Canon EOS C200 + Karta pamięci Sandisk CFast 2.0 128 GB EXTREME PRO
Kupując kamerę Canon C200 otrzymasz kartę pamięci SanDisk CFast 2.0 128GB GRATIS!!
Uniwersalna produkcja w rozdzielczości 4K
Kamera umożliwia nagrywanie wyraźnego i naturalnie wyglądającego obrazu 4K na nośniku wewnętrznym w formatach Cinema RAW Light, MP4 lub XF-AVC. Materiał można zapisywać odpowiednio na kartach CFast 2,0™ i SD. Można też filmować w zwolnionym tempie w trybie 120P i jakości Full HD. Dzięki temu model EOS C200 nadaje się do obsługi różnych projektów filmowych.
Nagrywanie w formacie 4K RAW na nośniku wewnętrznym
Możliwość nagrywania z użyciem kodeka Cinema RAW Light w trybie 4K/50P na wewnętrznym nośniku CFast 2.0™ zapewnia całkowitą swobodę w postprodukcji.
Dokładny i niezawodny autofokus
Technologia CMOS Dual Pixel AF firmy Canon umożliwia imponującą pracę modułu AF ze śledzeniem obiektu na ponad 80% powierzchni kadru, zarówno w poziomie, jak i w pionie. Wybór punktu ostrości i sterowanie urządzeniem odbywa się za pomocą ekranu dotykowego.
Nagrywanie w wysokiej jakości UHD, XF-AVC do 160 Mb/s lub MP4 do 150 Mb/s
Kamera umożliwia nagrywanie łatwych do przetworzenia plików w formacie XF-AVC* lub MP4 nawet z 13-stopniowym zakresem dynamicznym i zapisywanie ich na niedrogich kartach SD.
Wysoka wydajność nagrywania, do 120P w trybie Full HD
Dwa procesory DIGIC DV6 gwarantują wysoką jakość obrazu, szybką reakcję kamery na polecenia użytkownika i nagrywanie z dużą liczbą klatek na sekundę.
Kompaktowa i uniwersalna konfiguracja
Dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi, filtrom szarym i mocowaniu EF kamera EOS C200 jest łatwa w konfiguracji pod kątem oczekiwanego wyglądu obrazu i możliwości kontrolowania pracy w różnych sytuacjach. Ponadto cechuje się dużą mobilnością i wytrzymałością.
Cechy
- Typ matrycy:
- CMOS
- Rozmiar matrycy:
- Super 35
- Nośnik Danych
- karta CFast 2.0
karta SD (UHS-I) - Intrfejs
- HD-SDI
HDMI
Kamera |
|
Matryca | Matryca CMOS typu Super 35 mm |
System | Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera) |
Łączna liczba pikseli matrycy | W przybliżeniu 9,84 megapiksela (4206 x 2340) |
Liczba efektywnych pikseli matrycy | W przybliżeniu 8,85 megapikseli (4096 x 2160): jeśli jako rozdzielczość wybrano rozmiar 4096 x 2160 lub 2048 x 1080 W przybliżeniu 8,29 megapikseli (3840 x 2160): jeśli jako rozdzielczość wybrano rozmiar 3840 x 2160 lub 1920 x 1080 |
Stosunek sygnału do szumu | Tryb 50,00 Hz: 53 dB (standardowo) [3840x2160/25,00P, bazowa czułość Canon Log 3 ISO800 (zakres dynamiczny 1600%), WYJŚCIE HDMI] |
Zakres dynamiki | 15 stopni (Cinema RAW Light1), 13 stopni (MP4 / Canon Log3) |
Procesor obrazu |
|
Typ | Podwójny procesor DIGIC DV6 |
Mocowanie obiektywu | Canon EF |
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) | Rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460 Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534 |
Wymienne mocowanie obiektywu | Tak, zmiana mocowania na PL możliwa za pośrednictwem Centrum serwisowego firmy Canon (opłata za serwis) |
Korekcja winietowania | Tak z kompatybilnymi obiektywami |
Filtr ND | Przezroczysty,2,4,6,8,10-stopni |
Sterowanie ostrością | Ręczny przez obiektyw, ręczny przez RC-V100 Auto Focus (Dual Pixel AF około 80%(pion.),80%(poz.)) |
Sterowanie przysłoną | Ręczny przez korpus kamery RC-V100, fine, krok co 1/2 lub 1/3, Auto (z kompatybilnymi obiektywami), Push Auto Iris |
System stabilizacji obrazu | W zależności od zastosowanego obiektywu |
Nagrywanie |
|
Opcje nagrywania w formacie RAW | RAW (Cinema RAW Light2, 3) |
Nagrywanie wewnętrzne | Cinema RAW Light4, 5; MP4, XF-AVC6 |
Czas nagrywania (karta CFast 2.0™) | Karta 128 GB: 15 min (4K Cinema RAW Light 1 Gb/s VBR) |
Czas nagrywania (karta pamięci SD) | Karta 128 GB: 110 min (MP4, 150Mb/s); 485 min (MP4, 35 Mb/s) Karta 128 GB: 105 min (XF-AVC7, 160 Mb/s); 375 min (XF-AVC8, 45 Mb/s) |
Formaty nagrania | Cinema RAW Light9, 10 (CFast 2.0™); MP4 / XF-AVC11 (karta SD) |
Liczba klatek na sekundę | (1) tryb 59,94 Hz (59,94P/29,97P/23,98P) (2) tryb 50,00 Hz (50,00P/25,00P) (3) tryb 24,00 Hz (24,00P) |
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie | tak |
Zapis interwałowy | tak |
Rejestracja klatek | tak |
Buforowanie (w pamięci podręcznej) | TAK, 3 sekundy |
Nagrywanie z przełączaniem | TAK, tylko nagrywanie na kartę SD |
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) | TAK, tylko nagrywanie na kartę SD |
Odwrotne skanowanie | nie |
Konwersja HD->SD | nie |
Nośniki zapisu zdjęć | Karta SD |
Rozmiar zapisywanych zdjęć | 2048x1080 (przy rozdzielczości obrazu wideo 4096x2160/2048x1080) 3840x2160 (przy rozdzielczości obrazu wideo 3840x2160) 1920x1080 (przy rozdzielczości obrazu wideo 1920x1080) |
System |
|
Monitor przebiegów | tak |
Wykresy kolorów | TAK, SMPTE, EBU |
Wzmocnienie krawędzi | TAK |
Zebra | TAK. Zebra 1 poz. 5 ±5% do 95 ±5% w odstępach co 5 procent (70 ±5%) Zebra 2 poz.: 0% do 100% w odstępach co 5 procent (100%) |
Znaczniki | TAK, środek, poziomo, współczynnik proporcji siatki(4:3 / 13:9 / 14:9 / 16:9 / 1,375:1 / 1,66:1 / 1,75:1/1,85:1 / 1,90:1 / 2,35:1 / 2,39:1 / własny), bezpieczny obszar (80% / 90% / 92,5% / 95%) |
EVF |
|
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF | TAK. 1,77 mln punktów |
Opcjonalne akcesoria EVF | Canon EVF-V70 (wymaga również uchwytu CL-V2) |
Panel wyświetlacza | Monitor LCD o przekątnej 4 cali/10,1 cm. Panel dotykowy. Około 1,23 mln punktów |
Wejście audio | Cyfrowe lub analogowe wejście audio XLR x2, 3,5mm Audio, AES/EBU, wejście liniowe, mikrofon, obsługa +48V Phantom Power |
Wyjście słuchawkowe | tak |
HDMI | TAK, HDMI 2.0, tylko wyjście. Maks. rozdzielczość wyjściowa 3840 x 2160. Kompatybilny z kodem czasowym |
USB | TAK. Mini-B Hi-Speed USB |
Wyjście 3G / HD-SDI | TAK x 1.BNC jack Wideo [HD]:SMPTE 292. [3G]:SMPTE 424, SMPTE 425 Audio [HD]:SMPTE ST 299-1. [3G]:SMPTE ST 299-2, impedancja wyjściowa 75 Ω, poziom sygnału wyjściowego 0.8 Vp-p |
Kod czasowy | NIE |
Genlock | niie |
Synch | nie |
Wyjście komponentowe | nie |
Złącze AV | nie |
Wyjście DC | nie |
Wejście DC | TAK, 14,4V DC (akumulator), 16,7V DC (złącze DC IN) |
Pobór mocy | 50,00P: Cinema RAW Light/MP4; 18,5W (ok.) |
Czas nagrywania ciągłego (bateria) | BP-A30 (3100mAh) 130 min. (ok.) BP-A60 (6200mAh) 280 min. (ok.) nagrywanie Cinema Raw Light/4096 x 2160 lub MP4/3840 x 2160 |
Złącze pilota zdalnego sterowania | TAK, 2,5-milimetrowe złącze |
Złącze sterowania bezprzewodowego | Wbudowany moduł Wi-Fi. FTP i kontrola/podgląd zdalnie przez przeglądarkę |
Złącze obiektywu | nie |
Złącze Ethernet | TAK. ZGODNY Z FTP, tylko pliki MP4 |
Złącze wideo (do monitora lub wizjera elektronicznego EVF) | TAK, złącze Canon |
Kontrolka nagrywania | tak |
Niestandardowe wybieranie pokrętłem | tak |
Funkcje rejestracji |
|
Pomiar ekspozycji | (a) Standard (pomiar centralnie ważony) (b) Oświetlenie punktowe (c) Oświetlenie z tyłu (kompensacja) |
Korekcja ekspozycji | Funkcja przesunięcia AE. Można ustawić wartość docelową (±8 kroków od środka) dla jasności. Wskazanie jako wartości ekspozycji (EV). (±2,0, ±1,75, ±1,5, ±1,25, ±1,0, ±0,75, ±0,5, ±0,25, and ±0) wyświetlane na ekranie jako AE [wartości liczbowe] |
Tryb Push Auto Iris | tak |
Blokada ekspozycji | nie |
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem | nie |
Czułość ISO | Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200,102400] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane, gdy funkcja rozszerzenia czułości ISO jest WYŁĄCZONA.1/3 stopni: [100,125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000,2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] [---] Gdy funkcja rozszerzenia czułości ISO jest WŁĄCZONA. |
Ustawienie wzmocnienia | [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB. |
System automatycznej regulacji ostrości | Technologia matrycy Dual Pixel CMOS AF Ręczna regulacja ostrości, tryb one-shot AF, ciągły AF, ręczna regulacja ostrości ze wspomaganiem AF, funkcja wykrywania twarzy (tylko obiektywy obsługujące funkcje AF mogą być używane w każdym z tych trybów), wspomaganie ustawiania ostrości |
Rozmiary ramki AF | Duży; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) x 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu; mały; rozmiar równoważny do ok. 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu |
Tryby automatycznej regulacji ostrości | Dostępne tryby to One-Shot AF, Ciągły AF i funkcja MF oparta na AF. Wszystkie te tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. One-Shot AF: automatyczna regulacja ostrości jest wykonywana tylko przy jednoczesnym wciśnięciu przyporządkowanego przycisku. Po wykonaniu regulacji ostrości nie jest dozwolone przesuwanie obiektywu. Ciągły AF: regulacja ostrości jest zawsze aktywna.Funkcja MF oparta na AF |
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy | Dostępny; priorytet twarzy lub tylko twarze. |
Prowadnica regulacji ostrości | Dostępny; wyświetla status ostrości lub braku ostrości za pomocą sygnału AF. |
Tryby kontroli | Tylko ręcznie |
Czas naświetlania | Dokładność do 1/3 stopnia: 1/1, 1/1,26, 1/1,59, ---, 1/1600, 1/2000 (w sumie 34 ustawienia) Dokładność do 1/4 stopnia: 1/1, 1/1,19, 1/1,41, 1,68 ---, 1/1700, 1/2000 (w sumie 45 ustawień). Najmniejsza wartość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę. |
Kąt migawki | 360,00, 240,00, 180,00, 120,00, 90,00, 60,00, 45,00, 30,00, 22,50, 15,00, 11,25 Ponadto wartości kątów równe 1/120, 1/60, 1/40, 1/30, 1/100, 1/50, 3/100 i 1/25 mogą być wybrane w zakresie minimalnego kąta od 360°. |
Długa ekspozycja (SLS) | 59,94(i/P) : 1/4, 1/8, 1/15, 1/30 Ustawienie 29,97P: 1/4, 1/8, 1/15 24,00P lub 23,98P: 1/3, 1/6, 1/12 |
Regulacja częstotliwości | 24,00 Hz* do 250,40 Hz |
Nośnik zapisu | Pamięć wewnętrzna lub karta SD |
Główne ustawienia przyciemniania | 0 ± 50 |
Główny poziom czerni — czerwony | 0 ± 50 |
Główny poziom czerni — zielony | 0 ± 50 |
Główny poziom czerni — niebieski | 0 ± 50 |
Poziom gamma czerni | 0 ± 50 |
Nasycenie ciemnych obszarów | 0 ± 50 |
Punkt załamania krzywej | + 50 - 95 - +109 |
Punkt szczytowy przegięcia | -35 - 0 - +50 |
Nasycenie przegięcia | 0 - ±10 |
Poziom ostrości | -10 - 0 - +50 |
Redukcja szumów | Wył. / 1 - 12 |
Balans bieli (wzmocnienie składowej czerwonej/niebieskiej) | 0–50 |
Poziom ustawienia | (0 - ±50) |
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS |
|
Informacje GPS (moduł dodatkowy) | Do filmów RAW, filmów i zdjęć w formacie MP4 można dodać informacje o lokalizacji (szerokość, długość geograficzna i wysokość geograficzna) oraz informacje GPS za pomocą Coordinated Universal Time (UTC). Stan pozyskania danych satelitarnych można sprawdzić w trybie kamery. |
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi | Standard: IEEE 802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz), IEEE 802.11a/n (pasmo 5 GHz) (niedostępne w Katarze, Indonezji lub Iraku) IEEE 802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz) IEEE 802.11n/11a (pasmo 5 GHz): może się różnić w zależności od rynku docelowego urządzenia. Uwierzytelnianie: system otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK Systemy szyfrowania: WEP-64, WEP-128, TKIP, AES |
Balans bieli |
|
Automatyczny | TAK. Bezwstrząsowy balans bieli |
Zaprogramowane ustawienia | Daylight (Światło dzienne) (5600 K), Tungsten (Żarówka)(3200 K) |
Nastawy ręczne | Zaprogramowane ustawienia A/B, ustawienie temperatury kolorów: 2000K - 15000K |
Balans czerni |
|
Regulacja balansu czerni | Automatyczna regulacja balansu czerni |
System zliczania | Regen, RecRun, FreeRun, TC Hold. funkcja Drop Frame /NonDrop Frame ( DF/NDF) tylko w trybie 59,94P/29,97P |
Dźwięk |
|
Nagrywanie | Cinema RAW Light: liniowe PCM (24 bity12 / 16 bitów / 48 kHz / 4 kanały) XF-AVC13: liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały MP4: MPEG-2 AAC-LC (16-bit / 48 kHz / 2 kanały), liniowe PCM (16-bit / 48 kHz / 4 kanały) |
Wymiary (tylko korpus) | W przybliżeniu 144 x 153 x 179 mm (5,7 x 6,0 x 7,0 cala) W przybliżeniu 178 x 153 x 204 mm (7,0 x 6,0 x 8,0 cala) [Z uchwytem kamery] |
Masa (sam korpus) | W przybliżeniu 1430g (3,2lb) |
Zakres temperatury pracy | W przybliżeniu od 0 do 40°C, 85% (wilgotność względna) W przybliżeniu od -5 do 45°C, 60% (wilgotność względna) |
Masa (akcesoria w zestawie) | Uchwyt kamery GR-V1: około 260 g LCD Monitor LM-V1: ok. 185 g (6,5 oz.) Uchwyt LCD LA-V1: ok. 255 g (9,0 oz.) Uchwyt mikrofonu: ok. 50 g (1,8 oz.) Rączka HDU-2: ok. 220 g (7,8 oz.) Śruba sześciokątna: ok. 5 g (0,18oz.) BP-A30: około 225 g (7.9 oz.) Kabel UN-5: około 80 g (2,8 oz.) Podstawka pod kciuk: ok. 10 g (0,35 oz.) Muszla oczna: ok. 25 g (0,88 oz.) |