Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200
      Sony PXW-Z200

      Sony PXW-Z200

      19 765,00 zł
      Brutto
      Produkt na zamówienie
      PRZEDSPRZEDAŻ
      PRZEDSPRZEDAŻ | EAN: 4548736163997 | MPN (kod producenta): PXWZ200B.CEC

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Zawsze wyraźne szczegóły i żywe kolory

        Nagrywaj wspaniały materiał filmowy w jakości 4K HDR, wyróżniający się kolorami, fakturami i szczegółowością. Wydajny, warstwowy przetwornik obrazu CMOS Exmor RS™ typu 1,0″ w kamerze Z200 rejestruje obraz o wysokiej czułości i niskim poziomie szumów z szybkością do 120 kl./s* w rozdzielczości 4K i 240 kl./s w Full HD. Utrwalaj każdy szczegół dzięki odczytowi wszystkich pikseli matrycy i przetwarzaniu obrazu w czasie rzeczywistym przez procesor BIONZ XR™. Zgodność z profilami 709tone i S-Cinetone™ ułatwi dostosowywanie kolorystyki do obrazu kamer Cinema Line i kamer systemowych Sony.

        * Z przycięciem około 23%. Informacje o minimalnych wymaganiach, jakie musi spełniać karta pamięci w celu zapewnienia prawidłowego działania, są podane w Instrukcji obsługi.


        Inteligentne rozwiązania usprawniające zdjęcia

        Nasz zaawansowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję rozpoznaje ludzi, a system Fast Hybrid AF śledzi obiekty i przez cały czas dokładnie utrzymuje na nich ostrość. Elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej pozwala uzyskać najlepszą ekspozycję ujęć w szerokim zakresie warunków oświetlenia, a funkcja Auto ND automatycznie dobiera optymalne naświetlenie.


        Niezawodna strumieniowa transmisja i zestaw łączy przydatny w telewizji

        Niezawodna strumieniowa transmisja i zestaw łączy przydatny w telewizji Wbudowane łącza Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz, używane w połączeniu z portalem C3 Portal (płatnym) lub aplikacją XDCAM Pocket, pozwalają w prosty sposób prowadzić transmisję strumieniową o wysokiej jakości bezpośrednio z kamery. Zdalna obsługa przy użyciu aplikacji Monitor & Control** umożliwia sprawdzanie kompozycji i podgląd zdjęć na smartfonie lub tablecie. Kamera Z200 jest też wyposażona w łącze 12G-SDI, pozwalające przesyłać jednym przewodem czterokrotnie więcej danych niż przez łącze 3G-SDI, a także wejście i wyjście kodu czasowego oraz stosowany w telewizji kodek XAVC (MXF).***

        * W pewnych krajach i regionach mogą obowiązywać ograniczenia w wykorzystaniu pasma 5 GHz.

        ** Aplikacja Monitor & Control dostępna jest bezpłatnie w serwisach Google Play Store i Apple App Store.

        *** Planowana obsługa najwcześniej w czerwcu 2025 r.


        Różne możliwości zapisu nagrań

        Kamera Z200 obsługuje różne formaty zapisu, dostosowane do specyfiki różnych projektów. XAVC (MXF)* zapewnia lepszą zgodność ze stosowanym w produkcjach telewizyjnych kontenerem MXF. Format XAVC S-I zapewnia najwyższą jakość zapisu obrazu 4K (QFHD) z 10-bitowym próbkowaniem koloru 4:2:2. Zapis odbywa się z użyciem wygodnego w postprodukcji kodowania H.264 Intra-Frame. Formaty XAVC HS-L (H.265) i XAVC S-L (H.264) umożliwiają wybór próbkowania 4:2:2 lub 4:2:0, a dzięki kompresji Long GOP wydłużają czas nagrywania i zwiększają efektywność wykorzystania miejsca na dane. Równolegle z plikami o wyższej przepływności można dokonywać nagrań XAVC HS Proxy o przepływności do 16 Mb/s. Te mniejsze pliki proxy umożliwiają montaż i podgląd przed końcową produkcją.

        * Planowana obsługa najwcześniej w czerwcu 2025 r.


        Różne bazowe wyglądy — filmowe i telewizyjne

        Z łatwością nadasz swojemu materiałowi wygląd profesjonalnej produkcji telewizyjnej lub filmowej. Używaj wstępnie zaprogramowanych ustawień S-Cinetone, ITU709, 709tone, HLG Live, HLG Mild lub HLG Natural, a następnie odpowiednio reguluj czerń i inne parametry. Kolorystykę materiału z łatwością dostosujesz do obrazu z innych kamer telewizyjnych Sony i kamer Cinema Line.


        Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1,0″

        Aby zapewnić obraz nieosiągalny przy użyciu kamer kompaktowych, kamera Z200 została wyposażona w duży przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1,0″ o efektywnej rozdzielczości około 14,0 megapikseli. Jego unikatowa struktura — z warstwą pikseli wykonanych w technologii BSI nałożoną na zintegrowane obwody przetwarzania sygnału — umożliwia szybszy odczyt danych i zwiększa ilość światła docierającego do przetwornika, co poprawia działanie w słabym świetle.


        Procesor obrazu BIONZ XR

        Nasz najnowszy, zintegrowany z przetwornikiem obrazu procesor BIONZ XR zapewnia większe klatkaże, szybsze działanie systemu AF, lepsze automatyczne śledzenie balansu bieli (ATW) i efektywniejszą redukcję zakłóceń. Maksymalnie wykorzystuje parametry przetwornika obrazu o wysokiej rozdzielczości i rejestruje najdrobniejsze detale i najsubtelniejsze faktury. Oversampling z rozdzielczości 5K z odczytem wszystkich pikseli przekształca dużą ilość danych o obrazie w znakomite filmy 4K (3840 × 2160) 60p.


        Dokładniejszy balans bieli

        Rozwój procesora BIONZ XR i postęp w dziedzinie sztucznej inteligencji zaowocowały ulepszeniami funkcji automatycznego śledzenia balansu bieli (ATW) w kamerze Z200. Wbudowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję zwiększa dokładność funkcji ATW nawet w trudnym oświetleniu, na przykład podczas filmowania osoby znajdującej się w cieniu.


        Nowa generacja systemu AF z zaawansowanym procesorem AI

        Wyspecjalizowany procesor wykorzystujący sztuczną inteligencję współpracuje z procesorem BIONZ XR, by dzięki technologii pogłębionego uczenia kształtów i postaw ludzi dokładnie rozpoznawać osoby w kadrze. System Fast Hybrid AF pokrywa 81% obrazu, dzięki czemu lepiej wspomaga rozpoznawanie obiektów i śledzenie w czasie rzeczywistym. Kamera Z200 efektywnie śledzi i utrzymuje ostrość obiektów w niemal całym kadrze.


        Automatyczne kadrowanie*

        Po włączeniu funkcji automatycznego kadrowania kamera śledzi rozpoznaną osobę i dostosowuje kadrowanie tak, by zawsze zajmowała ona eksponowane miejsce w kadrze. Uzyskany w ten sposób materiał filmowy może wyglądać tak, jak gdyby nakręcił go operator zmieniający kompozycję, podczas gdy w rzeczywistości kamera była przez cały czas nieruchoma. Operatorzy pracujący bez pomocy innych osób mogą dzięki temu skupić się na swoim rozmówcy, bez potrzeby stałego sprawdzania ustawienia kamery.

        * Obraz 4K jest przycinany, przez co zmniejsza się kąt widzenia.


        Wspaniałe ujęcia w zwolnionym tempie dzięki zapisowi w formacie 4K 120 kl./s*

        Duża szybkość odczytu danych z matrycy Exmor RS umożliwia zapis materiału filmowego o wysokim klatkażu (HFR): do 120 kl./s w przypadku rozdzielczości 4K i 240 kl./s w Full HD. Pozwala to tworzyć ujęcia 4K 30p w 4-krotnie zwolnionym tempie lub 4K 24p w 5-krotnie zwolnionym tempie. Niezależnie od dokonanego twórczego wyboru szybki system AF pomaga utrzymać ostrość głównego motywu. Można też użyć funkcji Slow & Quick Motion**, obsługującej zapis w formatach do 4K 120 kl./s i Full HD 240 kl./s.

        * Z przycięciem około 23%. 100/200 kl./s w trybie PAL. Informacje o minimalnych wymaganiach, jakie musi spełniać karta pamięci w celu zapewnienia prawidłowego działania, są podane w instrukcji obsługi.

        ** W trybie Slow & Quick Motion nie można nagrywać dźwięku.


        20-krotny zoom optyczny

        Jeden zaawansowany obiektyw G Lens™ z elektryczną regulacją 20-krotnego zoomu sprawdzi się zarówno podczas wywiadu w samochodzie, gdy niezbędny jest szeroki kąt widzenia, jak i wykonywaniu ujęć sportowych, wymagających dużego zbliżenia. Zakres zoomu optycznego wynosi 24–480 mm (w przeliczeniu na format pełnoklatkowy). W razie potrzeby można dodatkowo skorzystać z technologii Sony Clear Image Zoom, zwiększającej maksymalny zoom do 30× dla nagrań w rozdzielczości 4K, a do 40× w Full HD. Zoom działa szybko, płynnie i cicho, a maksymalna przysłona zmienia się od F2.8 (szeroki kąt) do F4.5 (zbliżenie).


        Zaawansowana stabilizacja obrazu

        Wbudowana stabilizacja obrazu ogranicza skutki drgań kamery. Tryb Active Mode*, w którym stabilizacja optyczna połączona jest z elektroniczną, nada płynność i stabilność ujęciom z ręki.

        * W trybie Active Mode następuje nieznaczne przycięcie obrazu. Tryb Active Mode nie działa, gdy nagrywanie odbywa się z szybkością od 120 (100) kl./s wzwyż. Dotyczy to również funkcji S&Q.


        Wbudowany elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej

        Płynnie regulowany filtr ND o zmiennej gęstości optycznej umożliwia dostosowanie się do różnych poziomów oświetlenia. Pozwala nastawiać wartości od 1/4ND do 1/128ND przy użyciu pokrętła lub skorzystać z funkcji Auto ND, która sama zatroszczy się o optymalną ekspozycję. Jest to szczególnie przydatne w przypadku szybkiego wychodzenia z budynku na zewnątrz lub odwrotnie.


        Dokładny monitor LCD i wizjer OLED

        Nowy, 3,5-calowy monitor LCD o rozdzielczości około 27,6 mln pikseli wyróżnia się jasnością i wyrazistością obrazu. Pozwala wygodnie podglądać obiekty i ustawiać na nie ostrość. Monitor można odchylić w górę, w dół i do tyłu, co ułatwia dobór dogodnej perspektywy. W zestawie dostarczana jest osłona ekranu LCD, wsuwana w rowki u góry i u dołu monitora. Jej obecność nie przeszkadza w złożeniu monitora.

        Wyraźny, kontrastowy obraz można też podglądać w odcinającym zewnętrzne światło wizjerze OLED typu 0,39″, którego rozdzielczość wynosi około 23,6 mln pikseli.


        Kompaktowa konstrukcja i łatwe przechowywanie

        Po użyciu tej lekkiej kamery można wygodnie złożyć wizjer elektroniczny i panel LCD. Kamera Z200 (samo główne urządzenie) waży około 1,96 kg i ma wymiary 175,6 × 201,3 × 371,1 mm (szer. × wys. × gł.). Po złożeniu wymiary kamery maleją do 175,6 × 175,4 × 285,1 mm (szer. × wys. × gł.)*. Aby dodatkowo zwiększyć poręczność kamery, można zdemontować uchwyt mikrofonu.

        * Bez osłony obiektywu, uchwytu na mikrofon i dużej muszli ocznej.


        Elastyczność w obsłudze

        Kamerę Z200 można obsługiwać na różne sposoby, odpowiednio do własnych upodobań i wymogów organizacji pracy. Obok dwóch niezależnych pierścieni regulacji ostrości/zoomu [1]* znajdują się dwa pokrętła ustawiania przysłony / filtra ND [2]. Pozwala to wygodnie regulować ekspozycję razem z ostrością i zoomem. Na kamerze Z200 znajduje się też 12 przycisków o funkcji definiowanej przez użytkownika: ASSIGN 1–11 [3] i FOCUS PUSH AUTO [4]. Można do nich przypisać niemal każdą funkcję kamery.

        Na kamerze Z200 znajduje się też 12 przycisków o funkcji definiowanej przez użytkownika (ASSIGN 1–11 [3] i FOCUS PUSH AUTO [4]), do których można przypisać niemal każdą funkcję.

        * Przypisanie funkcji regulacji przysłony do pierścienia sterującego będzie możliwe najwcześniej w czerwcu 2025 r.


        Przełącznik AUTO/MANUAL

        Jeśli warunki filmowania niespodziewanie pokrzyżują Ci plany, możesz włączyć automatyczną regulację ustawień i utrzymywać idealną jasność i balans bieli — wystarczy użyć jednego przełącznika. Po przestawieniu go w położenie AUTO kamera automatycznie reguluje ustawienie filtra ND, przysłony, wzmocnienia, czasu otwarcia migawki i balansu bieli.


        Różne bazowe wyglądy — filmowe i telewizyjne

        Z łatwością nadasz swojemu materiałowi wygląd profesjonalnej produkcji telewizyjnej lub filmowej. Używaj wstępnie zaprogramowanych ustawień S-Cinetone, ITU709, 709tone, HLG Live, HLG Mild lub HLG Natural, a następnie odpowiednio reguluj czerń i inne parametry. Kolorystykę materiału z łatwością dostosujesz do obrazu z innych kamer telewizyjnych Sony i kamer Cinema Line.


        Różne możliwości zapisu nagrań

        Kamera Z200 obsługuje różne formaty zapisu, dostosowane do specyfiki różnych projektów. XAVC (MXF)* zapewnia lepszą zgodność ze stosowanym w produkcjach telewizyjnych kontenerem MXF. Format XAVC S-I zapewnia najwyższą jakość zapisu obrazu 4K (QFHD) z 10-bitowym próbkowaniem koloru 4:2:2. Zapis odbywa się z użyciem wygodnego w postprodukcji kodowania H.264 Intra-Frame. Formaty XAVC HS-L (H.265) i XAVC S-L (H.264) umożliwiają wybór próbkowania 4:2:2 lub 4:2:0, a dzięki kompresji Long GOP wydłużają czas nagrywania i zwiększają efektywność wykorzystania miejsca na dane. Równolegle z plikami o wyższej przepływności można dokonywać nagrań XAVC HS Proxy o przepływności do 16 Mb/s. Te mniejsze pliki proxy umożliwiają montaż i podgląd przed końcową produkcją.

        * Planowana obsługa najwcześniej w czerwcu 2025 r.


        Wszechstronna łączność

        Do nagrań proxy i produkcji wielokamerowych można używać wejść i wyjść SDI (12G, 6G, 3G Level A i B oraz HD), a także wejścia i wyjścia kodu czasowego. Podłączanie zewnętrznych urządzeń umożliwiają złącza HDMI typu A, USB Type-C®, LAN, REMOTE i inne.


        Bezprzewodowy podgląd i zdalne sterowanie

        Wbudowane łącza Wi-Fi 2,4 GHz i 5 GHz* umożliwiają zdalne sprawdzanie kompozycji ujęcia przed rozpoczęciem nagrywania, a następnie podgląd obrazu i sterowanie kamerą. Bezpłatna aplikacja Monitor & Control pozwala na użycie szeregu funkcji, takich jak nagrywanie, ustawianie ostrości dotykiem czy regulacja przysłony**.

        * W pewnych regionach mogą obowiązywać ograniczenia w wykorzystaniu pasma 5 GHz

        ** Aplikacja Monitor & Control jest dostępna w serwisach Google Play Store i Apple App Store


        4 kanały dźwięku

        Nagrywaj do czterech kanałów dźwięku, łącząc sygnały wejściowe z gniazd XLR i ze stopki Multi Interface (MI). Poziom dźwięku w dwóch kanałach reguluje się pokrętłami, bez wchodzenia do menu. Szybką, niezawodną i bezproblemową rejestrację nieskazitelnego dźwięku umożliwiają produkty Sony z serii UWP-D wraz z adapterem SMAD-P5.


        Zaprojektowana do strumieniowych transmisji

        Prowadź strumieniowe transmisje bezpośrednio do zgodnych serwisów do streamingu na żywo i serwisów z filmami, używając łącza przewodowego lub Wi-Fi. Protokoły RTMP/RTMPS i SRT pozwalają pojedynczemu operatorowi sprawnie zarządzać całym procesem, od rejestracji po rozpowszechnianie. Dodatkowe aplikacje i technologie dają jeszcze więcej możliwości:

        • Aplikacje Creator’s Cloud for enterprise C3 Portal (płatna)* i XDCAM Pocket wykorzystują opracowaną przez Sony technologię QoS, aby zapewnić wysoką jakość transmisji strumieniowych.
        • Aplikacja Creator’s Cloud for enterprise M2 Live (płatna)* pozwala nadawać/rozpowszechniać obraz z wielu kamer.
        • Przenośny nadajnik do transmisji danych PDT-FP1* umożliwia szybkie, stabilne, ciągłe przesyłanie danych przy wykorzystaniu pasm LTE oraz 5G Sub6 i mmWave.
        • Jednostka do produkcji zdalnej CBK-RPU7 pozwala transmitować obraz o wysokiej jakości z małymi opóźnieniami przez łącze SDI.

        * Dostępność tylko w określonych regionach.


        Łatwe przesyłanie plików

        Pliki źródłowe i proxy można z łatwością przesyłać z karty pamięci do chmury lub na serwer FTP. Po zapisaniu w kamerze danych serwera odbierającego nagrane pliki są przesyłane automatycznie po zatrzymaniu nagrywania. Ujęcia proxy można nawet zapisywać z podziałem na segmenty i kolejno przesyłać w trakcie nagrywania.

        Aplikacja Creator’s Cloud for enterprise C3 Portal (płatna)* ułatwia przesyłanie plików wideo do chmury, dzięki czemu można jeszcze wcześniej poddać je edycji i udostępnić.

        * Dostępność tylko w określonych regionach


        Dwa gniazda na kartę pamięci

        Nagrywaj na dwie karty pamięci równocześnie lub użyj trybu naprzemiennego, aby wykonywać kopie zapasowe materiału. Oba gniazda są zgodne z kartami pamięci CFexpress typu A i SD.


        Niezawodne zasilanie akumulatorowe

        Szybkie ładowanie akumulatorów litowo-jonowych BP-U35, BP-U70 i BP-U100 za pomocą ładowarki BC-U1A lub BC-U2A (akumulatory i ładowarki należy nabyć oddzielnie). Czas ciągłej pracy na akumulatorze BP-U35 wynosi około 90 minut. Tych samych akumulatorów można używać w innych kamerach Sony: PXW-Z280, PXW-Z190 oraz Cinema Line FX9 i FX6.


        Wbudowany wentylator i kanały wentylacyjne

        Wbudowany wentylator i starannie zaprojektowane kanały wentylacyjne zapewniają optymalną temperaturę urządzenia.


        Ułatwienia dostępu

        Funkcja czytnika ekranu* umożliwia odczyt na głos zawartości ekranów menu z wybraną przez użytkownika głośnością i szybkością. Funkcja powiększenia ekranu pozwala powiększać zawartość ekranów nagrywania, odtwarzania i menu w wybranej przez użytkownika skali.

        * Dostępność zależy od regionu i języka.


        Zrównoważony rozwój

        Firma Sony dołożyła starań, by ten produkt mniej oddziaływał na środowisko na wszystkich etapach cyklu życia: od projektowania poprzez łańcuch dostaw, produkcję i pakowanie.



        Zestaw zawiera

        • Osłona obiektywu (1), fabrycznie w kamkorderze
        • Muszla oczna wizjera elektron. (1), fabrycznie w kamkorderze
        • Pilot Remote Commander, na podczerwień (x1)
        • Moduł bezprzewodowej sieci LAN IFU-WLM3 (1)
        • Zestaw stopki (1)
        • Akumulator BP-U30 (1)
        • Ładowarka BC-U1 (1)
        • Kabel zasilania (1)
        • Kabel USB (x1)
        • Kabel połączeniowy audio (1)
        • Pasek na ramię (x1)
        • Bateria litowa (CR2032, rezerwowa) (1), fabrycznie w kamkorderze
        • Bateria litowa (CR2025, do pilota na podczerwień) (1), zamontowana fabrycznie w pilocie
        • Pilot zdalnego sterowania
        • Książeczka gwarancyjna (x1)
        • „Wskazówki wstępne” (1)
        • CD-ROM z „Instrukcją obsługi” (1)
        Sony
        PRZEDSPRZEDAŻ

        Szczegółowe odniesienia

        Typ kamery Kamera wideo z pamięcią SSD
        Waga (tylko główny korpus) Około 1960 g (4 lb 5,1 oz)
        Waga (z akcesoriami i akumulatorem) Około 2400 g (5 lb 4,7 oz)*1
        Wymiary (szer. × wys. × dł.) Około 175,6 × 201,3 × 371,1 mm (7 × 8 × 14 5/8 in)
        Akumulator BP-U35, BP-U70, BP-U100 (możliwość ładowania przez USB typu C)
        Zasilanie Napięcie stałe: 19,5 V
        Normalny pobór mocy Około 20 W
        Maksymalny pobór mocy Około 37 W
        Temperatura pracy 0 do 40℃ (32℉ do 104℉)
        Temperatura przechowywania -20 do 60℃ (-4℉ do 140℉)
        Czas działania akumulatora (ciągłe filmowanie) 90 minut*2
        Format zapisu (obraz) XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264, XAVC HS: MPEG-H HEVC / H.265
        Zakres powiększenia obiektywu 20x
        Ogniskowa f = 7,71–154,21 mm (ekwiwalent 35 mm: 24–480 mm)
        Przysłona F2,8–F4,5
        Zakres ostrości Około 10 mm do ∞
        Średnica filtra 72 mm
        Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS typu 1.0 (13,2 mm × 8,8 mm)
        Liczba pikseli całkowita Około 20,9 MPx
        Liczba pikseli efektywna Maks. około 14,0 MPx*3
        Wbudowany filtr ND Liniowa regulacja ND (od 1/4 ND do 1/128 ND)
        Minimalne oświetlenie 1,2 lx (typ)*4
        Typ migawki Migawka elektroniczna
        Czas otwarcia migawki Od 1/8000 s do 64F
        Tryb Slow & Quick Motion (S&Q) Tak
        Balans bieli 2000 K – 15 000 K
        Wzmocnienie -3 do 36 dB (co 1 dB)
        Wygląd podstawy S-Cinetone, ITU709, 709tone, s709, 709(800%), S-Log3, HLG (Live / Mild / Natural)
        Stabilizacja obrazu Mechanizm i elektroniczna zmiana osi obiektywu (tryby: aktywne/standardowo/nieaktywne)
        Kompensacja obiektywu Zacienienie peryferyjne, aberracja chromatyczna, zniekształcenie
        Czułość ISO Ekwiwalent ISO 250-16000 (przy użyciu SDR Reset), AUTO (ISO 250-16000, możliwość wybrania dolnego i górnego limitu)
        Typ regulacji ostrości Tryb Fast Hybrid AF (automatyczna regulacja ostrości z detekcją fazy / automatyczna regulacja ostrości z detekcją kontrastu)
        Punkt ostrości Maks. 475 punktów (automatyczna regulacja ostrości z detekcją fazy)
        Cel rozpoznawania ostrości Człowiek
        Inne cechy ostrości Czułość przełączania autofokusa na inny obiekt, szybkość przejść autofokusa, autofokus pomocniczy
        Nagrywanie plików proxy Tak
        Clear Image Zoom Około 1,5x (4K), około 2x (HD)
        Wejście audio Gniazdo stereofoniczne minijack 3,5 mm, 3-stykowe XLR (żeńskie) x2
        Stopka Multi Interface Tak (z cyfrowym interfejsem audio)
        Wbudowany mikrofon Stereo
        Gniazdo słuchawek Tak (gniazdo minijack 3,5 mm Stereo)
        Wbudowany głośnik Monofoniczny
        System nagrywania (audio) LPCM 4 kanały (48 kHz, 24 bity)
        Wyjście SDI BNC, 12G-SDI, 6G-SDI, 3G-SDI (Level A / B), HD-SDI
        Wyjście HDMI Złącze HDMI (typ A)
        TC/UB Tak
        Wejście/wyjście kodów czasowych BNC, do wyboru TC IN/OUT
        Wejście genlock Brak
        Złącze Multi Terminal / Micro USB Brak
        Gniazdo USB Tak (zgodne z SuperSpeed USB, 5 Gbit/s (USB 3.2))
        Wejście DC Tak
        Pilot Przewodowy: gniazdo stereofoniczne mini-jack 2,5 mm, Bezprzewodowy: pilot z łącznością Bluetooth
        Przewodowa sieć LAN Tak (1000BASE-T, 100BASE-TX, 10BASE-T)
        Bezprzewodowa sieć LAN (wbudowana) Tak (zgodna z siecią Wi-Fi, IEEE 802.11a/b/g/n/ac (pasmo 2,4 GHz / pasmo 5 GHz))*5*6
        Interfejs komputerowy Pamięć masowa / MTP
        Inna funkcja Funkcja transferu FTP (Przewodowa sieć LAN (USB-LAN), Tethering USB, Wi-Fi)
        Cechy ułatwiające dostęp Powiększenie ekranu, czytnik ekranowy
        Akcesoria w zestawie Zasilacz AC, Przewód zasilania, Ładowarka, Akumulator z możliwością ładowania, Osłona ekranu LCD, Osłona obiektywu, Osłona wizjera, Uchwyt na mikrofon, Zestaw zimnej stopki
        Uwagi *1 W przypadku zamontowania osłony przeciwsłonecznej obiektywu, osłony ekranu LCD, uchwytu na mikrofon, osłony wizjera i BP-U35.* *2 Przy użyciu BP-U35, normalny pobór mocy i czas działania akumulatora mogą się różnić w zależności od warunków użycia.