Konsola do miksowania na żywo Roland M-200i

Konsola do miksowania na żywo Roland M-200i

32 kanałowa konsola do miksowania na żywo współpracująca z ipadem

10 440,32 zł
Brutto
 Zapytaj o dostępość

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!


(81) 825-97-22

(22) 891-13-73

 

Połączenie wszechstronnego sterowania na iPadzie z Profesjonalną Konsolą Miksującą
 
Światowej Klasy Jakość Dźwięku we Wszystko-Mającej 
Konsolecie - M-200i V-Mixer
  • Mikser 32 Kanałowy z Poruszającymi się Faderami
  • 4 Zakresowy PEQ / Comp & Gate (z Kluczowaniem) na kanał
  • 8 AUX / 4 Matryce - z EQ, Dynamiką & Delay
  • 8 DCA / 4 Grupy Mute
  • 4 Efekty Stereo / 4 GEQ (31 Band)
  • 24 Wejścia Analogowe, 12 Wyjść Analogowych i Stereo Wyjście Cyfrowe (AES/EBU)
  • Rozszerzalny dzięki REAC
  • Kompatybilny z Rack 19''
Elastyczność i mobilność wszechstronnego sterowania za pomocą iPada, połączona z niezawodnością i precyzją cyfrowej  profesjonalnej konsoli miksującej.
 
- Oszałamiająca hybrydowa powierzchnia, która łączy iPad z fizycznym sterowaniem. 
 
iPad funkcjonuje jako duży ekran dotykowy. Stosuj iPad do intuicyjnej kontroli efektów i innych graficznych manipulacji, a fizycznie kontroluj głośność za pomocą zmotoryzowanych faderów. Zaawansowana powierzchnia "Touch & Turn" pozwala stworzyć wygodniejsze środowisko miksowania niż kiedykolwiek wcześniej, umożliwiając dotknięcie parametru na iPadzie i kontrolowanie go za pomocą fizycznego pokręteła. 
 
- Wysoce elastyczna praca niezależnie od wyboru sposobu pracy.
 
Przez zastosowanie iPada, M-200i może być kontrolowany na różne sposoby w zależności od sytuacji. Próby dźwięku mogą być sterowanie zdalnie ze sceny lub dowolnej lokalizacji/siedzenia w pomieszczeniu, używając iPada. W tym samym czasie wszystkie operacje mogą być dokonywane na konsoli używając wbudowanego wyświetlacza i dedykowanych pokręteł i przycisków. 
 
- Wewnętrzny lub zdalny układ przedwzmacniacza sterowany jest w cyfrowo dla w pełni automatycznego przywoływania ustawień. 
 
Układ sterowania przedwzmacniaczem jest w pełni cyfrowy, zatem dotykając przycisków wszystkie parametry mogą być zapisane lub przywołane błyskawicznie. Zewnętrzny Digital Snake można łatwo podłączyć i perfekcyjnie kontrolować zdalnie z powierzchni M-200i.
 
- M-200i Remote M-200i Remote Control Aplikacja na iPada
 
Sterowanie za pomocą iPada, gdy już raz spróbujesz to zastanowisz się jak mogłeś żyć bez tego wcześniej. Perfekcyjna integracja sterowania iPadem i dotykowej powierzchni miksującej. 
 
Przez proste zainstalowanie dedykowanej aplikacji "M-200i Remote" możesz kontrolować wszystkie kluczowe parametry M-200i z iPada. Paski kanałów, kanałowe EQ, dynamika kanałów, wysyłki AUX, Sceny i inne funkcje stają się łatwo dostępne. Proste przeciągnięcie palcem przenosi pomiędzy kanałami, Można sprawić, by fadery były dłuższe dla precyzyjnej kontroli. Wirtualnie chwyć, ściśnij lub rozciągnij wykres EQ na dużym ekranie. M-200i Remote jest darmową aplikacją dostępną w App Store.
 
Komfortowe miksowanie z 32 kanałami wejściowymi + Wyjścia Main/8AUX/4Matrix.
 
Pomimo kompaktowych rozmiarów, M-200i zapewnia komfortową możliwość miksowania 32 wejść. Wyjście odpowiada pełnej specyfikacji Main (LR) / 8 AUX / 4 Matrix, dla wsparcia różnorodnych zastosowań miksera. Każde z wbudowanych 24 analogowych wejść, 40x40 kanałów na porcie REAC, wyjścia efektów i rejestrator na pamięci USB  mogą być przypisane do 32 kanałów.
 
Wszystkie kanały wejściowe wyposażono w dwa procesory dynamiki i 4-zakresowy parametryczny EQ.
 
Bramka/expander, kompresor i 4-zakresowy parametryczny EQ dostępne są na wszystkich 32 kanałach. Podstawa dobrego miksu zaczyna się od dobrego przetwarzania kanałowego, które M-200i zapewnia. Wyjście Main/8AUX/4Matrix, wszystkie mogą być wyposażone w  kompresor, 4-zakresowy parametryczny EQ, limiter, a także delay.
 
24x12 Analogowe I/O, które można łatwo rozszerzać z REAC.
 
16 wejść mic/line, 8 wejść line, 2 główne wyjścia, i 10 przypisywanych wyjść umieszczono w kompaktowej obudowie miksera. Podłącz Digital Snake do portu REAC dla rozszerzenia liczby wejść i wyjść. Na pokładzie znajduje się też cyfrowe wyjście stereo (AES/EBU) dla bezpośredniego podłączania cyfrowych urządzeń, a także dwa wyjścia słuchawkowe dla wieloosobowego monitorowania.
 
Wysokiej jakości konstrukcja układu dyskretnego przedwzmacniacza. Błyskawiczne zapisywanie/przywoływanie wszystkich parametrów.
 
16 wejść wyposażono w przedwzmacniacz mikrofonowy o konstrukcji dyskretnej. W pełni cyfrowa kontrola umożliwia błyskawiczne zachowywanie i przywoływanie wszystkich parametrów jak input gain, padding, a także phantom power. Zewnętrznie podłączony Digital Snake jest w pełni kontrolowany zdalnie.
 
Wyposażony w cztery uniwersalne procesory multi-efektów. Nie ma potrzeby stosowania zewnętrznego osprzętu.
 
Cztery procesory multiefektowe mogą być łatwo zapięte na dowolnym kanale, szynie AUX, szynie matrix i na wyjściu głównym. Typ efektu może być wybrany z piętnastu rodzajów procesorów zawierających reverb i delay, a także trzy rodzaje Roland "Vintage Effects", które są uwielbiane przez realizatorów na całym świecie.
 
Cztery 31-zakresowe graficzne EQ - klucz do precyzyjnej korekcji dźwięku.
 
Zawarto także cztery 31-zakresowe graficzne EQ, które są konieczne przy zastosowaniach live. Zastosowane razem z linią opóźniającą na szynie wyjściowej, zapewniają możliwość szczegółowego dostosowania dźwięku w konsoli M-200i. Na koncertach wymagających bardziej wyrafinowanej korekcji dźwięku, cztery dodatkowe 31-zakresowe graficzne EQ mogą być wybrane z czterech multiefektów.
 
Wbudowany rejestrator USB dla nagrywania nieskompresowanego WAV.
 
Dowolne z dwóch wyjść Main/8AUX/4Matrix można nagrywać jako 16-bit, nieskompresowany plik WAV poprzez wsadzenie pamięci USB do panelu tylnego. Pliki WAV zapisywane w pamięci USB mogą być także odtwarzane poprzez dowolny kanał wejściowy. Dodatkowo pamięć USB może być używana do zapisywania/ładowania plików konfiguracyjnych na M-200i.
 
Wszechstronne sterowanie za pomocą iPada to jeszcze lepsze rozwiązanie na miksowanie.
 
To nie jest kilka funkcji lecz wszechstronna kontrola na iPadzie - to nowy sposób pracy i miksowania. Zdalnie kontroluj wszystkie aspekty miksu z iPada i ciesz się świetną reakcją oraz komfortem operowania. Jedną z najlepszych funkcji M-200i jest wygoda jaką daje powierzchnia z faderami, pokrętłami i przyciskami, która jest tak ściśle zintegrowana z bogato wyposażonym sterowaniem na iPadzie, które znacznie wykracza poza typowy zestaw możliwości. Bezprzewodowe połączenie zrealizowane jest przez proste dodanie WNA1100-RL Wireless USB Adapter lub punktu dostępowego do sieci bezprzewodowej LAN, która z kolei umożliwia użytkownikowi zdalne sterowanie M-200i za pomocą iPada ze sceny lub innej lokalizacji w budynku/pomieszczeniu. Operowanie M-200i nie jest ograniczone jego fizycznym umiejscowieniem.
 
W komplecie jest kabel DOCK dla podłączania iPada.
 
Złącze DOCK CABLE dla iPada zapewnia wiarygodne kablowe połączenie i stabilne operowanie , które nie jest zakłócane przez zmiany prądu w instalacji elektrycznej. Złącze DOCK CABLE umożliwia także zasilanie iPada.
 
Kontroluj zdalnie z PC (Windows/Mac)
 
M-200i może być zdalnie kontrolowany z PC (Windows/Mac) poprzez zastosowanie dedykowanego oprogramowania M-200i RCS*. Można równocześnie sterować M-200i z dwóch iPadów (zadokowanego i bezprzewodowego), z PC i samego M-200i.
 
* M-200i RCS jest dostępny za darmo jako download.
 
Trzy typy połączenia bezprzewodowego.
 
M-200i i iPad mogą być podłączone bezprzewodowo przez doczepienie "WNA1100-RL"(sprzedawany oddzielnie) dedykowanego bezprzewodowego adaptera USB lub łącząc z bezprzewodową siecią bezpośrednio. M-200i może być zdalnie sterowany ze sceny lub dowolnego siedzenia dla widza za pośrednictwem iPada. W zależności od sytuacji, metoda komunikacji między iPadem a M-200i może być wybierana z pośród trzech opcji: "kablowe połączenie LAN," "bezprzewodowe połączenie LAN" lub "połączenie Ad-Hoc."
 
Różne metody nagrywania w zależności od miejsca i zastosowania.
 
Dzięki REAC można łatwo zintegrować prosty zestaw do wielokanałowego nagrywania z wysoką jakością z M-200i. Podłącz port sieciowy w komputerze kablem Cat5e/6 do portu REAC i nagrywaj bezpośrednio do 40 kanałów na programie DAW "Cakewalk SONAR Producer". Możesz edytować i miksować materiał niezwłocznie po nagrywaniu. Przy podłączeniu 48-śladowego rejestratora/odtwarzacza R-1000, dostępne jest środowisko do pełnego odtwarzania i nagrywania, idealne dla wirtualnych prób, treningów i rejestracji na żywo. W ten sposób można zbudować w pełni zintegrowany system odtwarzania i nagrywania bez używania komputera. Zastosuj jednostkę S-MADI jako interfejs do urządzeń bazujących na MADI lub do zastosowań broadcastingowych.
 
* S-RDK REAC Driver Kit wymagany jest do nagrywania na Cakewalk SONAR Producer. Roland OCTA-CAPTURE lub FA-66 razem z konwerterem AES/EBU do S/PDIF, lub VS-700R wymagane są do monitorowania.
 
Świetne sterowanie na panelu miksera pozwala kontrolować wszystkie ustawienia w samym urządzeniu.
 
Na M-200i można wykonywać wszystkie operacje za pomocą poruszania faderów, przycisków i pokręteł. Poziomy parametrów, ustawienia systemowe i mierniki poziomów mogą być sprawdzane na ekranie LCD wbudowanym w prawym górnym rogu urządzenia. Jeśli nastąpi jakiś nieoczekiwany problem z iPadem, wszystkie operacje mogą być nadal wykonywane wyłącznie na M-200i.
 
Interfejsy zdalnego kontrolowania MIDI i RS-232. Wsparcie V-LINK do synchronizacji ze sprzętem video.
 
Panel tylny wyposażono w złącza MIDI do transmisji i odbioru danych z urządzeń zewnętrznych razem ze złączem RS-232C dla zintegrowania z panelami ściennymi i innymi rodzajami sterowania zdalnego. Złącza MIDI wspiera V-LINK, umożliwiając linkowanie ze sprzętem video Roland. Kiedy podłączone jest urządzenia takie jak V-40HD Video Switcher, obrazy video mogą być zsynchronizowane z głośnością dowolnego kanału  - prawdziwa konfiguracja gdzie audio podąża za video.
 
Rozszerz dla większej ilości wejść i wyjść, w pełni zintegrowane odtwarzanie/nagrywanie, a także system osobistego miksowania odsłuchów.
 
- System Plug-and-play dla rozszerzalności w każdej sytuacji - to jest REAC.
 
REAC to oryginalna technologia transmisji audio firmy Roland (Roland Ethernet Audio Communication). Podłączając kabel Cat 5e/6 do dowolnego komponentu REAC, można skonfigurować wiele różnych systemów. Wystarczy podłączyć Digital Snake dla rozszerzenia ilości wejść i wyjść lub podłączyć inny V-Mixer dla rozszerzenia możliwości miksowania i monitorowania. Kiedy podłączysz PC lub R-1000, zintegrowane będzie wysokiej jakości nagrywanie na żywo i odtwarzanie. Dzięki REAC rozszerzalność i elastyczność staje się faktem.
 
Dane techniczne :
 
Przetwarzanie
 
Kabały/Busy
 
Ilość Kanałów: 32
Ilość Busów: MAIN L/R, 8 AUX, 4 MATRIX
 
Ilość Wejść/Wyjść
 
Wejścia: 24 (64 przy zastosowaniu opcjonalnych urządzeń REAC)
Wyjścia: 14 (Max 54 portów przy zastosowaniu opcjonalnych urządzeń REAC)
 
Przetwarzanie Sygnału
 
Konwersja AD/DA: 24 bit
Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
 
Latencja Konsoli
 
2.0 mS (typ.) *1
* Całkowita latencja sygnału audio z wejść do wyjść konsolety M-200i.
* Próbkowanie: 48.0 kHz * Efekty: Bez efektów insertowych
 
Latencja sieciowa
 
2.5 mS (typ.) *1
* Całkowita latencja sygnału audio z wejść S-1608 do wyjść poprzez port REAC w M-200i.
* Próbkowanie: 48.0 kHz * Efekty: Bez efektów insertowych
 
Złącza
 
Wejścia/Wyjścia/Inne
 
Wejścia INPUT (1 do 16): XLR-3-31 (zbalansowane, zasilanie phantom)
Wejścia INPUT (17 do 22): 1/4 cala typ Phone (zbalansowane)
Wejścia INPUT (23 do 24): RCA typ Phono
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 6): XLR-3-32 (zbalansowane)
ASSIGNABLE OUTPUT (7 do 10): 1/4 cala typ Phone (zbalansowane)
MAIN OUTPUT (L, R): XLR-3-32 (zbalansowane)
PHONES:  Stereo 1/4 cala typ phone, Miniature phone type
AES/EBU OUT: Typu Optycznego 
REAC: RJ-45 EtherCon 
RS-232C: 9-pin D-sub 
MIDI (OUT/THRU, IN): 5-pinów typu DIN
USB MEMORY: USB Typ A
Port USB WLAN ADAPTOR: USB Typ A
USB COMPUTER: USB Typ B
LAN: RJ45
DOC CABLE: 10-pinów mini DIN
DOC CABLE: 10-pinów mini DIN
DC IN 
Terminal uziemienia 
 
* XLR : 1 GND, 2 HOT, 3: COLD
* Zasilanie Phantom: DC+48V (nieobciążone maksimum), 14mA (maksymalne obciążenie, Wszystkie wejścia typu XLR)
 
Charakterystyka Wejść/Wyjść
 
Odpowiedź częstotliwościowa
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): -2 dB / +0 dB (obciążenie 20k omów, +4 dBu, typ.)
MAIN OUTPUT jacks (L, R): -2 dB / +0 dB (obciążenie 20k omów, +4 dBu, typ.)
PHONES:  -3 dB / +0 dB (obciążenie 40 omów, 150 mW, typ.)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
* Złącza Wejściowe: INPUT 1 do 24 (Pad: ON, Input sens: +4 dBu, 20 Hz do 20 kHz
 
Total Harmonic Distortion + Noise
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): 0.05 % (+4 dBu, typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): 0.05 % (+4 dBu, typ.)
PHONES: 0.05 % (obciążenie 40 omów, 150 mW, typ.)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
* Wejścia: INPUT 1 do 24 (Input sens: +4 dBu, 20 Hz to 20 kHz)
 
Zakres dynamiki  
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): 102 dB (typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): 102 dB (typ.)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
* Wejścia: INPUT 1 do 24 (Input sens: +4 dBu, 20 Hz to 20 kHz)
 
Crosstalk@ 1 kHz  (przesłuchy)
 
INPUT (1 do 24): -80dB (Input sens: +4 dBu, IHF-A, typ.)
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): -88 dB (typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): -88 dB (typ.)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
 
Nominalny Poziom Wejściowy (Zmienny)
 
INPUT (1 do 16): -65 do +4 dBu
INPUT (17 do 24): -28 do +4 dBu
 
Impedancja Wejściowa
 
INPUT (1 do 16): 14 k omów
INPUT (17 do 24): 10 k omów
 
Maksymalny poziom Wejściowy bez przesterowania
 
INPUT (1 do 24): +22dBu (1 kHz, obciążenie 20 k omów, typ.)
 
Nominalny Poziom Wyjściowy
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): +4 dBu (Impedancja obciążenia:
10 k omów, typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): +4 dBu (Impedancja obciążenia: 10 k omów, typ.)
 
Impedancja Wyjściowa
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): 600 omów (typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): 600 omów (typ.)
PHONES: 49 omów (typ.)
 
Rekomendowana Impedancja Obciążenia
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): 10 k omów lub więcej 
MAIN OUTPUT (L, R): 10 k omów lub więcej
 
PHONES: 40 omów lub więcej
 
Minimalna Impedancja Obciążenia
 
PHONES: 16 omów
 
Poziom Wyjściowy bez przesterowania
 
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): +22 dBu (1 kHz, obciążenie 10 k omów, typ.)
MAIN OUTPUT (1 do 10): +22 dBu (1 kHz, obciążenie 10 k omów, typ.)
PHONES: 150 mW + 150 mW (1 kHz, obciążenie 40 omów, typ.)
 
Poziom Szumu Rezydualnego (IHF-A, typ.)
 
-88 dBu (Wszystkie fadery: Min)
-80 dBu (Fader Main: Unity, Fadery Kanałów: Unity tylko jeden kanał INPUT1, Preamp sens: Min)
-61 dBu (Fader Main: Unity, Fadery Kanałów: Unity tylko jeden kanał INPUT1, Preamp sens: Max)
* Wejście terminowane 150 omów
* Złącze Wyjściowe: ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10), MAIN OUTPUT (L, R)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
 
Equivalent Input Noise Level (E.I.N.)
 
-126 dBu (Fader Main: Unity, Fadery Kanałów: Unity tylko jeden kanał, Preamp sens: Max)
* Złącze Wyjściowe: ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10), MAIN OUTPUT (L, R)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
 
Inne
 
Wyświetlacz
 
Graficzny LCD 132 x 64 punktów z podświetleniem
 
Pobór Prądu
 
3.6 A
 
Zakres temperatur roboczych
 
+5 do +40 stopni Celcjusza
+41 do +104 stopni Fahrenheita
 
Akcesoria
 
KABEL DOCK, STATYW TABLETOWY, Zasilacz AC, Kabel Zasilający, Owner's Manual
 
Opcje
 
Zestaw montażowy do Racka: RA-10U, Wireless USB Adapter: WNA1100-RL USB Flash Memory
 
Rozmiar i Waga
 
491 mm x 490 mm x 198 mm; 9.8 kg
 
Stosować Pamięci USB Flash sprzedawane przez firmę Roland. Nie gwarantujemy współpracy z pamięciami innych producentów.
 
 
* 0dBu=0.775Vrms
*Specyfikacja i wygląd produktu może ulec zmianie bez uprzedzenia. 
*1: Gdy zastosowany jest REAC Splitter S-4000D lub hub przełączający na połączeniu kabli REAC, opóźnienie sieciowe zwiększy się o ilość opóźnienia wprowadzonego przez przetwarzanie w urządzeniu (splitterze). Aktualne opóźnienie zależne jest od specyfikacji splittera, aczkolwiek maksymalna wartość opóźnienia dla pojedynczego urządzenia typu Splittem nie może być większa niż 200 mikrosekund.
Roland