Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat
      Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat
      Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat
      Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat
      Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat
      Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat

      Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM + RABAT 600zł z kodem: S600 | Zadzwoń Po Rabat

      13 999,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      004472 | EAN: 4548736099784 | MPN (kod producenta): SEL1224GM.SYX

      Rabat 600zł z kodem: S600. Promocja trwa 31.03.2024. Szczegóły promocji.

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Obiektyw Sony FE 12–24 mm f/2.8 GM

        Sony FE 12-24 mm f/2.8 GM to profesjonalny obiektyw szerokokątny z mocowaniem E, zaprojektowany z myślą o fotografii krajobrazowej, wnętrz oraz architektury. Obiektyw oferuje szeroki zakres ogniskowych od 12mm do 24mm oraz maksymalną wartość światła f/2.8, co umożliwia uzyskanie pięknej rozmytej tła oraz wykonywanie zdjęć przy słabym oświetleniu. Obiektyw z serii G Master oferuje znakomitą jakość obrazu, dzięki zastosowaniu elementów asferycznych, specjalnych powłok antyrefleksyjnych oraz precyzyjnych układów optycznych. Obiektyw jest również wyposażony w silnik autofokusa z napędem liniowym, co zapewnia szybkie i precyzyjne ustawienie ostrości. Dodatkowo, obiektyw jest wytrzymały i odporny na warunki atmosferyczne, dzięki czemu nadaje się do użytku w trudnych warunkach na zewnątrz. Wszystkie te cechy sprawiają, że Sony FE 12-24 mm f/2.8 GM to idealny wybór dla wymagających fotografów, którzy oczekują najwyższej jakości obrazu oraz niezawodności swojego sprzętu.


        Promocja Sony Marzec 2024


        Nowy system optyczny z największą soczewką XA

        Nowatorska konstrukcja optyczna, w której połączono jedną soczewkę asferyczną i trzy soczewki XA (extreme aspherical) — w tym największą, jakiej kiedykolwiek użyto w obiektywach α — zapewnia fantastyczną, właściwą dla obiektywów G Master rozdzielczość całego obrazu.


        Lepsza ostrość dzięki ograniczonej do minimum aberracji

        Dwie soczewki ze szkła Super ED (o bardzo małej dyspersji) i trzy ze szkła ED kompensują aberrację chromatyczną, będącą częstym problemem w obiektywach z dużym otworem przysłony. W rezultacie nigdzie nie powstaje barwna poświata, a cały obraz zachowuje wysoką rozdzielczość i maksymalną ostrość.


        Wspaniały bokeh dzięki G Master

        Wyróżnikiem soczewek XA jest wyjątkowa dokładność obróbki powierzchni, skutecznie przeciwdziałająca powstaniu „warstwowego” efektu bokeh. Dodajmy do tego precyzyjną kompensację aberracji sferycznej na etapie projektowania i produkcji oraz 9-listkową przysłonę kołową, a otrzymamy cudownie miękki, gładki efekt bokeh — znak rozpoznawczy serii G Master.


        Wyraźny obraz w trudnych warunkach oświetleniowych

        Wewnętrzne odbicia w obiektywie mogą objawiać się odblaskami i „duszkami”. Aby ich uniknąć i zapewnić wyraźny, kontrastowy obraz, opracowano nową powłokę optyczną Nano AR II, którą można równomiernie nakładać także na duże i mocno zakrzywione soczewki. Mimo szerokiego kąta widzenia obiektywu powłoka Nano AR II pozwala zachować klarowność i kontrast całego obrazu nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. ( [A] Standardowa powłoka [B] Powłoka Nano AR II [1] Standardowa powłoka [2] Powłoka Nano AR II [3] Szkło [4] Mocno zakrzywiona powierzchnia szkła [5] Światło odbite )


        Zaskakująco małe wymiary i waga

        Ten niewielki, zmiennoogniskowy obiektyw 12–24 mm ze stałą przysłoną F2.8 waży tylko 847 gramów. Ma nowatorską konstrukcję optyczną z czterema soczewkami asferycznymi, w tym trzema typu XA, oraz system mechaniczny z wydajnymi silnikami liniowymi XD. Idealnie nadaje się do utrwalania krajobrazów, scen nocnych i architektury. Zapewni też większą swobodę przemieszczania się fotografom i filmowcom, którzy chcą ukazywać sport w bardzo szerokiej perspektywie.


        Mechanizm z szybującymi soczewkami — znakomita rozdzielczość w zakresie ustawień ostrości od nieskończoności po zdjęcia zbliżeniowe

        Mechanizm nastawiania ostrości z szybującymi soczewkami dzieli zespół soczewek ostrości na dwie niezależnie regulowane grupy. Taka konstrukcja pozwala niezwykle skutecznie osłabiać aberracje, które zależą od ustawienia ostrości. Rezultat to najlepsze parametry przy ustawianiu ostrości od nieskończoności po zbliżenie, w całym zakresie ogniskowych. Mechanizm z szybującymi soczewkami zapewnia nie tylko znakomitą jakość zdjęć zbliżeniowych, ale i wyjątkową ostrość obiektów w każdej odległości.


        Konstrukcja odporna na kurz i wilgoć

        Konstrukcja odporna na kurz i wodę gwarantuje niezawodność niezbędną w trudnych warunkach na zewnątrz.


        Wygoda przy filmowaniu dzięki stałej maksymalnej przysłonie F2.8

        Stała maksymalna przysłona F2.8 w całym zakresie zoomu oznacza, że zmiana ogniskowej nie wpłynie na wielkość otworu przysłony. Ma to znaczenie przy filmowaniu, ponieważ zapobiega zmianom ekspozycji, czasu otwarcia migawki i czułości ISO w trakcie nagrywania. Kiedy obiektyw jest używany na korpusie APS-C lub przy ustawieniu kąta widzenia Super 35, zapewnia bardzo praktyczny zakres ogniskowych do filmów, z minimalną ogniskową będącą odpowiednikiem ustawienia 18 mm w korpusie pełnoklatkowym.


        Szybki, precyzyjny system AF i śledzenie ostrości

        Obiektyw jest wyposażony w cztery silniki liniowe XD — po dwa na każdą z grup soczewek ostrości. Taka konstrukcja przyczynia się do szybkiego i dokładnego działania systemu AF oraz śledzenia ostrości, będących ważnymi atutami obiektywów Sony. Zaawansowany system w pełni wykorzystuje szybkość najnowocześniejszych korpusów, ułatwiając uchwycenie decydujących momentów w najbardziej dynamicznych dyscyplinach sportu i innych szybkich akcjach. Co więcej, system AF pracuje cicho i niemal bez wibracji.


        Fluorowa powłoka przedniego elementu

        Przedni element obiektywu ma fluorową powłokę, która chroni przed osiadaniem wody, zatłuszczeniem i innymi zanieczyszczeniami, jednocześnie ułatwiając wycieranie zabrudzeń i odcisków palców, które powstają na powierzchni obiektywu.


        Naturalna, liniowa reakcja przy ręcznej regulacji ostrości

        Dzięki funkcji Linear Response MF pierścień regulacji ostrości reaguje bezpośrednio na subtelne poruszenia przy ostrzeniu ręcznym. Obrót pierścieniem regulacji ostrości przekłada się bezpośrednio na zmianę ostrości, dając wrażenie natychmiastowości i precyzji.


        Konfigurowalny przycisk blokady ostrości

        Wygodnie umieszczony przycisk blokady ostrości pozwala łatwo sterować ostrością, można też go przypisać do wielu innych funkcji z menu dostępnego na korpusie aparatu.


        Uchwyt na filtr z tyłu obiektywu

        Aby stworzyć użytkownikowi dodatkowe możliwości twórcze, z tyłu obiektywu umieszczono uchwyt na standardowe filtry żelowe, w tym szare i kolorowe. W komplecie dostarczany jest także szablon do wycinania takich filtrów.


        Łatwe przełączanie ręcznego/automatycznego ustawiania ostrości

        Przełącznik trybu ostrości, który umożliwia natychmiastowe przełączanie między trybem automatycznym a ręcznym, jest bardzo przydatny podczas fotografowania obiektów lub sytuacji wymagających precyzyjnej ręcznej regulacji ostrości.


        Zintegrowana osłona obiektywu i dedykowana przykrywka obiektywu

        Zintegrowana osłona obiektywu skutecznie blokuje pozaosiowe promienie światła, będące potencjalnym źródłem odblasków i „duszków”. Dostarczana w zestawie przykrywka obiektywu jest przeznaczona do nałożenia na osłonę i dobrze trzyma się niezależnie od kąta obrotu.

        Sony
        004472

        Arkusz danych

        Rozmiar matrycy:
        Full Frame
        Mocowanie obiektywu
        Sony E
        Pole krycia obiektywu
        Pełna klatka
        Zoom / Stałoogniskowy
        Zoom
        Rodzaj obiektywu
        Szerokokątny
        Nastawienie ostrości
        AF

        Szczegółowe odniesienia

        Dane techniczne

        • Mocowanie Mocowanie Sony E
        • Format Pełna klatka 35 mm
        • Ogniskowa (mm) 12–24
        • Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (APS-C) 18–36
        • Grupy/elementy obiektywu 14-17
        • Kąt widzenia (35 mm) 122゚–84゚
        • Kąt widzenia (APS-C) 99°–61°
        • Maksymalna przysłona (F) 2,8
        • Minimalna przysłona (F) 22
        • Listki przysłony 9
        • Przysłona kołowa Tak
        • Minimalna odległość od obiektu 0,28 m
        • Maksymalne powiększenie (krotność) 0,14
        • Średnica filtra (mm) -
        • Stabilizacja obrazu (SteadyShot) – (zintegrowana z obudową)
        • System zoomu Ręczny
        • Zgodność telekonwertera (×1,4) -
        • Zgodność telekonwertera (×2,0) -
        • Typ osłony Tulipanowa z nieruchomym ekranem

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony — najlepsze połączenie do nagrywania filmów

        Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.



        Szybki, dokładny system AF zapewniający dużą uniwersalność

        Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.



        Linear Response MF — intuicyjna ręczna regulacja ostrości

        Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.



        Profesjonalne ustawianie ostrości dzięki funkcji „Asysta AF”

        Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.



        Minimalne „oddychanie” podczas przenoszenia ostrości

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.



        Płynna, elektryczna regulacja zoomu — elastyczna produkcja

        W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.



        Najlepsza stabilizacja obrazu podczas zdjęć z ręki

        Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.



        Większa ekspresja głębi ostrości

        Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.