Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Canon przedstawia nowoczesną kamerę filmową Canon EOS C300 Mark II, będącą standardem 4K skierowanym do różnorodnych odbiorców, od pasjonatów filmowania po doświadczonych producentów treści telewizyjnych. Ta wersja wzmocniona, oparta na sukcesie modelu EOS C300, jest wyposażona w dwa najnowsze procesory obrazu DIGIC DV5, profesjonalny kodek i poszerzony zakres tonalny, co czyni ją najbardziej wszechstronną kamerą w serii Cinema EOS.
Solidny, zaawansowany i łatwy w użyciu produkt! Kamera EOS C300 Mark II umożliwia nagrywanie w jakości 4K/Full HD z 15-stopniowym zakresem dynamicznym oraz nagrywanie zewnętrzne RAW, a także obsługuje tryb Canon Log2 — wszystko to pomaga w realizacji twórczej wizji.
Ulepszona matryca CMOS 8,85 MP typu Super 35 mm —zaprojektowana przez firmę Canon specjalnie z myślą o filmowaniu — zapewnia doskonałą jakość obrazu o wysokiej rozdzielczości, który cechuje wysoka czułość, niski poziom szumów i wyjątkowa szczegółowość.
Przetwarzanie z nadpróbkowaniem obrazu HD to zaawansowany algorytm demozaikowania wykorzystywany w przetwarzaniu obrazu, który efektywnie wykorzystuje moc rejestrowania obrazu 4K podczas nagrywania Full HD. Kamera rejestruje obraz w rozdzielczości 4K. Kanały RGB zostają rozdzielone na trzy indywidualne sygnały 4K o rozdzielczości 8 megapikseli, a następnie sygnały 4K RGB są multipleksowane i wewnętrznie skalowane w dół do sygnału Full HD (1920×1080). Ulepsza to postrzeganą rozdzielczość i umożliwia nagrywanie znacznie wyraźniejszych obrazów Full HD.
Oryginalne ustawienie Canon Log jest instalowane we wszystkich kamerach filmowych EOS. Zapewnia zakres dynamiczny do 12 stopni i doskonałe rezultaty przy względnie prostej gradacji.
Canon Log 2 zwiększa zakres dynamiczny do 15 stopni. Ta krzywa jest wysoce zgodna z ugruntowanymi cyklami pracy Cineon i zapewnia maksymalną elastyczność gradacji i wyjątkową skuteczność zachowywania szczegółów ciemnych partii obrazu.
Canon Log 3 oferuje rozszerzony zakres dynamiczny do 14 stopni i charakterystykę względnie łatwej gradacji oryginalnego ustawienia Canon Log z zachowaniem większej ilości szczegółów jasnych partii obrazu.
* Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.
Dzięki procesorowi DIGIC DV5 firmy Canon kamera EOS C300 Mark II ma znacznie większe możliwości przetwarzania danych niż w przypadku poprzedników. Umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości 4K z większą szybkością transmisji bitów, a ponadto obsługuje Canon Log2 Gamma i inne ważne funkcje.
Dzięki znacznemu zwiększeniu szybkości odczytu danych z matrycy uzyskano jeszcze mniejszą ilość zniekształceń przy panoramicznym ruchu kamery. Dzięki temu nawet obiekty w ruchu mają poprawny kształt.
Opcjonalny wizjer EVF-V70 gwarantuje nieprzeciętną jakość obrazu z szeroką gamą kolorów na ekranie OLED o rozdzielczości 1920 × 1080, dzięki czemu świetnie nadaje się do obsługi ważnych projektów 4K. Tryb powiększenia jest bardzo przydatny w przypadku niezwykle ważnej regulacji ostrości, a funkcje zebry pomagają regulować ekspozycję.
Możliwość skonfigurowania czterech przycisków i łatwy w obsłudze joystick menu zapewniają kontrolę, a jednocześnie umożliwiają koncentrowanie się na ujęciu.
Możesz jednocześnie rejestrować zdumiewające obrazy 4K/UHD z prędkością 410 Mb/s (10 bitów) na dwóch wewnętrznych kartach pamięci CFast 2.0™, korzystając ze standardu VPG130, który gwarantuje stałą prędkość zapisu na poziomie co najmniej 130 Mb/s*. Pliki 2K proxy mogą być przechowywane na karcie SD, a nagranie 4K RAW wysyłane do urządzeń zewnętrznych, co gwarantuje efektywną organizację pracy. Wykorzystaj moc przechwytywania obrazu w rozdzielczości 4K podczas nagrywania Full HD i ciesz się znacząco wyraźniejszym obrazem o wysokiej jakości dzięki przetwarzaniu z nadpróbkowaniem obrazu HD.
* Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.
* Firma Canon jest autoryzowanym licencjobiorcą znaku towarowego CFast 2.0™, który może być zarejestrowany w różnych jurysdykcjach.
Kamera EOS C300 Mark II jest wyposażona w innowacyjne funkcje automatyczne, które umożliwiają skupienie się na rejestrowaniu wydarzeń. Należy do nich matryca Dual Pixel CMOS AF cechująca się 80-procentowym obszarem pokrycia w pionie i poziomie, funkcja AF z wykrywaniem twarzy (w przypadku zgodnych obiektywów) i automatyczny balans bieli. Dzięki temu nie przegapisz żadnego ujęcia. System AF został rozszerzony o funkcję wyboru prędkości AF (ze zgodnymi obiektywami) i funkcję śledzenia obiektu AF, które zapewniają bardziej naturalne skupianie ostrości.
Nagrywaj gdziekolwiek i rejestruj nagrania o niskim poziomie szumów w każdej, nawet najbardziej wymagającej sytuacji dzięki szerokim zakresom czułości ISO (do 102 400), która zapewnia większą czułość i niebywałą wydajność przy słabym oświetleniu. Wbudowany filtr ND zwiększa zakres regulacji ekspozycji o 10 stopni (w trybie rozszerzonym) przy jasnym oświetleniu lub w sytuacji, gdy wymagana jest szeroka przysłona.
Kamera EOS C300 Mark II obsługuje dźwięk 24-bitowy LPCM/48 kHz, zapewniając jakość dźwięku lepszą niż płyta CD. Kamera oferuje 4-kanałowe wejście, w tym gniazdo mikrofonu, wewnętrzny mikrofon monofoniczny oraz dwa złącza XLR, które umożliwiają wybór spośród wielu źródeł dźwięku lub ich połączenie skutkujące dźwiękiem z odgłosami tła.
Rozszerz swoje twórcze opcje dzięki dostępności ponad 90 wymiennych obiektywów EF i obiektywów filmowych EF Cinema firmy Canon. Obsługa funkcji servo zoomu zapewnia jeszcze większą uniwersalność filmowania. Mocowanie obiektywu EF może być zmienione na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub mocowanie PL i z powrotem w autoryzowanym punkcie serwisowym.
Nowo opracowany format plików XF-AVC z obsługą 4K można z łatwością zintegrować z istniejącymi cyklami pracy. Jednoczesne nagrywanie plików proxy 2K lub Full HD na kartę SD w tym samym formacie jeszcze bardziej zwiększa wydajność na etapie etapu postprodukcji.
Kamera EOS C300 Mark II udostępnia szeroki zakres gam kolorów, dostosowanych do cyklu pracy i rezultatu końcowego, w tym BT.2020, Canon Cinema Gamut i DCI-P3.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
KAMERA |
|
Matryca | Matryca CMOS typu Super 35 mm |
System | Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) |
Łączna liczba pikseli matrycy | 9,84 megapiksela |
Liczba efektywnych pikseli matrycy | W przybliżeniu 8,85 megapiksela przy rozdzielczości 4096 × 2160/2048 × 1080 |
Około 8,29 megapiksela przy rozdzielczości 3840 × 2160/1920 × 1080 | |
Minimum illumination | Tryb 59,94 Hz: 0,45 luksa (obiektyw f/1,2, czułość ISO 26500, prędkość migawki 1/30) |
Tryb 50,00 Hz: 0,38 luksa (obiektyw f/1,2, czułość ISO 26500, prędkość migawki 1/25) | |
Sensitivity | Tryb 59,94 Hz f/10 (2048 × 1080 / 59,94P, czułość ISO 800, 2000 luksów, odbicie 89,9%) |
Tryb 50 Hz f/11 (2048 × 1080 / 59,94P, czułość ISO 800, 2000 luksów, odbicie 89,9%) | |
S/N Ratio | Tryb 59,94 Hz: 67 dB (standardowo) |
(1920 × 1080/29,97P, bazowa czułość Canon Log2/Log3 ISO 800 (zakres dynamiczny 1600%)) | |
Tryb 50 Hz: 67 dB (standardowo) | |
(1920 × 1080/25P, bazowa czułość Canon Log2/Log3 ISO 800 (zakres dynamiczny 1600%)) | |
Zakres dynamiczny | Do 14 stopni w przypadku Canon Log3, 1600%, ISO 800 lub powyżej |
Do 15 stopni w przypadku Canon Log2, 1600%, ISO 800 lub powyżej | |
Do 12 stopni w przypadku Canon Log / Wide DR: 800%, ISO 400 lub powyżej | |
Rozdzielczość pozioma | Do 1800 linii TV lub więcej w zależności od wybranej rozdzielczości zdjęć i zastosowanego obiektywu. |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Canon EF. Dostępne mocowanie EF z blokadą Cinema Lock i mocowanie PL (opcjonalna aktualizacja) |
Regulacja ogniskowej | Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1.53 |
Rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1.46 | |
Zgodnie z informacjami dla obiektywów EF-S i filmowych obiektywów zmiennoogniskowych Canon | |
Korekcja winietowania | TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu) |
Filtr ND | 6 szklanych filtrów w korpusie kamery: 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni, 8 stopni, 10 stopni¹. Użycie przez korpus, za pomocą sterowania bezprzewodowego lub przy użyciu pilota zdalnego sterowania RC-V100. |
Sterowanie ostrością | Przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) |
Tryb One Shot AF w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku ręcznej regulacji ostrości oraz obiektywów kinowych zmiennoogniskowych, Cine Servo lub stałoogniskowych). | |
Sterowanie przysłoną | Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. Tryb Push AI dostępny w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku obiektywów typu CINEMA) |
1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. | |
Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu. | |
System stabilizacji obrazu | W zależności od zastosowanego obiektywu |
Typ | Podwójny procesor DIGIC DV5 |
NAGRYWANIEM |
|
Nośniki zapisu filmu | Obsługa kart CFast 2.0™ i SD. Możliwość równoczesnego nagrywania na karcie CFast 2.0™ i urządzeniu zewnętrznym. |
Obsługiwany protokół VPG130 dotyczący kart CFast2.0. | |
Czas nagrywania | W zależności od używanej karty i wybranej rozdzielczości/szybkości transmisji danych |
Format pliku nagrania | XF-AVC (Material eXchange Format (MXF)) |
Standard nagrywania | Kompresja wideo: MPEG-4 AVC/H.264 |
Nagrywanie dźwięku: Linear PCM (16-bitowy/24-bitowy, 48 kHz, 4 kanały) | |
Format pliku: XF-AVC (MXF) | |
Szybkość transmisji danych: międzyklatkowa 410/225/220/110 MB/s, Long GOP 50 MB/s | |
Long GOP: 35 lub 24 MB/s (w przypadku nagrywania plików proxy na kartach SD) | |
Format nagrywania: karta CFast 2.0™ | Nagrywanie międzyklatkowe |
Rozdzielczość: 4096 × 2160/3840 × 2160/2048 × 1080/1920 × 1080, konfiguracja sygnału: YCC422, 10-bitowy/(*)RGB444 (12-bitowy/10-bitowy) | |
(*) Tylko w przypadku rozdzielczości 2048 × 1080 lub 1920 × 1080; 29,97P, 23,98P, 25,00P i 24,00P | |
Nagrywanie w trybie Long GOP | |
Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 | |
Konfiguracja sygnału: YCC422, 10-bitowy | |
Format nagrywania: karta SD | Filmy: tylko nagrywanie w trybie Long GOP(*) |
Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 | |
Konfiguracja sygnału: YCC420, 8-bitowy; zdjęcia: JPEG | |
Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 | |
(*) Nagrywanie plików proxy przy użyciu małej szybkości transmisji danych | |
Liczba klatek na sekundę | 59,94 Hz: 59,94i/59,94P/29,97P/23,98P (w zależności od wybranej rozdzielczości) |
50,00 Hz: 50,00i/50,00P/25,00P (w zależności od wybranej rozdzielczości) | |
24 Hz: 24,00P | |
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie | |
59,94Hz: 59,94P | |
2K (2048 × 1080/1920 × 1080), od 1 do 60 kl./s | |
2K CROP(*1) (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s | |
29,97P | |
4K (4096 × 2160/3840 × 2160), od 1 do 30 kl./s | |
2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 60 kl./s** | |
2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** | |
23,98P | |
4K (4096 × 2160/3840 × 2160), maksymalnie 30 kl./s | |
2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** | |
2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** | |
50,00 Hz | |
50,00P | |
2K (2048 × 1080/1920 × 1080), od 1 do 50 kl./s | |
2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** | |
25,00P | |
4K (4096 × 2160/3840 × 2160), od 1 do 25 kl./s | |
2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 50 kl./s** | |
2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** | |
24,00Hz | |
4K (4096 × 2160/3840 × 2160), maksymalnie 30 kl./s | |
2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 60 kl./s** | |
2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** | |
Zapis interwałowy | Tak |
Rejestracja klatek | Tak |
Buforowanie (w pamięci podręcznej) | Tak |
Nagrywanie z przełączaniem | Tak |
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) | Tak |
Odwrotne skanowanie | Tak: obydwie opcje/pionowo/poziomo/wyłączone |
Konwersja HD->SD | Nie |
Wewnętrzne przesyłanie danych | Tak. Filmy mogą być kopiowanie wewnętrznie z karty CFast 2.0™ na kartę CFast 2.0™ w trybie nośników. |
Nośniki zapisu zdjęć | Karta SD |
Jakość zdjęć | 2048 × 1080/1920 × 1080 |
SYSTEM |
|
Wymiary | Kolorowy, szeroki ekran LCD o przekątnej 10,1 cm (4 cale), format obraz 16:9 |
Punkty | W przybliżeniu 1,23 mln punktów (854 × RGB × 480), 100% pokrycie |
Regulacja jakości obrazu | Dostępne opcje regulacji luminacji to bardzo wysoka, wysoka i normalna. Inne opcje |
są takie same, jak w przypadku wizjera. | |
Regulowane | Tak |
Monitor kształtu fali | Tak |
Wspomaganie regulacji ostrości | Tak |
Wzmocnienie krawędzi | Tak |
Zebra | Tak |
Znaczniki | Tak |
Wymiary | Organiczny, kolorowy wyświetlacz EL o przekątnej 1,18 cm (0,46 cala), format obrazu 16:9 (panoramiczny) |
Typ | Organiczny LED |
Punkty | W przybliżeniu 1 770 000 punktów (1024 × RGB × 576) |
Regulacja jakości obrazu | Istnieje możliwość zwiększenia jasności, kontrastu, koloru, ostrości i luminancji wizjera (włączone/wyłączone) |
(przy użyciu ustawień menu). | |
Regulowane | Tak |
Soczewka korekcyjna | +2,0 do -5,5 dioptrii |
Wejście audio | Tak: 2 wejścia XLR – monitor, wejście 3,5 mm – korpus kamery |
Wyjście słuchawkowe | Tak: impedancja wyjścia – 50 Ω lub mniej, poziom wyjścia sygnału odniesienia – 50 Ω lub mniej |
Poziom wyjścia sygnału odniesienia od -∞ do -12 dBV (przy obciążeniu 16 Ω i głośności od minimalnej (MIN) do maksymalnej (MAX)) | |
Wyjście wideo/audio | Złącza MON., REC OUT: gniazdo BNC |
Wideo [HD]: SMPTE 292, SMPTE 274; [3G]: SMPTE 424, SMPTE 425 | |
Audio [HD]: SMPTE ST 299-1; [3G]: SMPTE ST 299-2 | |
Impedancja wyjścia – 75 Ω, poziom sygnału wyjściowego – 0,8Vp-p | |
HDMI | Złącze HDMI (typ A) zgodne ze specyfikacjami HDMI. Wyjście wideo/audio |
IEEE 1394 (Firewire) | Nie |
USB | Nie |
Kod czasowy | Gniazdo BNC (wejście/wyjście) |
Genlock | Gniazdo BNC (służy również jako złącze SYNC OUT), poziom sygnału – 1,0 Vp-p, impedancja wejścia – 10 KΩ |
Synch | Gniazdo BNC (służy również jako złącze SYNC OUT), poziom sygnału – 1,0 Vp-p, impedancja wejścia – 10 KΩ |
Wejście/wyjście monitora LCD | Złącze VIDEO, specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe gniazdo) |
Złącze AUDIO, specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe gniazdo) | |
Wyjście komponentowe | Nie |
Złącze AV | Nie |
Wejście DC | Tak |
Złącze pilota zdalnego sterowania | Gniazdo 2,5 mm typu mini jack |
Złącze sterowania bezprzewodowego | Przez opcjonalny adapter Wi-Fi |
Wykresy kolorów | EBU, SMPTE, ARIB |
Kontrolka nagrywania | Tak |
Stopka do podłączania akcesoriów | Tak (stopka typu „cold shoe”, 3 lokalizacje: wierzch korpusu, wierzch uchwytu, front uchwytu) |
FUNKCJE REJESTRACJI |
|
Kontrola ekspozycji i pomiary | Ręczna, Push Auto Iris, Auto Iris (w przypadku zgodnych obiektywów). |
Opcje pomiarów (a) standardowy (pomiar centralne ważony), (b) punktowy, (c) kompensacja oświetlenia z tyłu | |
Korekta ekspozycji | Przyrost o 0,25 od ±0 do ±2,0. |
Tryb Push Auto Iris | Tak (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema) |
Blokada ekspozycji | Przez funkcję Push AI |
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem | Tak |
Czułość ISO | Przyrosty co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400] |
[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). | |
Przyrosty co 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500 | |
3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, | |
[32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] | |
Ustawienie wzmocnienia | Normal (Normalna): [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, |
30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). | |
Fine (Dokładna): można ustawić dowolną wartość od -2 dB do 24 dB z przyrostami co 0,5 dB. | |
Tryby kontroli | Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi |
Czas naświetlania | 59,94 Hz |
Off (Wył.): 59,94(i/P): 1/60/29,98P: 1/30 24,00P 1/24 | |
Speed (Czas otwarcia): 1/1–1/2000 | |
Clear Scan (Krótkie czasy): tryb 59,94 Hz: 23,98 Hz (najmniejsza) do 250,37 Hz; tryb 24,00 Hz: 24,00 Hz (najmniejsza) do 250,37 Hz | |
Uwaga: częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. | |
Slow (Długi czas naświetlania): 59,94(i/P) – 1/4, 1/8, 1/15, 1/30; 29,98P – 1/4, 1/8, 1/15; 24,00P – 1/3, 1/6, 1/12 | |
50,00 Hz | |
Off (Wył.): 50,00(i/P) – 1/50; 25,00P – 1/25 | |
Speed (Czas otwarcia): 1/1–1/2000 | |
Clear Scan (Krótkie czasy): 24,00 Hz (najmniejsza) do 250,40 Hz Uwaga: częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. | |
Slow (Długi czas naświetlania): 50,00(i/P) – 1/3, 1/6, 1/12, 1/25; 25,00P – 1/3, 1/6, 1/12 | |
Kąt migawki | 59,94 Hz/50.00 Hz: 360,00, 240,00, 180,00, 120,00, 90,00, 60,00, 45,00, 30,00, 22,50, 15,00, 11,25 |
Opcje funkcji AF | Zależą od zastosowanych wymiennych obiektywów i trybu wybranego przez użytkownika. Dual Pixel CMOS AF (CMOS AF), funkcja AF oparta na kontraście |
Tryby AF | Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF. |
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy | Tak; priorytet twarzy lub tylko twarze |
Matryca Dual Pixel CMOS AF | Tak. Zgodne ze wszystkimi obiektywami z mocowaniem EF (z wyjątkiem modeli oferujących tylko ręczne ustawianie ostrości) |
Zapisane konfiguracje | 7 zaprogramowanych ustawień: |
Canon Log2: Cinema Gamut, BT.2020, DCI-P3, BT.709 | |
Canon Log, Canon Log3 | |
BT.2020, BT.709 | |
Nośnik zapisu | Karta wewnętrzna lub SD |
Opcje ustawień gamma | Canon Log / Canon Log2 / Canon Log3 / Wide DR / EOS standardowe normalne 1 (STANDARD) / normalne 2 (4,0x) / normalne 3 (BT.709) |
Normalne: 4 (5,0x) | |
Ustawienia przestrzeni kolorów | Cinema Gamut/BT.2020 Gamut/DCI-P3 Gamut/BT.709 Gamut |
Ustawienia matrycy kolorów | Neutralna/kamera produkcyjna/filmowa EOS (oryginalne)/wideo/EOS (standardowe)/WYŁĄCZONE |
Ustawienia możliwe do dostosowania i chronione | Tak |
Poziom gamma czerni | Tak |
Nasycenie ciemnych obszarów | Tak |
Punkt przegięcia | Tak |
Ostrość | Tak |
Redukcja szumów | Tak |
Szczegółowość odwzorowania skóry | Tak |
Selektywna redukcja szumów | Tak |
Matryca kolorów | Tak |
Balans bieli | Tak |
Korekcja kolorów | Tak |
Poziom ustawienia | Tak |
Naciśnięcie | Tak |
Automatyczny | Tak |
Ograniczenie 100% IRE | Tak |
Zakres (w kelwinach) | 2000 K do 15 000 K; interwały: 100 K, domyślnie 5500 K |
Zaprogramowane ustawienia | Światło dzienne/żarówki |
Przesunięcie balansu bieli | Tak, -9 do +9 (w przypadku wybrania zaprogramowanego ustawienia Światło dzienne lub Żarówki) |
Regulacja balansu czerni | Tak |
System zliczania | Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (w trybie NTSC dostępny system Drop frame) |
Ustawienie wartości początkowej | Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie |
Nagrywanie | Liniowe kodowanie PCM (16-bitowe / 24-bitowe, 48 kHz, 4 kanały (nagrywanie MXF)) |
Sterowanie | Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne |
Osłabienie mikrofonu | Tak |
Miernik poziomu mikrofonu | Tak |
AKCESORIA |
|
Dołączone | Monitor, uchwyt, podpórka kciuka, dodatek WFT, podstawa adaptera statywu, muszla oczna, zaślepka kolorowego wizjera, pasek na ramię |
Ładowarka CG-10, zasilacz CA-A10, kabel zasilacza, akumulator BP-A30, klucz sześciokątny, zestaw śrub sześciokątnych | |
Kabel UN-5 (X2), bateria litowa CR2025, uchwyt | |
Typ akumulatora | BP-A30 (dołączony), BP-A60 (opcjonalny) |
Wejście zasilania | 14,4 V DC (akumulator), 16,7 V DC (złącze DC IN) |
Pobór prądu | 19,2 W (4096 × 2160 / 3840 × 2160, 410 Mb/s / 25P); 20,5 W (2048 × 1080 / 1920 × 1080, 310 Mb/s 50P) – w przybliżeniu |
Czas nagrywania | Dostarczany w zestawie BP-A30 (3100 mAh): do 130 min |
Opcjonalny BP-A60 (6200 mAh): do 270 min | |
(nagrywanie w formacie 4K, 410 Mb/s, 25,00P) | |
INNE |
|
Wymiary | W przybliżeniu 149 × 183 × 183 mm (model C300 Mark II + podpórka kciuka) |
W przybliżeniu 190 × 183 × 187 mm (model C300 Mark II + uchwyt) | |
W przybliżeniu 190 × 265 × 226 mm | |
(C300 Mark II + uchwyt + wspornik + moduł uchwytu) | |
W przybliżeniu 190 × 307 × 362 mm | |
(C300 Mark II + uchwyt + wspornik + moduł uchwytu + moduł monitora) | |
Odłączany uchwyt | Tak |
Waga (sama kamera) | Mocowanie typu EF: 1770 g Mocowanie typu PL: 2000 g Mocowanie typu EF z blokadą Cinema Lock: 1850 g |
Waga (wyposażona) | Mocowanie typu EF: 3435 g z akumulatorem dostarczanym w zestawie |
Zakres temperatury pracy | W przybliżeniu 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85% |
W przybliżeniu -5°C do 45°C; wilgotność względna: 60% |