Kamera Sony PXW-FS7 II K (18-110mm) + Cashback: 2160 zł

Kamera Sony PXW-FS7 II K (18-110mm)

Kamera Sony PXW-FS7 II K (18-110mm)

Model FS7 II znacznie poprawia wrażenia przy filmowaniu najlepszym kamkorderem Sony dla dokumentalistów i jednym z najbardziej uniwersalnych kamkorderów Super 35 mm na świecie. 

52 899,00 zł
Brutto Wysyłka do 24 godzin.
 Produkt dostępny!

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!


(81) 825-97-22

(22) 891-13-73


rrso.jpg


Sony PXW-FS7 II K (18-110mm)


pwx

Model FS7 II znacznie poprawia wrażenia przy filmowaniu najlepszym kamkorderem Sony dla dokumentalistów i jednym z najbardziej uniwersalnych kamkorderów Super 35 mm na świecie. Wprowadzono w nim szereg udoskonaleń: od nowego systemu mocowania obiektywu po większą ergonomię czy należący do światowej czołówki system automatycznego, elektronicznego filtra ND o zmiennej gęstości optycznej. Dla użytkownika oznaczają one nowe możliwości.


Automatyczny, elektroniczny filtr ND o zmiennej gęstości optycznej: swoboda filmowania i poruszania się

Praca z kamerą FS7 II to doświadczenie niezwykłej swobody ruchów i filmowania — bez troszczenia się o niestabilność warunków oświetlenia czy tracenia czasu na zmiany filtrów i szlifowanie ustawień ekspozycji. Zaawansowana technologia firmy Sony zapewnia stałe korygowanie gęstości optycznej elektronicznego filtra ND, nie powodując obniżenia rozdzielczości i zmian kolorystyki. Zachęcamy do praktycznego wypróbowania kamkordera FS7 II — i zobaczenia na własne oczy, jak firma Sony zmieniła filmowanie w ruchu.






Jeszcze większa uniwersalność mocowania typu E





Mocowanie typu E gwarantuje zgodność i znakomitą współpracę z obiektywami produkowanymi zarówno przez Sony, jak i inne firmy. W modelu FS7 II pojawiła się zupełna nowość: system blokady dźwignią. Teraz po umieszczeniu obiektywu w gnieździe wystarczy go zamocować, obracając kołnierz. Dodatkowym zabezpieczeniem jest dźwignia blokady obiektywu. Uprościć może się proces wymiany obiektywu — a to oznacza oszczędność czasu. Po zamontowaniu w gnieździe typu E odpowiedniego adaptera można oczywiście używać obiektywów kinowych i do lustrzanek, w tym produkowanych przez Sony szkieł z mocowaniem typu A. Kamkorder FS7 II pozwoli więc dobrać odpowiedni obiektyw na każdą sytuację.

pwx-fs7m2





pwx-fs7m2

Moduł rozszerzeń do nagrywania w formatach RAW / Apple ProRes 422 i pracy z wieloma kamerami





Aby kamkorder PXW-FS7 II był mały, lekki i wygodny do trzymania w ręku, konstruktorzy Sony postanowili przenieść pewne funkcje do zewnętrznego, sprzedawanego oddzielnie modułu rozszerzeń XDCA-FS7.

Po jego podłączeniu można korzystać z następujących ważnych możliwości:

  • Nagrywanie materiału RAW na zewnętrzne urządzenie: dla zapewnienia maksymalnego bogactwa kolorystyki, kontrastu i rozdzielczości obrazu moduł XDCA-FS7 umożliwia zapis materiału w formacie RAW na podłączony zewnętrzny rejestrator (sprzedawany oddzielnie). 12-bitowy, kodowany liniowo materiał RAW o rozdzielczości 4K lub 2K pozwala na uzyskanie żywych kolorów. Do połączenia modułu XDCA-FS7 z kompatybilnym rejestratorem RAW — takim jak Sony HXR-IFR5/AXS-R5 czy Convergent Design® Odyssey 7Q+ z opcją Sony FS RAW — potrzebny jest tylko jeden przewód BNC. Rejestratory Atomos® Shogun Inferno i Shogun Flame pozwalają dodatkowo nagrywać wyjściowy materiał z modułu XDCA-FS7 w formacie Apple ProRes i CDNG. Nagrywanie materiału RAW nie stanowi przeszkody w równoczesnym zapisie na wewnętrzny nośnik obrazu wideo Full HD ze zsynchronizowanym kodem czasowym. Film ten będzie można później wykorzystać jako materiał proxy do montażu off-line.
  • Nagrywanie w formacie Apple ProRes 422: zdarza się, że organizacja pracy jest oparta na kodeku Apple ProRes 422. W takich przypadkach moduł XDCA-FS7 umożliwia nagrywanie obrazu 1920 x 1080 w formacie Apple ProRes 422 lub Apple ProRes 422 HQ na kartę XQD™ w kamerze.
  • Praca w systemach zawierających wiele kamer: z myślą o nagrywaniu wieloma kamerami moduł XDCA-FS7 generuje sygnał synchronizujący (genlock) i jest wyposażony wejście/wyjście kodu czasowego.





Specjalny uchwyt Sony

pwx-fs7m2


Inteligentny uchwyt Sony „Smart Grip” — owoc tysięcy godzin badań — stanowi konfigurowalne „centrum dowodzenia” umieszczone na obrotowym ramieniu teleskopowym. Znajduje się na nim dźwignia zoomu, przycisk rozpoczynania i zatrzymywania nagrywania oraz szereg elementów o programowalnej funkcji, w tym pokrętło do regulacji przysłony. Kamerę można więc obsługiwać, nie zdejmując ręki z uchwytu. Ergonomiczny kształt zapewnia wygodę nawet po wielu godzinach pracy. Aby wyregulować kąt uchwytu, wystarczy nacisnąć przycisk.

Łatwe do wyregulowania ramię teleskopowe

pwx-fs7m2

Użytkownicy kamery FS7 powszechnie doceniali uniwersalność jej ergonomicznego ramienia. W wersji FS7 II firma Sony poszła o krok dalej i dodała nowe pozycje ramienia, ułatwiające trzymanie urządzenia jeszcze bliżej ciała. Co więcej, do regulacji nie są teraz potrzebne żadne narzędzia. Oznacza to, że obecnie łatwiej jest dostosować ramię do własnej budowy ciała i warunków filmowania.

Większa ergonomia wizjera

pwx-fs7m2

Kamkorder FS7 II otrzymał bardziej uniwersalne ramię wizjera, którego niezależne zaczepy można łatwo regulować ręką bez zdejmowania kamery z ramienia. Sam wizjer jest przystosowany do podglądu obrazu lewym lub prawym okiem. W szerokim zakresie można też regulować położenie w kierunku przód-tył. W celu zmiany położenia wizjera wystarczy przekręcić jedno pokrętło. Dla zapewnienia jeszcze większej uniwersalności Sony dostarcza także uchwyt montażowy wykonany z 15-milimetrowego pręta. Wizjer ma postać monitora LCD z nakładanym okularem. Okular ten można z łatwością odchylić i oglądać obraz bezpośrednio na monitorze. Łatwiejszy jest montaż okularu. Użytkownik może także zdjąć nieużywaną osłonę ekranu LCD. W ustawianiu ostrości, kontrastu i ekspozycji pomagają takie funkcje, jak wyróżnianie ostrych fragmentów (peaking), zebra czy regulator kontrastu.






Nieprzeciętna wytrzymałość

Kamera Sony FS7 II jest zaprojektowana do pracy w niesprzyjających warunkach i spełnia te same wymagania co model FS7. Szkielet wykonano z magnezu — materiału łączącego sztywność z lekkością. Przyciski, pokrętła oraz inne elementy są uszczelnione i zabezpieczone przed pyłem wodnym i kurzem. W przypadku kamery 4K o dużej czułości pierwszorzędne znaczenie ma kwestia chłodzenia. Konstruktorzy Sony zaprojektowali więc specjalne ciepłowody, które odprowadzają ciepło z podzespołów elektronicznych do oddalonego radiatora. Chłodzenie radiatora zapewnia kanał powietrzny, dodatkowo chroniący podzespoły elektroniczne przed pyłem i wilgocią.

Wymagane jest dokładne zamknięcie wszystkich portów i osłon. Odporność na pył zgodnie z normą IEC 60529, klasa IPX5.






Obsługa wejściowego dźwięku czterokanałowego i możliwość jego nagrywania



Kamera FS7 II obsługuje czterokanałowy dźwięk wejściowy. Przy nagrywaniu wywiadów itp. możliwe jest więc równoczesne wykorzystanie zewnętrznego mikrofonu do rejestracji dźwięków z otoczenia, wbudowanego mikrofonu do nagrywania uwag operatora oraz dwóch sprzedawanych oddzielnie mikrofonów bezprzewodowych z serii UWP do rejestracji głosów prowadzącego wywiad i jego rozmówcy. Można ponadto dodać sprzedawany oddzielnie adapter XLR-K2M lub XLR-K1M, który dzięki dwóm wejściom XLR pozwala podłączyć jeszcze więcej urządzeń. Osłona elementów sterujących modelu FS7 II składa się obecnie na płasko, co zmniejsza ryzyko ewentualnych uszkodzeń.

sony





Świat 4K firmy Sony

sony 4k


Standard 4K wyrasta na konsumencką platformę rozrywkową, tak jak przed dekadą stawał się nią format HD. Sony odgrywa w tej zmianie prawdziwie kluczową rolę. Kiedy w 2005 roku wprowadzaliśmy pierwsze na świecie komercyjne projektory 4K, musieliśmy wyjaśniać, że „K” oznacza 1024 piksele w poziomie, a 4K to rozdzielczość 4096 x 2160. Wówczas trzeba było szczegółowo przedstawiać w poradnikach zalety tego rozwiązania, takie jak rozdzielczość czy odległość oglądania. Dziś 4K to platforma produkcyjna o mocnej pozycji. Jest ona wpisana do specyfikacji DCI (Digital Cinema Initiative). Standardy 4K wydały ITU oraz SMPTE. Stowarzyszenie Elektroniki Użytkowej promuje termin „Ultra High-Definition” (Ultra HD), który służy jako określenie produktów 4K powszechnego użytku.


Sony
0
Cechy
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35
Nośnik Danych
Karta XQD
karta SD (UHS-I)
Intrfejs
3G-SDI
HDMI