Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III
      Canon EOS C300 Mark III

      Canon EOS C300 Mark III

      40 999,00 zł
      Brutto
      Zapytaj o dostępność
      041559 | EAN: 4549292143713

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Uniwersalna kamera filmowa 4K Super 35mm z rodziny EOS

        Dzięki technologii i udostępnianemu zestawowi funkcji, a także elastyczności użytkowania i możliwości dostosowania do potrzeb klientów kamera C300 Mark III przypadnie do gustu nadawcom telewizyjnym i dokumentalistom, a także korporacyjnym producentom filmowym i przedstawicielom sektora wynajmu sprzętu.

        • Nowa matryca CMOS 4K Super 35 mm zapewnia zapierający dech w piersiach obraz
        • Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35 mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistym
        • Duża liczba klatek na sekundę – do 120 kl./s w formacie 4K
        • Obsługa wielu formatów nagrywania – szeroki zakres przepływów pracy
        • Wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS)
        • Kompaktowa, lekka i niezawodna
        • Różne mocowania i obiektywy
        • Modułowa konstrukcja o dużym możliwościach konfiguracyjnych
        21575.jpg


        Special Report C300 Mark III

        Raport Specjalny magazynu FILM AND DIGITAL TIMES na temat Canon EOS C300 Mark III


        Pobierz magazyn



        magazyn1.png


        Bardzo wszechstronny system filmowy EOS

        Kamery EOS C300 Mark III nowej generacji są wyposażone w nową matrycę obrazu DGO 4K Super 35 mm firmy Canon i technologię Dual Pixel CMOS. Obsługują funkcję nagrywania w zwolnionym tempie w rozdzielczości 4K i z prędkością 120 kl./s oraz szeroki zakres dynamiki. Wszystko to kryje się w takim samym korpusie, jaki znamy z modelu EOS C500 Mark II.


        Nowa matryca CMOS 4K Super 35mm zapewnia zapierający dech w piersiach obraz

        Kamera EOS C300 Mark III ma nową matrycę 4K S35mm i procesor obrazu DIGIC DV7. Zapewnia obraz cechujący się wyjątkowo wysoką rozdzielczością i ponad 16-stopniową rozpiętością tonalną.

        Urządzenie charakteryzuje się także imponującą wydajnością w słabym świetle i niskim poziomem szumów (do czułości ISO 102400) w warunkach, w których ludzkie oko ma trudności z poprawnym widzeniem.


        Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistym

        Matryca DGO to nowo opracowany system przetwarzania obrazu, który zapewnia wyjątkowo czysty obraz w przypadku pracy przy słabym oświetleniu oraz doskonałe możliwości rejestracji w trybie HDR.

        Każdy piksel matrycy DGO odczytuje obraz z dwoma różnymi poziomami wzmocnienia, jednym wysokim i jednym niskim. W efekcie połączenia tych danych otrzymujemy pojedynczy obraz. Odczyt z wyższym poziomem wzmocnienia jest zoptymalizowany pod kątem rejestrowania wyraźnych szczegółów w ciemniejszych obszarach, a niższy poziom wzmocnienia – pod kątem rejestrowania szczegółów w jaśniejszych obszarach. Łączenie danych z precyzją na poziomie jednego piksela umożliwia zachowanie, a nawet ulepszenie szczegółów i właściwości obrazu zarówno w jasnych, jak i ciemnych jego obszarach. Dzięki temu aparat może obsługiwać szerszy zakres dynamiczny (nawet ponad 16 stopni).

        Nowa matryca DGO jest również zgodna z technologią Dual Pixel AF, co ułatwia użytkownikowi rejestrację żądanego obrazu.


        Duża liczba klatek na sekundę — do 120 kl./s w formacie 4K

        Kamera EOS C300 Mark III obsługuje ciągłe nagrywanie w rozdzielczości 4K z prędkością do 120 kl./s, zarówno w trybie Cinema RAW Light, jak i XF-AVC. W trybie 2K (wycinek kadru) można ustawić prędkość nagrywania od 12 do 180 kl./s, co zwiększa swobodę twórczą. Specjalny przycisk Slow & Fast zapewnia szybki dostęp do żądanego ustawienia nagrywania w zwolnionym i przyspieszonym tempie.


        Wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS)

        Kamera EOS C300 Mark III ma wbudowany elektroniczny stabilizator obrazu (IS), który obsługuje 5-osiową korekcję drgań. Nawet w przypadku korzystania z obiektywów nieobsługujących komunikacji elektronicznej można używać elektronicznego stabilizatora obrazu po ręcznym wprowadzeniu ogniskowej.


        Kompaktowa, lekka i niezawodna

        Ważący w przybliżeniu 1750 g korpus umożliwia wygodne noszenie kamery wraz ze stabilizatorami i ręcznymi stabilizatorami i platformami, dzięki czemu urządzenie idealnie sprawdza się w każdych warunkach.


        Pionierska technologia AF*

        Kamera EOS C300 Mark III jest wyposażona w technologię Dual Pixel CMOS AF firmy Canon, która umożliwia szybką regulację ostrości w trybie ciągłym. Monitor LCD LM-V2 o przekątnej 4,3 cala pozwala płynnie i intuicyjnie regulować ostrość dotykiem. Użytkownicy mogą też korzystać z ulepszonych elementów, które umożliwiają naturalnie wyglądającą, stopniową zmianę ostrości.

        Model EOS C300 Mark III umożliwia jeszcze bardziej precyzyjne dostrojenie pracy modułu AF dzięki ustawieniom szybkości i czułości śledzenia obiektów.

        * Ze zgodnymi obiektywami.


        Różne mocowania i obiektywy

        Kamera EOS C300 Mark III jest zgodna z opcjonalnymi, wymiennymi mocowaniami obiektywów, które spełniają różne wymagania projektowe.

        Mocowanie obiektywu EF zapewnia zgodność z szeroką gamą obiektywów Canon EF, w tym obiektywów stałoogniskowych EF Cine, a opcjonalne mocowanie PL obsługuje system Cooke /i. Ponadto dostępne są adaptery mocowania B4 (do mocowania EF lub PL) do obiektywów B4.


        Modułowa konstrukcja o dużym możliwościach konfiguracyjnych

        Dzięki opcjonalnym modułom rozszerzającym otrzymujemy elastyczną konstrukcję modułową i możemy konfigurować całość z myślą o różnych wymaganiach produkcyjnych.

        Moduł rozszerzający 1 (EU-V1) umożliwia obsługę wielu kamer za pomocą interfejsu Genlock, a moduł rozszerzający 2 (EU-V2) zawiera dodatkowe interfejsy, takie jak dwa dodatkowe wejścia XLR, które są idealne do zastosowań transmisyjnych, oraz gniazdo akumulatora V-Lock umożliwiającego dłuższe nagrywanie. Opcjonalny moduł wizjera elektronicznego doskonale sprawdza się w zastosowaniach ręcznych. Prosty demontaż ułatwia korzystanie ze stabilizatora.


        Obsługa wielu formatów nagrywania – szeroki zakres przepływów pracy

        Dwa gniazda kart umożliwiają jednoczesny zapis plików 4K Cinema RAW Light (10/12-bitowych) lub 4K XF-AVC (10-bitowych, 4:2:2) na kartach CFexpress. Format XF-AVC obsługuje kompresję ALL-I, która zapewnia najlepszą jakość, oraz kompresję Long GOP, która umożliwia dłuższe nagrywanie (wyższa kompresja). Na karcie SD można także nagrywać dane proxy, co zwiększa efektywność edycji.


        Zaawansowany interfejs

        Model EOS C300 Mark III jest wyposażony w zaawansowany interfejs 12G-SDI, który zapewnia czterokrotnie większą przepustowość w porównaniu z interfejsem 3G-SDI, co upraszcza organizację pracy w standardzie 4K dzięki możliwości wyświetlania obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu. Interfejs HDMI umożliwia także wyświetlanie obrazu 4K 50/60p za pomocą jednego przewodu.


        Wbudowane filtry szare

        Model EOS C300 Mark III wyposażono w solidny, sterowany elektronicznie system filtrów szarych. Obsługuje on różne stopnie filtracji światła (2/4/6 oraz rozszerzone wartości 8/10), co umożliwia rejestrowanie obrazu z małą głębię ostrości nawet w ciągu dnia.


        Układ menu ekranowego (OSD)

        Menu ekranowe (OSD) zawiera narzędzia, które nie utrudniają odczytu informacji wyświetlanych na ekranie. Do wyboru mamy kilka opcji.


        Obsługa obiektywów anamorficznych

        Kamera EOS C300 Mark III obsługuje obiektywy anamorficzne dzięki elektronicznej funkcji de-squeeze modyfikującej obraz w wizjerze i na podłączonych monitorach.

        Użytkownicy mogą korzystać z rozdzielczości 4K po podłączeniu obiektywu anamorficznego o współczynniku ściśnięcia obrazu równym 1,3x. Można również używać popularnych obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia obrazu wynoszącym 2x.


        Obsługa tablic LUT użytkowników

        Użytkownicy mogą zaprojektować własne tablice LUT i wczytywać je do kamery w celu precyzyjnego monitorowania jakości obrazu, a także stosować różne tablice LUT dla każdego gniazda wyjściowego.


        Obsługa ACES

        Kamera EOS C300 Mark III obsługuje system kodowania ACES (Academy Colour Encoding System) 1.0. Dzięki dostarczonym plikom IDT obraz zarejestrowany kamerą Canon C300 Mark III można importować bezpośrednio do systemów zgodnych z ACES.

        Dodatkowo wyjściowy sygnał wideo z kamery można monitorować poprzez wybranie ACES Proxy.


        Zawartość opakowania:

        • Korpus kamery EOS C300 Mark III
        • Monitor LCD LM-V2
        • Moduł montażowy LCD LA-V2
        • Kabel UN-5
        • Uchwyt kamery GR-V1
        • Rączka
        • Uchwyt mikrofonu
        • Akumulator BP-A60
        • Ładowarka CG-A20
        • Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B
        • Przewód zasilający AC
        • Pasek na ramię SS-1200
        • Wspornik montażowy systemu rozszerzeń
        • Podpórka kciuka
        • Dekiel na korpus
        • Klucze i śruby imbusowe


        21589.jpg

        Canon
        041559

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Super 35
        Typ matrycy:
        CMOS

        Szczegółowe odniesienia

        Matryca światłoczuła

        Matryca Matryca CMOS Super 35 mm
        System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
        Tryby matrycy Super 35 mm / Super 16 mm (wycinek kadru)
        Łączna liczba pikseli W przybliżeniu 9,6 megapiksela (4206 × 2280)
        Efektywna liczba pikseli W przybliżeniu 8,85 megapikseli (4096 × 2160): jeśli jako rozdzielczość wybrano rozmiar 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 W przybliżeniu 8,29 megapiksela (3840 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
        Efektywny rozmiar ekranu matrycy Super 35 mm; 26,2 × 13,8 mm (29,6 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 24,6 × 13,8 mm (28,2 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
        Zakres dynamiki Canon Log 2: 1600% / ponad 16 stopni** Canon Log 3: 1600% / 14 stopni** Wide DR: 800% (przy ISO 400) ** Czułość ISO 800 / dwa poziomy wzmocnienia rejestrowanego materiału: włączone

        Procesor obrazu

        Typ DIGIC DV7

        Obiektyw

        Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF. Mocowanie PL przy użyciu akcesorium PM-V1. Mocowanie B4 przy użyciu adapterów MO-4E/MO-4P.
        Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) Super 35 mm; rozdzielczość 4096 × 2160 (RAW), 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: długość ogniskowej × około 1,460 Rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: długość ogniskowej × około 1,534 Super 16 mm (wycinek kadru) Rozdzielczość 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920 Rozdzielczość 1920 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 3,069
        Wymienne mocowanie obiektywu Tak, użytkownik może wymienić na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PL
        Korekcja winietowania Tak (w zależności od zastosowanego obiektywu)
        Filtr ND Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
        Sterowanie ostrością Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo
        Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF) Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
        Obsługa technologii Cooke/I Tak, z obsługą synchronizacji klatek (tylko mocowanie PL)
        Obsługa obiektywów anamorficznych Tak, 2x / 1,8x / 1,3x
        System stabilizacji obrazu Optyczny w przypadku niektórych obiektywów, cyfrowa 5-osiowa stabilizacja obrazu w przypadku obiektywów innych niż IS. Połączenie optycznej i cyfrowej stabilizacji obrazu daje łączną 5-osiową stabilizację obrazu

        Nagrywanie

        Nagrywanie wewnętrzne Karta CFexpress (2 szt.) do nagrywania w trybie Cinema RAW Light lub XF-AVC/MXF, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy. Karta SD jest także używana do przechowywania zdjęć (maks. 4096 × 2160), przesyłania ustawień CP i aktualizacji oprogramowania układowego.
        Czas nagrywania (karta CFexpress, 512 GB): około Cinema RAW Light: 4096 × 2160: 1 Gb/s: 64 min 2048 × 1080, 250 Mb/s: 256 min XF-AVC/MXF: 4096 × 2160: 810 Mb/s: 79 min / 410 Mb/s: 156 min 2048 × 2160: 310 Mb/s: 207 min / 160 Mb/s: 401 min
        Formaty nagrania Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF) ALL-i lub Long GOP
        Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p) Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p) Tryb 24,00 Hz (24,00p)
        Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL) 4096 × 2160: 50,00p, 1 Gb/s 10 bitów / 25,00p, 1 Gb/s 12 bitów 2048 × 1080: 50,00p, 250 Mb/s 10 bitów / 25,00p 250 Mb/s 12 bitów
        Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL) 4096 × 2160 / 3840 × 2160: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 810 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 410 Mb/s 2048 × 1080 / 1920 × 1080: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 310 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 160 Mb/s
        Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD 2048 × 1080: 50,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 35 Mb/s / 25,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 24 Mb/s Long GOP
        Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie Tak Cinema RAW Light – 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080: 12–120 kl./s XF-AVC – 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 (2K / Super 16 mm): 12–180 kl./s Pliki proxy: nagrywane z tą samą prędkością
        Zapis interwałowy Nie
        Rejestracja klatek Nie
        Buforowanie (w pamięci podręcznej) Tak, 3 sekundy
        Nagrywanie z przełączaniem Tak
        Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) Tak
        Odwrotne skanowanie Tak
        Konwersja HD->SD Nie
        Nośniki zapisu zdjęć Karty pamięci SD/SDHC
        Rozmiar zapisywanych zdjęć 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080

        System

        Monitor przebiegów Tak. Za pośrednictwem złączy MON, SDI OUT, VIDEO i HDMI Wyświetlanie liniowe / liniowe i punktowe / wybór linii / wyświetlanie punktowe / RGB / YPrPb. Obsługa sygnału wyjściowego HDR PQ/HLG.
        Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak. Za pośrednictwem złączy MON, SDI OUT, VIDEO i HDMI
        Wykresy kolorów Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu.
        Wzmocnienie krawędzi Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
        Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście za pośrednictwem złącza SDI lub HDMI
        Znaczniki Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa i znacznik prostokątny. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.

        EVF

        Wbudowany wizjer elektroniczny EVF NIE
        Opcjonalne akcesoria EVF Tak. Elektroniczny wizjer OLED EVF-V50 lub EVF-V70

        Wejścia/wyjścia

        Wejście audio Dwa 3-stykowe wejścia XLR, gniazdo stereo minijack 3,5 mm (tylko wejście, zasilane) Wejścia XLR 1/2 na korpusie kamery. Wejście XLR 2/3 przez opcjonalny moduł rozszerzający EU-V2.
        Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery)
        Wyjście wideo do monitora MON: złącze 3G-SDI BNC (tylko wyjście, korpus kamery).
        HDMI Złącze HDMI typu A (tylko wyjście, korpus kamery).
        ŁADOWANIE Tak, tylko wejście, korpus kamery. (złącze GP-E2)
        Wyjście SDI Złącze 12G-SDI BNC, dostępna konwersja sygnału 4K do 2K/FHD (tylko wyjście, korpus kamery)
        Kod czasowy Gniazdo BNC (wejście/wyjście, korpus kamery).
        Genlock Tak, z opcjonalnym modułem rozszerzeń EU-V1 lub EU-V2. Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT)
        Sync Gniazdo BNC (tylko wyjście / służy także jako złącze GENLOCK)
        Wyjście komponentowe Nie
        Złącze AV Nie
        Wyjście DC Tak, wymagane jest opcjonalne akcesorium EU-V2 lub EU-V3. EU-V2: 24 V / 2 A poprzez 3-stykowe wyjście Fischer / wyjście D-Tap 50 W EU-V3: 12 V / 2 A poprzez 4-stykowe wyjście Hirose
        Wejście DC 4-stykowe złącze XLR, 11,5–20 V
        Złącze pilota zdalnego sterowania Złącze REMOTE A, stereo jack 2,5 mm (tylko wejście) Złącze REMOTE B okrągłe, 8-stykowe (dla RS-422) z opcjonalnym modułem EU-V1 / EU-V2 / EU-V3
        Złącze sterowania bezprzewodowego Tak
        Złącze obiektywu Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze 12-stykowe
        Złącze Ethernet Tak, z opcjonalnym modułem EU-V1 i EU-V2. Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T)
        Przesyłanie strumieniowe i sterowanie za pośrednictwem IP Tak, poprzez sieć Ethernet/Wi-Fi. 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p/59,94i/50,00p/50,00i) – wymagany jest opcjonalny moduł EU-V1 lub EU-V2. Obsługiwany jest protokół Canon XC. Obsługiwana jest aplikacja Canon Browser Remote.
        Wprowadzenie tablic LUT Tak, dostępne do monitorowania lub stosowane bezpośrednio do nagrań. Zgodność z plikami tablic LUT .CUBE
        Złącze wideo Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne złącze 13-stykowe) dla monitora LM-V2, opcjonalnego wizjera EVF-V70 lub monitora LM-V1
        Sygnał Tally Tak, wymagany jest opcjonalny moduł EU-V3. Wyjście REC Tally / wejście REC Trigger poprzez 4-stykowe złącze Hirose
        Wejście sygnału powrotnego Tak, wymagany jest opcjonalny moduł EU-V3. Wejście BNC (obsługujące sygnały 3G/HD-SDI) Zwrotne wyjścia sygnału: VIDEO / EVF-V50 / MON / HDMI / SDI

        Inne informacje

        Kontrolka nagrywania Tak
        Niestandardowe wybieranie pokrętłem Tak

        Poziom kompensacji

        Pomiar ekspozycji Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
        Korekcja ekspozycji Tak
        Tryb automatycznej ekspozycji Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów
        Tryb Push Auto Iris Tak, wszystkie obiektywy zgodne z mocowaniem EF; tylko obiektywy Canon Cine Servo zgodne z mocowaniem PL ze złączem 12-stykowym na opcjonalnym module EU-V2 / EU-V3
        Blokada ekspozycji Nie
        Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem Tak
        Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: (100), 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, (51200, 102400) [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF) Wyświetlane co 1/3 stopnia: [100,125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] (---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
        System autofokusa (mocowanie EF) Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście
        Rozmiary ramki AF (mocowanie EF) Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% w poziomie / 80% w pionie (w przybliżeniu) powierzchni czujnika
        Tryby autofokusa (mocowanie EF) One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF
        AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF) Tak, obsługa prędkości nagrywania do 120p. Dostępne tryby Priorytet twarzy lub Tylko twarz.
        Prowadnica regulacji ostrości Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
        Ustawienie wzmocnienia [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB, 30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF). W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB.

        Migawka

        Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Prędkość migawki); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Regulacja częstotliwości); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
        Czas naświetlania 1/3 stopnia: od 1/12 do 1/1600, 1/2000 (24 ustawienia) 1/4 stopnia: do 1/12 do 1/1700. 1/2000 (31 ustawień)
        Kąt migawki Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
        Długa ekspozycja (SLS) 1/12, 1/15 lub 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
        Regulacja częstotliwości 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.

        Niestandardowy tryb obrazu

        Zapisane konfiguracje C1: BT.709 (Wide DR / BT.709 Gamut) C2: LOG2 (Canon Log 2 / Cinema Gamut) C3: LOG3 (Canon Log3 / Cinema Gamut) C4: PQ (PQ / BT.2020 Gamut) C5: HLG (HLG / BT.2020 Gamut) C6: standard BT.709 (standard BT.709 / BT.709) Od USER7 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)
        Matryca kolorów Neutralne: dokładne odwzorowanie kolorów Kamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowej Wideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych)
        Główne ustawienia przyciemniania Od -50 do +50
        Główne ustawienie czerni Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
        Poziom gamma czerni Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
        Nasycenie ciemnych obszarów Regulowane: od -50 do +50
        Punkt przegięcia Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
        Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
        Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
        Szczegółowość odwzorowania skóry Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
        Selektywna redukcja szumów Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
        Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
        Balans bieli AWB, ustawienie użytkownika (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K / od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, żarówka, ustawienia (A/B)
        Korekcja kolorów Wybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów
        Poziom ustawienia Od -50 do +50, wł./wył.

        Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS

        Wi-Fi (akcesorium opcjonalne) (1) WPS [Wi-Fi Protected Setup] (system oparty na przycisku, system oparty na kodzie PIN) (2) Konfiguracja ręczna (3) Wyszukiwanie punktów dostępu System otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP-128, TKIP, AES, automatyczne/ręczne
        Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)

        Balans bieli

        Automatyczny Tak
        Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000–15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
        Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli
        Przesunięcie balansu bieli Tak. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))

        Balans czerni

        Regulacja balansu czerni Tak

        Kod czasowy

        System zliczania Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
        Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie

        Dźwięk

        Nagrywanie Liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały

        Akcesoria

        Dołączone Uchwyt kamery GR-V1, podpórka kciuka, uchwyt mikrofonu (ze śrubą M4), monitor LCD LM-V2 Moduł montażowy do wyświetlacza LCD LA-V2, rączka, pasek na ramię SS-1200, ładowarka CG-A20 Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B, kabel AC, akumulator (BP-A60) Wspornik mocowania systemu rozszerzeń, kabel UN-5 Inne: ogranicznik, klucze imbusowe (M4 i M3), śruba imbusowa (1/4 cala) Śruba imbusowa (M3)
        Opcjonalnie Akumulator Canon BP-A30/BP-A60 (w zestawie z kamerą) Ładowarka Canon CG-A10/CG-A20 (w zestawie z kamerą) Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100 Kontroler Canon RC-IP100 PTZ Kompaktowy zasilacz sieciowy Canon CA-CP200B (w zestawie z kamerą) Pasek na ramię Canon SS-1200 (w zestawie z kamerą) Podstawa statywu Canon TB-1 Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E9* Odbiornik GPS Canon GP-E2 Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie) Elektroniczny wizjer OLED Canon EVF-V50 / EVF-V70 Moduł rozszerzeń Canon 1: EU-V1 Moduł rozszerzeń Canon 2: EU-V2 Moduł rozszerzeń Canon 3: EU-V3 Zestaw z mocowaniem Canon EF Cinema Lock CM-V1 Zestaw z mocowaniem Canon PL PM-V1 Adapter mocowania Canon B4 MO-4E / MO-4P Monitor LCD Canon LM-V2 (w zestawie) / LM-V1 Moduł mocowania LCD Canon LA-V2 (w zestawie) / LA-V1 Uchwyt kamery Canon GR-V1 (w zestawie) Wspornik na ramię Canon SU-15 Uchwyt naramienny Canon SG-1 Podstawa zaciskowa Canon CL-V2 Uchwyt typu imadło Canon RD-1 Rączka Canon HDU-2 8-stykowy kabel pilota zdalnego sterowania Canon RR-10/RR-100 Grupa obiektywów filmowych Canon EF/EF Grupa obiektywów filmowych Canon PL i akcesoria przeznaczone do tych obiektywów
        Akcesoria innych producentów Bateria V-Lock

        Różne

        Wymiary (tylko korpus) 153 × 148 × 168 mm (szer. × wys. × dł.)
        Masa (sam korpus) W przybliżeniu 1750 g
        Masa (akcesoria) Moduł rozszerzeń 1 EU-V1: około 114 g Moduł rozszerzeń 2 EU-V2: około 652 g Moduł rozszerzeń 3 EU-V3: około 1,06 kg Elektroniczny wizjer OLED – EVF-V50: około 170 g Zestaw montażowy EF Cinema Lock CM-V1: około 170 g * Bez pokrywki Zestaw z mocowaniem PL PM-V1: około 345 g * Bez pokrywki MO-4E: około 230 g MO-4P: około 248 g Karta CFexpress: około 8 g Podstawa zaciskowa CL-V2: około 120 g
        Zakres temperatury pracy W przybliżeniu od 0 do 40°C, wilgotność względna 85% W przybliżeniu od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
        moduł zasilania BP-A60 (w zestawie), BP-A30 (opcjonalnie) V-Lock z modułem EU-V2 / EU-V3, 11,5–20 V, 4-stykowe gniazdo XLR
        Pobór mocy RAW: 4096 × 2160 Super 35 mm, 1 Gb/s, 31,0 W Super 16 mm, 250 Mb/s, 28,7 W XF-AVC: (4096 × 2160) Super 35 mm, 810 Mb/s, 31,0 W Super 16 mm, 310 Mb/s, 28,7 W
        Czas nagrywania RAW/XF-AVC: Super 35 mm: 130 min Super 16 mm: 140 min w przypadku używania dostarczonego akumulatora BP-A60

        Niezdecydowany? Weź udział w teście kamer profesjonalnych Canon!

        Wypożycz sprzęt Canon bezpłatnie, przetestuj i kup z rabatem!


        Zasady programu Przetestuj i kup:

        1. Klient ma prawo nieodpłatnie wypożyczyć sprzęt Try&Buy na okres 3 dni.

        2. Klient ma prawo wypożyczyć sprzęt Try&Buy tylko raz.

        3. BEIKS pobiera kaucję zwrotną za wypożyczenie sprzętu Try&Buy jak w tabeli poniżej:

        Model Kaucja
        Canon C300 Mark III 3 000,00zł
        Canon C70 1 400,00zł
        Canon EOS R5 C 1 300,00zł
        Canon XF605 1 200,00zl
        Canon XA75 700,00zł
        Canon XA65 600,00zł
        Canon CR-N700 2 500,00zł
        Canon CR-N500 1 500,00zł
        Canon CR-N300 800,00zł
        Canon RC-IP100 500,00zł

        4. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu BEIKS ma prawo odmowy zwrotu kaucji za wypożyczone produkty lub potrącenia kwoty pokrywającej naprawę uszkodzenia.

        5. W przypadku uszkodzenia sprzętu na kwotę wyższą niz kaucja BEIKS ma prawo obciążyć klienta dodatkowymi kosztami pokrywającymi koszt naprawy.


        Produkty objęte akcją

        Canon C300 Mark III

        Canon C300 Mark III

        Canon C70

        Canon C70

        Canon R5 C

        Canon R5 C

        Canon XF605

        Canon XF605

        Canon XA75

        Canon XA75

        Canon XA65

        Canon XA65

        Canon XA60

        Canon XA60

        Canon CR-N700

        Canon CR-N700

        Canon CR-N500

        Canon CR-N500

        Canon CR-N300

        Canon CR-N300

        Canon RC-IP100

        Canon RC-IP100

        Obiektywy filmowe Canon

        Obiektywy filmowe Canon


        W celu przetestowania sprzętu Canon zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta:

        Salon Kraśnik

        Adres:

        ul. Słowackiego 18, 23-204 Kraśnik, Polska

        Godziny pracy:

        poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00

        Zadzwoń do nas:

        81 825 97 22, +48 600 101 768

        Napisz do nas:

        sklep@beiks.pl

        Salon Warszawa

        Adres:

        ul. Bartycka 115, 00-716 Warszawa, Polska

        Godziny pracy:

        poniedziałek - piątek w godzinach 9:00-17:00

        Zadzwoń do nas:

        22 891 13 73

        Napisz do nas:

        wawa@beiks.pl

        Może ci się spodobać również