Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Sigma fp to niezwykle lekki oraz kompaktowy, pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy. Zarówno tył jak i przód aparatu zostały pokryte stopem aluminium aby polepszyć wytrzymałość oraz przewodnictwo ciepła. Idealnie się sprawdza do pracy w ekstremalnym środowisku na długie godziny.
Korpus pokryty odlewanym ciśnieniowo aluminium z przodu i z tyłu zapewnia doskonałą wytrzymałość i odprowadzanie ciepła, utrzymując jednocześnie lekką masę.
L * to mocowanie zoptymalizowane dla bezlusterkowców, charakteryzujące się krótką ogniskową, dużą średnicą i wyjątkową trwałością.
W 2018 r.Leica Camera AG, Panasonic Corporation i SIGMA uruchomiły L-Mount Alliance i ogłosiły, że trzy firmy opracują własne systemy kamer oparte na tym samym standardzie L-Mount. Jako aparat z mocowaniem typu L, SIGMA fp może być używany z różnymi obiektywami z mocowaniem typu L oferowanymi przez Leica i Panasonic, a także z obiektywami SIGMA.
Mocowanie typu L sprawia, że system kamer wykracza poza granice między producentami, oferując niespotykany dotąd poziom skalowalności i możliwości.
Zbiegło się to z ogłoszeniem SIGMA fp, SIGMA ogłosiła trzy nowe obiektywy: 45mm F2.8 DG DN | Contemporary, 35mm F1.2 DG DN | Art, and 14–24mm F2.8 DG DN | Art. Każda z nich, wykorzystując zalety optycznego i mechanicznego projektowania krótkiego tylnego kołnierza, jest unikalnym bezlusterkowym obiektywem o wysokiej wydajności i charakterystycznych cechach.
SIGMA MOUNT CONVERTER MC-21 to konwerter, który umożliwia stosowanie mocowania SIGMA SA i wymiennych obiektywów SIGMA CANON EF w aparatach z mocowaniem L. Zastosowanie MC-21 zwiększa kompatybilność i poszerza wybór aparatów i obiektywów z mocowaniem typu L, co znacznie poprawia skalowalność systemu z mocowaniem typu L.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Format |
||
Rodzaj | Bezlusterkowy aparat cyfrowy z wymiennymi obiektywami | |
Nośniki | Karta pamięci SD /SDHC / SDXC (obsługiwane UHS-II) / Przenośny dysk SSD (połączenie USB 3.0, obsługiwane zasilanie magistrali USB) | |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie L. | |
Czujnik obrazu |
||
Rodzaj | Pełnoklatkowa matryca 35 mm (35,9 mm x 23,10 mm) Bayer CMOS z podświetleniem | |
Efektywne piksele / Całkowita liczba pikseli | koło. 24. 6MP / ok. 25.3MP | |
Proporcje obrazu | 3: 2 | |
System filtrów koloru | Filtr kolorów podstawowych RGB | |
Format zdjęć | RAW (DNG) z kompresją bezstratną 12/14 bitów, JPEG (Exif 2.3), RAW (DNG) + JPEG: nagrywanie jest możliwe | |
Współczynnik kształtu obrazu | [21:9] / [16:9] / [3:2] / [A Size (√2:1)] / [4:3] / [7:6] / [1:1] | |
Rozmiar pliku |
||
RAW | HIGH:6000×4000 (3840x2560) LOW:3008x2000 (1920x1280) *() w trybie DC Clop |
|
JPEG | [21:9] HIGH:6,000×2,576 (3,840×1,648) MED:4,240×1,824 (2,736×1,168) LOW:3,008×1,288 (1,920×824) [3:2] HIGH:6,000×4,000 (3,840×2,560) MED:4,240×2,832 (2,736×1,824) LOW:3,008×2,000 (1,920×1,280) [4:3] HIGH:5,344×4,000 (3,408×2,560) MED:3,776×2,832 (2,416×1,824) LOW:2,672×2,000 (1,712×1,280) [1:1] HIGH:4,000×4,000 (2,560×2,560) MED:2,832×2,832 (1,824×1,824) LOW:2,000×2,000 (1,280×1,280) [16:9] HIGH:6,000×3,376 (3,840×2,160) MED:4,240×2,392 (2,736×1,536) LOW:3,008×1,688 (1,920×1,080) [A Size (√2:1)] HIGH:5,664×4,000 (3,616×2,560) MED:4,000×2,832 (2,560×1,824) LOW:2,832×2,000 (1,808×1,280) [7:6] HIGH:4,672×4,000 (2,992×2,560) MED:3,312×2,832 (2,112×1,824) LOW:2,336×2,000 (1,488×1,280) |
|
Crop | Odpowiada ok. 1,5 x długości ogniskowej obiektywu (w aparatach 35 mm) | |
Color Space | sRGB / Adobe RGB | |
Format nagrywania filmu (nagrywanie wewnętrzne aparatu) |
||
Format filmu | CinemaDNG(8bit / 10bit/ 12bit) / MOV:H.264 (ALL-I/ GOP) | |
Format audio | Liniowy PCM (2 kanały 48 kHz / 16 bitów) | |
Rozdzielczość / liczba klatek na sekundę | 3,840×2,160 (UHD 4K) / 23.98p, 25p, 29.97p, FHD(1,920x1,080) / 23.98p, 25p, 29.97p, 59.94p, 100p, 119.88p |
|
Czas ciągłego nagrywania | Do 2 godzin | |
Limity nośników zapisu Cinema DNG | Karta SD : UHS-II UHD 8 bitów poniżej 25 klatek na sekundę, FHD 12 bitów poniżej 60 klatek na sekundę Przenośny dysk SSD : UHD 12 bitów 24 klatek na sekundę, FHD 12 bitów poniżej 60 klatek na sekundę, FHD 8 bitów poniżej 120 klatek na sekundę | |
Format nagrywania filmu (Wyjście HDMI) |
||
Format filmu | HDMI Loop out „Nagrywanie z zewnętrznego rejestratora: ATOMOS Ninja Inferno, obsługa Blackmagic Video Assist 4K | |
Format audio | Liniowy PCM (2 kanały 48 kHz / 16 bitów) | |
Rozmiar pliku / liczba klatek na sekundę | 3840 × 2160 (UHD 4K) / 4: 2: 2 8bit 29,97p / 25p / 23,98p 1920x1,080 (FHD) / 4: 2: 2 8bit 119,88p / 100p / 59,94p / 50p / 29,97p / 25p / 23,98p |
|
Focus |
||
Tryb automatycznego formatowania / ustawiania ostrości | System detekcji kontrastu, pojedynczy AF, ciągły AF (z funkcją przewidywania obiektów w ruchu), ręczne ustawianie ostrości | |
Odległość pomiaru AF Zakres wykrywania / Tryb AF | -5EV ~ 18EV (F1.4 : ISO100) / Auto, 49-punktowy tryb wyboru, tryb swobodnego ruchu, tryb AF z wykrywaniem twarzy / oczu, tryb śledzenia AF | |
AF Lock | Naciśnij do połowy spust migawki lub przycisk AEL (wymagana zmiana ustawienia) | |
Inne funkcje ustawiania ostrości | AF + MF, asystent MF, przewodnik MF, regulacja ostrości, zwolnienie funkcji ostrości, AF-ON, szybki AF, Pre-AF, AF podczas powiększania obrazu | |
Kontrola ekspozycji |
||
System dozowania | Evaluative, Spot, centralna średnia ważona | |
Zakres pomiaru | -5 ~ 18EV (50 mm F1.4: ISO100) | |
Tryb robienia zdjęć | (P) Program AE (możliwa zmiana programu), (S) Priorytet czasu otwarcia migawki AE, (A) Priorytet przysłony AE, (M) Manualny | |
Tryb filmowania | (P) Program AE, (S) Priorytet czasu otwarcia migawki AE, (A) Priorytet przysłony AE, (M) Manualny | |
Czułość ISO | ISO 100-25600, Rozszerzona czułość ISO 6, 12, 25, 50, 51200, 102400 | |
Kompensacja ekspozycji | ± 5 EV (w krokach co 1/3 stopnia): ± 3 EV podczas nagrywania filmu | |
Blokada AE | Naciśnij do połowy spust migawki lub przycisk AEL (wymagana zmiana ustawień). | |
Wspornik ekspozycji | 3-ramkowa / 5-ramkowa ekspozycja 3 EV (krok 1/3, Standard → Niedoświetlenie → Prześwietlenie) (Sekwencja zmienna) | |
System stabilizacji obrazu |
||
System stabilizacji obrazu | Układ elektroniczny | |
Balans bieli |
||
Ustawienia | 12 rodzajów ( Auto, Auto [Priorytet źródła światła], światło dzienne, cień, zachmurzenie ,światłożarowe, świetlówka, lampa błyskowa, temperatura barwowa, niestandardowe 1, niestandardowe 2, niestandardowe 3 ) |
|
Migawka |
||
Typ migawki | Elektroniczna migawka | |
Czas otwarcia migawki | 30-1 / 8000 sek., Żarówka (maks. 5 minut) | |
Napęd |
||
Tryb | Zdjęcia pojedyncze, Zdjęcia seryjne (H : ok. 18 strzałów / sek. 、 M : ok. 5 zdjęć / s 、 L : ok. 3shots / sec), Samowyzwalacz (2 sek. / 10 sek.), Interwał |
|
Maksymalna liczba klatek | HIGH: 12 klatek, MED: 12 klatek, LOW: 24 klatek | |
Monitor |
||
Typ | Kolorowy monitor LCD TFT Format obrazu 3: 2, 3,15, Ok. 2100000 punktów / Panel dotykowy systemu pojemności elektrostatycznej / Ok. 100% | |
Lampa błyskowa (Zewnętrzna) |
||
Tryb emisji światła | Automatyczna kontrola światła S-TTL, ręczna, bezprzewodowa lampa błyskowa, lampa błyskowa z wieloma emisjami (kiedy należy użyć zewnętrznej lampy błyskowej) | |
Tryb z błyskiem | Redukcja efektu czerwonych oczu / Wolna synchronizacja, synchronizacja drugiej kurtyny | |
Kontrola ekspozycji | Max. ± 3 EV w krokach co 1/3 EV | |
Szybkość strojenia lampy błyskowej | Max. 1 / 30sek. * 1/15 sek. lub mniej przy 14bit |
|
Obsługa zewnętrznego Flasha | Dostępne, gdy zamontowany jest zespół gorącej stopki HU-11 (dostarczany z tym produktem). * S-TTL, obsługa łączności bezprzewodowej, Xcontact |
|
Tryb koloru |
||
Tryb koloru | 12 rodzajów ( standardowy, żywy , neutralny, portret, krajobraz, kino, turkusowy i pomarańczowy, zachód słońca czerwony, leśna zieleń, FOV klasyczny niebieski, FOV klasyczny żółty, monochromatyczny ) |
|
Inne funkcje |
||
Tryb nagrywania | Tryb STILL: FillLight / HDR Tryb CINE: Fotografowanie podczas filmowania / HDR / Wyszukiwarka reżysera |
|
Tryb odtwarzania | STILL: Tryb Tryb rozwijania DNG w aparacie Tryb CINE: Wycinanie zdjęć / zdjęć |
|
Wbudowany mikrofon / głośnik |
||
Rodzaj | Mikrofon stereo, głośnik monofoniczny | |
Język |
||
Język wyświetlania | Angielski / japoński / niemiecki / francuski / hiszpański / włoski / chiński uproszczony /chińskitradycyjny / koreański / rosyjski / holenderski / polski / portugalski / duński / szwedzki / norweski / fiński | |
Interfejs |
||
USB | USB3.1 GEN1 Typ C | |
HDMI | Typ D (Ver.1.4) | |
Release Terminal | Używany również jako zewnętrzny terminal mikrofonu | |
Zewnętrzny mikrofon | Stereo3,5 mm stereo mini jack (obsługa zasilania przez wtyczkę) | |
Wyjście słuchawkowe | Niedostępne | |
Flash-synchro Terminal | Dedykowany terminal (z modułem gorącej stopki HU-11 (dostarczany z tym produktem) zamontowany) | |
Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania |
||
Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania | Opatrzony | |
Źródło prądu |
||
Zasilanie | Li-ion Battery Pack BP-51 *USB power supply available (Gdy zasilanie jest wyłączone) | |
Still images | Około. 280 zdjęć (w 23 ℃ zgodnie ze standardem CIPA) | |
Film | ciągłe nagrywanie | Około. 70 min | |
Wymiary i waga |
||
Wymiary | 112,6 x 69,9 x 45,3 mm | |
Waga | 422 g (łącznie z baterią i kartą SD), 370 g (tylko korpus aparatu) | |
Akcesoria / Akcesoria opcjonalne |
||
Akcesoria | Akumulator litowo-jonowy BP-51, pasek, uchwyt paska, zasilacz sieciowy USB UAC-11, kabel USB (AC) SUC-11, GORĄCE OBUWIE HU-11, osłona korpusu, instrukcja obsługi, gwarancja, naklejka gwarancyjna | |
akcesoria opcjonalne | UCHWYT RĘCZNY HG-11, UCHWYT DUŻYCH DŁONI HG-21, WYŚWIETLACZ WIDOKU LVF-11, PODSTAWA BPL-11, ZWOLNIENIE KABLI CR-41, UCHWYT PODSTAWY BG-11, ZŁĄCZE DC CN-21, ŁADOWARKA BATERII BC-71, ADAPTER AC SAC-7P, ELEKTRONICZNA BŁYSK EF-630, KONWERTER MONTAŻOWY MC-21 |