Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Solidny, zaawansowany i łatwy w użyciu produkt! Kamera EOS C300 Mark II umożliwia nagrywanie w jakości 4K/Full HD z 15-stopniowym zakresem dynamicznym oraz nagrywanie zewnętrzne RAW, a także obsługuje tryb Canon Log2 — wszystko to pomaga w realizacji twórczej wizji.
Ulepszona matryca CMOS 8,85 MP typu Super 35 mm —zaprojektowana przez firmę Canon specjalnie z myślą o filmowaniu — zapewnia doskonałą jakość obrazu o wysokiej rozdzielczości, który cechuje wysoka czułość, niski poziom szumów i wyjątkowa szczegółowość.
Przetwarzanie z nadpróbkowaniem obrazu HD to zaawansowany algorytm demozaikowania wykorzystywany w przetwarzaniu obrazu, który efektywnie wykorzystuje moc rejestrowania obrazu 4K podczas nagrywania Full HD. Kamera rejestruje obraz w rozdzielczości 4K. Kanały RGB zostają rozdzielone na trzy indywidualne sygnały 4K o rozdzielczości 8 megapikseli, a następnie sygnały 4K RGB są multipleksowane i wewnętrznie skalowane w dół do sygnału Full HD (1920×1080). Ulepsza to postrzeganą rozdzielczość i umożliwia nagrywanie znacznie wyraźniejszych obrazów Full HD.
Oryginalne ustawienie Canon Log jest instalowane we wszystkich kamerach filmowych EOS. Zapewnia zakres dynamiczny do 12 stopni i doskonałe rezultaty przy względnie prostej gradacji.
Canon Log 2 zwiększa zakres dynamiczny do 15 stopni. Ta krzywa jest wysoce zgodna z ugruntowanymi cyklami pracy Cineon i zapewnia maksymalną elastyczność gradacji i wyjątkową skuteczność zachowywania szczegółów ciemnych partii obrazu.
Canon Log 3 oferuje rozszerzony zakres dynamiczny do 14 stopni i charakterystykę względnie łatwej gradacji oryginalnego ustawienia Canon Log z zachowaniem większej ilości szczegółów jasnych partii obrazu.
* Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.
Dzięki procesorowi DIGIC DV5 firmy Canon kamera EOS C300 Mark II ma znacznie większe możliwości przetwarzania danych niż w przypadku poprzedników. Umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości 4K z większą szybkością transmisji bitów, a ponadto obsługuje Canon Log2 Gamma i inne ważne funkcje.
Dzięki znacznemu zwiększeniu szybkości odczytu danych z matrycy uzyskano jeszcze mniejszą ilość zniekształceń przy panoramicznym ruchu kamery. Dzięki temu nawet obiekty w ruchu mają poprawny kształt.
Opcjonalny wizjer EVF-V70 gwarantuje nieprzeciętną jakość obrazu z szeroką gamą kolorów na ekranie OLED o rozdzielczości 1920 × 1080, dzięki czemu świetnie nadaje się do obsługi ważnych projektów 4K. Tryb powiększenia jest bardzo przydatny w przypadku niezwykle ważnej regulacji ostrości, a funkcje zebry pomagają regulować ekspozycję.
Możliwość skonfigurowania czterech przycisków i łatwy w obsłudze joystick menu zapewniają kontrolę, a jednocześnie umożliwiają koncentrowanie się na ujęciu.
Możesz jednocześnie rejestrować zdumiewające obrazy 4K/UHD z prędkością 410 Mb/s (10 bitów) na dwóch wewnętrznych kartach pamięci CFast 2.0™, korzystając ze standardu VPG130, który gwarantuje stałą prędkość zapisu na poziomie co najmniej 130 Mb/s*. Pliki 2K proxy mogą być przechowywane na karcie SD, a nagranie 4K RAW wysyłane do urządzeń zewnętrznych, co gwarantuje efektywną organizację pracy. Wykorzystaj moc przechwytywania obrazu w rozdzielczości 4K podczas nagrywania Full HD i ciesz się znacząco wyraźniejszym obrazem o wysokiej jakości dzięki przetwarzaniu z nadpróbkowaniem obrazu HD.
* Może wymagać aktualizacji oprogramowania układowego.
* Firma Canon jest autoryzowanym licencjobiorcą znaku towarowego CFast 2.0™, który może być zarejestrowany w różnych jurysdykcjach.
Kamera EOS C300 Mark II jest wyposażona w innowacyjne funkcje automatyczne, które umożliwiają skupienie się na rejestrowaniu wydarzeń. Należy do nich matryca Dual Pixel CMOS AF cechująca się 80-procentowym obszarem pokrycia w pionie i poziomie, funkcja AF z wykrywaniem twarzy (w przypadku zgodnych obiektywów) i automatyczny balans bieli. Dzięki temu nie przegapisz żadnego ujęcia. System AF został rozszerzony o funkcję wyboru prędkości AF (ze zgodnymi obiektywami) i funkcję śledzenia obiektu AF, które zapewniają bardziej naturalne skupianie ostrości.
Nagrywaj gdziekolwiek i rejestruj nagrania o niskim poziomie szumów w każdej, nawet najbardziej wymagającej sytuacji dzięki szerokim zakresom czułości ISO (do 102 400), która zapewnia większą czułość i niebywałą wydajność przy słabym oświetleniu. Wbudowany filtr ND zwiększa zakres regulacji ekspozycji o 10 stopni (w trybie rozszerzonym) przy jasnym oświetleniu lub w sytuacji, gdy wymagana jest szeroka przysłona.
Kamera EOS C300 Mark II obsługuje dźwięk 24-bitowy LPCM/48 kHz, zapewniając jakość dźwięku lepszą niż płyta CD. Kamera oferuje 4-kanałowe wejście, w tym gniazdo mikrofonu, wewnętrzny mikrofon monofoniczny oraz dwa złącza XLR, które umożliwiają wybór spośród wielu źródeł dźwięku lub ich połączenie skutkujące dźwiękiem z odgłosami tła.
Rozszerz swoje twórcze opcje dzięki dostępności ponad 90 wymiennych obiektywów EF i obiektywów filmowych EF Cinema firmy Canon. Obsługa funkcji servo zoomu zapewnia jeszcze większą uniwersalność filmowania. Mocowanie obiektywu EF może być zmienione na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub mocowanie PL i z powrotem w autoryzowanym punkcie serwisowym.
Nowo opracowany format plików XF-AVC z obsługą 4K można z łatwością zintegrować z istniejącymi cyklami pracy. Jednoczesne nagrywanie plików proxy 2K lub Full HD na kartę SD w tym samym formacie jeszcze bardziej zwiększa wydajność na etapie etapu postprodukcji.
Kamera EOS C300 Mark II udostępnia szeroki zakres gam kolorów, dostosowanych do cyklu pracy i rezultatu końcowego, w tym BT.2020, Canon Cinema Gamut i DCI-P3.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
KAMERA |
|
Matryca | Matryca CMOS typu Super 35 mm |
System | Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) |
Łączna liczba pikseli matrycy | 9,84 megapiksela |
Liczba efektywnych pikseli matrycy | W przybliżeniu 8,85 megapiksela przy rozdzielczości 4096 × 2160/2048 × 1080 Około 8,29 megapiksela przy rozdzielczości 3840 × 2160/1920 × 1080 |
Minimum illumination | Tryb 59,94 Hz: 0,45 luksa (obiektyw f/1,2, czułość ISO 26500, prędkość migawki 1/30) Tryb 50,00 Hz: 0,38 luksa (obiektyw f/1,2, czułość ISO 26500, prędkość migawki 1/25) |
Sensitivity | Tryb 59,94 Hz f/10 (2048 × 1080 / 59,94P, czułość ISO 800, 2000 luksów, odbicie 89,9%) Tryb 50 Hz f/11 (2048 × 1080 / 59,94P, czułość ISO 800, 2000 luksów, odbicie 89,9%) |
S/N Ratio | Tryb 59,94 Hz: 67 dB (standardowo) (1920 × 1080/29,97P, bazowa czułość Canon Log2/Log3 ISO 800 (zakres dynamiczny 1600%)) Tryb 50 Hz: 67 dB (standardowo) (1920 × 1080/25P, bazowa czułość Canon Log2/Log3 ISO 800 (zakres dynamiczny 1600%)) |
Zakres dynamiczny | Do 14 stopni w przypadku Canon Log3, 1600%, ISO 800 lub powyżej Do 15 stopni w przypadku Canon Log2, 1600%, ISO 800 lub powyżej Do 12 stopni w przypadku Canon Log / Wide DR: 800%, ISO 400 lub powyżej |
Rozdzielczość pozioma | Do 1800 linii TV lub więcej w zależności od wybranej rozdzielczości zdjęć i zastosowanego obiektywu. |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie Canon EF. Dostępne mocowanie EF z blokadą Cinema Lock i mocowanie PL (opcjonalna aktualizacja) |
Regulacja ogniskowej | Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1.53 Rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1.46 Zgodnie z informacjami dla obiektywów EF-S i filmowych obiektywów zmiennoogniskowych Canon |
Korekcja winietowania | TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu) |
Filtr ND | 6 szklanych filtrów w korpusie kamery: 2 stopnie, 4 stopnie, 6 stopni, 8 stopni, 10 stopni¹. Użycie przez korpus, za pomocą sterowania bezprzewodowego lub przy użyciu pilota zdalnego sterowania RC-V100. |
Sterowanie ostrością | Przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Tryb One Shot AF w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku ręcznej regulacji ostrości oraz obiektywów kinowych zmiennoogniskowych, Cine Servo lub stałoogniskowych). |
Sterowanie przysłoną | Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. Tryb Push AI dostępny w przypadku obiektywów EF (niedostępny w przypadku obiektywów typu CINEMA) 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu. |
System stabilizacji obrazu | W zależności od zastosowanego obiektywu |
Typ | Podwójny procesor DIGIC DV5 |
NAGRYWANIE |
|
NAGRYWANIE | Obsługa kart CFast 2.0™ i SD. Możliwość równoczesnego nagrywania na karcie CFast 2.0™ i urządzeniu zewnętrznym. Obsługiwany protokół VPG130 dotyczący kart CFast2.0. |
Czas nagrywania | W zależności od używanej karty i wybranej rozdzielczości/szybkości transmisji danych |
Format pliku nagrania | XF-AVC (Material eXchange Format (MXF)) |
Standard nagrywania | Kompresja wideo: MPEG-4 AVC/H.264 Nagrywanie dźwięku: Linear PCM (16-bitowy/24-bitowy, 48 kHz, 4 kanały) Format pliku: XF-AVC (MXF) Szybkość transmisji danych: międzyklatkowa 410/225/220/110 MB/s, Long GOP 50 MB/s Long GOP: 35 lub 24 MB/s (w przypadku nagrywania plików proxy na kartach SD) |
Format nagrywania: karta CFast 2.0™ | Nagrywanie międzyklatkowe Rozdzielczość: 4096 × 2160/3840 × 2160/2048 × 1080/1920 × 1080, konfiguracja sygnału: YCC422, 10-bitowy/(*)RGB444 (12-bitowy/10-bitowy) (*) Tylko w przypadku rozdzielczości 2048 × 1080 lub 1920 × 1080; 29,97P, 23,98P, 25,00P i 24,00P Nagrywanie w trybie Long GOP Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 Konfiguracja sygnału: YCC422, 10-bitowy |
Format nagrywania: karta SD | Filmy: tylko nagrywanie w trybie Long GOP(*) Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 Konfiguracja sygnału: YCC420, 8-bitowy; zdjęcia: JPEG Rozdzielczość: 2048 × 1080/1920 × 1080 (*) Nagrywanie plików proxy przy użyciu małej szybkości transmisji danych |
Liczba klatek na sekundę | 59,94 Hz: 59,94i/59,94P/29,97P/23,98P (w zależności od wybranej rozdzielczości) 50,00 Hz: 50,00i/50,00P/25,00P (w zależności od wybranej rozdzielczości) 24 Hz: 24,00P |
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie | 59,94Hz: 59,94P 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), od 1 do 60 kl./s 2K CROP(*1) (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s 29,97P 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), od 1 do 30 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 60 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** 23,98P 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), maksymalnie 30 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 120 kl./s** 50,00 Hz 50,00P 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), od 1 do 50 kl./s 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** 25,00P 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), od 1 do 25 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 50 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** 24,00Hz 4K (4096 × 2160/3840 × 2160), maksymalnie 30 kl./s 2K (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 60 kl./s** 2K CROP* (2048 × 1080/1920 × 1080), maksymalnie 100 kl./s** |
Zapis interwałowy | Tak |
Rejestracja klatek | Tak |
Buforowanie (w pamięci podręcznej) | Tak |
Nagrywanie z przełączaniem | Tak |
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) | Tak |
Odwrotne skanowanie | Tak: obydwie opcje/pionowo/poziomo/wyłączone |
Konwersja HD->SD | Nie |
Wewnętrzne przesyłanie danych | Tak. Filmy mogą być kopiowanie wewnętrznie z karty CFast 2.0™ na kartę CFast 2.0™ w trybie nośników. |
Nośniki zapisu zdjęć | Karta SD |
Jakość zdjęć | 2048 × 1080/1920 × 1080 |
SYSTEM |
|
Wymiary | Kolorowy, szeroki ekran LCD o przekątnej 10,1 cm (4 cale), format obraz 16:9 |
Punkty | W przybliżeniu 1,23 mln punktów (854 × RGB × 480), 100% pokrycie pola widzenia |
Regulacja jakości obrazu | Dostępne opcje regulacji luminacji to bardzo wysoka, wysoka i normalna. Inne opcje są takie same, jak w przypadku wizjera. |
Regulowane | Tak |
Monitor kształtu fali | Tak |
Wspomaganie regulacji ostrości | Tak |
Wzmocnienie krawędzi | Tak |
Zebra | Tak |
Znaczniki | Tak |
Wymiary | Organiczny, kolorowy wyświetlacz EL o przekątnej 1,18 cm (0,46 cala), format obrazu 16:9 (panoramiczny) |
Typ | Organiczny LED |
Punkty | W przybliżeniu 1 770 000 punktów (1024 × RGB × 576) |
Regulacja jakości obrazu | Istnieje możliwość zwiększenia jasności, kontrastu, koloru, ostrości i luminancji wizjera (włączone/wyłączone) (przy użyciu ustawień menu). |
Regulowane | Tak |
Soczewka korekcyjna | +2,0 do -5,5 dioptrii |
Wejście audio | Tak: 2 wejścia XLR – monitor, wejście 3,5 mm – korpus kamery |
Wyjście słuchawkowe | Tak: impedancja wyjścia – 50 Ω lub mniej, poziom wyjścia sygnału odniesienia – 50 Ω lub mniej Poziom wyjścia sygnału odniesienia od -∞ do -12 dBV (przy obciążeniu 16 Ω i głośności od minimalnej (MIN) do maksymalnej (MAX)) |
Wyjście wideo/audio | łącza MON., REC OUT: gniazdo BNC Wideo [HD]: SMPTE 292, SMPTE 274; [3G]: SMPTE 424, SMPTE 425 Audio [HD]: SMPTE ST 299-1; [3G]: SMPTE ST 299-2 Impedancja wyjścia – 75 Ω, poziom sygnału wyjściowego – 0,8Vp-p |
HDMI | Złącze HDMI (typ A) zgodne ze specyfikacjami HDMI. Wyjście wideo/audio |
IEEE 1394 (Firewire) | Nie |
USB | Nie |
Kod czasowy | Gniazdo BNC (wejście/wyjście) |
Genlock | Gniazdo BNC (służy również jako złącze SYNC OUT), poziom sygnału – 1,0 Vp-p, impedancja wejścia – 10 KΩ |
Synch | Gniazdo BNC (służy również jako złącze SYNC OUT), poziom sygnału – 1,0 Vp-p, impedancja wejścia – 10 KΩ |
Wejście/wyjście monitora LCD | Złącze VIDEO, specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe gniazdo) Złącze AUDIO, specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne 13-stykowe gniazdo) |
Wyjście komponentowe | Nie |
Złącze AV | Nie |
Wejście DC | Tak |
Złącze pilota zdalnego sterowania | Gniazdo 2,5 mm typu mini jack |
Złącze sterowania bezprzewodowego | Przez opcjonalny adapter Wi-Fi |
Wykresy kolorów | EBU, SMPTE, ARIB |
Kontrolka nagrywania | Tak |
Stopka do podłączania akcesoriów | Tak (stopka typu „cold shoe”, 3 lokalizacje: wierzch korpusu, wierzch uchwytu, front uchwytu) |
FUNKCJE REJESTRACJI |
|
Kontrola ekspozycji i pomiary | Ręczna, Push Auto Iris, Auto Iris (w przypadku zgodnych obiektywów). Opcje pomiarów (a) standardowy (pomiar centralne ważony), (b) punktowy, (c) kompensacja oświetlenia z tyłu |
Korekta ekspozycji | Przyrost o 0,25 od ±0 do ±2,0. |
Tryb Push Auto Iris | Tak (obiektywy EF i EF-S. Niedostępny z obiektywami EF Cinema) |
Blokada ekspozycji | Przez funkcję Push AI |
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem | Tak |
Czułość ISO | Przyrosty co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200, 102400] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). Przyrosty co 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] |
Ustawienie wzmocnienia | Normal (Normalna): [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). Fine (Dokładna): można ustawić dowolną wartość od -2 dB do 24 dB z przyrostami co 0,5 dB. |
Tryby kontroli | Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi) |
Czas naświetlania | 59,94 Hz Off (Wył.): 59,94(i/P): 1/60/29,98P: 1/30 24,00P 1/24 Speed (Czas otwarcia): 1/1–1/2000 Clear Scan (Krótkie czasy): tryb 59,94 Hz: 23,98 Hz (najmniejsza) do 250,37 Hz; tryb 24,00 Hz: 24,00 Hz (najmniejsza) do 250,37 Hz Uwaga: częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. Slow (Długi czas naświetlania): 59,94(i/P) – 1/4, 1/8, 1/15, 1/30; 29,98P – 1/4, 1/8, 1/15; 24,00P – 1/3, 1/6, 1/12 50,00 Hz Off (Wył.): 50,00(i/P) – 1/50; 25,00P – 1/25 Speed (Czas otwarcia): 1/1–1/2000 Clear Scan (Krótkie czasy): 24,00 Hz (najmniejsza) do 250,40 Hz Uwaga: częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. Slow (Długi czas naświetlania): 50,00(i/P) – 1/3, 1/6, 1/12, 1/25; 25,00P – 1/3, 1/6, 1/12 |
Kąt migawki | 59,94 Hz/50.00 Hz: 360,00, 240,00, 180,00, 120,00, 90,00, 60,00, 45,00, 30,00, 22,50, 15,00, 11,25 |
Opcje funkcji AF | Zależą od zastosowanych wymiennych obiektywów i trybu wybranego przez użytkownika. Dual Pixel CMOS AF (CMOS AF), funkcja AF oparta na kontraście |
Tryby AF | Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF zostanie ustawiony na AF. |
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy | Tak; priorytet twarzy lub tylko twarze |
Matryca Dual Pixel CMOS AF | Tak. Zgodne ze wszystkimi obiektywami z mocowaniem EF (z wyjątkiem modeli oferujących tylko ręczne ustawianie ostrości) |
Zapisane konfiguracje | 7 zaprogramowanych ustawień: Canon Log2: Cinema Gamut, BT.2020, DCI-P3, BT.709 Canon Log, Canon Log3 BT.2020, BT.709 |
Nośnik zapisu | Karta wewnętrzna lub SD |
Opcje ustawień gamma | Canon Log / Canon Log2 / Canon Log3 / Wide DR / EOS standardowe normalne 1 (STANDARD) / normalne 2 (4,0x) / normalne 3 (BT.709) Normalne: 4 (5,0x) |
Ustawienia przestrzeni kolorów | Cinema Gamut/BT.2020 Gamut/DCI-P3 Gamut/BT.709 Gamut |
Ustawienia matrycy kolorów | Neutralna/kamera produkcyjna/filmowa EOS (oryginalne)/wideo/EOS (standardowe)/WYŁĄCZONE |
Ustawienia możliwe do dostosowania i chronione | Tak |
Poziom gamma czerni | Tak |
Nasycenie ciemnych obszarów | Tak |
Punkt przegięcia | Tak |
Ostrość | Tak |
Redukcja szumów | Tak |
Szczegółowość odwzorowania skóry | Tak |
Selektywna redukcja szumów | Tak |
Matryca kolorów | Tak |
Balans bieli | Tak |
Korekcja kolorów | Tak |
Poziom ustawienia | Tak |
Naciśnięcie | Tak |
Ograniczenie 100% IRE | Tak |
Automatyczny | Tak |
Zakres (w kelwinach) | 2000 K do 15 000 K; interwały: 100 K, domyślnie 5500 K |
Zaprogramowane ustawienia | Światło dzienne/żarówki |
Przesunięcie balansu bieli | Tak, -9 do +9 (w przypadku wybrania zaprogramowanego ustawienia Światło dzienne lub Żarówki) |
Regulacja balansu czerni | Tak |
System zliczania | Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (w trybie NTSC dostępny system Drop frame) |
Ustawienie wartości początkowej | Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie |
Nagrywanie | Liniowe kodowanie PCM (16-bitowe / 24-bitowe, 48 kHz, 4 kanały (nagrywanie MXF)) |
Sterowanie | Niezależne ograniczniki i ustawienia automatyczne/ręczne |
Osłabienie mikrofonu | Tak |
Miernik poziomu mikrofonu | Tak |
AKCESORIA |
|
Dołączone | Monitor, uchwyt, podpórka kciuka, dodatek WFT, podstawa adaptera statywu, muszla oczna, zaślepka kolorowego wizjera, pasek na ramię Ładowarka CG-10, zasilacz CA-A10, kabel zasilacza, akumulator BP-A30, klucz sześciokątny, zestaw śrub sześciokątnych Kabel UN-5 (X2), bateria litowa CR2025, uchwyt |
Opcjonalne (w tym elementy wycofane z produkcji) | Akumulator Canon BP-A30 (dołączony do modelu C300 Mark II) / BP-A60 Wizjer elektroniczny OLED, EVF-V70 Podstawa z zaciskiem CL-V1 (dla EVF-V70) Zasilacz Canon CA-A10 Ładowarka Canon CG-A10 Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100 Pasek na ramię Canon SS-1200 (dołączony do modelu C300 Mark II) Adapter statywowy Canon TA-100 Podstawa statywu Canon TB-1 Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E6/WFT-E8 Odbiornik GPS Canon GP-E1 Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie) Adapter mikrofonu Canon MA-400 (akcesorium opcjonalne) Uchwyt typu imadło Canon RD-1 (do kupienia oddzielnie) |
Typ akumulatora | BP-A30 (dołączony), BP-A60 (opcjonalny) |
Wejście zasilania | 14,4 V DC (akumulator), 16,7 V DC (złącze DC IN) |
Power Consumption | 19,2 W (4096 × 2160 / 3840 × 2160, 410 Mb/s / 25P); 20,5 W (2048 × 1080 / 1920 × 1080, 310 Mb/s 50P) – w przybliżeniu |
Continuous Recording Time | Dostarczany w zestawie BP-A30 (3100 mAh): do 130 min Opcjonalny BP-A60 (6200 mAh): do 270 min (nagrywanie w formacie 4K, 410 Mb/s, 25,00P) |
INNE |
|
Wymiary | W przybliżeniu 149 × 183 × 183 mm (model C300 Mark II + podpórka kciuka) W przybliżeniu 190 × 183 × 187 mm (model C300 Mark II + uchwyt) W przybliżeniu 190 × 265 × 226 mm (C300 Mark II + uchwyt + wspornik + moduł uchwytu) W przybliżeniu 190 × 307 × 362 mm (C300 Mark II + uchwyt + wspornik + moduł uchwytu + moduł monitora) |
Odłączany uchwyt | Tak |
Weight (camera only) | Mocowanie typu EF: 1770 g Mocowanie typu PL: 2000 g Mocowanie typu EF z blokadą Cinema Lock: 1850 g |
Weight (fully equipped) | Mocowanie typu EF: 3435 g z akumulatorem dostarczanym w zestawie |
Zakres temperatury pracy | W przybliżeniu 0°C do 40°C; wilgotność względna: 85% W przybliżeniu -5°C do 45°C; wilgotność względna: 60% |