Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Salon Kraśnik: +48 81 825 97 22 sklep@beiks.pl Salon Warszawa: +48 22 891 13 73 wawa@beiks.pl
Sklep internetowy: +48 600 101 768 sklep@beiks.pl
Ten obiektyw ma 1,6-krotny współczynnik ściśnięcia. Podczas fotografowania w formacie 3:2 uzyska współczynnik proporcji 2,4:1. Gdy czujnik jest ustawiony na 16:9, uzyskasz znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8:1, a wrażenia wizualne dostarczane przez niego są najwyższej jakości i wciągające, jak w formacie IMAX.
Niezależnie od tego, czy fotografujesz wspaniałe sceny, czy ciasne ujęcia, obrazy uzyskiwane za pomocą tego obiektywu będą najwyższej jakości, wysokiej rozdzielczości i dobrej ostrości. Będąc obiektywem pełnoklatkowym, może strzelać szerzej niż jego odpowiedniki APS-C, pozostawiając dużo miejsca na panoramowanie i skanowanie lub wbijanie w słupek. Na przykład jeśli część obrazu jest zbędna, po prostu ją wytnij, nie martwiąc się o utratę pikseli.
Jako trzecie oko strzelców, ogniskowa 50mm ma kąt widzenia bardzo zbliżony do ludzkich oczu. Dzięki współczynnikowi ściśnięcia 1,6 razy ten obiektyw 50 mm może zapewnić poziomy kąt widzenia, jakiego można by oczekiwać od zwykłego obiektywu 31 mm, oraz super organiczne rozmycie tła, które sprawią, że Twoja historia stanie się znacznie bardziej zniuansowana i wciągająca.
Ten obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,6 raza tworzy owalny bokeh w przyjemniejszym kształcie niż soczewki z 1,33 raza ściśnięcia, nadając materiałowi dodatkową wyrazistość i estetykę.
źródła światła bezpośrednio na ten obiektyw, aby uzyskać charakterystyczne niebieskie flary, z których znane są anamorficzne soczewki, dodając odrobinę magii do Twojego obrazu.
Ten obiektyw wygląda bardzo elegancko, ponieważ cały korpus jest wykonany ze stopu aluminium. Co więcej, pierścienie przysłony i ostrości są przystosowane do ładnego oporu i łatwej instalacji systemu śledzenia ostrości. Z otworem na śrubę 1/4" na dole, obiektyw można zamontować bezpośrednio na płycie szybkiego zwalniania, aby zachować równowagę całej konfiguracji.
aparatów pełnoklatkowych Ten obiektyw jest dostępny w natywnym mocowaniu do systemów mocowania RF, L, E i Z, kompatybilny z takimi aparatami pełnoklatkowymi jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70 , Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych soczewek anamorficznych, ten obiektyw sprawi, że anamorfika będzie dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.
Arkusz danych
Szczegółowe odniesienia