Konsoleta do miksowania na żywo Roland M-300

Konsoleta do miksowania na żywo Roland M-300

Konsoleta do miksowania na żywo Roland M-300

15 810,00 zł
Brutto
 Zapytaj o dostępość

MASZ PYTANIE ?

Napisz do nas!


(81) 825-97-22

(22) 891-13-73

Potężne, kompaktowe miksowanie
Innowacyjna konsoleta, która pasuje wszędzie.
Łatwość obsługiwania. Niesamowity dźwięk.


Firma Roland zaprezentowała światu nowoczesny System V-Mixing w 2007r.

V-Mixing System składa się z wielu modeli konsolet do miksowania dźwięku na żywo, Digital Snake'ów do zaawansowanego przesyłu dźwięku, systemu miksowania odsłuchu osobistego M-48 oraz systemu do rejestracji wielokanałowej SONAR REAC. V-Mixing System przyjął się na świecie ze względu na wysoką jakość dźwięku, potężne możliwości, rozszerzalność i łatwość obsługi. Systemy V-Mixing są obecnie używane podczas imprez realizowanych na żywo, tras koncertowych i przy produkcji, w telewizyjnym i radiowym broadcastingu / nagrywaniu, a także na halach koncertowych, w placówkach edukacyjnych i miejscach sakralnych.


V-Mikser M-300 rozszerza liczbę zastosowań Systemu V-Mixing, a dzięki jego kompaktowej i wysoce przenośnej obudowie jest użyteczny w praktycznie każdej sytuacji. M-300 zawiera w sobie najlepsze cechy V-Mixing, aby reprezentować najwyższy poziom wykonania przy zachowaniu przystępnej ceny.


Przedstawiamy cechy M-300 V-Mixer.

  • 32 kanały miksujące, wyjścia L/C/R, 8 szyn AUX, 4 Matryce
  • 4-zakresowy PEQ i dynamika na każdym kanale
  • 11 różnych wbudowanych multi-efektów/ PEQ oraz delay na każdym wyjściu
  • 24bit AD/DA - najlepsza jakość dźwięku
  • Zdalna kontrola z PC
  • Rejestracja i odtwarzanie przy pomocy pamięci USB flash
  • Perfekcyjnie zintegrowany z Digital Snake dla przesyłania, dystrybucji, dzielenia i łączenia sygnałów audio z wysoką jakością
  • Skonstruuj elastyczny i potężny system dodając System Miksowania Osobistego, wielokanałowe nagrywanie i inne komponenty REAC.

 

 

Zalety Systemu V-Mixing

Istnieją powody dla których profesjonaliści i organizatorzy na całym świecie wybierają V-Mixing System.

Zaleta #1 Doskonała jakość dźwięku : Digital Snake

Zaleta #2 Intuicyjny interfejs użytkownika : V-Mixer

Zaleta #3 Wybór miksera odsłuchu osobistego muzyków : M-48

Zaleta #4 Nagrywanie na żywo do 40 kanałów : SONAR
 
 

Prosto, elastycznie i z wysoką jakością dźwięku - REAC: Następna generacja technologii transmisji dźwięku

Podstawą Systemu V-Miksing jest "REAC" (Roland Ethernet Audio Communication), cyfrowa technologia transmisji dźwięku opracowana przez firmę Roland. Rezultatem opracowania tej technologii jest elastyczny System V-Mixing, który może być dopasowany do potrzeb każdego rodzaju wydarzenia czy koncertu dzięki Digital Snake i innym komponentom REAC. REAC bazuje na technologii Ethernet umożliwiając łatwe podłączanie urządzeń za pomocą standardowego kabla CAT5e LAN. REAC może transmitować do 40x40 kanałów nie skompresowanego dźwięku, informacje o poziomach głośności i inne dane sterujące - przy użyciu pojedynczego kabla.

Umieszczając przedwzmacniacze najbliżej źródła jak to możliwe, pogarszanie się jakości dźwięku wraz z oddalaniem się od źródła zostało zminimalizowane do najniższego możliwego poziomu.

W przeszłości wielożyłowy kabel analogowy używany był do transmisji sygnałów niskopoziomowych, co wprowadzało problemy typu zaszumienie, ogólne zmniejszenie jakości dźwięku, a także przesłuchy pomiędzy kanałami. Wraz z technologią REAC te problemy zostały wyeliminowane ponieważ przedwzmacniacz znajduje się przed konwersją sygnału na postać cyfrową (prawie u źródła). REAC to nie tylko świetna jakość dźwięku, ale też łatwość rozstawiania i instalowania.

Od analogowej konsolety do Systemu V-Mixing

Znacznie więcej niż zwykły zamiennik konsolety miksującej

W przeciwieństwie do innych konsolet cyfrowych, V-Mixing System nie jest po prostu zwykłą cyfrową wersją analogowej konsolety. V-Mixing System oferuje całkowite rozwiązanie dla transmisji/dzielenia sygnałów wchodzących i wychodzących, rozwiązanie dla odsłuchu osobistego dla muzyków, wielokanałowe nagrywanie w totalnie zintegrowanym systemie. Jako główne urządzenie systemu V-Mixer zawiera wbudowany rejestrator/odtwarzacz oraz efekty, przywoływanie cyfrowe scen, możliwość dostosowania przez użytkownika. Aby odtworzyć wszystkie funkcje M-300 za pomocą systemu analogowego, duża liczba urządzeń była by wymagana. 32 kanałowa konsoleta analogowa, 32 oddzielne kompresory, 32 oddzielne bramki, 4 oddzielne multi-efekty, 15 oddzielnych 8 zakresowych parametrycznych korektorów oraz delay'ów, a także cyfrowy rejestrator. To wszystko wbudowane jest w M-300 z dodaną możliwością zapisania i przywołania każdego ustawienia. Więcej niż konsoleta - to jest całkowity system.

Kompaktowy rozmiar, dźwięk i możliwości bez kompromisu

Imponujące możliwości miksowania ujęte w niewielkiej obudowie

V-Mikser M-300 to całkowite rozwiązanie dla imprez i zastosowań różnego kalibru. Posiada pokaźną ilość 32 kanałów miksujących, 8 aux bus, 4 matryce - reprezentując wyższy poziom w swojej klasie. V-Mikser M-300 idealnie integruje się z innymi urządzeniami REAC. Użytkownik może bezpośrednio operować przedwzmacniaczem w module Digital Snake, kontrolować M-48 Personal Mixer, ustawiać I/O dla S-4000M REAC Merge Unit. Te wszystkie możliwości są umieszczone w kompaktowych wymiarach obudowie 749mm szerokości x 626mm głębokości x 229mm wysokości, przy wadze 9.8kg (21 lbs 10 oz). M-300 to idealny wybór dla każdej imprezy z ograniczoną ilością miejsca do rozstawiania, a także dla mobilnych firm nagłaśniających. Opcjonalnie dostępny jest uchwyt do racka.

Wbudowane potężne efekty kanałowe

Korekcja kanałów i dynamika są podstawą każdego świetnie brzmiącego miksu. Rozszerzone możliwości kształtowania sygnałów w kanałach wejściowych M-300 zawierają 4-zakresowy w pełni parametryczny korektor oraz bramkę i kompresję. Kluczowanie może być załączone na bramce/kompresorze umożliwiając tworzenie jeszcze bardziej ekspresyjnego miksu. Każdy z 4 multiefektowych procesorów może używać jednego z 11 dostępnych różnych typów efektów. Oprócz Reverb'u i Delay'a. dostępne są także efekty modulacyjne (jak Chorus i Phaser). Szyny bus w M-300 są także wyposażone w 8 zakresowy korektor w pełni parametryczny oraz Signal Delay na każdym Aux, Matrix i wyjściu Main. M-300 posiada wszystkie narzędzia ustawiania dźwięku gotowe do pracy.

        
 

Zaawansowany system sterowania

V-Miksery M-380 i M-400 są szanowane za ich łatwość obsługi, a M-300 kontynuuje tę tradycję począwszy od wbudowanych 17 x 100mm zmotoryzowanych tłumików. Centrum operowania M-300 to wysokiej rozdzielczości 800x480 kolorowy wyświetlacz. Parametry kanałów jak Gain, Pan, EQ i Dynamika z łatwością można kontrolować za pomocą sekcji Channel Edit zlokalizowanej po lewej stronie wyświetlacza. Wszystkie parametry można błyskawicznie zapisać i przywołać z Pamięci Scen (Scene Memory). Warstwy tłumików można łatwo zmieniać przyciskiem LAYER. Dostęp do tłumików jest nieograniczony - można je dowolnie przypisywać i zapisywać jako Warstwa Użytkownika (User Layer).

 

Rejestrator/odtwarzacz z pamięci USB

Nagrywaj wyjście Main miksera M-300, przypisane szyny AUX lub MATRIX bezpośrednio na pamięć USB podłączoną do wbudowanego gniazda USB. Mix wyprodukowany na M-300 może być zapisany jako nie skompresowany plik WAV file, bez używania zewnętrznego rejestratora. Pliki WAV na pamięci USB mogą być także odtwarzane na M-300 i używane jako muzyka podkładowa. Ustawienia użytkownika i dane miksera można także zapisywać na pamięci USB.

 

M-300 współpracuje z szeroką gamą urządzeń

Steruj zdalnie z PC

M-300 może być sterowany zdalnie w czasie rzeczywistym za pomocą PC (Windows) podłączonego poprzez port USB. Mikser M-300 może być używany bezpośrednio za pomocą dedykowanego programu kontrolującego M-300RCS, który ma taki sam GUI jak wyświetlacz kolorowy M-300. (M-300RCS można pobrać z strony Roland Systems Group.) M-300RCS może być także używany w trybie offline, umożliwiając tworzenie różnych ustawień i zapisanie ich na pamięci USB. Wczytanie tych ustawień tuż przed próbą na imprezie odbywa się błyskawicznie.

Zdalna kontrola przy użyciu bezprzewodowej sieci LAN

Włączając sterowanie pulpitem na komputerze podłączonym bezpośrednio do M-300 poprzez USB, mikser ten może być zdalnie sterowany z innego komputera przy użyciu sieci bezprzewodowej. Tablet PC może być użyty do kontroli M-300 jako zdalna lokalizacja. Dla przykładu można usiąść na widowni i ustawiać główny miks podczas próby, lub można być na scenie i ustawiać miks monitorów w konsultacji z wykonawcą. M-300 daje nowe możliwości miksowania, które nigdy nie będą dostępne na konsoletach analogowych.

 

 

Wielokanałowe nagrywanie w programie DAW

Czterdzieści kanałów audio 24-bit można nagrywać bezpośrednio w PC (Windows) dzięki podłączeniu portu REAC do portu Ethernet port pojedynczym kablem Cat5e. Dźwięk nagrywany jest jako pliki WAV przy użyciu Cakewalk SONAR, który pozwala na późniejszą pełną obróbkę sesji za pomocą wbudowanych narzędzi i efektów.


* Aby skorzystać z tej funkcji wymagany jest driver REAC jako dodatek do programu SONAR.

 

V-LINK - Rozwiązanie dla Audio i Wizualizacji

Podłączając MIDI input/output do przełącznika video takiego jak V-1600HD, V-LINK automatycznie zsynchronizuje dźwięk M-300 z obrazem umożliwiając wpływanie na przetwarzanie video.


Przykłady Systemu

Różnorodne produkty REAC otwierają świat możliwości.
Rozszerzalność i elastyczność przynoszą wiele korzyści.

Podstawowy System

Podstawowy system przeznaczony jest dla różnych zastosowań. 2x S-1608 używane są jako jednostki I/O. 32 wejścia mogą być wybrane dla miksowania, dostępnych może być 26 kanałów wyjściowych.


* 32 kanały wejściowe muszą być zaznaczone począwszy od 44 fizycznego wejścia w patchbay M-300.

 

Rozszerzony System

Ten rozszerzony system ma sporą przewagę. 4x S-0808 połączone są poprzez S-4000M Merge Unit co daje bardzo elastyczny układ dystrybucyjny. Każdy mikser odsłuchu osobistego dla muzyków M-48 może być także sterowany z poziomu M-300.

* 32 kanały wejściowe muszą być zaznaczone począwszy od 44 fizycznego wejścia w patchbay M-300.

Broadcasting System

Ten system umożliwia zarówno produkcję sceniczną na żywo jak i wysyłanie sygnałów dalej na potrzeby TV (broadcasting). Sygnały REAC przychodzą ze sceny do M-300 i są wtedy dzielone na dwie lokalizacje. Dzięki podłączeniu do PC możliwe jest również wielokanałowe nagrywanie.


* 32 kanały wejściowe muszą być zaznaczone począwszy od 44 fizycznego wejścia w patchbay M-300.

Instalacja Audio

Ten przykład pokazuje wysoką liczbę wejść współdzielonych pomiędzy sceną i frontem sceny. Z sterowaniem RS-232, M-300 może być obsługiwany przy użyciu panelu dotykowego.

* 32 kanały wejściowe muszą być zaznaczone począwszy od 60 fizycznego wejścia w patchbay M-300.

Roland