Sony 28-60mm f/4-5.6
      Sony 28-60mm f/4-5.6
      Sony 28-60mm f/4-5.6
      Sony 28-60mm f/4-5.6
      Sony 28-60mm f/4-5.6

      Sony 28-60mm f/4-5.6

      2 270,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Produkt dostępny!
      004982 | EAN: 4548736121300 | MPN (kod producenta): SEL2860

      ILOŚĆ

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Najmniejszy i najlżejszy na świecie zmiennoogniskowy obiektyw do korpusów pełnoklatkowych

        Konstrukcja mechaniczna z wysuwającymi się elementami i zoptymalizowany układ optyczny z trzema soczewkami asferycznymi zaowocowały najmniejszymi na świecie wymiarami i wagą (167 g). Po zamontowaniu na kompaktowym, pełnoklatkowym korpusie z mocowaniem typu E ten poręczny obiektyw pozwoli utrwalać w wysokiej jakości najróżniejsze sceny, od codziennych fotek przez obrazy z podróży po ujęcia na wideoblog.
        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg

        Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy do pełnoklatkowych korpusów o wysokiej rozdzielczości

        Trzy soczewki asferyczne skutecznie kompensują różne aberracje, zapewniając doskonałe właściwości optyczne. Użytkownicy tego miniaturowego, lekkiego obiektywu uzyskują więc charakterystyczną dla pełnej klatki, wysoką rozdzielczość odwzorowywanego obrazu od środka po brzegi kadru.
        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg

        Idealna ogniskowa i możliwość wykonywania zdjęć zbliżeniowych

        Obiektyw ma uniwersalny i często wykorzystywany zakres ogniskowych 28–60 mm, pozwoli więc utrwalać najróżniejsze motywy z życia codziennego. Minimalna odległość od obiektu wynosi od 0,3 m (min. ogniskowa) do 0,45 m (maks. ogniskowa), co tworzy dobre warunki do zdjęć zbliżeniowych. Obiektyw przyda się więc do fotografowania obiektów na stole i prowadzenia wideobloga — zawsze w jakości na miarę pełnoklatkowego przetwornika obrazu.
        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg

        7-listkowa przysłona kołowa

        7-listkowa przysłona kołowa jest bardzo zbliżona kształtem do koła, dzięki czemu pozwala nadawać bardziej miękki i naturalny wygląd nieostrym fragmentom obrazów, również artystycznych, i dokładniej sterować głębią ostrości.
        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg

        Napęd silnikiem liniowym gwarantujący znakomite działanie systemu AF

        Najnowsze aparaty pełnoklatkowe wymagają szybkiej i dokładnej pracy systemu AF w obiektywie. Zapewnia ją liniowy silnik, który dzięki cichej pracy dobrze sprawdza się przy fotografowaniu i filmowaniu. Szybkość i precyzja napędu gwarantują natomiast optymalne działanie takich funkcji AF aparatu, jak śledzenie w czasie rzeczywistym i ustawianie ostrości na oko w czasie rzeczywistym.
        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg

        Konstrukcja odporna na pył i wilgoći

        Urządzenie łączy małe wymiary i wagę z odporną na pył i wilgoć konstrukcją, która zapewnia niezawodność przy aktywnym użytkowaniu w plenerze.
        1460c06c71703c169fd3fcd197c4ab74.jpg


        Sony
        004982

        Szczegółowe odniesienia

        Specyfikacja

        • MOCOWANIE Mocowanie Sony E
        • FORMAT Pełna klatka 35 mm
        • OGNISKOWA (MM) 28–60
        • OGNISKOWA W PRZELICZENIU NA FORMAT 35 MM (APS-C) 42–90
        • GRUPY/ELEMENTY OBIEKTYWU 7 - 8
        • KĄT WIDZENIA (35 MM) 75° – 40°
        • KĄT WIDZENIA (APS-C) 54° – 27°
        • MAKSYMALNA PRZYSŁONA (F) 4–5,6
        • MINIMALNA PRZYSŁONA (F) 22 – 32
        • LISTKI PRZYSŁONY 7
        • PRZYSŁONA KOŁOWA Tak
        • MINIMALNA ODLEGŁOŚĆ OD OBIEKTU 0,3 m (min. ogniskowa), 0,45 m (maks. ogniskowa)
        • MAKSYMALNE POWIĘKSZENIE (KROTNOŚĆ) 0,16
        • ŚREDNICA FILTRA (MM) 40,5
        • STABILIZACJA OBRAZU (STEADYSHOT) – (zintegrowana z obudową)
        • SYSTEM ZOOMU Ręczny
        • ZGODNOŚĆ TELEKONWERTERA (×1,4) –
        • ZGODNOŚĆ TELEKONWERTERA (×2,0) –
        • TYP OSŁONY –

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony — najlepsze połączenie do nagrywania filmów

        Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.



        Szybki, dokładny system AF zapewniający dużą uniwersalność

        Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.



        Linear Response MF — intuicyjna ręczna regulacja ostrości

        Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.



        Profesjonalne ustawianie ostrości dzięki funkcji „Asysta AF”

        Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.



        Minimalne „oddychanie” podczas przenoszenia ostrości

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.



        Płynna, elektryczna regulacja zoomu — elastyczna produkcja

        W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.



        Najlepsza stabilizacja obrazu podczas zdjęć z ręki

        Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.



        Większa ekspresja głębi ostrości

        Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.