Kamera Canon EOS C100 Mark II + Canon BP-975

Kamera Canon EOS C100 Mark II + Canon BP-975

EOS C100 Mark II – idealne rozwiązanie dla niezależnych operatorów – umożliwia spełnienie najśmielszych ambicji filmowych. Ta intuicyjna kamera oferuje jeszcze lepszą wydajność filmowania Cinema EOS oraz niezwykłą elastyczność podczas tworzenia.


Właśnie wjechała najświeższa dostawa kamer CANON EOS C100 MARK II w najtańszej ofercie na rynku

9 900,00 zł
Brutto Wysyłka do 24 godzin.
 Produkt dostępny!

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!


(81) 825-97-22

(22) 891-13-73


Kup kamerę Canon C100 Mark II i zyskaj:  Akumulator Canon BP-975 o wartości 1100 zł - promocja do wyczerpania zapasów

thumbnail.php?file=4967&width=728&height=286


Opowiadaj niesamowite historie, gdziekolwiek będziesz

EOS C100 Mark II – idealne rozwiązanie dla niezależnych operatorów – umożliwia spełnienie najśmielszych ambicji filmowych. Ta intuicyjna kamera oferuje jeszcze lepszą wydajność filmowania Cinema EOS oraz niezwykłą elastyczność podczas tworzenia.





Korzyści


  • 8.3MP Super 35mm czujnik CMOS; Full HD
  • Podwójny piksel CMOS AF i AF z wykrywaniem twarzy *
  • ISO 102,400; niski poziom szumu
  • Podwójny format nagrywania AVCHD / MP4 do 1080 / 60p
  • Wyświetlacz OLED; ulepszony EVF
  • Wbudowane opcje Wi-Fi i zdalnego sterowania
  • Wyjście HDMI
  • Mocowanie obiektywu EF
  • Profesjonalny dźwięk
  • Obsługa wideo CPS
eos c100 mark II





Cechy szczegółowe

Przyjrzyj się dokładniej produktowi Canon EOS C100 Mark II




Doświadcz jakości, aby zrealizować swoją wizję

Matryca CMOS Super 35 mm o rozdzielczości 8,3 MP, zaprojektowana i wyprodukowana przez firmę Canon specjalnie do przechwytywania wideo, zapewnia oszałamiające obrazy Full HD. W połączeniu z nowym systemem przetwarzania wideo - wykorzystującym technologię zaprojektowaną dla flagowej kamery cyfrowej EOS C500 - zapewnia ona doskonałe obrazy o wysokiej rozdzielczości z podwyższoną czułością (do ISO 102 400), niskim poziomem szumów, zmniejszonymi artefaktami rolowania i pięknie płytkiej głębi ostrości . Canon Log Gamma zapewnia 12-stopniowy zakres dynamiczny (800% zakresu dynamiki) dla maksymalnej elastyczności postprodukcji, podczas gdy szeroka opcja DR zapewnia szybszą realizację, dostarczając materiał filmowy o szerokim zakresie dynamiki bez konieczności stopniowania kolorów.




Najnowocześniejszy autofokus dla dodatkowej kontroli

Aparat EOS C100 Mark II wykorzystuje podwójny piksel CMOS firmy Canon, oferując niesamowitą kontrolę przy minimalnym wysiłku. Ciągły AF automatycznie śledzi i ustawia ostrość obiektów na środku ekranu, co ułatwia uchwycenie zdjęć akcji. Jednorazowy AF o zwiększonej dokładności sprawia, że ​​ogniskowanie jest równie łatwe. Dostępny jest również AF z wykrywaniem twarzy - który reaguje na twarz fotografowanej osoby, dzięki czemu wywiady i utwory do aparatu są proste dla poszczególnych filmowców.




Wybierz parametry, które pasują do Twojej produkcji

Strzelaj bez ograniczeń, aby spełnić każdy cel produkcyjny. Nagrywaj pliki AVCHD lub MP4 na dwie karty pamięci SD o rozdzielczości do 1080 / 60P, z przekaźnikiem i jednoczesnym nagrywaniem, a także powolne i szybkie przechwytywanie ruchu za pomocą MP4, aby zwiększyć kreatywność. Możesz nawet przechwytywać nagrania AVCHD w jakości HD, jednocześnie nagrywając pliki MP4 w rozdzielczości SD, co zapewnia maksymalną elastyczność pracy i szybką realizację.





Dane techniczne produktu

Więcej informacji o produkcie Canon EOS C100 Mark II, jego cechach i możliwościach.



Filmy Full HD Technologia Dual Pixel CMOS AF Optymalizuje zdjęcia ludzi
Bezprzewodowe udostępnianie filmów Nagrywanie w formacie AVCHD (28 Mb/s) Nagrywanie w formacie MP4 (35 Mb/s)
Procesor DIGIC — zaawansowane przetwarzanie Organiczny wyświetlacz LED 8,8 cm Dwa gniazda kart SDXC




Szczegółowa specyfikacja produktu



APARAT

Matryca światłoczuła

Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
Liczba efektywnych pikseli matrycy Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160)
Minimalny poziom światła Tryb 59,94 Hz - 0,3 luksa (obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF29,27, czas naświetlania 1/30 s) Tryb 50 Hz - 0,25 luksa (obiektyw f/1,2, 24 dB, tryb PF25, czas naświetlania 1/25 s)
Czułość Tryb 59,94 Hz: F9 (1920 × 1080/59,94i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%) Tryb 50 Hz: F10 (1920 × 1080/50,00i, ISO 640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%)
Stosunek sygnału do szumu Tryb 59,94 Hz: 54 dB (standardowo) (1920 × 1080/PF29,97, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%)) Tryb 50Hz: 54 dB (standardowo) (1920 × 1080/PF25, bazowa czułość Canon Log ISO 850 (zakres dynamiczny 800%))
Zakres dynamiczny Podczas normalnego filmowania: 300% Z korekcją Canon Log Gamma: 800% Z ustawieniem szerokiego zakresu dynamicznego (Wide DR): 800% (przy ISO 850 i więcej/zysk 2,5 dB lub więcej)
Rozdzielczość pozioma W zależności od zastosowanego obiektywu

Obiektyw

Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF, obiektywy EF-S i EF Cinema
Ogniskowa Odpowiadająca 1,53-krotności ogniskowej obiektywów EF; w przypadku obiektywów typu Cinema taka jak ogniskowa obiektywu
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr połówkowy szary 4 szklane filtry w korpusie kamery: przezroczysty, 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Obsługa za pomocą pokrętła na korpusie
Regulacja ostrości (A) Ręczna za pomocą pierścienia regulacji ostrości; (B) tryb ONE SHOT AF i (C) ciągły autofokus są również dostępne. System AF: technologia Dual Pixel CMOS AF² System detekcji sygnału wideo TTL (detekcja kontrastu) przy wybranym AF twarzy¹ AF Z WYKRYWANIEM TWARZY: z opcją priorytetu twarzy lub AF tylko dla twarzy
Sterowanie przysłoną Za pomocą korpusu, rączki, funkcji zdalnego sterowania lub trybu Push Auto Iris. Sterowanie ciągłe Auto Iris dostępne w przypadku niektórych obiektywów EF-S STM¹ 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu

Procesor obrazu

Typ DIGIC DV 4

NAGRYWANIE

Nośnik zapisu filmu Karty pamięci SD/SDHC/SDXC (2 gniazda na kartę)
Czas nagrywania Karta pamięci SD 64 GB: maks. 5 godz. i 5 min (1920 × 1080 w trybie 28 Mb/s VBR)
Format pliku nagrania AVCHD/MP4. Możliwość nagrywania w dwóch formatach
Format nagrania AVCHD: MPEG-4 AVC/H.264 28/24/17 Mb/s, 1920 × 1080; 7 Mb/s (1440 × 1080). CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0 MP4: AVC/H.264 35/24/17 Mb/s, 1920 × 1080. 4 Mb/s, 1280 × 720; 3 Mb/s, 640 × 360. CAŁE PRÓBKOWANIE VBR/4:2:0
Zarejestrowana liczba klatek na sekundę AVCHD: TRYB 59,94 Hz(NTSC). 28 Mb/s: 59,94P. 24/17/7 Mb/s: 59,94i/PF29,97/23,98P Tryb 50,00 Hz (PAL). 28 Mb/s: 50,00P. 24/17/7 Mb/s: 50,00i/PF25 MP4: TRYB 59,94 Hz (NTSC). 35 Mb/s: 59,94P. 29,97P/23,98P: 24/17/7/4/3 Mb/s Tryb 50,00 Hz (PAL). 35 Mb/s: 50,00P. 24/17/7/4/3 Mb/s: 25,00P
Zwolnione/przyspieszone tempo TAK (tylko w trybie HD MP4. Nagrywanie w przyspieszonym tempie 2,5x, nagrywanie w zwolnionym tempie 0,5x)
Interwał zapisu NIE
Tryb nagrywania ciągłego TAK. (W celu pełnego wykorzystania możliwości tej funkcji należy użyć zgodnego oprogramowania do montażu nieliniowego)
Buforowanie (do pamięci podręcznej) TAK (3 sekundy)
Nagrywanie z przełączaniem TAK
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) TAK. AVCHD + AVCHD/AVCHD + MP4/MP4 + MP4
Konwersja HD->SD TAK. Odwrócenie obrazu w pionie, w poziomie lub na obu osiach.
Wewnętrzne przesyłanie danych FILM: tak (z karty SD na kartę SD)
Nośnik zapisu zdjęć KARTY PAMIĘCI SD/SDHC/SDXC. W celu zapewnienia pełnej zgodności funkcji zaleca się użycie kart klasy 10.
Jakość zdjęć Podczas nagrywania filmu: 1920 × 1080/1280 × 720/640 × 360 Zależna od wybranego trybu nagrywania. Tryb odtwarzania filmu: 1920 × 1080
SYSTEM LCD
Rozmiar Organiczny wyświetlacz LED (OLED) 8,8 cm, 100% pola widzenia
Punkty 1,23 milionów (w przybliżeniu)
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, luminancja, balans koloru
Regulowane Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery
Monitor kształtu fali TAK
Wspomaganie regulacji ostrości Uwydatnianie Powiększanie (25 punktów do wyboru, tryb ręcznego ustawiania ostrości) Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)
Uwydatnianie Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI DO WYBORU
Oznaczenia Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)

Wizjer elektroniczny (EVF)

Rozmiar 1,15 cm
Punkty 1,23 miliona (w przybliżeniu), 99,8% pola widzenia
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie
Regulowane TAK
Soczewka korekcyjna + 2,0 do -5,5 dioptrii

Wejścia/wyjścia

Wejście audio Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2) na uchwycie; 3,5 mm gniazdo mikrofonowe w obudowie kamery
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo 3,5 mm
Wyjście wideo do monitora NIE
HDMI TAK (typu A, tylko wyjście)
IEEE 1394 (Firewire) NIE
USB TAK (Mini-B, USB 2.0 Hi-Speed, tylko wyjście)
Wyjście HD/SD-SDI NIE
Kod czasowy TAK (nałożony na sygnał wyjściowy HDMI, do wyboru)
Genlock NIE
Synch NIE
Złącze AV TAK (tylko wyjście)
Wejście DC TAK
Terminal pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack. Zgodne z modelem RC-V100
Złącze sterowania bezprzewodowego NIE
Wykresy kolorów EBU/SMPTE, (tryb 50,00 Hz) SMPTE/ARIB (tryb 59,94 Hz)

Różne

Dioda zapisu TAK
Stopka akcesoriów Tak (stopka typu "cold shoe"; 2 lokalizacje: wierzch korpusu, front uchwytu)
Przycisk użytkownika TAK. Możliwość skonfigurowania 17 przycisków; możliwość wyboru spośród około 52 funkcji. Funkcje joysticka na uchwycie bocznym można przypisać do alternatywnych przycisków.

FUNKCJE REJESTRACJI

Ekspozycja
Ustawienie ekspozycji i pomiary Ekspozycja ustawiana ręcznie, zależna od czasu naświetlania; ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND Opcje pomiaru w trybach Push Auto Iris/ciągły AI: (i) Standard (pomiar centralnie ważony) (ii) Światło punktowe (iii) Oświetlenie z tyłu (kompensacja)
Kompensacja ekspozycji TAK. Funkcja przesunięcia AE. +/-2, +/-1.75, +/-1.5, +/-1.25, +/-1.0, +/-0.75, +/-0.5, +/-0.25, +/-0
Tryb automatycznej ekspozycji* TAK. Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))
Tryb Push Auto Iris TAK (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema)
Blokada ekspozycji NIE
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem NIE
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 20000. Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 320, 400, 800, [850], 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, 51200, 80000,102400 Wyświetlanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850], 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000; włączony tryb rozszerzonego zakresu: 25600, 32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400
Ustawienie wzmocnienia NORMAL (NORMALNE): -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB Włączony tryb rozszerzonego zakresu: 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, 44 dB FINE (PRECYZYJNE): od -6 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB)

Czas naświetlania

Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu częstotliwości kamery
Wybór krótkich czasów naświetlania Tryb 59,94 Hz: 59,94i: 59,94-250,51 Hz/PF 29,97: 29,97-250,51 Hz/23,98P: 23,98-250,51 Hz Tryb 50,00 Hz: 50,00i: 50-250.51 Hz/ PF25,00: 25-250.51 Hz

Niestandardowy tryb obrazu

Zapisane konfiguracje 9, w tym 3 wstępne ustawienia (CINEMA, szeroki zakres dynamiczny (Wide DR) i EOS Std)
Nośnik zapisu Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę
Gamma 9 profilów
Canon Log Gamma TAK
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Optymalizacja nasycenia koloru Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni
Redukcja prześwietlenia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level Dependent Sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Selektywna redukcja szumów Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Lev (Poziom Y)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli od -50 do +50, wzmocnienie R, wzmocnienie B
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n (2,4 GHz)/IEEE 802.11 a/n (5 GHz. Niedostępne w niektórych krajach) Uwierzytelnianie: otwarty/WPA-PSK/WPA2-PSK System szyfrowania: WEP-64, WEP-128, TKIP, AES Maks. Prędkość transmisji: 150 Mb/s (2,4/5 GHz, IEEE802.11n)
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

Automatycznie TAK
Zaprogramowane ustawienie Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000-15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

Regulacja balansu czerni TAK

Kod czasowy

System zliczania w górę Regen, RecRun, FreeRun, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame), NDF tylko w trybie 24P
Ustawienie wartości początkowej Wybór "00:00:00:00", ustawienie, kasowanie

Dźwięk

Nagrywanie AVCHD: 16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz) format Linear PCM w przypadku wybrania opcji 28 lub 24 Mb/s LPCM Dolby Digital w przypadku wybrania opcji 28/24/17/7 Mb/s 2 KANAŁY MP4: MPEG-4 AAC-LC (16-bitowy/48 KHz); szybkość transmisji bitów: 35-17 Mb/s, 256 kb/s; mniej niż 4 Mb/s: 128 kb/s
Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
Osłabienie mikrofonu TAK, do obsługi wbudowanego mikrofonu (w module uchwytu) i gniazda mikrofonu 3,5 mm
Miernik poziomu mikrofonu TAK
Dołączone Oprogramowanie Data Import Utility, moduł uchwytu z mikrofonem, podpórka kciuka, uchwyt, płytka adaptera statywu, pasek na ramię SS-1200, zaślepka wizjera elektronicznego, ładowarka CG-940, akumulator BP-955, kompaktowy zasilacz sieciowy CA941(poza USA), podstawa statywu TB-1, muszla oczna
Opcjonalnie Akumulatory: BP-955, BP-950G/970G/975, kompaktowy zasilacz sieciowy CA-935 (tylko funkcja ładowania), adapter statywu TA-100, mocowanie SBR-1000, odbiornik GPS GP-E2, pilot zdalnego sterowania RC-V100

Bateria

Pobór mocy Maks. około 10 W
Czas nagrywania ciągłego Z dostarczonym akumulatorem BP-955: do 275 minut Z opcjonalnym akumulatorem BP-975: do 405 minut
Wymiary 147 × 174 × 169 mm: korpus i podpórka kciuka 188 × 189 × 219 mm: korpus, uchwyt boczny i muszla oczna 188 × 280 × 334mm: korpus, uchwyt, rączka górna, muszla oczna
Wymienny uchwyt TAK
Waga (tylko aparat) 1125 g
Waga (z pełnym wyposażeniem) 1950 g
Zakres temperatury pracy -5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej

zapewnia 12-stopniowy zakres dynamiczny

Canon
035678
Specyfikacja
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
karta SD (UHS-I)
Intrfejs
HDMI

Zobacz także