Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu
      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      Sony A6600M + Sony Lens Cashback do 1350zł po rejstracji zakupu

      6 999,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      040612 | EAN: 4548736108639 | MPN (kod producenta): ILCE-6600MB.CEC

      • Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl


        Sony Lens Cashback


        Aparat cyfrowy Sony A6600M

        Sony A6600M to zaawansowany aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje tryb seryjny 11 klatek na sekundę oraz rejestracje wideo 4K HDR (HLG). Dzięki wydajności funkcji AF robi piękne zdjęcia, nawet w słabym oświetleniu. Aparat się sprawdzi w każdej sytuacji fotograficznej.


        Kluczem do pięknych zdjęć jest niezrównana wydajność funkcji AF.

        Szybki i precyzyjny autofokus, dzięki kombinacji różnych innowacyjnych technologii Sony, pozwala uchwycić ulotne chwile w zachwycających szczegółach. Za imponującą prędkość 0,02 s odpowiada 425 punktów AF z detekcją fazy wraz z AF z detekcją kontrastu. Z kolei technologia śledzenia AF o wysokiej gęstości pozwala śledzić nawet te obiekty, które poruszają się nietypowo. [1] Pokrycie AF z detekcją fazy (425 punktów) [2] Pokrycie AF z detekcją kontrastu (425 punktów)

        2cac4ff9a97631c82d3d262e20f87a61.jpg


        Funkcja śledzenia w czasie rzeczywistym pozwalająca utrzymać ostrość na śledzonym obiekcie

        Podczas śledzenia szybko poruszającego się obiektu, mechanizm automatycznego śledzenia ruchu wykorzystuje ulepszony algorytm do rozpoznawania obiektów (SI), który analizuje dane dotyczące koloru, wzoru (jasności), odległości (głębi) oraz twarzy/oczu, aby automatycznie zidentyfikować i śledzić obiekt. (1) Twarz [SI] (2) Oko [SI] (3) Kolor (4) Wzór (5) Odległość (6) Algorytm rozpoznawania obiektu

        a52d158fc4a0a50a05c1514ef8f23933.jpg


        Ulepszona funkcja Eye AF w czasie rzeczywistym ułatwia robienie autoportretów

        Funkcja Real-time Eye AF wykrywa i ustawia ostrość na oczach wybranych obiektów po wciśnięciu przycisku migawki do połowy. Istnieje nawet możliwość wyboru oka prawego lub lewego. Po ustawieniu AF-C stała ostrość jest utrzymywana, nawet jeśli twarz jest częściowo zasłonięta, słabo oświetlona lub skierowana w dół.

        c0745a04c5d745ad8a13005f66de41c3.jpg


        Szybkie zdjęcia seryjne ze śledzeniem AF/AE

        Uchwyć całą akcję dzięki zdjęciom seryjnym z prędkością do 11 kl./s. Uzyskanie 8 kl./s jest możliwe nawet podczas stosowania trybu cichej migawki lub trybu podglądu na żywo. Opóźnienie wyświetlania zostało zminimalizowane. Można zrobić do 116 zdjęć w formacie JPEG (Standard) w każdej serii, z dostępną opcją wyświetlania grupowego.

        2ec94f8774b09976fee89a2d246f8e6f?fmt=png-alpha&wid=378


        Precyzyjny autofokus przy słabym oświetleniu

        Dzięki zaawansowanemu algorytmowi AF autofokus uzyskuje bardzo wysoką precyzję nawet w ciemnej scenerii. Wysoka czułość AF oznacza niezawodny autofokus AF-S w całym zakresie aż do EV -2.

        2ae8a2a9d8c6a0a996b51551b54b2d0e?fmt=png-alpha&wid=378


        Real-time Eye AF dla zwierząt

        Technologia stosowana w Real-time Eye AF jest przystosowana do rozpoznawania ludzi oraz zwierząt. Gdy funkcja jet aktywna, zapewnia szybkie automatyczne wykrywanie i śledzenie oczu zwierzęcia, z precyzyjną ostrością trudno osiągalną w innych warunkach. Dzięki temu uzyskasz wspaniałe portrety zwierząt i dzikiej przyrody.

        c344dfcccab395de64550e1616968e89.jpg


        Wbudowany 5-osiowy system optycznej stabilizacji obrazu

        Przetwornik obrazu APS-C w tym modelu wyposażono w 5-osiową optyczną stabilizację obrazu w korpusie znaną wcześniej z naszych uznanych aparatów pełnoklatkowych. System ten kompensuje drgania aparatu w pięciu różnych osiach – wstrząsy kątowe, przemieszczanie i drgania rotacyjne – gwarantując większą stabilność podczas fotografowania i nagrywania filmów z ręki. Precyzyjny czujnik żyroskopowy zapewnia efekt stabilizacji obrazu odpowiadający czasowi otwarcia migawki szybszemu o 5 stopni. Aparat pozwala przybliżać odległe obiekty, kadrować szczegółowe zbliżenia, fotografować nocą - wszystko przy minimalnym rozmyciu obrazu wywołanym drganiami aparatu.

        dd9151a7e3c4962a9983e548dc5cfc81.jpg


        Łatwa ręczna regulacja ostrości z wyraźnie widoczną funkcją Peaking

        Funkcja wyróżniania ostro ujmowanych fragmentów oznacza kolorem tę sekcję obrazu, która ma największa ostrość, gdy korzystasz z ręcznej regulacji ostrości. Do kolorów wyróżniania na wyświetlaczu ostro ujmowanych fragmentów (czerwonego, żółtego i białego) dodano niebieski. Dzięki temu widoczność stref o najwyższej ostrości w czasie precyzyjnej regulacji ostrości do zdjęć makro lub autoportretów jest wyższa.

        b5de09075f269e8f9c0864ceb94e54a6.jpg


        Powiększenie ostrości dokładniej koryguje ustawienie ostrości w trybach MF/AF

        Gdy potrzebna jest bardzo dokładna automatyczna regulacja ostrości, np. podczas robienia makrofotografii, możesz powiększyć obszar, na którym chcesz się skupić, a następnie dokładnie wyregulować punkt ostrości w wizjerze lub na dotykowym ekranie.

        e44c695d8a4aa500f3bfb8c8576526d1.jpg


        Innowacyjny system przetwarzania obrazu

        Przetwornik obrazu Exmor CMOS o rozdzielczości 24,2 megapiksela i wymiarach APS-C zapewnia szeroki zakres czułości i doskonałą wydajność z minimalnymi szumami. W połączeniu z procesorem BIONZ X nowej generacji daje to wspaniałe wyniki – piękne obrazy o wysokiej rozdzielczości oraz niezwykłą przejrzystość i reprodukcję tekstur.

        a9a869fe9a6ab19d3c46e2a9c8993ad2.jpg


        Niezwykła jakość obrazu, niskie natężenie zakłóceń i szeroki zakres czułości ISO

        Standardowy zakres czułości ISO został zwiększony do ISO 100-32000 (rozszerzalny do ISO 50-102400 dla zdjęć). Ulepszone algorytmy do obrazowania, technologia reprodukcji szczegółów i redukcja zakłóceń podziału na obszary sprawiają, że tekstury są bardziej realistyczne, w obszarach zacienionych jest więcej szczegółów, a kolory są bardziej jak żywe (także koloru skóry ludzkiej i kolory roślin).

        55cacfb97bdaff63d19685f27e5dfb0c?fmt=png-alpha&wid=378


        14-bitowy format RAW z bogatymi przejściami tonalnymi

        Rzeczywiste 14-bitowe obrazy RAW powstają dzięki bardzo wydajnemu LSI oraz procesorowi obrazu BIONZ X. By zachować najbardziej płynne i naturalne przejścia tonalne, przetwarzanie odbywa się przy 16 bitach, ograniczając i eliminując błędy przetwarzania, które mogą pojawić się w ostatecznej 14-bitowej wersji obrazu RAW. [1] Przetwornik obrazu [2] Najnowszy szybki układ o dużej skali integracji [3] 16-bitowe przetwarzanie obrazu

        022ce329f0ad46d5d47efef0f947b08b.jpg


        Nagrywanie filmów 4K w formacie XAVC S o wysokiej przepływności

        Format Super 35 mm i funkcja nagrywania filmów 4K z odczytem wszystkich pikseli bez ich łączenia umożliwiają nadpróbkowanie z ilością danych 2,4-krotnie wyższą od ilości danych potrzebnych do formatu 4K (QFHD: 3840 × 2160). Dzięki zmniejszaniu jakości od ekwiwalentu rozdzielczości 6K, nagrane filmy cieszą jeszcze większym realizmem i głębią. Wysoka przepływność (do 100 Mb/s przy 4K 30p/24p) XAVC S kodeka wideo zapewnia profesjonalną jakość zdjęć w formacie przyjaznym dla użytkownika.

        42ef3a6560d01a1b5c2157549f489dc9.jpg


        Lepsza jakość filmów z precyzyjnym śledzeniem AF i Real-time Eye AF

        Fast Hybrid AF zapewnia wysoką szybkość, dokładność i wysoką wydajność śledzenia, co pozwala spełnić surowe wymagania dotyczące autofokusa przy nagrywaniu filmów 4K. Czułość śledzenia AF można ustawić albo na stabilną ostrość, albo na czułą zmianę ostrości (w zależności od rodzaju scenerii). Z kolei funkcja śledzenia dotykiem umożliwia rozpoczęcie śledzenia obiektu w ruchu zwykłym dotknięciem ekranu LCD. Real-time Eye AF teraz dostępny także dla filmów.

        69d382bbfd3079dadbfec664775d613f.jpg


        Ustawienia S-Gamut/S-Log

        Praca z funkcją S-Log zapewnia elastyczność umożliwiającą nagrywanie efektowniejszych filmów dzięki korekcji kolorów w postprodukcji. Krzywe gamma S-Log3 i S-Log2 mają szeroki zakres dynamiczny (aż do 1300%), który umożliwia zminimalizowanie prześwietlania świateł oraz niedoświetlania cieni. Ustawienie S-Log3 gamma zapewnia także imponujący 14-stopniowy zakres dynamiczny.

        aac87e44b54e4b2a86ec41ed7486a4d7.jpg


        Kreatywne opcje filmowania

        Fotografowanie interwałowe z interwałem 1 - 60 s jest dostępne w aparacie i może być wykorzystane do utworzenia filmu poklatkowego z pomocą komputera. Zdjęcia można również zobaczyć, korzystając z funkcji przeglądania ze zmienną szybkością bezpośrednio w aparacie. Aparat nagrywa filmy w zwolnionym tempie (do 5 razy) i w przyspieszonym tempie (do 60 razy) bez konieczności późniejszego przetwarzania. Filmy w zwolnionym tempie można utworzyć również w procesie postprodukcji z wykorzystaniem nagrań w jakości Full HD z szybkością do 120 kl./s.

        4fb1e97af20bd61e3896dd715126415f.jpg


        Zewnętrzny mikrofon, wejście audio i wyjście słuchawkowe

        Zewnętrzne mikrofony można podłączyć do gniazda mikrofonowego lub poprzez złącze XLR za pomocą dostępnego oddzielnie zestawu adaptora XLR. Pozwala to na podłączenie różnych mikrofonów wysokiej klasy i uzyskanie profesjonalnego poziomu dźwięku. Dostępne jest również wyjście słuchawkowe, dzięki któremu możesz monitorować dźwięk filmów w trakcie nagrywania.

        dc811805c560aa57d8cfc2d447a9a9a3.jpg


        Bardzo pojemna bateria Z dla długotrwałych sesji zdjęciowych

        Dzięki wydajnej i pojemnej baterii NP-FZ100 znanej z aparatów pełnoklatkowych, aparat α6600 świetnie radzi sobie z długimi sesjami zdjęciowymi, zachowując niemal takie same parametry jak wcześniejsze modele serii 6000. Bateria nie tylko posiada pojemność około 2,2 razy większą niż standardowa bateria, ale także poprawia ergonomię uchwytu. Opcjonalny Multi Battery Adaptor Kit może pomieścić cztery baterie NP-FZ100 i zapewnić długie i bezproblemowe sesje zdjęciowe.

        cab4cc268ff6dd8510de675565233d7f.jpg


        Ulepszona ergonomia uchwytu

        Grubość uchwytu aparatu α6600 zwiększono o 6,5mm (w porównaniu z poprzednim modelem), a jego powierzchnia powiększyła się o 15%, by zwiększyć komfort trzymania. Udoskonalony materiał zapewnia poczucie większej sztywności, a zmieniony kąt nachylenia przycisku zwolnienia migawki ułatwia obsługę aparatu.

        2df5cfcca582b1ff1fa81b054918ad9e.jpg


        Mocna i wytrzymała konstrukcja zapewniająca solidność

        Mechanizm migawki o minimalnych wibracjach zaprojektowano i przetestowano tak, aby wytrwał około 200 000 cykli zwolnień migawki. Z kolei korpus, górną i przednią osłonę wykonano z lekkiego, lecz bardzo sztywnego stopu magnezu. Główne przyciski i pokrętła są uszczelnione, a elementy obudowy mają dwuwarstwową, połączoną strukturę, co zapobiega dostawianiu się pyłu i wilgoci.

        163d7b5d3cdaceef6cf466d92b5043e4.jpg


        Większa kontrola nad ustawieniami balansu bieli

        Jeśli automatyczna regulacja balansu bieli zostanie ustawiona wcześniej, można ją zablokować lub odblokować w dowolnej chwili. Dzięki temu odcienie barw przy ujęciach z wieloma źródłami światła będą bardziej regularne. Własne ustawienie balansu bieli zostało uproszczone. Teraz można wybrać priorytet przy AWB podczas zdjęć przy świetle z żarówek – albo cieplejszy priorytet atmosfery, albo priorytet bieli do czystej bieli.

        1d32d82e29409bd6a614f549991ea2a8.jpg


        Funkcje użytkownika zwiększające funkcjonalność

        W porównaniu z poprzednim modelem aparat posiada dodatkowy przycisk (przycisk C), i łącznie ma cztery przyciski. Do 11 przycisków (wcześniej dziesięciu) można przypisać 91 dowolnych funkcji fotografowania lub odtwarzania. Często używane funkcje mogą być również przypisane do pokrętła i tarczy za pomocą funkcji My Dial. Funkcja My Menu umożliwia wszechstronne ustawienie 30 pozycji menu, a ekran ustawień własnych pomaga mieć wszystko pod kontrolą. Pomocne wskazówki dotyczące elementów menu są dostępne po przyciśnięciu przycisku na ekranie menu.

        486401d14a7fdadd582262a1cda8a6ac.jpg


        Priorytetowe wyświetlanie obszaru AF i ograniczenia wyświetlania ISO

        Nowa funkcja ustawiania AF wyświetlacza obrazu pozwala na wyświetlanie tylko najczęściej używanych typów obszarów ostrości. Kolejna nowa funkcja ekranu ustawień ISO wyświetla tylko najczęściej używany zakres ISO. Pozwala to na efektywniejszą korektę ustawień podczas fotografowania. Funkcje te mogą być również używane, gdy opcja „Switch Focus Area” jest przypisana do spersonalizowanego przycisku.

        718b5c65b579aa1311b1909c1c185c91.jpg


        Łatwiejsze ocenianie i ochrona przed usunięciem

        Podczas trybu odtwarzania zdjęcia mogą zostać ocenione lub zabezpieczone przed usunięciem. Obie te funkcje mogą być dostępne z wcześniej przypisanych przycisków.

        4aef84b926be1a69e2cf26af733ffb2d?fmt=png-alpha&wid=378


        Współczynnik kształtu obrazu 1:1 idealny dla serwisów społecznościowych

        Poza współczynnikami kształtu obrazu 3:2 i 16:9 (długość x szerokość), dostępny jest również współczynnik 1:1 – idealny do tworzenia obrazów na platformach społecznościowych. Dzięki temu nie musisz już ręcznie przycinać zdjęć przed publikacją w mediach społecznościowych.

        57b360bbead98e18bde749bb2d250f55.jpg


        Doskonały obraz w wizjerze OLED

        Wysoki kontrast i wysoka rozdzielczość wizjera XGA OLED Tru-Finder™ zapewnia znakomitą widoczność i szczegóły nawet w ciemnych sceneriach, a także dokładne kolory i płynny ruch w opcjach przy 60 kl./s i 120 kl./s. Ustawienia standardowe i ustawienia wysokiej jakości są teraz dostępne zarówno do wizjera, jak i monitora LCD.

        ba2530e9d0b598b47f8fe5218fe0e7eb.jpg


        Sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem, łącze do informacji o lokalizacji

        Funkcja sterowania jednym dotknięciem zmienia Twoje urządzenie mobilne w wizjer i pilota. Udostępnianie jednym dotknięciem pozwala na przesyłanie zdjęć i filmów do urządzenia mobilnego i serwisów społecznościowych. Aparat może również korzystać z lokalizacji telefonu, by przez Bluetooth® oznaczać lokację twoich zdjęć. (Te funkcje urządzeń mobilnych dostępne są za pośrednictwem aplikacji Imaging Edge Mobile firmy Sony.)

        313a7d8a489ff1d36ea9dd3f839e1261.jpg


        Obracany o 180° ekran LCD z wszechstronnymi funkcjami dotykowymi

        3-calowy wyświetlacz LCD o dużej rozdzielczości (921 tys. punktów) można odchylić o 180° w górę i o 74° w dół, co ułatwia kadrowanie, robienie autoportretów i nagrywanie wideoblogów. Intuicyjna obsługa dotykowa wyświetlacza LCD obejmuje funkcje: Touch Pad (umożliwia płynne przesuwanie punktu ostrości), Touch Focus (ustawianie ostrości), Touch Shutter (dotykowe wyzwalanie migawki) i Touch Tracking (aktywacja AF w czasie rzeczywistym).

        6adbf11fec84d2a8dfa27d19b5688a02.jpg


        Aplikacje Imaging Edge na komputer

        Skorzystaj z aplikacji Imaging Edge™ na komputer, aby poprawić jakość swoich fotografii. Użyj opcji „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie na komputerze w czasie rzeczywistym. Opcja „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybór zdjęć z biblioteki dużych obrazów, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.

        97140f1fff8637b80881d91328926b8c?fmt=png-alpha&wid=378
        Sony
        040612

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        APS-C
        Rozdzielczość obrazu:
        24 megapixeli
        Rozdzielczość video:
        4K
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA

        Sam korpus
        ILCE-6600

        Akumulator: NP-FZ100
        Muszla oczna
        Osłona stopki akcesoriów
        Pasek na ramię
        Przewód micro USB
        Przewód zasilający
        Przykrywka korpusu
        Zasilacz sieciowy: AC-UUE12

        Korpus + obiektyw zmiennoogniskowy 18 – 135 mm
        ILCE-6600M

        Akumulator: NP-FZ100
        Muszla oczna
        Osłona obiektywu
        Osłona stopki akcesoriów
        Pasek na ramię
        Przewód micro USB
        Przewód zasilający
        Przykrywka korpusu
        Przykrywka obiektywu
        SEL18135
        Tylna przykrywka obiektywu
        Zasilacz sieciowy: AC-UUE12

        Obiektyw

        WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI
        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        MOCOWANIE OBIEKTYWU
        Mocowanie typu E

        Przetwornik obrazu

        WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU
        3:2

        LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE)
        Około 24,2 megapiksela

        LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA)
        Około 25,0 megapiksela

        TYP PRZETWORNIKA
        Przetwornik obrazu Exmor CMOS typu APS-C (23,5 x 15,6 mm)

        SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM
        Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu

        Zapis (fotografie)

        FORMAT ZAPISU
        JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2]
        L: 6000 × 4000 (24M), M: 4240 × 2832 (12M), S: 3008 × 2000 (6,0M)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9]
        L: 6000 × 3376 (20M), M: 4240 × 2400 (10M), S: 3008 x 1688 (5,1M)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1]
        L: 4000 x 4000 (16M), M: 2832 × 2832 (8.0M), S: 2000 x 2000 (4,0M)

        TRYBY JAKOŚCI OBRAZU
        RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard)

        EFEKTY ZDJĘCIOWE
        8 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki, czarno-biały o bogatej gradacji

        STYL TWÓRCZY
        Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3))

        PROFILE OBRAZU
        Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie

        FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO
        Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)

        PRZESTRZEŃ BARW
        Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color

        14BIT RAW
        TAK

        Zapis (film)

        FORMAT ZAPISU
        XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0

        KOMPRESJA FILMU
        XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264

        FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU
        XAVC S: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator

        PRZESTRZEŃ BARW
        Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour

        EFEKTY ZDJĘCIOWE
        Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki

        STYL TWÓRCZY
        Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3))

        PROFILE OBRAZU
        Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC
        XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30 p, 100 M), 3840 x 2160 (24 p, 100 M), 3840 x 2160 (30 p, 60 M), 3840 x 2160 (24 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100 M), 1920 × 1080 (120p, 60 M), 1920 × 1080 (60p, 50 M), 1920 × 1080 (30p, 50 M), 1920 × 1080 (24p, 50 M), 1920 × 1080 (60p, 25 M), 1920 × 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17 M, FH)

        ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL
        XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25 p, 100 M), 3840 × 2160 (25 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 x 1080 (100p, 100M), 1920 x 1080 (100p, 60M), 1920 x 1080 (50p, 50M), 1920 x 1080 (25p, 50M), 1920 x 1080 (50p, 25M), 1920 x 1080 (25p, 16M) AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24M, FX), 1920 x 1080 (50i, 17M, FH)

        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ)
        Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, Tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s

        ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ I ROZMIAR OBRAZU)
        Tryb NTSC: 1920 × 1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p)

        FUNKCJE FILMU
        Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie proxy (1280 × 720 (ok. 9 Mb/s)), TC/UB (pamięć TC/pamięć UB/format TC/przebieg TC/tworzenie TC/zapis czasu UB), automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem, wyświetlanie wyraźnych informacji HDMI. (włączanie/wyłączanie), wspomaganie wyświetlania gamma

        WYJŚCIE HDMI®
        3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (25p), 3840 × 2160 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów

        System nagrywania

        INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA
        TAK

        NOŚNIK
        Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick Micro™ (M2), karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC

        GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI
        Wieloformatowe gniazdo na karty Memory Stick Duo™/SD

        Redukcja szumów

        REDUKCJA SZUMÓW
        Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; Przy dużych czułościach ISO: Normalna / słaba / wyłączona

        WIELOKLATKOWA REDUKCJA SZUMÓW
        Automatyka / ISO 100 do 102400

        Balans bieli

        TRYBY BALANSU BIELI
        Automatyczny / światło dzienne / cień / chmury / żarówki / świetlówki (ciepła biel / zimna biel / biel dnia / światło dzienne) / lampa błyskowa / pod wodą / temperatura barwowa (2500 do 9900K) i filtr barwny (G7 do M7 (57 kroków), A7 do B7 (29 kroków)) / własny

        MIKROKOREKTY AUTOMAT. BALANSU BIELI
        Tak (G7 do M7, 57 stopni) (A7 do B7, 29 stopni)

        PRIORYTET USTAWIONY W TRYBIE AWB
        TAK

        BLOKADA WYKRYWANIA AWB
        Tak (migawka w połowie zamknięta / zdjęcia seryjne / wył.)

        BRACKETING
        3 klatki, do wyboru poziom H/L

        Ostrość

        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI
        Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu)

        CZUJNIK OSTROŚCI
        Przetwornik Exmor™ CMOS

        POLA OSTROŚCI
        425 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu)

        ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI
        EV-2 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)

        TRYB OSTROŚCI
        Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości

        STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI
        Szeroka (425 punktów (AF z detekcją fazy), 425 punktów (AF z detekcją kontrastu) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie (szerokie / strefowe / środkowe / punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika)

        INNE FUNKCJE
        Eye-start AF (tylko z przypiętym LA-EA2 lub LA-EA4 (dostępny osobno)), Śledzenie obiektu, Eye AF (przy zdjęciach): Człowiek (wybór prawe/lewe oko) / zwierzę, Eye AF (film): Człowiek (wybór oka prawego/lewego), mikro regulacja AF (dostępne osobno), z LA-EA2 lub LA-EA4, kontrola predykcyjna, blokada ostrości, zmiana obszaru AF na V/H, rejestracja obszaru AF, Obr. punktu ostrości

        ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR)
        Tak (z wbudowanej diody LED)

        ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF
        Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem E PZ 16 – 50 mm F3,5-5,6 OSS)

        SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE)
        detekcji fazy

        Ekspozycja

        TYP POMIARU
        Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref

        CZUJNIK POMIAROWY
        Przetwornik Exmor™ CMOS

        ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU
        EV-2 do EV20 (przy odpowiedniku ISO100 z obiektywem F2.0)

        TRYB POMIARU
        Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar

        KOMPENSACJA EKSPOZYCJI
        +/- 5,0 EV (do wyboru co 1/3 lub 1/2 EV)

        BRACKETING EKSPOZYCJI
        Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.

        PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK)
        Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)

        TRYBY EKSPOZYCJI
        AUTO (iAuto), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu otwarcia migawki (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), zwolnione i przyspieszone tempo (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), wybór sceny

        CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI)
        Fotografie: ISO 100-32000 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 102400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–6400, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: Odpowiednik ISO 100-32000, AUTO (ISO 100-6400, z możliwością wyboru dolnej i górnej granicy)

        TRYBY TEMATYCZNE
        Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, zdjęcia z ręki o zmierzchu, portret nocą, wyraźny ruch

        Wizjer

        TYP WIZJERA
        Wizjer elektroniczny 1,0 cm (typ 0,39"), kolorowy

        LICZBA PUNKTÓW
        2 359 296 punktów

        REGULACJA JASNOŚCI (WIZJER)
        Automatyczna, ręczna (5 ustawień od -2 do +2)

        REGULACJA TEMPERATURY BARWOWEJ
        Ręczna (5 ustawień)

        POKRYCIE KADRU
        100%

        POWIĘKSZENIE
        Około 1,07x (w przeliczeniu na format 35 mm: około 0,70x), obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1

        REGULACJA DIOPTRII
        -4,0 - +3,0 m

        ODLEGŁOŚĆ OD OKA
        Około 23 mm od soczewki wizjera; 21,4 mm od ramki wizjera przy -1 m (norma Camera & Imaging Products Association)

        WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE
        Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s

        ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA
        Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram

        Ekran LCD

        TYP MONITORA
        7,5 cm (3,0"), panoramiczny TFT

        LICZBA PUNKTÓW
        921 600 punktów

        PANEL DOTYKOWY
        TAK

        REGULACJA JASNOŚCI
        Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody

        REGULACJA KĄTA
        Maksymalnie około 180° w górę, około 74° w dół

        PODGLĄD W CZASIE RZECZYWISTYM EFEKTÓW KOREKT (LCD)
        Włączanie/wyłączanie

        SYSTEM OBSŁUGI QUICK NAVI
        TAK

        POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI
        Tak Lupa ostrości (5,9x, 11,7x)

        ZEBRA
        Tak (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne)

        WYRÓŻNIANIE OSTRO UJMOWANYCH FRAGMENTÓW PRZY RĘCZNYM NASTAWIANIU OSTROŚCI
        Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: czerwony/żółty/niebieski/biały)

        INNE
        WhiteMagic, siatka linii (siatka reguły trójpodziału/siatka kwadratowa/diagram i siatka kwadratowa/wył.), znacznik filmowy (środek/aspekt/strefa bezpieczeństwa/ramka pomocnicza)

        ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA
        Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram, w trybie wizjera, wyłączanie monitora

        Inne funkcje

        CLEAR IMAGE ZOOM
        Fotografie: około 2x, filmy: 1,5x (4K), około 2x (HD)

        ZOOM CYFROWY
        Inteligentny zoom (fotografie): M: około 1,4x, S: około 2x, zoom cyfrowy (fotografie): L: około 4x, M: około 5,7x, S: około 8x, zoom cyfrowy (film): około 4x

        ROZPOZNAWANIE TWARZY
        Tryby: Priorytet twarzy w AF (włączony/wyłączony), Priorytet twarzy w wielopunktowym pomiarze (włączony/wyłączony), priorytet rejestracji twarzy (włączony/wyłączony), rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywanych twarzy: 8

        SAMOWYZWALACZ DO AUTOPORTRETÓW
        TAK

        INNE
        Nagrywanie interwałowe1 (interwał 1-60 s, 1-9999 zdjęć, blokada AE/śledzenie AE (wysokie/średnie/niskie)), Touch Shutter, Touch Focus: Tak (Touch Focus/Touch Pad/Touch Tracking), min. automatyczna czułość ISO, SS, monitorowanie jasności, informacja o prawach autorskich, wprowadzanie nazwy pliku, pomoc, ustawienia regionu, tryb wystawy sklepowej, obracanie pierścienia regulacji zoomu

        Migawka

        TYP
        Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa

        CZAS OTWARCIA MIGAWKI
        Fotografie: 1/4000 do 30 s, B; filmy: 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)

        SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ
        1/160 s

        ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY
        Tak (włączanie/wyłączanie)

        CICHA PRACA
        Tak (włączanie/wyłączanie)

        Stabilizacja obrazu

        TYP
        Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu)

        EFEKT KOMPENSACJI
        5,0 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Sonnar T* FE 55 mm F1,8 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

        Kontrola błysku

        STEROWANIE
        Przedbłysk TTL

        KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU
        +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)

        BRACKETING LAMPY BŁYSKOWEJ
        3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV.

        TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ
        Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), sterowanie bezprzewodowe3, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji3

        WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ
        Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

        BLOKADA MOCY BŁYSKU
        TAK

        STEROWANIE BEZPRZEWODOWE
        Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji).

        Mechanizm

        TRYBY ZAPISU
        Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO

        SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.)
        Zdjęcia seryjne: Hi+: 11 kl./s, Hi 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s4

        LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA)
        JPEG Extra Fine L: 99 klatek, JPEG Fine L: 115 klatek, JPEG Standard L: 116 klatek, RAW: 46 klatek, RAW+JPG: 44 klatki54

        SAMOWYZWALACZ
        10 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 2 s opóźnienia / Ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 s / 5 klatek po 10 s / 3 klatki po 5 s / 5 klatek po 5 s / 3 klatki po 2 s / 5 klatek po 2 s) / Bracketing z samowyzwalaczem (wył. / 2 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 10 s opóźnienia)

        Odtwarzanie

        PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ
        TAK

        TRYBY
        Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 12 / 30 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 16,7x, M: 11,8x, S: 8,3x), automatyczny podgląd (10/5/2 s, wył.), orientacja obrazu (automatyczna/ręczna/wył.), pokaz slajdów, wybór folderu (data/fotografie/AVCHD/XAVC S HD/XAVC S 4K), przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, ocena, wyświetlanie grupowe

        Interfejs

        ZŁĄCZE KOMPUTEROWE
        Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera

        ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB
        Tak

        NFC
        Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3), zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem

        BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA)
        Tak (Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)), oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie smartfonem, przesyłanie do komputera, oglądanie na telewizorze

        BLUETOOTH®
        Tak (standard Bluetooth w wer. 4,1 (pasmo 2,4 GHz))

        WYJŚCIE HD
        Mikrozłącze HDMI (typ D), BRAVIA Sync (sterowanie dla HDMI), technologia PhotoTV HD, rejestrowanie filmu w formacie 4K, wyświetlanie fotografii w formacie 4K

        STOPKA MULTI INTERFACE
        Tak

        GNIAZDO MIKROFONU
        Tak (mini jack stereo 3,5 mm)

        PILOT (BEZPRZEWODOWY)
        Tak (zdalna obsługa IR/zdalna obsługa Bluetooth)

        GNIAZDO SŁUCHAWKOWE
        TAK

        ZDALNE STEROWANIE Z KOMPUTERA
        TAK

        Dźwięk

        MIKROFON
        Wbudowany, stereofoniczny

        GŁOŚNIK
        Wbudowany, monofoniczny

        Drukowanie

        OBSŁUGIWANE STANDARDY
        Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

        Funkcja użytkownika

        TYP
        Ustawienia przycisków użytkownika, programowalne ustawienie (2 zestawy w korpusie/4 zestawy na karcie pamięci), My Menu, My Dial, regulacja ustawień użytkownika dotyczących fotografowania

        Kompensacja cech obiektywu

        USTAWIENIE
        Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia

        Zasilanie

        DOSTARCZANY AKUMULATOR
        Jeden akumulator NP-FZ100

        CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)
        Około 720 zdjęć (wizjer) / około 810 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)9

        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)
        ok. 140 min (wizjer) / ok. 150 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association) 10

        CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE)
        Ok. 250 minut (wizjer) / ok. 250 minut (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)

        ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA
        TAK

        POBÓR MOCY (WIZJER)
        Fotografie: ok. 2,7 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS), Filmy: ok. 3,9 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS)

        POBÓR MOCY (EKRAN LCD)
        Fotografie: ok. 2,4 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS), Filmy: ok. 3,9 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS)

        ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB
        TAK

        Inne

        TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY
        32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C

        Wymiary i waga

        WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI)
        Ok. 503 g

        WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.)
        Około 120 × 66,9 × 69,3 mm, około 120 × 66,9 × 59,0 mm (od uchwytu do monitora), około 4 3/4 × 2 3/4 × 2 3/8 cala, ok. 4 3/4 × 2 3/4 × 2 3/8 cala (od uchwytu do monitora)

        1.jpg

        Łącznik między obrazem a wyobraźnią

        Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.



        Koncepcja One Mount z uniwersalnym bagnetem typu E.

        Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych. 2.jpg


        Mocowanie typu E — olbrzymi, drzemiący potencjał.

        Zintegrowana konstrukcja stworzona z myślą o przyszłości

        Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.

        3.jpg

        Do fotografowania i filmowania

        Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.

        4.jpg


        Nieograniczone możliwości

        System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.


        5.jpg


        Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

        E PZ 10–20mm F4 G

        SELP1020G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw superszerokokątny typu G z elektryczną regulacją zoomu
        • Kompaktowy i bardzo poręczny

        E 15mm F1.4 G

        SEL15F14G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G
        • Stała maksymalna przysłona F1.4

        E 11mm F1.8

        SEL11F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny do fotografowania i filmowania
        • Małe wymiary i lekka konstrukcja

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS II

        SEL70200GM2
        • FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 14mm F1.8 GM

        SEL14F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master F1.8
        • Zwartość, lekkość i wysoka rozdzielczość na miarę jakości G Master

        FE 24mm F2.8 G

        SEL24F28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 40mm F2.5 G

        SEL40F25G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy typu G
        • Wysoka jakość obrazu z intuicyjnego w użyciu, starannie wykonanego obiektywu

        FE 50mm F1.2 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL50F12GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw standardowy F1.2 G Master z dużym otworem przysłony
        • Małe wymiary, niezwykła szybkość i charakterystyczna dla serii G Master rozdzielczość i efekt bokeh

        FE 35mm F1.4 GM

        SEL35F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master F1.4
        • Lekka i zwarta konstrukcja zapewniająca poręczność i wygodę

        FE C 16–35mm T3.1

        SELC1635G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny z serii Cinema Lens
        • Zaawansowane parametry optyczne, wygoda użycia i inteligentne funkcje do zdjęć

        FE 28–60mm F4–5.6

        SEL2860
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 12–24mm F2.8 GM

        SEL1224GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 20mm F1.8 G

        SEL20F18G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw superszerokokątny
        • Niewielki obiektyw stałoogniskowy 20 mm F1.8

        E 16-55mm F2.8 G

        SEL1655G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Kompaktowy obiektyw typu G F2.8 APS-C o standardowym zoomie
        • Wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu nawet przy F2.8

        E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS

        SEL70350G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Super-teleobiektyw typu G z 5-krotnym zoomem
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 35mm F1.8

        SEL35F18F
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny
        • Szybki, niewielki, lekki

        FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS

        SEL200600G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw zmiennoogniskowy typu G
        • Duża rozdzielczość w całym zakresie ogniskowych

        FE 600mm F4 GM OSS

        SEL600F40GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        FE 135mm F1.8 GM

        SEL135F18GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy F1.8 G Master
        • Niesamowita rodzielczość, efekt bokeh i najwyższej klasy autofocus

        FE 24mm F1.4 GM

        SEL24F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Obiektyw szerokokątny G Master o rozdzielczości F1.4
        • Niezwykła rozdzielczość F1.4 w ruchomym obiektywie stałoogniskowym

        FE 400mm F2.8 GM OSS

        SEL400F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master z dużą przysłoną
        • Niewiarygodna szybkość, wyjątkowa rozdzielczość G Master i efekt bokeh

        E 18-135mm F3.5-5.6 OSS

        SEL18135
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy 7,5x
        • Lekka i zwarta konstrukcja

        FE 24-105mm F4 G OSS

        SEL24105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 12-24mm F4 G

        SEL1224G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw superszerokokątny G Lens.
        • Wysoka rozdzielczość i niewielka obudowa

        FE 16-35mm F2.8 GM

        SEL1635GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny efekt rozmycia tła (bokeh)

        Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master

        SEL100400GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Superteleobiektyw G Master
        • Wysoka rozdzielczość

        FE 100mm F2.8 STF GM OSS

        SEL100F28GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Apodyzacyjny element optyczny zapewnia wspaniały bokeh

        FE 85mm F1.8

        SEL85F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy
        • Świetny wybór do codziennego fotografowania

        E PZ 18–110mm F4 G OSS

        SELP18110G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C (Super 35mm)
        • Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy typu G Lens z elektryczną regulacją
        • Niezwykła funkcjonalność

        FE 50mm F2.8

        SEL50M28
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Standardowy makroobiektyw 1:1
        • Kompaktowa i lekka konstrukcja

        Planar T* FE 50mm F1.4 ZA

        SEL50F14Z
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy ZEISS o jasności F1,4
        • Powłoka ZEISS T* osłabiająca odblaski i „duszki”
        • 11-listkowa kołowa przysłona zapewniająca płynne rozmycie tła

        FE 50mm F1.8

        SEL50F18F
        • Kompaktowy, lekki i wygodny w przenoszeniu
        • Maksymalny otwór przesłony F1.8 ułatwia fotografowanie w trudnym oświetleniu
        • 7-listkowa przysłona kołowa zapewnia piękny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS

        SEL70300G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Telekonwerter 2×

        SEL20TC
        • Telekonwerter 2x
        • Mocowanie typu E

        Telekonwerter 1,4x

        SEL14TC
        • Telekonwerter 1,4x
        • Mocowanie typu E

        FE 70–200mm F2.8 GM OSS

        SEL70200GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy typu G Master
        • Stała maksymalna przysłona F2.8

        FE 24–70mm F2.8 GM

        SEL2470GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Master
        • Wyjątkowa rozdzielczość i szczegółowość

        FE 85mm F1.4 GM

        SEL85F14GM
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw stałoogniskowy G Master
        • Wyjątkowe szczegóły i bokeh – w jednym obiektywie

        FE PZ 28–135mm F4 G OSS

        SELP28135G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Do nagrywania filmów o profesjonalnej jakości

        Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS

        SEL1635Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC

        FE 28mm F2
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Wygodny, stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Możliwość nabycia dodatkowych konwerterów przeznaczonych specjalnie do tego modelu

        Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA

        SEL35F14Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Maksymalna przysłona F1.4
        • Maksymalna rozdzielczość na środku kadru i przy brzegach

        FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS

        SEL24240
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Minimalna ogniskowa 24 mm — szeroki kąt widzenia
        • Zoom 10x

        FE 90mm F2.8 Macro G OSS

        SEL90M28G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw Sony typu G przeznaczony do makrofotografii
        • Wysoka rozdzielczość i atrakcyjny wygląd nieostrych fragmentów

        FE 70 – 200mm F4 G OSS

        SEL70200G
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy Sony G
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS

        SEL55210
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Teleobiektyw zmiennoogniskowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL2470Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS

        SEL2870
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA

        SEL35F28Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA

        SEL55F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z pełnoklatkowymi matrycami obrazu
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Dziewięciolistkowa przysłona kołowa

        E PZ 18 – 105mm F4 G OSS

        SELP18105G
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy G Lens
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS

        SEL1670Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy Zeiss®
        • Stała maksymalna przysłona F4

        E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS

        SELP18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 20mm F2.8

        SEL20F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 35mm F1.8 OSS

        SEL35F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Bardzo zwarta i kompaktowa konstrukcja

        E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS

        SELP1650
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Elektryczna regulacja zoomu — doskonała do nagrywania filmów

        E 10 – 18mm F4 OSS

        SEL1018
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE

        SEL18200LE
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Małe wymiary i niewielka waga

        E 50mm F1.8 OSS

        SEL50F18
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw standardowy
        • Duża jasność (F1.8) i gładkie rozmycie nieostrych fragmentów

        Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA

        SEL24F18Z
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Zeiss®
        • Dokładna reprodukcja szczegółów w ciemnych fragmentach

        E 30mm F3.5 Macro

        SEL30M35
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Obiektyw do makrofotografii
        • Współczynnik powiększenia 1:1 i nastawianie ostrości z odległości od 9,5 cm

        E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS

        SEL1855
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        E 16mm F2.8

        SEL16F28
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny
        • Mały obiektyw typu „naleśnik”

        E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS

        SEL18200
        • Mocowanie typu E i współpraca z matrycami APS-C
        • Szeroki zakres zoomu
        • Stabilizator obrazu Optical SteadyShot

        Może ci się spodobać również