Blackmagic Ursa Mini PRO 4.6K G2

karta1.jpg

Nowy

Blackmagic Ursa Mini PRO 4.6K G2

28 600,00 zł
Brutto Dostawa w ciągu 3-7 dni.
 Produkt na zamówienie

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!

(81) 825-97-22

(22) 891-13-73

sklep@beiks.pl

Cyfrowa jakość filmu dla każdego projektu

Kamery URSA Mini Pro to „trzy kamery w jednym”, ponieważ łączą wysokiej jakości cyfrową jakość filmu z funkcjami i funkcjami sterowania, których potrzebują nadawcy. Idealnie nadają się do wszelkiego rodzaju prac, od wysokiej klasy filmów fabularnych, programów telewizyjnych i reklam, po filmy niezależne, wiadomości telewizyjne, a nawet studio i produkcję na żywo! Kamery URSA Mini Pro wykraczają poza standardową jakość nadawania Ultra HD, ponieważ zapewniają rozdzielczość 4,6K z 15 stopniami zakresu dynamicznego. Dodatkowo, super szeroka gama kolorów i nauka kolorów Blackmagic Design Generation 4 zapewniają niewiarygodnie dokładne odcienie skóry i oszałamiające, realistyczne kolory, dzięki czemuzawsze rób zdjęcia o jakości kinowej. Super kompaktowy korpus wyposażony jest w elementy sterujące kamerą rozgłoszeniową i zaawansowane oprogramowanie operacyjne, które przyspiesza konfigurację i użytkowanie niż jakakolwiek inna kamera! Niezależnie od tego, czy jesteś na planie, na miejscu, czy podczas strzelania i strzelania, URSA Mini Pro ma jakość obrazu i funkcje, których potrzebujesz, aby pracować nad każdym rodzajem projektu!

projects-md.jpg?_v=1551055939


Znajoma kontrola nadawania

Podobnie jak najlepsze na świecie kamery telewizyjne, URSA Mini Pro 4.6K G2 posiada niezależne elementy sterujące umożliwiające bezpośredni dostęp do najważniejszych ustawień kamery. Przyciski, przełączniki i pokrętła są ułożone w logicznej kolejności, dzięki czemu można je łatwo znaleźć, dotykając podczas korzystania z wizjera. Oznacza to, że będziesz mógł dostosować ustawienia, dodać filtr ND, a nawet zmienić liczbę klatek na sekundę bez konieczności rozkładania ekranu dotykowego lub zdejmowania aparatu z ramienia.

controls-xl.jpg?_v=1550709429


Kinowy czujnik 4.6K

Jeśli chodzi o jakość obrazu, URSA Mini Pro 4.6K G2 działa w wyższej rozdzielczości i zakresie dynamicznym, który znacznie przewyższa tradycyjny film! Otrzymujesz czujnik obrazu 4,6K, który rejestruje do 4608 x 2592 pikseli, czyli więcej niż pełnowymiarowy DCI 4K! Czujnik ma ogromny 15-stopniowy zakres dynamiczny i obsługuje do 3200 ISO, dzięki czemu URSA Mini Pro G2 jest idealny do projektów o wysokim zakresie dynamicznym (HDR). Wbudowane aktywne chłodzenie zapewnia maksymalny zakres dynamiki i niski poziom hałasu, dzięki czemu można uzyskać niewiarygodnie czyste zdjęcia z niesamowitymi szczegółami zarówno w ciemnych cieniach, jak i jasnych obszarach podświetlonych. Ponadto URSA Mini Pro 4.6K G2 obsługuje fotografowanie w wysokiej klatce z prędkością do 300 klatek na sekundę i jeszcze lepszą wierność kolorów!

sensor-xl.jpg?_v=1548987166


Zaawansowana kolorymetria

URSA Mini Pro G2 ma niewiarygodnie szeroką gamę kolorów, która wychwytuje więcej widzialnego spektrum kolorów niż Rec. 2020, który jest znacznie większy niż przestrzeń kolorów kina cyfrowego P3! Technologia przetwarzania kolorów Blackmagic Design Generation 4 służy do przetwarzania surowych danych z czujników, umożliwiając niezwykle bogate odcienie skóry, naturalną reakcję kolorów i ogromny zakres dynamiki. Niezależnie od tego, czy kręcisz hollywoodzki hit, film niezależny, wysokiej klasy reklamę, czy program telewizyjny, połączenie rozdzielczości, dynamiki i kolorów w URSA Mini Pro zapewnia niesamowicie bogate i realistyczne obrazy!

colorimetry-xl.jpg?_v=1533692693


Port rozszerzeń

URSA Mini Pro 4.6K G2 posiada innowacyjny szybki port rozszerzeń USB ‑ C. USB-C szybko staje się standardem we wszystkich nowoczesnych komputerach i urządzeniach. Ogromna przepustowość USB-C umożliwia podłączenie zewnętrznych akcesoriów, takich jak dyski flash i dyski SSD, co znacznie wydłuża czas nagrywania. Może to być ważne podczas robienia wysokiej jakości bezstratnych 12-bitowych obrazów RAW Blackmagic lub obrazów o wysokiej szybkości 300 klatek na sekundę. A co najważniejsze, po zakończeniu fotografowania możesz użyć tego samego napędu do edycji i postprodukcji!

expansion-xl.jpg?_v=1551841094


Wysoce konfigurowalny

Kamery Blackmagic URSA Mini są całkowicie konfigurowalne, dzięki czemu możesz stworzyć platformę zbudowaną specjalnie dla Twojej produkcji! Możesz dodać akcesoria, takie jak Blackmagic URSA Viewfinder, URSA Studio Viewfinder, URSA Mini Shoulder Kit i URSA Mini Mic Mount, lub możesz wybierać spośród setek akcesoriów innych firm. URSA Mini i URSA Mini Pro mają 9 standardowych gwintowanych punktów montażowych ¼ ”na górze i na dole aparatu, dzięki czemu można zamontować go bezpośrednio na statywie, a także dodać akcesoria, takie jak szyny, suwaki, matowe pudełka, mikrofony, pierścienie, baterie i więcej. Niezależnie od tego, czy budujesz platformę filmową, czy wyposażasz aparat na sesję w stylu ENG, URSA Mini ma wszystkie potrzebne punkty mocowania i połączenia!

customizable-md.jpg?_v=1550710450


Wizjer wysokiej rozdzielczości

Opcjonalny wizjer Blackmagic URSA został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do kamer URSA Mini Pro i URSA Mini. Otrzymujesz kolorowy wyświetlacz OLED o wysokiej rozdzielczości 1920 x 1080 w połączeniu z precyzyjną szklaną optyką, regulowaną dioptrią i wbudowanym cyfrowym wykresem ostrości, dzięki czemu za każdym razem uzyskasz idealne ustawienie ostrości. Aby zachować żywotność ekranu OLED, jest wbudowany czujnik, więc OLED włącza się tylko podczas patrzenia przez wizjer. Wizjer Blackmagic URSA jest regulowany, dzięki czemu można go używać zarówno na lewym, jak i na prawym oku. Jest nawet wbudowane rekordowe światło!

viewfinder-md.jpg?_v=1548989985


URSA Blackmagic Wizjer Studio

Wizjer Studio URSA to prawdziwy profesjonalny wizjer dla URSA Mini Pro i URSA Mini. Otrzymujesz jasny 7-calowy ekran z dużymi uchwytami i punktami obrotu o zmiennym napięciu, które pozwalają płynnie regulować pozycję i kąt wizjera, nawet gdy jesteś na żywo. Pokrętła i przyciski sterujące dają bezpośrednią kontrolę nad ustawieniami, dzięki czemu możesz mieć oko na akcję! W połączeniu z oprogramowaniem dla URSA Mini, wizjer Studio URSA zamienia URSA Mini w najlepszą kamerę produkcyjną na żywo! Otrzymujesz wsparcie dla talkback, tally i powrotu programu, a także zdalne sterowanie ostrością, przysłoną, balansem kolorów i więcej - wszystko z poziomu ATEM Switcher!

studio-viewfinder-xl.jpg?_v=1548990257


Profesjonalne połączenia

Blackmagic URSA Mini Pro G2 oferuje wiele połączeń, takich jak wyjście 12G-SDI, wyjście monitorowania HD-SDI, 2 wejścia LANC, zbalansowane audio XLR z zasilaniem fantomowym, wejście kodu czasowego i wejście odniesienia. Z przodu po prawej stronie kamer znajduje się 12-stykowe złącze sterujące Hi-rose do obiektywów rozgłoszeniowych. Istnieje również 4-pinowe wyjście DC XLR i wyjście monitorujące HD-SDI, które znajdują się w idealnej pozycji do podłączenia opcjonalnego wizjera lub monitora. Wyjście 12G-SDI obsługuje wszystkie formaty do 2160p60 za pomocą jednego kabla BNC, a także przełącza się na 6G ‑ SDI lub HD ‑ SDI w zależności od formatu fotografowania.

connections-en-xl.jpg?_v=1533773251


Zaawansowany 12G-SDI

12G-SDI jest niesamowicie 8 razy szybszy niż zwykły HD-SDI, co sprawia, że ​​jest wystarczająco szybki dla wideo Ultra HD z prędkością do 60 klatek na sekundę, w jednym zwykłym kablu SDI! Wysokiej jakości połączenia BNC mają wiele szybkości, dzięki czemu mogą automatycznie przełączać się i współpracować z urządzeniami 6G ‑ SDI, 3G ‑ SDI i zwykłymi urządzeniami HD ‑ SDI. Oznacza to, że kamery URSA Mini Pro i URSA Mini są kompatybilne ze wszystkimi istniejącymi urządzeniami HD i Ultra HD, dzięki czemu możesz podłączyć je do takich urządzeń, jak przełączniki produkcyjne ATEM na żywo, na ustawionych monitorach, pokładach i innych!

advanced-infograph-xl.jpg?_v=1542073561


Profesjonalne audio

URSA Mini Pro G2 ma wbudowany wysokiej jakości mikrofon i profesjonalny rejestrator audio, dzięki czemu nie musisz nosić ze sobą dodatkowego sprzętu dźwiękowego! Użyj wbudowanego mikrofonu stereo, aby nagrywać naturalny dźwięk lokalizacji lub podłącz profesjonalne mikrofony za pomocą dwóch wejść mikrofonowych o szerokim zakresie dynamiki XLR. Złącza XLR mają 48 V przełączanej mocy fantomowej, dzięki czemu możesz podłączyć wszystko, od strzelby po bezprzewodowe klipsy na mikrofonach, aby uchwycić każdy szczegół wydajności. Możesz szybko regulować poziomy za pomocą zewnętrznych pokręteł i monitorować dźwięk za pomocą ekranowych mierników audio.

audio-xl.jpg?_v=1548992830

Cechy
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
karta CF
karta SD (UHS-II)
Intrfejs
12G-SDI
Efektywny rozmiar czujnika 25,34 mm x 14,25 mm (Super35)
Mocowanie obiektywu W zestawie mocowanie EF. Wymienne z opcjonalnymi mocowaniami obiektywów PL, B4 i F.
Kontrola obiektywu Sterowanie elektroniczne za pomocą pinów z mocowaniem EF lub 12-pinowego złącza rozgłoszeniowego dla zgodnych obiektywów
Zakres dynamiczny 15 przystanków.
Rozdzielczość 4608 x 2592, 4608 x 1920 (4,6 K 2,40: 1), 4096 x 2304 (4K 16: 9),
4096 x 2160 (4K DCI),
3840 x 2160 (Ultra HD),
3072 x 2560 (3 K anamorficzny),
2048 x 1152 (2K 16: 9),
2048 x 1080 (2K DCI),
1920 x 1080
Szybkość klatek Maksymalna liczba klatek na sekundę czujnika zależy od rozdzielczości i wybranego kodeka. Obsługiwane częstotliwości wyświetlania projektu 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 i 60 fps.
Szybkość klatek na sekundę Blackmagic RAW 8: 1
4,6K Full - do 120 kl./s
UHD w okienku - do 150 fps
HD w okienku - do 300 fps

ProRes 422 HQ

4,6K Full - do 80 fps
UHD w okienku - do 120 fps
HD w okienku - do 240 fps
Wbudowane filtry ND Czteropozycyjne koło filtra ND z przezroczystym, 2-stop, 4-stop i 6-stop filtry ND.
Wymiary ekranu 4 cale
Typ ekranu Pojemnościowy ekran dotykowy LCD.
Obsługa metadanych Automatycznie wypełniane dane obiektywu z elektronicznych obiektywów PL zgodnych z EF, B4 i i / Technology. Automatyczne nagrywanie ustawień aparatu i danych z listy, takich jak projekt, numer sceny, robienie zdjęć i specjalne notatki.
Sterownica Menu ekranu dotykowego na 4-calowym ekranie. Przyciski do innych elementów sterujących. 2 programowalne klawisze skrótów.
Zegar kodu czasowego Bardzo dokładny zegar z kodem czasowym. Dryf mniej niż 1 klatki co 8 godzin.
Całkowita liczba wejść wideo 1 x SDI
Całkowita liczba wyjść wideo 1 x SDI, 1 x monitorowanie SDI.
Analogowe wejścia audio 2 x analogowe XLR przełączane między mikrofonem, linią i dźwiękiem AES. Obsługa zasilania fantomowego.
Analogowe wyjścia audio 1 x gniazdo słuchawkowe 3,5 mm, obsługuje mikrofon iPhone'a do rozmów.
1 x gniazdo słuchawkowe 3,5 mm, obsługuje mikrofon iPhone'a do rozmów. Tri-Sync / Black Burst / Timecode.
Pilot 2 x wejście LANC 2,5 mm do uruchamiania / zatrzymywania nagrywania, a także sterowanie przysłoną i ostrością za pomocą zgodnych obiektywów.
Interfejs komputerowy USB Type-C 3.1 Gen 1 do nagrywania dysków zewnętrznych i aktualizacji oprogramowania.
Mikrofon Zintegrowany mikrofon stereo.
Wbudowany głośnik 1 x głośnik mono.
Standardy wideo SD brak
Standardy wideo HD 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60, 1080i50, 1080i59.94, 1080i60
Standardy wideo Ultra HD 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60
Zgodność z SDI SMPTE 292M, SMPTE 424 poziom B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2082-1
Próbkowanie dźwięku SDI 48 kHz i 24 bity
Obsługiwane kodeki Blackmagic RAW Constant Bitrate 3: 1,
Blackmagic RAW Constant Bitrate 5: 1,
Blackmagic RAW Constant Bitrate 8: 1,
Blackmagic RAW Constant Bitrate 12: 1,
Blackmagic RAW Constant Quality Q0,
Blackmagic RAW Constant Quality Q5,
Apple ProRes XQ QuickTime, Apple ProRes 444 QuickTime,
Apple ProRes 422 HQ QuickTime, Apple ProRes 422 QuickTime,
Apple ProRes 422 HQ QuickTime, Apple ProRes 422 LT QuickTime i Apple ProRes 422 Proxy QuickTime.
Kontrola zewnętrzna Blackmagic SDI Control Protocol, sterowanie iPad, sterowanie Bluetooth, 2 x 2,5 mm LANC do sterowania obiektywem i nagrywaniem.
Korektor kolorów DaVinci YRGB.
Typ składowania 2 x CFast 2.0
2 karty SD UHS-II
1 x szybki port rozszerzeń USB-C do mediów zewnętrznych.
Formaty nagrywania Blackmagic RAW Q0, Q5, 3: 1, 5: 1, 8: 1 i 12: 1 przy 4608 x 2592, 4608 x 1920, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 3072 x 2560, 2048 x 1152, 2048 x 1080 i 1920 x 1080 z filmem, rozszerzony zakres dynamiki wideo lub wideo.

ProRes przy 4608 x 2592, 4608 x 1920, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 3072 x 2560, 2048 x 1152, 2048 x 1080 i 1920 x 1080 z filmem, rozszerzonym zakresem dynamiki wideo lub wideo.
Zasilacz 1 x zewnętrzny zasilacz 12V. 12-stykowe złącze Molex dla tylnej płyty akumulatora.
Zewnętrzny pobór mocy 1 x 4 pinowy port XLR do zewnętrznego zasilania lub korzystania z baterii.
1 x 12 pinowe złącze Molex na tylnej płycie akumulatora.
Niestandardowa płytka akumulatorowa z mocowaniem V z D-tap + wyjście regulowane 12V z kamery.
Temperatura robocza 0 ° do 40 ° C (32 ° do 104 ° F)
Temperatura przechowywania Od -20 ° do 45 ° C (od -4 ° do 113 ° F)