Kamera Sony PXW-FS7 body + Cashback: 2160 zł

Kamera Sony PXW-FS7 body + Cashback: 2160 zł

Kamera PXW-FS7 jest efektem wieloletniego dialogu, jaki prowadzimy z autorami zdjęć do filmów dokumentalnych. Pod wpływem ich uwag i sugestii od nowa zaprojektowaliśmy uchwyt, poprawiliśmy wizjer, zoptymalizowaliśmy wyważenie i ergonomię. Nasi projektanci wykorzystali też doświadczenie Sony w dziedzinie kodeków 4K i HD, przetworników obrazu Super 35 oraz zapisu na kartach pamięci.

29 290,00 zł
Brutto
 Zapytaj o dostępość

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!


(81) 825-97-22

(22) 891-13-73

thumbnail.php?file=5668&width=715&height=225

Kup kamerę PXW-FS7 i odbierz Cashback 2160zł . Promocja 31.07.2019. Więcej informacji na stronie: www.beiks.pl

pwx-fs7



Kamera PXW-FS7



jest efektem wieloletniego dialogu, jaki prowadzimy z autorami zdjęć do filmów dokumentalnych. Pod wpływem ich uwag i sugestii od nowa zaprojektowaliśmy uchwyt, poprawiliśmy wizjer, zoptymalizowaliśmy wyważenie i ergonomię. Nasi projektanci wykorzystali też doświadczenie Sony w dziedzinie kodeków 4K i HD, przetworników obrazu Super 35 oraz zapisu na kartach pamięci. W rezultacie powstała kamera, która idealnie nadaje się dla dokumentalisty i dobrze sprawdza się w produkcji wiadomości, programów z gatunku „reality TV”, rozrywki telewizyjnej z elementami improwizacji oraz w wielu innych zastosowaniach.

 



Wygodne filmowanie z ramienia


Na rynku nie brakuje kamer reklamowanych jako „niedrogie”. Paradoksalnie, żeby użyć ich do zdjęć z ręki, trzeba sporo zainwestować w uchwyty, wsporniki, wizjery itp. Z kamerą PXW-PS7 jest inaczej. Model ten zaprojektowano od zera z myślą o wygodnym opieraniu go na klatce piersiowej lub ramieniu. Na specjalnie ukształtowanym, teleskopowym uchwycie znajduje się dźwignia zoomu, przycisk rozpoczynania i zatrzymywania nagrywania oraz elementy o programowalnej funkcji. Dostarczany przez Sony solidny wizjer jest dogodnie przesunięty w lewo. W szerokim zakresie można też przemieszczać go do przodu lub do tyłu.




Uniwersalność systemu mocowania α


Firmowy system mocowania Sony α gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. Kamera FS7 jest wyposażona w gniazdo na obiektywy z mocowaniem typu E. Po zamontowaniu odpowiedniego adaptera można jednak instalować na niej obiektywy kinowe i do lustrzanek, w tym produkowane przez Sony szkła z mocowaniem typu A. Oznacza to łatwość użycia zarówno posiadanych, jak i nowo nabywanych obiektywów.








Dane techniczne produktu

Dane ogólne

Waga Około 2,0 kg (tylko korpus) 
Około 4,5 kg (z wizjerem, okularem, zdalnym sterowaniem w uchwycie, akumulatorem BP-U30, obiektywem SELP28135G oraz kartą pamięci XQD)
Wymiary (szer. x wys. x gł.) *1 156 x 239 x 247 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie Prąd stały 12 V
Pobór mocy
Około 19 W (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Temperatura w środowisku pracy
Od 0° C do 40° C
Temperatura przechowywania Od -20° C do +60° C
Czas pracy akumulatora Około 1 godz. przy użyciu akumulatora BP-U30 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego) 
Około 2 godz. przy użyciu akumulatora BP-U60 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego) 
Około 3 godz. przy użyciu akumulatora BP-U90 (nagrywanie w trybie XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP28135G, wizjer włączony, bez używania urządzenia zewnętrznego)
Format zapisu (obraz) Tryb XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Tryb XAVC-L QFHD 29,97p/23,98p/25p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC 
Tryb XAVC-L HD 50: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC 
Tryb XAVC-L HD 35: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC 
Tryb XAVC-L HD 25: VBR, maks. przepływność 25 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC 


Tryb MPEG HD422: CBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-2 422P@HL
Apple ProRes 422 HQ: VBR, maks. przepływność 220 Mb/s, 4:2:2, 10 bitów
ProRes 422*2
Apple ProRes 422: VBR, maks. przepływność 147 Mb/s, 4:2:2, 10 bitów
Format zapisu (audio) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały (nagrywanie/odtwarzanie TYLKO 2 kanałów)
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160/ 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p 
Tryb XAVC-I HD: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p 


Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p 
Tryb XAVC-L HD 50: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p 
Tryb XAVC-L 35: 1920 x 1080/59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 23,98p, 25p 
Tryb XAVC-L 25: 1920 x 1080/59,94i, 50i 


Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 23,98P, 25p 1280 x 720/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania Tryb XAVC-I 4K/QFHD 59,94p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 22 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 11 minut
Tryb XAVC-I 4K/QFHD 50p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 26 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 13 minut
Tryb XAVC-I 4K/QFHD 29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 44 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 22 minut
PXW-FS7
Czas nagrywania/odtwarzania, tryb XAVC-I 4K/QFHD 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 55 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 27 minut
Tryb XAVC-I 4K/QFHD 25P
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 52 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 26 minut
Czas nagrywania/odtwarzania ProRes 422 HQ*2
“ProRes 422 HQ
Tryb 59,94i/29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 60 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 30 minut
“ProRes 422 HQ
Tryb 50i/25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 72 minut,
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 36 minut
ProRes 422 HQ
Tryb 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 74 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 37 minut
Czas nagrywania/odtwarzania ProRes 422 HQ*2
ProRes 422
Tryb 59,94i/29,97p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 90 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 45 minut
ProRes 422
Tryb 50i/25p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 108 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 54 minut
ProRes 422
Tryb 23,98p
Dla karty QD-G128A (128 GB): Około 112 minut
Dla karty QD-G64A (64 GB): Około 56 minut

Obiektyw

Średnica filtra 95 mm
Ogniskowa 28–135 mm
Ostrość
Wewnętrzna
Przysłona Dziewięć listków (przysłona kołowa), od F/4 do F/22 (z kliknięciem lub bez
Mocowanie obiektywu Mocowanie Sony typu E
Powiększenie 4,8x
Uwaga Obiektyw SELP28135G 28–135 mm jest dostarczany w zestawie z modelem PXW-FS7K. Model PXW-FS7 jest dostarczany bez obiektywu.

Sekcja kamery

Przetwornik obrazu (typ) Jednoukładowy przetwornik CMOS Exmor typu Super35
Efektywna liczba pikseli 17:9, 4096 (w poziomie) x 2160 (w pionie) 
16:9, 3840 (w poziomie) x 2160 (w pionie)
Wbudowane filtry optyczne Przezroczysty, 1/4ND, 1/16ND, 1/64ND
Czułość (2000 luksów, współczynnik odbicia 89,9%) Gamma obrazu: T14 (tryb 3840 x 2160/23,98p, 3200 K)
Czułość ISO ISO 2000 (gamma S-Log3, źródło światła D55)
Minimalne oświetlenie 0,7 lx (+18 dB, 23,98p, migawka wyłączona, filtr ND przezroczysty, przysłona F1,4)
Stosunek sygnału do szumu 57 dB (Y) (typowo)
Czas otwarcia migawki Od 1/3 do 1/9000 s
Funkcja zwolnionego i przyspieszonego tempa Tryb XAVC-I 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p) 
Tryb XAVC-I 1920 x 1080: od 1 do 180 klatek (59,94p, 29,97p, 23,98p), od 1 do 150 klatek (50p, 25p) 
Tryb XAVC-L 3840 x 2160: od 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p) 
Tryb XAVC-L 1920 x 1080: od 1 do 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p)
Balans bieli Zaprogramowany, pamięć A, pamięć B (1500 K-50 000 K)/ATW

Wzmocnienie
-3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB, AGC
Krzywa gamma STD, HG, użytkownika, S-log3

Wejście/wyjście

Wejście audio 3-stykowe złącze XLR (żeńskie) (x2), liniowe/mikrofonowe/mikrofonowe +48 V, przełączany poziom referencyjny mikrofonu: -40, -50, -60 dBu
Wyjście SDI Złącze BNC (x2), przełączane z 3G-SDI/HD-SDI 
SMTPE292M/424M/425M
USB
Urządzenie USB, złącze mini-B (x1)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereofoniczne mini-jack (x1) -16 dBu 16 Ω
Wyjście głośnikowe Monofoniczne
Wejście DC Gniazdo prądu stałego
Zdalne sterowanie Gniazdo stereofoniczne mini-minijack (Φ2,5 mm)
Wyjście HDMI Typu A (x1)

Opcjonalnie
4-stykowe, typu A do sieci W-LAN (x1)

Monitorowanie

Wbudowany monitor LCD 8,8 cm (3,5 cala) ok. 1,56 mln punktów
Wbudowany mikrofon Wszechkierunkowy monofoniczny mikrofon pojemnościowy.

Nośniki

Typ Gniazdo karty XQD (x2)
Gniazdo karty SD (x1) do zapisu danych konfiguracyjnych
Dostarczane wyposażenie Pokrywka korpusu (1)
Wizjer (1)
Okular (1)
Zdalne sterowanie w uchwycie (1)
Moduł USB bezprzewodowej sieci LAN IFU-WLM3 (1)
Pilot zdalnego sterowania (1) (RMT-845)
Uchwyt adaptera WA (1)
Zasilacz sieciowy MPA-AC1 (1)
Ładowarka BC-U1 (1)
Akumulator BP-U30 (1)
Przewód zasilający (2)
Kabel USB (1)
Podręcznik użytkowania (2)
Płyta CD-ROM „Podręczniki do kamery na karty pamięci” (1)

Uwagi

*1 Wymiary są przybliżone.
*2 Do użycia kodeka ProRes potrzebny jest opcjonalny moduł rozszerzeń XDCA-FS7

Więcej informacji

Sony
035190
Specyfikacja
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
Karta XQD
karta SD (UHS-I)
Intrfejs
3G-SDI
HDMI

Zobacz także