Canon EOS C500 Mark II

80 500,00 zł
Brutto Wysyłka do 24 godzin.
 Produkt dostępny!

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!

close

Zapytanie produktowe






 

(81) 825-97-22

sklep@beiks.pl


(22) 891-13-73

wawa@beiks.pl

System Cinema EOS nowej generacji

Pełnoklatkowa matryca o rozdzielczości 5.9K wbudowana w nowo zaprojektowaną, kompaktową i niezawodną obudowę Cinema EOS inspiruje do działania wszystkich filmowców i umożliwia im uniwersalną pracę.

eos-c500-mark-ii-360_261918981593468.jpg


Nagrywanie nowej reklamy samochodu Jaguar F-PACE kamerą Canon EOS C500 Mark II

Filmowiec Brett Danton opowiada o tym, jak nowa kamera Canon EOS C500 Mark II odmieniła jego sposób pracy przy kręceniu reklamy samochodu F-PACE dla firmy Jaguar.

eos c500.PNG


Wysoka jakość i wydajne formaty nagrywania

Model EOS C500 Mark II wyposażono w nowo zaprojektowany procesor obrazu DIGIC DV 7, który umożliwia nagrywanie na nośniku wewnętrznym w technologii Cinema RAW Light z rozdzielczością 5.9K, a także obsługuje zapis 10-bitowego formatu Canon XF-AVC w 4K 4:2:2. Dzięki dostępności dwóch gniazd można nagrywać pliki jednocześnie na dwie karty CFexpress, a dodatkowe gniazdo kart SD umożliwia zapis plików proxy.

nagranie c500.PNG


Przetwarzanie z nadpróbkowaniem obrazu 5.9K pod kątem rozdzielczości 4K

W modelu EOS C500 Mark II zastosowano wysokiej jakości algorytm demozaikowania w przypadku nadpróbkowania obrazi 5.9K pod kątem nagrywania w rozdzielczości 4K/UHD. Powoduje to wytłumienie efektu mory i redukcję szumów, co przekłada się na doskonałą jakość obrazu.

5-9k_oversampling_4k_207149540202250.jpg


Kompaktowa, lekka i niezawodna

W przybliżeniu 1750 g korpus umożliwia wygodne noszenie kamery wraz ze stabilizatorami i ręcznymi platformami, dzięki czemu urządzenie idealnie sprawdza się w każdych warunkach.

c500.PNG


Pionierska technologia AF

Kamera EOS C500 Mark II jest wyposażona w technologię Dual Pixel CMOS AF firmy Canon, która umożliwia szybką regulację ostrości w trybie ciągłym. Nowy, 4,3-calowy monitor LCD LM-V2 pozwala płynnie i intuicyjnie regulować ostrość dotykiem. Użytkownicy mogą też korzystać z ulepszonych elementów, które umożliwiają naturalnie wyglądającą, stopniową zmianę ostrości. Model EOS C500 Mark II umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne dostrojenie pracy modułu AF dzięki ustawieniom szybkości i czułości śledzenia obiektów.

c500 canon.PNG


Wspomaganie ręcznej regulacji ostrości Dual Pixel

Technologia Dual Pixel CMOS AF uwzględniająca różnicę faz zapewnia innowacyjne graficzne wskazanie odchylenia punktu ostrości do przodu i do tyłu. Prostokąt zmienia kolor na zielony, gdy obiekt jest ostry, co zwiększa użyteczność i dokładność podczas ręcznego ustawiania ostrości, zwłaszcza w przypadku bardzo ważnego ustawiania ostrości w rozdzielczości 4K.

eos-c500-mark-ii_focus_guide_237080475189866.jpg


Śledzenie AF

Wystarczy użyć ekranu dotykowego, aby wybrać obiekt, którego ruch w obrębie kadru ma być śledzony. Ułatwia to pracę w kontekście wyostrzania obiektu.

eos-c500-mark-ii_tracking_af_383545968461497.jpg


AF z priorytetem twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy

Dzięki współpracy z technologią wykrywania twarzy firmy Canon rozwiązanie Dual Pixel CMOS AF doskonale rozpoznaje twarz, ustawia na nią ostrość i śledzi jej ruch.

eos-c500-mark-ii_face_priority_detection_186252208645166.jpg


Pierwszy system Cinema EOS obsługujący elektroniczny stabilizator obrazu

EOS C500 Mark II to pierwsza kamera Cinema EOS wyposażona w elektroniczną stabilizację obrazu (IS) w korpusie urządzenia, która obsługuje 5-osiową korekcję drgań. Nawet w przypadku korzystania z obiektywów bez elektronicznej komunikacji z obiektywem można używać elektronicznego stabilizatora obrazu po ręcznym wprowadzeniu ogniskowej.

cinema_eos_electronic_is_212102843083302.jpg


Automatyczne określanie ogniskowej

Po podłączeniu obiektywu obsługującego transmisję danych informacje o ogniskowej są automatycznie odbierane przez styki cyfrowe, co umożliwia fotografowanie ze zoptymalizowanym elektronicznym stabilizatorem obrazu.

automatic_focal_length_detection_104964304673151.jpg


Elektroniczny stabilizator obrazu z obiektywami niemającymi styków elektrycznych

Fotografowanie z użyciem elektronicznego stabilizatora obrazu jest możliwe nawet wtedy, gdy do kamery jest podłączony obiektyw, który nie obsługuje transmisji danych. W tym celu wystarczy wprowadzić ogniskową ręcznie. Obsługiwane są również obiektywy anamorficzne.

manual_focal_length_input_245175373719727.jpg


Możliwość zapisania ogniskowej

Wystarczy wybrać ogniskową podczas filmowania, aby skorzystać z elektronicznego efektu stabilizacji obrazu zoptymalizowanego pod kątem bieżących ustawień.

focal_length_saved_menu_776049539811508.jpg


Duża liczba klatek na sekundę

Kamera EOS C500 Mark II obsługuje nagrywanie z dużą liczbą klatek na sekundę – do 50/60 w przypadku rozdzielczości 5.9K. W trybie 2K (wycinek kadru) można także ustawić liczbę klatek na sekundę w zakresie od 1 do 120, co zwiększa możliwości twórcze. Nowy przycisk Slow & Fast zapewnia szybki dostęp do ustawień nagrywania w zwolnionym i przyspieszonym tempie.

eos-c500-mark-ii_slow_fast_button_251048093047617.jpg


Zaawansowany interfejs

Model EOS C500 Mark II jest wyposażony w zaawansowany interfejs 12G-SDI, który zapewnia czterokrotnie większą przepustowość w porównaniu z interfejsem 3G-SDI, co upraszcza organizację pracy w standardzie 4K dzięki możliwości wyświetlania obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu. Interfejs HDMI umożliwia także wyświetlanie obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu.

advanced_interface_294145036323736.jpg


Pełnoklatkowy filtr szary

Model EOS C500 Mark II wyposażono w solidny, sterowany elektronicznie system filtrów szarych. Obsługuje on różne stopnie filtracji światła (2/4/6 oraz rozszerzone wartości 8/10), co umożliwia rejestrowanie obrazu z małą głębię ostrości nawet w ciągu dnia.

full_frame_nd_filter_237875294664497.jpg


Nowy układ menu ekranowego

Dostępne są nowe opcje menu ekranowego (OSD), które nie zakrywają informacji prezentowanych na ekranie – można wybrać jedną z kilku opcji, zależnie od potrzeb.

on-screen_display_menu_options_261222527218533.jpg


Obsługa obiektywów anamorficznych

Kamera EOS C500 Mark II obsługuje obiektywy anamorficzne dzięki elektronicznej funkcji de-squeeze modyfikującej obraz w wizjerze i na podłączonych monitorach. Użytkownicy mogą korzystać z pełnej rozdzielczości 5.9K po podłączeniu obiektywu anamorficznego o współczynniku ściśnięcia obrazu równym 1,3×. Można także użyć popularnych obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia obrazu równym 2× (które pokrywają sprzętowe proporcje obrazu 1,2:1 na matrycy) w przypadku korzystania z obszaru matrycy przyciętego do formatu 4:3.

anamorphic_lens_support_menu_306253641970301.jpg


Obsługa tablic LUT użytkowników

Użytkownicy mogą dostosowywać własne tablice LUT i wczytywać je do kamery w celu precyzyjnego monitorowania jakości obrazu, a także stosować różne tablice LUT dla każdego gniazda wyjściowego. Nowy, specjalny przycisk LUT zwiększa elastyczność pracy.

user_lut_support_menu_284941030805158.jpg


Obsługa ACES

Kamera EOS C500 Mark II obsługuje system kodowania ACES (Academy Color Encoding System) 1.0. Dzięki dostarczonym plikom IDT obrazy zarejestrowane kamerą Canon EOS C500 Mark II można importować bezpośrednio do systemów zgodnych z ACES. Dodatkowo wyjściowy sygnał wideo z kamery można monitorować poprzez wybranie ACES Proxy.

aces_support_color_chart_322875071134677.jpg


Zawartość pudełka

  • Korpus EOS C500 Mark II
  • Monitor LCD LM-V2
  • Moduł montażowy LCD LA-V2
  • Kabel UN-5
  • Uchwyt kamery GR-V1
  • Rączka
  • Uchwyt mikrofonu
  • Akumulator BP-A60
  • Ładowarka CG-A20
  • Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B
  • Przewód zasilający AC
  • Pasek na ramię SS-1200
  • Wspornik mocowania systemu rozszerzeń
  • Oparcie kciuka
  • Dekiel na korpus
  • Klucze i śruby imbusowe


eos-c500-mark-ii_witb_123919454531293?fmt=jpg&fmt.options=interlaced&bg=rgb(255,255,255)
Canon
040870
Cechy
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Full Frame
Intrfejs
12G-SDI

Matryca światłoczuła

Matryca Pełnoklatkowa matryca CMOS
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Tryby matrycy Pełnoklatkowy / Super 35 mm (kadrowanie) / Super 16 mm (kadrowanie)
Łączna liczba pikseli W przybliżeniu 20,8 megapiksela (6062 × 3432)
Liczba efektywnych pikseli (tryb pełnoklatkowy) W przybliżeniu 18,69 megapiksela (5952 × 3140): jeśli wybrano rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 W przybliżeniu 17,52 megapiksela (5580 × 3140): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Efektywny rozmiar ekranu matrycy 38,1 × 20,1 mm (43,1 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 35,7 × 20,1 mm (41,0 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Zakres dynamiki Canon Log 2: 1600% / ponad 15 stopni
Canon Log 3: 1600% / 14 stopni
Wide DR: 800% (przy ISO 400)

Procesor obrazu

Typ DIGIC DV7

Obiektyw

Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF. Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) Pełnoklatkowy:
5952 × 3140 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080: ×1,00
3840 × 2160 / 1920 × 1080: ×1,056

Super 35 mm (kadrowanie):
4096 × 2160 / 2048 × 1080: ×1,460
3840 × 2160 / 1920 × 1080: ×1,534

Super 16 mm (kadrowanie):
4096 × 2160 / 2048 × 1080: ×2,920
3840 × 2160 / 1920 × 1080: ×3,069
Wymienne mocowanie obiektywu Tak, użytkownik może wymienić na EF przy użyciu mocowania Cinema lub PL
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr ND Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
Sterowanie ostrością Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
Obsługa technologii Cooke/I Tak (tylko mocowanie PL po wymianie mocowania)
Obsługa obiektywów anamorficznych Tak, ×2,0 / ×1,3
System stabilizacji obrazu Optyczny, w zależności od zastosowanego obiektywu

Nagrywanie

Nagrywanie wewnętrzne Karta CFexpress x2 do nagrywania w trybie Cinema RAW Light lub XF-AVC/MXF, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy
Karta SD jest także używana do przechowywania zdjęć (1920 × 1080), przesyłania ustawień CP i aktualizacji oprogramowania układowego
Czas nagrywania (karta CFexpress, 512 GB): około Cinema RAW Light: 5952 × 3140: 2,1 Gb/s: 30 min
4096 × 2160: 1 Gb/s: 65 min
2048 × 1080: 250 Mb/s: 270 min
XF-AVC/MXF: XF-AVC/MXF, 4096 × 2160: 810 Mb/s: 80 min / 410 Mb/s: 165 min 2048 × 2160: 310 Mb/s: 215 min / 160 Mb/s: 425 min
Formaty nagrania Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF)
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
Tryb 50,00Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
Tryb 24,00 Hz (24,00p)
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL) 5952 × 3140: 50,00p, 2,1 Gb/s 10 bitów / 25,00P, 2,1 Gb/s, 12 bitów
4096 × 2160: 50,00p, 1 Gb/s 10 bitów / 25,00p, 1 Gb/s 12 bitów
2048 × 1080: 50,00p, 250 Mb/s 10 bitów / 25,00p 250 Mb/s 12 bitów
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL) 4096 × 2160 / 3840 × 2160: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 810 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 410 Mb/s
2048 × 1080 / 1920 × 1080: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 310 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 160 Mb/s
Wszystkie wewnątrzklatkowe
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD 2048 × 1080: 50,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 35 Mb/s / 25,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 24 Mb/s Long GOP
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie Tak, Cinema RAW Light 5952 × 3140 / 4096 × 2160: 1–60 kl./s / 2048 × 1080 (wycinek kadru 2K) 1–120 kl./s
XF-AVC: 4096 × 2160 / 3840 × 2160 (810/410 Mb/s) 1–60 kl./s (pełna klatka / wycinek kadru Super 35mm)
2048 × 1080 / 1920 × 1080 1–60 kl./s (pełna klatka / wycinek kadru Super 35mm) 1–120 kl./s (wycinek kadru Super 16mm)
Zapis interwałowy Nie
Rejestracja klatek Nie
Buforowanie (w pamięci podręcznej) Tak, 3 sekundy
Nagrywanie z przełączaniem Tak
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) Tak
Konwersja HD->SD Nie
Nośniki zapisu zdjęć Karty pamięci SD/SDHC
Rozmiar zapisywanych zdjęć W przybliżeniu 930 KB przy 2048 × 1080; około 880 KB przy 1920 × 1080

System

Monitor przebiegów Tak. Przez złącza MON., VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4) Wyświetlanie liniowe / liniowe i punktowe / wybór linii / wyświetlanie punktowe / RGB / YPrPb. Obsługa sygnału wyjściowego HDR PQ i HDR-HLG.
Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak. Za pośrednictwem złączy MON., VIDEO lub HDMI
Wykresy kolorów Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu.
Wzmocnienie krawędzi Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI
Znaczniki Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa i znacznik prostokątny. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.

EVF

Wbudowany wizjer elektroniczny EVF Nie
Opcjonalne akcesoria EVF Tak. Elektroniczny wizjer OLED EVF-V50 lub EVF-V70

Wejścia/wyjścia

Wejście audio 3-stykowe złącze XLR × 2, gniazdo stereo minijack 3,5 mm (tylko wejście) Wejścia 1 i 2 na korpusie kamery. Dodatkowo 2 × 3-stykowe złącze XLR w opcjonalnym module rozszerzenia EU-V2 (wejście 3 i 4)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery)
Wyjście wideo do monitora MON.: gniazdo BNC, (tylko wyjście, korpus kamery).
HDMI Złącze HDMI typu A (tylko wyjście, korpus kamery).
USB Tak, tylko wejście, korpus kamery. (złącze GP-E2)
Wyjście SDI Gniazdo BNC 1 × wyjście 12G-SDI (tylko wyjście, korpus kamery).
Kod czasowy Gniazdo BNC (wejście/wyjście, korpus kamery).
Genlock Tak, z opcjonalnym modułem rozszerzeń EU-V1 i EU-V2. Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT)
Synch Złącze BNC (tylko wyjście/służy także jako złącze GENLOCK)
Wyjście komponentowe Nie
Złącze AV Nie
Wyjście DC Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze DC 24 V 2 A Fischer 3-stykowe (tylko wyjście)
Połączenie D-Tap, maksymalnie 50 W
Wejście DC 4-stykowe złącze XLR
Złącze pilota zdalnego sterowania Złącze REMOTE A 2,5 mm stereo mini-mini jack (tylko wejście)
Złącze REMOTE B okrągłe, 8-stykowe (dla RS-422) z opcjonalnym modułem EU-V1 lub EU-V2
Złącze sterowania bezprzewodowego Tak
Złącze obiektywu Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze 12-stykowe
Złącze Ethernet Tak, z opcjonalnym modułem EU-V1 i EU-V2. Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T)
Przesyłanie strumieniowe IP Tak. Za pośrednictwem połączenia Ethernet. Obsługa Wi-Fi TBC) 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p/59,94i/50,00p/50,00i) – wymagany jest opcjonalny moduł EU-V1 lub EU-V2
Wyświetlanie tabeli LUT danych wejściowych TAK
Złącze wideo Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne złącze 13-stykowe) dla monitora LM-V2, opcjonalnego wizjera EVF-V70 lub monitora LM-V1

Poziom kompensacji

Pomiar ekspozycji Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
Korekcja ekspozycji Tak
Tryb automatycznej ekspozycji Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów
Tryb Push Auto Iris Tak, wszystkie obiektywy zgodne z mocowaniem EF; tylko obiektywy Canon Cine Servo zgodne z mocowaniem PL ze złączem 12-stykowym na opcjonalnym module EU-V2
Blokada ekspozycji Nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem Tak
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200,102400] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF) Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] (---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
System autofokusa (mocowanie EF) Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście
Rozmiary ramki AF (mocowanie EF) Duży; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Mały; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% (w przybliżeniu) powierzchni czujnika
Tryby autofokusa (mocowanie EF) One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF.
One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF
AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF) Priorytet twarzy lub tylko twarze.
Prowadnica regulacji ostrości Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Ustawienie wzmocnienia [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB.

Migawka

Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.

Niestandardowy tryb obrazu

Zapisane konfiguracje BT.709 (Wide DR / BT.709 Gamut)
LOG (Canon Log 2 / Cinema Gamut)
HDR-PQ (HDR-PQ / BT.2020 Gamut)
HDR-HLG (HDR-HLG / BT.2020 Gamut)
Od USER5 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)
* Od BT.709, profil HDR-HLG jest ochroniony.
Matryca kolorów Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów
Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej
Wideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych)
Profil HDR-HLG BT.2100: odpowiada ITU-R BT.2100
Tryb żywy: odpowiada kolorom tradycyjnym w ITU-R BT.2390
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
Poziom gamma czerni Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
Nasycenie ciemnych obszarów Regulowane: od -50 do +50
Punkt przegięcia Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
Selektywna redukcja szumów Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli AWB, ustawienie użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K / od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, żarówka, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.

Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

Wi-Fi (akcesorium opcjonalne) (1) WPS [Wi-Fi Protected Setup] (system oparty na przycisku, system oparty na kodzie PIN)
(2) Konfiguracja ręczna
(3) Wyszukiwanie punktów dostępu
System otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP-128, TKIP, AES, automatyczne/ręczne
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna/wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)

Balans bieli

Automatyczny TAK
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

Balans czerni

Regulacja balansu czerni TAK

Dźwięk

Nagrywanie Liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały

Akcesoria

Dołączone Uchwyt kamery GR-V1, podpórka kciuka, uchwyt mikrofonu (ze śrubą M4), monitor LCD LM-V2
Moduł montażowy do wyświetlacza LCD LA-V2, rączka, pasek na ramię SS-1200, ładowarka CG-A20
Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B, kabel AC, akumulator (BP-A60)
Wspornik mocowania systemu rozszerzeń, kabel UN-5
Inne: ogranicznik, klucze imbusowe (M4 i M3), śruba imbusowa (1/4 cala)
Śruba imbusowa (M3)
Opcjonalnie Akumulator Canon BP-A30/BP-A60 (w zestawie z kamerą)
Ładowarka Canon CG-A10/CG-A20 (w zestawie z kamerą)
Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100
Kompaktowy zasilacz sieciowy Canon CA-CP200B (w zestawie z kamerą)
Pasek na ramię Canon SS-1200 (w zestawie z kamerą)
Podstawa statywu Canon TB-1
Odbiornik GPS Canon GP-E2
Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie)
Elektroniczny wizjer OLED Canon EVF-V50(*) / EVF-V70
* Moduł rozszerzeń Canon 1: EU-V1
* Moduł rozszerzeń Canon 2: EU-V2

* Zestaw montażowy Canon EF Cinema Lock CM-V1
* Zestaw mocowania Canon PL PM-V1
Adapter mocowania Canon B4 MO-4E/MO-4P
Monitor LCD Canon LM-V2 (w zestawie) / LM-V1
Moduł mocowania LCD Canon LA-V2 (w zestawie) / LA-V1
Uchwyt kamery Canon GR-V1 (w zestawie)
Wspornik na ramię Canon SU-15
Uchwyt naramienny Canon SG-1
Podstawa zaciskowa Canon CL-V2
Uchwyt typu imadło Canon RD-1
Rączka Canon HDU-2
8-stykowy kabel pilota zdalnego sterowania Canon RR-10/RR-100
Grupa obiektywów filmowych Canon EF/EF, grupa obiektywów filmowych Canon PL i akcesoria zaprojektowane dla tych obiektywów
(*) Nowe produkty
Akcesoria innych producentów Bateria V-Lock

Różne

Wymiary (tylko korpus) 153 × 148 × 168 mm (szer. × wys. × dł.)
Masa (sam korpus) W przybliżeniu 1750 g
Zakres temperatury pracy W przybliżeniu od 0 do 40°C, wilgotność względna 85% W przybliżeniu od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
Moduł zasilania BP-A60 (w zestawie), BP-A30 (opcjonalnie) V-Lock z EU-V2, zasilanie sieciowe 11–20 V, 4-stykowe gniazdo XLR

Zobacz także