Canon EOS C300 MARK II - prawdziwe 10 rat 0% + WIOSENNY RABAT

karta1.jpg

Obniżka

Canon EOS C300 MARK II - prawdziwe 10 rat 0% + WIOSENNY RABAT

10 rat 0% - Zapytaj naszego handlowca o szczegóły!

32 300,00 zł 33 998,00 zł -4,99%
Brutto Wysyłka do 24 godzin.
 Produkt dostępny!

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!

close

Zapytanie produktowe






 

(81) 825-97-22

sklep@beiks.pl


(22) 891-13-73

wawa@beiks.pl

wiosna2-min-min.jpg


Nowa jakość kreatywnego filmowania

Solidny, zaawansowany i łatwy w użyciu produkt! Kamera EOS C300 Mark II umożliwia nagrywanie w jakości 4K/Full HD z 15-stopniowym zakresem dynamicznym oraz nagrywanie zewnętrzne RAW, a także obsługuje tryb Canon Log2 — wszystko to pomaga w realizacji twórczej wizji.


Doskonałe obrazy w wysokiej rozdzielczości

Ulepszona matryca CMOS 8,85 MP typu Super 35 mm —zaprojektowana przez firmę Canon specjalnie z myślą o filmowaniu — zapewnia doskonałą jakość obrazu o wysokiej rozdzielczości, który cechuje wysoka czułość, niski poziom szumów i wyjątkowa szczegółowość.


Zaawansowany system przetwarzania obrazu Full HD

Przetwarzanie z nadpróbkowaniem obrazu HD to zaawansowany algorytm demozaikowania wykorzystywany w przetwarzaniu obrazu, który efektywnie wykorzystuje moc rejestrowania obrazu 4K podczas nagrywania Full HD. Kamera rejestruje obraz w rozdzielczości 4K. Kanały RGB zostają rozdzielone na trzy indywidualne sygnały 4K o rozdzielczości 8 megapikseli, a następnie sygnały 4K RGB są multipleksowane i wewnętrznie skalowane w dół do sygnału Full HD (1920×1080). Ulepsza to postrzeganą rozdzielczość i umożliwia nagrywanie znacznie wyraźniejszych obrazów Full HD.


Canon Log

Oryginalne ustawienie Canon Log jest instalowane we wszystkich kamerach filmowych EOS. Zapewnia zakres dynamiczny do 12 stopni i doskonałe rezultaty przy względnie prostej gradacji.


Profil Canon Log2

Canon Log 2 zwiększa zakres dynamiczny do 15 stopni. Ta krzywa jest wysoce zgodna z ugruntowanymi cyklami pracy Cineon i zapewnia maksymalną elastyczność gradacji i wyjątkową skuteczność zachowywania szczegółów ciemnych partii obrazu.


Canon Log 3*

Canon Log 3 oferuje rozszerzony zakres dynamiczny do 14 stopni i charakterystykę względnie łatwej gradacji oryginalnego ustawienia Canon Log z zachowaniem większej ilości szczegółów jasnych partii obrazu.

* Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.


Większa moc obliczeniowa za sprawą podwójnego procesora DIGIC DV5

Dzięki procesorowi DIGIC DV5 firmy Canon kamera EOS C300 Mark II ma znacznie większe możliwości przetwarzania danych niż w przypadku poprzedników. Umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości 4K z większą szybkością transmisji bitów, a ponadto obsługuje Canon Log2 Gamma i inne ważne funkcje.


Uchwyć poruszające się obiekty z większą dokładnością

Dzięki znacznemu zwiększeniu szybkości odczytu danych z matrycy uzyskano jeszcze mniejszą ilość zniekształceń przy panoramicznym ruchu kamery. Dzięki temu nawet obiekty w ruchu mają poprawny kształt.


Udoskonalony widok

Opcjonalny wizjer EVF-V70 gwarantuje nieprzeciętną jakość obrazu z szeroką gamą kolorów na ekranie OLED o rozdzielczości 1920 × 1080, dzięki czemu świetnie nadaje się do obsługi ważnych projektów 4K. Tryb powiększenia jest bardzo przydatny w przypadku niezwykle ważnej regulacji ostrości, a funkcje zebry pomagają regulować ekspozycję.

Możliwość skonfigurowania czterech przycisków i łatwy w obsłudze joystick menu zapewniają kontrolę, a jednocześnie umożliwiają koncentrowanie się na ujęciu.


Wewnętrzne nagrywanie w jakości 4K

Możesz jednocześnie rejestrować zdumiewające obrazy 4K/UHD z prędkością 410 Mb/s (10 bitów) na dwóch wewnętrznych kartach pamięci CFast 2.0™, korzystając ze standardu VPG130, który gwarantuje stałą prędkość zapisu na poziomie co najmniej 130 Mb/s*. Pliki 2K proxy mogą być przechowywane na karcie SD, a nagranie 4K RAW wysyłane do urządzeń zewnętrznych, co gwarantuje efektywną organizację pracy. Wykorzystaj moc przechwytywania obrazu w rozdzielczości 4K podczas nagrywania Full HD i ciesz się znacząco wyraźniejszym obrazem o wysokiej jakości dzięki przetwarzaniu z nadpróbkowaniem obrazu HD.

* Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.

* Firma Canon jest autoryzowanym licencjobiorcą znaku towarowego CFast 2.0™, który może być zarejestrowany w różnych jurysdykcjach.


Funkcje automatyczne: chwyć kamerę i nagrywaj!

Kamera EOS C300 Mark II jest wyposażona w innowacyjne funkcje automatyczne, które umożliwiają skupienie się na rejestrowaniu wydarzeń. Należy do nich matryca Dual Pixel CMOS AF cechująca się 80-procentowym obszarem pokrycia w pionie i poziomie, funkcja AF z wykrywaniem twarzy (w przypadku zgodnych obiektywów) i automatyczny balans bieli. Dzięki temu nie przegapisz żadnego ujęcia. System AF został rozszerzony o funkcję wyboru prędkości AF (ze zgodnymi obiektywami) i funkcję śledzenia obiektu AF, które zapewniają bardziej naturalne skupianie ostrości.


Fotografuj i filmuj bez obaw, niezależnie od oświetlenia

Nagrywaj gdziekolwiek i rejestruj nagrania o niskim poziomie szumów w każdej, nawet najbardziej wymagającej sytuacji dzięki szerokim zakresom czułości ISO (do 102 400), która zapewnia większą czułość i niebywałą wydajność przy słabym oświetleniu. Wbudowany filtr ND zwiększa zakres regulacji ekspozycji o 10 stopni (w trybie rozszerzonym) przy jasnym oświetleniu lub w sytuacji, gdy wymagana jest szeroka przysłona.


Wysoka jakość dźwięku (lepsza niż płyta CD)

Kamera EOS C300 Mark II obsługuje dźwięk 24-bitowy LPCM/48 kHz, zapewniając jakość dźwięku lepszą niż płyta CD. Kamera oferuje 4-kanałowe wejście, w tym gniazdo mikrofonu, wewnętrzny mikrofon monofoniczny oraz dwa złącza XLR, które umożliwiają wybór spośród wielu źródeł dźwięku lub ich połączenie skutkujące dźwiękiem z odgłosami tła.


Duży wybór wymiennych obiektywów, mocowania EF i PL

Rozszerz swoje twórcze opcje dzięki dostępności ponad 90 wymiennych obiektywów EF i obiektywów filmowych EF Cinema firmy Canon. Obsługa funkcji servo zoomu zapewnia jeszcze większą uniwersalność filmowania. Mocowanie obiektywu EF może być zmienione na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub mocowanie PL i z powrotem w autoryzowanym punkcie serwisowym.


Nowy format XF-AVC ułatwiający integrację

Nowo opracowany format plików XF-AVC z obsługą 4K można z łatwością zintegrować z istniejącymi cyklami pracy. Jednoczesne nagrywanie plików proxy 2K lub Full HD na kartę SD w tym samym formacie jeszcze bardziej zwiększa wydajność na etapie etapu postprodukcji.


Szeroki wybór gam kolorów

Kamera EOS C300 Mark II udostępnia szeroki zakres gam kolorów, dostosowanych do cyklu pracy i rezultatu końcowego, w tym BT.2020, Canon Cinema Gamut i DCI-P3.

Canon
036550
Cechy
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
karta CFast 2.0
karta SD (UHS-I)
Intrfejs
3G-SDI
HDMI
Matryca Matryca CMOS typu Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Łączna liczba pikseli matrycy 9,84 megapiksela
Liczba efektywnych pikseli matrycy 8,29 megapiksela
Minimalny poziom światła Tryb NTSC - 0,3 luksa [obiektyw F/1,2, 24 dB, tryb 29,97P, czas otwarcia migawki 1/30 s] Tryb PAL - 0,25 luksa [obiektyw F/1,2, 24 dB, tryb 25,00P, czas otwarcia migawki 1/25 s]
Czułość NTSC: F9 [1920x1080/59,94i, ISO640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%] PAL: F10 [1920x1080/50,00i, ISO640 (0 dB), 2000 luksów, odbicie 89,9%]
Stosunek sygnału do szumu NTSC: 54 dB (standardowo) [1920x1080/29,97P, bazowa czułość Canon Log ISO850 (zakres dynamiczny 800%)] PAL: 54 dB (standardowo) [1920x1080/25,00P, bazowa czułość Canon Log ISO850 (zakres dynamiczny 800%)]
Zakres dynamiki Podczas normalnego filmowania: 300% Z korekcją Canon Log Gamma: 800% (przy ISO 850 lub wyższym/wzmocnienie 2,5 dB lub większe)
Rozdzielczość pozioma Do 1000 linii TV lub więcej (w trybie 1920 × 1080i), w zależności od zastosowanego obiektywu
Mocowanie obiektywu Canon EF
Ogniskowa Odpowiednik ogniskowej obiektywów EF pomnożonej przez 1,53
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr ND 3 szklane filtry w korpusie kamery: 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni. Użycie poprzez korpus lub za pomocą sterowania bezprzewodowego
Sterowanie ostrością Przez obiektyw, za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) lub przy użyciu funkcji One Shot AF w obiektywach EF (niedostępny w przypadku obiektywów CINEMA), tryb Ciągły AF dostępny w przypadku obiektywu EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM lub EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM¹ Opcjonalna aktualizacja DAF (dodatkowy koszt)
Sterowanie przysłoną Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. Tryb Push AI dostępny w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku obiektywów typu CINEMA), tryb Ciągły AI dostępny w przypadku obiektywu EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM¹ 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Typ Procesor DIGIC DV III
NAGRYWANIE
Nośniki zapisu filmu Karty pamięci Compact Flash Typ 1(2 gniazda na kartę)
Typ UDMA4, 30 MB/s lub szybsza (40 MB/s lub szybsza w trybie nagrywania Fast/Slow)
Czas nagrywania Karta CF 64 GB: do 160 min (1080/50i przy 50 Mb/s)
Format pliku nagrania MXF (Material eXchange Format); wzór OP-1a
Format nagrania MPEG-2 Long GOP 50 Mb/s CBR (4:2:2) MPEG-2 422@PHL; 35 Mb/s VBR (4:2:0) MPEG-2 MP@HL;25 Mb/s CBR (4:2:0) MPEG-2 MP@H14
Liczba klatek na sekundę* 50 Mb/s: 1920 × 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24,00p, 23,98p; 1280 × 720/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24,00p, 23,98p. 35 Mb/s: 1920 × 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 23,98p; 1440 × 1080/59,94i/50i 1280 × 720/59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p. 25 Mb/s: 1440 × 1080/59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 23,98p.
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie TAK 720p: 1-60 kl./s z dokładnością do 1 kl./s 1080p: 1-30 kl./s z dokładnością do 1 kl./s (dostępność opcji zależy od wybranego trybu zapisu)
Zapis interwałowy TAK. 1, 2, 3, 6, 9 lub 12 klatek, 25 interwałów czasowych (dostępność opcji zależy od wybranego trybu zapisu)
Rejestracja klatek TAK. 1, 2, 3, 6, 9 lub 12 klatek (dostępność opcji zależy od wybranego trybu zapisu)
Buforowanie (w pamięci podręcznej) TAK (3 sekundy)
Nagrywanie z przełączaniem TAK
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) TAK
Odwrotne skanowanie TAK. Odwrócenie obrazu góra/dół, lewo/prawo, góra/dół/lewo/prawo
Konwersja HD->SD nie
Wewnętrzne przesyłanie danych FILM: tak (z karty CF na kartę CF)
Nośniki zapisu zdjęć Karty pamięci SD/SDHC
Jakość zdjęć Podczas nagrywania filmu: 1920 x 1080; Podczas odtwarzania: 1920x1080, 1280 x 720
SYSTEM
Wymiary 10,1 cm (4 cale), widok 100%
Punkty 1,23 miliona
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie, czerń i biel
Regulowane Góra/dół/lewo/prawo, zależnie od konfiguracji kamery
Monitor kształtu fali Monitor kształtu fali i Vectorscope
Wspomaganie regulacji ostrości Wzmocnienie krawędzi: Powiększanie (25 punktów do wyboru) Edge Monitor (korzystając z wyświetlonego kształtu fali)
Wzmocnienie krawędzi Uwydatnianie częstotliwości 1, Uwydatnianie częstotliwości 2 (możliwość indywidualnego ustawienia koloru, wzmocnienia, częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI
Znaczniki Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
Wymiary 1,3 cm (0,52")
Punkty 1,55 miliona
Regulacja jakości obrazu Jasność, kontrast, kolor, ostrość, podświetlenie, czerń i biel
Regulowane Pochylenie w pionie
Soczewka korekcyjna + 2,0 do -5,5 dioptrii
Wejście audio Wejścia XLR zasilane fantomowo 48 V (x2), 3,5 mm gniazdo mikrofonowe
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo 3,5 mm
Wyjście wideo do monitora TAK (BNC, wyjście SD tylko przez złącze Synch)
HDMI TAK (typu A, tylko wyjście)
IEEE 1394 (Firewire) NIE
USB NIE
Wyjście HD/SD-SDI TAK (BNC, tylko wyjście, osadzony dźwięk i synchronizacja Timecode)
Kod czasowy TAK (BNC, przełączane wejście/wyjście)
Genlock TAK (BNC, tylko wejście)
Synch TAK (BNC, tylko wyjście, 5 trybów: HD Sync, HD-Y, SD blackburst, SD composite, wył.)
Wyjście komponentowe NIE
Złącze AV NIE
Wejście DC TAK
Złącze pilota zdalnego sterowania Gniazdo 2,5 mm typu mini jack
Złącze sterowania bezprzewodowego TAK (sterowanie bezprzewodowe wymaga dodatkowego wyposażenia)
Wykresy kolorów EBU, SMPTE, ARIB
Kontrolka nagrywania TAK
Stopka do podłączania akcesoriów Tak (stopka typu "cold shoe", 3 lokalizacje: wierzch korpusu, wierzch uchwytu, front uchwytu)
Przycisk użytkownika TAK (możliwość skonfigurowania 15 przycisków, możliwość wyboru 30 funkcji)
FUNKCJE REJESTRACJI
Kontrola i pomiar ekspozycji Ekspozycja ustawiana ręcznie zależna od parametru migawki, ustawienia przysłony, ustawienia ISO/wzmocnienia i ustawienia filtru ND. Opcje pomiaru w trybach Push Auto Iris / ciągły Auto Iris: (i) Standard (pomiar centralnie ważony) (ii) Światło punktowe (iii) Oświetlenie z tyłu (kompensacja) Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))¹.
Korekta ekspozycji TAK w trybie Auto Iris. Funkcja przesunięcia AE +/-2, +/-1,5, +/-1,25, +/-1,0, +/-0,75, +/-0,5, +/-0,25, +/-0
Tryb automatycznej ekspozycji TAK. Tryb Push Auto Iris dostępny w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku obiektywów typu EF CINEMA) Ciągły Auto Iris (obiektywy firmy Canon z silnikiem krokowym (STM))¹.
Tryb Push Auto Iris tak
Blokada ekspozycji nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem nie
Czułość ISO Wskazanie co 1 stopień: 320¹, 400, 800, [850]², 1600, 3200, 6400, 12800, 20000, 25600, 51200, 80000 Wskazanie co 1/3 stopnia: 320, 400, 500, 640, 800, [850]², 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, 32000, 40000, 51200, 64000, 80000¹
Ustawienie wzmocnienia NORMALNE: -6 dB, -3 dB, 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB; rozszerzony zakres WŁĄCZONY: 36 dB, 33 dB, 39 dB, 42 dB FINE (PRECYZYJNE): od 0 dB do 24 dB (z krokiem co 0,5 dB).
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/3 do 1/2000, w zależności od liczby klatek/s oraz trybu sterowania migawką (Shutter Control Mode)
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości 59,94i/p: od 59,94 do 250,27 Hz; 50i/p: od 50 do 250,78 Hz; 29,97p: od 29,97 do 250,27 Hz; 25p: od 25 do 250,78 Hz; 23,98/24p: od 23,98 do 250,27 Hz
Zapisane konfiguracje 9, w tym 3 wstępne ustawienia (CINEMA, szeroki zakres dynamiczny (Wide DR) i EOS Std)
Nośnik zapisu Karta pamięci SD/SDHC (wszystkie dane ustawień własnych oraz metadane), do 20 obrazów niestandardowych na kartę
Gamma 8 profilów
Canon Log Gamma TAK
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Nasycenie ciemnych obszarów Regulacja nasycenia kolorów w zakresie -50 do +50 stopni
Punkt przegięcia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie), Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Level (Poziom Y)
Selektywna redukcja szumów Off (Wył.), Low (Niska), Middle (Średnia), High / Hue (Wysoka/odcień), Chroma (Nasycenie),Brightness (Jasność), Area (Obszar), Y Level (Poziom Y)
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli Zakres -50 do +50 regulacji balansu bieli dla sygnału R,G,B
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Automatyczny NIE
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000-15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Regulacja balansu czerni TAK
System zliczania Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)
Ustawienie wartości początkowej Wybór "00:00:00:00", ustawienie, kasowanie
Nagrywanie 16-bitowy, 2-kanałowy (48 kHz), liniowy PCM
Sterowanie Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne
Osłabienie mikrofonu TAK
Miernik poziomu mikrofonu TAK
Wymiary Około 133 × 179 × 171 mm (z podpórką na kciuk) Około 174 × 179 × 171 mm (z rączką) Około 185 × 284 × 301 mm (z rączką, monitorem i uchwytem)
Odłączany uchwyt TAK
Waga (tylko kamera) 1430 g
Waga (z pełnym wyposażeniem) Około 2700 g (rączka, monitor, uchwyt, BP-955, 2 karty CF)
Zakres temperatury pracy -5ºC do +45ºC, 60% wilgotności względnej