Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Kierunkowy mikrofon z trzema kapsułami i osłona przeciwwiatrowa
Duży przetwornik obrazu CMOS Exmor RSTM typu 1,0" i obiektyw ZEISS® 24–70 mm
Udoskonalona technologia przetwarzania kolorów firmy Sony pozwala uzyskać żywe, naturalne obrazy i jest szczególnie efektywna przy reprodukcji odcieni karnacji. Działa przy fotografowaniu i filmowaniu. Aby uzyskać wyjątkowo gładki efekt, skorzystaj z efektu „Gładka skóra”.
Miękko rozmyte tło nada Twoim selfie ekspresję i profesjonalny wygląd. Unikatowa funkcja przełączania bokeh (przypisana do przycisku C1) eliminuje poszukiwanie odpowiedniej kombinacji ekspozycji i głębi ostrości. Wystarczy nacisnąć przycisk, by wyeksponować główny obiekt poprzez rozmycie tła lub uzyskać ostrość całej sceny.
Kiedy zwrócisz twarz w stronę obiektywu, aparat rozpozna kolor, wzory (poziom jasności), odległość od obiektu (głębię) i informacje o twarzy/oku oraz przełączy się w precyzyjny tryb śledzenia ostrości. Rozpoznane oczy, twarze lub obiekty wyróżniane są ramkami. Dzięki temu nie musisz się już nigdy martwić, czy główne elementy sceny będą ostre.
Umieszczony w płaszczyźnie ogniskowej, system czujników z wykrywaniem fazy pozwala systemowi Fast Hybrid AF na szybkie i dokładne ustawianie ostrości. 315 pól tego czujnika pokrywa 65% kadru i umożliwia szybkie, płynne przeniesienie ostrości z obiektu na obiekt. Kiedy robisz selfie, możesz w prosty sposób przełączać ostrość z twarzy na tło lub na odwrót — wystarczy nacisnąć przycisk.
Twoje recenzje produktów zyskają nową jakość - ustawienie „Prezentacja produktu” pozwala szybko i dokładnie przenosić ostrość między Tobą a produktem. Standardowo jest ono przypisane do przycisku C2 — jego naciśnięcie wyłącza priorytetowe ustawianie ostrości na twarz i rozszerza pole widzenia. Kiedy będziesz trzymać produkt przed obiektywem, aparat ustawi na niego ostrość. Unikniesz więc typowych problemów z systemem AF i z łatwością nakręcisz recenzję.
System stabilizacji SteadyShot™, oparty na połączeniu rozwiązań optycznych i elektronicznych, zapewni płynny i stabilny obraz nawet w trakcie chodzenia. Zaprojektowano go specjalnie do zdjęć z ręki i filmowania z użyciem uchwytu, by wyeliminować rozmazanie i skoki obrazu. Zamiast starać się pozostać w bezruchu, możesz skoncentrować się na kompozycji i kadrowaniu sceny.
Ujęcia nakręcone pod wpływem chwili, podnoszą atrakcyjność wideobloga, ale stanowią olbrzymie wyzwanie dla większości aparatów i kamer. Jednak, inteligentny algorytm przejść AE w aparacie ZV-1 umożliwia szybkie korekty ekspozycji nawet przy radykalnych zmianach oświetlenia, np. po przejściu z cienia na pełne słońce lub wyjściu z budynku. A ponieważ priorytet przy ustawianiu naświetlenia mają twarze, osoby na filmie dobrze prezentują się nawet przy nie najlepszym oświetleniu.
Dzięki funkcji nagrywania w bardzo zwolnionym tempie Twoje filmy zyskają dramatyzm i urok. Nagrywając w tempie do 1000 kl./s, możesz uchwycić decydujący moment akcji lub w ciekawy sposób pokazać codzienną scenę. Regulowana prędkość odtwarzania pozwala spowalniać tempo w zakresie od 4x do 40x.
Ustawienia z grup „Strefa twórcza” i „Efekt wizualny” pozwalają kształtować wygląd obrazu w celu zwiększenia jego atrakcyjności i nadania mu indywidualnego charakteru. „Strefa twórcza” służy do korygowania kontrastu, kolorystyki i innych parametrów. „Efekt wizualny”, z ustawieniami takimi jak obraz czarno-biały czy miniatura, nada obrazom nowy, niecodzienny charakter.
Aparat ZV-1 ma tryb fotografowania z interwałem, idealny do tworzenia kinowych animacji poklatkowych z użyciem programu komputerowego Imaging EdgeTM Desktop. Regulacja interwału nagrywania (1–60 sekund) i pełne możliwości ręcznej regulacji ustawień pozwalają uzyskać fantastyczne obrazy płynących chmur lub smug świateł, tworzone nawet z 9999 zdjęć. Wejście zasilania USB umożliwia podłączenie powerbanku i utrwalanie scen przez wiele godzin.
Wysoka jakość fotografii to zasługa przetwornika CMOS Exmor RS typu 1,0" i obiektywu ZEISS® 24–70 mm. Duży przetwornik i szerokokątny obiektyw z przysłoną F1.8–2.8 połączono z procesorem BIONZ X™. Rezultat to profesjonalny wygląd obrazu, wyjątkowa efektywność w słabym oświetleniu i pięknie rozmyte tło na zdjęciach portretowych.
Nagrywanie w tłumie nie przeszkodzi w dokładnym utrwaleniu głosu. Wbudowany mikrofon kierunkowy z trzema kapsułami precyzyjnie uchwyci dźwięki dobiegające od przodu aparatu. Ponadto, ZV-1 może być używany z uchwytem Bluetooth® Sony GP-VPT2BT. Pozwala on bezprzewodowo sterować zoomem, nagrywaniem i innymi funkcjami, a w razie potrzeby uwalnia ręce — zmieniając się w stabilny ministatyw.
Aparat ZV-1 może dodać odpowiednie metatagi do filmu nakręconego w układzie pionowym. Pozwala to natychmiast przesłać materiał na platformę współpracującą z urządzeniami mobilnymi — bez obracania filmu na komputerze i kadrowania.
Aby pokazać swoje filmy i zdjęcia całemu światu, nie musisz siadać przed komputerem. Bezpłatna aplikacja Imaging Edge Mobile, dostępna w wersjach na urządzenia z systemem Android i iOS, pozwala zdalnie sterować aparatem, podglądać obrazy oraz przesyłać je na smartfon — nawet po wyłączeniu aparatu. Dzięki aplikacji Imaging Edge Mobile udostępnisz nagranie, gdziekolwiek jesteś, uzyskując lepszą jakość niż z aparatu w smartfonie.
Dodatek Movie Edit pozwoli przygotować film do publikacji mediach społecznościowych od razu po nagraniu. Ta prosta, darmowa aplikacja na urządzenia z systemem iOS i Android działa w połączeniu z aplikacją Imaging Edge Mobile. Umożliwia edycję filmu i dostosowanie proporcji obrazu do różnych platform społecznościowych — z automatycznym kadrowaniem na obiekt. Aby ruch był idealnie płynny, ulepszone narzędzie do stabilizacji obrazu jeszcze skuteczniej kompensuje drgania.
Krzywe gamma S-Log2 i S-Log3 pozwalają uzyskać spójne obrazy z różnych aparatów i kamer, a ponadto zwiększają elastyczność przy korekcie kolorów w postprodukcji. Z kolei profile obrazu umożliwiają nadanie obrazowi żądanego wyglądu.
Filtr neutralnie szary (ND) daje większą kontrolę nad ekspozycją obrazu filmowego, a w rezultacie pozwala twórczo sterować głębią ostrości lub tworzyć magiczne ujęcia wody, świateł lub ruchu przy długim czasie otwarcia migawki. Pozwala również używać dużego otworu przysłony przy bardzo dobrym oświetleniu.
Jeśli chcesz utrwalić piękny świat — i siebie — ze wszystkimi szczegółami, nagraj film w formacie 4K (QFHD 3840 x 2160). Szybki przetwornik aparatu ZV-1 odczytuje wszystkie piksele, których jest około 70% więcej niż w obrazie 4K. Dzięki tym dodatkowym danym każda klatka filmu zdumiewa szczegółowością.
Używaj aparatu ZV-1 jako wysokiej jakości kamery internetowej do streamowania na żywo i komunikacji. Wystarczy, że podłączysz ZV-1 za pomocą kabla USB do komputera lub smartfona Xperia*
(*Xperia 1 II lub Xperia 5 II z aktualizacją do AndroidTM 11).
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia
Przetwornik obrazu |
|
TYP PRZETWORNIKA | Przetwornik obrazu CMOS Exmor RS® typu 1,0" (13,2 x 8,8 mm), współczynnik kształtu 3:2 |
LICZBA PIKSELI (EFEKTYWNIE) | Około 20,1 megapiksela |
Obiektyw |
|
TYP OBIEKTYWU | Obiektyw ZEISS Vario-Sonnar® T* złożony z 10 elementów w 9 grupach (9 soczewek asferycznych, w tym soczewka AA) |
WARTOŚĆ F (MAKSYMALNA PRZYSŁONA) | F1,8 (szeroki kąt) – 2,8 (teleobiektyw) |
FILTR ND | Automatyczny / włączony (3 ustawienia) / wyłączony |
OGNISKOWA | f = 9,4–25,7 mm |
KĄT WIDZENIA (ODPOWIEDNIK FORMATU 35 MM) | 84° – 34° (24–70 mm) |
ZAKRES USTAWIANIA OSTROŚCI (OD PRZEDNIEJ CZĘŚCI OBIEKTYWU) | AF (szeroki kąt: około 5 cm – nieskończoność, teleobiektyw: około 30 cm – nieskończoność) |
ZOOM OPTYCZNY | 2,7x |
CLEAR IMAGE ZOOM (FOTOGRAFIA) | 20M: około 5,8x / 10M: około 8,2x / 5,0M: około 11x / VGA: około 44x |
CLEAR IMAGE ZOOM (FILM) | 4K: 4,35x, HD: około 5,8x |
ZOOM CYFROWY (FOTOGRAFIE) | 20M: około 11x; 10M: około 16x; 5.0M: około 23x; VGA: około 44x |
ZOOM CYFROWY (FILMY) | Zoom cyfrowy: około 11 |
Ekran |
|
PROCESOR OBRAZU | Tak (BIONZ X) |
STEADYSHOT (ZDJĘCIE) | Optyka |
STEADYSHOT (FILM) | Tak (optyczny z kompensacją elektroniczną, kompensacja przechyłu) |
SPOSÓB NASTAWIANIA OSTROŚCI | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
TRYB OSTROŚCI | Pojedynczy AF, automatyczny AF, ciągły AF, DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny |
STREFA WYZNACZANIA OSTROŚCI | Szeroki (315 pól (AF z wykrywaniem fazy) / 425 pól (AF z wykrywaniem kontrastu)), strefa, centralny, elastyczny punktowy (mały/średni/duży), rozszerzany elastyczny punktowy, śledzenie (szerokie, strefa, środek, elastyczne punktowe (mały/średni/duży), rozszerzane elastyczne punktowe) |
ŚLEDZENIE OBIEKTÓW | Tak (Śledzenie) |
EYE AF | [Fotografie] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) / Zwierzę, [Filmy] Człowiek (wybór lewego/prawego oka) |
TRYB POMIARU ŚWIATŁA | Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy, uśrednienie wartości całego obszaru, jasny obszar |
KOMPENSACJA EKSPOZYCJI | +/-3,0 EV, co 1/3 EV |
CZUŁOŚĆ ISO (FOTOGRAFIA) (ZALECANY WSKAŹNIK EKSPOZYCJI) | Automatyczna (ISO 100–12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 100/125/160/200/250/320/400/500/640/800/1000/1250/1600/2000/2500/3200/4000/5000/6400/8000/10 000/12 800 (z rozszerzeniem do ISO 64/80), wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna (ISO 100–12 800), 100/200/400/800/1600/3200/6400/12 800/25 600 |
CZUŁOŚĆ ISO (FILMY) | Automatyczna: (poziom ISO 125 – poziom ISO 12 800, możliwość wyboru górnej/dolnej granicy), 125/160/200/250/320/400/500/640/800/1000/1250/1600/2000/2500/3200/4000/5000/6400/8000/10 000/12 800 |
TRYBY BALANSU BIELI | Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówka (ciepła biel), świetlówka (zimna biel), świetlówka (biel dzienna), świetlówka Światło dzienne, lampa błyskowa, automatyczny tryb podwodny, temperatura barwowa / filtr barwny, własny |
MIKROKOREKTY BALANSU BIELI | Tak (od G7 do M7, 57 stopni) (od A7 do B7, 29 stopni) |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI | Inteligentna automatyka (4" – 1/2000), automatyka programowa (30" – 1/2000), ręczny (B, 30" – 1/2000), preselekcja przysłony (30" – 1/2000), preselekcja czasu migawki (30" – 1/2000)4 |
MIGAWKA STEROWANA ELEKTRONICZNIE | Inteligentna automatyka (4" – 1/32 000), automatyka programowa (30" – 1/32 000), ręczny (30" – 1/32 000), preselekcja przysłony (30" – 1/32 000), preselekcja czasu migawki (30" – 1/32 000) |
PRZYSŁONA | Inteligentna automatyka (F1.8–F11 (szeroki kąt)) / automatyka programowa (F1.8–F11 (szeroki kąt)) / ręczny (F1.8–F11 (szeroki kąt)) / preselekcja czasu migawki (F1.8–F11 (szeroki kąt)) / preselekcja przysłony (F1.8–F11 (szeroki kąt)) |
WERYFIKACJA OBRAZU | Kontrast, nasycenie, ostrość, strefa twórcza, przestrzeń barw (sRGB / Adobe RGB), jakość (RAW / RAW i JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standardowa) / JPEG (Bardzo wysoka / Wysoka / Standardowa) |
REDUKCJA SZUMÓW | Przy długich czasach ekspozycji: włączanie/wyłączanie, dostępna przy czasach otwarcia migawki dłuższych niż 1/3 s; przy dużych czułościach ISO: normalna/słaba/wyłączona, wieloklatkowa redukcja szumów: automatyczna, ISO 100–25 600 |
FUNKCJE ZAKRESU DYNAMICZNEGO | Wyłączone, DRO (automatyka/poziom 1–5), automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV) |
TRYB FOTOGRAFOWANIA | Automatyczny (inteligentna automatyka), automatyka programowa, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji, MR (przywołanie pamięci) [3 zestawy w korpusie / 4 zestawy na karcie pamięci], tryb filmu (automatyka programowa, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji); Filmy: automatyczny (inteligentna automatyka), tryb HFR (automatyka programowa, preselekcja przysłony, preselekcja czasu migawki, ręczne nastawianie ekspozycji), panorama, tryby tematyczne (wybór sceny) |
TRYBY TEMATYCZNE | Portret, sport, makro, krajobraz, zachód słońca, scena nocna, zdjęcia z ręki o zmierzchu, portret nocą, wyraźny ruch, zwierzęta, jedzenie, fajerwerki, duża czułość |
LICZBA ZDJĘĆ SERYJNYCH (MAKSYMALNA) (MAKSYMALNA LICZBA REJESTROWANYCH PIKSELI) | Tryb ciągły Hi: około 24 kl./s, tryb ciągły Mid: około 10 kl./s, tryb ciągły Low: około 3,0 kl./s |
SAMOWYZWALACZ | 10 s / 5 s / 2 s / sekwencja 3 lub 5 zdjęć z możliwością wyboru opóźnienia 10 s, 5 s lub 2 s / zdjęcia z bracketingiem z możliwością wyboru opóźnienia 10 s, 5 s lub 2 s |
TRYBY ZAPISU | Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz, samowyzwalacz (ciągły), bracketing (ciągły, pojedynczy, balans bieli, DRO) |
NAGRYWANIE OKRESOWE | Tak (co 1–60 s, 1–9999 zdjęć, blokada AE / śledzenie AE (wysoki/średni/niski)) |
PANORAMA (ZDJĘCIA) | Tryb panoramy |
EFEKTY ZDJĘCIOWE | [Fotografie]: Zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście, miękka ostrość, malowidło HDR, obraz czarno-biały o bogatej gradacji, miniatura, akwarela, ilustracja; [Filmy] zabawkowy aparat, kolor pop, posteryzacja, zdjęcie retro, high-key: miękki, częściowy kolor, obraz czarno-biały o dużym kontraście. |
STYL TWÓRCZY | Standardowy, żywy, portret, krajobraz, nocny widok, czarno-biały, sepia |
PROFILE OBRAZU | wyłączony / PP1–PP10 (poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine 1–2, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1, HLG2, HLG3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie) |
LICZBA ROZPOZNAWANYCH SCEN | Fotografie: inteligentna automatyka: 33, filmy: wyłączony / PP1–PP10 (poziom czerni, gamma (film, fotografia, Cine 1–2, ITU709, ITU709 [800%], S-Log2, S-Log3, HLG, HLG1, HLG2, HLG3), gamma czerni, zagięcie charakterystyki, tryb koloru, nasycenie, faza koloru, głębia koloru, szczegółowość, kopiowanie, zerowanie) |
Lampa błyskowa |
|
TRYBY PRACY LAMPY BŁYSKOWEJ | Automatyczny, lampa włączona, synchronizacja z długim czasem ekspozycji, synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny, lampa wyłączona |
TYP LAMPY BŁYSKOWEJ | - |
ŚWIATŁO WSPOMAGAJĄCE AUTOFOKUS (AF ILLUMINATOR) | - |
BRACKETING | - |
Nagrywanie |
|
OBSŁUGIWANE NOŚNIKI NAGRAŃ | [XAVC S (100 Mb/s)] Karta pamięci SDXC/SDHC (UHS-I klasy U3 lub wyższej); [XAVC S (60 Mb/s / 50 Mb/s)] Karta pamięci SDXC/SDHC (klasa 10 lub wyższa); [AVCHD/fotografie] Memory Stick Duo, Memory Stick PRO Duo, Memory Stick PRO-HG Duo, Memory Stick Micro, Memory Stick Micro (Mark2), karta pamięci SDXC/SDHC/SD (klasa 4 lub wyższa), karta pamięci microSDXC/microSDHC/microSD (klasa 4 lub wyższa) |
FORMAT ZAPISU | [Fotografie]: JPEG (DCF 2.0, Exif 2.31, zgodność z MPF Baseline), RAW (format Sony ARW 2.3); [Filmy]: XAVC S, zgodność z formatem AVCHD 2.0 |
FORMAT ZAPISU (ŚCIEŻKA DŹWIĘKOWA FILMU) | XAVC S: LPCM, 2 kanały; AVCHD: Dolby Digital (AC-3), 2 kanały (Dolby Digital Stereo Creator) |
ZAKRES BARW (NIERUCHOMY OBRAZ) | sRGB, Adobe RGB |
DCF/DPOF | DCF/DPOF/EXIF/MPF |
LICZBA NAGRYWANYCH PIKSELI NIERUCHOMEGO OBRAZU (ROZMIAR OBRAZU) | Tryb 3:2: 20M (5472 × 3648) / 10M (3888 × 2592) / 5M (2736 × 1824); Tryb 4:3: 18M (4864 × 3648) / 10M (3648 × 2736) / 5M (2592 × 1944) / VGA; Tryb 16:9: 17M (5472 × 3080) / 7,5M (3648 × 2056) / 4,2M (2720 × 1528); Tryb 1:1: 13M (3648 × 3648) / 6,5M (2544 × 2544) / 3,7M (1920 × 1920); Panorama: szeroka (12 416 × 1856 / 5536 × 2160), standardowa (8192 × 1856 / 3872 × 2160) |
TRYB NAGRYWANIA FILMU (NTSC) | Przełącznik NTSC/PAL: [NTSC] AVCHD: 24M FX (1920 x 1080/60i) / 17M FH (1920 x 1080/60i), XAVC S 4K: 30p 100M (3840 x 2160/30p) / 30p 60M (3840 x 2160/30p) / 24p 100M (3840 x 2160/24p) / 24p 60M (3840 x 2160/24p), XAVC S HD: 60p 50M (1920 x 1080/60p) / 60p 25M (1920 x 1080/60p) / 30p 50M (1920 x 1080/30p) / 30p 16M (1920 x 1080/30p) / 24p 50M (1920 x 1080/24p) / 120p 100M (1920 x 1080/120p) / 120p 60M (1920 x 1080/120p) |
TRYB NAGRYWANIA FILMU (PAL) | Przełącznik NTSC/PAL: tryb [PAL] AVCHD: 24M FX (1920 x 1080/50i) / 17M FH (1920 x 1080/50i), XAVC S 4K: 25p 100M (3840 x 2160/25p) / 25p 60M (3840 x 2160/25p), XAVC S HD: 50p 50M (1920 x 1080/50p) / 50p 25M (1920 x 1080/50p) / 25p 50M (1920 x 1080/25p) / 25p 16M (1920 x 1080/25p) / 100p 100M (1920 x 1080/100p) / 100p 60M (1920 x 1080/100p) |
HFR | Nagrywanie: przełącznik PAL/NTSC: tryb [PAL] XAVC S HD: 50p 50M (1920 x 1080/250 kl./s), 50p 50M (1920 x 1080/500 kl./s), 50p 50M (1920 x 1080/1000 kl./s) / 25p 50M (1920 x 1080/250 kl./s), 25p 50M (1920 x 1080/500 kl./s), 25p 50M (1920 x 1080/1000 kl./s), Przełącznik PAL/NTSC: tryb [NTSC] XAVC S HD: 60p 50M (1920 x 1080/240 kl./s), 60p 50M (1920 x 1080/480 kl./s), 60p 50M (1920 x 1080/960 kl./s) / 30p 50M (1920 x 1080/240 kl./s), 30p 50M (1920 x 1080/480 kl./s), 30p 50M (1920 x 1080/960 kl./s) / 24p 50M (1920 x 1080/240 kl./s), 24p 50M (1920 x 1080/480 kl./s), 24p 50M (1920 x 1080/960 kl./s) Odczyt przetwornika Efektywna liczba odczytywanych pikseli matrycy: Priorytet jakości: 240 kl./s / 250 kl./s (1824 x 1026), 480 kl./s / 500 kl./s (1824 x 616), 960 kl./s / 1000 kl./s (1244 x 420) / Priorytet długości nagrania: 240 kl./s / 250 kl./s (1824 x 616), 480 kl./s / 500 kl./s (1292 x 436), 960 kl./s / 1000 kl./s (912 x 308) |
LICZBA NAGRYWANYCH PIKSELI NIERUCHOMEGO OBRAZU (ROZMIAR OBRAZU) W FILMIE | Tryb 16:9: 17M (5472 × 3080) / 7,5M (3648 × 2056) / 4,2M (2720 × 1528) |
NAGRYWANIE PROXY | Tak (1280 × 720, około 9 Mb/s) |
Interfejs |
|
ZŁĄCZA WEJŚCIOWE I WYJŚCIOWE | Złącze Multi Terminal / Micro USB*15, Hi-Speed USB (USB2.0), Micro HDMI, mikrofon (mini jack stereo 3,5 mm), stopka Multi Interface |
NFC | – |
WI-FI | Tak (IEEE802.11b/g/n (pasmo 2,4 GHz)) |
INTERFEJSY | - |
BLUETOOTH | Tak (standard Bluetooth w wer. 4.1 (pasmo 2,4 GHz)) |
Zasilanie |
|
ŹRÓDŁO ZASILANIA | Napięcie stałe 3,6 V (dostarczony akumulator) |
SYSTEM BATERII / AKUMULATORA | Akumulator NP-BX1 |
POBÓR MOCY (TRYB APARATU) | Około 2,1 W przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association) |
ŁADOWANIE/ZASILANIE PRZEZ ZŁĄCZE USB | Tak (zdjęcia, odtwarzanie) |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FOTOGRAFIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Monitor: około 260 / około 130 min; monitor (gdy czas automatycznego wyłączenia monitora jest ustawiony na 2 s): około 410 / około 205 min |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, FAKTYCZNE NAGRYWANIE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Monitor: około 45 min |
CZAS PRACY AKUMULATORA (FILMY, NAGRYWANIE CIĄGŁE)(CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Monitor: około 75 min |
Inne |
|
APLIKACJA PLAYMEMORIES CAMERA APPS | - |
FUNKCJE ZDJĘCIOWE | Prezentacja produktu, nieostrość tła, rozpoznawanie twarzy, rejestracja twarzy, zapis fotografii (w czasie filmowania), wykrywanie uśmiechu, siatka linii, poziomica cyfrowa (nachylenie w dwóch płaszczyznach), bracketing balansu bieli, bracketing DRO, wspomaganie MF, wyróżnianie (wyświetlanie: wyłączone/włączone) (poziom: wysoki/średni/niski) (kolor: czerwony/żółty/niebieski/biały), zebra, wyświetlanie znaczników, poziom nagrywania dźwięku, wyświetlanie poziomu dźwięku, zaprogramowane ustawienia zoomu / szybki zoom, samowyzwalacz do autoportretów, kod czasowy / bity użytkownika, zdalne sterowanie z komputera, asysta wyświetlania gamma, [Filmy] czułość śledzenia AF, [Filmy] prędkość AF, definiowane nazwy pliku, dotykowy spust migawki / dotykowe ustawianie ostrości / śledzenie dotykowe, Moje menu, efekt „gładka skóra” |
FUNKCJE ODTWARZANIA | BRAVIA Sync (sterowanie przez HDMI), indeks 9/25 klatek, automatyczny obrót, pokaz slajdów, przewijanie w przód/w tył (film), kasowanie, ochrona, wideo w ruchu, efekt upiększania, przechwytywanie zdjęć, ocena, automatyczny obrót obrazu |
TRILUMINOS COLOR | Tak |
OBRAZ W FORMACIE 4K | Tak |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | 0° C. - +40° C. / 32° F. 104° F |
Drukowanie |
|
DRUKOWANIE | Exif Print, PRINT Image Matching (PIM3) |
Wymiary i waga |
|
WYMIARY (SZER. X WYS. X GŁ.) (W PRZYBLIŻENIU) | 105,5 x 60,0 x 43,5 mm |
WAGA (ZGODNOŚĆ Z NORMĄ CAMERA & IMAGING PRODUCTS ASSOCIATION) | Około 290 g (z akumulatorem i kartą pamięci) / Około 267 g (sam aparat) |
Zawartość opakowania | Akumulator NP-BX1, przewód Micro USB, osłona przeciwwiatrowa, adapter osłony przeciwwiatrowej, instrukcja obsługi |