Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
• Kup i zarejestruj aparat Sony aby otrzymać do 3 voucherów o wartości 450zł każdy na zakup obiektywów promocyjnych Sony. Sprawdź szczegóły promocji.
Wykonany w technologii BSI, pełnoklatkowy przetwornik CMOS Exmor RTM o efektywnej rozdzielczości 10,2 megapiksela umożliwia wyjątkowo szybki odczyt danych, a ponadto odznacza się wysoką czułością i dużym zakresem dynamicznym. Zaawansowana matryca filtra barw zwiększa dokładność reprodukcji kolorów, a umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej pola AF z systemem wykrywania fazy zapewniają stabilność i dokładność pracy systemu AF. Połączenie wszystkich tych cech składa się na niezwykłą jakość obrazu.
Procesor obrazu BIONZ XRTM odznacza się najwyższą w swojej klasie szybkością. Minimalizuje opóźnienia i daje imponujące możliwości przetwarzania w czasie rzeczywistym — między innymi ustawiania ostrości, rozpoznawania obrazów i korygowania ich jakości. Odpowiada też za przesyłanie danych, działanie systemu obsługi i inne funkcje kamery.
Konstrukcja 10,2-megapikselowego, pełnoklatkowego przetwornika optymalizuje sygnał wyjściowy, zapewniając wysoką czułość i niski poziom szumów. Rozszerzając czułość ISO do imponującego poziomu 409 600, można uzyskać akceptowalne obrazy w niemal zupełnej ciemności. Imponujący jest też ponad 15-stopniowy zakres dynamiczny, pozwalający uzyskać piękne, naturalnie wyglądające obrazy bez prześwietlenia świateł. Połączenie wszystkich tych cech oznacza większą swobodę twórczą.
Funkcja „Plik sceny” umożliwia zaawansowaną interpretację kolorów w samej kamerze. Pozwala na wybór różnych wstępnie zaprogramowanych ustawień i na importowanie własnych tabel LUT 3D dostosowanych do specyfiki produkcji lub oczekiwanego stylu. W kamerze zaprogramowane są cztery pliki sceny SDR (S-Cinetone, Standardowy, Fotografia, ITU709) i dwa HDR (HLG Żywy, HLG Naturalny). Z kolei 16 pamięci umożliwia importowanie własnych tabel LUT 3D w celu uzyskania oryginalnego wyglądu obrazu, specyficznego podglądu lub przekształcenia przestrzeni barw.
Dzięki połączeniu szybkiego odczytu danych z przetwornika obrazu z wysoką wydajnością procesora BIONZ XR możliwe jest nagrywanie obrazu 4K (QFHD) z pełnoklatkowej matrycy z szybkością 120 kl./s i automatyką ostrości. Indywidualny odczyt poszczególnych pikseli pozwala utrwalać superszczegółowy obraz 4K (QFHD) nawet przy dużej szybkości klatek i uzyskać w postprodukcji wyraźny film w zwolnionym tempie (do 5 razy w stosunku do rzeczywistego tempa). Dokładny system AF umożliwia nawet nagrywanie w zwolnionym tempie z pięknym efektem bokeh, co dodatkowo rozszerza wachlarz twórczych możliwości.
Udostępnienie profilu wyglądu Sony S-Cinetone, opracowanego pierwotnie do kamer FX9, pozwala uzyskać piękne obrazy w samej kamerze. S-Cinetone jest zoptymalizowany do naturalnej reprodukcji odcieni skóry i środka zakresu barw. Zapewnia przyjemny wygląd prześwietlonych fragmentów, imponujące odwzorowanie obiektu oraz duże możliwości dopasowania obrazów z różnych kamer i przetwarzania w postprodukcji.
Kamera FX6 pozwala na wewnętrzny zapis obrazu filmowego 4K z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 przy wykorzystaniu kompresji Long GOP lub All Intra. Umożliwia to jeszcze dalej idącą korektę kolorystyki i uzyskanie maksymalnego realizmu obrazu HDR przy zachowaniu naturalnego wyglądu przejść tonalnych.
Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log Gamma) oraz szeroka przestrzeń barw BT.2020 umożliwiają nagrywanie ujęć HDR (HLG) przeznaczonych do bezpośredniego wyświetlenia na kompatybilnym telewizorze. Uzyskiwany w ten sposób wierny obraz nie wymaga korekcji kolorystyki i przypomina to, co widzi nieuzbrojone oko. Zawiera dużo szczegółów w ciemnych i jasnych częściach oraz niewiele całkowicie niedoświetlonych lub prześwietlonych fragmentów. Niezwykle realistyczne są zwłaszcza 10-bitowe nagrania, zapewniające dużą szczegółowość i płynność przejść tonalnych. [1] Duża swoboda obróbki obrazu (wymagana korekcja barw) [2] Obraz o wysokiej jakości niewymagający korekcji barw
Kamera umożliwia użycie krzywej gamma S-Log3. Służy ona do poprawy reprodukcji przejść tonalnych w zakresie od cieni do średniej szarości (18%) i pozwala uzyskać przeszło 15-stopniowy zakres dynamiczny. Do wyboru są też dwa ustawienia przestrzeni barw (S-Gamut i S-Gamut3.Cine) ułatwiające dopasowanie kolorystyki materiału filmowego do obrazu z kamer Sony Cinema Line. Jednakowa kolorystyka ułatwia postprodukcję i pozwala wygodnie używać kamery w połączeniu z innymi kamerami i aparatami profesjonalnymi.
Aby ułatwić uzyskanie lepszej jakości obrazu i zwiększyć swobodę przetwarzania materiału w postprodukcji, kamera umożliwia reprodukcję 16-bitowych danych RAW na rejestrator zewnętrzny podłączony do wyjścia SDI. Obraz RAW z matrycy ma rozdzielczość 4096 × 2160 lub 3840 × 2160. Można wybrać 59,94, 50, 29,97, 25, 24 lub 23,98 kl./s.
Podczas nagrywania na wewnętrzny nośnik obsługiwana jest nie tylko kompresja międzyklatkowa Long GOP, lecz również wewnątrzklatkowa (All-Intra) z niezależną kompresją każdej klatki przy dużej przepływności — do 600 Mb/s. Tryb XAVC 4K Intra idealnie nadaje się zatem do utrwalania szybkiego ruchu.
Kamera FX6 współpracuje z akumulatorami z serii BP-U: BP-U35, BP-U70, BP-U100 i BP-U60T. Model BP-U35 zapewnia maksymalną poręczność i mobilność kamery używanej do filmowania z ręki. Akumulator BP-U100 umożliwi pracę przez długi czas, gdy kamera FX6 jest umieszczona na statywie lub zamocowana w inny sposób. Do sprawdzenia poziomu naładowania można użyć przycisku CHECK. Działa on nawet wtedy, gdy do kamery nie jest podłączony akumulator.
System Fast Hybrid AF, wykorzystujący umieszczone w płaszczyźnie ogniskowej czujniki AF z wykrywaniem fazy oraz czujniki AF z wykrywaniem kontrastu, zapewnia precyzyjne i płynne śledzenie szybko poruszających się obiektów nawet w przypadku szerokiego zakresu ruchów i małej głębi ostrości. Jeszcze większą kontrolę nad ostrością zapewniają ustawienia szybkości przejścia AF i czułości zmiany obiektu AF, dodane na życzenie użytkowników profesjonalnych. Użytkownik może przywołać w czasie nagrywania zaprogramowane ustawienia każdego z tych parametrów przez naciśnięcie przycisku własnego.
Podczas filmowania można równolegle zapisywać dwa rodzaje plików: o wyższej przepływności, w formatach takich jak 4K XAVC, oraz pliki proxy HD o małej przepływności. Mniejsze pliki proxy pozwalają wykonać montaż i podgląd przed końcową produkcją. Zmniejszają obciążenie komputera, przyspieszają pracę i zwiększają efektywność. Zapis plików proxy odbywa się w 8-bitowym formacie XAVC L (1920 × 1080, 9 Mb/s, kontener MP4).
Dzięki wbudowanym systemom Real-time Eye AF i Face Detection AF kamera niezawodnie ustawia ostrość na ludzi podczas pracy w nieprzewidywalnych sytuacjach, takich jak nagrywanie filmów dokumentalnych, obsługa imprez czy zastosowania reporterskie. Technologia przetwarzania obrazu w czasie rzeczywistym przez procesor BIONZ XR pozwala automatycznie utrzymywać ostrość na oku nawet na ujęciach z profilu, a także gdy osoba patrzy w górę / w dół lub jest częściowo zasłonięta. Dzięki temu operator może skupić się wyłącznie na kompozycji ujęcia.
Rewolucyjny elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej umożliwia płynną regulację gęstości od 1/4 do 1/128ND, zapewniając niezrównany poziom twórczej kontroli. To unikatowe rozwiązanie Sony pozwala automatycznie lub ręcznie regulować ekspozycję bez zmiany głębi ostrości lub czasu otwarcia migawki. Dzięki niemu można uzyskać idealną ekspozycję nawet przy zmianie otoczenia — na przykład wychodzeniu z budynku na zewnątrz.
Kierując się opiniami użytkowników profesjonalnych, poprawiono szczelność osłony złączy, pokrywy komory na nośniki i wszystkich miejsc łączenia elementów obudowy. Aby zapewnić niezawodną pracę w trudnych warunkach, przeanalizowano też drogi, którymi mogłyby wnikać pył i wilgoć.
Kiedy włączona jest funkcja „Asysta AF”, obrót pierścienia ostrości wyłącza automatykę ostrości, umożliwiając szybki wybór innego obiektu. Udoskonalono także algorytm wyboru twarzy. W rezultacie, gdy włączony jest system Real-time Eye AF lub funkcja wykrywania twarzy, pierścień ostrości może służyć do szybkiego, intuicyjnego wybierania osób z grupy. System AF włącza się z powrotem po zatrzymaniu pierścienia i automatycznie rozpoczyna śledzenie ostatniego obiektu wybranego pierścieniem ostrości.
Montowany na wysięgniku, regulowany w szerokim zakresie kątów 3,5-calowy wyświetlacz LCD (1280 × 720 pikseli) pozwala wygodnie podglądać obraz niezależnie od konfiguracji kamery i kąta filmowania. Do wyboru są trzy punkty montażu na uchwycie i dwa na korpusie. Panel dotykowy umożliwia intuicyjne wybieranie różnych ustawień kamery nawet w przypadku utrudnionego dostępu do elementów sterujących na korpusie.
Aby zapewnić niezawodność w trudnych warunkach, do wykonania góry, przodu i tyłu obudowy oraz górnego uchwytu użyto lekkiego stopu magnezu. Podstawa montażowa ze stopu magnezu odznacza się dużą wytrzymałością i małą wagą, co zwiększa mobilność. Zwiększono też sztywność konstrukcji w sąsiedztwie gniazda obiektywu: zastosowanie sześciu śrub pozwala na stabilne zamocowanie ciężkich obiektywów.
Aby zapewnić niezawodne nagrywanie obrazu z pełnoklatkowej matrycy w zaawansowanych zastosowaniach, na przykład przy wysokich rozdzielczościach i liczbach klatek na sekundę, kamera jest wyposażona w innowacyjny system rozpraszania ciepła. Gruntownie przeprojektowano podstawę montażową, uwzględniając rozmieszczenie wewnętrznych radiatorów i całą ścieżkę przepływu powietrza, od szczelin wentylacyjnych po rozkład elementów na płytce drukowanej. W razie potrzeby cichy wentylator zapewnia wentylację przy ciągłym nagrywaniu w pełnej rozdzielczości. Dzięki odizolowaniu wlatującego i wylatującego powietrza uzyskano dużą odporność na pył i wilgoć.
Mocowany u góry kamery inteligentny uchwyt umożliwia stabilne filmowanie i obsługę, gdy trudno jest używać uchwytu „smart grip” — na przykład podczas zdjęć z małej wysokości. Znajdujące się na nim złącza XLR, uchwyt na mikrofon i cyfrowa stopka Multi Interface (MI) pozwalają na użycie wielu obecnych akcesoriów profesjonalnych. Dwa przyciski programowalne, przycisk wielofunkcyjny i programowalne pokrętło zwiększają ogólną funkcjonalność. Na uchwycie znajduje się także siedem otworów z gwintem 1/4 cala do mocowania akcesoriów. Przewidziano także elementy pozwalające dostosować kamerę do różnych warunków pracy. Należy do nich schowek na zaślepkę ochronną uchwytu w samym uchwycie. Dzięki niemu, montując kamerę w większym systemie, łatwo będzie zaślepić na korpusie otwory po zdjętym uchwycie.
Na górnym uchwycie kamery FX6 znajdują się dwa niezależne wejścia audio: łatwo dostępne złącza XLR do podłączenia zewnętrznych mikrofonów profesjonalnych. Do stopki MI można natomiast podłączać mikrofony bezprzewodowe z serii UWP.
Kamera FX6 jest wyposażona w szereg profesjonalnych interfejsów. Należy do nich niezależne wyjście 12G-SDI (obsługujące sygnały 3G-/6G-SDI) przystosowane do nagrywania 16-bitowego materiału RAW na zewnętrzne urządzenie. Wyjście HDMI służy do podglądu obrazu, złącza sygnału kodu czasowego (TC IN / TC OUT) umożliwiają synchronizację wielu kamer, a łącze SuperSpeed USB-C 5 Gb/s (USB 3.2) pozwala na szybkie przesyłanie danych do komputera.
Profesjonalną organizację pracy w trakcie zdjęć ułatwiają funkcje sieciowe do zdalnego sterowania i przesyłania filmów na serwer FTP. Obsługiwane są sieci bezprzewodowe 5 GHz i 2,4 GHz. Można też skorzystać z połączenia z przewodową siecią Ethernet 1000BASE-T. Należy w tym celu podłączyć przejściówkę USB-Ethernet do portu USB Type-C®, który jest zgodny ze standardem SuperSpeed USB 5 Gb/s (USB 3.2).
Dużą pomocą w produkcjach realizowanych kamerą FX6 są programy Sony Catalyst Browse i Prepare. Kamera FX6 zapisuje metadane dotyczące stabilizacji obrazu, znacznika ujęcia i obrotu kamery. Mogą one ułatwić podgląd materiału i przygotowanie go do montażu w bezpłatnym programie Catalyst Browse lub niedrogim Catalyst Prepare17.
Kamera jest wyposażona w dwa gniazda na nośniki obsługujące zarówno karty CFexpress typu A, jak i karty SDXC/SDHC klasy UHS-I i UHS-II. CFexpress typu A to nowy standard kompaktowych nośników danych odznaczających się dużą prędkością zapisu i odczytu. Pozwalają one nagrywać filmy 4K o dużej przepływności i szybko opróżnić bufor nawet w czasie generowania dużych ilości danych o filmach.
Wymiary i waga |
|
WAGA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) | Około 890 g |
WYMIARY (SZER. × WYS. X GŁ.) (Z DOSTARCZANYMI W ZESTAWIE AKCESORIAMI) | Około 2,59 kg (z wizjerem, pilotem na uchwycie, akumulatorem BP-U35, obiektywem SELP24105G, osłoną obiektywu, górnym uchwytem i uchwytem na mikrofon) |
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) | 114 × 116 × 153 mm (korpus bez wystających elementów) |
Zasilanie |
|
ZASILANIE | Napięcie stałe 19,5 V |
POBÓR MOCY | Około 18,0 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SEL24105G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych) |
Praca |
|
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | Od 0°C do 40°C |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA | Od –20°C do +60°C |
Zasilanie |
|
CZAS PRACY AKUMULATORA | Około 105 minut przy zasilaniu z akumulatora BP-U35 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SEL24105G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych), Około 215 minut przy zasilaniu z akumulatora BP-U70 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SEL24105G, włączony wizjer, bez używania urządzeń zewnętrznych) |
Format zapisu (film) |
|
XAVC INTRA | XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I HD 25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I HD 29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264, XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264 |
XAVC LONG | XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC, XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC, XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC, XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC |
Format zapisu (dźwięk) |
|
FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) | LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały |
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu |
|
XAVC INTRA | XAVC-I DCI4K: 4096 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p, XAVC-I HD: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, XAVC-I QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
XAVC LONG | XAVC-L HD 35: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, XAVC-L HD 50: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, XAVC-L QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
Czas nagrywania/odtwarzania |
|
XAVC INTRA | XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut, XAVC-I DCI4K/QFHD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 71 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut, XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 60 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 29 minut, XAVC-I DCI4K/QFHD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 36 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 17 minut, XAVC-I DCI4K/QFHD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 30 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 15 minut, XAVC-I DCI4K 24p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut, XAVC-I HD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 185 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 91 minut, XAVC-I HD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut, XAVC-I HD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut, XAVC-I HD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut, XAVC-I HD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut |
XAVC LONG | XAVC-L HD 35 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 430 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 210 minut, XAVC-L HD 50 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 320 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 155 minut, XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 170 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 86 minut, XAVC-L QFHD 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 115 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 57 minut |
PROXY AUDIO | XAVC Proxy: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały |
PROXY VIDEO | XAVC Proxy: AVC/H.264 High Profile 4:2:0 Long GOP, VBR 1920 × 1080, 9 Mb/s |
Obiektyw |
|
MOCOWANIE OBIEKTYWU | Mocowanie typu E |
Sekcja kamery |
|
TYP PRZETWORNIKA | Pełnoklatkowy (35 mm), jednoukładowy przetwornik obrazu CMOS |
LICZBA PIKSELI | Około 12,9 megapiksela (ogółem), około 10,2 megapiksela (efektywnie) |
WBUDOWANE FILTRY OPTYCZNE | Przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND) |
CZUŁOŚĆ | ISO 800/12 800 (tryb Cine EI, źródło światła D55) |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI | Od 64F do 1/8000 s |
Zwolnione i przyspieszone tempo |
|
XAVC-I | 4096 × 2160, Od 1 do 60 klatek (59,94/50/29,97/25/24/23,98) |
XAVC-I/L | 1920 x 1080, 1–60, 100, 120, 150, 180, 200, 240 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98), 1–60, 100, 120 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98), 3840 x 2160 |
Balans bieli |
|
TRYBY BALANSU BIELI | Wstępnie zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (2000–15 000K) / ATW |
Ekspozycja |
|
REGULACJA WZMOCNIENIA | Od –3 do 30 dB (co 1 dB), AGC |
Gamma |
|
KRZYWA GAMMA | Tryb SDR: S-Cinetone, Standardowy, Fotografia, ITU709, Tryb HDR: HLG Żywy, HLG Naturalny |
Tolerancja naświetlenia |
|
TOLERANCJA NAŚWIETLENIA | Ponad 15 stopni |
Interfejs |
|
WEJŚCIE TC / WYJŚCIE TC | BNC, do wyboru TC IN/OUT |
WEJŚCIE AUDIO | 3-stykowe XLR (żeńskie) (x2), do wyboru: liniowe / mikrofonowe / mikrofonowe +48 V, Poziom odniesienia mikrofonu: od –30 dBu do –80 dBu |
WYJŚCIE SDI | SDI OUT: BNC, 12G-SDI, 6G-SDI, 3G-SDI (poziom A/B) |
USB | USB Type-C (x1), Multi/Micro-B (x1) |
WYJŚCIE SŁUCHAWKOWE | Mini jack stereo (x1), –16 dBu, 16 Ω |
WYJŚCIE NA GŁOŚNIKI | Monofoniczny |
WEJŚCIE NAPIĘCIA STAŁEGO | Gniazdo zasilania napięciem stałym |
ZDALNE STEROWANIE | Mini jack stereo (⌀2,5 mm) |
WYJŚCIE HDMI | Typu A (x1) |
UCHWYT | Mini jack (⌀3,5 mm / 4 styki) |
Podgląd |
|
IEKRAN LCD | 8,8 cm (typ 3,5"), Około 2,76 mln pikseli |
Wbudowany mikrofon |
|
WBUDOWANY MIKROFON | Stereofoniczny elektretowy mikrofon pojemnościowy (górny uchwyt) (x1), Wszechkierunkowy, monofoniczny, elektretowy mikrofon pojemnościowy (korpus) (x1) |
Nośnik |
|
RODZAJ NOŚNIKA | Gniazdo B może służyć do zapisu danych konfiguracyjnych., Karta CFexpress typu A / SD (x2) |
Wi-Fi/NFC |
|
OBSŁUGIWANY FORMAT | IEEE 802.11 a/b/g/n/ac |
PASMO CZĘSTOTLIWOŚCI | Pasmo 2,4 GHz, Pasmo 5,2/5,3/5,6/5,8 GHz |
BEZPIECZEŃSTWO | WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK |
NFC | Zgodność ze znacznikami NFC Forum typu 3 |
Dostarczane wyposażenie |
|
DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE | Akumulator (1 szt.), Górny uchwyt (1 szt.), Książeczka gwarancyjna (1 szt.), Monitor LCD (1 szt.), Osłona ekranu LCD (1 szt.), Osłona mocowania obiektywu (1 szt.), Pilot na uchwycie (1 szt.), Przewód USB-C (1 szt.), Przewód zasilający (1 szt.), Wskazówki wstępne (1 szt.), Zasilacz sieciowy (1 szt.), Zaślepka złącza górnego uchwytu (1 szt.), Zestaw zimnej stopki (1 szt.), Ładowarka (1 szt.) |