Blackmagic Design URSA Broadcast G2
      Blackmagic Design URSA Broadcast G2
      Blackmagic Design URSA Broadcast G2
      Blackmagic Design URSA Broadcast G2
      Blackmagic Design URSA Broadcast G2

      Blackmagic Design URSA Broadcast G2

      19 995,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      044270 | EAN: 9338716007435 | MPN (kod producenta): CINEURSAMWC6KG2

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Kamera Blackmagic Design URSA Broadcast G2

        Nowa Blackmagic URSA Broadcast G2 to niesamowicie wydajna kamera przeznaczona dla tradycyjnych i internetowych nadawców. Konstrukcja 3 w 1 pozwala wykorzystać ją jako kamerę produkcyjną 4K, kamerę studyjną 4K lub cyfrową kamerę filmową 6K. Można nagrywać na popularnych kartach SD, UHS-II i CFast 2.0 lub na zewnętrznych dyskach USB, używając typowych formatów plików, takich jak H.265, ProRes i Blackmagic RAW, Pozwala też zmienić mocowanie obiektywu. Żadna inna kamera nadawcza nie jest tak uniwersalna.


        Najbardziej uniwersalna kamera nadawcza

        Nowa Blackmagic URSA Broadcast G2 to niesamowicie wydajna kamera przeznaczona dla tradycyjnych i internetowych nadawców. Konstrukcja 3 w 1 pozwala wykorzystać ją jako kamerę produkcyjną 4K, kamerę studyjną 4K lub cyfrową kamerę filmową 6K. To idealne rozwiązanie pozwala nadawcom wykorzystać ich własne obiektywy i akumulatory. Nagrywanie na popularnych kartach SD, UHS-II i CFast 2.0 lub na dyskach USB, w typowych formatach plików, takich jak H.265, ProRes i Blackmagic RAW, zapewnia kompatybilność ze wszystkimi programami do edycji wideo i systemami zarządzania mediami. Pozwala też zmienić mocowanie obiektywu. Żadna inna kamera nadawcza nie jest tak uniwersalna.


        Nadawcza kamera produkcyjna

        URSA Broadcast G2 to doskonałe rozwiązanie dla nadawców – ma kontrolki ENG zlokalizowane wokół kamery, umożliwiające ich dotykowe zlokalizowanie oraz czujnik słabego oświetlenia, który pozwala uzyskać niesamowite ujęcia przy naturalnym oświetleniu. Idealne połączenie do nadawania wiadomości i programów.


        Produkcyjna kamera studyjna

        URSA Broadcast ma zaawansowany korektor kolorów YRGB oraz zdalne sterowanie. Można używać dużych obiektywów studyjnych, B4 ENG lub zmienić mocowanie i użyć dowolnego. Ponadto opcjonalne urządzenia do regulacji ostrości i zoomu Blackmagic pozwalają sterować obiektywem z uchwytów statywu.


        Cyfrowa kamera filmowa

        URSA Broadcast G2 ma zaawansowany cyfrowy sensor filmowy 6K ze zmiennym mocowaniem obiektywu – PL dla cyfrowych obiektywów filmowych lub EF dla fotograficznych. Ponadto wysoki zakres dynamiki, świetna wydajność przy słabym oświetleniu i Blackmagic RAW zapewniają prawdziwie „hollywoodzką” jakość cyfrowej kamery filmowej.


        Nadawanie w cyfrowej jakości filmowej

        Duży sensor 4K oraz kolorymetria Blackmagic 5 generacji oferują tę samą technologię obrazowania co cyfrowe kamery filmowe, pozwalając transmitować w cyfrowej jakości filmowej. Rozdzielczość 6144 x 3456 sensora 6K jest wystarczająco uniwersalna, aby nadawać programy i filmy cyfrowe. Przy obiektywach B4 otrzymujesz obraz sensora 4K do wykorzystania w transmisjach Ultra HD, a po zmianie mocowania obiektywu na PL lub EF, będziesz mógł korzystać z pełnej rozdzielczości sensora 6K dla filmu cyfrowego. 13-stopniowy zakres dynamiki zapewnia ciemniejsze czernie i jaśniejsze biele, idealne do korekcji kolorów. Wykorzystanie filmu cyfrowego w transmisji to rewolucja w jakości obrazu.


        Wyjątkowe rezultaty przy słabym oświetleniu

        Nowa URSA Broadcast oferuje niesamowite rezultaty przy słabym oświetleniu, co pozwala kręcić w naturalnym świetle, a nawet przy świetle księżyca. W zaawansowanych kamerach ISO jest miarą czułości sensora obrazu na światło. Wzmocnienie od -12dB (ISO 100) do +36dB (ISO 25,600) w Blackmagic URSA Broadcast G2 jest optymalne dla redukcji ziarna i szumów na obrazach, przy jednoczesnym zachowaniu pełnego zakresu dynamiki sensora. Podstawową natywną wartością ISO jest 400, które jest idealne do pracy w oświetleniu studyjnym. Dodatkowe wysokie bazowe ISO 3200 jest świetne podczas filmowania w słabo oświetlonych miejscach. Wzmocnienie można ustawić z kamery, z LCD lub zdalnie z miksera za pomocą zdalnego protokołu sterowania kamerą SDI.


        Kompatybilna z obiektywami B4

        URSA Broadcast G2 posiada mocowanie obiektywu nadawczego B4, które obejmuje optykę zaprojektowaną specjalnie do sensora kamery. Pozwala ono używać nowoczesnych obiektywów Ultra HD lub tańszych HD. Starsze obiektywy HD często mają rozdzielczość znacznie przekraczającą HD, oferując świetną jakość w niskiej cenie. Obiektywy B4 są fantastyczne, bo są parafokalne, utrzymując ostry obraz podczas przybliżania i oddalania. To znacznie przyspiesza pracę. Oferuje też w pełni elektroniczne sterowanie obiektywem, umożliwiające regulację ostrości, przysłony i zoomu za pomocą kontrolek kamery lub zdalnie. Dodatkowo, jeśli chcesz używać alternatywnych obiektywów, możesz zmienić mocowanie na PL, EF i inne.


        Wbudowane optyczne filtry ND

        Wbudowane optyczne filtry ND URSA Broadcast G2 posiada wysokiej jakości filtry o neutralnej gęstości (ND), które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła wpadającego do kamery. Filtry o 1/4, 1/16 i 1/64 stopnia zostały zaprojektowane tak, aby pasowały do sensora obrazu i kolorymetrii URSA Broadcast G2, zapewniając dodatkową rozpiętość tonalną i lepszą kolorymetrię. Umożliwia to stosowanie różnych kombinacji przysłony i kąta migawki w różnych sytuacjach. Filtry podczerwieni zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie filtrowały fale optyczne i podczerwone, eliminując zanieczyszczenie podczerwienią. Status filtra na LCD można wyświetlać jako ułamek, liczba lub redukcja stopnia.


        Używaj popularnych nośników i formatów plików

        URSA Broadcast jest zaprojektowana do pracy ze standardowymi formatami plików używanymi przez wszystkie systemy nadawcze i oprogramowanie do edycji. Można nagrywać w ProRes 422 HQ i ProRes 422 do plików QuickTime. Nowy model Blackmagic URSA Broadcast G2 może nawet nagrywać w H.265 oferując niewiarygodnie małe pliki przy współczynnikach kompresji od 60:1 do 285:1 w 10-bitowej jakości nadawczej. Nagrywanie w rewolucyjnym nowym formacie plików Blackmagic RAW pozwala przechwycić i utrwalić jakość danych z sensora kamery. To doskonała gama formatów plików do wszystkich rodzajów przepływów pracy.


        Dwa sloty dla ciągłego nagrywania

        Dwie nagrywarki kart CFast 2.0 i SD/UHS-II pozwalają wybrać nośnik najbardziej odpowiedni dla Ciebie – karty są standardowe, niedrogie i łatwo dostępne. Dwa sloty na nośniki URSA Broadcast umożliwiają ciągłe nagrywanie. Gdy karta się zapełni, nagrywanie jest automatycznie kontynuowane na następnej karcie, więc możesz podmieniać karty podczas nagrywania. Oferuje wystarczającą prędkość, aby nagrywać wysokiej jakości pliki wideo w formatach ProRes i H.265 nawet podczas pracy w Ultra HD przy dużym klatkażu. URSA Broadcast G2 można łatwo zintegrować z istniejącymi systemami nadawczymi. Pozwala też nagrywać 12-bitowe pliki kinowe Blackmagic RAW.


        USB typu C do bezpośredniego nagrywania na dyski zewnętrzne

        USB typu C do bezpośredniego nagrywania na dyski zewnętrzne Blackmagic URSA Broadcast G2 posiada z tyłu kamery szybki port USB typu C, który umożliwia nagrywanie na zewnętrzne dyski lub podłączenie do szerokiej gamy akcesoriów. Po podłączeniu dużego, niedrogiego zewnętrznego dysku flash USB można nagrywać ProRes, H.265, a nawet wysokiej jakości 12-bitowe pliki Blackmagic RAW do późniejszej edycji i korekcji kolorów. Możesz po prostu przenieść dysk do komputera i nie musisz tracić czasu na kopiowanie plików. Dodatkowo port USB zasili każdy podłączony do niego dysk. Można nawet dodać opcjonalne urządzenia do regulacji ostrości i zoomu do pełnego sterowania obiektywem.


        Mocna i lekka magnezowa konstrukcja

        URSA Broadcast G2 posiada supermocny, lekki i doskonale wyważony korpus ze stopu magnezu, zaprojektowany tak, aby był wygodny w użyciu przez cały dzień. Znajome, umieszczone na zewnątrz przełączniki i kontrolki oferują bezpośredni dostęp do najważniejszych ustawień kamery. Kontrolki są logicznie rozmieszczone, co ułatwia ich znalezienie za pomocą dotyku i pozwala regulować ustawienia bez konieczności patrzenia na przyciski. Ma też rozkładany ekran dotykowy do monitorowania, przeglądania statusu kamery i zmiany ustawień za pomocą menu ekranowego. URSA Broadcast G2 posiada też standardowe złącza 12G-SDI, wejścia audio XLR, USB typu C oraz standardowe w branży 4-pinowe złącze nadawcze XLR 12V DC.


        Wbudowany LCD z obsługą dotykową

        Wbudowany LCD z obsługą dotykową Wbudowany rozkładany wyświetlacz LCD pozwala zarówno monitorować, jak i sterować kamerą. Podczas gdy URSA Broadcast G2 posiada wiele fizycznych przycisków i pokręteł, ekran LCD jest sterowany dotykowo i wyświetla status ekranu. Ekran ten ma też wyświetlacz przezierny z najważniejszymi informacjami dotyczącymi filmowania oraz menu wszystkich ustawień kamery, LUTy i własne presety. Ponadto za LCD znajdują się dodatkowe przyciski, a także pokrętła do regulacji poziomu głośności dźwięku. Są nawet programowalne przyciski funkcyjne, którym można przypisać funkcje takie jak zebra, fałszywy kolor, focus peaking, LUTy i wiele innych. Ponadto można zmienić funkcję przypisaną do każdego przycisku w menu ekranowym.


        Zewnętrzny wyświetlacz statusu

        Wyświetlacz statusu jest ekranem LCD o wysokiej widoczności. Jest dobrze widoczny nawet w jasnym świetle. Pokazuje kod czasowy zapisu, zablokowany kod czasowy i sygnał referencyjny kodu czasowego oraz bieżący klatkaż, kąt migawki, aperturę, balans bieli, wzmocnienie i przysłonę. Posiada też wskaźnik poziomu naładowania akumulatora, status zapisu na karcie oraz mierniki do monitorowania poziomu dźwięku. W słabo oświetlonych miejscach można włączyć podświetlenie ekranu i wyłączyć je podczas filmowania na zewnątrz i w jasnym świetle. Dzięki zwiększeniu kontrastu ekran jest czytelny w każdych warunkach.


        Własne LUTy 3D dla filmowej stylizacji

        Cyfrowe kamery filmowe rejestrują logarytmiczną przestrzeń barw, aby zachować zakres dynamiki, co jest przydatne w późniejszej postprodukcji. Jednak podczas przeglądania plików na monitorze mogą one wyglądać na płaskie i wyprane z kolorów. Zastosowanie stylizacji na ekranie dzięki LUTom 3D rozwiązuje ten problem, pozwalając uzyskać wyobrażenie o końcowym wyglądzie obrazów podczas edycji. LUTy mogą być stosowane tymczasowo tylko do monitorowania lub zapisane w plikach Blackmagic RAW do wykorzystania w postprodukcji. URSA Broadcast G2 obsługuje standardowe w branży 17- i 33-punktowe pliki LUT 3D lub pozwala pracować z wbudowanymi LUTami, takimi jak Extended Video, Film to Video, Film to Rec.2020 i innymi.


        Standardowe połączenia w branży telewizyjnej

        Blackmagic URSA Broadcast G2 jest wyposażona w najnowsze technologie i połączenia takie jak 12G-SDI zarówno dla wyjścia wideo, jak i sygnału zwrotnego programu. Połączenia 12G-SDI są wielostrumieniowe i przełączają się między wszystkimi formatami HD i Ultra HD do 2160p60. Pozostałe połączenia obejmują złącze słuchawkowe, USB typu C, zasilane fantomowo zbalansowane audio XLR oraz wejście kodu czasowego/sygnału referencyjnego. Z przodu jest 12-pinowe złącze Hirose do sterowania obiektywem nadawczym, które może też go zasilać. Ponadto, do podłączenia wizjera lub monitora na planie filmowym dostępne jest nawet wyjście monitorujące HD-SDI oraz 4-pinowe nadawcze wyjście zasilania 12V DC XLR.


        Obsługuje dowolny klatkaż nadawczy

        Blackmagic URSA Broadcast G2 może nagrywać super płynne, krystalicznie czyste wideo w zwolnionym tempie niezależnie od rodzaju wydarzenia. Aby nagrywać wideo w zwolnionym tempie, URSA Broadcast obsługuje wyższy nadawczy klatkaż 60 klatek na sekundę, ale może też nagrać go do pliku o niższym klatkażu, aby uzyskać płynny obraz w zwolnionym tempie. Preferowaną szybkość można ustawić w menu ekranowym kamery, a następnie przełączać się między standardową szybkością synchronizacji i spowolnieniem klatkażu za pomocą przycisku HFR z boku kamery. Oznacza to, że możesz mieć ustawiony i gotowy do pracy wyższy klatkaż, dzięki czemu będzie on natychmiast dostępny, gdy akcja staje się ekscytująca.


        Profesjonalne złącza audio i wbudowane mikrofony

        URSA Broadcast G2 ma wbudowany wysokiej jakości mikrofon i profesjonalny rejestrator audio, więc nie jest potrzebny dodatkowy sprzęt nagłaśniający. Możesz korzystać z wbudowanego mikrofonu stereo lub podłączyć zewnętrzne mikrofony. Zasilane fantomowo złącza XLR 48V pozwalają podłączyć wszystko, od shotguna do bezprzewodowych mikrofonów przypinanych. Dzięki opcji łączenia wejść audio w kamerze można podłączyć mikrofony klapowe, które często mają tylko jedno połączenie mono, jeśli chcemy nagrywać z mikrofonu na obu kanałach nagrywanego pliku. URSA Broadcast G2 posiada też pokrętła do regulacji poziomów i mierniki ekranowe, co pozwala przycinać poziomy audio nawet gdy jest na naramiennym rigu.


        Sterowanie kamerą przez SDI

        Wszystkie miksery Blackmagic Design ATEM mogą sterować kamerami za pomocą protokołu zintegrowanego z połączeniami wideo SDI kamery URSA Broadcast G2. Konfiguracja jest łatwa, bo wszystkie miksery ATEM transmitują polecenia sterujące z wyjścia programowego SDI miksera do kamery przez wejście programowe SDI. Mikser może sterować korekcją kolorów, tally i obiektywem wszystkich kamer. Wystarczy wybrać odpowiedni numer kamery i wszystko działa. Oznacza to, że ktoś może zarządzać kolorem i wzmocnieniem obrazu, dzięki czemu operator kamery nie będzie rozpraszany próbami regulacji kamery i będzie mógł skupić się na kadrowaniu ujęć.


        Zmiana mocowania na PL, EF i F

        URSA Broadcast G2 posiada wymienne mocowanie obiektywu, co pozwala łatwo zamienić dołączone mocowanie B4 na mocowanie EF, PL lub nawet F. URSA Broadcast G2 ma już zainstalowane mocowanie B4, z zapasowym mocowaniem EF w zestawie. Oznacza to, że można zmienić mocowanie i stosować tanie obiektywy fotograficzne. Mają one niesamowitą jakość, bo zostały zaprojektowane do fotografii o wysokiej rozdzielczości. Można też zakupić oddzielnie opcjonalne mocowania PL i F. Jeśli kręcisz cyfrowy film, najlepsze będzie mocowanie PL, ponieważ jest najczęściej stosowanym mocowaniem obiektywów kinowych. URSA Broadcast G2 to pojedyncza kamera kompatybilna z praktycznie wszystkimi nowoczesnymi obiektywami.


        Nowoczesna kolorymetria 5 generacji

        Nowa URSA Broadcast G2 ma tę samą kolorymetrię 5 generacji co wysokiej klasy URSA Mini Pro 12K, zapewniając jeszcze lepszą jakość obrazu z zachwycającymi, dokładnymi odcieniami skóry i wiernymi kolorami w każdym ujęciu. Nowa dynamiczna 12-bitowa krzywa gamma przechwytuje większą ilość danych kolorystycznych w podświetleniach i cieniach, zapewniając lepszy wygląd obrazów. Kolorymetria obsługuje też złożone przetwarzanie obrazu Blackmagic RAW, dzięki czemu dane o kolorze i zakresie dynamiki z sensora są zachowywane w postaci metadanych, które można wykorzystać w postprodukcji. Oferuje obrazy, które w naturalny, filmowy sposób reagują na korektę kolorów w postprodukcji w DaVinci Resolve Studio.


        Niesamowita jakość Blackmagic RAW

        Blackmagic RAW to nowy, rewolucyjny format zaprojektowany, aby przechwycić i utrwalić jakość danych z sensora kamery. Zwykłe pliki wideo są poddawane wielu procesom przetwarzania, ryzykując utratę części oryginalnych szczegółów sensora. Blackmagic RAW eliminuje ten problem. Otrzymujesz wspaniałe obrazy o niesamowitej szczegółowości i bogatej kolorystyce w całym procesie postprodukcji. Blackmagic RAW zapisuje też ustawienia kamery jako metadane, dzięki czemu można później zmienić ISO, balans bieli i ekspozycję w DaVinci Resolve. Ponadto pliki są małe i szybkie. Responsywność podczas edycji jest niesamowita. Tylko Blackmagic RAW oferuje najwyższą jakość, najmniejsze pliki i najszybsze reakcje

        Blackmagic Design
        044270

        Szczegółowe odniesienia

        Specyfikacja

        Łącza

        • Wejścia wideo HDMI - 1
        • Wyjścia wideo SDI - 1
        • Wyjścia monitora SDI - 1
        • Prędkość SDI - 1,5G, 3G, 6G, 12G.
        • Analogowe wejścia audio - 2 x XLR przełączane pomiędzy mikrofonem, linią i cyfrowym sygnałem audio AES. Obsługa zasilania fantomowego.
        • Analogowe wyjścia audio - 1 x gniazdo słuchawkowe jack 3,5 mm, obsługuje zestaw słuchawkowy w stylu iPhone dla talkback.
        • Wejścia referencyjne - Tri-Sync/Black Burst/kod czasowy.
        • Sterowanie obiektywem - 1 x 12-pinowe złącze obiektywu nadawczego Hirose
        • Sterowanie zdalne - 1 x wejście LANC 2,5 mm do uruchamiania/zatrzymywania nagrywania oraz sterowania przysłoną i ostrością za pomocą kompatybilnych obiektywów.
        • Interfejs komputera - 1 x USB typu C 3.1 Gen 2 z funkcją dostarczania energii do nagrywania na dysku zewnętrznym i podłączania urządzeń do regulacji ostrości i zoomu Blackmagic. 1 x USB typu C do aktualizacji oprogramowania.

        Audio

        • Mikrofon - Zintegrowany mikrofon stereo.
        • Wbudowany głośnik - 1 x głośnik mono.

        Standardy

        • Standardy wideo SDI - Brak
        • Standardy wideo HD
          1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60 1080i50, 1080i59.94, 1080i60
        • Standardy wideo Ultra HD
          2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60
        • Zgodność SDI
          SMPTE 292M, SMPTE 424M, SMPTE 425M poziom A i B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2081-10, SMPTE 2082-1 i SMPTE 2082-10
        • Próbkowanie audio SDI
          48 kHz i 24 bity

        Multimedia

        • Multimedia
          2 x sloty kart CFast 2.0, 2 x sloty kart SD UHS-II, 1 x port USB typu C 3.1 Gen 2 z funkcją dostarczania energii do nagrywania na nośniki zewnętrzne.
        • Format nośników danych
          Możliwość formatowania nośników do systemów plików ExFAT dla Windows i Mac lub HFS+ dla Mac.

        Obsługiwane kodeki

        • Apple ProRes 422 HQ,
        • Apple ProRes 422,
        • H.265 SDI (10-bit 4:2:2),
        • H.265 High (10-bit 4:2:0),
        • H.265 Medium (10-bit 4:2:0),
        • H.265 Low (10-bit 4:2:0),
        • H.264 SDI (10-bit 4:2:2),
        • H.264 High (8-bit 4:2:0),
        • H.264 Medium (8-bit 4:2:0),
        • H.264 Low (8-bit 4:2:0),
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 3:1,
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1,
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1,
        • Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1,
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q0,
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q1,
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q3,
        • Blackmagic RAW Constant Quality Q5

        Sterowanie zewnętrzne

        • Sterowanie obiektywem za pomocą Blackmagic Zoom Demand i Blackmagic Focus Demand, Blackmagic SDI Control Protocol, sterowanie iPadem przez Bluetooth, 1 x 2,5 mm LANC do sterowania obiektywem i nagrywaniem.

        Korektor koloru

        • DaVinci YRGB.

        Talkback i tally

        • Talkback - Kanały SDI 15/16 i zestaw słuchawkowy iPhone.
        • Lampka Tally Live - Tally na ekranie LCD, wizjerach URSA Viewfinder i URSA Studio Viewfinder

        Funkcje pamięci masowej

        • Rodzaj nośnika pamięci masowej
          2 x CFast 2.0
          2 x karty SD UHS-II
          1 x szybki port USB typu C dla zewnętrznych nośników.
          2,5″ dysk SSD przy użyciu opcjonalnej nagrywarki URSA Mini Recorder
        • Prędkość zapisywania danych
          Częstotliwość zapisu w oparciu o 30 klatek na sekundę.
        • 6144 x 3456 (6K)
          Blackmagic RAW 3:1 - 323 MB/s
          Blackmagic RAW 5:1 - 194 MB/s
          Blackmagic RAW 8:1 - 121 MB/s
          Blackmagic RAW 12:1 - 81 MB/s
          Blackmagic RAW Q0 - 242 to 483 MB/s
          Blackmagic RAW Q1 - 162 to 387 MB/s
          Blackmagic RAW Q3 - 108 to 277 MB/s
          Blackmagic RAW Q5 - 65 to 162 MB/s
        • 6144 x 2560 (6K 2.4:1)
          Blackmagic RAW 3:1 - 240 MB/s
          Blackmagic RAW 5:1 - 144 MB/s
          Blackmagic RAW 8:1 - 90 MB/s
          Blackmagic RAW 12:1 - 60 MB/s
          Blackmagic RAW Q0 - 180 to 359 MB/s
          Blackmagic RAW Q1 - 120 to 287 MB/s
          Blackmagic RAW Q3 - 80 to 205 MB/s
          Blackmagic RAW Q5 - 49 to 120 MB/s
        • 5376 x 3024 (5.3K 16:9)
          Blackmagic RAW 3:1 - 248 MB/s
          Blackmagic RAW 5:1 - 149 MB/s
          Blackmagic RAW 8:1 - 94 MB/s
          Blackmagic RAW 12:1 - 63 MB/s
          Blackmagic RAW Q0 - 186 to 371 MB/s
          Blackmagic RAW Q1 - 125 to 297 MB/s
          Blackmagic RAW Q3 - 84 to 213 MB/s
          Blackmagic RAW Q5 - 51 to 125 MB/s
        • 3728 x 3104 (3.7K 6:5 Anamorficzny)
          Blackmagic RAW 3:1 - 177 MB/s
          Blackmagic RAW 5:1 - 106 MB/s
          Blackmagic RAW 8:1 - 67 MB/s
          Blackmagic RAW 12:1 - 45 MB/s
          Blackmagic RAW Q0 - 133 to 265 MB/s
          Blackmagic RAW Q1 - 89 to 212 MB/s
          Blackmagic RAW Q3 - 60 to 152 MB/s
          Blackmagic RAW Q5 - 36 to 89 MB/s
        • 3840 x 2160 (Ultra HD)
          Apple ProRes 422 HQ - 110 MB/s
          Apple ProRes 422 - 73.6 MB/s
          H.265 SDI - 12.3 MB/s
          H.265 High - 10.8 MB/s
          H.265 Medium - 7.8 MB/s
          H.265 Low - 3.2 MB/s
          Blackmagic RAW 3:1 - 127 MB/s
          Blackmagic RAW 5:1 - 77 MB/s
          Blackmagic RAW 8:1 - 48 MB/s
          Blackmagic RAW 12:1 - 32 MB/s
          Blackmagic RAW Q0 - 96 to 190 MB/s
          Blackmagic RAW Q1 - 64 to 153 MB/s
          Blackmagic RAW Q3 - 43 to 109 MB/s
          Blackmagic RAW Q5 - 26 to 64 MB/s
        • 1920 x 1080
          Apple ProRes 422 HQ - 27.5 MB/s
          Apple ProRes 422 - 18.4 MB/s
          H.264 SDI - 7.0 MB/s
          H.264 High - 5.6 MB/s
          H.264 Medium - 3.2 MB/s
          H.264 Low - 1.8 MB/s
          Blackmagic RAW 3:1 - 19 MB/s
          Blackmagic RAW 5:1 - 12 MB/s
          Blackmagic RAW 8:1 - 7.8 MB/s
          Blackmagic RAW 12:1 - 5.2 MB/s
          Blackmagic RAW Q0 - 23 to 47 MB/s
          Blackmagic RAW Q1 - 16 to 37 MB/s
          Blackmagic RAW Q3 - 10 to 27 MB/s
          Blackmagic RAW Q5 - 6 to 16 MB/s

        Podane częstotliwości zapisu dla parametru stałej jakości są wyłącznie orientacyjne.
        Rzeczywiste częstotliwości zapisu zależy od tematyki obrazu.

        Formaty nagrywania

        • Apple ProRes 3840 x 2160 i 1920 x 1080 z zakresem dynamiki Film, Video lub Extended Video lub niestandardowym LUTem 3D.
          H.265 3840 x 2160 z zakresem dynamiki Film, Video lub Extended Video lub niestandardowym LUTem 3D.
          H.264 1920 x 1080 z zakresem dynamiki Film, Video lub Extended Video lub niestandardowym LUTem 3D.
          Blackmagic RAW Q0, Q1, Q3, Q5, 3:1, 5:1, 8:1 i 12:1 przy 6144 x 3456, 6144 x 2560, 5376 x 3024, 3728 x 3104, 3840 x 2160, 1920 x 1080 zapisane w nieliniowym 12-bit z zakresem dynamiki Film i Extended Video, Video lub niestandardowym LUTem 3D osadzonym w metadanych.

        Wymogi zasilania

        • Zasilanie
          1 x zewnętrzny zasilacz 12V DC 100W z wejściem 100 - 240V AC 50/60Hz IEC C14.
        • Zewnętrzne wejście zasilania
          1 x 4-pinowe wejście XLR 12V DC dla zewnętrznego zasilania sieciowego lub akumulatora.
          1 x 12-pinowe złącze Molex pod tylną płytą akumulatorową.
        • Moc wyjściowa
          +12V 4-pinowe regulowane wyjście XLR z boku kamery
          +12V regulowane wyjście D-Tap na płycie akumulatorowej V-Lock
        • Zasilanie - Mocowanie tylnej kamery kompatybilne ze standardowymi płytami akumulatorowymi V-Mount lub Gold Mount.