Canon EOS C300 Mark III - PRZEDSPRZEDAŻ

PRZEDSPRZEDAŻ

ZBIERAMY ZAMÓWIENIA

55 600,00 zł
Brutto
 Zapytaj o czas dostawy

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!

close

Zapytanie produktowe






 

(81) 825-97-22

sklep@beiks.pl


(22) 891-13-73

wawa@beiks.pl

Uniwersalna kamera filmowa 4K Super 35mm z rodziny EOS

Dzięki technologii i udostępnianemu zestawowi funkcji, a także elastyczności użytkowania i możliwości dostosowania do potrzeb klientów kamera C300 Mark III przypadnie do gustu nadawcom telewizyjnym i dokumentalistom, a także korporacyjnym producentom filmowym i przedstawicielom sektora wynajmu sprzętu.

  • Nowa matryca CMOS 4K Super 35 mm zapewnia zapierający dech w piersiach obraz
  • Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35 mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistym
  • Duża liczba klatek na sekundę – do 120 kl./s w formacie 4K
  • Obsługa wielu formatów nagrywania – szeroki zakres przepływów pracy
  • Wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS)
  • Kompaktowa, lekka i niezawodna
  • Różne mocowania i obiektywy
  • Modułowa konstrukcja o dużym możliwościach konfiguracyjnych
21575.jpg


Special Report C300 Mark III

Raport Specjalny magazynu FILM AND DIGITAL TIMES na temat Canon EOS C300 Mark III


Pobierz magazyn



magazyn1.png


Bardzo wszechstronny system filmowy EOS

Kamery EOS C300 Mark III nowej generacji są wyposażone w nową matrycę obrazu DGO 4K Super 35 mm firmy Canon i technologię Dual Pixel CMOS. Obsługują funkcję nagrywania w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K i z prędkością 120 kl./s oraz szeroki zakres dynamiki. Wszystko to kryje się w takim samym korpusie, jaki znamy z modelu EOS C500 Mark II.


Nowa matryca CMOS 4K Super 35mm zapewnia zapierający dech w piersiach obraz

Kamera EOS C300 Mark III ma nową matrycę 4K S35mm i procesor obrazu DIGIC DV7. Zapewnia obraz cechujący się wyjątkowo wysoką rozdzielczością i ponad 16-stopniową rozpiętością tonalną.

Urządzenie charakteryzuje się także imponującą wydajnością w słabym świetle i niskim poziomem szumów (do czułości ISO 102400) w warunkach, w których ludzkie oko ma trudności z poprawnym widzeniem.


Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistym

Matryca DGO to nowo opracowany system przetwarzania obrazu, który zapewnia wyjątkowo czysty obraz w przypadku pracy przy słabym oświetleniu oraz doskonałe możliwości rejestracji w trybie HDR.

Każdy piksel matrycy DGO odczytuje obraz z dwoma różnymi poziomami wzmocnienia, jednym wysokim i jednym niskim. W efekcie połączenia tych danych otrzymujemy pojedynczy obraz. Odczyt z wyższym poziomem wzmocnienia jest zoptymalizowany pod kątem rejestrowania wyraźnych szczegółów w ciemniejszych obszarach, a niższy poziom wzmocnienia – pod kątem rejestrowania szczegółów w jaśniejszych obszarach. Łączenie danych z precyzją na poziomie jednego piksela umożliwia zachowanie, a nawet ulepszenie szczegółów i właściwości obrazu zarówno w jasnych, jak i ciemnych jego obszarach. Dzięki temu aparat może obsługiwać szerszy zakres dynamiczny (nawet ponad 16 stopni).

Nowa matryca DGO jest również zgodna z technologią Dual Pixel AF, co ułatwia użytkownikowi rejestrację żądanego obrazu.


Duża liczba klatek na sekundę — do 120 kl./s w formacie 4K

Kamera EOS C300 Mark III obsługuje ciągłe nagrywanie w rozdzielczości 4K z prędkością do 120 kl./s, zarówno w trybie Cinema RAW Light, jak i XF-AVC. W trybie 2K (wycinek kadru) można ustawić prędkość nagrywania od 12 do 180 kl./s, co zwiększa swobodę twórczą. Specjalny przycisk Slow & Fast zapewnia szybki dostęp do żądanego ustawienia nagrywania w zwolnionym i przyspieszonym tempie.


Wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS)

Kamera EOS C300 Mark III ma wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS), który obsługuje 5-osiową korekcję drgań. Nawet w przypadku korzystania z obiektywów nieobsługujących komunikacji elektronicznej można używać elektronicznego stabilizatora obrazu po ręcznym wprowadzeniu ogniskowej.


Kompaktowa, lekka i niezawodna

Ważący w przybliżeniu 1750 g korpus umożliwia wygodne noszenie kamery wraz ze stabilizatorami i ręcznymi stabilizatorami i platformami, dzięki czemu urządzenie idealnie sprawdza się w każdych warunkach.


Pionierska technologia AF*

Kamera EOS C300 Mark III jest wyposażona w technologię Dual Pixel CMOS AF firmy Canon, która umożliwia szybką regulację ostrości w trybie ciągłym. Monitor LCD LM-V2 o przekątnej 4,3 cala pozwala płynnie i intuicyjnie regulować ostrość dotykiem. Użytkownicy mogą też korzystać z ulepszonych elementów, które umożliwiają naturalnie wyglądającą, stopniową zmianę ostrości.

Model EOS C300 Mark III umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne dostrojenie pracy modułu AF dzięki ustawieniom szybkości i czułości śledzenia obiektów.

* Ze zgodnymi obiektywami.


Różne mocowania i obiektywy

Kamera EOS C300 Mark III jest zgodna z opcjonalnymi, wymiennymi mocowaniami obiektywów, które spełniają różne wymagania projektowe.

Mocowanie obiektywu EF zapewnia zgodność z szeroką gamą obiektywów Canon EF, w tym obiektywów stałoogniskowych EF Cine, a opcjonalne mocowanie PL obsługuje system Cooke /i. Ponadto dostępne są adaptery mocowania B4 (do mocowania EF lub PL) do obiektywów B4.


Modułowa konstrukcja o dużym możliwościach konfiguracyjnych

Dzięki opcjonalnym modułom rozszerzającym otrzymujemy elastyczną konstrukcję modułową i możemy konfigurować całość z myślą o różnych wymaganiach produkcyjnych.

Moduł rozszerzający 1 (EU-V1) umożliwia obsługę wielu kamer za pomocą interfejsu Genlock, a moduł rozszerzający 2 (EU-V2) zawiera dodatkowe interfejsy, takie jak dwa dodatkowe wejścia XLR, które są idealne do zastosowań transmisyjnych, oraz gniazdo akumulatora V-Lock umożliwiającego dłuższe nagrywanie. Opcjonalny moduł wizjera elektronicznego doskonale sprawdza się w zastosowaniach ręcznych. Prosty demontaż ułatwia korzystanie ze stabilizatora.


Obsługa wielu formatów nagrywania – szeroki zakres przepływów pracy

Dwa gniazda kart umożliwiają jednoczesny zapis plików 4K Cinema RAW Light (10/12-bitowych) lub 4K XF-AVC (10-bitowych, 4:2:2) na kartach CFexpress. Format XF-AVC obsługuje kompresję ALL-I, która zapewnia najlepszą jakość, oraz kompresję Long GOP, która umożliwia dłuższe nagrywanie (wyższa kompresja). Na karcie SD można także nagrywać dane proxy, co zwiększa efektywność edycji.


Zaawansowany interfejs

Model EOS C300 Mark III jest wyposażony w zaawansowany interfejs 12G-SDI, który zapewnia czterokrotnie większą przepustowość w porównaniu z interfejsem 3G-SDI, co upraszcza organizację pracy w standardzie 4K dzięki możliwości wyświetlania obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu. Interfejs HDMI umożliwia także wyświetlanie obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu.


Wbudowane filtry szare

Model EOS C300 Mark III wyposażono w solidny, sterowany elektronicznie system filtrów szarych. Obsługuje on różne stopnie filtracji światła (2/4/6 oraz rozszerzone wartości 8/10), co umożliwia rejestrowanie obrazu z małą głębię ostrości nawet w ciągu dnia.


Układ menu ekranowego (OSD)

Menu ekranowe (OSD) zawiera narzędzia, które nie utrudniają odczytu informacji wyświetlanych na ekranie. Do wyboru mamy kilka opcji.


Obsługa obiektywów anamorficznych

Kamera EOS C300 Mark III obsługuje obiektywy anamorficzne dzięki elektronicznej funkcji de-squeeze modyfikującej obraz w wizjerze i na podłączonych monitorach.

Użytkownicy mogą korzystać z rozdzielczości 4K po podłączeniu obiektywu anamorficznego o współczynniku ściśnięcia obrazu równym 1,3x. Można również używać popularnych obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia obrazu wynoszącym 2x.


Obsługa tablic LUT użytkowników

Użytkownicy mogą zaprojektować własne tablice LUT i wczytywać je do kamery w celu precyzyjnego monitorowania jakości obrazu, a także stosować różne tablice LUT dla każdego gniazda wyjściowego.


Obsługa ACES

Kamera EOS C300 Mark III obsługuje system kodowania ACES (Academy Colour Encoding System) 1.0. Dzięki dostarczonym plikom IDT obraz zarejestrowany kamerą Canon C300 Mark III można importować bezpośrednio do systemów zgodnych z ACES.

Dodatkowo wyjściowy sygnał wideo z kamery można monitorować poprzez wybranie ACES Proxy.


Zawartość opakowania:

  • Korpus kamery EOS C300 Mark III
  • Monitor LCD LM-V2
  • Moduł montażowy LCD LA-V2
  • Kabel UN-5
  • Uchwyt kamery GR-V1
  • Rączka
  • Uchwyt mikrofonu
  • Akumulator BP-A60
  • Ładowarka CG-A20
  • Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B
  • Przewód zasilający AC
  • Pasek na ramię SS-1200
  • Wspornik montażowy systemu rozszerzeń
  • Podpórka kciuka
  • Dekiel na korpus
  • Klucze i śruby imbusowe


21589.jpg

Canon
Cechy
Typ matrycy:
CMOS
Rozmiar matrycy:
Super 35

MATRYCA ŚWIATŁOCZUŁA

Matryca Matryca CMOS Super 35 mm
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Tryby matrycy Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
Łączna liczba pikseli Około 9,6 megapiksela (4206 × 2280)
Liczba efektywnych pikseli (tryb pełnoklatkowy) Około 8,85 megapiksela (4096 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Efektywny rozmiar ekranu matrycy Super 35 mm; 26,2 × 13,8 mm (29,6 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 24,6 × 13,8 mm (28,2 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Zakres dynamiczny Canon Log 2: 1600% / ponad 16 stopni przy podwójnym wzmocnieniu Wybrany tryb wyjściowy / ponad 15 stopni w trybie normalnym Canon Log 3: 1600% / 14 stopni Wide DR: 800% (przy ISO 400)
PROCESOR OBRAZU
Typ DIGIC DV7

OBIEKTYW

Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF. Możliwość zmiany mocowania na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PPL Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) Super 35 mm; 4096 × 2160 (RAW), 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 (rozdzielczość): długość ogniskowej × około 1,460 Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534 Super 16 mm (wycinek kadru); Rozdzielczość 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 2,920 Rozdzielczość 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 3,069
Wymienne mocowanie obiektywu Tak, użytkownik może wymienić na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PL
Korygowanie jasności brzegów TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr szary Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
Regulacja ostrości Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
Obsługa obiektywów anamorficznych Tak, ×2,0 / ×1,3
System stabilizacji obrazu Optyczny w przypadku niektórych obiektywów, cyfrowa 5-osiowa stabilizacja obrazu w przypadku obiektywów innych niż IS. Połączenie optycznej i cyfrowej stabilizacji obrazu daje łączną 5-osiową stabilizację obrazu

NAGRYWANIE

Nagrywanie wewnętrzne Karta CFexpress (2 szt.) w przypadku formatu Cinema RAW
Light lub XF-AVC/MXF, karta SD w przypadku nagrywani pliku proxy w formacie XF-AVCa
Karta SD używana również do przechowywania zdjęć (1920 × 1080)a
Przesyłanie ustawień CP i aktualizacja oprogramowania układowego
Czas nagrywania (karta CFexpress, 512 GB), w przybliżeniu Cinema RAW Light: 4096 × 2160, 1 Gb/s: 64 min
2048 × 1080, 250 Mb/s: 256 min
XF-AVC/MXF: 4096 × 2160: 810 Mb/s
79 min / 410 Mb/s: 156 min
2048 × 2160, 310 Mb/s:
207 min / 160 Mb/s: 401 min
Format nagrywania Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF) ALL-i lub Long GOP
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
Tryb 24,00 Hz (24,00p)
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL) 4096 × 2160: 50,00p, 1 Gb/s 10 bitów / 25,00p, 1 Gb/s, 12 bitów
2048 × 1080: 50,00p, 250 Gb/s 10 bitów / 25,00P 250 Mb/s, 12 bitów
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL) 4096 × 2160 / 3840 × 2160: 50,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów 810 Mb/s / 25,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów, 410 Mb/s 2048 × 1080 / 1920 × 1080: 50,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów 310 Mb/s / 25,00P, YCC 4:2:2, 10 bitów, 160 Mb/s
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD 2048 × 1080: 50,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 35 Mb/s / 25,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 24 Mb/s Long GOP
Nagrywanie w zwolnionym/ przyspieszonym tempie Tak, Cinema RAW Light, 4096 × 2160: 12–120 kl./s /
2048 × 1080: 12–120 kl./s
XF-AVC: 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080 /
1920 × 1080 (2K / Super 16 mm): 12–180 kl./s
Pliki proxy nagrywane z tą samą prędkością.
Zapis interwałowy Nie
Rejestracja klatek Nie
Buforowanie (w pamięci podręcznej) Tak, 3 sekundy
Nagrywanie przechodzące Tak
Możliwość nagrywania za pomocą dwóch gniazd (jednocześnie) Tak
Odwrotne skanowanie Tak
Konwersja HD->SD Nie
Nośniki zapisu zdjęć Karty pamięci SD/SDHC
Rozmiar zapisywanych zdjęć 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080

SYSTEM

Monitor przebiegów Tak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4) Wyświetlanie liniowe / liniowe i punktowe / wybór linii / wyświetlanie punktowe / RGB / YPrPb. Obsługa wyjścia HDR PQ.
Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI
Wykresy kolorów Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu
Wzmocnienie krawędzi Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI
Znaczniki Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa i znacznik prostokątny. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF Nie
Opcjonalne akcesoria EVF Tak. Elektroniczny wizjer OLED EVF-V50 lub EVF-V70

WEJŚCIA/WYJŚCIA

Wejście audio 3-stykowe złącze XLR × 2, gniazdo stereo mini jack 3,5 mm (tylko wejście)
Wejścia 1 i 2 na korpusie kamery. Dodatkowo 2 × 3-stykowe złącze XLR w opcjonalnym module rozszerzenia EU-V2 (wejście 3 i 4)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery)
Wyjście wideo do monitora MON.: gniazdo BNC, (tylko wyjście, korpus kamery).
HDMI Złącze HDMI typu A (tylko wyjście, korpus kamery).
USB Tak, tylko wejście, korpus kamery. (złącze GP-E2)
Wyjście SDI Gniazdo BNC 1 × wyjście 12G-SDI (tylko wyjście, korpus kamery).
Kod czasowy Gniazdo BNC (wejście/wyjście, korpus kamery).
Genlock Tak, z opcjonalnym modułem rozszerzeń EU-V1 lub EU-V2.
Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT)
Synch Złącze BNC (tylko wyjście/służy także jako złącze GENLOCK
Wyjście komponentowe Nie
Gniazdo AV Nie
Wyjście DC Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze napięcia stałego 24 V, 2A 3-stykowe złącze Fisher (tylko wyjście) Połączenie D-Tap, maksymalnie 50 W
Wejście DC 4-stykowe złącze XLR
Złącze zdalnego sterowania Złącze REMOTE A 2,5 mm stereo mini-mini jack (tylko wejście) Złącze REMOTE B okrągłe, 8-styków (dla RS-422) z opcjonalnym modułem EU-V1 lub EU-V2
Złącze sterowania bezprzewodowego Tak
Złącze obiektywu Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze 12-stykowe
Złącze Ethernet Tak, z opcjonalnym modułem EU-V1 i EU-V2. Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T)
Strumieniowa transmisja IP Tak. Za pośrednictwem połączenia Ethernet. Obsługa Wi-Fi, 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p/59,94i/50,00p/50,00i) – wymagany jest opcjonalny moduł EU-V1 lub EU-V2
Wyświetlanie tabeli LUT danych wejściowych Tak
Złącze wideo Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne złącze 13-stykowe) dla monitora LM-V2, opcjonalnego wizjera EVF-V70 lub monitora LM-V1

INNE INFORMACJE

Kontrolka nagrywania Tak
Pokrętło CUSTOM Tak
FUNKCJE NAGRYWANIA
Pomiar ekspozycji Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
Korekta ekspozycji Tak
Tryb automatycznej ekspozycji Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów
Tryb Push Auto Iris Tak, wszystkie obiektywy zgodne z mocowaniem EF; tylko obiektywy Canon Cine Servo zgodne z mocowaniem PL ze złączem 12-stykowym na opcjonalnym module EU-V2
Blokada ekspozycji Nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem Tak
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200,102400]
(---) Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*)
Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF)
Wyświetlane co 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400]
(---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
System autofokusa (mocowanie EF) Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście
Rozmiary ramki AF (mocowanie EF) Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (w pionie) × 25% (w poziomie) zakresu wyświetlanego obrazu
Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (w pionie) × 8% (w poziomie) zakresu wyświetlanego obrazu
Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% (w przybliżeniu) powierzchni czujnika
Tryby automatycznej regulacji ostrości (mocowanie EF) One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF.
One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF
AF z wykrywaniem twarzy (wyłącznie wersja EF) Priorytet twarzy lub tylko twarze.
Prowadnica regulacji ostrości Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Ustawienie wzmocnienia [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB]
(---) Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*)
Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF).
W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB
W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB.

MIGAWKA

Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Prędkość migawki); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Regulacja częstotliwości); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Prędkość migawki Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Kąt migawki Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości skanowania 24,00 Hz* do 250,40 Hz
(*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.

NIESTANDARDOWY TRYB OBRAZU

Zapisane konfiguracje BT.709 (Wide DR / BT.709 Gamut)
LOG (Canon Log 2 / Cinema Gamut)
HDR-PQ (HDR-PQ / BT.2020 Gamut)
Od USER5 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)
Matryca kolorów Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów
Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej
Wideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych)
Ustawienie czerni referencyjnej Od -50 do +50
Główny poziom czerni Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
Poziom gamma czerni Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
Nasycenie ciemnych obszarów Regulowane: od -50 do +50
Punkt przegięcia Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
Selektywna redukcja szumów Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli AWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów
Poziom ustawienia Od -50 do +50, wł./wył.

DANE TECHNICZNE DOTYCZĄCE

Wi-Fi (akcesorium opcjonalne) (1) WPS [Wi-Fi Protected Setup]
(naciskanie przycisków, kody PIN)
(2) Konfiguracja ręczna
(3) Wyszukiwanie punktów dostępu
System otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP-128,
TKIP, AES, automatyczne/ręczne
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)

BALANS BIELI

Automatyczna TAK
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000– 15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

BALANS CZERNI

Regulacja balansu czerni TAK

KOD CZASOWY

System zliczania Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

DŹWIĘK

Nagrywanie Liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały

AKCESORIA

Dołączone Uchwyt kamery GR-V1, podpórka kciuka

Uchwyt mikrofonu [ze śrubą M4], monitor LCD LM-V2

Moduł montażowy LCD LA-V2, rączka

Pasek na ramię SS-1200, ładowarka CG-A20

Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B

Przewód zasilający, akumulator (BP-A60)

Wspornik montażowy systemu rozszerzeń

Kabel UN-5

Inne: nakrętka, klucze imbusowe (M4 i M3)

Śruba imbusowa (1/4 cala)

Śruba imbusowa (M3)

Opcjonalne Akumulator Canon BP-A30/BP-A60 (w zestawie z kamerą)

Ładowarka Canon CG-A10/CG-A20 (w zestawie z kamerą)

Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100

Kompaktowy zasilacz sieciowy Canon CA-CP200B (w zestawie z kamerą)

Pasek na ramię Canon SS-1200 (w zestawie z kamerą)

Podstawa statywu Canon TB-1

Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E9

Odbiornik GPS Canon GP-E2

Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie)

Elektroniczny wizjer Canon OLED EVF-V50/EVF-V70,

Moduł rozszerzeń Canon 1: EU-V1

Moduł rozszerzeń Canon 2: EU-V2

Zestaw z mocowaniem Canon EF Cinema Lock CM-V1

Zestaw z mocowaniem Canon PL PM-V1

Adapter mocowania Canon B4 MO-4E/MO-4P

Monitor LCD Canon LM-V2 (w zestawie) / LM-V1

Moduł mocowania LCD Canon LA-V2 (w zestawie) / LA-V1

Uchwyt kamery Canon GR-V1 (w zestawie)

Wspornik na ramię Canon SU-15

Uchwyt naramienny Canon SG-1

Podstawa zaciskowa Canon CL-V2

Uchwyt typu imadło Canon RD-1

Rączka Canon HDU-2

8-stykowy kabel pilota zdalnego sterowania Canon RR-10/RR-100

Grupa obiektywów filmowych Canon EF/EF, grupa obiektywów filmowych Canon PL i akcesoria zaprojektowane dla tych obiektywów

Akcesoria firm zewnętrznych Akumulator V-Lock (przez moduł EU-V2)

INNE INFORMACJE

Wymiary (sam korpus) 153 × 148 × 168 mm (szer. × wys. × dł.)
Masa (sam korpus) Około 1750 g
Masa (akcesoria Moduł rozszerzeń 1 – EU-V1: około 114 g

Moduł rozszerzeń 2 – EU-V2: około 652 g

Elektroniczny wizjer OLED – EVF-V50: około 170 g

Zestaw z mocowaniem EF Cinema Lock CM-V1: około 170 g Bez pokrywki

Zestaw z mocowaniem PL PM-V1: około 345 g

Bez pokrywki

MO-4E: około 230 g, MO-4P: około 248 g

Karta CFexpress: około 8 g

Podstawa zaciskowa CL-V2: około 120 g

Zakres temperatury pracy Około od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%

Około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%

Zasilanie BP-A60 (w zestawie), BP-A30 (opcjonalnie) V-Lock z EU-V2, zasilanie sieciowe 11–20 V, 4-stykowe gniazdo XLR