanie plików dźwiękowych do 60 sekund (.wav). Można w nich opisać warunki fotografowania lub treść zdjęcia, a potem automatycznie zamienić na tekst, który zostanie dodany do zdjęcia.

        3a3cdf5ccde48ff0d7e6af27177ff927.jpg


        Szybszy transfer FTP

        Możesz przesyłać zdjęcia bezpośrednio na serwer FTP z dużo większą szybkością poprzez złącze LAN aparatu, które obsługuje standard Ethernet 1000BASE-T. Możliwe jest również przesyłanie zdjęć na serwer FTP poprzez bezprzewodowy punkt dostępu — aparat obsługuje oba tryby przesyłania w tle podczas fotografowania. W menu szybkiego wyboru można zarejestrować nawet dziewięć serwerów.

        83f88f1f794d576e6ddc263ba0617121.jpg


        Nowa konstrukcja sterowania ułatwiająca pracę

        Udoskonalony przełącznik wielofunkcyjny z powierzchnią o nowej teksturze poprawia reakcję przycisku i pozwala na szybką i intuicyjną zmianę punktu ustawienia ostrości. Z myślą o profesjonalnych użytkownikach zmieniono kształt uchwytu, by zmniejszyć zmęczenie. Dodano też przycisk blokujący pokrętło kompensacji ekspozycji, by zwiększyć bezpieczeństwo działania. Przeanalizowano też pozycję przycisku AF-ON oraz innych istotnych przycisków pod kątem lepszej reakcji i wyczucia. Dzięki tym usprawnieniom można bardziej skupić się na zwolnieniu migawki, aby natychmiast uchwycić moment.

        1664f55f53d2973ef0108429b9057541.jpg


        Szybkie przesyłanie danych Wi-Fi® 5 GHz i USB 3.2 Gen 1

        Ulepszono łączność, dodając obsługę technologii Wi-Fi® IEEE 802.11ac 5 GHz oraz złącze USB typu CTM obsługujące USB 3.2 Gen 1.

        f786e836a02f9330babd2b56b224ba1f.jpg


        Zwiększone możliwości z aplikacją Remote Camera Tool

        Aparat współpracuje ze zaktualizowaną aplikacją Remote Camera Tool, która po sparowaniu zapewniającym bezpieczne połączenie obsługuje zdalne fotografowanie jednym ub wieloma aparatami za pośrednictwem przewodowego łącza LAN w obiektach takich jak stadiony sportowe. Zdalne przełączanie ustawień serwera FTP w aparacie również jest możliwe, podobnie jak zdalne sterowanie zapisywaniem i wczytywaniem ustawień na i z karty pamięci SD.

        eae958e0f1553424ea02783cb3db4449.jpg


        Nagrywanie filmów 4K w wysokiej rozdzielczości

        Aparat może nagrywać filmy w rozdzielczości 4K z pełnym odczytem pikseli bez łączenia ich w grupy. Możesz nagrywać pełnoklatkowe filmy pełne szczegółów dzięki efektowi nadpróbkowania osiąganemu poprzez kondensowanie około 2,4 raza więcej danych w porównaniu z danymi potrzebnymi do formatu 4K (ekwiwalent formatu 6K) do wyjścia 4K (QFHD: 3840 × 2160). Dodatkowo format XAVC-S jest obsługiwany z przepływnością do 100 Mb/s.

        b1ff55e04bd86e9d953b8c50a9bebd85.jpg


        Możliwość dostosowania służąca maksymalizacji efektów

        Dzięki funkcji Moje pokrętło, do przedniego i tylnego pokrętła oraz tarczy sterującej można przypisać trzy zestawy opcji menu. Często używane funkcje przypisane do tych pokręteł stają się od razu dostępne do łatwej obsługi, jeśli użytkownik przytrzymuje przycisk funkcji użytkownika. Zestawy funkcji mogą być indywidualnie przypisane do zdjęć i filmów.

        0d9f80c9a886934d8d7572efda2ea1e6.jpg


        Funkcja oceny i opcja przeskakiwania między zdjęciami

        Istnieje możliwość oceniania fotografii za pomocą gwiazdek (od 1 do 5). Oceny te mogą pozostać przypisane do obrazów po ich zaimportowaniu do aplikacji Imaging EdgeTM Desktop (wizjer) działającej na komputerze. By zapobiec przypadkowym usunięciom obrazów, do tej funkcji oraz do funkcji ochronnej można przypisać przycisk niestandardowy (domyślnie ustawiono przycisk C3 dla funkcji ochronnej). Funkcje oceniania i ochrony mogą być stosowane podczas odtwarzania plików, a grupy zdjęć wykonywanych w trybie ciągłym mogą być sprawdzane, chronione i usuwane na miejscu lub w podróży. Funkcja Image Jump pozwala na przeglądanie dużych kolekcji zdjęć dzięki możliwości przeskakiwania co 10 lub 100 klatek, a także na grupowe przeglądanie zdjęć, co umożliwia bardziej wydajne ocenianie fotografii.

        dc6fe5408b563fc3c7a2ac612fdccf0c.jpg


        Capture One (dla Sony)

        Capture One Express (dla Sony) to bezpłatne, nagradzane oprogramowanie do edycji umożliwiające obróbkę zdjęć w formacie RAW i łatwe zarządzanie plikami obrazów, a także zapewniające zaawansowane narzędzia edycyjne. Capture One Pro (dla Sony) daje dostęp do większej liczby narzędzi do obróbki grafiki oraz funkcji fotografowania aparatem podłączonym do komputera.

        60fdcccc89082213fe52e9507c6bbc66.jpg


        Aplikacje Imaging Edge Remote, Viewer i Edit

        Skorzystaj z aplikacji Imaging Edge na komputer, aby poprawić wyniki swojej pracy. Użyj „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie w czasie rzeczywistym na ekranie komputera. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia.

        d0c987ad62b7499ac01d21a19151655c.jpg
        Sony
        040615

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Obiektyw

        WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI
        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        MOCOWANIE OBIEKTYWU
        Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU
        3:2

        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE)
        Około 24,2 megapiksela

        LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA)
        Około 28,3 megapiksela

        TYP PRZETWORNIKA
        Pełnoklatkowy (35,6 x 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor RS®

        SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM
        Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu

        Zapis (fotografie)

        FORMAT ZAPISU
        JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2]
        Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 × 2000 (6.0M), APS-C L: 3936 x 2624 (10M), M: 3008 x 2000 (6,0M), S: 1968 x 1312 (2,6M)

        ROZMIAR (PIKSELE) [4:3]
        Pełna klatka 35 mm L: 5328 x 4000 (21 M), M: 3488 × 2624 (9,2 M), S: 2656 × 2000 (5,3 M) APS-C L: 3488 x 2624 (9,2 M), M: 2656 × 2000 (5,3 M), S: 1744 x 1312 (2,3 M)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9]
        Pełna klatka 35 mm L: 6000 × 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 × 1688 (5.1M) APS-C L: 3936 x 2216 (8,7M), M: 3008 x 1688 (5,1M), S: 1968 x 1112 (2,2M)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1]
        Pełna klatka 35 mm L: 4000 x 4000 (16M), M: 2624 × 2624 (6.9M), S: 2000 × 2000 (4.0M) APS-C L: 2624 x 2624 (6.9M), M: 2000 × 2000 (4.0M), S: 1312 x 1312 (1.7M)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [TRYB PANORAMY]


        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU
        RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard)

        EFEKTY ZDJĘCIOWE
        8 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki, czarno-biały o bogatej gradacji

        STYL TWÓRCZY
        Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1–6) (Kontrast (-3 do +3), Nasycenie barw (-3 do +3), Ostrość (-5 do +5))

        PROFILE OBRAZU


        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO
        Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)

        PRZESTRZEŃ BARW
        Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color

        14BIT RAW
        TAK

        FORMAT RAW BEZ KOMPRESJI
        TAK

        Zapis (film)

        FORMAT ZAPISU
        XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0

        KOMPRESJA FILMU
        XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264

        FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU
        XAVC S: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator

        PRZESTRZEŃ BARW
        Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour

        EFEKTY ZDJĘCIOWE
        Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka(normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki

        STYL TWÓRCZY
        Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1–6) (Kontrast (-3 do +3), Nasycenie barw (-3 do +3), Ostrość (-5 do +5))

        PROFILE OBRAZU


        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC
        XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30 p, 100 M), 3840 x 2160 (24 p, 100 M), 3840 x 2160 (30 p, 60 M), 3840 x 2160 (24 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100 M), 1920 × 1080 (120p, 60 M), 1920 × 1080 (60p, 50 M), 1920 × 1080 (30p, 50 M), 1920 × 1080 (24p, 50 M), 1920 × 1080 (60p, 25 M), 1920 × 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17 M, FH)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL
        XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25 p, 100 M), 3840 × 2160 (25 p, 60 M), AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24M, FX), 1920 x 1080 (50i, 17M, FH)

        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ)
        Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, Tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s,

        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ I ROZMIAR OBRAZU)
        Tryb NTSC: 1920×1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p)

        FUNKCJE FILMU
        Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, nagrywanie proxy (1280 × 720 (ok. 9 Mb/s)), TC/UB (pamięć TC/pamięć UB/format TC/przebieg TC/tworzenie TC/zapis czasu UB), automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem, wyświetlanie wyraźnych informacji HDMI. (Włączanie / wyłączanie)

        WYJŚCIE HDMI®
        3840 × 2160 (25p), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów

        System nagrywania

        INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA
        TAK

        NOŚNIK
        Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I/II), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC

        GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI
        SLOT1: gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II), SLOT2: Gniazdo karty pamięci SD (zgodne z UHS-I/II)

        TRYB ZAPISU NA DWIE KARTY PAMIĘCI
        Symult. Rej. (Fotografia), symult. Rej. (Film), symult. Rej. (fotografia/film), sortowanie (JPEG/RAW), sortowanie (fotografia/film), automatyczne przełączanie nośnika (wł./wył.), kopia

        Redukcja szumów

        REDUKCJA SZUMÓW
        Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; Przy dużych czułościach ISO: Normalna / słaba / wyłączona

        WIELOKLATKOWA REDUKCJA SZUMÓW

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI
        Automatyczny / światło dzienne / cień / chmury / żarówki / świetlówki (ciepła biel / zimna biel / biel dnia / światło dzienne) / lampa błyskowa / pod wodą / temperatura barwowa (2500 do 9900K) i filtr barwny (G7 do M7 (57 kroków), A7 do B7 (29 kroków)) / własny

        MIKROKOREKTY AUTOMAT. BALANSU BIELI
        Tak (G7 do M7, 57 stopni) (A7 do B7, 29 stopni)

        PRIORYTET USTAWIONY W TRYBIE AWB
        TAK

        BLOKADA WYKRYWANIA AWB
        Tak (migawka w połowie zamknięta / zdjęcia seryjne / wył.)

        BRACKETING
        3 klatki, do wyboru poziom H/L

        Ostrość

        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI
        Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu)

        CZUJNIK OSTROŚCI
        Przetwornik CMOS Exmor RS®

        POLA OSTROŚCI
        Pełna klatka 35 mm: 693 pól (AF z detekcją fazy), tryb APS-C z obiektywem FF: 299 pól (AF z detekcją fazy), z obiektywem APS-C: 221 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)

        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI
        EV-3 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)

        TRYB OSTROŚCI
        Pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny

        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI
        Szeroka (693 pól (AF z detekcją fazy), 425 pól (AF z detekcją kontrastu)) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie ostrości (szeroka / strefowa / środkowa / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika)

        INNE FUNKCJE
        Eye-start AF (tylko z założonym obiektywem LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawany oddzielnie)), śledzenie [zdjęcia] człowieka (wybór oka prawego/lewego)/zwierzęcia, [film] człowieka (wybór oka prawego/lewego), mikroregulacja AF z obiektywem LA-EA2 lub LA-EA4 (sprzedawany oddzielnie), przewidywanie ostrości, blokada ostrości, przełącznik obszaru AF V/H, rejestracja obszaru AF, koło punktu ostrości.

        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR)
        Tak (z wbudowanej diody LED)

        ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF
        Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28 – 70 mm F3,5-5,6 OSS)

        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE)
        detekcji fazy

        Ekspozycja

        TYP POMIARU
        Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref

        CZUJNIK POMIAROWY
        Przetwornik CMOS Exmor RS®

        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU
        EV-3 – EV20 (przy odpowiedniku ISO100, z założonym obiektywem F2,0)

        TRYB POMIARU
        Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar

        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI
        +/- 5,0 EV (do wyboru krok co 1/3 EV lub 1/2 EV) (przy użyciu pokrętła kompensacji ekspozycji: +/- 3 EV (co 1/3 EV))

        BRACKETING EKSPOZYCJI
        Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.

        PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK)
        Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)

        TRYBY EKSPOZYCJI
        AUTO (iAuto), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu otwarcia migawki (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), zwolnione i przyspieszone tempo (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M))

        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI)
        [Fotografie] Mechaniczna migawka: ISO 100–51 200 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 204 800 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), elektroniczna migawka: ISO 100–25 600 (wartości ISO od ISO 50 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), [Filmy] odpowiednik ISO 100–51 200 (wartości ISO do ISO 102 400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100-12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy)

        FOTOGRAFOWANIE BEZ MIGOTANIA
        Tak

        TRYBY TEMATYCZNE

        Wizjer

        TYP WIZJERA
        Wizjer elektroniczny (kolorowy) 1,3 cm (typ 0,5"), Quad-VGA OLED

        LICZBA PUNKTÓW
        3 686 400 punktów

        REGULACJA JASNOŚCI (WIZJER)
        Automatyczna, ręczna (5 ustawień od -2 do +2)

        REGULACJA TEMPERATURY BARWOWEJ
        Ręczna (5 ustawień)

        POKRYCIE KADRU
        100%

        POWIĘKSZENIE
        ok. 0,78 x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1)

        REGULACJA DIOPTRII
        -4,0 do +3,0 m-1

        ODLEGŁOŚĆ OD OKA
        Ok. 23 mm od soczewki wizjera; 18,5 mm od ramki wizjera przy -1 m-1 (norma Camera & Imaging Products Association)

        WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE
        STD 60 kl./s / HI 120 kl./s

        ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA
        Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram

        Ekran LCD

        TYP MONITORA
        7,5 cm (3,0"), TFT

        LICZBA PUNKTÓW
        1 440 000 punktów

        PANEL DOTYKOWY
        TAK

        REGULACJA JASNOŚCI
        Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody

        REGULACJA KĄTA
        Maksymalnie ok. 107° w górę, około 41° w dół

        WYBÓR WYŚWIETLACZA (WIZJER/LCD)
        Tak (automatyczny/ręczny)

        PODGLĄD W CZASIE RZECZYWISTYM EFEKTÓW KOREKT (LCD)
        Włączanie/wyłączanie

        SYSTEM OBSŁUGI QUICK NAVI
        TAK

        POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI
        Tak (pełna klatka 35 mm: 4,7x, 9,4x, APS-C: 3,1x, 6,2x)

        ZEBRA
        Tak (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne)

        WYRÓŻNIANIE OSTRO UJMOWANYCH FRAGMENTÓW PRZY RĘCZNYM NASTAWIANIU OSTROŚCI
        Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: czerwony/żółty/niebieski/biały)

        INNE
        Technologia WhiteMagic, siatka linii (siatka reguły trójpodziału/siatka kwadratowa/diagram i siatka kwadratowa/wył.), znacznik filmowy (środek/aspekt/strefa bezpieczeństwa/ramka pomocnicza)

        ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA
        Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram, w trybie wizjera, wyłączanie monitora

        Inne funkcje

        PLAYMEMORIES CAMERA APPS™


        CLEAR IMAGE ZOOM
        Fotografie: około 2x, Filmy: około 1,5x (4K), około 2x (HD)

        ZOOM CYFROWY
        Inteligentny zoom (fotografie): pełnoklatkowy 35 mm: M: około 1,5x, S: około 2x, APS-C: M: około 1,3x, S: około 2x, Zoom cyfrowy (fotografie): pełnoklatkowy 35 mm: L: około 4x, M: około 6,1x, S: około 8x, APS-C: L: około 4x, M: około 5,2x, S: około 8x, Zoom cyfrowy (filmy) pełnoklatkowy 35 mm: około 4x, APS-C: około 4x

        ROZPOZNAWANIE TWARZY
        Tryby: priorytet twarzy w AF (wł/wył), priorytet twarzy w wielopunktowym pomiarze (wł/wył), priorytet rejestracji twarzy (wł/wył), rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywanych twarzy: 8

        SAMOWYZWALACZ DO AUTOPORTRETÓW


        INNE
        Nagrywanie okresowe, nastawianie ostrości przez dotknięcie Tak (ustawianie ostrości przez dotknięcie/panel dotykowy/śledzenie dotykiem), min. automatyczna czułość ISO, SS, monitorowanie jasności, informacja o prawach autorskich, wprowadzanie nazwy pliku, funkcja transmisji danych FTP, pomoc, ustawienie regionu, tryb wystawy sklepowej, tryb lampy wideo, regulacja zoomu obrotem pierścienia

        ZGODNOŚĆ Z EYE-FI

        Migawka

        TYP
        Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa

        TYP MIGAWKI
        Automatyczna/Mechaniczna migawka/Elektroniczna migawka

        CZAS OTWARCIA MIGAWKI
        [zdjęcia, pojedyncze ujęcie]2 Mechaniczna migawka: 1/8000 do 30 s, żarówka; AUTO: 1/32000 do 30 s, B, Elektroniczna migawka: 1/32 000 do 30 s, [Fotografie, zdjęcia seryjne]2 mechaniczna migawka: 1/8000 s do 30 s, AUTO: 1/32 000 do 1/8 s, Elektroniczna migawka: 1/32 000 do 1/8 s, [Filmy]: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)

        SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ
        1/250 s3

        ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY
        Tak (włączanie/wyłączanie)

        CICHA PRACA
        Tak (elektroniczna migawka)

        Stabilizacja obrazu

        TYP
        Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)

        EFEKT KOMPENSACJI
        5,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Planar T* FE 50 mm F1,4 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        TYP


        LICZBA PRZEWODNIA


        KĄT ROZSYŁU BŁYSKU


        STEROWANIE
        Przedbłysk TTL4

        KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU
        +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)

        BRACKETING LAMPY BŁYSKOWEJ
        3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.

        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ
        Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), bezprzewodowe5, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji5

        WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ
        Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

        BLOKADA MOCY BŁYSKU
        TAK

        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE
        Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji).

        Mechanizm

        TRYBY ZAPISU
        Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Hi/Mid/Lo), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO

        SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.)
        Automatyczna/Elektroniczna migawka: Zdjęcia seryjne: Hi: maks. 20 kl./s, Mid: maks. 10 kl./s, Lo: maks. 5 kl./s 678, Mechaniczna migawka: Zdjęcia seryjne: Hi: maks. 10 kl./s, Mid: maks. 8 kl./s, Lo: maks. 3 kl./s 9

        LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA)
        JPEG Extra Fine L: 361 klatek, JPEG Fine L: 361 klatek, JPEG Standard L: 361 klatek, RAW: 239 klatek, RAW i JPG: 226 klatek, RAW (bez kompresji): 131 klatek, RAW (bez kompresji) + JPG: 120 klatek9

        SAMOWYZWALACZ
        10 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 2 s opóźnienia / Ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 s / 5 klatek po 10 s / 3 klatki po 5 s / 5 klatek po 5 s / 3 klatki po 2 s / 5 klatek po 2 s) / Bracketing z samowyzwalaczem (wył. / 2 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 10 s opóźnienia)

        Odtwarzanie

        PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ
        TAK

        TRYBY
        Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 9 / 25 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 15,0x, M: 9,84x, S: 7,52x), automatyczny podgląd (10/5/2 s, wył.), obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.), pokaz slajdów, wybór folderu (data / fotografie / MP4 / AVCHD / XAVC S HD / XAVC S 4K), przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, ocena, wyświetlanie grupowe, notatki głosowe

        Interfejs

        ZŁĄCZE KOMPUTEROWE
        Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera

        ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB
        Tak10

        NFC
        Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3), zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem

        BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA)
        Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz/5 GHz)1112, oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie smartfonem, przesyłanie do komputera, oglądanie na telewizorze.

        BLUETOOTH®
        Tak (standard Bluetooth w wer. 4,1 (pasmo 2,4 GHz))

        WYJŚCIE HD
        Mikrozłącze HDMI (typ D), BRAVIA Sync (sterowanie dla HDMI), technologia PhotoTV HD, rejestrowanie filmu w formacie 4K, wyświetlanie fotografii w formacie 4K

        STOPKA MULTI INTERFACE
        Tak (z cyfrowym interfejsem dźwiękowym) 13

        STOPKA AKCESORIÓW AUTO-LOCK


        ZŁĄCZE SMART ACCESSORY TERMINAL 2


        GNIAZDO MIKROFONU
        Tak (mini jack stereo 3,5 mm)

        GNIAZDO ZEWNĘTRZNEGO ZASILANIA


        ZŁĄCZE DO SYNCHRONIZACJI
        TAK

        GNIAZDO SŁUCHAWKOWE
        Tak (mini jack stereo 3,5 mm)

        ZŁĄCZE UCHWYTU DO ZDJĘĆ W UKŁADZIE PIONOWYM
        TAK

        ZDALNE STEROWANIE Z KOMPUTERA
        TAK

        ZŁĄCZE LAN
        Tak (1000BASE-T)

        Dźwięk

        MIKROFON
        Wbudowany, stereofoniczny

        GŁOŚNIK
        Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        OBSŁUGIWANE STANDARDY
        Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

        Funkcja użytkownika

        TYP
        Ustawienia przycisków użytkownika, programowalne ustawienie (3 zestawy w body / 4 zestawy na karcie pamięci), Moje menu, ustawienia Moje pokrętło, regulacja ustawień użytkownika dotyczących fotografowania

        Kompensacja cech obiektywu

        USTAWIENIE
        Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Zasilanie

        DOSTARCZANY AKUMULATOR
        Jeden akumulator NP-FZ100

        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)
        Około 500 zdjęć (wizjer) / około 690 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)14

        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)
        ok. 110 min (wizjer) / ok. 120 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association) 15

        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE)
        Ok. 195 minut (wizjer) / około 200 minut (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)

        ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA
        Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C)

        ZASILANIE ZEWNĘTRZNE


        POBÓR MOCY (WIZJER)
        Fotografie: ok. 3,9W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS), Filmy: około 5,0 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS)

        POBÓR MOCY (EKRAN LCD)
        Fotografie: ok. 2,9W (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3,5–5,6 OSS), Filmy: około 4,9 W (z założonym obiektywem FE 28-70 mm F3.5-5.6 OSS)

        ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB
        Tak (dostępny ze złączem Multi/Micro USB lub USB Typu C)

        Inne

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY
        32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C

        Wymiary i waga

        WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI)
        Około 678 g

        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.)
        Około 128,9 × 96,4 × 77,5 mm, około 128,9 × 96,4 × 67,3 mm (od uchwytu do monitora)/Około 5 1/8 × 3 7/8 × 3 1/8 cala, około 5 1/8 × 3 7/8 × 2 3/4 cala (od uchwytu do monitora)

        Zawartość opakowania

        • Przewód zasilający
        • Akumulator NP-FZ100
        • Osłona przewodu
        • Ładowarka BC-QZ1
        • Pasek na ramię
        • Przykrywka korpusu
        • Osłona stopki akcesoriów
        • Muszla oczna
        • Przewód USB typu C(TM

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot