Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II
      Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II
      Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II
      Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II
      Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II

      Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II

      11 775,00 zł
      Brutto
      Wysyłka do 24 godzin.
      Ostatnie sztuki w magazynie
      005833 | EAN: 4548736134096 | MPN (kod producenta): SEL70200GM2.SYX

      ILOŚĆ

      Kalkulator Grenke

      Zadaj pytanie o produkt opiekunowi marki:

      • Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22, sklep@beiks.pl

      • Salon Warszawa: +48 22 891 13 73, wawa@beiks.pl

      Write your review

      Salon
      Kraśnik:

      (81) 825-97-22

      sklep@beiks.pl


      Salon
      Warszawa:

      (22) 891-13-73

      wawa@beiks.pl

        Obiektyw Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II

        Sony FE 70-200mm f/2.8 GM OSS II to wyjątkowy obiektyw dla wymagających fotografów, którzy szukają doskonałej jakości obrazów i wyjątkowej wydajności. Jest to obiektyw zoomowy o ogniskowej od 70 do 200 mm, co czyni go idealnym narzędziem do fotografii krajobrazowej, portretowej, sportowej oraz wszelkich zastosowań, gdzie potrzebna jest duża odległość między fotografem a obiektem.


        Niesamowita rozdzielczość dzięki soczewce XA

        Nadzwyczajna rozdzielczość serii G Master utrzymuje się w całym zakresie ogniskowych — od 70 mm do 200 mm — i przy każdym ustawieniu ostrości. Dwie soczewki asferyczne, w tym jedna XA (extreme aspherical), z powierzchnią obrabianą z dokładnością do 0,01 mikrometra, efektywnie kompensują aberrację wynikającą z odległości i gwarantują wyjątkową rozdzielczość całego kadru.


        Znakomite obrazy dzięki kontroli nad aberracją

        Dwie soczewki sferyczne ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji) i kolejne dwie ze szkła Super ED znacząco osłabiają aberrację chromatyczną, zapewniając ostry obraz bez rozlewających się barw. Z kolei soczewka asferyczna ED kompensuje typowy problem występujący w teleobiektywach: aberrację chromatyczną i sferyczną.


        Znakomity do ujęć zbliżeniowych

        Ten model daje duże — jak na obiektyw zmiennoogniskowy — możliwości robienia zdjęć zbliżeniowych. Minimalna odległość od obiektu wynosi 0,4 metra przy 70 mm i 0,82 metra przy 200 mm. Maksymalne powiększenie to 0,3×. Dodatkową zaletą podczas zdjęć zbliżeniowych jest głęboki bokeh przy F2.8. Mechanizm z „szybującymi” soczewkami ostrości gwarantuje idealną ostrość nawet podczas zdjęć z bardzo małej odległości, a system wewnętrznego ogniskowania ułatwia przybliżenie się do obiektu.


        Nowy, zaawansowany zespół przysłony

        W trosce o zachowanie najwyższych standardów jakości serii G Master udoskonalono także zespół przysłony. Nowo opracowana, 11-listkowa przysłona pozostaje niemal idealnie okrągła w zakresie od pełnego otwarcia do przymknięcia o dwa stopnie. Pomaga to w uzyskaniu naturalnie wyglądającego, kołowego efektu bokeh, jakiego oczekują użytkownicy obiektywów G Master.


        Maksymalna wyrazistość dzięki powłoce Nano AR II

        Powłoka Sony Nano AR II pozwala pokryć powierzchnie soczewek jednolitą powłoką przeciwodblaskową, która skutecznie tłumi odblaski i tzw. duszki. Konstrukcja optyczna obiektywu skutecznie tłumi także wewnętrzne odbicia, które mogą pogarszać wyrazistość zdjęć krajobrazowych i sportowych.


        Nadzwyczajny efekt bokeh obiektywu G Master

        Soczewka XA, obrabiana z dokładnością do 0,01 mikrometra, zapobiega powstaniu „warstwowego” efektu bokeh. Poprawę wyglądu tego efektu zapewnia też precyzyjna kompensacja aberracji sferycznej. Soczewki sferyczne ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji) i Super ED oraz jedna soczewka asferyczna ED skutecznie osłabiają rozlewanie się barw i nadają nieostrym fragmentom piękny wygląd, bez nienaturalnych przebarwień.


        Zaawansowane telekonwertery

        Oferowane oddzielnie telekonwertery 1,4× i 2,0× pozwalają wydłużyć ogniskową do 400 mm (600 mm na korpusie APS-C) przy F5.6. Podczas korzystania z telekonwerterów zachowana jest pełna jakość serii G Master. W przypadku użycia telekonwertera 1,4× lub 2,0× maksymalny otwór przysłony wynosi odpowiednio F4 i F5.6.


        Szybki i precyzyjny system AF

        Obiektyw współpracuje z korpusami z serii α, by zapewnić niezawodne ustawianie ostrości nawet na szybko poruszające się obiekty i umożliwić śledzenie takich obiektów. Jest wyposażony w cztery mocne silniki liniowe XD i zaawansowaną technologię sterowania, dzięki czemu system AF działa nawet 4 razy szybciej niż w modelu SEL70200GM. W porównaniu z tym modelem o 30% wzrosła także wydajność śledzenia ostrości w czasie regulacji zoomu.


        Zaprojektowany z myślą o finezji obrazu filmowego

        Najnowsza technologia projektowania obiektywów zapobiega zmianom kąta widzenia podczas ustawiania ostrości oraz zmianom ostrości i osi optycznej podczas regulacji zoomu. Silniki liniowe XD i nowy moduł napędu przysłony znacznie ograniczają poziom hałasu i wibracji, które mogłyby zakłócić nagrywany film.


        Uniwersalne, ręczne wybieranie ustawień filmu

        Niezależne pierścienie do ustawiania ostrości, ogniskowej i przysłony umożliwiają precyzyjną ręczną obsługę podczas nagrywania filmów. Na pierścieniu przysłony znajduje się wyłącznik funkcji kliknięcia. Włączenie tej funkcji zapewni wyczuwalne reakcje na zmiany ustawienia przysłony w czasie fotografowania, a wyłączenie umożliwi płynną, cichą regulację przysłony podczas nagrywania filmów.


        Najlżejszy na świecie i bardzo poręczny

        Ten unikatowy, najlżejszy na świecie telezoom 70–200 mm F2.8 wyróżnia się jakością optyki i systemu AF. Silniki liniowe XD i wykonane ze stopu magnezu elementy tubusu zmniejszyły ogólną wagę do 1045 gramów — o 29% w porównaniu z poprzednim modelem. Dzięki zaawansowanej konstrukcji obiektyw jest lepiej wyważony i poręczniejszy w użyciu.


        Blokada przysłony zapobiegająca niezamierzonym zmianom ekspozycji

        Przełącznik blokady przysłony zapobiega niezamierzonej zmianie ekspozycji podczas zdjęć. Po włączeniu blokady przysłona albo pozostaje zablokowana w pozycji [A], albo można ręcznie wybrać jej ustawienie z zakresu od F2.8 do F22. Po wyłączeniu blokady można bez ograniczeń obracać pierścień przysłony między położeniem [A] a dowolnym ręcznym ustawieniem obrazu.


        Full-time DMF — łatwiejsze ustawianie idealnej ostrości

        Przy włączonym ustawieniu Full-time DMF obracanie pierścienia ostrości automatycznie włącza tryb ręcznej regulacji ostrości, nawet w trybie AF-C. Pozwala to na szybkie wprowadzenie korekty, gdy autofokus ustawi ostrość na niewłaściwy obiekt, i znakomicie ułatwia poprawki ostrości po wstępnym ustawieniu przez system AF. Podczas korzystania z funkcji Full-time DMF nie obowiązują ustawienia ogranicznika zakresu ostrzenia.


        Naturalna, liniowa reakcja przy ręcznej regulacji ostrości

        System Linear Response MF zapewnia bezpośrednie, liniowe reakcje na delikatne ruchy pierścienia podczas ręcznej regulacji ostrości filmów lub fotografii. Obracanie pierścienia ostrości ma bezpośrednie przełożenie na zmiany ostrości, co daje poczucie szybkości reakcji i dokładności.


        Optyczna stabilizacja obrazu w trybie 3

        Wbudowana optyczna stabilizacja obrazu ułatwia uzyskanie ostrych zdjęć z ręki. W trybie 2 stabilizacja jest zoptymalizowana do panoramowania. Tryb 3 zwiększa stabilność kadrowania podczas rejestracji dynamicznych, nieprzewidywalnych ruchów. Kiedy obiektyw jest zamontowany na korpusie α wyposażonym w wewnętrzny system stabilizacji obrazu, można skorzystać z 5-osiowej stabilizacji obrazu.


        Ogranicznik zakresu ostrzenia

        Ogranicznik zakresu ostrzenia (FULL / ∞ – 3 m) pozwala wymusić pracę systemu AF w określonym przedziale odległości, a w rezultacie zwiększyć szybkość autofokusa i uniknąć ustawiania ostrości na niewłaściwe obiekty.


        Trzy ustawiane przyciski blokady ostrości

        Na obwodzie obiektywu, co 90°, rozmieszczono trzy dostosowywane przyciski blokady ostrości. Są one łatwo dostępne podczas zdjęć w układzie poziomym i pionowym, pod niemal dowolnym kątem. Ustawienia w menu korpusu pozwalają przypisać do przycisków blokady ostrości jedną funkcję.


        Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

        W porównaniu z poprzednim modelem znacznie zwiększyła się odporność na pył i wilgoć. Uszczelniono wszystkie połączenia między elementami. Przyciski i przełączniki mają silikonowe uszczelki. Również gniazdo mocowania obiektywu jest zabezpieczone gumowym pierścieniem. Do zwiększenia odporności na pył i wilgoć przyczynia się także wewnętrzny mechanizm zoomu, który zapewnia stałą długość tubusu.


        Fluorowa powłoka przedniego elementu

        Przedni element obiektywu ma fluorową powłokę, która chroni przed osiadaniem wody, zatłuszczeniem i innymi zanieczyszczeniami, jednocześnie ułatwiając wycieranie zabrudzeń i odcisków palców, które powstają na powierzchni obiektywu.


        Nowo zaprojektowana osłona obiektywu

        W dostarczonej osłonie obiektywu znajduje się otwór, który ułatwia posługiwanie się kołowymi filtrami polaryzacyjnymi i filtrami ND. Osłona jest flokowana od wewnątrz, co skutecznie zapobiega niepożądanym odbiciom. Aby zwiększyć wygodę użycia, na okrągłej przedniej krawędzi zastosowano gumę silikonową.


        Demontowalny uchwyt do statywu

        Demontowalny uchwyt do statywu zapewnia szybki montaż lub demontaż, co pozwala użytkownikowi na łatwą zmianę trybu zdjęciowego – ze statywu na obsługę ręczną i odwrotnie. Uchwyt można demontować, co ułatwia wygodny transport i przechowywanie. Przed przypadkowym odłączeniem od statywu chroni blokada.




        Sony
        005833

        Arkusz danych

        Mocowanie obiektywu
        Sony E
        Pole krycia obiektywu
        Pełna klatka
        Zoom / Stałoogniskowy
        Zoom
        Nastawienie ostrości
        AF

        Szczegółowe odniesienia

        Dane techniczne

        • Mocowanie Mocowanie Sony E
        • Format Pełna klatka 35 mm
        • Ogniskowa (mm) 70–200
        • Ogniskowa w przeliczeniu na format 35 mm (APS-C) 105 - 300
        • Grupy/elementy obiektywu 14-17
        • Kąt widzenia (35 mm) 34° – 12°30′
        • Kąt widzenia (APS-C) 23° – 8°
        • Maksymalna przysłona (F) 2,8
        • Minimalna przysłona (F) 22
        • Listki przysłony 11
        • Przysłona kołowa Tak
        • Minimalna odległość od obiektu 0,4–0,82 m
        • Maksymalne powiększenie (krotność) 0,3
        • Średnica filtra (mm) 77
        • Stabilizacja obrazu (SteadyShot) Stabilizator Optical SteadyShot
        • System zoomu Ręczny
        • Zgodność telekonwertera (×1,4) SEL14TC
        • Zgodność telekonwertera (×2,0) SEL20TC
        • Typ osłony Kołowa z mocowaniem bagnetowym
        • Wymiary (średn. × dł.) 88 × 200 mm
        • Waga 1045 g (bez uchwytu do statywu)

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony — najlepsze połączenie do nagrywania filmów

        Wysoka rozdzielczość, duża liczba klatek na sekundę, zdalne konfiguracje, filmowanie z ręki — wszystko to coraz bardziej zwiększa znaczenie autofokusa i stabilizacji w produkcjach wideo. Aby sprostać tym wyzwaniom, firma Sony systematycznie wprowadza optymalizacje konstrukcyjne zarówno w obiektywach, jak i kamerach i aparatach. Obejrzyj wideo i poznaj zalety obiektywów Sony z mocowaniem typu E.



        Szybki, dokładny system AF zapewniający dużą uniwersalność

        Produkty Sony z mocowaniem typu E — obiektyw i aparat lub kamera — zapewniają w połączeniu maksymalną efektywność autofokusa nawet podczas zdjęć w formacie 4K 120p z małą głębią ostrości, na których wyraźnie widać nawet najmniejszą nieostrość. Siłowniki w systemie ustawiania ostrości obiektywów Sony z mocowaniem typu E wyróżniają się dużą mocą, która umożliwia błyskawiczne i wyjątkowo precyzyjne reakcje na sygnały z systemu AF kamery lub aparatu.



        Linear Response MF — intuicyjna ręczna regulacja ostrości

        Funkcja Linear Response MF pomaga twórczo i dokładnie posługiwać się funkcją ręcznej regulacji ostrości. W przeciwieństwie do standardowych obiektywów z elektronicznym mechanizmem regulacji ostrości, w których ostrość zmienia się w funkcji prędkości obrotu, funkcja Linear Response MF zmienia ustawienie ostrości liniowo, odpowiednio do kąta obrotu. Umożliwia to dokładne i powtarzalne ręczne ustawianie ostrości.



        Profesjonalne ustawianie ostrości dzięki funkcji „Asysta AF”

        Funkcja „Asysta AF” łączy automatyczną i ręczną regulację ostrości, otwierając przed producentami wideo nowe możliwości nagrywania ujęć. Pozwala ona operatorowi filmującemu z użyciem autofokusa celowo zmieniać ustawienie ostrości poprzez obracanie pierścienia regulacji ostrości. W przeciwieństwie do obsługi dotykowej „Asysta AF” umożliwia nieprzerwane przenoszenie ostrości w czasie zdjęć.



        Minimalne „oddychanie” podczas przenoszenia ostrości

        Obiektywy, aparaty i kamery Sony są projektowane wspólnie. Daje to możliwość automatycznej kompensacji pewnych właściwości optycznych, na przykład niewielkich zmian pola widzenia podczas ustawiania ostrości. Łącząc zgodne korpusy z obiektywami, można z łatwością uzyskać wspaniałe, idealne przejścia ostrości.



        Płynna, elektryczna regulacja zoomu — elastyczna produkcja

        W odróżnieniu od obiektywów z ręczną regulacją zoomu obiektywy Sony z regulacją elektryczną pozwalają cicho, stabilnie zmieniać ogniskową i uzyskać płynność przejść, nawet bardzo powolnych. Zoom można ustawiać pierścieniem, dźwignią lub zdalnie.



        Najlepsza stabilizacja obrazu podczas zdjęć z ręki

        Najnowsze korpusy Sony mają wbudowany optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode, umożliwiający stabilne zdjęcia z ręki bez dodatkowego osprzętu. Ponieważ firma Sony sama projektuje swoje obiektywy i korpusy, ich połączenie zapewnia wyjątkową skuteczność stabilizacji.



        Większa ekspresja głębi ostrości

        Połączenie kamery z wbudowanym elektronicznym filtrem ND o zmiennej gęstości optycznej, na przykład FX6, z wybranymi obiektywami Sony pozwalającymi płynnie i cicho regulować przysłonę, umożliwia realizację filmowych przejść bokeh. Użytkownik może też sterować głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.