Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF
      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF

      Canon EOS C400 kamera wideo 6K, pełna klatka, Canon RF

      39 000,00 zł
      Brutto
      Produkt na zamówienie
      PRZEDSPRZEDAŻ
      PRZEDSPRZEDAŻ - ZAPYTAJ O CZAS DOSTAWY

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Canon EOS C400: Rewolucyjna Kamera do Produkcji Kinowej i Transmisji na Żywo

        Kamera Canon EOS C400 to nowy standard wszechstronności w świecie produkcji filmowej i transmisji na żywo. Wyposażona w pełnoklatkową matrycę BSI 6K oraz 16-stopniowy zakres dynamiczny, umożliwia tworzenie wysokiej jakości materiałów kinowych, transmisji na żywo i produkcji materiałów wirtualnych.

        Dzięki zaawansowanym opcjom sterowania dźwiękiem, w tym 4-kanałowemu nagrywaniu w 24 bitach, zapewnia precyzyjną regulację poziomów i wejść. 18 programowalnych przycisków pozwala na pełną personalizację kamery według własnych potrzeb.

        Kamera obsługuje profesjonalne formaty nagrywania, takie jak Cinema RAW Light, XF-AVC i XF-AVC S / XF-HEVC S MP4, z zaawansowanym przechwytywaniem metadanych i dźwiękiem 4-kanałowym. Dzięki gniazdom SD i CFexpress typu B, możliwe jest jednoczesne nagrywanie plików proxy, co czyni Canon EOS C400 idealnym narzędziem dla profesjonalnych twórców.


        Kluczowe cechy kamery Canon EOS C400:

        • Pełnoklatkowa matryca BSI 6K: Konstrukcja matrycy nowej generacji z podświetleniem tylnym maksymalizuje czułość na światło, co przekłada się na 16-stopniowy zakres dynamiczny
        • Dual Pixel CMOS AF II: System EOS iTR AF X zapewniający ostry autofokus na całej matrycy
        • HDR: Możliwość tworzenia materiałów o dużym zakresie dynamicznym dzięki zapisowi w standardach Canon Log 2 / 3, PQ i HLG
        • Profesjonalne we/wy: Szeroka gama wbudowanych opcji profesjonalnej łączności
        • Potrójna bazowa czułość ISO: Optymalny stosunek sygnału do szumu przy czułości ISO 800 / 3200 / 12800
        • Cinema RAW Light: Wewnętrzny 12-bitowy zapis LT, ST i HQ zapewniający elastyczność w postprodukcji
        • 5-osiowa stabilizacja obrazu: Połączenie elektronicznego i optycznego stabilizatora obrazu zapewnia najbardziej stabilny materiał filmowy
        • Aktywne chłodzenie: Ciche, wydajne chłodzenie umożliwiające długie nagrywanie
        • System mocowania RF: Ulepszona platforma przetwarzania obrazu może być również przystosowalna do mocowania PL i EF
        • XF-HEVC S, XF-AVC S i XF-AVC: Nadpróbkowane 10-bitowe formaty MP4 / MXF 4:2:2 4K ze szczegółowymi metadanymi
        • Dwa gniazda kart: Zapis na kartach CFexpress typu B lub SD UHS-II
        • Solidna i kompaktowa konstrukcja: Uniwersalna konstrukcja z możliwością dostosowania do własnego stylu filmowania

        Pełnoklatkowa matryca BSI 6K

        Rejestruj zapierające dech w piersiach nagrania dzięki najnowocześniejszej matrycy Canon z podświetleniem tylnym (BSI), która zapewnia rozwiązania nowej generacji, potrójną bazową czułość ISO (800 / 3200 / 12800), naturalną reprodukcję kolorów i 16-stopniowy zakres dynamiczny.

        Kamera Canon EOS C400

        Technologia Dual Pixel CMOS AF II z systemem EOS iTR AF X

        Korzystaj ze zaktualizowanej, szybszej technologii automatycznej regulacji ostrości. Wyjątkowo ostre i niezwykle czułe śledzenie twarzy, oczu, głowy, ciała i zwierząt na całej matrycy. Przejmij pełną kontrolę dzięki funkcji rozpoznawania samej twarzy i konfigurowalnym ustawieniom, które ułatwiają zachowanie koncentracji na tym, co ważne.

        Kamera Canon C400

        Profesjonalne formaty nagrywania i duża liczba klatek na sekundę

        Obejmuje to 12-bitowe formaty Cinema RAW Light LT / ST / HQ do 60 kl./s w 6K i 120 kl./s w 4K. 10-bitowy tryb 4:2:2 w rozdzielczości 4K z nadpróbkowaniem jest dostępny poprzez format XF-AVC i udoskonalone formaty XF-AVC S / XF-HEVC S (MP4), które zawierają szczegółowe metadane i struktury nazw plików.

        Canon EOS C400

        Mocowanie RF

        Możesz polegać na najnowocześniejszych obiektywach stałoogniskowych, zmiennoogniskowych i kinowych, które cechują się niezrównanymi parametrami optycznymi, dostarczanymi w czasie rzeczywistym metadanymi obiektywu i niezwykle responsywnymi systemami AF / IS. Adapter Canon ułatwia korzystanie z obiektywów z mocowaniem PL i EF.

        EOS C400

        Rozbudowane opcje połączeń

        Dostępne wejścia/wyjścia, w tym 12G-SDI, 3G-SDI, 2 złącza mini-XLR, mikrofon, pilot, kod czasowy, LENS i Genlock / SYNC / Return. Wbudowany moduł Wi-Fi / Ethernet umożliwia przesyłanie strumieniowe IP w czasie rzeczywistym (SRT / RTSP) i zdalne sterowanie za pośrednictwem protokołu XC. Możliwość rozbudowy za pomocą wielofunkcyjnej stopki firmy Canon.

        Kamera wideo Canon C400

        Przeznaczona do obejmujących wielu kamer produkcji na żywo

        Wejście powrotne i zaawansowane funkcje umożliwiają monitorowanie programowania na żywo oraz zapewniają kompatybilność z obiektywami branżowymi za pośrednictwem 12-stykowego interfejsu obiektywu. Jest to możliwe dzięki akcesoriom z obsługą protokołu XC i aplikacjom na smartfony, takim jak RC-IP1000 i Multi-Camera Control.

        Wideo kamera Canon EOS C400

        Z myślą przyszłości

        Metadane w czasie rzeczywistym dla VP i VFX z obsługą Unreal Engine i After Effects. Genlock i naturalne odwzorowanie kolorów sprawiają, że model EOS C400 doskonale sprawdza się w przypadku ujęć z dużą ilością lamp LED. Z kolei obiektyw Canon RF 5.2mm F2.8L Dual Fisheye umożliwia tworzenie immersyjnych wrażeń VR.

        Kamera wideo

        Zawartość opakowania

        • Korpus EOS C400
        • Rączka
        • Uchwyt kamery (w tym pierścień mocujący)
        • Monitor LCD i moduł montażowy
        • Kabel monitora MC-5U
        • Śruby i uchwyt mikrofonu
        • Dekiel na korpus
        • Haczyk taśmy pomiarowej
        • Klucz imbusowy
        • Akumulator BP-A60N
        • Ładowarka akumulatora CG-A10
        • Zasilacz sieciowy CA-CP300B
        • Instrukcja obsługi
        Canon EOS C400 zestaw

        Canon
        PRZEDSPRZEDAŻ - ZAPYTAJ O CZAS DOSTAWY

        Szczegółowe odniesienia

        Matryca

        Matryca Pełnoklatkowa matryca CMOS z podświetleniem tylnym (BSI)
        Filtr Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
        Tryby matrycy Pełna klatka / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
        Łączna liczba pikseli Około 26,67 megapiksela (6202 × 4300)
        Efektywna liczba pikseli Około 19,05 megapiksela (6008 × 3170): jeśli wybrano rozdzielczość 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080
        Około 17,86 megapiksela (5633 × 3170): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 / 1920 × 1080
        Efektywny rozmiar ekranu matrycy Pełna klatka: 38,4 × 20,2 mm (40,7 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 6000 × 3164 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080
        36,0 × 20,2 mm (38,7 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 / 1920 × 1080
        Zakres dynamiczny Canon Log 2: 1600% / 16 stopni (przy ISO 800)
        Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
        Czułość ISO: 800 / 3200 / 12800

        Procesor obrazu

        Typ DIGIC DV7

        Obiektyw

        Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon RF
        Mocowanie PL za pomocą adaptera mocowania PL-RF
        Mocowanie EF za pomocą adaptera mocowania EF-EOS R
        Współczynnik powiększenia obiektywu Pełna klatka;
        4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,06
        3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,12

        Super 35 mm (wycinek kadru):
        4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,46
        3840 × 2160 lub 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,54

        Super 16 mm (wycinek kadru):
        2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,92
        1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 3,07
        Cyfrowa korekcja obiektywu Korygowanie jasności brzegów
        Korygowanie aberracji chromatycznej
        Korekcja dyfrakcji
        Korygowanie dystorsji (tylko obiektywy RF)
        Filtr szary 2, 4 lub 6 stopni(e) Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
        Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
        Auto Iris
        Obsługa Cooke /i Technology™ Tylko za pomocą adaptera mocowania PL-RF
        Obsługa obiektywów anamorficznych x2,0 / x1,8 / x1,3
        Układ stabilizatora obrazu 5-osiowy łączony stabilizator obrazu IS (optyczny i cyfrowy) z obsługiwanymi obiektywami Cyfrowa, 5-osiowa stabilizacja obrazu dla obiektywów bez stabilizatora obrazu.

        Nagrywanie

        Nośniki do nagrywania wewnętrznego 1 × CFexpress 2.0 (typ B)
        1 × karta SD (SD / SDHC / SDXC)
        Czas nagrywania Cinema RAW Light LT: 6000 × 3164; 576 Mb/s: około 118 min
        Cinema RAW Light ST: 6000 × 3164; 886 Mb/s: około 77 min
        Cinema RAW Light HQ: 6000 × 3164; 1800 Mb/s: około 37 min
        XF-AVC: 4096 × 2160; 500 Mb/s: około 136 min
        XF-AVC S: 4096 × 2160; 500 Mb/s: około 136 min
        XF-HEVC S: 4096 × 2160; 135 Mb/s: około 505 min
        Format nagrywania Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF), XF-AVC S (MP4), XF-HEVC S (MP4)
        Nagrywanie przechodzące Tak
        Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach Tak
        Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach Tak
        Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
        Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
        Tryb 24,00 Hz (24,00p)
        Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa (PAL) Cinema RAW Light 12-bitowy format Cinema RAW Light LT:
        FF / 6000 × 3164 / 50p (1160 Mb/s)
        FF / 6000 × 3164 / 25p (576 Mb/s)
        S35 / 4368 × 2304 / 50p (611 Mb/s)
        S35 / 4368 × 2304 / 25p (306 Mb/s)
        S16 / 2184 × 1152 / 50p (154 Mb/s)
        S16 / 2184 × 1152 / 25p (77 Mb/s)

        12-bitowy format Cinema RAW Light ST:
        FF / 6000 × 3164 / 50p (1780 Mb/s)
        FF / 6000 × 3164 / 25p (886 Mb/s)
        S35 / 4368 × 2304 / 50p (939 Mb/s)
        S35 / 4368 × 2304 / 25p (470 Mb/s)
        S16 / 2184 × 1152 / 50p (236 Mb/s)
        S16 / 2184 × 1152 / 25p (118 Mb/s)

        12-bitowy format Cinema RAW Light HQ:
        FF / 6000 × 3164 / 25p (1800 Mb/s)
        S35 / 4368 × 2304 / 50p (1910 Mb/s)
        S35 / 4368 × 2304 / 25p (954 Mb/s)
        S16 / 2184 × 1152 / 50p (479 Mb/s)
        S16 / 2184 × 1152 / 25p (240 Mb/s)
        Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL / MXF) 10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (1000 / 750 / 500 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (500 / 375 / 250 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (250 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50i (125 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (125 Mb/s)

        10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (250 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (150 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50i (50 / 25 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s)
        Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC S (PAL / MP4) 10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (1000 / 750 / 500 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (500 / 375 / 250 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (250 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (125 Mb/s)

        10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (250 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (150 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s)

        8-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (150 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (100 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (35 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (35 Mb/s)
        Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-HEVC S (PAL / MP4) 10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (225 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (135 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (50 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (50 Mb/s)

        10-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50p (150 Mb/s)
        4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25p (100 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50p (35 Mb/s)
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25p (35 Mb/s)
        Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL) 8-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 (35 / 16 / 9 Mb/s)
        1280 × 720 (6 Mb/s)

        10-bitowy format 4:2:0 (Long GOP):
        2048 × 1080 lub 1920 × 1080 (16 / 9 Mb/s)
        Zwolnione/przyspieszone tempo RAW 6K: do 60 kl./s
        4K: do 120 kl.s
        RAW 4,3 K (wycinek S35): do 100 kl./s
        2K (wycinek S16): do 180 kl./s
        Zapis interwałowy Tak
        Rejestracja klatek Tak
        Buforowanie (w pamięci podręcznej) 3 s
        Cyfrowy telekonwerter 1,5x, 2x, 2,5x, 3x, wył.
        Nośniki zapisu zdjęć Karta SD
        Rozmiar zapisywanych zdjęć 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080

        System

        Typ wyświetlacza Panel dotykowy LCD, 3,5 cala
        Rozdzielczość około 2,76 mln punktów (1280 × RGB × 720)
        Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego Wybór punktu ostrości
        Interfejs ekranu dotykowego do ustawień filmowania
        OSD do filmowania w pionie Tak
        Monitor przebiegów Tak (linia / linia + punkt / prezentacja kanałów RGB / prezentacja kanałów YPrPb)
        Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak (indeks 6 kolorów)
        Wykresy kolorów SMPTE / EBU / ARIB
        Wzmocnienie krawędzi Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
        Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
        Znaczniki Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy / pionowy, siatka, proporcje, obszar bezpieczny i znacznik użytkownika. Możliwość wyboru koloru

        Wizjer elektroniczny (EVF)

        Wbudowany wizjer elektroniczny Nie

        Wejścia/wyjścia

        Wejście audio 2 × 3-stykowe złącze Mini XLR
        1 × gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm
        Wbudowane mikrofony stereofoniczne na korpusie kamery
        Wyjście słuchawkowe 1 gniazdo stereo typu mini jack 3,5 mm
        Wyjście wideo do monitora 1 wyjście 3G-SDI (BNC)
        HDMI 1 złącze HDMI (typ A)
        USB 1 złącze danych USB-C (USB 3.2 1. generacji)
        Wyjście SDI 1 wyjście 12G-SDI (BNC)
        Używanie sygnału kodu czasowego 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (wejście/wyjście)
        Genlock 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Sync i Return)
        Synchronizacja 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Genlock i Return)
        Wejście DC 12 V (4-stykowe złącze XLR / 11,5-20 V)
        Wielofunkcyjna stopka do podłączania akcesoriów Tak (przez korpus kamery lub górny uchwyt)
        Złącze zdalnego sterowania 1 gniazdo stereo typu minijack 2,5 mm
        Złącze obiektywu 1 × 12-stykowe gniazdo typu jack
        Złącze Ethernet 1 złącze RJ45 (zgodne z 1000BASE-T)
        Uchwyt 1 złącze USB-C (tylko dla dostarczonego uchwytu ręcznego)
        Strumieniowa transmisja IP / FTP Transmisja strumieniowa IP przez połączenie Ethernet / Wi-Fi
        9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p / 59,94i / 50,00p / 50,00i)
        UDP / RTP / SRT / RTP+FEC / RTSP+RTP
        Tablice LUT użytkowników Tak, wbudowane tablice LUT dostępne do monitorowania.
        Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33)
        Złącze wideo 1 złącze USB-C (tylko dla dostarczonego monitora LCD)
        Sygnał Tally Tak, przez Wi-Fi lub Ethernet przy użyciu protokołu XC
        Wejście sygnału powrotnego 1 złącze DIN 1.0 / 2.3 (współdzielone z Genlock i Sync)
        Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych 1. POWIĘKSZENIE
        2. WZMOCNIENIE WYOSTRZONYCH KRAWĘDZI (TRYB RĘCZNY)
        3. WFM
        4. TRYB ZWOLNIONY/PRZYSPIESZONY
        5. ISO / WZMOCNIENIE
        6. PRZESŁONA
        7. KL./S W TRYBIE ZWOLNIONYM/PRZYSPIESZONYM
        8. STAN AUDIO
        9. BALANS BIELI
        10. USTAW BALANS BIELI
        11. FUNKCJA
        12. (nieprzypisany)
        13. BLOKADA AF
        Przyciski przypisywane przez użytkownika 13x (korpus) / 3x (uchwyt) / 2x (monitor LCD)

        Inne informacje

        Kontrolka nagrywania Tak, 2x
        Pokrętło CUSTOM Tak, 3x
        Obsługa aplikacji Cinema RAW Development
        XF Utility
        EOS VR Utility
        Aplikacja do zdalnego sterowania kamerą
        Wtyczka RAW do Avid Media Access
        Wtyczka RAW do Final Cut Pro
        Wtyczka XF do Avid Media Access
        Wtyczka EOS VR do Adobe Premiere Pro
        Wtyczka CV Metadata do Adobe After Effects
        Wtyczka Live Link do Unreal Engine
        Narzędzie ekstrakcji metadanych CV
        MP4 Join Tool
        Aktywator HEVC
        Obsługa aplikacji na smartfony Canon Multi-Camera Control
        Content Transfer Professional
        Browser Remote Control

        Ekspozycja

        Pomiar ekspozycji Standardowe / oświetlenie punktowe / podświetlenie
        Korekta ekspozycji Dostępna funkcja przesunięcia AE. Wartość docelowa (±8 stopni od środka)
        Tryb automatycznej ekspozycji Automatyczna przysłona / Auto ISO
        Tryb Push Auto Iris Tak
        Blokada ekspozycji Nie
        Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem Tak
        Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień:
        100* / 160** / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400*
        Wyświetlanie co 1/3 stopnia:
        100* / 125* / 160 / 200 / 250 / 320 / 400 / 500 / 640 / 800 / 1000 / 1250 / 1600 / 2000 / 2500 / 3200 / 4000 / 5000 / 6400 / 8000 / 10000 / 12800 / 16000 / 20000 / 25600 / 32000 / 40000 / 51200 / 64000* / 80000* / 102400*

        * Gdy rozszerzony zakres ISO jest włączony
        ** Gdy rozszerzony zakres ISO jest wyłączony
        System autofokusa Dual Pixel CMOS AF II + EOS iTR AF X
        Rozmiary ramki AF Pełna klatka: około 100% (pionowo) × około 100% (poziomo)
        Duża strefa (pionowo): zakres wyświetlania wideo około 97% (pionowo) × 25% (poziomo)
        Duża strefa (poziomo): zakres wyświetlania wideo około 43% (pionowo) × 76% (poziomo)
        Strefa: zakres wyświetlania wideo około 43% (pionowo) × 25% (poziomo)
        Mała strefa: zakres wyświetlania wideo około 15,9% (pionowo) × 11,8% (poziomo)
        Tryby automatycznej regulacji ostrości Ciągły AF / One-Shot AF
        Funkcja AF z wykrywaniem twarzy Tak (oczy / twarz / głowa / ciało)
        AF z wykrywaniem zwierząt Tak (psy / koty)
        Prowadnica regulacji ostrości Tak, z kompatybilnymi obiektywami Canon
        Ustawienie wzmocnienia 6 dB*, -3 dB*, od -2 dB** do 48 dB, 51 dB*, 54 dB

        * Gdy rozszerzony zakres ISO jest włączony
        ** Gdy rozszerzony zakres ISO jest wyłączony

        Migawka

        Tryby kontroli Prędkość / kąt / regulacja częstotliwości / wolna migawka
        Czas naświetlania Od 1/1 do 1/2000 (łącznie 45 ustawień)
        Kąt migawki Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
        Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
        Regulacja częstotliwości skanowania Od 23,97 do 2000 Hz w zależności od trybu matrycy / liczby klatek na sekundę

        Niestandardowy tryb obrazu

        Zapisane konfiguracje C1: Canon 709
        C2: Canon Log 2
        C3: Canon Log 3
        C4: BT.709 Wide DR
        C5: BT.709 Standard
        C6: PQ
        C7: HLG
        C8: EOS Standard
        C9: EOS Neutral
        C10: od User10 do User20
        Profil HDR-HLG BT.2100: odpowiada ITU-R BT.2100
        Tryb żywy: odpowiada kolorom tradycyjnym w ITU-R BT.2390
        Matryca kolorów Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów
        Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej
        Wideo: odwzorowanie kolorów z kontrastem pod kątem transmisji telewizyjnej.
        Parametry regulacji obrazu Ustawienie czerni referencyjnej
        Główny poziom czerni
        Poziom gamma czerni
        Nasycenie ciemnych obszarów
        Punkt przegięcia
        Ostrość
        Redukcja szumów
        Szczegółowe odwzorowanie skóry
        Dostosowywanie matrycy kolorów
        Balans bieli
        Korekcja kolorów

        Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

        Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta) Wbudowana (pasma 2,4 / 5 GHz)
        Obsługa standardu 802.11a/b/g/n/ac
        Informacje GPS (moduł dodatkowy) Tylko w połączeniu z odbiornikiem GPS GP-E2

        Balans bieli

        Automatyczna Tak
        Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5600 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
        Przesunięcie balansu bieli Od -5 CC do +5 CC (światło dzienne, żarówki)
        Od -20 CC do +20 CC (kelwinów)

        Używanie sygnału kodu czasowego

        System zliczania Regen / RecRun / Swobodne odliczanie / External / Frame Count

        Dźwięk

        Format nagrywania RAW / XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały)
        XF-AVC S / XF-HEVC S: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz, 4 kanały) lub MPEG2-AAC LC (16 bitów, 48 kHz) 2 kanały
        Akcesoria
        Dołączone Monitor LCD
        Moduł montażowy LCD
        Kabel monitora MC-5U
        Rączka
        Uchwyt kamery
        Akumulator BP-A60N
        Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B
        Ładowarka akumulatora CG-A20
        Uchwyt mikrofonu
        Opcjonalne Akumulator BP-A60N / BP-A30N
        Akumulator BP-A30 / BP-A60
        Ładowarka akumulatora CG-A20 / CG-A10
        Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B
        Kabel monitora MC-5U
        Adapter mocowania PL-RF
        Adapter mocowania EF-EOS R
        Adapter mocowania EF-EOS R z pierścieniem regulacji
        Adapter mocowania z wsuwanym filtrem EF-EOS R
        Adapter mocowania EF-EOS R 0.71X
        Zdalny kontroler kamer RC-V100
        Zdalny kontroler kamer RC-IP100
        Zdalny kontroler kamer RC-IP1000
        Stereofoniczny mikrofon kierunkowy do stopki wielofunkcyjnej DM-E1D
        Przewód do wyzwalania lampy błyskowej OC-E4A
        Kabel interfejsu IFC-100U / IFC-400U
        Akcesoria firm zewnętrznych Adapter mikrofonu Tascam CA-XLR2d XLR

        Źródło zasilania

        Zasilanie (akumulator) BP-A60N (w zestawie)
        BP-A30N / BP-A30* / BP-A60* (opcjonalnie)
        Zasilanie sieciowe Gniazdo DC IN 12 V: 11,5 –20 V prądu stałego (4-stykowy XLR)
        Zużycie energii (przybliżone) RAW ST, 6000 × 3164, 59,94p (32,5 W)
        RAW ST, 4368 × 2304, 59,94p (3,4 W)
        XF-AVC, 4096 × 2160, 59,94p (31,6 W)
        XF-AVC, 2048 × 1080, 59,94p (29,7 W)
        Czas nagrywania (przybliżony) W przypadku dostarczonego akumulatora BP-A60N:
        RAW ST, 6000 × 3164, 59,94p: 155 min (pełna klatka)
        RAW ST, 4368 × 2304, 59,94p: 165 min (Super35)
        XF-AVC, 4096 × 2160, 59,94p: 160 min (10-bitowy YCC422)
        XF-AVC, 2048 × 1080, 59,94p: 170 min (10-bitowy YCC422)

        Dane fizyczne

        Wymiary (sam korpus) około 142 × 135 × 135 mm
        Masa (sam korpus) 1540 g
        Waga (akcesoria) Monitor LCD: około 155 g
        Moduł montażowy LCD: około 260 g
        Kabel monitora MC-5U: około 25 g
        Rączka: około 300 g
        Uchwyt kamery: około 270 g
        Akumulator BP-A60N: około 465 g
        Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP300 B: około 219 g
        Ładowarka CG-A20: około 145 g
        Uchwyt mikrofonu + 2 śruby: około 60 g
        Zakres temperatury pracy Około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%
        Około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%

        Może ci się spodobać również