Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.
Sony A6600M to zaawansowany aparat bezlusterkowy. Aparat oferuje tryb seryjny 11 klatek na sekundę oraz rejestracje wideo 4K HDR (HLG). Dzięki wydajności funkcji AF robi piękne zdjęcia, nawet w słabym oświetleniu. Aparat się sprawdzi w każdej sytuacji fotograficznej.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA |
Sam korpus ILCE-6600 Akumulator: NP-FZ100 Muszla oczna Osłona stopki akcesoriów Pasek na ramię Przewód micro USB Przewód zasilający Przykrywka korpusu Zasilacz sieciowy: AC-UUE12 Korpus + obiektyw zmiennoogniskowy 18 – 135 mm ILCE-6600M Akumulator: NP-FZ100 Muszla oczna Osłona obiektywu Osłona stopki akcesoriów Pasek na ramię Przewód micro USB Przewód zasilający Przykrywka korpusu Przykrywka obiektywu SEL18135 Tylna przykrywka obiektywu Zasilacz sieciowy: AC-UUE12 |
Obiektyw |
WSPÓŁPRACA Z OBIEKTYWAMI Obiektywy Sony z mocowaniem typu E MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E |
Przetwornik obrazu |
WSPÓŁCZYNNIK KSZTAŁTU OBRAZU 3:2 LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) Około 24,2 megapiksela LICZBA PIKSELI (CAŁKOWITA) Około 25,0 megapiksela TYP PRZETWORNIKA Przetwornik obrazu Exmor CMOS typu APS-C (23,5 x 15,6 mm) SYSTEM OCHRONY PRZED KURZEM Powłoka chroniąca przed ładunkami elektrycznymi na filtrze optycznym i mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu |
Zapis (fotografie) |
FORMAT ZAPISU JPEG (zgodność z DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [3:2] L: 6000 × 4000 (24M), M: 4240 × 2832 (12M), S: 3008 × 2000 (6,0M) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [16:9] L: 6000 × 3376 (20M), M: 4240 × 2400 (10M), S: 3008 x 1688 (5,1M) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE) [1:1] L: 4000 x 4000 (16M), M: 2832 × 2832 (8.0M), S: 2000 x 2000 (4,0M) TRYBY JAKOŚCI OBRAZU RAW, RAW i JPEG (Extra fine, Fine, Standard), JPEG (Extra fine, Fine, Standard) EFEKTY ZDJĘCIOWE 8 rodzajów: Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki, czarno-biały o bogatej gradacji STYL TWÓRCZY Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3)) PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO Wyłączone, DRO (automatyka/poziom (1-5)), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV) PRZESTRZEŃ BARW Standard sRGB (paleta sYCC) i Adobe RGB zgodny z technologią TRILUMINOS Color 14BIT RAW TAK |
Zapis (film) |
FORMAT ZAPISU XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0 KOMPRESJA FILMU XAVC S: MPEG-4 AVC/H.264, AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264 FORMAT ZAPISU DŹWIĘKU XAVC S: LPCM 2-kan., AVCHD: Dolby® Digital (AC-3), 2 kanały; Dolby® Digital Stereo Creator PRZESTRZEŃ BARW Standard xvYCC (x.v.Colour przy połączeniu kablem HDMI), zgodność z technologią TRILUMINOS Colour EFEKTY ZDJĘCIOWE Posteryzacja (kolor), posteryzacja (cz/b), kolor pop, retro foto, częściowy kolor (R/G/B/Y), wysoki kontrast monochromatyczny, aparat zabawka (normalny/chłodny/ciepły/zielony/magenta), high-key: miękki STYL TWÓRCZY Standardowy, żywy, neutralny, czysty, głęboki, jasny, portret, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, jesienne liście, czarno-biały, sepia, pamięć stylów (1 – 6) (Kontrast (–3 do +3), Nasycenie barw (–3 do +3), Ostrość (–3 do +3)) PROFILE OBRAZU Tak (wył. / PP1–PP10) Parametry: poziom czerni, krzywa gamma (film, fotografia, Cine1–4, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1-3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, zmienność koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), NTSC XAVC S 4K: 3840 x 2160 (30 p, 100 M), 3840 x 2160 (24 p, 100 M), 3840 x 2160 (30 p, 60 M), 3840 x 2160 (24 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 × 1080 (120p, 100 M), 1920 × 1080 (120p, 60 M), 1920 × 1080 (60p, 50 M), 1920 × 1080 (30p, 50 M), 1920 × 1080 (24p, 50 M), 1920 × 1080 (60p, 25 M), 1920 × 1080 (30p, 16 M), AVCHD: 1920 × 1080 (60i, 24 M, FX), 1920 × 1080 (60i, 17 M, FH) ROZMIAR OBRAZU (PIKSELE), PAL XAVC S 4K: 3840 × 2160 (25 p, 100 M), 3840 × 2160 (25 p, 60 M), XAVC S HD: 1920 x 1080 (100p, 100M), 1920 x 1080 (100p, 60M), 1920 x 1080 (50p, 50M), 1920 x 1080 (25p, 50M), 1920 x 1080 (50p, 25M), 1920 x 1080 (25p, 16M) AVCHD: 1920 x 1080 (50i, 24M, FX), 1920 x 1080 (50i, 17M, FH) ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ) Tryb NTSC: 1, 2, 4, 8, 15, 30, 60, 120 kl./s, Tryb PAL: 1, 2, 3, 6, 12, 25, 50, 100 kl./s ZWOLNIONE I PRZYSPIESZONE TEMPO (LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ I ROZMIAR OBRAZU) Tryb NTSC: 1920 × 1080 (60p, 30p, 24p), tryb PAL: 1920 × 1080 (50p, 25p) FUNKCJE FILMU Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, przełącznik PAL/NTSC, nagrywanie proxy (1280 × 720 (ok. 9 Mb/s)), TC/UB (pamięć TC/pamięć UB/format TC/przebieg TC/tworzenie TC/zapis czasu UB), automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem, wyświetlanie wyraźnych informacji HDMI. (włączanie/wyłączanie), wspomaganie wyświetlania gamma WYJŚCIE HDMI® 3840 × 2160 (30p), 3840 × 2160 (25p), 3840 × 2160 (24p), 1920 × 1080 (60p), 1920 × 1080 (60i), 1920 × 1080 (50p), 1920 × 1080 (50i), 1920 × 1080 (24p), YCbCr 4:2:2 8 bitów / RGB 8 bitów |
System nagrywania |
INFORMACJE O LOKALIZACJI ŁĄCZE ZE SMARTFONA TAK NOŚNIK Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick Micro™ (M2), karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I), karta pamięci microSD, karta pamięci microSDHC, karta pamięci microSDXC GNIAZDO NA KARTĘ PAMIĘCI Wieloformatowe gniazdo na karty Memory Stick Duo™/SD |
Redukcja szumów |
REDUKCJA SZUMÓW Redukcja szumów przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach migawki dłuższych niż 1 s; Przy dużych czułościach ISO: Normalna / słaba / wyłączona WIELOKLATKOWA REDUKCJA SZUMÓW Automatyka / ISO 100 do 102400 |
Balans bieli |
TRYBY BALANSU BIELI Automatyczny / światło dzienne / cień / chmury / żarówki / świetlówki (ciepła biel / zimna biel / biel dnia / światło dzienne) / lampa błyskowa / pod wodą / temperatura barwowa (2500 do 9900K) i filtr barwny (G7 do M7 (57 kroków), A7 do B7 (29 kroków)) / własny MIKROKOREKTY AUTOMAT. BALANSU BIELI Tak (G7 do M7, 57 stopni) (A7 do B7, 29 stopni) PRIORYTET USTAWIONY W TRYBIE AWB TAK BLOKADA WYKRYWANIA AWB Tak (migawka w połowie zamknięta / zdjęcia seryjne / wył.) BRACKETING 3 klatki, do wyboru poziom H/L |
Ostrość |
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy / AF z detekcją kontrastu) CZUJNIK OSTROŚCI Przetwornik Exmor™ CMOS POLA OSTROŚCI 425 punktów (AF z detekcją fazy)/ 425 punktów (AF z detekcją kontrastu) ZAKRES CZUŁOŚCI OSTROŚCI EV-2 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0) TRYB OSTROŚCI Automatyczny AF (AF-A), pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczna regulacja ostrości STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI Szeroka (425 punktów (AF z detekcją fazy), 425 punktów (AF z detekcją kontrastu) / strefowa / centralna / punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika / śledzenie (szerokie / strefowe / środkowe / punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży) / rozszerzany tryb punktowy z wyborem czujnika) INNE FUNKCJE Eye-start AF (tylko z przypiętym LA-EA2 lub LA-EA4 (dostępny osobno)), Śledzenie obiektu, Eye AF (przy zdjęciach): Człowiek (wybór prawe/lewe oko) / zwierzę, Eye AF (film): Człowiek (wybór oka prawego/lewego), mikro regulacja AF (dostępne osobno), z LA-EA2 lub LA-EA4, kontrola predykcyjna, blokada ostrości, zmiana obszaru AF na V/H, rejestracja obszaru AF, Obr. punktu ostrości ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) Tak (z wbudowanej diody LED) ZASIĘG ŚWIATŁA WSPOMAGAJĄCEGO AF Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem E PZ 16 – 50 mm F3,5-5,6 OSS) SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI PILOTEM LA-EA3 (SPRZEDAWANY ODDZIELNIE) detekcji fazy |
Ekspozycja |
TYP POMIARU Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref CZUJNIK POMIAROWY Przetwornik Exmor™ CMOS ZAKRES CZUŁOŚCI POMIARU EV-2 do EV20 (przy odpowiedniku ISO100 z obiektywem F2.0) TRYB POMIARU Wielosegmentowy, Centralnie ważony, Punktowy (standardowy/duży), uśrednienie wartości dla całego obszaru, jasny obszar KOMPENSACJA EKSPOZYCJI +/- 5,0 EV (do wyboru co 1/3 lub 1/2 EV) BRACKETING EKSPOZYCJI Bracketing: ciągły, bracketing: Pojedynczy, 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV. PAMIĘĆ EKSPOZYCJI (AE LOCK) Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna) TRYBY EKSPOZYCJI AUTO (iAuto), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu otwarcia migawki (S), ręczny (M), film (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), zwolnione i przyspieszone tempo (zaprogramowana automatyka ekspozycji (P) / preselekcja przysłony (A) / preselekcja czasu otwarcia migawki (S) / ręczny (M)), wybór sceny CZUŁOŚĆ ISO (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) Fotografie: ISO 100-32000 (wartości ISO od ISO 50 do ISO 102400 można nastawiać jako rozszerzony zakres ISO), automatyczna (ISO 100–6400, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), filmy: Odpowiednik ISO 100-32000, AUTO (ISO 100-6400, z możliwością wyboru dolnej i górnej granicy) TRYBY TEMATYCZNE Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, zdjęcia z ręki o zmierzchu, portret nocą, wyraźny ruch |
Wizjer |
TYP WIZJERA Wizjer elektroniczny 1,0 cm (typ 0,39"), kolorowy LICZBA PUNKTÓW 2 359 296 punktów REGULACJA JASNOŚCI (WIZJER) Automatyczna, ręczna (5 ustawień od -2 do +2) REGULACJA TEMPERATURY BARWOWEJ Ręczna (5 ustawień) POKRYCIE KADRU 100% POWIĘKSZENIE Około 1,07x (w przeliczeniu na format 35 mm: około 0,70x), obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1 REGULACJA DIOPTRII -4,0 - +3,0 m ODLEGŁOŚĆ OD OKA Około 23 mm od soczewki wizjera; 21,4 mm od ramki wizjera przy -1 m (norma Camera & Imaging Products Association) WYBÓR LICZBY KLATEK NA SEKUNDĘ W WIZJERZE Tryb NTSC: standardowy 60 kl./s / wysoki 120 kl./s, tryb PAL: standardowy 50 kl./s / wysoki 100 kl./s ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram |
Ekran LCD |
TYP MONITORA 7,5 cm (3,0"), panoramiczny TFT LICZBA PUNKTÓW 921 600 punktów PANEL DOTYKOWY TAK REGULACJA JASNOŚCI Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody REGULACJA KĄTA Maksymalnie około 180° w górę, około 74° w dół PODGLĄD W CZASIE RZECZYWISTYM EFEKTÓW KOREKT (LCD) Włączanie/wyłączanie SYSTEM OBSŁUGI QUICK NAVI TAK POWIĘKSZANIE OBRAZU PRZY NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak Lupa ostrości (5,9x, 11,7x) ZEBRA Tak (wybieranie poziomu + zakres lub dolny limit jako ustawienie własne) WYRÓŻNIANIE OSTRO UJMOWANYCH FRAGMENTÓW PRZY RĘCZNYM NASTAWIANIU OSTROŚCI Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: czerwony/żółty/niebieski/biały) INNE WhiteMagic, siatka linii (siatka reguły trójpodziału/siatka kwadratowa/diagram i siatka kwadratowa/wył.), znacznik filmowy (środek/aspekt/strefa bezpieczeństwa/ramka pomocnicza) ZAWARTOŚĆ WYŚWIETLACZA Wyświetlacz graficzny, wyświetlanie wszystkich informacji, bez informacji, poziomica cyfrowa, histogram, w trybie wizjera, wyłączanie monitora |
Inne funkcje |
CLEAR IMAGE ZOOM Fotografie: około 2x, filmy: 1,5x (4K), około 2x (HD) ZOOM CYFROWY Inteligentny zoom (fotografie): M: około 1,4x, S: około 2x, zoom cyfrowy (fotografie): L: około 4x, M: około 5,7x, S: około 8x, zoom cyfrowy (film): około 4x ROZPOZNAWANIE TWARZY Tryby: Priorytet twarzy w AF (włączony/wyłączony), Priorytet twarzy w wielopunktowym pomiarze (włączony/wyłączony), priorytet rejestracji twarzy (włączony/wyłączony), rejestracja twarzy, maks. liczba wykrywanych twarzy: 8 SAMOWYZWALACZ DO AUTOPORTRETÓW TAK INNE Nagrywanie interwałowe1 (interwał 1-60 s, 1-9999 zdjęć, blokada AE/śledzenie AE (wysokie/średnie/niskie)), Touch Shutter, Touch Focus: Tak (Touch Focus/Touch Pad/Touch Tracking), min. automatyczna czułość ISO, SS, monitorowanie jasności, informacja o prawach autorskich, wprowadzanie nazwy pliku, pomoc, ustawienia regionu, tryb wystawy sklepowej, obracanie pierścienia regulacji zoomu |
Migawka |
TYP Sterowana elektronicznie, o przebiegu pionowym, szczelinowa CZAS OTWARCIA MIGAWKI Fotografie: 1/4000 do 30 s, B; filmy: 1/4000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki) SYNCHRONIZACJA Z LAMPĄ BŁYSKOWĄ SZYBKOŚĆ 1/160 s ELEKTRONICZNY PIERWSZY PRZEBIEG KURTYNY Tak (włączanie/wyłączanie) CICHA PRACA Tak (włączanie/wyłączanie) |
Stabilizacja obrazu |
TYP Mechanizm przesunięcia przetwornika obrazu z 5–kierunkową kompensacją (kompensacja zależy od parametrów obiektywu) EFEKT KOMPENSACJI 5,0 stopni (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej / przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Sonnar T* FE 55 mm F1,8 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.) |
Kontrola błysku |
STEROWANIE Przedbłysk TTL KOMPENSACJA MOCY BŁYSKU +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV) BRACKETING LAMPY BŁYSKOWEJ 3/5/9 klatek (z możliwością wyboru). 3 klatki lub 5 klatek, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1.0 EV, 2.0 EV lub 3.0 EV; 9 klatek, krok co1/3 EV, 1/2 EV 2/3 EV lub 1.0 EV. TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ Wyłączona, automatyczna, błysk wypełniający, synchronizacja z długimi czasami ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie), sterowanie bezprzewodowe3, synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji3 WSPÓŁPRACA Z LAMPĄ ZEWNĘTRZNĄ Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą BLOKADA MOCY BŁYSKU TAK STEROWANIE BEZPRZEWODOWE Tak (Sygnał świetlny: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji. /Sygnał radiowy: dostępny z błyskiem wypełniającym, synchronizacją z drugim przebiegiem kurtyny, synchronizacją z długimi czasami ekspozycji, synchronizacją z krótkimi czasami ekspozycji). |
Mechanizm |
TRYBY ZAPISU Zdjęcia pojedyncze, zdjęcia seryjne (do wyboru Szybko+/Szybko/Śr./Wolno), samowyzwalacz, samowyzwalacz (seria), bracketing: Pojedyncze, bracketing: Seryjne, bracketing balansu bieli, bracketing DRO SZYBKOŚĆ CIĄGŁEGO ZAPISU (PRZYBLIŻONA WARTOŚĆ MAKS.) Zdjęcia seryjne: Hi+: 11 kl./s, Hi 8 kl./s, Mid: 6 kl./s, Lo: 3 kl./s4 LICZBA KADRÓW DO ZAREJESTROWANIA (PRZYBLIŻONA) JPEG Extra Fine L: 99 klatek, JPEG Fine L: 115 klatek, JPEG Standard L: 116 klatek, RAW: 46 klatek, RAW+JPG: 44 klatki54 SAMOWYZWALACZ 10 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 2 s opóźnienia / Ciągły z samowyzwalaczem (3 klatki po 10 s / 5 klatek po 10 s / 3 klatki po 5 s / 5 klatek po 5 s / 3 klatki po 2 s / 5 klatek po 2 s) / Bracketing z samowyzwalaczem (wył. / 2 s opóźnienia / 5 s opóźnienia / 10 s opóźnienia) |
Odtwarzanie |
PRZECHWYTYWANIE ZDJĘĆ TAK TRYBY Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem Y RGB i ostrzeżeniem o światłach / cieniach lub bez tych informacji), indeks 12 / 30 klatek, tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 16,7x, M: 11,8x, S: 8,3x), automatyczny podgląd (10/5/2 s, wył.), orientacja obrazu (automatyczna/ręczna/wył.), pokaz slajdów, wybór folderu (data/fotografie/AVCHD/XAVC S HD/XAVC S 4K), przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, ocena, wyświetlanie grupowe |
Interfejs |
ZŁĄCZE KOMPUTEROWE Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera ZŁĄCZE MULTI TERMINAL / MICRO USB Tak NFC Tak (zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3), zdalne sterowanie jednym dotknięciem, udostępnianie jednym dotknięciem BEZPRZEWODOWA SIEĆ LAN (WBUDOWANA) Tak (Zgodność z Wi-Fi, IEEE 802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)), oglądanie na smartfonie, zdalne sterowanie smartfonem, przesyłanie do komputera, oglądanie na telewizorze BLUETOOTH® Tak (standard Bluetooth w wer. 4,1 (pasmo 2,4 GHz)) WYJŚCIE HD Mikrozłącze HDMI (typ D), BRAVIA Sync (sterowanie dla HDMI), technologia PhotoTV HD, rejestrowanie filmu w formacie 4K, wyświetlanie fotografii w formacie 4K STOPKA MULTI INTERFACE Tak GNIAZDO MIKROFONU Tak (mini jack stereo 3,5 mm) PILOT (BEZPRZEWODOWY) Tak (zdalna obsługa IR/zdalna obsługa Bluetooth) GNIAZDO SŁUCHAWKOWE TAK ZDALNE STEROWANIE Z KOMPUTERA TAK |
Dźwięk |
MIKROFON Wbudowany, stereofoniczny GŁOŚNIK Wbudowany, monofoniczny |
Drukowanie |
OBSŁUGIWANE STANDARDY Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF |
Funkcja użytkownika |
TYP Ustawienia przycisków użytkownika, programowalne ustawienie (2 zestawy w korpusie/4 zestawy na karcie pamięci), My Menu, My Dial, regulacja ustawień użytkownika dotyczących fotografowania |
Kompensacja cech obiektywu |
USTAWIENIE Winietowanie, aberracja chromatyczna, zniekształcenia |
Zasilanie |
DOSTARCZANY AKUMULATOR Jeden akumulator NP-FZ100 CZAS PRACY BATERII / AKUMULATORA (FOTOGRAFIE) Około 720 zdjęć (wizjer) / około 810 zdjęć (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association)9 CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, FAKTYCZNE NAGRYWANIE) ok. 140 min (wizjer) / ok. 150 min (monitor LCD), (norma Camera & Imaging Products Association) 10 CZAS PRACY BATERII/AKUMULATORA (FILM, NAGRYWANIE CIĄGŁE) Ok. 250 minut (wizjer) / ok. 250 minut (monitor LCD) (norma Camera & Imaging Products Association) ŁADOWANIE WEWNĘTRZNEGO AKUMULATORA TAK POBÓR MOCY (WIZJER) Fotografie: ok. 2,7 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS), Filmy: ok. 3,9 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS) POBÓR MOCY (EKRAN LCD) Fotografie: ok. 2,4 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS), Filmy: ok. 3,9 W (z założonym obiektywem E 18-135mm F3,5-5,6 OSS) ZASILANIE PRZEZ ŁĄCZE USB TAK |
Inne |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY 32 - 104 stopni F / 0 - 40 stopni C |
Wymiary i waga |
WAGA (Z DOSTARCZONYM AKUMULATOREM I KARTĄ PAMIĘCI) Ok. 503 g WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) Około 120 × 66,9 × 69,3 mm, około 120 × 66,9 × 59,0 mm (od uchwytu do monitora), około 4 3/4 × 2 3/4 × 2 3/8 cala, ok. 4 3/4 × 2 3/4 × 2 3/8 cala (od uchwytu do monitora) |
Koncepcja One Mount otwiera dostęp do najbardziej zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu Sony poprzez uniwersalny system mocowania typu E, łączący uniwersalne korpusy z obiektywami, format pełnoklatkowy z APS-C, fotografie z filmami i amatorów z zawodowcami.
Kompaktowy i lekki system mocowania typu E łączy formaty APS-C i pełnoklatkowy, aparaty bezlusterkowe α i kamery profesjonalne, proste urządzenia ze sprzętem wysokiej klasy. Umożliwia użycie obiektywów do pełnej klatki na korpusach APS-C, a nawet montowanie obiektywów z mocowaniem typu E na kamerach profesjonalnych.
Kompleksowe projektowanie z wykorzystaniem algorytmów z korpusu zapewnia szybką i dokładną pracę systemu AF, szybkość fotografowania i wydajną stabilizację obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna połączona z bardzo wysoką rozdzielczością korpusów gwarantuje wyjątkową ostrość.
Obiektywy z mocowaniem typu E różnią się od innych systemów tym, że uwzględniają specyfikę filmowania. Zaawansowane algorytmy AF i siłowniki gwarantują niezawodne i płynne ustawianie ostrości przez aparat lub kamerę Sony. Osłabiane są typowe problemy, jak niestabilność kąta widzenia czy przesunięcie osi. Ułatwieniem przy filmowaniu jest też bezgłośna regulacja przysłony.
System mocowania typu E otwiera przed fotografami i filmowcami niezliczone możliwości. Pozwala swobodnie przełączać się między formatem APS-C i pełnoklatkowym, nagrywać ujęcia na wideoblog obiektywami do codziennego użytku lub zamontować na kamerze superteleobiektyw w celu sfilmowania dzikiej przyrody.
E PZ 10–20mm F4 G |
SELP1020G |
|
E 15mm F1.4 G |
SEL15F14G |
|
E 11mm F1.8 |
SEL11F18 |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS II |
SEL70200GM2 |
|
FE 14mm F1.8 GM |
SEL14F18GM |
|
FE 24mm F2.8 G |
SEL24F28G |
|
FE 40mm F2.5 G |
SEL40F25G |
|
FE 50mm F1.2 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL50F12GM |
|
FE 35mm F1.4 GM |
SEL35F14GM |
|
FE C 16–35mm T3.1 |
SELC1635G |
|
FE 28–60mm F4–5.6 |
SEL2860 |
|
FE 12–24mm F2.8 GM |
SEL1224GM |
|
FE 20mm F1.8 G |
SEL20F18G |
|
E 16-55mm F2.8 G |
SEL1655G |
|
E 70-350mm F4.5-6.3 G OSS |
SEL70350G |
|
FE 35mm F1.8 |
SEL35F18F |
|
FE 200-600mm F5.6-6.3 G OSS |
SEL200600G |
|
FE 600mm F4 GM OSS |
SEL600F40GM |
|
FE 135mm F1.8 GM |
SEL135F18GM |
|
FE 24mm F1.4 GM |
SEL24F14GM |
|
FE 400mm F2.8 GM OSS |
SEL400F28GM |
|
E 18-135mm F3.5-5.6 OSS |
SEL18135 |
|
FE 24-105mm F4 G OSS |
SEL24105G |
|
FE 12-24mm F4 G |
SEL1224G |
|
FE 16-35mm F2.8 GM |
SEL1635GM |
|
Super teleobiektyw 100-400mm z zoomem G Master |
SEL100400GM |
|
FE 100mm F2.8 STF GM OSS |
SEL100F28GM |
|
FE 85mm F1.8 |
SEL85F18 |
|
E PZ 18–110mm F4 G OSS |
SELP18110G |
|
FE 50mm F2.8 |
SEL50M28 |
|
Planar T* FE 50mm F1.4 ZA |
SEL50F14Z |
|
FE 50mm F1.8 |
SEL50F18F |
|
FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS |
SEL70300G |
|
Telekonwerter 2× |
SEL20TC |
|
Telekonwerter 1,4x |
SEL14TC |
|
FE 70–200mm F2.8 GM OSS |
SEL70200GM |
|
FE 24–70mm F2.8 GM |
SEL2470GM |
|
FE 85mm F1.4 GM |
SEL85F14GM |
|
FE PZ 28–135mm F4 G OSS |
SELP28135G |
|
Vario-Tessar T* FE 16–35mm F4 ZA OSS |
SEL1635Z |
|
SEL28F20/SEL28F20FEC/SEL28F20UWC |
FE 28mm F2 |
|
Distagon T* FE 35mm F1.4 ZA |
SEL35F14Z |
|
FE 24–240mm F3.5–6.3 OSS |
SEL24240 |
|
FE 90mm F2.8 Macro G OSS |
SEL90M28G |
|
FE 70 – 200mm F4 G OSS |
SEL70200G |
|
E 55 – 210mm F4.5-6.3 OSS |
SEL55210 |
|
Vario-Tessar® T* FE 24 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL2470Z |
|
FE 28 – 70mm F3.5-5.6 OSS |
SEL2870 |
|
Sonnar T* FE 35mm F2.8 ZA |
SEL35F28Z |
|
Sonnar T* FE 55 mm F1.8 ZA |
SEL55F18Z |
|
E PZ 18 – 105mm F4 G OSS |
SELP18105G |
|
Vario-Tessar® T* E 16 – 70mm F4 ZA OSS |
SEL1670Z |
|
E PZ 18 — 200mm F3.5-6.3 OSS |
SELP18200 |
|
E 20mm F2.8 |
SEL20F28 |
|
E 35mm F1.8 OSS |
SEL35F18 |
|
E PZ 16 — 50mm F3.5-5.6 OSS |
SELP1650 |
|
E 10 – 18mm F4 OSS |
SEL1018 |
|
E 18–200mm F3.5–6.3 OSS LE |
SEL18200LE |
|
E 50mm F1.8 OSS |
SEL50F18 |
|
Sonnar T* E 24mm F1.8 ZA |
SEL24F18Z |
|
E 30mm F3.5 Macro |
SEL30M35 |
|
E 18 – 55mm F3.5-5.6 OSS |
SEL1855 |
|
E 16mm F2.8 |
SEL16F28 |
|
E 18 – 200mm F3.5-6.3 OSS |
SEL18200 |
|